Voorkomen dat je burn out krijgt 2 u enkele reis naar werk

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 8.253 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:40
Andreas01 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 13:49:
[...]

Ik zou eens beginnen met die eerste drie, maar dan ook echt doorpakken. Niet na een week alweer opgeven en hier komen zeuren, het zal allemaal wat tijd kosten. Probeer vooral de positieve dingen te zien.
En het kan echt wel minstens een jaar duren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hackerhater
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:26
Door pakken zal je inderdaad goed doen.
En vraag je werkgever of je deels in de trein kan werken: dit is waarschijnlijk geen probleem en zal de effectieve reistijd flink verlagen.
Als je like 2X 1 uur in de trein kan werken (laat staan als meer!) heb je nog maar 6,5 uur (6 uur werktijd + pauze) op kantoor te gaan.

Betreffende de Psycholoog + medicijnen: persoonlijk denk ik dat het je goed zal doen om met je beperkingen om te leren gaan.
We zijn nu eenmaal niet hetzelfde als neuro-typicals en de wereld gaat zich echt niet aan ons aan passen.
Je hebt 2 keuzes: je aanpassen zover als het kan, of kniezend in een hoekje blijven zitten.
Jouw keuze.

Ik heb jaren aan mezelf moeten werken om te komen waar ik nu ben. Ik zit nu op het punt dat ik op conferenties gesproken heb en zelfs daaraan herkend wordt.
Een van mijn collega's kent mijn naam van zo'n conferentie.

[ Voor 14% gewijzigd door hackerhater op 04-02-2024 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21-03-2024
CH4OS schreef op zondag 4 februari 2024 @ 13:50:
[...]
Ik ben benieuwd waarom een baan direct in de buurt vinden en voorkomen dat je stress/burnout krijgt van het reizen alleen al niet lukt in de huidige markt en tijd, overal wordt flink gezocht, Schiphol zelf ook bijvoorbeeld. Waarom kun je niet bijvoorbeeld tijdelijk (ander) werk gaan doen, zodat je in elk geval iets hebt. Dan kun je tijdens die baan altijd nog kijken naar iets anders wat je beter ligt.
Ik reis liever 2 uur voor een traineeship programmeren (dus betere doorgroeimogelijkheden), dan bijvoorbeeld bagage verslepen op schiphol wat hier vlakbij ligt (enige doorgroeimogelijkheid is een hernia).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SillBro
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17:20
Als ik alles zo lees krijg ik vooral veel medelijden met TS. Ben je eenzaam? Het lijkt jij vs. de hele wereld. Alles wat mis loopt ligt buiten jezelf en je toverwoord is "maar", ja maar, ja maar.

Inderdaad hulp zoeken. Heel concreet en kan je morgen al mee beginnen. Daarnaast vraag ik mij af bij jou, waarom alle topics als je er niets mee doet? Wil je reacties? Daarom lijkt het alsof je eenzaam bent of op zn minst andere problemen hebt, want het lijkt alsof je aandacht nodig hebt en of dat nou positieve of negatieve aandacht is maakt je niet veel uit.

Ook in dit topic tientallen concrete tips!! Succes en pak ze op. Wil je dat niet lekker slotje erop zetten.

Als iemand aan jou zou vragen heb je verandering nodig in je leven zou je ja schreeuwen, maar als iemand vervolgens zegt wil je zelf ook veranderen om het beter te maken dan blijft het stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:22

_Apache_

For life.

sirdanilot schreef op zondag 4 februari 2024 @ 13:47:
Samenvatting tot nu toe:

- Niet zeuren
- Iets leuks doen of werken in de trein
- Psycholoog
- Ritalin
- als het echt niet gaat hostel/hotel/airbnb
Dichter bij huis werken.
Misschien mag je een dag of twee remote werken.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sirdanilot schreef op zondag 4 februari 2024 @ 13:52:
Ik reis liever 2 uur voor een traineeship programmeren (dus betere doorgroeimogelijkheden), dan bijvoorbeeld bagage verslepen op schiphol wat hier vlakbij ligt (enige doorgroeimogelijkheid is een hernia).
Dat bagage verslepen kan je dan toch tijdelijk doen totdat je iets vind wat in de buurt is? :? Dat verdient ook nog eens beter dan een traineeship aan de andere kant van het land. ;) Maar goed, kijk maar even op de site die ik net linkte, ze zoeken meer dan alleen maar bagageverslepers. Negen pagina's (!!) met vacatures.

Je ziet dus vooral beren op de weg, met een dergelijke instelling zul je denk ik ook niet lang bij dat bedrijf in Apeldoorn blijven, een traineeship is vaak immers ook maar tijdelijk.

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 04-02-2024 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zie een herhaling van stappen en er is afgesproken dit niet meer te doen.

/lock

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.