Vorig jaar zijn bij mij zonnepanelen aangelegd. De omvormers en gateway zijn van Enphase. Het hele proces was bijzonder rommelig, en achteraf werd ik gebeld door iemand die claimt de onderaannemer te zijn. Die gaf aan dat de hoofdaannemer failliet is gegaan, en dat ik aan hem moest betalen. Als ik dat niet zou doen, dan zou hij de zonnepanelen op afstand buiten werking stellen.
Ik heb m'n ongenoegen geuit, en toen m'n WiFi wachtwoord gewijzigd. Graag zou ik die onderaannemer uit de administratie willen halen. Als ik inlog bij Enphase, naar "my access control" ga, dan zie ik onder de kop "PV System Maintainer" een pulldown, maar helaas is de onderaannemer de enige keuze. Hoe kan ik die lui weghalen?
Zie screenshot:
Ik heb m'n ongenoegen geuit, en toen m'n WiFi wachtwoord gewijzigd. Graag zou ik die onderaannemer uit de administratie willen halen. Als ik inlog bij Enphase, naar "my access control" ga, dan zie ik onder de kop "PV System Maintainer" een pulldown, maar helaas is de onderaannemer de enige keuze. Hoe kan ik die lui weghalen?
Zie screenshot:
/f/image/ejSBH0MkErjdaXpdy1zxIOEZ.png?f=fotoalbum_large)
516K subscribers 👍🏻 5.2K 👎🏻 428 🔕 Notify ➦ Share ▤ᐩ Save