Ik denk dat we het eens zijn hoor. Ik vind het ook bijzonder dat zo'n failsafe er niet in zit en dat er intern bij de webshop geen rood vlaggetje omhoog komt bij zo'n verschil.stin00 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 14:01:
[...]
Daar verschillen we dan van mening over. Ik heb op hun site netjes aangegeven dat ik toestel X opstuur en vervolgens concluderen zijn dat het toestel Y is. Vervolgens wordt er niet gevraagd van "Goh meneer, wij hebben een ander toestel aangetroffen dan u heeft aangegeven.. heeft u per abuis het verkeerde toestel opgestuurd? Of het foute toestel aangevinkt? Wat gaat hier mis? Dit wordt daarom voor nu ons nieuwe aanbod. We horen graag van u".
Dat dit allemaal via geautomatiseerde processen/emails gebeurt snap ik, maar daar heb ik geen boodschap aan als klant. Er wordt verder op geen enkele manier contact gelegd. Zij doen een handmatige aanpassing aan mijn verkooporder door het ontvangen toestel aan te passen waardoor er een extreem verschil in het verkooporder komt. Maar ze sturen vervolgens niet een handmatige email met uitleg. Dan is het nog niet eens relevant wat er daadwerkelijk wel met het toestel is gebeurt, de informatievoorziening is gewoon ondermaats.
Maargoed, ik wacht verder af waar ze mee gaan komen.
Webshop had het wat zachter kunnen communiceren, maar dat had de conclusie niet anders gemaakt: er is een telefoon verwisseld en dat moet worden opgelost.
Ik hoop dat je conclusies niet terecht zijn/waren en je snel duidelijkheid én het beloofde geld krijgt.