Mja, met betere stemmen had het iets kunnen zijn. Die twee knapen hebben nul uitstraling en hun stem is om te jankenHonesty schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:22:
[...]
Terwijl dit de best georganiseerde versie is geweest tot nu toe.
Jaqueline Goovaerts heeft gewoon zich gekke blikkerige stem, kan ze ook niets aan doenStefanVerkerk schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:22:
Ik heb de semi finals via YouTube gekeken, toen dus zonder commentaar. Nu even NPO1 aangezet om het zure commentaar van Cornald te checken. Maar klonk die dame van de week ook zo blikkerig? Lijkt wel een 64kbps audiostreampje. Jeetje.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ze hadden op z'n minst kunnen benoemen dat door de diskwalificatie van Nederland er maar 25 landen meedoen.skimine schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:21:
[...]
Ze zeiden dat er 25 landen meedoen hoor, voor de oplettende kijker
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik vind het overigens wil heel irritant dat dat "Loreen introtje" de start van ieder nummer is... Dan verwacht ik toch kwalitatief iets beters dan ik telkens voorgeschoteld krijg.

Denk dat ze de reactie van de zaal willen voorkomen.Zerora schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:23:
[...]
Ze hadden op z'n minst kunnen benoemen dat door de diskwalificatie van Nederland er maar 25 landen meedoen.
[ Voor 42% gewijzigd door TIGER1125 op 11-05-2024 21:24 ]
Lijkt een beetje op de 2014/2015 inzending toen Oekraine won. Geen verkeerd lied
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik vind dit heel goed te doen.
Waarom is er eigenlijk geen ondertiteling, dit nummer kan ook gaan over een gescheurde teennagel ofover de oorlog.
Festina lente
De zangeres is vocaal niet heel sterk, maar de flow van de andere dame is heel behoorlijk. Verder niet echt een nummer wat blijft hangen.
Dacht dat ik hoorde "ik ben dol op chocola"Honesty schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:25:
Waarom is er eigenlijk geen ondertiteling, dit nummer kan ook gaan over een gescheurde teennagel ofover de oorlog.
Die is er niet omdat dan duidelijk wordt dat er ook protestliederen meedoen.Honesty schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:25:
"When you grow up your heart dies"
Geeft wel leuke mamma appelsapjes
Festina lente
Jamala? Dat was 2016, maar het begin deed me er ook aan denken.wontcachme schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:24:
Lijkt een beetje op de 2014/2015 inzending toen Oekraine won. Geen verkeerd lied
Irritant? Tenenkrommend is het zelfs.TIGER1125 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:24:
Ik vind het overigens wil heel irritant dat dat "Loreen introtje" de start van ieder nummer is... Dan verwacht ik toch kwalitatief iets beters dan ik telkens voorgeschoteld krijg.![]()
[...]
Denk dat ze de reactie van de zaal willen voorkomen.
Gaaf nummer van Oekraïne.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Een leek/rampentoerist vraag:
Eerste stuk van zweden was een opname.. om vervolgens tot aan het eind pas naar het podium over te switchen..
Bij ukraine viel mij dit niet zo op.
Is dit normale gang van zaken of is dit toevallig zo gemonteerd…?
Eerste stuk van zweden was een opname.. om vervolgens tot aan het eind pas naar het podium over te switchen..
Moeder Appelsap.Honesty schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:25:
Anyhow, Jerry Heil is
Dan worden zij er ook uitgezetZerora schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:23:
[...]
Ze hadden op z'n minst kunnen benoemen dat door de diskwalificatie van Nederland er maar 25 landen meedoen.
Wat zeiden ze nu ter afsluiting?
Als je op de BBC de ondertiteling aanzet krijg je de vertaling, als je op NPO kijkt krijg je naast k#tgeluid een ondertiteling zonder vertaling (dus in de orginele taal)Honesty schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:25:
Ik heb geen actieve herinnering meer aan het liedje. Vergeten zeg maar.Joosie200 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:21:
Noorse knaapjes voor Zweden. Dit lied is alles behalve unforgettable. Maar de visuals zijn slick.
Gelukkig had het liedje van Oekraïne helemaal geen enkele referenties naar hun oorlog.... niet dat je dat denkt...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Daar hebben we de Duitse Lewis Capaldi weer.
(qua stem)
Werd daar nou het woord 'fuck' weggelaten?
In het Journaal was ook iemand die helemaal in het oranje was die er maar het beste van ging maken. Soms heb je alles nou eenmaal al aan en wat ga je doen? Naakt? Zie het als steunbetuiging.TerminalNL schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:20:
[...]
Ik zie ook verassend veel mensen voorbij komen met Nederlandse vlaggen en oranje aan. Ik denk dus veel oude beelden waar ze naar weg schakelen.
Heb in ieder geval al iemand zien staan waarvan ik zeker weet dat 'ie er daadwerkelijk is vanavond.
En trouwens: wij vinden er van alles van, maar de rest van de miljoenen mensen die kijken zijn het alweer vergeten zodra het begon. Evenals het publiek daar.
[ Voor 12% gewijzigd door Tralapo op 11-05-2024 21:32 ]
Duitsland is on fire...
Klinkt goed hoor
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zweden had 4 "schoenendozen" op het podium met beeldeffecten waar ze in dansten. die zijn later opgehesen.EvH schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:26:
Een leek/rampentoerist vraag:
Of Teddy Swims.TIGER1125 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:28:
Daar hebben we de Duitse Lewis Capaldi weer.(qua stem)
Die kerel met dat getraande Nederlandse vlag schmink gezicht?Tralapo schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:28:
[...]
In het Journaal was ook iemand die helemaal in het oranje was die er maar het beste van ging maken. Soms heb je alles nou eenmaal al aan en wat ga je doen? Naakt? Zie het als steunbetuiging.
Heb in ieder geval al iemand zien staan waarvan ik zeker weet dat 'ie er daadwerkelijk is vanavond.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Denk als je 500 euro hebt betaald dat ook principes er niet meer zo toe doen.Tralapo schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:28:
[...]
In het Journaal was ook iemand die helemaal in het oranje was die er maar het beste van ging maken. Soms heb je alles nou eenmaal al aan en wat ga je doen? Naakt? Zie het als steunbetuiging.
Festina lente
Toch grappig, dit nummer was al regelmatig op de Duitse radio te horen de laatste maanden zonder dat ik doorhad dat dit de inzending van Duitsland was. Toen was ik al wel redelijk positief. Best nog een aardig (radio)nummer. Er zijn slechtere inzendingen deze editie.
Ik ben vast niet de enige die t/m Israël kijkt om te zien "of er nog wat gebeurt" en daarna een filmpje aanzet om later op de avond terug te schakelen? De optredens geloof ik wel. Hebben we de afgelopen week al vaak genoeg gezien en het meeste is niet mijn cup of tea.
Oekraine wel aardig maar weet al niet meer hoe het gaat, Duitsland doet me aan de Deense band Lukas Graham denken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij kan in elk geval zingen en doet het zonder raar pakje.
Gekke Duitsers gewoon stiekem mee doen voor de winst dit jaar.
Mijn favoriet is als laatsteKlaasjeNL schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:29:
Ik ben vast niet de enige die t/m Israël kijkt om te zien "of er nog wat gebeurt" en daarna een filmpje aanzet om later op de avond terug te schakelen? De optredens geloof ik wel. Hebben we de afgelopen week al vaak genoeg gezien en het meeste is niet mijn cup of tea.
Nee, hoor. Hier ook. Alle voorspelde heisa blijft uit of wordt gemute.KlaasjeNL schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:29:
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Nu dus twee keer Israël.
Oekraïne en Duitsland hebben prima nummers vind ik.
Precies dit. Kijk nog even naar het stukje van Petra over 'de regels' en dan weer verder met mn series..KlaasjeNL schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:29:
Is er geen app dit jaar waarin je de liedjes kan raten op outfits, zang en presentatie?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Hup Tali!
O ja, Lux waren die vlechten.
Die Duitse zanger bij het begin rond de vuurton. Leek net op een Kim Jun Un toen ik even snel keek.
Ah, Luxemburg. De zangeres: hoe lang wil je de vlechten? Ja.
Ah, Luxemburg. De zangeres: hoe lang wil je de vlechten? Ja.
Hoorde ik nu een klein beetje Tiësto stiekem weggestopt in dit nummer?
Nou ja, leuk om naar te kijken zullen we maar zeggen.
Nee, zelfs de vlechten overtuigen me niet. Hele nummer had wat pittiger gemogen.
Et voila...
Tis geen Fuego Shakira look a like neeVeertienKaVier schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:33:
Nee, zelfs de vlechten overtuigen me niet. Hele nummer had wat pittiger gemogen.
Daarnaast heb ik een uitgesproken hekel aan FransVeertienKaVier schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:33:
Wat ik trouwens écht fijn vind aan deze editie is dat de Green Room verstopt zit achter die ledwand en we ze (bijna) niet zien. Er ging altijd zo onevenredig veel aandacht uit naar die kandidaten die rondom het podium zaten.
Ach, een kaasje gaat er altijd wel in.Matis schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:34:
[...]
Daarnaast heb ik een uitgesproken hekel aan Frans
Duits of Bauer?Matis schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:34:
[...]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Hmm, wanneer je had gezegd dat Luxemburg, Azerbardjan was geweest had ik het trouwens ook gelooft qua muziek.
Maar ja voor de Rijkswachters van Planeet snor mocht het helaas niet zo zijn...
Maar ja voor de Rijkswachters van Planeet snor mocht het helaas niet zo zijn...
[ Voor 32% gewijzigd door TIGER1125 op 11-05-2024 21:38 ]
ik aan Frans DuitsMatis schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:34:
[...]
Joost! Helaas hebben ze je bedonderd want je mocht niet voor jezelf opkomen als ze buiten de afspraken gaan... maar we denken aan je!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
"Israel mag wel, want daar is uiteraard niets mee aan de hand."
Bespeur ik een cynische ondertoon?
Goed gezegd jochie...VeertienKaVier schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:35:
[...]
Ach, een kaasje gaat er altijd wel in.
Go Eden Golan
Prachtige stem
Tesla M3LR '21
Hup Eden!
Nee joh. Hoe kom je daar bij?autje schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:35:
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ze is flexibeler dan Israël zelf
Festina lente
Ik ben ervan overtuigd dat wanneer er geen Israëlische hoofdsponsor was geweest, hun deelname echt wel onder druk zou staan.autje schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:35:
Het enige nr die ik een beetje oké zang vond hebben. Al is die cirkel of rad wel afgezaagd inmiddels.
Wat klinkt het publiek raar...
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Is toch niet zo moeilijk. Red ik haast nog welHonesty schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:36:
Ze is flexibeler dan Israël zelf
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Publiek is constant gedempt
Of er gaat een band overheen
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
De lachband bij friends leek echter
Festina lente
Klopt, vooral veel geluid.Exocet schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:37:
Dat klonk heel vreemd het geluid uit het publiek
En daarna ineens haast geen geluid meer uit de zaal
Zou grappig zijn als een ander land uit protest Europapa gaat performer ipv Joost Klein.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
*off-topic*
[ Voor 93% gewijzigd door tweakduke op 12-05-2024 12:28 ]
Wanneer komen de Goauld het podium op door de stargate?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
het liedje is best ok, ze zingt het ook wel goed. Zonde dat de EBU dit spel zo heeft gespeeld, die willen volgend jaar gewoon in Tel Aviv zitten.
Ben ik nou de enige die hoopt dat de poep nog even de ventilator gaat raken?
Rellen! motten ze daar!
Rellen! motten ze daar!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dan doe ik het voor je_Bailey_ schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:38:
Israel krijgt mijn stem......als ik zou stemmen, maar dat doe ik niet
Tesla M3LR '21
Dat was een hoop gefluit en gejoel.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ze kan wel zingen, behalve het tweede couplet. Het nummer zelf is niet heel bijzonder.
Dit is echt niet mijn smaak.
Cornald bevestigt het boe geroep tijdens Israël.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Israël was een stuk beter dan wat ik eerder had gezien van ze. Maar mijn stem zouden ze alsnog niet krijgen.
Het laatste hoge gezang in het nummer vind ik vals. Jammer
Het laatste hoge gezang in het nummer vind ik vals. Jammer
[ Voor 21% gewijzigd door AMD1800 op 11-05-2024 21:40 ]
Ik stem nooit dus dan is de keuze makkelijk.
Het is jammer van de controverse rondom dit songfestival maar het nummer van Israël is gewoon goed.
Het is jammer van de controverse rondom dit songfestival maar het nummer van Israël is gewoon goed.
THE_BASE schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:39:
Cornald bevestigt het boe geroep tijdens Israël.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
YouTube: Eurovision Song Contest 2024: Grand Final (Live Stream)Chip. schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:39:
Is er trouwens geen youtube, tiktok livestream van het Songfestival uit het publiek.
Oh, uit het publiek! Daar ben ik ook wel voor
[ Voor 8% gewijzigd door Maestro op 11-05-2024 21:40 ]
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Was wel een mega lekker wijf die Eden, pfoe
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.