Ja goed dat is met een waskom te doen maar dat willen we niet om praktische redenen.Mr. Stom schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:07:toon volledige bericht
[...]
Ik heb zelf een brede onderkast gekocht met lade. Vervolgens een marmeren blad op maat laten zagen en daar zelf een waskom op gemaakt. Bij designzaken was ik zo 4000 euro kwijt voor zo'n kast. Nu kocht ik voor 800 euro een ladekast (badkamerwinkel) en voor 900 euro had ik een blad op maat met de kraan- afvoergaten waar ik ze wilde. Opbouwkraan zette ik er zelf op. Blad lijmde ik er op met high-tack.
Jij hebt inbouwkranen, maar ik zie daar geen voorzetwandje in de tekening. Bij de WC staat die er weer wel. Past die kraan in je muur maar je WC dan weer niet?
En die overige spullen, zo veel mogelijk uit de volle badkamer:
Wasmand: bij de wasmachine, elke dag even de kleding wegbrengen (ik loop 1x per dag het verzamelde bultje weg voor het slapen gaan);
Prullenbak: een kleintje van 3L onder de wasbak. Hoe veel afval ga je produceren?;
Weegschaal: in de inloopkast op zolder, maar kan ook gewoon onder je ladekast staan.
Zal het eens met mijn vrouw hebben over het niet hebben van een wasmand op de badkamer. Of een kleintje in de hoek naast een meubel van 120cm dan. En de handdoeken naar een andere kamer.
Wasmeubel hangt op 25cm van de grond. Daar past geen prullenbak onder helaas.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing