Ik ben sinds vorige week weer begonnen aan Delta Force. Het speelt heerlijk weg tot gisteren. Gisteren en vandaag is het echt een hel. Ik heb niet alleen een gevoel dat mijn TTK gigantisch omhoog is gegaan maar ook veel meer desync heb. Ik heb dit weekend zelfs gestreamed op Discord, andere viel het ook al op dat er een hoge TTK erin zit. Ik had zelfs een vijand geflanked en van achtere aangevallen. Ik schoot op deze persoon, had meerdere headshots, draait zich om, terwijl ik nog aan het schieten was en gewoon 2 kogels en ik was dood. We hadden allebei iets van WTF...
De ontwikkelaar heeft eerst gezegdt dat er een soort van SBMM erin zit, maar in latere interviews weer gezegd dat er geen SBMM in zit.
Ook desyncs om hoekjes komen nu gigantisch veel voor tegenover een aantal dagen geleden. Ik peak, wordt geraakt, ik ga terug in cover en op een magische manier ga ik toch nog dood.
Vandaag had ik ook een aantal matches waarbij matchmaking zei (64/64 players) maar wanneer ik joinde, zaten er maar 9 spelers erin tot het einde van de match. In een potje waren we ook maar iets van 9 tot 10 man, tegen 25 vijanden.
Ook zou er totaal geen verschil zitten tussen un-ranked en ranked, het gebruikt namelijk dezelfde SBMM. Er zit totaal geen verschil tussen un-ranked en ranked lobbies.
Deze streamer beweerd zelfs dat unrankend en ranked zelfs met elkaar geworden gematched. Hij had ranked aangevinkt terwijl vrienden van hem ranked had uitgeschakeled, en toch werden ze met elkaar gematch.
Volgens deze YouTuber, als je een hogere TTK hebt, slechte hit registration, hoge ms ping etc. Moet je gewoon uit de match gaan. De match erna krijg je weer een goede match. Als je daarna weer een slechte match krijgt, gewoon repeat.
Bah, ik wil echt de dedicated servers zoals vroeger terug. Toen waren de games echt gewoon veel leuker, zonder al deze bullshit.
[
Voor 58% gewijzigd door
Toonen1988 op 21-07-2025 00:34
]