[MULTI] Delta Force: Hawk Ops

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:06
vinom schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 20:08:
Uit nieuwsgierigheid Delta Force eens geïnstalleerd nu ik aardig wat uur in de BF6 beta heb zitten. En het lijkt behoorlijk op elkaar. Zowel qua UI, modes en mogelijkheden. Wie was er eerst :9

Niet slecht voor een gratis game zo op het eerste gezicht. Ik ga het nog verder uit proberen.
Delta Force was er voor BF ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Nog een dag voordat de game op Xbox en Playstation uitkomt. Kijken we er nog een beetje naar uit of niet? De hype is voor mijn gevoel echt weg verder en je ziet ook niet heel veel marketing ervan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:22
Martinspire schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 21:37:
Nog een dag voordat de game op Xbox en Playstation uitkomt. Kijken we er nog een beetje naar uit of niet? De hype is voor mijn gevoel echt weg verder en je ziet ook niet heel veel marketing ervan.
Ik kijk hier wel naar uit hoor. Ik denk ook een prima planning van de release zo net na de bèta van BF6. Game is gratis, dus waarom niet even proberen ?

En leuk om de campaign van Black Hawk Down weer eens opnieuw te spelen, was voor het laatst begin deze eeuw ;) Volgens mij viel het toen ook wat tegen, omdat het voornamelijk een on rail shooter was. DeltaForce was ook de game die mij een beetje naar de consoles heeft gejaagd, gamen op de PC werd toen al steeds meer verziekt door toedoen van cheaters. In mijn herinnering werd dat bij Delta Force steeds erger.

[ Voor 4% gewijzigd door Nol_NL op 17-08-2025 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:50
Kijk zeker naar de game uit, vooral het single player gedeelte. Blijft toch stukje nostalgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:40
Ik kijk er ook naar uit, vanwege de gun factor en omdat ik de games vroeger nooit gekocht heb (maar wel gespeeld) de pre order gedaan a 8,99. Morgenavond lekker even testen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Maar toen was het ook een compleet andere game. De oudere Delta Focre heeft dan ook helemaal niks te maken met de nieuwe Delta Force, dan alleen de naam.

Wat wel weer een leuk feitje is, de eerste Battlefield is voor de eerste Call of Duty en de eerste Medal of Honor kwam weer voor Battlefield. De eerste Delta Force kwam dan weer voor Medal of Honor en daarvoor kwam dan weer Rainbow Six, half-life en daarvoor Doom, Wolfenstein, Quake.

Sommige beweren dat Call of Duty de FPS genre heeft uitgevonden. 8)7

Veel van de gamemodes die worden gebruikt in hedendaagse games, komen ook al uit de jaren '90, of zijn gebaseerd op gamemodes uit de jaren '90. Alleen conquest waarbij je verschillende vlaggen moet overnemen en behouden is een iets nieuwere gamemode. Maar je kunt dit ook zien als een uitgebreidere domination gamemode.

[ Voor 55% gewijzigd door Toonen1988 op 18-08-2025 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Toonen1988 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 08:58:
[...]

Maar toen was het ook een compleet andere game. De oudere Delta Focre heeft dan ook helemaal niks te maken met de nieuwe Delta Force, dan alleen de naam.

Wat wel weer een leuk feitje is, de eerste Battlefield is voor de eerste Call of Duty en de eerste Medal of Honor kwam weer voor Battlefield. De eerste Delta Force kwam dan weer voor Medal of Honor en daarvoor kwam dan weer Rainbow Six, half-life en daarvoor Doom, Wolfenstein, Quake.

Sommige beweren dat Call of Duty de FPS genre heeft uitgevonden. 8)7

Veel van de gamemodes die worden gebruikt in hedendaagse games, komen ook al uit de jaren '90, of zijn gebaseerd op gamemodes uit de jaren '90. Alleen conquest waarbij je verschillende vlaggen moet overnemen en behouden is een iets nieuwere gamemode. Maar je kunt dit ook zien als een uitgebreidere domination gamemode.
Vergeet niet Enemy Territory te noem. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Je hebt echt een squad nodig in de game. Drie engineers slopen een tank in no time. Zeker als ze goed de weg kennen op de map.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
Maar waarom moet je voor de pre-order betalen, de game is zelf toch gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 15:32

Vrijdag

De Zwarte

Ach, er was ook een total conversion voor Unreal Tournament met moderne/hedendaagse wapens. En zelfs voor Quake waren er mods die meer een moderne setting hadden. En wat dachten we van Day of Defeat :P

Die pack is alleen maar voor wat cosmetische dingetjes enzo, verder niet echt nodig. Wel ruk, want ik ga vandaag op vakantie voor een week en neem mijn PS5 niet mee :-(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:27
G.Scholtens schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 12:38:
Maar waarom moet je voor de pre-order betalen, de game is zelf toch gratis?
Staat er in de Playstation Store in de beschrijving bij:
Opmerking: Delta Force wordt gratis beschikbaar op 19 augustus 2025. Voor deze voorverkoopaanbieding hoef je het spel niet te kopen om het te kunnen spelen.

Pre-order nu om de volgende digitale inhoud te ontvangen:

• Delta Coin x750
• M249 - Immortal x1
• Vityaz - Aerospace x1
• CAR-15 - Atlantis x1
• Premium Weapon EXP Token x2
• Intermediate Weapon EXP Token x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15:23
Vind hem zelf helemaal niet in de ps5 store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 13:24
Wolverine9000 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 15:06:
Vind hem zelf helemaal niet in de ps5 store
https://store.playstation...28882_00-DELTAFORCEEU0000

Opmerking: Delta Force wordt gratis beschikbaar op 19 augustus 2025. Voor deze voorverkoopaanbieding hoef je het spel niet te kopen om het te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Kaasdipje schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 15:23:
[...]

https://store.playstation...28882_00-DELTAFORCEEU0000

Als ik op de link klik komt er niets in de ps store bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:54
Wolverine9000 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 15:25:
[...]
Als ik op de link klik komt er niets in de ps store bij mij.
Staat er gewoon tussen bij mij als pre-order €8,99 heb niet verder geklikt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:30

s0kkie

Cowabunga

Hopelijk een leuke game vanaf morgen om de tijd te doden tot BF6 uitkomt, had even een Twitch stream gekeken voor een aantal drops, maar het klonk niet zo druk als dat het altijd bij BF is met de gevechten.
Morgen maar even zelf uittesten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:06
Blijkbaar is de game dus niet in België speelbaar wegens loorboxes kom ik achter via Reddit. Kijk ik net uit naar een game krijg je dit terwijl er zoveel meer spellen zijn die loorboxes hebben en wel speelbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:37
Ben hem aan het downloaden voor PS5 inmiddels :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
HertogJack schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 09:40:
Ben hem aan het downloaden voor PS5 inmiddels :)
Ben heel benieuwd, vanuit de app hier net ook aangezet. Misschien vanavond thuis even testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Hier staat ie al klaar, als de kids op bed liggen is het knallen maar!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:59

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Veel plezier console spelers! :D het is een toffe shooter

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:51
zet cross-play uit, dan heb je geen pc gamers tegen je. ook minder kans op cheaters. want ja cheaten op pc blijft makkelijker

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 19-08-2025 12:11 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Ik speel het nu ook op mijn mobiel, als ik niks te doen heb op het werk. Speelt ook best wel lekker weg, alleen richten is een beetje wennen en in de match zitten veel bots.

Progressie is wel weer gedeeld, dus je kunt lekker verder gaan waar je was gebleven. Ik weet niet of dit ook op de console is, ik neem aan van wel.

[ Voor 30% gewijzigd door Toonen1988 op 19-08-2025 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Even 1 potje gespeeld in mn pauze.

Speel veel Cod en net veel de BF6 beta gespeeld; vind DF wat 'houterig' spelen vooralsnog maar misschien is het wennen.

Wel aardig wat kills kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:10
Delta Force is een slechte kopie van BF.

Onderbouw je mening met argumenten

[ Voor 36% gewijzigd door Mog op 19-08-2025 16:09 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:04
Is Warfare altijd 64 spelers? Ik zoek iets minder chaotisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Buizerd__NL schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 14:26:
Delta Force is een slechte kopie van BF.
Ja de hele class setup is echt een kopie inderdaad.. Maargoed je beter iets goed jatten dan slecht bedenken.

Graphics wise is het ook wel een paar tandjes minder dan wat we net hebben gezien bij bf6 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Helaas hebben we net een bèta van BF6 achter de rug. Voor mijn gevoel gaat delta het niet meer winnen.

Had het een paar maanden geleden al eens op de pc gespeeld en toen dacht ik nog, wie weet.

Nu eenmaal op de PS5 vind ik de game verre van soepel draaien. Vsync moet je aanhouden anders word het te onrustig en "houterig". Zelfs een performance mode heeft echt 0.0 toegevoegde waarde.

En de game modes ( persoonlijk smaak ) zijn te mager. Vind het leuk, maar meer variatie zeker welkom.

*Edit*

Het geluid vind ik ook echt heel erg arcade gebleven, of ik moet iets verkeerd doen?

[ Voor 9% gewijzigd door MaFFia op 19-08-2025 15:10 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:59

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja dat is het miss ook natuurlijk dat we net de beta van BF6 hebben gehad :P .. na BF2042 was dit juist op pc toen een hele verademing haha.. nu al eventjes niet meer gespeeld.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
MaFFia schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 14:51:
Helaas hebben we net een bèta van BF6 achter de rug. Voor mijn gevoel gaat delta het niet meer winnen.

Had het een paar maanden geleden al eens op de pc gespeeld en toen dacht ik nog, wie weet.

Nu eenmaal op de PS5 vind ik de game verre van soepel draaien. Vsync moet je aanhouden anders word het te onrustig en "houterig". Zelfs een performance mode heeft echt 0.0 toegevoegde waarde.

En de game modes ( persoonlijk smaak ) zijn te mager. Vind het leuk, maar meer variatie zeker welkom.

*Edit*

Het geluid vind ik ook echt heel erg arcade gebleven, of ik moet iets verkeerd doen?
precies dit haha.

Ik heb bf2042 er zojuist weer opgezet en delta force gaat eraf.

DF gaat dit zeker niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:35
Mmm probeer ff de sp maar de besturing werkt niet helemaal mee. Kan niet eens richten.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:54
Na 3 potjes was ik er klaar mee,wacht lekker op BF6 :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Als DF fan van vroeger geen spijt van mijn 8,99 pre order. Maar denk niet dat ik het veel ga spelen leuk af en toe tussendoor tot BF6 uit komt maar matig enthousiast.

Te chaotisch, te snel voor het type spel en te houterig. Besturing voelt ook niet top.

Gelukkig tot bf6 nog 5 weken vakantie zonder gamen dus die paar dagen die ik dan nog heb overbrug ik nog wel met deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Mja, deze game gaat floppen. Zeker op xbox. Want hoewel het op PS5 wel kan, kun je crossplay niet via de game uitzetten (dat moet dan weer via xbox settings). Daarnaast zullen de casuals niet naar de settings gaan om hem daar aan te zetten. Dat is 1 van de redenen dat ik bf2042 snel naast mij liet liggen.

Verder is de TTD echt bizar slecht. Het voelt alsof ik op Amerikaanse servers aan het spelen ben. Meeste deaths zijn 1 kogel en dood. Uiteraard mag je zelf wel een heel magazijn in iemand pompen, dus dat win je never nooit niet. Sowieso zijn er veel mensen al hoog level omdat ze al een tijd spelen en daardoor gigantisch voordeel hebben met de gun attachments. Je moet trouwens echt een assault rifle pakken als engineer, die SMG e.d. zijn echt ruk. En stel je voor dat de matchmaking nog een beetje rekening houdt met nieuwkomers. Sowieso is de recoil hoog waardoor je het gewoon niet wint van pc spelers die dat veel makkelijker kunnen controleren...

Aantal gadgets zijn raar uitgewerkt, je gaat (voor zover ik kon zien) niet veel healen tussen gevechten door, het duurt wel heeeel erg lang (dus meerdere gevechten winnen is vrij kansloos). Er is ook geen spot-mechanic verder, dus niemand die je kan helpen te zien waar de enemy zit. Veel mensen snappen healen sowieso niet. En het team wat dat wel begrijpt, walst over de ander heen. Vooral vanwege de smoke grenades, want die tos je en dan ziet niemand niks meer. Anders is het sniper-galore verder want de maps zijn veel te open.

En de game gaat met de skins (en intro) meer COD achterna met vage bullshit en emo/furry/anime en andere graflelijke karakters en wapenskins. Realisme was ver te zoeken. Maar vooral de netcode is echt belabberd in de potjes die ik vandaag gespeeld heb. Je ziet verder ook geen ping ergens, dus je kunt ook niks bewijzen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:42
Ik ook na de beta van BF6 een paar potjes gespeeld, maar vind het echt een poor man's Battlefield eigenlijk. Ik heb alleen die warfare modus gespeeld (dacht dat het zo heette) waar je die sectors moet veroveren maar t is t gewoon net niet ofzo. Er zijn ook zo ontzettend veel opties in de game, controls die niet heel goed werken of onduidelijk zijn, het is het allemaal net niet gewoon.

Misschien die andere modus wel tof (loot shooter) die moet ik nog even proberen maar ik denk dat deze game compleet ondergesneeuwd gaat worden als BF6 uitkomt

[ Voor 16% gewijzigd door Tripwire999 op 20-08-2025 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 21:17
Voor een gratis game vind ik het best ok. Op de xbox drift mijn rechterstick wel heel erg, op mijn ps5 geen last van. Maar ik kan shooters echt niet spelen met de ps controller. Verder vind ik sommige actiebuttons niet heel handig, of niet werkend. (RB + A) bijvoorbeeld.
Daarnaast wel heel veel snipers in het spel, vooral op de grote mappen. Daar is het daardoor ook meer een walking simulator. De kleindere mappen vind ik dan wel weer leuker, ik speel vooral conquest. Ik ben de kleinere BF mappen wel gaan waarderen door de beta van BF6. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Iemand de single player als getest, zo ja wat zijn je ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellevk
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 10:29
Heb geprobeerd de campaign in coop te spelen. Maar niks wijst er op iemand uit te nodigen. Terwijl de pc wel coop voor de campaign heeft.

Iemand enig idee of ze het op de console er uit gelaten hebben? Kan op het moment niks vinden op het internet.

• crimby
Vanavond nog even een potje geprobeerd, Naar halverwege geswitched naar CoD. Het speelt niet lekker en voelt echt als een B game. Erg jammer want keek hier lang naar uit en hoopte op een waardige concurrent voor CoD en BF.

• Toonen1988
  • Nu online
Spelen jullie soms allemaal op de console? Want ik me totaal niet vinden in de meeste comments hier, op de PC speelt het spel wel erg goed. Blijf toch regelmatig terug komen.

Sommige map designs mogen ook wat beter en de map op de dam, is nog het minst goede map in het hele spel. Maar bij mij speelt het spel wel heerlijk weg, dus ik kan me helaas niet vinden in de meeste comments hier.

[ Voor 38% gewijzigd door Toonen1988 op 21-08-2025 23:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Toonen1988 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 23:38:
Spelen jullie soms allemaal op de console? Want ik me totaal niet vinden in de meeste comments hier, op de PC speelt het spel wel erg goed. Blijf toch regelmatig terug komen.
Ik ben de afgelopen dagen meermaals terug gegaan naar Delta Force.
En hoe meer je je verdiept in de game merk je steeds meer dat de game niet klaar was voor console. En dat merk je aan enkele kleine dingen.

Iets in het menu selecteren gaat zo nu en dan mega lastig. Je moet dan bv x drukken maar er gebeurd niets. Dan maar met thumbstick mouse over , maar dan selecteer je weer iets wat je niet wilt.

Zoals eerder beschreven overal een slechte performance modes in de game.
Waardoor 120fps totaal niet tot de mogelijkheden behoort.
Je moet gewoon met vsync aan op een console spelen, anders is het helemaal niet te doen.

De map wanneer je die opent dropt je framerate dusdanig erg dat er heel lastig mee om te gaan is. Alsof er een stukje bad "coding" in zit.

De mappen vind ik mwah ( persoonlijke smaak )
Te weinig variatie met game modes.
Een community die zogezegd tactisch zou moeten zijn, die dat eigenlijk verre van is.

En zo kan je nog wel even door gaan.
Niet alles is de schuld van de makers, maar het lijkt er gewoon op dat ze de game nu doelbewust gepushed hebben .

Mijn vermoeden is dat het nieuws van battlefield alles heeft versneld. Ze hebben in eerste instantie de console vertraagd en naar wat nu blijkt niet geheel onterecht. Maar nog langer wachten tot na de release van battlefield zou geen optie geweest zijn.

Zogezegd zou dit toch de game moeten worden voor de battlefield spelers, dus stel ze maar eens de vraag

Wat zijn de onderdelen van Delta Force welke beter zijn als Battlefield?

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:22
MaFFia schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:27:
[...]

Ik ben de afgelopen dagen meermaals terug gegaan naar Delta Force.
En hoe meer je je verdiept in de game merk je steeds meer dat de game niet klaar was voor console. En dat merk je aan enkele kleine dingen.

Iets in het menu selecteren gaat zo nu en dan mega lastig. Je moet dan bv x drukken maar er gebeurd niets. Dan maar met thumbstick mouse over , maar dan selecteer je weer iets wat je niet wilt.

Zoals eerder beschreven overal een slechte performance modes in de game.
Waardoor 120fps totaal niet tot de mogelijkheden behoort.
Je moet gewoon met vsync aan op een console spelen, anders is het helemaal niet te doen.

De map wanneer je die opent dropt je framerate dusdanig erg dat er heel lastig mee om te gaan is. Alsof er een stukje bad "coding" in zit.

De mappen vind ik mwah ( persoonlijke smaak )
Te weinig variatie met game modes.
Een community die zogezegd tactisch zou moeten zijn, die dat eigenlijk verre van is.

En zo kan je nog wel even door gaan.
Niet alles is de schuld van de makers, maar het lijkt er gewoon op dat ze de game nu doelbewust gepushed hebben .

Mijn vermoeden is dat het nieuws van battlefield alles heeft versneld. Ze hebben in eerste instantie de console vertraagd en naar wat nu blijkt niet geheel onterecht. Maar nog langer wachten tot na de release van battlefield zou geen optie geweest zijn.

Zogezegd zou dit toch de game moeten worden voor de battlefield spelers, dus stel ze maar eens de vraag

Wat zijn de onderdelen van Delta Force welke beter zijn als Battlefield?
Momenteel zou ik alleen kunnen benoemen dat de game gratis is en dat EA live services games gewoon verkoopt voor de volle pond. Maar kennelijk vinden we dat ook geen probleem meer, gezien de preorders van Battelfield en EA Sports FC.

Misschien dat ik Delta Force nog wel ga proberen, maar het voelt allemaal zo omslachtig en onlogisch, dat ik eigenlijk geen zin meer heb om het te op te starten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
Toonen1988 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 23:38:

Sommige map designs mogen ook wat beter en de map op de dam, is nog het minst goede map in het hele spel. Maar bij mij speelt het spel wel heerlijk weg, dus ik kan me helaas niet vinden in de meeste comments hier.
Grappig dat je BF6 helemaal niks vind en super slecht en dat je DF helemaal ophemelt terwijl het eigenlijk aanvoelt als een ‘90 spel. Ook het een game die je wel betaald kon preorderen en geld verdiend door skins etc.

Qua gameplay, besturing, TTK, maps, graphics en alle andere zaken haalt deze game het simpelweg niet bij BF6 noch CoD BO6. Totaal geen concurrentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
crimby schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:11:
[...]

Grappig dat je BF6 helemaal niks vind en super slecht en dat je DF helemaal ophemelt terwijl het eigenlijk aanvoelt als een ‘90 spel. Ook het een game die je wel betaald kon preorderen en geld verdiend door skins etc.

Qua gameplay, besturing, TTK, maps, graphics en alle andere zaken haalt deze game het simpelweg niet bij BF6 noch CoD BO6. Totaal geen concurrentie.
Als je even langer kijkt dan je neus, zal je zien dat ik Delta Force ook kritiek geef, en dit geval over de SBMM en TTK. Iets waar Battlefield 6 ook kritiek over geef.

Je bent nu onnodig een dicussie aan het uitlokken die helemaal nergens op slaat. Ik heb mijn argumenten gegeven waarom Battlefield 6 in mijn ogen geen echte Battlefield is. Aangezien jouw reactie, zie ik dat het jou op een of ander manier stoort. Ik probeer gewoon te vragen waarom mensen Delta Force niet zo lekker vinden weg spelen. Want ik herken me hier helemaal niet in want bij mij loopt het wel erg soepel en smooth. Alleen de hele SBMM en TTK stoort mij ook in Delta Force. Daarom speel ik Delta Force niet dagen achter elkaar, maar neem ik regelmatig langere pauzes, zodat ik in MMR daal. Blijft voor mij het spel leuker, zonder hogere TTK, desyncs of allerlei andere vage shit die worden veroorzaakt door SBMM.

Daarnaast heeft Battlefield 6 voor mij gewoon te kleine mappen, waardoor je een chaos krijgt. Dit hebben sommige mappen van Delta Force ook, waaronder de dam map die ik probeer te vermijden. Spawnen in Delta Force is bijv. veel beter gedaan. Regelmatig zie ik vijanden voor mijn neus spawnen in Battledield 6, dit heb ik niet in Delta Force.

Ik sta er ook van te kijken dat mensen nu al een positieve mening hebben over Battlefield 6, ondanks dat het spel nog niet eens volledig uit is. Ik zal Battlefield 6 niet gaan kopen, omdat ik een EA sub heb lopen. Als de grootste mappen van BF6 mij ook tegenvallen, zet ik mijn sub gewoon stop. Daarnaast is de TTK van Battlefield voor mij vele malen hoger dan Delta Force. Hogere TTK vind ik persoonlijk weinig aan.

Graag wil ik je ook erop attenderen om geen dingen erbij te gaan betrekken, want ik heb nergens gezegd dat ik Battlefield 6 super slecht is, ik noem alleen kritiek punten op die mij storen en daardoor mijn gevoel om te spelen weg is. En je ziet nergens dat ik Delta Force compleet de hemel inprijs. Graag aantal reacties terug gaan, zal je zien dat ik Delta Force ook kritiek geef.

Ik zeg ook nergens dat Delta Force een concurrentie is. Mensen moeten zelf spelen wat zij willen en wat ze het leukst vinden. Maargoed, ik zal maar geen vragen stellen over meningen van andere, want dat mag schijnbaar ook niet meer aangezien jouw reactie, sinds je het grappig vind omdat ik een andere mening heb.

[ Voor 38% gewijzigd door Toonen1988 op 22-08-2025 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:27
Heb deze inmiddels ook al even gespeeld maar vind het niet echt lekker gaan en dan vooral de menu's dat bepaalde toetsen niet werken.
Gameplay voelt beetje aan als MAG ook qua geluid, tja het is een prima gratis game maar was al snel klaar en toch weer terug naar cod.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Van het weekend even de campaign getest op de ps5, nog niet echt onder de indruk. Je valt of word keer geraakt en direct al dood.

• GK87
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Dat Operations vind ik op zich nog wel leuk om te spelen. Alleen balen als je af gaat dat je al je gear kwijt bent, vooral als je een wapen flink geupgraded hebt. Verder goed luisteren naar je omgeving. Heb ook nog niet met teamgenoten gespeeld die de microfoon gebruiken, dus teamwork is niet optimaal. Meer Operations spelers hier?

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:16

Oxigeon

En zo is dat!

GK87 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 20:13:
Dat Operations vind ik op zich nog wel leuk om te spelen. Alleen balen als je af gaat dat je al je gear kwijt bent, vooral als je een wapen flink geupgraded hebt. Verder goed luisteren naar je omgeving. Heb ook nog niet met teamgenoten gespeeld die de microfoon gebruiken, dus teamwork is niet optimaal. Meer Operations spelers hier?
Ik speel ook operations. Nog geen pot gehad waar ook maar iets werd gezegd door anderen. Is ook tof als je alleen met een knife erin gaat en je komt met hele meuk spul eruit. Dat doet me wel goed. Zeker als je dan van een npc een wapen afpakt. Komt bij een kluis uit en je hoort andere spelers.

Zijn ze alleen of met 3. Mooi om ze dan wat lood te laten happen en met 275k uit een potje te gaan als je met 5k erin gaat

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Pagina: 1 2 3 Laatste