[MULTI] Delta Force: Hawk Ops

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:45
MarvinVanHoop schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 14:17:
Als ik eerlijk ben snap ik totaal niet waar al de ''hype'' vandaan komt. Toen BF2042 uit kwam gingen we om precies dezelfde redenen (vaak terecht) klagen, maar hier doen we net of het een BF killer is/wordt waar we op hopen. Of zeg ik nu iets geks?
Delta Force was eind jaren 90, begin 2000 een bekende shooter dus zo abnormaal is die hype niet. Daarbij zijn de mensen die de game al gespeeld hebben vrij positief?
Ook nog is gratis te spelen tegenover full priced battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:47
Ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen!
Deze week even proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door Frez op 04-12-2024 08:03 ]

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
Als eerste het positieve, de performance is erg goed. De hoogste settings in native 4k, zonder DLSS haal ik gewoon 120fps. Delta Force speelt daarom ook heerlijk weg.

Het negatieve, ik heb een gevoel dat of de wapens minder schade geven of spelers hebben meer gezondheid. De TTK voelt langer aan als in de beta. Ik heb een DMR, zoals de Mini-14 of de SR-25, ik raak ze een keer in de borst en twee hoofdschoten en ze zijn nog niet dood. Kruipen weg, wachten dat hun gezondheid terug komt (wat vrij snel gaat) en dan peaken ze weer. Je raakt ze weer in hun hoofd, duiken weg, wachten dat de gezondheid weer terug is en dan peaken ze weer.

Ook de loadouts is een beetje raar gemaakt. De kleine AKS-74 valt onder mid-range assault rifles. Dit wapen heeft een kleine barrel en is bedoeld voor CQC. Daarnaast hebben ze Recon (wat ik graag speel) geen AS-VAL gegeven maar wel andere assault rifles zoals de CAR-15, M16, AKS-74 en de SG552 maar geen AS-VAL.

AS-VAL is juist één van de wapens dat juist door speciale eenheden worden gebruikt die infiltreren en ongemerkt vijanden uitschakeld, wat dus meer bij een Recon eenheid past.

Ook de skins zijn er overdreven duur, dus daar ga ik geen geld aan spenderen. Zo kost bijv. een skin voor een mes 4,880 punten. Je hebt een pakket van 46 euro, dat je 3,950 punten geeft, maar dit is dus niet genoeg. Dan moet je of 46 euro + 18 euro uitgeven om het mesje te krijgen of meteen een pakket van 92 euro. 8)7

Premium season pass met allerlei extra dingen kost iets van 9 euro, dus dat is echt wel nog te doen.

Black Hawk Down campaign zit er helaas nog altijd niet in.

[ Voor 33% gewijzigd door Toonen1988 op 05-12-2024 05:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Het levelen van wapens gaat ook best wel snel. Mini-14 al op level 37 en VSS al op 45.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0UNXFizpMcRFg2rQ2B-Pl2J9fC4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0JOekYt3vXPSKqCIyWSt23X0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1WlOswyuf5yT83SQkvK2K6WMFuY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/06x6EPQKPpLfhoFlNwfLSjgL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmaes1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-04 08:38
Hier in België is het region locked, enig idee hoe we dat kunnen omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Grappig, ik kreeg in mijn joeptjoep overzichtspagina ineens een filmpje van de trailer van dit spel. Ziet er best gaaf uit, ben wel benieuwd. Alleen vrees ik dat ik het niet (lekker) kan draaien, aangezien mijn pc inmiddels overklast wordt door een midrange smartphone en ik nog een basis PS4 heb. Hopelijk komt het nog wel naar de PS4, eventueel in een grafisch afgeslankte vorm.

Zou het wel leuk vinden om te spelen in plaats van de standaard CoD en BF van nu.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
mmaes1 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:50:
Ik denk alleen met een VPN, maar dat is weer niet toegestaan in hun spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-04 15:04
ProgramFiles/AntiCheatExpert , hun kernel anti cheat is niet verwijderd nadat ik de closed tests had gespeeld en de spel had verwijderd. Nu lees ik dat zelfs na een uninstall dit in de register blijft hangen en actief in de kernel blijft draaien. Op steam zijn er blijkbaar commands gedeeld om het volledig te verwijderen, maar Belgen hebben opeens geen toegang meer tot de steam page van Delta Force.

Ik begin er toch wel vies van te worden van zo kernel anti-cheats.

En dan zijn ze met vreemde regels afgekomen dat je geen usb sticks mocht gebruiken tijdens het gamen, en zelfs task manager niet mag openen. Het klinkt echt als spyware momenteel.
https://x.com/adelw0lf/status/1864688763542077651/photo/1

Edit: Kan bevestigen dat uninstaller van ACE alle services heeft verwijderd van de anti-cheat.

[ Voor 33% gewijzigd door Mayonaise op 05-12-2024 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:30

Martinspire

Awesomeness

In de nieuwe AMD drivers zit support voor de game, wellicht handig voor AMD GPU's om even te updaten naar 24.12.1
download: AMD Radeon Software Adrenalin Edition 24.12.1

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Mayonaise schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:39:
ProgramFiles/AntiCheatExpert , hun kernel anti cheat is niet verwijderd nadat ik de closed tests had gespeeld en de spel had verwijderd. Nu lees ik dat zelfs na een uninstall dit in de register blijft hangen en actief in de kernel blijft draaien. Op steam zijn er blijkbaar commands gedeeld om het volledig te verwijderen, maar Belgen hebben opeens geen toegang meer tot de steam page van Delta Force.

Ik begin er toch wel vies van te worden van zo kernel anti-cheats.

En dan zijn ze met vreemde regels afgekomen dat je geen usb sticks mocht gebruiken tijdens het gamen, en zelfs task manager niet mag openen. Het klinkt echt als spyware momenteel.
https://x.com/adelw0lf/status/1864688763542077651/photo/1

Edit: Kan bevestigen dat uninstaller van ACE alle services heeft verwijderd van de anti-cheat.
In Naraka: Bladepoint (waar ik ooit een founders pack voor heb gekocht) kan ik zelfs helemaal niet meer spelen. Ik moet eerst HVCI_KMCI (virtualization-based protection of code integrity) uitschakelen voordat ik het kan spelen. Naraka: Bladepoint is misschien niet van Tencent maar van NetEase, wat net zo goed een Chineze bedrijf is.

Gelukkig is Microsoft hier ook van op de hoogte: nieuws: Microsoft bespreekt opties voor minder kerneltoegang voor securitysof...

Tencent is en blijft nog altijd een Chinese tech bedrijf, waarbij de CCP ook aandelen en connecties heeft met Tencent. Ze zijn nu zelfs na Sony zelfs de grootste ter wereld en hebben ook al aandelen in Epic Games, hebben volledig Riot games (van League of legends en Valorant) in handen en willen nu ook Ubisoft privaat maken. Ze hebben ook aandelen in Techland, Funcom, Paradox Interactive, Remedy Entertainment, From Software en nog meer studios in handen.

Ze brengen bijv. ook Call of Duty naar de mobiel en Blizzard heeft WoW onder Tencent uitgebracht in China, wegens de strikte regels in China.

Informatie is de nieuwe goud in de digitale wereld en weinig mensen hebben maar door wat China op dit moment aan het doen is. Ze creëren niet alleen een monopoly gebied op diverse sectoren, maar ze harvesten ook gigantisch veel informatie dat ook voor commerciële doeleinden kunnen worden gebruikt.

Daarom raad ik mensen aan om niks te kopen op site's zoals Alibaba, Aliexpress en vooral geen Temu. Niet alleen verkopen ze slechte en goedkope prodcuten, ze willen op deze manier ook de markt domineren en westerse bedrijven eruit pushen. En als dat gebeurt, creëren ze niet alleen een monopoly positie maar gaan ze natuurlijk ook alles duurder maken. Want ze beheren op dat moment dan ook alle prijzen.

Ik begin steeds minder uit te geven in games die onder Tencent of NetEase zijn uitgebracht. Meestal doe ik eerst grondig onderzoek welke uitgevers en onder welke bedrijven ze vallen. Koop af en toe nog wel wat voor een aantal euro, maar ben echt terughoudend geworden dit jaar met het kopen van dingen in dit soort games.

Kunnen we geen software ontwikkelen dat nep informatie genereert en dat vervolgens doorstuurt wanneer we aan het gamen zijn. :P

[ Voor 37% gewijzigd door Toonen1988 op 05-12-2024 23:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vette game. Vanavond een paar potjes gespeeld en loopt echt super lekker op PC.
De extraction mode is ook tof maar voornamelijk de multiplayer gespeeld.

In de eerdere beta's al gespeeld en toen voelde het al goed en dat is nog steeds :)
Mooie vervanger voor Battlefield 2042 die ik een paar keer (ook recentelijk) nog geprobeerd had maar niet zo lekker speelde als de wat oudere en dat heb ik in deze game wel.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:07
Gisteren even een snel potje gedaan.
Voelde erg arcade aan toen.
vandaag wat meer tijd, eerst updaten. Goed om te zien dat ze bezig zijn.

Maar nu kan ik niet eens met mn wapens inzoomen.

Wel wanneer ik achter een wapen van een auto zit of zo.
maar niet met mn car15 of zo...

Zo is het helemaal niet speelbaar meer....
Kreeg een beetje DOOM gevoel bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:22
Martinspire schreef op donderdag 5 december 2024 @ 22:27:
In de nieuwe AMD drivers zit support voor de game, wellicht handig voor AMD GPU's om even te updaten naar 24.12.1
download: AMD Radeon Software Adrenalin Edition 24.12.1
Ik speel zelf met een RX 7700XT en had continu framedrops. In eerste instantie speelt het super smooth maar na een paar minuten beginnen de drops. Van 144 naar 30 fps. En dan loopt het weer 45 seconden goed om vervolgens voor een paar seconden weer te droppen naar 30.

Op internet lees je hier wel meer klachten over. Ik heb gister dus bovenstaande drivers geprobeerd maar helaas.. dat loste het probleem niet op.
De uiteindelijke oplossing was een rolback naar 24.8.1. icm met het uitschakelen van AMD SAM.

[ Voor 3% gewijzigd door ChojinZ op 07-12-2024 17:43 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:37
Bij mij werden de stutters veel extremer met de 24.12.1 drivers. Ik denk dat ik weer terug ga naar de 24.8.1. Wel 20 fps minder maar altijd nog veter als een groot haper feest.

Heeft iemand overigens nog tips voor de eerste 2 snipers met long range scope? Ik kan die scopes maar niet i gesteld krijgen. In battlefield weet ik precies waar ik moet wezen voor welke afstand maar krijg het in DF niet voor elkaar.
Instellingen van scope aim zijn trouwens ook een drama. Ik heb de aim en scoped aim best goed weten in te stellen nu maar als ik uit ads stand ga heeft de aim een moment van extreme gevoeligheid waardoor mijn aim soms echt all over the place is.

Overigens ook jammer dat je nmin 2024 nog steeds hardbinds heb zoals enter en F. Ik heb letterlijk mijn toetsenbord moeten herprogrammeren met een custom profiel om überhaupt te lunnen spelen.
Ook de 2 gadgets en ook nog eens 2 abilities van de class voelen wat bloated. Dat kost me 4 knoppen en bij iedere character voelt het alsof ik andere keybinds nodig heb.

Extraction hou ik totaal niet van. 1 potje gefaan en was er klaar mee. 2 steke blinde teamgenoten. Ik schiet 2 lui neer en ze rennen als angsthazen weg ik word neergeschoten en ze lopen letterlijk over me heen maar verdommen het me te ressen... Dus ik was mijn higher end gear alweer kwijt inclusief alle ammo. Daar moeten ze 1 vs 1 van maken wat mij betreft. Spelen met anderen randoms werkt gewoon niet.

Verder hebben ze ook behoorlijk wat gejat van battlefield aan ui, opties en mappen.

Ook zag ik dat eigenlijk zo goed als alle rewards en een zeer groot deel van de wapens onder de pay wall lijken te zitten. Allemaal locked na de unlock... Denk dat deze game geen lang leven heeft. Jammer want het had pitentie. verde ook jammer dat er geen hardcore is. Die bullet sponge games zijn gewoon niet realistisch vandaar mijn sniper voorkeur. 1 kogel en je bent er geweest zoals het hoort.

[ Voor 30% gewijzigd door computerjunky op 11-12-2024 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-04 11:48
Hebben jullie er ook last van dat als je schiet met een assault, op automatisch, dat soms de eerste paar kogels haperen? kan me muisknop ingedrukt houden maar hij schiet soms niet..

of moet ik een nieuwe muis een keertje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Prima game vooral "Operations" soort Tarkov look a like.
In de close beta speelde deze ook al lekker weg.

Maar ben ik de enigste die zich al na 15min gamen stoort op "Warfare" met de achtergrond gekrijs?
Lijkt wel bandje van 3min wat op loop staat in de badkamer ect.
Bederft behoorlijk je speel plezier ook als je op een uithoek bent waar niemand aanwezig is.
*Heb in game Music altijd uit staan.

**

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SharkDog
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 14-12-2024
PatRamon schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 17:02:
Prima game vooral "Operations" soort Tarkov look a like.
In de close beta speelde deze ook al lekker weg.

Maar ben ik de enigste die zich al na 15min gamen stoort op "Warfare" met de achtergrond gekrijs?
Lijkt wel bandje van 3min wat op loop staat in de badkamer ect.
Bederft behoorlijk je speel plezier ook als je op een uithoek bent waar niemand aanwezig is.
*Heb in game Music altijd uit staan.
Yep het achtergrond stem geluid is super irritant. Ik denk de hele tijd dat ik geluid hoor over de babyfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rietveldusa
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-05 09:24
mmaes1 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:50:
Ik speel het gewoon via hun eigen launcher en zit ook in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rietveldusa
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-05 09:24
Ik baal er vooral van dat er verschillende soorten ammo zijn, alsook dat je veel random spelers in je squad hebt die gewoon geen microfoon hebben (och wel een must in dit type spel)

Betere ammo kost enorm veel ingame credits, maar dan heb je wel een ENORM voordeel. Maar als je doodgaat ben je natuurlijk wel alles kwijt en zo ben je wel heel vlug bankroet (heb ik ondervonden in de beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:07
Nu heb ik dit spel al even.
en de eerste avond speelde het prima.

Maar daarna kan ik niet inzoomen met de wapens.
Of het nu de handpistool, machine geweer of een raket werper is...
ik kan gewoon niet in zoomen.

Game al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Keyboard en mouse settings al gereset.
graphics al geswitchted tussen full screen naar border en terug, Niks lijkt te werken.

Iemand een tip voor me?
het is onspeelbaar zo helaas....

Nogmaals alles gereset en eindelijk werkt het weer...

[ Voor 5% gewijzigd door gasemans op 22-12-2024 19:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:05
Volgens mij zijn er niet heel veel mensen hier die dit spelen, en misschien nog minder de operations mode.. maar wees vrij om mij in game toe te voegen: Plank268

Probeer altijd wat missies te doen e.d., speel bijna altijd solo en daardoor wat rustiger.
Maakt mij daarnaast niet uit hoe goed of slecht iemand is, ben zelf ook niet de beste :)
Wel/geen mic maakt mij ook niet, pingen en via chat is ook prima.

XBL: Plank268

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-05 21:06
Jordy8 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 10:40:
Volgens mij zijn er niet heel veel mensen hier die dit spelen, en misschien nog minder de operations mode.. maar wees vrij om mij in game toe te voegen: Plank268

Probeer altijd wat missies te doen e.d., speel bijna altijd solo en daardoor wat rustiger.
Maakt mij daarnaast niet uit hoe goed of slecht iemand is, ben zelf ook niet de beste :)
Ik heb je toegevoegd! Zit in het zelfde schuitje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roundish5921
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 03-04 17:53
Jordy8 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 10:40:

Ook toegevoegd. Mijn handle is CalamityJohn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonslayer
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 20:33
Ik vind de game veel te snel gaan, de actie reactie tijd van mij is echt dramatisch. Het is niet meer zo als met de oude DFBHD. Maar misschien moet ik ook wel wennen aan de snelheid die verre van realistisch is want het voelt soms alsof je een een filmpje op x2 snelheid afspeeld. Ik blijf daarom meer op de achtergrond en geef ik ammo en revitive ik. Telkens 0 kills maar ik ga wel 20x dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Demonslayer schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 07:19:
Ik vind de game veel te snel gaan, de actie reactie tijd van mij is echt dramatisch. Het is niet meer zo als met de oude DFBHD. Maar misschien moet ik ook wel wennen aan de snelheid die verre van realistisch is want het voelt soms alsof je een een filmpje op x2 snelheid afspeeld. Ik blijf daarom meer op de achtergrond en geef ik ammo en revitive ik. Telkens 0 kills maar ik ga wel 20x dood.
Ja, deze game heeft totaal niks te maken met de oude Delta Force. Het is gewoon Delta Force merknaam die gebaseerd is op Battlefield (Warfare) en Tarkov (Operations).

Geen idee wat de single-player campaign gaat brengen. De multi-player van Delta Force was toen ter tijd echt anders. Dit is weer echt zo'n Chinese copy game, net als veel andere Chinese games.

Nou hoeft die niet per se slecht te zijn, maar had toch liever een Delta Force gezien zoals vroeger. Als ze echt een game willen terug brengen, dan mogen ze Joint Operations Typhone Rising remaken.

Was toen ter tijd echt een legendarische spel. Naast America's Army echt veel gespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Toonen1988 op 04-01-2025 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:53
Ik merk dat er weinig nederlandse spelers actief zijn in Warfare, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowChef
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:28
Sinds dec 24 begonnen met Delta force. Wat een heerlijke game is dit! Warfare is de battlefield die we nooit hebben gekregen en Operations de Extraction shooter a la Tarkov maar dan wat simpeler. Natuurlijk kan er nog wat getweakt worden en dat gebeurt ook. In mijn enthousiasme gekeken of op tweakers hier al iets over stond, maar dat is nog vrij sumier. Speelt dit niet echter onder de tweakers nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:42
FlowChef schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 12:49:
Sinds dec 24 begonnen met Delta force. Wat een heerlijke game is dit! Warfare is de battlefield die we nooit hebben gekregen en Operations de Extraction shooter a la Tarkov maar dan wat simpeler. Natuurlijk kan er nog wat getweakt worden en dat gebeurt ook. In mijn enthousiasme gekeken of op tweakers hier al iets over stond, maar dat is nog vrij sumier. Speelt dit niet echter onder de tweakers nog?
Ik wil hem graag spelen maar wacht nog op de PS5 release.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:35

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Wanneer komt de official release?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Die is er al voor de PC. Voor de console is nog niks over bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Buizerd__NL schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:07:
Die is er al voor de PC. Voor de console is nog niks over bekend.
Nee, het spel is nog altijd in "beta". Ook de single-player is nog niet uit.

Ik had begrepen dat 1.0 versie ergens in februari zou moeten uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottr
  • Laatst online: 18:22
Er is vandaag (18-01) een seizoen 2 update uitgekomen met nieuwe maps, wapens en rewards.

Ze praten niet echt meer over een beta. Denk dat ze nu langzaam de game aan het uitbreiden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ottr schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 04:52:
Er is vandaag (18-01) een seizoen 2 update uitgekomen met nieuwe maps, wapens en rewards.

Ze praten niet echt meer over een beta. Denk dat ze nu langzaam de game aan het uitbreiden zijn.
Jammer genoeg nog geen nieuws over een console release

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ze hebben een aantal weken geleden ook al de naam veranderd. Het is geen Delta Force: Hawk Ops meer maar gewoon Delta Force.

Ik lees veel negatieve feedback, dat ze nu de mappen kleiner hebben gemaakt en veel performance issue's. Daarnaast slaan diverse anti-virus programma's volledig op hol van deze nieuwe update.

[ Voor 46% gewijzigd door Toonen1988 op 18-01-2025 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ottr
Mappen kleiner gemaakt? Wel zijn er nieuwe gamemodes op kleinere mappen idd. Maar de bestaande mappen zijn nog het zelfde. Al zijn er wel een aantal mappen waarbij je steeds op het zelfde punt een soort van wall krijgt en het een grote chaos wordt.

Zelf ervaar geen problemen na de update. Deze game draait bij mij super soepel met alles op max en 4K resolutie. Kunnen veel games nog van leren.

En betreft die virusscanners. Probeer eens zonder. Windows Defender doet goed zijn best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:12

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik denk dat er bedoeld wordt dat de nieuwe mappen over het algemeen kleiner zijn dan de twee mappen uit de alpha/beta. Vooral met de excessieve hoeveelheid smoke nades die de operators bij zich hebben kan dit soms best een irritante ervaring worden.

Performance qua fps is niet eens zo slecht, maar op mijn AMD systeem heb ik met dx12 wel last van enorme stutters. Met -dx11 als launchoptie is dit weg. Het uitzetten van smartaccess memory helpt ook, maar dan verlies je weer voordelen in andere games.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ottr schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:28:
Mappen kleiner gemaakt? Wel zijn er nieuwe gamemodes op kleinere mappen idd. Maar de bestaande mappen zijn nog het zelfde. Al zijn er wel een aantal mappen waarbij je steeds op het zelfde punt een soort van wall krijgt en het een grote chaos wordt.

Zelf ervaar geen problemen na de update. Deze game draait bij mij super soepel met alles op max en 4K resolutie. Kunnen veel games nog van leren.

En betreft die virusscanners. Probeer eens zonder. Windows Defender doet goed zijn best ;)
Zoals ik al zei "ik lees". Ik heb zelf geen problemen met de virus scanner. Maar er verschijnen wel talloze berichten van andere mensen.

Ik heb gisteren even de nieuwe map gespeeld en de kritiek die ze geven is echt terecht. Ik heb een of andere dam map gespeeld maar echt wat een kolere map. Chaotisch en te klein met zoveel man.

De oude mappen heb ik nog niet gespeeld. Na de dam map, had ik er eerlijk gezegd genoeg van.

Jammer dat je geen mappen uit de matchmaking kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-05 13:06
Ik heb jullie toegevoegd @Roundish5921 en @Jordy8. Mijn ingame naam is Dotc0m. Voeg mij gerust toe.

Wat mij opvalt is dat weinig mensen mic's gebruiken, terwijl bij een tactische game dat echt helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottr
rvdlaar schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:18:

Wat mij opvalt is dat weinig mensen mic's gebruiken, terwijl bij een tactische game dat echt helpt.
Klopt, zelf zit ik vaak al in Discord en gebruik ik de voicechat in de game minder. Ik merk wel dat als je "Squad Up" gebruikt (in de gamemode Warfare) dat de voicechat meer gebruikt wordt dan met de squadmates die automatisch in de squad komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Mocht iemand zin hebben in paar potjes Warfare, voeg mij vooral toe of stuur mij een berichtje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
Ik ben van het weekend maar is aan operations begonnen, mocht iemand een beginner beetje op gang willen helpen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Laatst online: 17-03 23:47
Kieft91 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:29:
Ik ben van het weekend maar is aan operations begonnen, mocht iemand een beginner beetje op gang willen helpen ;)
heey man, wij hebben een discord waar veel operations spelen, en hebben tal van nieuwe leuk geholpen, stuur maar een berichtje hier, weet niet of ik zomaar een discord link mag droppen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
mierenmepper schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:27:
[...]

heey man, wij hebben een discord waar veel operations spelen, en hebben tal van nieuwe leuk geholpen, stuur maar een berichtje hier, weet niet of ik zomaar een discord link mag droppen hier :)
Heb je een dm gedaan trouwens ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mierenmepper
ik heb het gezien, heb 3 pms gehad :) wordt dus gewaardeerd haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mierenmepper
21 februari komt de campaign uit :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:52
mierenmepper schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 00:08:
21 februari komt de campaign uit :)!
Nog niet voor PlayStation toch of die dan ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Heeft de game op pc support voor een ps5 controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Officeel niet, moet nog worden aangekondigd. Maar via Steam kan je wel controller support inschakelen. Ik vind het persoonlijk niet te besturen, het wordt tijd dat Delta Force controller support hoort te krijgen. Controller support zal in Q1 2025 worden released, wij hebben nog 1,5 maand tot Q1 over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Buizerd__NL schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 23:09:
Officeel niet, moet nog worden aangekondigd. Maar via Steam kan je wel controller support inschakelen. Ik vind het persoonlijk niet te besturen, het wordt tijd dat Delta Force controller support hoort te krijgen. Controller support zal in Q1 2025 worden released, wij hebben nog 1,5 maand tot Q1 over is.
Hmm herkenbaar, dan maar even wachten. Mnk kan ik helemaal niet en is ook maar de vraag of mijn pc het aankan dus maar wachten op ps5 release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mierenmepper
nou jongens! 21 februari morgen F2P!

• Family Guy

Family Guy

Free 2 play?

Steam ID = Ackerfiets

• mierenmepper
ja campaign is free

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Was het nog niet free to play dan ? Heb al veel gespeeld maar kan me niet herinneren dat ik betaald heb hahaha

Of heb je het puur over de campaign die uit komt?

• mierenmepper
Ricmaniac schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 13:49:
Was het nog niet free to play dan ? Heb al veel gespeeld maar kan me niet herinneren dat ik betaald heb hahaha

Of heb je het puur over de campaign die uit komt?
in eerste instantie ging iedereen ervan uit dat de campaign paid zou zijn, naar mijn weten is dat ook ergens een keer gezegd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Buizerd__NL
GERUCHT: Morgen zal er ook bekend worden over console release en controller support voor PC.

• crimby
  • Laatst online: 21:09
Buizerd__NL schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 13:51:
GERUCHT: Morgen zal er ook bekend worden over console release en controller support voor PC.
Wordt eens tijd zeg

• Buizerd__NL
Console release is vertraagd is bevestigd, ze zeggen ergens eind maart maar waarschijnlijk wordt het April/Mei.

Jammer, want ik had graag console spelers gezien.

Zie hier een van de vidoe's die rond gaat.

• Ottr
Ja, Free-to-Play. Dacht eigenlijk dat de campaign een betaalde versie zou worden. Weer mooi hoe ze het voor elkaar krijgen! 8)

Hier nog een update over de console versie (en andere aankomende updates):

[ Voor 44% gewijzigd door Ottr op 20-02-2025 20:50 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:30

Martinspire

Awesomeness

Buizerd__NL schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 20:23:
Console release is vertraagd is bevestigd, ze zeggen ergens eind maart maar waarschijnlijk wordt het April/Mei.

Jammer, want ik had graag console spelers gezien.

Zie hier een van de vidoe's die rond gaat.

[YouTube: Delta Force Console Release Date is Being Delayed...Again!]
Ik vind het nog acceptabel. Liever iets meer tijd om bugs te fixen dan dat de eerste dag meteen een zootje is. Bij F2P games draait het vaak om eerste indruk of mensen blijven hangen en gezien ze niet eens controller support hebben, lijkt het mij niet heel raar dat ze meer tijd nodig hebben.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Martinspire schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:36:
[...]

Ik vind het nog acceptabel. Liever iets meer tijd om bugs te fixen dan dat de eerste dag meteen een zootje is. Bij F2P games draait het vaak om eerste indruk of mensen blijven hangen en gezien ze niet eens controller support hebben, lijkt het mij niet heel raar dat ze meer tijd nodig hebben.
Mee eens. Laat ze maar de tijd nemen, ze blazen nl. een oude franchise nieuw leven in. Dan kunnen ze beter goed starten dan achteraf alles te moeten corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:47
De DLC black hawk down is gratis snap ik, maar moet ik eerst de game kopen om de dlc gratis te downloaden of hoe werkt dit? Ik heb delta force namelijk niet, maar wil die black hawk down game wel gratis spelen als dat kan…

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Je hebt hier wel de volledig game voor nodig, om singleplayer campaign te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Buizerd__NL schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:30:
Je hebt hier wel de volledig game voor nodig, om singleplayer campaign te kunnen spelen.
Maar de volledige game is gratis toch?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceAllMikety
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-04 15:00
En voor de duidelijkheid: Delta Force is een gratis game. Als je een account aanmaakt, de game download dan kun je ook Black Hawk Down spelen.

Heb vanmorgen de Campagne geprobeerd.
Het lijkt erop dit het de bedoeling is dat je dit een 4 man coop squad speelt.
Heb een solo run gedaan- de game voelt heel anders dan dan de warfare/operations mode. Veel meer "sluggish" ook andere controls voor gadgets/abilities - werd niet persee warm van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ik wil vanavond wel aan de slag hiermee, meer gegadigden? Is er een discord o.i.d.?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flaskk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:34
Gisteren de campagne gespeeld, snel maar weer de game verwijderd. Stoorde mij behoorlijk aan de slechte npc,s die achter een muur en tegen de muur al begonnen te schieten. Ook het feit als je een npc een headshot gaf deze nog steeds kreunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik ben benieuwd naar de single-player/co-op content, ik zal er vandaag aan beginnen maar verwacht zelf niet veel.

EDIT: In de Delta Force launcher laten ze helemaal geen beelden zien van de campaign of gameplay maar fragmenten van de film "Black Hawk Down". Ik vraag me af of ze dit wel mogen. :P

Ook in de intro van de campaign gebruiken ze beelden van Black Hawk Down film.

Ik weet dat de studio en uitgever de rechten van Delta Force hebben gekocht. Maar over de film Black Hawk Down heb ik nog niks over gelezen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bu5ROJOM45K4fX8AP8Z6H_aGthg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y4s0fyQjZUTCGITPTFzYDq0L.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 94% gewijzigd door Toonen1988 op 23-02-2025 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:12

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Toonen1988 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 11:49:
Ik ben benieuwd naar de single-player/co-op content, ik zal er vandaag aan beginnen maar verwacht zelf niet veel.

EDIT: In de Delta Force launcher laten ze helemaal geen beelden zien van de campaign of gameplay maar fragmenten van de film "Black Hawk Down". Ik vraag me af of ze dit wel mogen. :P

Ook in de intro van de campaign gebruiken ze beelden van Black Hawk Down film.

Ik weet dat de studio en uitgever de rechten van Delta Force hebben gekocht. Maar over de film Black Hawk Down heb ik nog niks over gelezen.

[Afbeelding]
Ook onder andere de menu muziek is direct de soundtrack van de film.

Ik mag aannemen dat ze de licentie van de film hebben voor deze game en de singleplayer ook gebaseerd is op de film.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [WZH]Justifier
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 09-04 01:02
Family Guy schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:41:
Ik wil vanavond wel aan de slag hiermee, meer gegadigden? Is er een discord o.i.d.?
+ 1 hier! Heb je opgezocht op Steam :)

Mijn crew bestaat op een enkeling na uit "CoD only" gasten.. maar ik mis de DMZ te hard. Dus zoek ook wel mensen om Delta Force mee te spelen.

Zou dope zijn als we een discord hadden ofzo.

Voor wie wil:
Steam nick: Justifier
Discord: Justifier666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:01

Eboman

Ondertitel

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ook deze game maar weer even geupdate :) af en toe die potjes spelen speelt gewoon heerlijk weg. Krijg telkens zwaar het battlefield gevoel hierbij.

Geniaal dat de game F2P is eigenlijk. top zolang ze niet met van die skins komen zoals CoD dat je ineens staat te schieten naast een Nicky Minage of een Konijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op zondag 16 maart 2025 @ 19:32:
Ook deze game maar weer even geupdate :) af en toe die potjes spelen speelt gewoon heerlijk weg. Krijg telkens zwaar het battlefield gevoel hierbij.

Geniaal dat de game F2P is eigenlijk. top zolang ze niet met van die skins komen zoals CoD dat je ineens staat te schieten naast een Nicky Minage of een Konijn..
Dat is één van de redenen waarom ik ben gestopt met Call of Duty. Ik heb geen enkel probleem met skins of personages die geen militairen zijn of ex-militairen of bijv. PMC's. Maar om inderdaad skins te zien van Nicki Minaj of allerlei andere rap figuren of zelfs eenden, honden, katten, The boy's serie en weet ik veel allemaal voor een skins, nee dank u!

De skins in Delta Force zijn meer in de richting van Battlefield. Ze passen enigzins bij de game. Ook niet geheel mijn smaak, maar nog dragelijk. Ik speel bijv. veel met Hackclaw, maar toen ik haar voor het eerste zag in haar blote buik, toen had ik iets van "dat is erg veilig..... geen kogelvrij vest voor je buik, maar wel voor je borst? Witte huid weerkaatst natuurlijk ook totaal geen licht hé :9 ." maar ach het is een spel. Het is nog dragelijk tegenover Call of Duty.

[ Voor 18% gewijzigd door Toonen1988 op 16-03-2025 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Eens een potje extraction gedaan met 2 vrienden. Maakt die gamemode zo veel leuker dan solo :P

net met een volle bak loot weggekomen van meerdere playerkills.
Blijft spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [WZH]Justifier
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 09-04 01:02
Ja dat is inderdaad een invite.. kan die server hier niet gedeeld worden?

Of anders nog een invite..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik kon niet slapen vannacht, dus heb ik Delta Force weer eens geïnstalleerd. Ik dropte in een match die al voor de helft voobij was. Uiteindelijk ben ik toch nog aan de top geëindigd. We waren aan de attack team en we kregen de twee laatste objecten maar niet overgenomen.

Ik ben vervolgens als sniper gespawned, en begin alle tegen snipers op te ruimen. Tot mijn verbazing schoot er niemand op mij, dus ik had vrij spel. Eindelijk kregen ze het door en begonnen veel snipers ook op mij te knallen. Ik heb er echt veel afgemaakt en toen begon mijn team te pushen.

Ik er achter aan, met mijn sniper rifle CQC. En ik kreeg lekker veel kills. Toen overgeschakeld naar mijn pistooltje en ik heb dus twee objecten zonder dood te gaan met alleen een pistool over genomen. Toen we bij de laatste objective aankwamen, weer hetzelfde verhaal. We kregen de objective maar niet over genomen.

Ik via een flank gesneaked en een spawn beacon geplaatst naast een klein gangetje. Vandaar ging onze team de aanval inzitten op de objective. Dit had voor verwarring gezorgd bij de enemy team en zo kon onze hele team pushen richting de objective.

Heerlijk gevoel als het zo lekker gaat. :D Uitendelijk was onze team niet eerste geworden, maar ik vloog wel naar de topboard. Ook toen onze team vanaf de flank gingen aanvallen. We kregen zoveel kills zonder dood te gaan. Heb zeker +15 kills zonder ook maar 1 keer dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb er een aantal euro tegen aangegooid om de Inky Reflections Hackclaw skin te krijgen. Haar speel ik nog het meeste. Ik had liever meer militaire skins gezien, maar deze vind ik eerlijk gezegd wel wat hebben, vooral met dat witte haar.

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 04-05-2025 05:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:02
Hmmm, ik kom er net pas achter dat deze game F2P is. Maar eens installeren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toonen1988 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 04:43:
Ik kon niet slapen vannacht, dus heb ik Delta Force weer eens geïnstalleerd. Ik dropte in een match die al voor de helft voobij was. Uiteindelijk ben ik toch nog aan de top geëindigd. We waren aan de attack team en we kregen de twee laatste objecten maar niet overgenomen.
Pics or it didn't happen!!

:+

Ik installeer het af en toe ook weer. toevallig einde afgelopen seizoen weer gedaan en redelijk veel gespeeld sinds dien. Het speelt echt ontzettend goed weg imo altijd.

Wel de Warfare mode dan uiteraard. Dat extraction doe ik nooit in deze game.

Ben de laatste paar potjes druk met die Shield guy dat is zoo hilarisch hoe je soms (vooral indoor) hele groepjes kan flanken en ze gewoon 1 voor 1 dood slaat.

Waar we het ook wel meerdere keren voor hebben kunnen gebruiken is echt een blokkade omver pushen. Ik liep voorop met dat schild waar andere mensen er echt achteraan kwamen en we op die manier een chokepoint konden pushen waar we al een tijdje vast zaten. Als andere goed nadenken en je er als team op in speelt merk je echt dat je acties gewoon de uitkomst van zo'n match beinvloeden wat soms wel lastig is met zulke grote schaal shooters. Voelt heel nice op dat moment :)

Speel je met het ranked vinkje aan of uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op zondag 4 mei 2025 @ 08:42:
[...]

Pics or it didn't happen!!

:+

Ik installeer het af en toe ook weer. toevallig einde afgelopen seizoen weer gedaan en redelijk veel gespeeld sinds dien. Het speelt echt ontzettend goed weg imo altijd.

Wel de Warfare mode dan uiteraard. Dat extraction doe ik nooit in deze game.

Ben de laatste paar potjes druk met die Shield guy dat is zoo hilarisch hoe je soms (vooral indoor) hele groepjes kan flanken en ze gewoon 1 voor 1 dood slaat.

Waar we het ook wel meerdere keren voor hebben kunnen gebruiken is echt een blokkade omver pushen. Ik liep voorop met dat schild waar andere mensen er echt achteraan kwamen en we op die manier een chokepoint konden pushen waar we al een tijdje vast zaten. Als andere goed nadenken en je er als team op in speelt merk je echt dat je acties gewoon de uitkomst van zo'n match beinvloeden wat soms wel lastig is met zulke grote schaal shooters. Voelt heel nice op dat moment :)

Speel je met het ranked vinkje aan of uit?
Nope, heb helaas niks opgenomen. :P

Ik heb het ranked vinkje altijd aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:56
Heb echt behoefte aan dat deze uitkomt op de console. Mooi om deze verhalen te lezen :)
Pagina: 1 2 Laatste