"When you grow up your heart dies"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ze hebben zichzelf al gediskwalificeerdgambieter schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:13:
Wow, Zweden zou hiervoor gediskwalificeerd moeten worden.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Misschien dat het verschil zich in de opvattingen van beide partijen zit, of de aanvang van het conflict. Maar idd, ik geloof ook niet dat avrotros reden heeft om te lopen liegensjaool schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:13:
[...]
Tja, die zal zich er wel weer uit willen lullen. Ik denk niet dat de AVRO/TROS enige reden heeft om te liegen.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Staan ze daar nou serieus binnen te roken?Martan schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:12:
Mijn vrouw zegt de dat "camera" vrouw de songwriter van Israel blijkt te zijn. Probeert Joost elke keer op de achtergrond filmen.
https://x.com/j3lte/status/1789351000769229147
https://x.com/IsrBreaksRules/status/1788297924167999668
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Goed gezongen ook ookal is het niet mijn genre
Festina lente
Heet je kat Nikki?Oekiejoekie schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:19:
Mijn kat trekt het niet meer en is demonstratief opgestapt...
De mijne ontspant hierdoor, maar ja, dat is ook een zwart trolletje.Oekiejoekie schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:19:
Mijn kat trekt het niet meer en is demonstratief opgestapt...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Wat? Becommentarieer jij nu The Wall of Sound techniek? Tssss....autje schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:20:
Beetje te veel een muur van geluid dit. Iets minder vol produceren, en dan komt die stem er veel beter uit.
Verder boeit het hele gedoe niet zo, dat een videocall met een goede maat over het noorderlicht opeens belangrijker is.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Deel 2 van de avond wordt denk ik pas interessant...MM99 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:19:
Beetje saai hoor zo. Ik had meer protest acties verwacht. De ramptoerist in mij is lichtjes teleurgesteld
Nikki de Kater is wel heel fout als je erbij na gaat denken.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
ja verdomd!sambalbaj schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:22:
Heeft zij een ander pakje aan dan tijdens de halve finale?
Komt die inspiratie hier vandaan?
Laatste deel is wel prachtig
[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 11-05-2024 22:23 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ala het goed gedaan wordt is het te pruimen.sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:21:
[...]
Wat? Becommentarieer jij nu The Wall of Sound techniek? Tssss....
Dit was niet heel goed gedaan.
Maar merk toch dat dit hele Joost gebeuren me zo heeft verzuurd. Ga het maar af zetten en game starten
Veel plezier nog mensen
Geen problemen meesambalbaj schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:22:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wil je er over praten?Oekiejoekie schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:22:
Die mevrouw klinkt alsof ze boos is omdat haar man de vaatwasser nooit goed inruimt...
Festina lente
Geloof het wel, ja.sambalbaj schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:22:
Best een aanstekelijk deuntje.
Dat is raar, het is toch algemeen bekend dat vrouwen geen ruimtelijk inzicht hebben?Oekiejoekie schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:22:
Die mevrouw klinkt alsof ze boos is omdat haar man de vaatwasser nooit goed inruimt...
Jij ook veel plezier!dglavimans schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:23:
Vindt het normaal wel leuk dit hele gebeuren stukje zelf acceptatie ook dit kijken
Maar merk toch dat dit hele Joost gebeuren me zo heeft verzuurd. Ga het maar af zetten en game starten
Veel plezier nog mensen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Serieus vanavond nog een discussie over gehad helaas. Niet alle vrouwen, de mijne wel .sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:23:
[...]
Dat is raar, het is toch algemeen bekend dat vrouwen geen ruimtelijk inzicht hebben?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ti Sento... Lekker nummer.autje schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:24:
Cornald herinnerde mij aan Matia Bazar. Dat was het meest positieve aan dit optreden van Italië.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Ti Sento, toch? Was altijd lekker mee te brullen.autje schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:24:
Cornald herinnerde mij aan Matia Bazar.
Of ze worden geweldig opgevangen door de productie. We weten het niet.Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:25:
Men is Joost alweer vergeten, al die geruchten waren dus onzin.
Was in 2020 de inzending van Italie geweest, een hele mooie. Helaas door corona niet doorgegaan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik snap niet dat dit de finale gehaald heeft.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
had je serieus wat anders verwacht? Nederlanders die zich weer hopeloos overschatten, niemand buiten Nederland (en daarbinnen) interesseert zich ok maar een reet om die clownWolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:25:
Men is Joost alweer vergeten, al die geruchten waren dus onzin.
VeertienKaVier schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:25:
[...]
Ti Sento, toch? Was altijd lekker mee te brullen.
Stem technisch klinkt het op zich wel zuiver
[ Voor 19% gewijzigd door TIGER1125 op 11-05-2024 22:28 ]
Tesla M3LR '21
Het volgende nummer
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Er zijn maar 2 zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren wordt en de tweede is dat je doodgaat...
Over een klein jaartje weer
Do { Ping } while ( LOL )
God, '86. Nu voel ik me echt oud.
En dan gewoon weer Joost sturen.
Als avrotros nog mag meedoen van ome geert
Festina lente
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 11-05-2024 22:29 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
NPO opheffen? Nah, gaat zomaar niet gebeuren.
Festina lente
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Hier is nog een oude Nokia in gebruik. Lang leve Snake!!!Joosie200 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:30:
Finland geeft toch een beetje een shout out naar Joost. Ook jaren 90 happy hardcore. Maar met Windows 95? Uit Finland? Moet Symbian OS of Linux zijn jonguh!
Zeg dat even tegen het EBU
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
TIGER1125 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:29:
Kut, zit ik weer zonder windows ondersteuning het volgende nummer... tijd voor een eitje!
Do { Ping } while ( LOL )
Steam/Discord: Flimovic
Dit topic is gesloten.
![]()
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.