Niet dat het zo erg werd!PalingDrone schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:29:
[...]
Dat wist je voordat je ging kijken vanavond he?
De Zweden doen in elk geval wel aan recycling
Nou kan nou niet zeggen dat het er beter van wordt met deze "cover band" Al is het maar omdat de man/vrouw met baard ook zo'n wijven stem heeft... No offence richting de dames in dit topic.
Pas nou op, straks breng je Madonna nog op ideeën...Aurum schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:28:
Ik kan me een interview herrineren van iemand met ook iemand van ABBA die zichzelf immortal wou maken via AI enzo toch?
Je kunt Abba Voyager nog bekijken in Londen. Het kost alleen wel wat.
"When you grow up your heart dies"
Het is toch van de zotte dat ABBA zelfs voor zo'n belangrijk jubileum in eigen land te lui is om op te komen dagen.
\Ik weet alleen niet waarom Conchita Wurst hierbij staat.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Euh waarom zijn haar(?) benen glad en d'r kin niet?
Ik scheer me blijkbaar op de compleet verkeerde plekken, maagoed heb dan ook geen rood jurkje...
Ik scheer me blijkbaar op de compleet verkeerde plekken, maagoed heb dan ook geen rood jurkje...
Dit is mijn Waterloo, ik ga naar bed. Morgen vroeg op.
omdat het kan, natuurlijk!Quad schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:31:
Niet te lui, wel te oud. Ze komen zelfs voor 1 miljard niet opdraven.Tralapo schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:31:
Het is toch van de zotte dat ABBA zelfs voor zo'n belangrijk jubileum in eigen land te lui is om op te komen dagen.
Conchita Wurst ziet er nog steeds niet uit...
Da's wel zorgelijk... Dat wil zeggen dat ik voor het eerst in jaren niet te veel gezopen heb op een songfestivalavond...
Da's wel zorgelijk... Dat wil zeggen dat ik voor het eerst in jaren niet te veel gezopen heb op een songfestivalavond...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Extra pijnlijk omdat Nederland toen dus ook al benadeeld werdQuad schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:31:
Maargoed ze konden dit natuurlijk niet overslaan. Wij mogen Dinge a Dong hebben, Waterloo is toch een betere kaskraker.
Ruzie toch?Tralapo schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:31:
De horror, dat is enger dan Bambi ThugStefanVerkerk schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:31:
[...]
Pas nou op, straks breng je Madonna nog op ideeën...
Nee hoor. Echt geen ruzie. Ze hebben een paar jaar geleden nog een nieuw album uitgebracht, Voyager.
Slaap lekker Autje! Tot volgend jaar weerautje schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:31:
Dit is mijn Waterloo, ik ga naar bed. Morgen vroeg op.
En ze hebben groot gelijk. Zij hebben het niet nodig, al de anderen zijn vergeten en kunnen het zakcentje goed gebruiken.sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:32:
Niet te lui, wel te oud. Ze komen zelfs voor 1 miljard niet opdraven.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Weer een overzicht... UK was echt slecht, zeg.
Bij die van Portugal in de recap krijg ik toch het idee dat ze last van hooikoorts heeft
Er zaten zelfs kerstbellen in. Op een songfestival!VeertienKaVier schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:34:
Weer een overzicht... UK was echt slecht, zeg.
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Mjah toch, met alle respect voor ABBA, draaien ze geen Eurovisie hadden ze waarschijnlijk nooit zo groot geworden. Toch iets met respect voor het verleden.gambieter schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:33:
[...]
En ze hebben groot gelijk. Zij hebben het niet nodig, al de anderen zijn vergeten en kunnen het zakcentje goed gebruiken.
Bedankt voor de reminder, ik moet flixonase bestellen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:34:
Bij die van Portugal in de recap krijg ik toch het idee dat ze last van hooikoorts heeft
Echt een fascinerend fenomeen eigenlijk. Ze hebben 10 jaar bestaan, toen gezegd we vertikken het vanaf nu nog op te komen dagen en 30 jaar later zijn ze nog groot en heeft iedereen daar vrede mee.gambieter schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:33:
[...]
En ze hebben groot gelijk. Zij hebben het niet nodig, al de anderen zijn vergeten en kunnen het zakcentje goed gebruiken.
En maar harken
Kroatie is wel goed hoor. Catchy
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Niet verkeerd, 10 jaar werken voor een levenslang goed pensioen.Tralapo schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:35:
[...]
Echt een fascinerend fenomeen eigenlijk. Ze hebben 10 jaar bestaan, toen gezegd we vertikken het vanaf nu nog op te komen dagen en 30 jaar later zijn ze nog groot en heeft iedereen daar vrede mee.
En maar harken
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Vooral veel kerstballen voorbij zien komen. Maar dat is gebruikelijk natuurlijkMaestro schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:35:
[...]
Er zaten zelfs kerstbellen in. Op een songfestival!
Valt positief op in de herhalingen. Maar volgens mij heb ik het ook al wel een paar keer op de radio gehoord.Jasphur schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:36:
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Het is zelfs nog pikanter: ze hebben vele malen meer geld verdiend aan Mama Mia! de musical dan aan hun muziek. En daar hebben ze ook al niks aan gedaan.Quad schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:36:
[...]
Niet verkeerd, 10 jaar werken voor een levenslang goed pensioen.
Te rijk waarschijnlijk, vind het juist wel knap dat ze niet komen zingen maar presenteren of zo wel moeten kunnen.sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:32:
[...]
Niet te lui, wel te oud. Ze komen zelfs voor 1 miljard niet opdraven.
Festina lente
Niet lui, maar hekel aan elkaar. Allebei de stellen niet zulke goede scheidingen gehad.Tralapo schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:31:
The Beatles hebben ook niet heel lang bestaan en zo zijn er wel meer legendarische band. Wat dacht je van CCR?Tralapo schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:35:
[...]
Echt een fascinerend fenomeen eigenlijk. Ze hebben 10 jaar bestaan, toen gezegd we vertikken het vanaf nu nog op te komen dagen en 30 jaar later zijn ze nog groot en heeft iedereen daar vrede mee.
En maar harken
"No-one says no to Petra"
Dan had ze Joost gewoon terug kunnen halen
Dan had ze Joost gewoon terug kunnen halen
Hehe, deze zelfspot is dan wel weer goed
Nope, zie mijn vorige reactie. Dat is allemaal al verleden tijd.BiaggioLuciano schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:38:
[...]
Niet lui, maar hekel aan elkaar. Allebei de stellen niet zulke goede scheidingen gehad.
Hoelang moeten je kunstnagels zijn?
- Ja
- Ja
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik denk toch niet dat Kroatie hem gaat pakken. Vond het er in de hele show van vanavond niet echt uitspringen. Ik denk een van de iets mindere favorieten, zoals Spanje/Zwitserland/Frankrijk/Ierland. Buiten Israel gerekend, maar dat is sowieso lastig in te schatten.
... not as I do.
Komt/kwam anders genoeg kwaliteitsmuziek uit Zweden maar ABBA was ook echt topkwaliteit, die kunnen wat ipv alleen je fantasie gender exploiteren....TIGER1125 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:35:
[...]
Mjah toch, met alle respect voor ABBA, draaien ze geen Eurovisie hadden ze waarschijnlijk nooit zo groot geworden. Toch iets met respect voor het verleden.
Doe mij maar: The Knife - Silent Shout als een van de allergrootste toppers uit Zweden.
Kijk nou uit met die klauwen!
Ze heeft nog steeds rugpijn van onder dat ding liggen vorig jaar?
Soort futuristisch Matrix optreden dit.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Maar hadden ze doorgebroken zoals ze dat zijn zonder eurovision? Dat bedoel ik eigenlijk ik ga zeker niet ontkennen dat er genoeg top muziek uit Zweden komt.PalingDrone schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:40:
[...]
Komt/kwam anders genoeg kwaliteitsmuziek uit Zweden maar ABBA was ook echt topkwaliteit, die kunnen wat ipv alleen je fantasie gender exploiteren....
Doe mij maar: The Knife - Silent Shout als een van de allergrootste toppers uit Zweden.
[ Voor 9% gewijzigd door TIGER1125 op 11-05-2024 23:42 ]
De menselijke maat was toch al grotendeels verdwenen deze editieZerora schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:41:
Dit lijkt me een heel ongemakkelijke houding.
Ik hoor hier heel duidelijk iets anders doorheen
Haar muziek heeft na Euphoria toch wel een opmerkelijke richting gekozen
Freddy Krueger meets Hajime Sorayama.
Dat zullen we nooit weten.TIGER1125 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:41:
[...]
Maar hadden ze doorgebroken zoals ze dat zijn zonder eurovision?
Meets Wolverine.Zerora schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:41:
Vond Loreen een gelikte show hebben maar vooral visueel goed en verder niet zo bijzonder.
Die heeft dagelijks de buikspieroefeningen gedaan bij Goedemorgen Zweden.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Logan won toch 3 keer?
2 keer zanger, 1 keer als schrijver?
2 keer zanger, 1 keer als schrijver?
Festina lente
Zeker wel, kwaliteit verloochent zich niet. Het zou alleen wat langer geduurd hebben.TIGER1125 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:41:
[...]
Maar hadden ze doorgebroken zoals ze dat zijn zonder eurovision? Dat bedoel ik eigenlijk ik ga zeker niet ontkennen dat er genoeg top muziek uit Zweden komt.
Wat zingt ze in vredesnaam? Versta er geen moer van.
Wat moet ik hier nou weer van denken, iemand met een enorme stevige harde paal onder dr kont
Die is niet lekker opgedroogd
Festina lente
Fire fire something fire fire.VeertienKaVier schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:43:
Dat hoor ik hier ook in de huiskamer en dat ligt zeker niet aan het volume...VeertienKaVier schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:43:
Gelukkig gaan we zo over naar tattoo daar kent iedereen de tekst wel van...
[ Voor 13% gewijzigd door TIGER1125 op 11-05-2024 23:45 ]
O, ik dacht forever.
Het duurde mij iets te lang voordat ik realiseerde dat dit een ander nummer was van haar, niet een oudere 😬
Zo, over langdradige intervalacts gesproken. Sorry, maar dit komt een beetje zielloos over op dit podium.
Dat vleugje Tatoo had ook zo een vleugje Tiësto of Van Buuren kunnen zijn
Muziek staat veel te hard inderdaad, maar Euphoria was niet veel minder in dat opzicht.VeertienKaVier schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:43:
Catchy wel, goed allesbehalveJasphur schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:36:
Ik heb altijd moeite om Loreen te verstaan. Ik kan er niets uit opmaken.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 11-05-2024 23:45 ]
Daar kwam het jatwerk idd vandaan, vlgns mij TiestoJasphur schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:44:
Dat vleugje Tatoo had ook zo een vleugje Tiësto of Van Buuren kunnen zijn
Is ook een manier om te verhullen dat je de tekst niet meer weet
Gelukkig, het ligt dus niet aan mij.
wisselwerking schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:46:
Is ook een manier om te verhullen dat je de tekst niet meer weet
Ze zingt Joost moet meedoen.sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:45:
Ik heb altijd moeite om Loreen te verstaan. Ik kan er niets uit opmaken.
Festina lente
Gefeliciteerd. Je hebt Kensington verbroken met je galmkast!
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Nou, weg met die wc rollen uit het plafond.
Wat een geluidsbrij.
't was een mooi moment voor pissen en bier halen...StefanVerkerk schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:44:
Zo, over langdradige intervalacts gesproken. Sorry, maar dit komt een beetje zielloos over op dit podium.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Soort Frank Boeijen, ook nooit te verstaan
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Die kon nog boeienPinobigbird schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:47:
Die maakte wel betere muziek dan haar. Maar dat is subjectief.Pinobigbird schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:47:
Ja hallo dit kan niet hoor, leuk die recap maar nu niet van achter naar voren laten zien.. helemaal de kluts kwijt nu
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het is zo eindelijk tijd voor de uitslag.
De jongste hier in huis is bij Loreen afgehaakt en in slaap gevallen...
nee maar Frank Boeijen ligt ook niet achterover in een baarstoel op het podiumPinobigbird schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:47:
T is niet voor niets dat er een lock naar ze genoemd is, dat mag wel achter slot en grendel blijvenMaestro schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:46:
Gefeliciteerd. Je hebt Kensington verbroken met je galmkast!
UK blijft toch erg moeilijk om naar te kijken....
Steam/Discord: Flimovic
Iemand op reddit
This recap is a perfect reflection of the EBU's morals because it's totally backwards
ora et labora
Zelfs in omgekeerde volgorde vind ik Noorwegen en Kroatië eruit springen. En Ierland in negatieve zin.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.
:strip_exif()/f/image/bWAW1K40kGAn8Ip1kAKRoLL5.jpg?f=fotoalbum_large)