Als eerste het positieve, de performance is erg goed. De hoogste settings in native 4k, zonder DLSS haal ik gewoon 120fps. Delta Force speelt daarom ook heerlijk weg.
Het negatieve, ik heb een gevoel dat of de wapens minder schade geven of spelers hebben meer gezondheid. De TTK voelt langer aan als in de beta. Ik heb een DMR, zoals de Mini-14 of de SR-25, ik raak ze een keer in de borst en twee hoofdschoten en ze zijn nog niet dood. Kruipen weg, wachten dat hun gezondheid terug komt (wat vrij snel gaat) en dan peaken ze weer. Je raakt ze weer in hun hoofd, duiken weg, wachten dat de gezondheid weer terug is en dan peaken ze weer.
Ook de loadouts is een beetje raar gemaakt. De kleine AKS-74 valt onder mid-range assault rifles. Dit wapen heeft een kleine barrel en is bedoeld voor CQC. Daarnaast hebben ze Recon (wat ik graag speel) geen AS-VAL gegeven maar wel andere assault rifles zoals de CAR-15, M16, AKS-74 en de SG552 maar geen AS-VAL.
AS-VAL is juist één van de wapens dat juist door speciale eenheden worden gebruikt die infiltreren en ongemerkt vijanden uitschakeld, wat dus meer bij een Recon eenheid past.
Ook de skins zijn er overdreven duur, dus daar ga ik geen geld aan spenderen. Zo kost bijv. een skin voor een mes 4,880 punten. Je hebt een pakket van 46 euro, dat je 3,950 punten geeft, maar dit is dus niet genoeg. Dan moet je of 46 euro + 18 euro uitgeven om het mesje te krijgen of meteen een pakket van 92 euro.
Premium season pass met allerlei extra dingen kost iets van 9 euro, dus dat is echt wel nog te doen.
Black Hawk Down campaign zit er helaas nog altijd niet in.
[
Voor 33% gewijzigd door
Toonen1988 op 05-12-2024 05:42
]