"When you grow up your heart dies"
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Australie mag ook wel door.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ouwe!THE_BASE schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:56:
Veel nummers met een hoop bombarie, belachelijke acts en hard gebonk op het podium. Noem me oud, maar ik mis dan het ESF waarin de zang nog belangrijk was en rust op het podium heerste zoals met De Troubadour of Sandra Kim.
Tja, het gaat al ruim 20 jaar niet meer om de song.THE_BASE schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:56:
Veel nummers met een hoop bombarie, belachelijke acts en hard gebonk op het podium. Noem me oud, maar ik mis dan het ESF waarin de zang nog belangrijk was en rust op het podium heerste zoals met De Troubadour of Sandra Kim.
50 jaar, als ik dit nummer van België zo ziesjaool schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:57:
[...]
Tja, het gaat al ruim 20 jaar niet meer om de song.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Voetbal of EuroVision, een ideale zap-avondVeertienKaVier schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:54:
Eh... voetbal?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Brrr
Ein bisschen Frieden?THE_BASE schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:56:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Inzending Zweden 2018 die 7e werd. Maar inmiddels in Zweden wel een bekend artiest is.VeertienKaVier schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:04:
Ik heb even iets gemist, wie is deze meneer?
(Van wat ik van het commentaar begreep)
[ Voor 7% gewijzigd door Shinji op 07-05-2024 23:05 ]
Ah, dank je. Ik dacht al dat er een gat in mijn muzikale opvoeding zat.Shinji schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:05:
[...]
Inzending Zweden 2018 die 7e werd. Maar inmiddels in Zweden wel een bekend artiest is.
Als die uitslag bekend is gaat het volgens mij heel snel.VeertienKaVier schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:07:
Van mij mag die uitslag wel wat sneller. Morgenochtend om zes uur zijn de katten weer wakker.
Die mogen misschien wel playbacken?Jorah_Newstone schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:04:
De performances van de gast artiesten zijn beter dan de actuele artiesten lol.
Je hoeft ook niet te winnen om met je nummer een grote hit te pakken te hebben.Shinji schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:05:
[...]
Inzending Zweden 2018 die 7e werd. Maar inmiddels in Zweden wel een bekend artiest is.
(Van wat ik van het commentaar begreep)
Rosa Linn had met Snap na het songfestival ook een grote hit ook al had ze niet gewonnen. Ik weet alleen niet of ze nu een groot artiest is maar meer een one hit wonder.
Dat was ook de strekking van het commentaar, je hoeft geen winnaar te zijn om groot te zijn of zoiets.sjaool schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:13:
[...]
Je hoeft ook niet te winnen om met je nummer een grote hit te pakken te hebben.
Rosa Linn had met Snap na het songfestival ook een grote hit ook al had ze niet gewonnen. Ik weet alleen niet of ze nu een groot artiest is maar meer een one hit wonder.
Tja, Gerard Joling heeft de Soundmix Show ook niet gewonnen en vele jaren later zitten we nog met hem opgescheept.Shinji schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:15:
[...]
Dat was ook de strekking van het commentaar, je hoeft geen winnaar te zijn om groot te zijn of zoiets.
Servië
Portugal
Slovenië
Oekraïne
Litouwen
Finland
Cyprus
Kroatië
Ierland
Luxemburg
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Slaap lekker allemaal, het was gezellig, en tot donderdag!
En dan Engeland... jee, wat slecht.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 07-05-2024 23:21 ]

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Overigens vind ik het visueel weer extreem goed staan. En het gaat echt nog verder dan vorig jaar weer. Zo knap!
[ Voor 38% gewijzigd door Quad op 07-05-2024 23:35 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar dat Ierland door is verbaast me....
Lekker occulte shit
Kroatië was ook lekker op dreef, net als de vorige met Let 3 - Mama ŠČ! Alleen heb ik dit keer niet rollend op de grond gelegen met tranen in mijn ogen van het lachen. En Finland was ook echt WTF! Ook echt alles op alles werd gedaan om zijn edele jonkheer buiten beeld te houden, terwijl hij duidelijk een slip aan leek te hebben. Alleen de link met Windows snap ik nog niet.
Verder wel vermakelijk, maar wat is dat met ie schoudervullingen?

Gaat dit de nieuwe rage worden? Ik denk dat ik morgen ook maar zo naar mijn werk ga
Op naar Donderdag. En op naar Joost Klein
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6WPL7SvO4heTj9n8b9gKYMCb.gif?f=user_large)
EUROPAPA!!!!!!! EUROPAPA!
[ Voor 74% gewijzigd door AW_Bos op 07-05-2024 23:43 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Net als windows95man zonder broek ?AW_Bos schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:39:
Gaat dit de nieuwe rage worden? Ik denk dat ik morgen ook maar zo naar mijn werk ga
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Zoiets kan ook:
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Was van Grindr, een dating app voor homoseksuelenCass Casey schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:58:
Sorry. Ik word wat ouder. Wat was dat grapje met die telefoon? Geluidjes van een datingapp volgens de commentator?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Vooral bij de acts waar niet echt gezongen wordt, waren de visuals oogverblindend. Hoewel wat belegen nummers waren IJsland en Moldavië twee van de acts die niet doorgingen, maar waar tenminste gezongen werd.Quad schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:24:
Overigens vind ik het visueel weer extreem goed staan. En het gaat echt nog verder dan vorig jaar weer. Zo knap!
Als je dan terugkijkt naar de ESF uit mijn jeugd, met saaie podia, live orkest en domme danspasjes... daar ging het tenminste alleen om het liedje en de zang. Ach ja, vroeguh....
Ik vond haar commentaar helemaal niks, dus ik moet eens kijken of de Belg aan te zwengelen is (geen kabel meer).THE_BASE schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 08:09:
Overigens zijn wij na 5 minuten overgeschakeld naar VRT waar Peter van de Veire weer het commentaar doet. Corvald is nog te behappen, maar (ook al is het haar eerste keer), ik kon Jacqueline niet verstaan en dat irriteerde me nogal.
En juist dat mis ik hier. Dat acts als Ierland (en ook Nederland) het winnen van de prachtige songs van onder andere Portugal. Maar ach, mijn optiek.Pat911 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 08:35:
[...]
Vooral bij de acts waar niet echt gezongen wordt, waren de visuals oogverblindend. Hoewel wat belegen nummers waren IJsland en Moldavië twee van de acts die niet doorgingen, maar waar tenminste gezongen werd.
Als je dan terugkijkt naar de ESF uit mijn jeugd, met saaie podia, live orkest en domme danspasjes... daar ging het tenminste alleen om het liedje en de zang. Ach ja, vroeguh....
Ik vind dat soort acts juist heel saai (zelfs als ik puur de audio beluister)THE_BASE schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 09:19:
[...]
En juist dat mis ik hier. Dat acts als Ierland (en ook Nederland) het winnen van de prachtige songs van onder andere Portugal. Maar ach, mijn optiek.
Ik vond deze twee toevallig ook niet heel erg sterk, maar er werd tenminste (redelijk) goed gezongen. Dat was eigenlijk mijn punt. Die andere nummers zijn misschien niet saai, maar ook niet goed. Maar daar heb je tenminste nog iets om naar te kijken... als je houdt van een Ierse zangeres die nog steeds lijkt te lijden onder de Ierse aardappelshongersnood.EEstar schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 09:29:
[...]
Ik vind dat soort acts juist heel saai (zelfs als ik puur de audio beluister)
Die jongen van Engeland heeft helemaal geen enkele zin zonder valse noot gezongen. Maar goed, die is toch al door naar de finale.
- Ierland was geniaal. Winnaar van de avond. Even los van of je het goede muziek vindt, maar dit is wel een performance van ongekende kwaliteit. Ik had lage verwachtingen toen het nummer werd aangekondigd, maar dit gaat hoog eindigen.
- Kroatië wint waarschijnlijk het festival. Ik ben er matig enthousiast over. Het is prima, maar het is ook wel de saaiste winnaar inmiddels.
- Oekraïne is een geweldig nummer en deze live performance was nog beter. Erg goed. Als ze winnen, zou het meer dan verdiend zijn.
- Slovenië krijgt slechte recensies, maar ik snap niet zo goed waarom. Raiven kan erg goed zingen. Ja, het is hoog, maar wel zuiver. Maar toegegeven: het heeft bij mij ook wel wat weken geduuurd voor ik het nummer goed vond. Een Sloveense vrouw hebben helpt.
- Engeland was een aanfluiting.
- Positieve verrassingen vond ik Portugal en Duitsland. Vooraf nogal saaie nummers, maar ze kwamen er goed uit live.
- Complimenten ook aan de Zweden en hoe ze dit presenteren. Prima grappen, veel ruimte voor muziek, geen over the top onzin zoals in Italië twee jaar geleden.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
:fill(white):strip_exif()/f/image/jbgsgo7AVfArUfng3v78fMJT.png?f=user_large)
Dit gebeurde vanmiddag live op Den Haag Centraal. 3 minuten en weer weg😂#Songfestival #Europadag #Eurovision #Europapa pic.twitter.com/8wcbl5Qgf1
— Ruud Koornstra (@RuudvanTendris) 9 mei 2024
https://www.instagram.com/reel/C6wUn-LIxwj
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik blijf altijd hangen bij de NPO omdat de muziek op mijn surround installatie veel beter klinkt dan wanneer ik naar de VRT kijk. Het commentaar boeit mij niet zo omdat ik toch hier op het forum rondhang tijdens de uitzending.THE_BASE schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 08:09:
Overigens zijn wij na 5 minuten overgeschakeld naar VRT waar Peter van de Veire weer het commentaar doet. Corvald is nog te behappen, maar (ook al is het haar eerste keer), ik kon Jacqueline niet verstaan en dat irriteerde me nogal.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Zo is hetPD2JK schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 20:57:
Het commentaar hier is beter, tevens kon Jan het beter imo.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

[ Voor 38% gewijzigd door Pierre op 09-05-2024 21:05 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
*knip*VeertienKaVier schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:04:
Wat hebben ze Malin aangetrokken? Dat staat toch niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Touchdomex op 09-05-2024 21:46 ]
Het was of dat, of het haar in een staart.VeertienKaVier schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:06:
Een goede beha had ook wonderen gedaan.
[ Voor 90% gewijzigd door Touchdomex op 09-05-2024 21:55 ]
Dit topic is gesloten.
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.