[MULTI] Delta Force: Hawk Ops

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-05 12:10
Mede-auteur:
  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:46

G_Dragon

[MULTI] Delta Force: Hawk Ops Topic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/47DVYV5AINzO9kwpP99nb56r7JE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ab8HcGK7U4UMKLFD54RZV1m7.png?f=user_large
Ontwikkelaar: TiMi Studio Group
Uitgever: Level Infinite
Platforms: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALCt2y1r6Ja_k4YdrKrTkbPfBCg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dRLp18qBT5AxKAZD1hYOi3aX.webp?f=user_large Xbox Series X|S, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5oOMJR5TojbKCM4-B6axGgGQQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large PlayStation 4, PlayStation 5, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_BVzIgm0UZru7pbpqRD6A7dVTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large PC
Release-datum: Coming Soon

Welkom in het Topic,

Call of Duty en Battlefield opgelet: er is een nieuwe game in de stad. Delta Force: Hawk Ops is een gratis te spelen militaire FPS

Verhaal

De Delta Force-franchise ligt al sinds 2009 ergens in een hoekje te rotten. Tenminste, totdat Timi Studio Group besloot de serie nieuw leven in te blazen door er een free-to-play first-person shooter van te maken.

Wij vertellen je precies wat je moet weten over de nieuwe game?
Delta Force: Hawk Ops gooit de franchise over een ietwat andere boeg.
Waar in vorige delen de single-player missies erg belangrijk waren, is multiplayer nu de grootste focus van de ontwikkelaar, hoewel deze nieuwe titel ook een remaster van een eerdere game bevat. Wie weet, wellicht wordt Delta Force een concurrent waar Call of Duty en Battlefield rekening mee moeten gaan houden.

Multiplayer

Gameplay
Delta Force: Hawk Ops is een first-person shooter die de focus legt op grote veldslagen met veel spelers.
De link met Battlefield kan dus al snel gelegd worden, zeker wanneer je het vergelijkbare Class-systeem en het besturen van voertuigen als tanks, gepantserde wagens en helikopters in acht neemt.
Ook leent de game een en ander van recente Call of Duty-titels: operators.Hieronder worden de gameplayaspecten verder toegelicht.

Classes
In totaal zijn er vier speelbare classes aanwezig, die zich allemaal op een eigen manier nuttig maken. Hier een lijstje:

Assault: “Maakt gebruik van persoonlijke vaardigheden, snelheid en moed om bij de overwinning te komen.”

Sniper: “Expert in het verkennen van informatie over het slagveld en het executeren van langeafstandsaanvallen."

Engineer: “Expert in het creëren van extra bedreigingen en het inzetten van strategieën om te winnen.”

Medic: “Expert in het maken van tactische beslissingen op het slagveld en de mogelijkheid om bondgenoten te genezen.”

Elke operator in de game wordt toegewezen aan één van deze classes en krijgt vaardigheden die daarbij aansluiten

Operators
Momenteel zijn er vier operators bekend, maar er is al onthuld dat er nog minimaal acht bij moeten komen. De operators vallen allemaal onder een class en hebben vaardigheden die daarbij aansluiten. Deze vaardigheden zijn verdeeld onder “Special Gear”, “Tactical Item” en “Passive”. Dit zijn de operatives die tot nu toe bekend zijn, en hun skills:

Dire Wolf
•Overload Mode: Beweeg en schiet sneller, krijg HP wanneer je een kill maakt (Special Gear).
•Triple Blaster: Doet veel schade, schiet projectielen die zich vast kunnen klemmen aan voertuigen (Tactical Item).
•Tactical Slides: Kan sliden als een Call of Duty-personage (Passive).

Luna
•Kinetic Recon Arrow: Pijlen die afgeschoten kunnen worden en vijanden markeren (Special Gear).
•Volt Arrow: Pijlen die een elektrisch geladen gebied creëren, die langzaam schade aanricht (Tactical Item).
•Smart Analysis: Markeert vijanden die damage hebben opgelopen zijn (Passive).

Bee Colony
•Hive-Tech Gun: Richt automatisch op meerdere teamleden om accurate healing shots toe te dienen (Special Gear)
•Hive Smokescreen: Een rookscherm dat van positie kan veranderen (Tactical Item).
•Efficient Rescue: Teamleden die Bee Colony weer tot leven brengt krijgen al hun HP terug (Passive).

Shepherd
•Sonic UAV: Stuur periodiek sonische signalen die het effect van Recon Arrows tegengaan. (Special Gear).
•Sonic Trap: Maakt vijanden langzamer en doet schade (Tactical Item).
•Resonant Defence: Ontvang minder schade van explosieven (Passive).

Modi
Er zijn straks twee modi waar spelers mee aan de slag kunnen gaan wanneer Delta Force: Hawk Ops uitkomt.
Allereerst is er Havoc Warfare, een grootschalige modus waar je zowel op land, ter zee en in de lucht strijdt.
Vooralsnog bestaan potjes in Havoc Warfare uit 20 tot 64 spelers, maar er is aangegeven dat dit aantal uiteindelijk nog hoger kan liggen.

De tweede modus heet Hazard Operations, waarin je met twee andere spelers in een map wordt neergezet en resources moet verzamelen.
Naast AI-tegenstanders zijn er ook andere squads die dezelfde spullen op het oog hebben. Goed communiceren en het plannen van routes en gear staat centraal in Hazard Operations.
Geen zin om met mensen van over de hele wereld te knokken? Als je gewoon een beetje wilt rondrennen met vrienden zijn er private lobby’s.

Maps
Hoeveel maps er uiteindelijk beschikbaar zijn is onbekend.
Wel is onthuld dat de omgevingen waar je in rondloopt ook aan gort geschoten kunnen worden, nogmaals in vergelijking met de Battlefield-games.
Volgens producent Shadow is veel van de map te verwoesten, maar zijn er beperkingen om de algehele structuur te waarborgen.

Tot nu toe zijn er twee maps bekend. ‘Zero Dam’ was ooit een belangrijke locatie voor de ingenieurswetenschappen, maar is sindsdien in verval geraakt.
Verder is onthuld dat klassieke Delta Force maps terug zullen keren, waaronder ‘Cracked’.

Crossplay

Delta Force: Hawk Ops ondersteunt cross-play tussen alle platformen waarop de game speelbaar is.
Mobiele spelers kunnen kiezen of ze mee willen doen met pc-gamers en kunnen ook altijd met vrienden op andere platformen spelen.
Pc- en mobiele spelers kunnen hun progressie delen tussen de twee platformen. Hoe dat zit met consoles is nog niet bekend.

Black Hawk Down
Naast de multiplayermodi komt er ook een singleplayercampagne aan, die gebaseerd is op de film Black Hawk Down van regisseur Ridley Scott.
De campagne moet het gevoel van de eerdere Delta Force-games overbrengen, dus de operators blijven buiten beschouwing.
De ontwikkelaar heeft de film goed bestudeerd en onderzoek gedaan naar de geschiedenis van het conflict dat zich in Somalië afspeelt.

DLC
Hoewel de game free-to-play is, is er content waarvoor betaald moet worden. Het gros hiervan bestaat uit cosmetische items als skins voor zowel wapens als operators.
De campagne lijkt ook beschikbaar te worden tegen betaling, hoewel operators en soundtracks uit eerdere Delta Force-games gratis worden weggegeven

Gameplay

Er zijn momenteel maar liefst vier uur aan gameplaybeelden van Delta Force: Hawk Ops te bekijken. De game werd live getest in China, waarna de beelden naar buiten zijn gekomen. Let wel op: het commentaar is in het Chinees.

Screenshots

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XLFkai3dbkk50MDtm2QkLGBPUvg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/CcICf89RFrOTssU8uShQ7uLE.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3O1Z3fU9pZnq0AZOkAGAxs5o-sc=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/ktzcEB35F3Flen2flYpDOy3v.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gf0c4xRhFm-7NwXQdFGGWrr5Qu8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/N3yHeFYPgzPqlJvmMoMCat3y.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ISLJbYP22UF_wIMyzKKhjv3vpfE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jFzPCzNiTkFu1Bsg7aue2qRc.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l76nXPLR4AHqNZEETe-ySW6818o=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/XDTu1y3CRHS1RYCxN8bNUTMT.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGujJDVTY3wjcgbYk2D-rgpcdPM=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/oOEG65LSy8n44kK2yzTGM1QD.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Un5QcPGI-8IW0Hat6FmGC5mF9n0=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/hgFe4xiVKrQ2tGYEd05ENR9G.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o12xSqEvVCxgOvS3OpMy0OE6vBo=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/WMb0Pwjjw6QsfS5f7DHqXEnq.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ISWGV_9QSydWGmvqBdqjdfZZpH0=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/zSQ1k4LD0rbpGc5FSKRLmJRf.webp?f=fotoalbum_tile

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM!
^ Naar boven ^

[ Voor 116% gewijzigd door G_Dragon op 20-03-2024 08:23 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik ben heel benieuwd wat deze game ons gaat brengen, en het wordt ook nog eens een gratis game. *O*
Als dat maar goed gaat komen, dat het niet ten koste gaat van de ontwikkeling van de game.

[ Voor 3% gewijzigd door Buizerd__NL op 15-03-2024 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:07
Hopelijk kunnen we zoals 'vroeger' met de map editor aan de slag en zoals 'vroeger' de meest gekke maps maken zien en spelen. man man wat waren die servers machtig mooi met eigen gemaakte mappen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Ik weet niet precies wat ik hier van moet vinden. Het lijkt meer op Call of Duty en Battlefield dan de oude Delta Force.

Ook dat hele operator gedoe met kruisbogen en weet ik veel allemaal, lijkt gewoon teveel op Call of Duty.

Waarom kunnen we niet een gewone PvE Delta Force krijgen, met geweldige missies zoals vroeger. Leuke map editor erbij, een leuke systeem om eigen gemaakte missies te delen ala Steam workshop.

Als ze zo graag een multi-player game willen maken, maak dan een remake van Joint Operation Typhoon Rising. Dan krijgen we tenminste nog een game die in het rijtje Squad past en niet de zoveelste Call of Duty/Battlefield multiplayer.

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 23-05-2024 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:15

Dhrax

Prog Lord

Joint Operations was fantastisch, daar is overigens dit jaar het 20 jarig jubileum van, het word weer tamelijk fanatiek gespeelt door een clubje spelers. In de eerste 2 weken van juni staat hier een evenement voor gepland om weer een 150 cap server te vullen. Good times.

Ga Delta Force: Hawk Ops zeker in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:05

Fanta

FordPerformance™️

Oef dat ziet er lekker uit. Dit is er eentje om in de gaten te houden.

Daily driver | Ford Fanta | 280PK | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12:59
We zullen zien of het de uniekness van DF1 berijkt!
(M'n eerste PC en een van m'n eerste spelletjes). Edit: nee, dat was Armoured Fist 1. Wat een tijden!

[ Voor 20% gewijzigd door Maulet op 27-05-2024 14:27 ]

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Toonen1988 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 15:41:
Als ze zo graag een multi-player game willen maken, maak dan een remake van Joint Operation Typhoon Rising.
Yes please! Dat was echt zo'n tof spel, heb ik helemaal grijs gespeeld :o
Al zal dat spel nu voor mij een stuk minder leuk zijn. Toen was ik nog jong en snel, nu ouder en langzamer. Merk ik al in BF4/2024

Ik ben benieuwd. Als het F2P is en niet P2W dan wil ik het best een poging wagen, maar als ik TS zo lees wordt het CoD in een BF jasje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Er is een nieuwe trailer uitgebracht

https://youtu.be/WkSYEuGzFss?si=JE626F1Lgys3fGTL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Gameplay:

Interessante game.

Vind het jammer dat ze in de HUD zulke felle kleuren gebruiken. Net als bij BF2042. Weinig immersive.
Sowieso vind ik de hud en in veel games tegenwoordig erg druk en bloated.

[ Voor 45% gewijzigd door Help!!!! op 13-07-2024 09:14 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
@Help!!!! niet alleen de HUD lijkt op Battlefield. Dit lijkt net een Battlefield game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Tk55 schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 09:31:
@Help!!!! niet alleen de HUD lijkt op Battlefield. Dit lijkt net een Battlefield game!
Je bent niet de enige, ik dacht even dat ik Battlefield aan het kijken was 8)7. Maargoed, gameplay ziet er wel leuk uit alleen voor hoelang blijft deze game leuk.

Ik zal het zeker een kans geven.

[ Voor 17% gewijzigd door Toonen1988 op 13-07-2024 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Inderdaad. Als iemand had gezegd dat het de nieuwe BF was had ik het gelijk geloofd :)

Ga deze game wel proberen denk ik. Zeker gezien het Free to play is.

[ Voor 28% gewijzigd door Help!!!! op 13-07-2024 09:51 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-04 11:48
Zeker proberen! Speel nu weer BF V/2024 door de steam summersale, is toch wel weer gaaf hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 15-05 12:57
Na het zien van de gameplay van deze game ben ik toch ook wel erg nieuwsgierig geworden. Ik heb me gelijk aangemeld voor de alpha test en zojuist zag ik het bericht dat de alpha test wordt uitgesteld. In de pre-alpha test kwamen er issues naar voren die ze eerst gefixt willen hebben:

These issues include long queuing times for multiplayer modes and localization issues.

In eerste instantie zou de alpha test op 18 juli van start gaan maar dit wordt dus uitgesteld tot nader order.
Ik wacht dus geduldig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13:48
Ziet er goed uit!
[/quote]

[ Voor 38% gewijzigd door Chelseamarre123 op 20-07-2024 01:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReSpawN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-05 12:41

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Aankomende dinsdag 6 augustus begint de Open Alpha welke toegankelijk is voor iedereen.

Ik heb BF2042 Gold Edition destijds gekocht en voelde me als decennia trouwe fan extreem bedrogen. Naderhand heb ik het nog een enkele kans gegeven maar het gaf niet het zelfde gevoel als Battlefield 4, 3, 2 en Bad Company 2. Met wat ik van streamers gezien heb komt die feeling toch aardig terug bij deze game én het zet EA/Battlefield voor de volgende game hopelijk extreem op scherp.

Een ding wat alle games mogen delen: laat die kansloze gadgets lekker thuis. Kijk naar wat écht werkt “in het echt” en zorg voor realism en immersiveness.

We gaan het zien komende week!

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
ReSpawN schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 10:14:
Aankomende dinsdag 6 augustus begint de Open Alpha welke toegankelijk is voor iedereen.

Ik heb BF2042 Gold Edition destijds gekocht en voelde me als decennia trouwe fan extreem bedrogen. Naderhand heb ik het nog een enkele kans gegeven maar het gaf niet het zelfde gevoel als Battlefield 4, 3, 2 en Bad Company 2. Met wat ik van streamers gezien heb komt die feeling toch aardig terug bij deze game én het zet EA/Battlefield voor de volgende game hopelijk extreem op scherp.

Een ding wat alle games mogen delen: laat die kansloze gadgets lekker thuis. Kijk naar wat écht werkt “in het echt” en zorg voor realism en immersiveness.

We gaan het zien komende week!
Helaas enkel voor pc, wel registreren denk ik.

https://www.playdeltaforce.com/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunello
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-05 09:57
Delta force was mijn eerste onlineMP game in de 90ties =]...

Ziet er wel even stukje beter uit dan destijds hèhè.

Net predownload gedaan.
Ben erg benieuwd. Tot morgen =)!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 09:43

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

heb die installer binnen gehaald, maar als ik de download aanklik krijg ik een vage failed to get the branch list error boven de download button en haalt hij niets binnen? wat een draak ook om te registreren.. o_0

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-05 14:46
Hier kan je nog 500 tal playtest keys verkrijgen voor Steam.
https://na.alienwarearena...ops-playtest-key-giveaway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-03 19:58
Zal hem vanavond ook eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:09
Ik zal hem vanavond ook eens proberen. Ik heb hem al op de PC staan (gisteren geïnstalleerd)
Zag via Twitch al gameplay voorbij komen, en ziet er redelijk goed uit. Kijken wat het wordt vanavond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Paar plekken ingeschreven, helaas nog geen key. Benieuwd naar jullie ervaringen. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunello
Gunplay is werkelijk top!!!

TTK is heerlijk.

Fastpaced..
Gewoon genieten =).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:19
Helaas zijn de keys bij Alienware op.
Mocht er nog iemand een beta key over hebben houd ik me aanbevolen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Poulske op 06-08-2024 13:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Speel de Beta via hun eigen applicatie ofwel geen steam/epic

Heb mij aangemeld zonder te kijken wat voor game het was ofwel:
Het is een mix van Battlefied/Call of duty/Escape of tarkov.

Spel draait goed zonder gestutter of gezeik + hoge FPS.
Enkel vindt ik de game in de verte beetje blurry (Terwijl dit uit staat)

Tactical Turmoil erg leuke modus ofwel zelfde als Tarkov.
Je eigen Stach beheren in de Black Site + upgrades ect.

Prima game/shooter wat er aan zit te komen
*Niet in de game nog verdiept wat op de web wordt beschreven, gewoon aan en knallen zoals het hoort

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Zouden ze al op zijn, account gereset, maar nergens die get key button te vinden :+

op dus, zit ik met die gare installer die ik al had van hun maar daar werkt die download niet..
tja zal bf5 nog maar eens aanslingeren dan

[ Voor 15% gewijzigd door SAiN ONeZ op 06-08-2024 17:52 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 17:50:
[...]

Zouden ze al op zijn, account gereset, maar nergens die get key button te vinden :+

op dus, zit ik met die gare installer die ik al had van hun maar daar werkt die download niet..
tja zal bf5 nog maar eens aanslingeren dan
Huidige downloader van hun website + Login =
DeltaForceMiniloader0.0.7.17(sg).exe
*Ofwel buiten Steam/Epic om

Heb mij via Steam aangemeld en geen invite verkregen.
Via de website al aantal weken geleden aangemeld + via enquete betrof interesse + gegevens hardware wel verkregen.

Vraag mij af hoe lang de beta is, Best wel vermakelijke game.... Zeg ik niet vaak over een nieuwe shooter.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ja, maak me maar lekker :P

ik heb die installer ook, maar krijg dus telkens die error, heb ook geen invite ahv die enquette ontvangen, helaas... had ook eens willen gluren

[ Voor 9% gewijzigd door SAiN ONeZ op 06-08-2024 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^^
Had me ook beide plekken aangemeld maar no luck ..... :'(

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

51jr en sip als een klein kind, omdat ie geen nieuw spelletje spelen kan :D

Heel de dag tickets zitten oplossen en moeten puzzelen, nu wil ik ook zonder gedoe gamen :+ :o

zie net een update in discord:

Our next round of Twitch Drops starts at: 6 augustus 2024 19:00. If you are still waiting for a key, this is your chance to get into the PC Alpha test. 

Event Page: https://www.playdeltaforce.com/act/twitchdrops/index.html

Available Drops: 80,000 keys.

More Details: ⁠🎯・twitch-drops

➞ Players
Log into your Twitch account and view at least 60 minutes of content from any of the participating streamers with Drops enabled.
Claim your access key on the Twitch message centre page - you will see a popup asking you to login to Level Infinite (https://pass.levelinfinite.com/games) to bind your Twitch account.
After binding your Level Infinite account, you can successfully claim the key.
For Steam keys, activate your key via Steam as follows: Find "Activate A Product" on Steam→Enter Your Key→Confirm.
For Level Infinite keys, after binding your Level Infinite account you will automatically have access to the PC Alpha test. Download the game via https://www.playdeltaforce.com/en

➞ Important
Please remember that each player can only claim the Alpha Test key reward from Twitch Drops once. If you have already completed the drops task during a previous round, please check your mail box or the event page. If you did not receive your key it means you have not completed the task, and you can participate in the next round with your progress reset.

[ Voor 80% gewijzigd door SAiN ONeZ op 06-08-2024 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Ik heb zojuist een aantal potjes gespeeld, gemengde gevoelens. De operators zien er niet echt speciaal uit, zijn gewoon vrijwel dezelfde models maar dan een paar aanpassingen. Zelfs de vrouwelijke personages hebben het lichaam van de mannelijke operators.

De extraction game mode (even de naam vergeten) voelt echt aan als Arena breakout Infinite. Zelfde loot, zelfde UI, zelfde gameplay, zelfde gameplay elementen. Beide games vallen ook onder Level Infinite uitgever, dat weer onderdeel is van Tencent. Je kunt zelfs tassen opvouwen net als Arena Breakout Infinite, volgens mij zijn zelfs de loot icons hetzelfde.

De andere gamemode is meer een Battlefield gamemode. Het voelt echt aan als een goedkopere versie van Battlefield. De UI is bijna precies hetzelfde, movement is cluncky.

Grafisch is niet echt mooi als ik eerlijk mag zijn. Begrijp me niet verkeerd, het is niet de lelijkste game maar echt speciaal is het ook niet.

Het voelt net als Arena Breakout Infinite een goedkopere versie van Escape From Tarkov en dan ook nog eens 1 op 1 Battlefield.

[ Voor 15% gewijzigd door Toonen1988 op 06-08-2024 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Toonen1988 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:44:
Ik heb zojuist een aantal potjes gespeeld, gemengde gevoelens. De operators zien er niet echt speciaal uit, zijn gewoon vrijwel dezelfde models maar dan een paar aanpassingen. Zelfs de vrouwelijke personages hebben het lichaam van de mannelijke operators.

De extraction game mode (even de naam vergeten) voelt echt aan als Arena breakout Infinite. Zelfde loot, zelfde UI, zelfde gameplay.

De andere gamemode is meer een Battlefield gamemode. Het voelt echt aan als een goedkopere versie van Battlefield. De UI is bijna precies hetzelfde, movement is cluncky.

Grafisch is niet echt mooi als ik eerlijk mag zijn. Begrijp me niet verkeerd, het is niet de lelijkste game maar echt speciaal is het ook niet.

Het voelt net als Arena Breakout Infinite een goedkopere versie van Escape From Tarkov en dan ook nog eens 1 op 1 Battlefield.
"This test does not reflect the final quality"

Klopt UI van Battlefield/CoD/Tarkov is bijna identiek.
Maar voelbaar beter in mijn opinie.
*Movement even FoV aanpassen naar 105 en is het beter.
Moet wel toegeven de verhoudingen van de personage en gebouwen/items/tafels kloppen niet.
Met andere woorden, lijkt wel of je de lengte van 1,4m door de game loopt

Arena Breakout Infinite nooit gespeeld.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-05 14:46
De Steam versie gespeeld, vreemd dat men dit met Battlefield vergelijkt. Voelt zo meer als een pubg/cod/division mix. See you on the field

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
PatRamon schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:51:
[...]

"This test does not reflect the final quality"

Klopt UI van Battlefield/CoD/Tarkov is bijna identiek.
Maar voelbaar beter in mijn opinie.
*Movement even FoV aanpassen naar 105 en is het beter.
Moet wel toegeven de verhoudingen van de personage en gebouwen/items/tafels kloppen niet.
Met andere woorden, lijkt wel of je de lengte van 1,4m door de game loopt

Arena Breakout Infinite nooit gespeeld.
Het enige waar ik echt tevreden over ben is de performance. Maargoed grafisch geen hoog standje.

Het grappige is dat als je bent gedood in die extraction game mode, dat je ziet waar je bent geraakt. Precies hetzelfde als Arena Breakout Infinite. Maargoed het komt ook van dezelfde Level Infinite publisher. Ookal staat dit niet op Steam, beide games vallen onder Level Infinite.

Toen ik de launcher installeerde, kreeg ik al die vibe. Het heeft zelfs de zelfde bug als de Arena Breakout Infinite launcher. Wanneer je op "install" drukt, crashes de launcher. Dan moet je kijken of de game folder is aangemaakt en dan weer op install drukken, en dan pas pakt die.

Tower of Defence heeft hetzelfde probleem, maar komt ook weer van dezelfde uitgever.

[ Voor 17% gewijzigd door Toonen1988 op 06-08-2024 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik heb ook maar een twitch stream aangezet maar ik zit naar Fortnite te kijken die een worldwar season draaien ofzo.. mijn zoontje speelt die veel en ook al die inventory screens zijn allemaal hetzelfde, geen demolition, volgens mij houd ik dat uur niet eens vol...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

na een uur die aap kijken die er niks van kon kon ik toch een key bemachtigen, voor steam, maar in de launcher start mijn download nu wel eindelijk, ben benieuwd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:32

Nakebod

Nope.

Denk dat de Twitch keys op zijn. Net een uur 'gekeken', will de key opvragen:
This round has now ended. Please stay tuned for the next one.

Hoop niet dat ik weer een uur moeten kijken als er een nieuwe ronde komt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12:59
BF6.
Loopt lekker, goed ontworpen.
Maar een beetje té hektisch spel en het hele circus met allerlei opties en verzamelen, gadgets, en futuristische wapens, enzv is wel erg kinderachtig voor mij.

Het is af te vragen of je dit kosteloze spel kunt spelen en genieten zonder te "grinden" of hoe je dat ook maar noemt.

Geen reis terug naar DF maar naar BF/Cod.

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunello
Nouja, dat grinden vind ik sofar wel meevallen.
Voor de weapons unlock. Moet je gewoon lvl up gaan ofcourse.. nu 3uurtjes gespeeld, ben lvl 13.

En je kan met die tokens die je krijgt van A/D missies. Vrij snel je wapens gadgets unlocken als je met nieuw wapen wilt spelen.

Zag er zelf tegenop weer nieuwe gun te proberen en dan langzaam 1 voor 1 een gadget erop te zetten.

Maar met wat tokens vrij snel wapen lvl 25. En dan lekker tweaken ermee =].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-03 18:25
Ik ben heel benieuwd, helaas tot op heden ook nog geen key/toegang gekregen, ik ga er graag eens zelf mee aan de slag voor ik oordeel, want zoveel twijfels nog.

-Unreal Engine, dus dikke kans op microstutters, verplichte TAA, niet lekkere vloeiende movement
-De gadgets ogen zwaaaaaaar OP, hoe lang blijft dat leuk, uberhabut balans moet zich op lange termijn uitwijzen
-Veel gekopieerd van de recente Battlefields, met name UI en maps, dat is geen goed teken :/
-Chinees, zal wel interessante UELA en dataminers eh 'diagnostics' hebben :)
-Free2Play, zal in de alpha en beta nog wel meevallen, maar die grind kan elk moment worden toegevoegd, net als de roze konijnenpakjes en andere fortnight/cod onzin

Enfin, we gaan het meemaken, het is sowieso al winst weer eens voorzichtig enthousiast te worden van een shooter. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:24
Ik heb wel toegang gekregen door op Steam acces aan te vragen, maar heb het alweer uninstalled na dat ik zag dat ze ACE (Tencents anticheat met kernel acces) gebruiken en dat logischerwijze verplicht is om te spelen. Misschien als meer games die ik wil spelen het gaan gebruiken dat ik er opnieuw over nadenk, maar voor nu sla ik even over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:19
Van de week ingeschreven voor de alpha via de officiele site en zag net in de spam folder dat ik was uitgenodigd. De download loopt nu, ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Beakzz schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:25:
Ik heb wel toegang gekregen door op Steam acces aan te vragen, maar heb het alweer uninstalled na dat ik zag dat ze ACE (Tencents anticheat met kernel acces) gebruiken en dat logischerwijze verplicht is om te spelen. Misschien als meer games die ik wil spelen het gaan gebruiken dat ik er opnieuw over nadenk, maar voor nu sla ik even over.
Mmmz ja heel irritant. Battlefield gebruikt ook al kernel access anticheat. Het is denk ik helaas bijna niet meer te ontlopen in de toekomst bij de populaire FPS games.

Nu wel een key ontvangen maar helaas niet via steam. Tot wanneer duurt deze open alpha eigenlijk :?

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Nou even half uurtje gespeeld. Best leuk maar moet eerst even wat meer met de settings spelen. Het moved bij mij allemaal toch stukje clunkier dan BF of COD.

Denk dat er nog heel wat fijnslijperij nodig is maar lijkt wel potentie te hebben.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:58
Gisteren een key ontvangen na aanmelding eigen website.

Laat ik als eerst melden dat het testen van Alpha's/Beta's iets nieuws voor mij is. Ik bekommer mij daar niet vaak om maar toen ik wat gameplay beelden zag was ik geïnteresseerd geraakt of dit mijn brein zou prikkelen.

Het oordeel dat ik probeer te plaatsen is vanuit eigen ondernemers perspectief. De tijd die er is, is vaak kort en probeer daarom het beste ervan te maken.

Ik ben niet technisch genoeg om oordelen te geven over AntiCheat op Kernel niveau, Naïef ben ik niet, daarin zie ik heus de problemen wel. Wel ben ik hier van mening dat dit op langere termijn een vaak niet uit te sluiten begrip gaat worden.

De eerste paar uurtjes die ik gespeeld heb voor een Alpha game, welke gratis is, zijn goed bevallen. Ja alles is tegenwoordig een kopie van iets wat er al bestaat. Niks in de wereld is meer uniek, dus die argumentatie is nietszeggend. Voor een game die gratis wordt gepubliceerd verwacht ik daarom ook niet veel. Het doet voor mij wat het moet doen. Dat is natuurlijk een persoonlijke mening. Uiteraard zijn en er wat aandachtspunten maar dat is hier al eerder geuit door andere spelers.

De tijd zal ik nemen om de ontwikkelaar een uitgebreide mening te geven hoe ik de game ervaren heb. Of daar wat mee gedaan wordt weet ik niet, maar zelf zou ik het ook waarderen als iemand mij eerlijke feedback geeft. Niet zoals vele doen (op verschillende forums op verschillende website) zeiken op wat niet goed is, of het idee geven dat het zelf wel even beter zouden weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 13-05 17:42
Jaaaaaaren DF land warrior / black hawk down gespeeld. Leuke tijd! Veel cheaters in de lobbies, maar die werden altijd wel gevonden en gebanned. Novalogic netcode was om te huilen, maar een erg vermakelijk spel. Benieuwd naar deze release, heb hem gewishlist op steam en zie het tegen de release tijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 16:26
Ook een key gekregen dus gister f geprobeerd. Schiet lekker weg en draait ook nog eens goed op mijn 4 jaar oude laptop met een 2060 erin. Is grafisch dan ook niet hoogstaand maar zeker ook niet lelijk.

Hier kan ik me wel mee vermaken als ik zin heb in een shooter tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-05 12:27
Heb via twitch stream een key gekregen door een uur te kijken.

Eerste indruk is wat ik al dacht te zien in de streams/filmpjes. Het is een ontzettend leuke game, waarbij je echt dat oude battlefield gevoel terug krijgt. De gadgets/abilities die je hebt storen niet heel erg en zijn een leuke toevoeging.

Volgens mij zijn er nu twee mappen, waarvan één iets minder gebalanceerd voelt als de ander. De wapens voelen echt tof en heb de meeste nog niet eens unlocked. Het snipen voelt krachtig, maar de bullet drop is wel een beetje 'arcade-achtig'.

Al met al ga ik hier wel wat plezier aan beleven, geen idee wat de plannen met microtransactions zijn, maar hopelijk alleen cosmetic (en dan niet CoD praktijken). Hoop gauw een squad bij elkaar te krijgen, dat maakt het toch wel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Weet iemand tot wanneer deze public alpha duurt :?

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Help!!!! schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 12:50:
Volgens mij einde van Augustus, maar info is karrig.

Ben ook benieuwd hoeveel players er maximaal in een "Tactical Turmoil" match worden gedropt.

Weinig info over alles, (Wel logisch beta...)
Maar zelfde als Key cards in Tactical Turmoil maps waar vind je die....
Heb enkel de morse codes key cards gevonden maar van de rest van de deuren is enkel maar te koop via de market in game...

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Wow, eind augustus, dat zou wel lekker zijn. Heb nu niet superveel tijd en wil ook wat tijd steken in het verbeteren van mijn settings en sensitivity enzo. Vind het namelijk wat clunky qua movement.

Eerste indruk is verder best positief. Zeker gezien het FTP wordt ga ik het tzt zeker een kans geven.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-05 10:55
Van mij mogen ze het al volledig releasen, ga het echt jammer vinden zodra de alpha is gestopt :'(
Het is gewoon fijn om 1 spel te hebben met mijn 2 favoriete game modes.

XBL: Plank268

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Arena: Breakout Infinite is zojuist uitgekomen als early access. Het zou totaal geen P2W worden maar uiteindelijk verkopen ze wel ingame geld voor echt geld. Voor 22,50 kan je 2.5mil Koen kopen, om vervolgens de dikste gear te kunnen kopen. De community heeft het uitgerekend, zou ongeveer 1 euro kosten om een volledige M4 te fitten, dat je vervolgens ook permanent kunt verliezen.

Aangezien Delta Force: Hawk Ops van dezelfde uitgever komt, vrees ik ervoor dat straks dit soort praktijken ook in Delta Force: Hawk Ops gaat gebeuren.

Dit is nu ook het perfecte moment om de loot extraction game mode in Delta Force: Hawk Ops te vergelijken met Arena: Infininte Breakout en je zult zien dat ze héél véél op elkaar lijken. Dezelfde UI, vrijwel dezelfde loot en je kunt in beide games ook rigs en tassen oprollen. Werkt allemaal hetzelfde.

Zelfs de launcher heeft dezelfde bug. :X

Dus ben zéér benieuwd of Delta Force: Hawk Ops niet P2W gaat worden. Ze hebben in ieder geval al bij hun ander spel gelogen. Ik hoop dat ik ernaast zit met Delta Force maar ik vrees ervoor.

[ Voor 11% gewijzigd door Toonen1988 op 13-08-2024 06:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
@Toonen1988
Heb zelf Arena: Breakout Infinite niet gedownload en/of gespeeld.

Met pijn en moeite een "Normale" stream gevonden en even bekeken.

Arena: Breakout Infinite = Meer Tarkov ervaring zonder exra poespas
Delta Force: Hawk Ops = Meer Casual gaming met extra's (Tot de grenzen)
*Dus niet zo extreem zoals bij de andere FPS shooters wat totaal niks meer heeft te maken met fps.

Wellicht slim van makers om 2 varianten te maken en tegelijk te releasen..
Dubbele inkomsten vanwege switchen en 1 van de 2 zal wel niet bevallen.

Tja "Pay to Win" Doe ik niet aan, zelfs voor stomme cosmetics/dansjes niet bah

Maar tot zo ver prima vermaakt met Delta Force.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
PatRamon schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:57:
@Toonen1988
Heb zelf Arena: Breakout Infinite niet gedownload en/of gespeeld.

Met pijn en moeite een "Normale" stream gevonden en even bekeken.

Arena: Breakout Infinite = Meer Tarkov ervaring zonder exra poespas
Delta Force: Hawk Ops = Meer Casual gaming met extra's (Tot de grenzen)
*Dus niet zo extreem zoals bij de andere FPS shooters wat totaal niks meer heeft te maken met fps.

Wellicht slim van makers om 2 varianten te maken en tegelijk te releasen..
Dubbele inkomsten vanwege switchen en 1 van de 2 zal wel niet bevallen.

Tja "Pay to Win" Doe ik niet aan, zelfs voor stomme cosmetics/dansjes niet bah

Maar tot zo ver prima vermaakt met Delta Force.
Klopt, Arena Breakout Infinite meer richting Tarkov terwijl Delta Force meer de casual kant op gaat. Maar de extraction mode in Delta Force lijkt er toch verdomd veel erop. Met ook dezelfde gameplay elementen en zelfde UI. Zelfs wanneer je bent gedood, krijg je precies dezelfde stats te zien waar je bent geraakt.

Ik hoop gewoon dat Delta Force niet dezelfde weg opgaat. Wij geven misschien geen geld uit aan P2W, maar in Arena Breakout Infinite lopen nu al gasten rond met de zwaarste gear, omdat ze het gekocht hebben met echt geld. Die wipen nu de hele server, omdat de andere spelers met basis gear rond lopen en basis ammo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kattoor
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 28-08-2024
Help!!!! schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 12:50:
Er was gisteren een interview met de producer, daarin werd gezegd dat ze streven om de alpha tot in de eerste week van september te laten lopen.

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13:05
zojuist ingeschreven via hun website, hopelijk is er nog een sleuteltje.

Mocht iemand nog een andere manier weten voor een key dan hoor ik het graag

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
maubaan schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 17:14:
zojuist ingeschreven via hun website, hopelijk is er nog een sleuteltje.

Mocht iemand nog een andere manier weten voor een key dan hoor ik het graag
Als het goed is, is nu de test voor iedereen toegankelijk.
Dus geen key nodig, enkel via website aanmelden/downloaden

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-04 07:25

RawChild

PSN: Rawchild

Ik heb mij overal aangemeld waar mogelijk maar nog steeds geen key. Heb niet het idee dat het voor iedereen toegankelijk is.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Denk dat je even geduld moet hebben. Ik had hetzelfde gedaan en heb ook pas ruim een week ? daarna een key gekregen.

Overigens, als ik het goed zag lopen bepaalde challenges tot bijna eind september.

Krijg een beetje het gevoel dat ze de Alpha wellicht gewoon laten doorlopen en over laten gaan in de final. Het is toch Free to Play. Maar goed dat zal wel te optimistisch zijn.

Heb het nu een redelijk aantal uren gespeeld om een eerste indruk te hebben maar ben er nog niet over uit. De Tarkov mode is sowieso niks voor mij. De "Battlefield mode" is op zich cool maar ik zit er niet lekker in.
  • Regelmatig op sommige plekken wel erg chaotisch en spammerig
  • De movements van personen en vehicles vind ik toch vrij cluncky
  • Al die operators, gadgets en eindeloze customizations is ook niet echt mijn ding
Allemaal wat too much en over the top.

De game ziet er verder goed uit en heeft voor een deel wel enigzins het Battlefield gevoel. Ik begrijp ergens wel dat mensen er potentie in zien.

Wil deze game voor mij BF kunnen vervangen dan moet het wel een stuk meer gepolished worden.

Ik blijf het wel af en toe spelen zolang het kan en wellicht verandert mijn mening nog wel als ik de game beter ken en meer ervaring heb.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Het is inderdaad nog niet voor iedereen toegankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:32

Nakebod

Nope.

Morgen komt er nog een laatste twitch-drop ronde, dus gok niet dat hij nu al voor iedereen beschikbaar is.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 21:25

Martinspire

Awesomeness

Jackfrags was ook eindelijk aan het spelen en die had wel wat prima actie. Hij speelt ook wel een beetje zoals ik doe (maar hij doet het wel wat beter haha), maar omdat ik tegenwoordig meer op controller speel, gaat de alpha nog niet zo lekker bij mij.

Ik ben wel hyped voor deze game. Er zit bijna alles in wat ik van een dergelijke shooter wil en het is gelukkig niet zo'n hypersnelle game waar overal iemand kan zitten zoals in COD of BF2042. Dus ik ben benieuwd hoe dit gaat landen op console. Ik ben verder nog benieuwd of het (geforceerd) crossplay wordt of niet. Ik hoop dat het vooral opt-in is ipv opt-out (want dat werkte bij BF2042 ook voor geen meter, iedereen zat mixed en dat was gewoon niks). We gaan het zien. Ik ben al wel erg blij dat guns daadwerkelijk recoil hebben en je niet overal mensen kunt hebben zitten die in 2 milliseconden aan de andere kant van de map zitten. Dus dit is wellicht wel een blijvertje. In mijn enige alpha game die ik heb gedaan, lag ik lange tijd op kop en ben ik uiteindelijk als 3e geëindigd (omdat ik aan het eind nogal aan het aankloten was). Dus als het zo verder gaat heb ik mijn BF5 vervanger gevonden.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hmm, zo te merken komt de game pas in Q1 2025 uit, das wel jammer, want ik had niet het idee dat ze nu nog hele grote dingen moeten gaan aanpakken?

https://wccftech.com/delt...elease-window-in-q1-2025/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Martinspire schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 00:10:
Hmm, zo te merken komt de game pas in Q1 2025 uit, das wel jammer, want ik had niet het idee dat ze nu nog hele grote dingen moeten gaan aanpakken?

https://wccftech.com/delt...elease-window-in-q1-2025/
Was te verwachten, dit was een Alpha dacht ik? En releasen samen met of na Cod is ook niet zo slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
In dat artikel wordt het volgende gezegd:

"Do you have a release window?

Yeah, early access should be in the fourth quarter, and our expectation is that the final release will be in Q1 next year.

How can players enter the early access?

In October, we will open early access on Steam. We also encourage people to give advice or suggestions to us as we listen to the feedback, and we will continue to polish the game."

Dus ze gaan vrij snel van deze alpha naar een open early acces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13:05
PatRamon schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:46:
[...]

Als het goed is, is nu de test voor iedereen toegankelijk.
Dus geen key nodig, enkel via website aanmelden/downloaden
aangemeld maar geen key gekregen.

Mocht je het echt heeeel graag willen spelen, je kan de key kopen op G2A voor 3 euro

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Er is nieuwe gamplay getoond op Gamescom, Mode King of the Hill

[ Voor 19% gewijzigd door Buizerd__NL op 20-08-2024 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 00:54
Zaterdag via Twitch ook een key kunnen bemachtigen en een paar potjes gespeeld. Ging heel goed eigenlijk 40+ kills in het eerste potje, voelde een beetje laggy aan en hit detection voelde beetje hetzelfde aan als Battlefield.

Vanavond weer een kans gegeven en het speelde voor geen meter. Weet niet of dat komt door die update die ze er doorheen hebben gedrukt voor Capture (volgens mij?). Constant laggy servers alsof je constant tearing hebt. Hit detection is ook echt vreselijk, letterlijk 1 magazijn nodig om iemand dichtbij te killen. Ook dood gaan op de raarste manieren door bijv. iemand die achter een berg ligt en geen zicht heeft op mij. Mantlen is ook vreselijk traag en werkt soms niet.

FPS en ping is gewoon stabiel maar het speelt zo gewoon niet lekker en dit zou je dan moeten testen..

Verder is die grijze map op de bergen echt typisch een slecht ontworpen BF map. Elk potje alleen maar snipers die op de bergen liggen.

Het spel heeft zeker potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:50
Sinds dag 1 dat de Alpha uit kwam al deze game aan het spelen. Moet zeggen dat ik positief verrast ben.

Heb veel Call of Duty en Battlefield gespeeld. Vooral de laatste jaren Call of Duty maar daar ben ik wel een beetje klaar mee sinds daar gekleurde konijnen rond rennen en de wapens alle effecten hebben die je kunt bedenken.

Nu met Delta Force weer lekker een realistische shooter die naar mijn beleving (bijna) alles heeft wat ik graag zou willen zien in een shooter.

Het is zelfs zo erg dat ik momenteel mijn PC aan het upgraden ben om straks op 4K te kunnen gamen terwijl ik tegen mijzelf gezegd had dat ik dat niet meer zou doen omdat ik het niet meer waard vond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-04 15:04
Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke release. Dit ziet er echt veelbelovend uit.

Ik was een grote fan COD4:MW en Battlefield 2142, BC2 en 3 vanwege de gevoel van realisme en fun gehalte.

Moderne shooters die nu beschikbaar en populair zijn, vind ik maar niks.
XDefiant heeft een zeer slechte netcode en de hero classes systeem in shooters vind ik maar niks.
Valorant is te competitief voor mij, ik speel liever games waarin je kan respawnen.
Moderne COD is een microtransaction paradijs.
TTK is vaak te lang.

En Battlefield probeert ook mee te doen aan deze taferelen.
Heb nog wel een tijdje 5 gespeeld met plezier, maar de cheaters tegenwoordig bah bah.

[ Voor 8% gewijzigd door Mayonaise op 22-08-2024 20:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mayonaise schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:27:

En Battlefield probeert ook mee te doen aan deze taferelen.
Heb nog wel een tijdje 5 gespeeld met plezier, maar de cheaters tegenwoordig bah bah.
offtopic:
Sinds BF V nieuwe anticheat heeft sinds afgelopen voorjaar is het naar mijn gevoel wel fors minder geworden. Je moet alleen geen probleem hebben met anticheat op kernel niveau. Helaas is dit tegenwoordig vrij normaal aan het worden.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
Ik speel het nu een week of 2 en vind het echt een geweldige game!
Bij battlefield maak ik veeeeel minder kills als bij deze game en de extraction mode vind ik echt leuk en minder hardcore dan EFT. Je ziet alle uitgangen, en wat je nodig hebt voor elke uitgang. Zolang het geen p2w word ga ik me hier prima mee vermaken.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

daltona schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:04:
Ik speel het nu een week of 2 en vind het echt een geweldige game!
Bij battlefield maak ik veeeeel minder kills als bij deze game en de extraction mode vind ik echt leuk en minder hardcore dan EFT. Je ziet alle uitgangen, en wat je nodig hebt voor elke uitgang. Zolang het geen p2w word ga ik me hier prima mee vermaken.
Vermaak me ook prima, inmiddels ook redelijk wat uurtjes erin zitten. Extraction speel ik niet, doe puur ouderwetse Warfare ala Delta Force en BF.

Ik vind de tanks en helicopters wel wat overpowered allemaal en in te grote getallen aanwezig. Het haalt wel vaak de flow uit de game weg. Hopelijk komen er ook wat 'infantery only' servers straks. Gewoon pure gunplay, dat is toch wel het sterke punt van deze game. De gunplay voelt goed aan, responsive en snappy.

Het is in ieder geval een veelbelovende game waar hier en daar nog wat bijgeschaafd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Zag zojuist een video op social media, game een tijdje van de radar geweest voor mij, maar het ziet er goed uit. Alleen cross play van mobiele telefoon tot PC? Op een mobiele telefoon ben je kansloos, lijkt mij.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ottr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:50
Dhrax schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:57:
[...]
Ik vind de tanks en helicopters wel wat overpowered allemaal en in te grote getallen aanwezig. Het haalt wel vaak de flow uit de game weg. Hopelijk komen er ook wat 'infantery only' servers straks. Gewoon pure gunplay, dat is toch wel het sterke punt van deze game. De gunplay voelt goed aan, responsive en snappy.
Ik vind het nou juist mooi om met een launcher rond te lopen om alle voertuigen en heli's neer te halen. Als je dat samen met een teammate doet dan heb je die dingen zo kapot. En daar wordt de game (soms) wel wat anders van als dat regelmatig gedaan wordt ;)

En er is sinds kort een Assault gametype waarbij er geen voertuigen zijn ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Ottr op 02-09-2024 22:01 ]

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-05 16:34
Loopt de Alpha nog altijd? Ik kijk wel uit naar deze game (alpha niet gespeeld btw).

Is de releasedatum al bekend? als ik even google zie ik alleen Q1 2025.

psn: HertogJack

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12:47
HertogJack schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:57:
Loopt de Alpha nog altijd? Ik kijk wel uit naar deze game (alpha niet gespeeld btw).
Nee, de Alpha is ondertussen gesloten. Het laatste bericht over de Alpha en een vervolg op Steam is:
We will close the PC Alpha test servers on September 8, 2024 at 8:00 (UTC+0), but you won’t need to wait long to get back into the action. Delta Force will feature at Steam’s Next Fest in October, just a month away.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiblerBE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-04 13:51
Je kan weer een weekje beta testen (met wipe)

Open beta loopt van vandaag 14/10 tot 22/10 op steam

https://www.playdeltaforc...0ca410ca8e57aa08fe5883209

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Helaas nog steeds geen console test. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Buizerd__NL schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 17:56:
Helaas nog steeds geen console test. :(
Zal nog wel eventjes duren. Op PC heb je ook nog geen controller support.
Wel jammer dat ze niet iets van een verwachting geven voor de console spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Eerste potje erop zitten, meteen 37 kills gemaakt en 14 keer dood gegaan. Ik heb me Hackclaw gepakt met een VSS Marksman rifle. Speelt heerlijk weg, ik vind het spel beter spelen als voorgaande test.

Mijn twee sets die ik gebruik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6cgZphFeUA1K7oZfUbZRWNrllJo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vn89IQ7sAUUCJ1FuMOwBWl6C.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3wgjmIeYLenIrxPdVI5zHZgbZI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y73W65v3O6bQpxxYVqNOaL27.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 75% gewijzigd door Toonen1988 op 14-10-2024 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Toonen1988 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 19:12:
Eerste potje erop zitten, meteen 37 kills gemaakt en 14 keer dood gegaan. Ik heb me Hackclaw gepakt met een VSS Marksman rifle. Speelt heerlijk weg, ik vind het spel beter spelen als voorgaande test.

Mijn twee sets die ik gebruik.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zijn er nog nieuwe maps / veranderingen in de maps?

Andere veranderingen die je gemerkt hebt zowel goed als slecht ?

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Help!!!! schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 20:00:
[...]

Zijn er nog nieuwe maps / veranderingen in de maps?

Andere veranderingen die je gemerkt hebt zowel goed als slecht ?
De movement voelt wat minder clunky aan. Wel nog de mouse sensitiviteit hoger gezet. Wat ik wel apart vind, dat was bij de vorige test ook dat mensen telkens wegkomen met een compleet lege health bar.

Ondertussen heb ik mijn VSS ook al maxed out. Ook meteen een HAMR scope erop gegooid met een delta dot scoopje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G5bDDSi0yse4rkYIDBsjlXuhzr8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i4b1o5q3rOyYejRWyYm44WnL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 14-10-2024 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Thx. Dat zou wel erg positief zijn want ik vond de beweging bij de vorige beta idd behoorlijk clunky en toch wel storend.

Als ik even tijd heb ga ik het zelf proberen. Jammer dat dit nu weer via Steam is want moet ik het daar ook weer installeren. Na ja, heb de download maar even aangezet. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 14-10-2024 20:18 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Help!!!! schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 20:17:
Thx. Dat zou wel erg positief zijn want ik vond de beweging bij de vorige beta idd behoorlijk clunky en toch wel storend.

Als ik even tijd heb ga ik het zelf proberen. Jammer dat dit nu weer via Steam is want moet ik het daar ook weer installeren. Na ja, heb de download maar even aangezet. :P
Zojuist hebben we de extraction game mode gespeeld. De eerste keer waren we dood gegaan, de tweede en derde keer dat we gespeeld hebben, zijn me we succesvol geextract. We hebben ook samen in beide potjes 9 tot 12 spelers gedood.

Twee keer zaten we bij een vault en de spelers bleven maar komen. Mijn stash is nu volledig vol, weet niet waar ik met alle spul naar toe moet. Heb ook al dik en dubbel het geld verdiend waar ik mee ben begonnen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Deze video is niet erg positief. Volgens hem is deze playtest exact hetzelfde als de vorige.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 19:55

Eboman

Ondertitel

Help!!!! schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 11:05:
Deze video is niet erg positief. Volgens hem is deze playtest exact hetzelfde als de vorige.

[YouTube: The New Delta Force Playtest Is Disappointing]
ik zie nog steeds dezelfde LUA bugs al eerst, verder lijken ze alleen alle wapens open te hebben gegooid. Verder is het gewoon de alpha versie denk ik, die nu voor iedereen beschikbaar is.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Gisteren had ik nog plezier in het spel, vandaag vind ik er weer geen klap aan. Heb nu twee potjes erop zitten en twee keer op de map waar de aanvallende team op boten aankomen. Serieus, ik heb alleen maar scherpschutters gezien. Geen SMG's, Assault of DMR, nee alleen maar sniper rifles. Niemand deed pushen of de objective en de vijand zat ook alleen maar achter een bergje.

Nergens kon je oversteken, naar toe rennen of wat dan ook, anders schoten er meteen meerdere snipers op je. Ik merk nu ook dat meer en meer mensen beginnen te bunny hoppen en snel met de muis beginnen te draaien onder het springen, zodat je meer mist.

Dit sloopt voor mij alweer het hele spel en ben ik weer op het punt om het weer te verwijderen. Ik snap niet waarom ontwikkelaars altijd deze weg inslaan. Ik vermoed dat deze game uiteindelijk hetzelfde wordt als xdefiant. Mooi op papier maar kwa gameplay is het weer bagger.

Jammer, gisteren zag ik dit niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13:49
Het voelt voor mij als de clunky beta van Battlefield 2042, met COD-achtige movement. Wat lijkt dit veel op BF2042 zeg, had ik niet verwacht. Vooral Havoc Warfare. Verschillende UI elementen en tools die je gebruikt ingame, zijn bijna een kopie. Ergens wel jammer, had gehoopt dat dit een goede Battlefield vervanger zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Ik vind het toch minder clunky aanvoelen als voorgaande test. Het richten en lopen voelt wat soepeler aan als ik eerlijk mag zijn.

Waar ik me vaker aan hekel is het map design. Ik doe graag flanken, dat doe ik ook in Battlefield games. Maar helaas heeft Delta Force een belachelijke end of the map muur. Je staat bijv. in het open en er is maar een zandzak of berg waar je achter kunt schuilen. Maar daar kan je niet komen anders krijg je het bericht "return to battle within 10 seconds." Verder heb je niks om cover te zoeken.

Of bijv. dat er een bergje is, waar je achter wilt lopen zodat snipers je niet zien. Maar helaas hetzelfde "return to battle within 10 seconds." Hatelijk gewoon, ik heb nog het meeste plezier in de extraction game mode. Maar de soort van Battlefield gamemode vind ik na 2 à 3 dagen bagger spelen. Hoe meer ik het speel, hoe meer ik het ga haten.

De extraction game mode, dat is nu nog het enige wat ik speel. Er is ook één map waarbij alleen maar met sniper rifles wordt gespeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 16-10-2024 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Volgens Steam is 5 December de datum dat het live gaat. Ben benieuwd.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Help!!!! schreef op zondag 1 december 2024 @ 12:02:
Volgens Steam is 5 December de datum dat het live gaat. Ben benieuwd.
Klopt, "Open Beta"

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Nog altijd niks voor console :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ach, mogen ze even de bugs eruit halen voor wij aan de slag gaan ;)

Ik vind het overigens niet zo raar. Voor developers is het vaak veel handiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarvinVanHoop
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 03-12-2024
Als ik eerlijk ben snap ik totaal niet waar al de ''hype'' vandaan komt. Toen BF2042 uit kwam gingen we om precies dezelfde redenen (vaak terecht) klagen, maar hier doen we net of het een BF killer is/wordt waar we op hopen. Of zeg ik nu iets geks?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

MarvinVanHoop schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 14:17:
Als ik eerlijk ben snap ik totaal niet waar al de ''hype'' vandaan komt. Toen BF2042 uit kwam gingen we om precies dezelfde redenen (vaak terecht) klagen, maar hier doen we net of het een BF killer is/wordt waar we op hopen. Of zeg ik nu iets geks?
Ik vind het niet heel gek. BF heeft eigenlijk na deel 4 weinig meer laten zien, BF1 was nog aardig maar dat is inmiddels ook al weer een tijd terug. CoD BO6 even geprobeerd via GamePass, heb het eerste potje niet eens afgemaakt, leuk als je 12 bent maar als volwassene niet iets wat je zoekt lijkt me.

Escape from Tarkov willen veel mensen omwille van de Russische connecties al niks meer mee te maken hebben. Daarnaast deugd het bedrijf natuurlijk ook niet. Firma list en bedrog. Die game gaat ook nooit uit early access komen. Wat een smeerlappen daar.

HawkOps brengt nu een prima F2P game die goed aanvoelt en een stukje nostalgie in de vorm van Delta Force. Denk dat veel mensen willen dat het slaagt, de potentie is er zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarvinVanHoop
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 03-12-2024
Dhrax schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 14:56:
[...]

Denk dat veel mensen willen dat het slaagt, de potentie is er zeker.
Ik denk dat je het hier heel goed benoemt _/-\o_
Pagina: 1 2 Laatste