Op zich geen slechte update voor de Apple TV, we hebben al slechtere jaren gehad
Guest access, energy tabel support en robot stofzuigers support.

[ Voor 15% gewijzigd door TheKerremenke op 10-06-2024 19:37 ]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Stofzuigers in HomeKit
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Whut? Snoopy is een beagle?
Steek ik nog wat op van dit circus ook nog.
Steek ik nog wat op van dit circus ook nog.
Ik zet het aan voor F1 pro inderdaad. Daarna weer uitWhieee schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:36:
[...]
Gelukkig kan het uit inderdaad. Mijn schoonouders weten niet eens dat het kanMijn 2e AppleTV die alleen voor indoor-fietsen (Zwift) gebruikt wordt heeft het trouwens wel, want sommige UI elementen in Zwift werken dus alleen (of alleen goed) als je die swipes aan hebt staan. Dus ik gebruik het, maar vind het nog steeds niks
©2004
Tja, wel die met het label 'Designed for HomeKit'.Toppe schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:36:
Stofzuigers in HomeKit
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Dat is wel vet. En nodig.TheKerremenke schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:36:
Guest access, energy tabel support en robot stofzuigers support.![]()
![]()
![]()
![]()
©2004
Ik heb mijn stofzuiger via Hoobs al in HomeKit. Zeg ik “Siri ga zuigen” dan gaat dat ding rijdenToppe schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:36:
Stofzuigers in HomeKit
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Toffe plek om te werken dat wel, bij ons alleen maar bouwkranen en als iets af is en er staan bomen slopen we het weer.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Daarvoor bestaat HomeBridge.THE_BASE schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:37:
[...]
Tja, wel die met het label 'Designed for HomeKit'.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Doen we in ons volgende huis.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ik heb dat ook via opdrachten. Maar complete ondersteuning zou wel vet zijn.Donstil schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:37:
[...]
Ik heb mijn stofzuiger via Hoobs al in HomeKit. Zeg ik “Siri ga zuigen” dan gaat dat ding rijden
©2004
Hier ook, maar denk dat je straks ook dingen zoals zuigkracht enzo kan aanpassenDonstil schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:37:
[...]
Ik heb mijn stofzuiger via Hoobs al in HomeKit. Zeg ik “Siri ga zuigen” dan gaat dat ding rijden
Insight en widescreen, fantastisch! Maar niets over de bibliotheek en iTunes?? Komt dat later of is dat bij willekeur een update zo nu en dan?
Training mode ziet er wel uit als een mooie toevoeging voor watchOS!
Gebruiken mensen in grote getale echt al die Active-functies?
Hehe eindelijk 'pauze' instellen met je work out ringen..
©2004
Ja al is het alleen maar zodat ik netjes een stofzuiger plaatje aan de tegel kan hangenhk12nl schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:38:
[...]
Ik heb dat ook via opdrachten. Maar complete ondersteuning zou wel vet zijn.
Eindelijk pauze dagen
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Relaxed, kan je mooi valsspelen met de ringen
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Daar is Glennis Grace!
He he eindelijk kan je de cirkels in healt pauzeren...
Ik vind het wel interessant. Het is vooral data verzamelen en dan terug kijken.THE_BASE schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:38:
©2004
Wegklikken is enige Activity voor mijTHE_BASE schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:38:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat kan al. Beetje met je pols schudden terwijl je zit is voldoende om de Standing ring te vullen.WhatsappHack schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:38:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat kan al jaren, gewoon “Fitness gamen” aanzetten als je gaat Playstationen.WhatsappHack schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:38:
Hoorde ik van een vriend
Dit dus. Allang mogelijk via Siri spraak opdrachten maar nu kan ik schema’s gaan aanmaken waarbij on/off als iemand thuis bepalend is.hk12nl schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:38:
[...]
Ik heb dat ook via opdrachten. Maar complete ondersteuning zou wel vet zijn.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Daar lijkt het wel op idd.AppleFan2007 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:40:
[...]
gezien de snelheid dat ze alles introduceren zal dit 1 groot topic worden op het einde
Ja inderdaad. Dat lijkt mij ook tof.TheKerremenke schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:39:
[...]
Dit dus. Allang mogelijk via Siri spraak opdrachten maar nu kan ik schema’s gaan aanmaken waarbij on/off als iemand thuis bepalend is.
©2004
WatchOS maakt nog de meeste indruk op mij van wat er aan zit te komen. De rest denk ik van meh of heb ik al eerder gezien bij concurrenten.
Of ze negeren AI en Siri blijft nog een jaar oerdom
Ik gebruik de smartstack tot nu toe alleen voor die 3 extra compilaties. Verder eigenlijk niet.
©2004
AI Artificial Intelligence is echt een vies woord voor Apple lijkt het wel. Machine, learning, algoritmes dat mag wel blijkbaar.
Maaruh, moet je nou een betaald dev lidmaatschap hebben om die beta te kunnen installeren?
Ze roepen wel de hele tijd machine learning
Nee niet meer volgens mij!Toppe schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:42:
Maaruh, moet je nou een betaald dev lidmaatschap hebben om die beta te kunnen installeren?
ik enkel als ik weer eens heb vergist en eigenlijk naar het control center wil gaanhk12nl schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:42:
Ik gebruik de smartstack tot nu toe alleen voor die 3 extra compilaties. Verder eigenlijk niet.
Nee hoor, al jaren niet meer.Toppe schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:42:
Apple lijkt het vooral goed te verstoppen, en eigenlijk vind ik dat wel nice. Dus in plaats van AI als _feature_ te pluggen en overal enorm in je gezicht te proppen (zoals alle andere tech toko’s tegenwoordig), zie je kleine features die onder water waarschijnlijk gebruik maken van AI.DennusB schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:41:
Of ze negeren AI en Siri blijft nog een jaar oerdom
(hopelijk verpesten ze dit niet in het komende uur
Launching containers into space
Haak nu pas aan, kan niet terugspoelen zo te zien. MacOS gelukkig nog niet geweest zo te zien in dit topic
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Wel cool die nieuwe watchface met foto's. Helaas vind ik een foto op mijn horloge niet fijn. Hoop nog op andere aanpassingen in watchfaces. Zoals het standaard lettertype anders bij sommige faces.
©2004
Je had eerst die beta profiles. Maar omdat je nu onder beta wel met je Apple id zichtbaar bent
VisionOS, iOS, home and audio, en WatchOS zijn geweest.Greatsword schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:43:
Haak nu pas aan, kan niet terugspoelen zo te zien. MacOS gelukkig nog niet geweest zo te zien in dit topic
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
hier is iPadOS begonnenrenegrunn schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:44:
Nu mag het echt interessant worden
iPad OS, Here we go M4!
iPadOS begint goed in ieder geval. iOS functies worden overgenomen.
Ja maar met die beta profiles had je ook geen account nodig. Je had alleen het profiel nodig.Toppe schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:44:
[...]
Je had eerst die beta profiles. Maar omdat je nu onder beta wel met je Apple id zichtbaar bent
Vroeger moest je wel echt de UDID van een device registreren enz.
GedurfdWhieee schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:43:
[...]
Apple lijkt het vooral goed te verstoppen, en eigenlijk vind ik dat wel nice. Dus in plaats van AI als _feature_ te pluggen en overal enorm in je gezicht te proppen (zoals alle andere tech toko’s tegenwoordig), zie je kleine features die onder water waarschijnlijk gebruik maken van AI.
(hopelijk verpesten ze dit niet in het komende uur)
©2004
Interessante sidebar en topbar in elk geval.
Komt Apple Fitness+ nou eindelijk eens naar Nederland?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Remote control nice!
De aandeelhouders zijn niet onder de indruk
Vast niet. Snap daar echt niks vanMog schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:45:
Komt Apple Fitness+ nou eindelijk eens naar Nederland?
Dit is handig. Ik moet mijn moeder nog al eens helpen met haar iPad Pro
Eindelijk: calculator!
Jeej rekenmachine
rekenmachine naar Ipad, it's amazing
Elect a clown, expect a circus.
Rekenmachine naar iPad hahahahahahahaha. Dit is toch schaamteloos
Ja, dat is idd een erg handige feature.Donstil schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:46:
Dit is handig. Ik moet mijn moeder nog al eens helpen met haar iPad Pro
Omg de calculator!
Daar is ie dan.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Haha oké die was leuk. JEEEEJ!
Haha anti-climax: Calculator 🤔😂
Ik zou de ogen uit m’n kop schamen als ik dit moest aankondigen
Wow! Een rekenmachine voor iPadOS! Groundbreaking!
Hahaha. Die Calculator aankondiging. Mooie zelfspot.
Nou idd.... ze brengen het als revolutie.DennusB schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:46:
Rekenmachine naar iPad hahahahahahahaha. Dit is toch schaamteloos
Elect a clown, expect a circus.
Haha ja doen ze goed. Net niet serieus.Rivanov schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:46:
Haha oké die was leuk. JEEEEJ!
Kan je hiermee uitrekenen of een M4 nu overkill is?
Eerder of je nog iets kan betalenGreatsword schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:47:
Toch tof dat als ze hem dan toevoegen dat ze ook gelijk uitpakken.
©2004
En het zou Apple weer niet zijn als ze wat tofs doen met de calculator. Dat schrijven en hij rekent het uit is gewoon tof.
Ze geven er wel weer hun eigen geniale twist aan.
of zo in de kleine lettertjesGreatsword schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:47:
only on iPad pro M4
Zou er ook een Siri AI integratie zijn met calculator 😋
Math Notes is gaaf!
Tegen MKBHD had Apple al gezegd jaren geleden dat er pas een calculator app zou komen als ze iets unieks konden doen, zie hier Math Notes
Ja en aan wie ligt dat dan?AppleFan2007 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:48:
handig maar de iPad kan nooit mijn geschrift lezen
Math Notes is echt heel vet! Had ik dit maar op de middelbare.
Wauw, Math Notes is wel heel vet. Voelt overigens wel alsof er ‘AI’ bij betrokken is.
Ok, that's it: geen iPad voor pubers tijdens huiswerk wiskunde!