Kan geen toegang krijgen tot deze mapOp vrijdag 16 november 2001 16:15 schreef flagnite het volgende:
[..]
zie FAQ: ftp://ftp.europe.creative.com/pub/creative/drivers/
Zoals ik boven je post al zei
Verwijderd
Kan geen toegang krijgen tot deze mapOp vrijdag 16 november 2001 16:15 schreef flagnite het volgende:
[..]
zie FAQ: ftp://ftp.europe.creative.com/pub/creative/drivers/
MacBook Pro 14" 2021
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Verwijderd
Zou dit ook gewoon kunnen met een SBLive 5.1? En gebruik je daar nog aparte software voor? Ik speel zelf namelijk ook en dit klinkt alsof je toch wel leuke effectjes ermee kan uithalenOp donderdag 20 september 2001 19:08 schreef McBain het volgende:
Aan cockie,
ik heb een verloopelementje (grote jack -> kleine jack) aan het eind van mijn gitaarkabel gehangen, en dan hop ... in de line in. En dan de Surround Mixer geopend: drugged, psychotic, wha-wha, ...
groeten,
mcbain
All is fair in God of War
Ik krijg het idee dat vrijwel niemand nog baalt van het probleem want er komen vrijwel geen reacties meer op mijn posts, maar ik ben achter het probleem (althans bij mii).Op maandag 19 november 2001 13:42 schreef paulmadejong het volgende:
Zie mijn vorige posts:
Het probleem lijkt mij vrij zeker te zitten in de Combo;
HPT (370) controller en een sblive kaart.
Heeft iemand de nieuwste drivers van HPT al geprobeerd???
edit:
ik begin nu in win2k ook haperingen te krijgen vooral bij veel hd belasting en veel muziek door elkaar?
MacBook Pro 14" 2021
Peace is not simply the absence of war.
moet je bij je drivers 5.1 speakers instellenOp dinsdag 11 september 2001 23:19 schreef ReplicA het volgende:
Hey, ik heb Windows XP en een SB live 1024 + DTT2200
maar alleen de front speakers werken, en de woofer.... in windows 98 werkte het perfect maar winXP wil niet. Plz help, want ik wil DVD met surround sound
Thx
Verwijderd
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
Nieuwe Bios instaleren, Via 4in1 drivers instaleren. Dan lukt het wel.Op zondag 02 december 2001 11:02 schreef KroeT het volgende:
Goed. Een nieuw probleempje
MSI K7T Turbo
Asus V7100/T
SB Live Value
256 MB
Win XP Pro UK
Mijn SB maakt mijn hele systeem zo instabiel als het maar kan. Zodra er iets aanstaat dat geluid maakt, zij het winamp, MS mediaplayer, Quicktime, of een spel als TFC of RtCW, loopt het gegarandeerd op een gegeven moment vast. Vroeger gebeurde het eens in de week, nu iedere dag een paar keer. Het hele systeem hangt, het HD activiteitslampje gaat constant branden (niet knipperen dus, maar gewoon aan), niets reageert meer behalve de resetknop.
Dit probleem heb ik vanaf 2k, dus nu ook met XP. Terwijl ik geupgrade had om van dit probleem af te zijn.
Het lijkt wel alsof mijn geluidskaart oververhit raakt, maar dat is natuurlijk onzin. Geluidskaarten raken niet oververhit.
En daar komt nog bij dat ik niets heb overgeclockt en de nieuwste drivers voor mijn SB heb geinstalleerd. Ik heb overigens alle soorten SB drivers voor XP geprobeerd. Niets maakt uit. Een schone install van XP maakt ook niet uit
Mijn vraag is dus: Hellup!
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Freelance tweaker
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Alle standaard dingen al geprobeerd? Kaart eruit, opstarten, drivers _compleet_ weghalen, kaart terug (desnoods nog een keer in ander slot)?Op zondag 03 februari 2002 20:52 schreef Klendau het volgende:
Als ik Liveware probeer te installeren zegt ie: 'Setup could not detect a Soundblaster Live! card in your system'.
Iemand een oplossing?
Verwijderd
Verwijderd
Heb ik geprobeerd.Op zondag 03 februari 2002 22:56 schreef JvS het volgende:
[..]
Alle standaard dingen al geprobeerd? Kaart eruit, opstarten, drivers _compleet_ weghalen, kaart terug (desnoods nog een keer in ander slot)?
etc.
Verwijderd
Je kan gewoon je huidige kaart gebruiken. Je speakerinstellingen in je PC moeten op 'stereo' speakers staan, en je prologic versterker moet de rest doenOp maandag 04 februari 2002 01:52 schreef Rubbertje het volgende:
Ik heb een SBLive 5.1, maar nog geen DTT2200.
Heb hem daarom aangesloten op mijn stereo met Dolby Surround (Pro Logic). Helaas zit daar dus geen speciale ingang op. Heb het geluid van m'n pc nu dus alleen op een linker- en rechteringang van m'n stereo aangesloten.
Maar welke uitgang van mijn SBLive-kaart kan ik daar het beste voor gebruiken en welke speaker-instelling kan ik het best in AudioHQ kiezen?
Verwijderd
Maar welke uitgang van die kaart kan ik dan het beste pakken?Op maandag 04 februari 2002 08:04 schreef JvS het volgende:
Je kan gewoon je huidige kaart gebruiken. Je speakerinstellingen in je PC moeten op 'stereo' speakers staan, en je prologic versterker moet de rest doen.
Verwijderd
Mijn systeem lijkt veel op dat van jouw, en ik heb geen problemen met raar geluid.Op dinsdag 05 februari 2002 17:12 schreef willem169 het volgende:
OK.
Heb dit hele topic doorgelezen, nieuwste drivers, nieuwste programma's en directX 8.1 geinstalleerd, maar helaas. Heb het probleem dat het wel lijkt alsof mijn speakers opgeblazen zijn. Heb een DTT 2200, aan een SB Live. Dit is pas, en heb geen idee hoe het komt. Soms dan kraakt de muziek alsof het onwijze pauperkwaliteit is, en soms is het glashelder bij hetzelfde nummer !
Echt een apart probleem.
Wederom, heb al alle nieuwste programmatuur geinstalleerd, maar dit probleem blijf ik houden. Een ander probleem is, dat als ik mijn AudioHQ open, ik niet bij 'speakers' kan komen. Dan geeft XP een foutmelding. Einde oefening
Heb echt geen idee wat dit allemaal moet betekenen maar raar is het wel. Dit alles draait op een ABIT KT7A met een AMD Athlon 1 Ghz, 640 mb ram, 100 gb hdd's op Windows XP. Wie o wie kan mij alsjeblieft uit de brand helpen ?
leeg
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
Mijn problemen met Audiohq waren opgelost nadat ik de tips op SHS Unofficial SBLive! WDM Drivers for Windows 98SE-ME-2000-XP heb uitgevoerd.Op woensdag 20 februari 2002 23:56 schreef BLuPPiE het volgende:
nou mijn probleem; mijn sblive51 heeft het altijd perfect gedaan onder winxp; tot na een paar dagen als ik mijn software van audioHQ wil opstarten krijg ik zulke foutmeldingen:
In Creative Surround Mixer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak blablabla
dit is met alles in mijn audioHQ
ik heb door dit probleem winXP opnieuw geinstalleerd met een schone install (geen upgrade) en weer hetzelfde probleem. ik heb ook al de nieuwste drivers geprobeerd maar tevergeefs...
wie kan me helpen want ik wil audioHQ gebruiken om me EAX en me mixer in te stellen.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
Ja leuk, de link werkt niet!Op woensdag 12 september 2001 10:55 schreef Ge611 het volgende:
Er is bij Creative een eigen forum over vragen en problemen. Er is daar ook een gek die op alles het antwoord weet.
www.europe.creative.com/joinin/forums/welcome.asp?shct=3
good luck
Verwijderd
Fijn dat het bij jou gelukt is, bij mij niet, want ik heb een Leadtek Geforce 3 Ti200 met zo'n groot uitgevallen ventilator (wel een vette fan trouwens)...... Deze komt direct tegen de kaart aan. Damn.Op donderdag 18 oktober 2001 15:37 schreef Tyrian het volgende:
Ik heb bij mij het krakend geluid probleem nu grotendeels kunnen oplossen met deze informatie.
Het kraken is sterk verminderd toen ik mijn Live! in de PCI sleuf naast het AGP slot zette.
Verwijderd
Dan is mijn vraag aan jou:Op dinsdag 30 oktober 2001 16:51 schreef xrayden het volgende:
DE OPLOSSING VOOR KRAKEND GELUID! (voor mij tenminste)
Nieuwste XP&2000 drivers (driver date: 26-10-01) van Creative site gedownload: http://www.soundblaster.com/support/winxp
Let op: dit zijn niet de WDM drivers die een paar dagen terug op de Tweakers site stonden.
Oudere raidcontroller drivers, v 1.03b voor mijn Highpoint HPT 370 geinstalleerd: http://www.highpoint-tech.com/370drivers_windows.htm
En In de Bios mijn het voltage van de processor teruggezet naar 1,70 volt. (Weet niet of dit verder nuttig is, maar dat stond in een nieuwsgroep)
Eerst dacht ik dat het lag aan IRQ11 waar veel apparaten opzitten. Maar na enig leeswerk begreep ik dat dit in principe niets uitmaakt met ACPI.
Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft!
MIJN SYSTEEM SPECS
Abit K7T-raid (nieuwste bios: 4a)
Athlon 900
HPT 370 raid controller (bios version 1.11.0402)
2xWD 30 gb (stripe)
1xWD 40 gb IDE
Soundblaster Live Value (PCI slot 4)
Billion ISDN kaartje
ATI Xpert 2000 TV-out
AANGEPAST BIOS SETTINGS
procesor voltage: 1.700
PNP OS = yes
Verwijderd
Ik dacht omdat die versterker-uitgang op je SB één kanaals is.Op vrijdag 01 maart 2002 23:38 schreef LooneyD het volgende:
hey ik heb dus het volgende ik weet niet of het al eens is langs gekomen (kon nix vinden dus..)
maar uhm ik heb dus mijn live kaartje en die gaat naar mijn versterker waar ik 4 boxen op heb aangesloten alleen als ik die test doe hoor ik "links voor" door mijn linker boxen (voor harder dan achter)
en "rechts voor" zelfde maar dan dus rechts
wtf is dit waarom hoor ik niet links achter en rechts achter terwijl toch die toch echt op 4 boxen staat en je ziet ze ook knipperen tijdens de test maar hoor alleen nix
hulp please
Verwijderd
als ik em in een andere uitgang doe dan gebeurt het zelfde alleen bij een was het zo dat ie alleen achter zei (met ook de boxen voor dus)Op zaterdag 02 maart 2002 00:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik dacht omdat die versterker-uitgang op je SB één kanaals is.
Verwijderd
Ik kan weinig anders concluderen dan dat OF je een extreem probleem met een via chipset hebt (en dat is gewoon kut) of dat je kaart stuk is.Op dinsdag 05 maart 2002 01:24 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Verwijderd
omg, ik heb net een Creative gekocht ipv DMX Fire, omdat die DMX Fire ook deels kapot was, daarvan was 1 uitgang en ik denk ook de line in al kapot en ook battlecom werkte niet met die TerratecOp dinsdag 05 maart 2002 01:42 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik kan weinig anders concluderen dan dat OF je een extreem probleem met een via chipset hebt (en dat is gewoon kut) of dat je kaart stuk is.
In beide gevallen zou ik hem terug brengen en een ander merk kopen (hercules fortissimo, dmx xfire).
Verwijderd
url dohOp dinsdag 05 maart 2002 08:37 schreef Mister_X het volgende:
ik heb nieuwe WHQL drivers gevonden die niet gereleased zijn, wel spaanse taaal, beetje vaage installatie maar ze werken damn fijn hiero, ben af van me gruis enzo !
Verwijderd
Iemand PLEASE nog een oplossing aan te dragen voor mijn zwaar ruis-probleemOp dinsdag 05 maart 2002 11:59 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
url doh
ps. ik heb ook het idee dat iedereen hier met ruisproblemen wel geluid hoort, maar me ruis erdoorheen, want ik heb dus echt alleen geruis door me linkerkanaal en verder nix
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hmmm gaat niet zo goed meer met dit topic gloof ik.Op maandag 25 maart 2002 20:53 schreef Toet het volgende:
Heej,
heb sinds kort een SB live! 5.1, met Camebridge Soundworks FPS1500.
Alleen nu heb ik af en toe als ik een liedje af speel onder Winamp, dat ik af en toe een soort kraakje hoor. Vrij regelmatig...
Ik heb gewoon de drivers van de site creative.com. En alles werkt perfect.
Ligt het misschien aan mijn processor ofzo? Te langzaam? Alvast bedankt heej.
Verwijderd
Verwijderd
ik heb precies hetzelfde probleem met windows 2000 met een audigy geluidskaart en een altec lansing atp-5 speakerset. front left en front right gaan goed, maar dan blijft het angstvallig stilOp zondag 14 oktober 2001 15:11 schreef Yokozuna het volgende:
Oke, ik heb een dergelijk probleem
Ik heb een normale SbLive! player1024 (4.1). Ik sluit op de front out en de rear uit mijn 4.1 set aan. Als ik nu liveware3.0 installeer en alles op "4 speakers" set en de surround test doe (dat je zo hoort, front right, front left door zo'n wijf) hoor ik alleen geluid uit de 2 fronts. Ook als ik bv. een kpotelefoon in de rear out doe hoor ik nix.
Wat kan ik hier aan doen? Ik draait WinME. (geen 2000, daar werken hier een hoop spellen nieteens op)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
ik heb et onder win2k aan de praat, maar das dezelfde programmatuur..........Op zaterdag 20 april 2002 17:21 schreef FreeRider het volgende:
Ik vraag me af of er hier iemand is die alle digitale aansluitingen (LiveDrive! of IO bracket)onder Windows XP aan de praat heeft... Zo ja: met welke drivers ? De kaart wordt standaard ondersteund in WIndows XP, vervolgens is er nog een nieuw setje drivers van Windows Update, maar het hele digitale gebeuren doet bij mij dus NIKS meer...
Hmmm, jij hebt een Audigy ... ik de eerste Retail Live! Heb je dan LiveWare geinstalled, en zo ja welke versie ? Heb je een LiveDrive ? of die digitale bracket ?Op zaterdag 20 april 2002 21:22 schreef neographikal het volgende:
[..]
ik heb et onder win2k aan de praat, maar das dezelfde programmatuur..........
ik heb een live gehad, ook die trok het prima met win2k.Op zaterdag 20 april 2002 22:17 schreef FreeRider het volgende:
[..]
Hmmm, jij hebt een Audigy ... ik de eerste Retail Live! Heb je dan LiveWare geinstalled, en zo ja welke versie ? Heb je een LiveDrive ? of die digitale bracket ?
p.s. Hopelijk help je me vandaag met 2 problemen
ikke heb kx rivers draaien, perfect maar de hudige release heeft wat probs(veel nieuwe features, 3517), slechte asio ondersteuning, en de kx project heeft helaas nog geen eax/ac3 ondersteuning, 3516 werkt tot nog toe het best, maar met het huidige tempo moetn over 2 maanden goede drivers uit zijn die ook eax onderstuenen, ik heb er enkel een prob mee, c&c renegade loopt na 1 minuut spelen vast met en continu piep, maar de creative drivers willen(ook na alle topics erover nagelopen te hebben) niet werken, pc ahngt elke keer halverwege het laden van windows....Op woensdag 03 april 2002 22:17 schreef r.e.n het volgende:
Mijn ervaringen met SBLive in Win2k.
Onder Win98 nooit problemen. In Win2k lijkt het allemaal wat moeilijker te gaan.
De beste algemene performance haal ik uit de drivers van 1-11-2001 (european creative site). Die verhelpen bij mij bijvoorbeeld het haperen van mp3's in winamp tijdens scrollen in MSIE tov. de drivers van 29-11-2001 (usa site).
Verder draai ik regelmatig een bepaalde emulator, die synchroniseert zich via DirectSound op het geluid (buffer verhaal).
Hier werkten alleen de basic drivers die bij Win2k echt lekker. Nu werkt het ook lekker, met de drivers van 29-11-2001, maar heb hiervoor mijn Hardware acceleration (Advanced Audio Properties) hiervoor op basic moeten zetten. Ook gelezen dat dit bij iemand het gekraak oploste.
Dus... er valt veel over te zeggen over die lijpe 2k/xp drivers.
BTW; ik heb ook gestoeid met ACPI aan/uit. Conclusie; ACPI uit iets betere performance, maar scheelt weinig. Het lost in feite geen problemen bij mij op.
Problemen worden pas opgelost, mijn inziens, als Creative eens lekkere drivers gaat afleveren.
Iemand die kX drivers (http://come.to/sblive) al eens geprobeert?
ow? ik weet dat niet eens te vindenOp dinsdag 23 april 2002 18:28 schreef FreeRider het volgende:
Probleem met digitale IO is opgelost ! 't was denk ik mijn eigen fout... Heb alle kaartjes afgekoppeld, opnieuw in elkaar gezet (kabels omgewisseld) en weer ingebouwd. Toen werkte het nog steeds niet, daarna naar device controls gegaan in AudioHQ en daar 2 x op "enable sp/dif bypass" geklikt ... werken...
Ja, gebruik de KX driver voor alle Creative kaarten. De link is er al eerder geweest: http://come.to/sbliveOp dinsdag 23 april 2002 11:50 schreef gitaarwerk het volgende:
weet iemand ook heo je je latency kan verlagen met de SB Live? ik heb zo verdomd last van softsynths die niet meer goed wilen draaien als ik met reason bezig ben
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
Ik zou ff CDeX ergens vandaan halen.Op maandag 10 september 2001 12:56 schreef Yannick het volgende:
Kan geen CD's omzetten naar MP3 met:
-Asus P5-AB
-SBLive Player 1024
-win2k
Wanneer ik via Audiograbber of Nero 5.5 een CD probeer om te zetten naar bv. MP3 of wav neemt hij het geluid van de Mic op ipv van de CD speler(s).
Wat kan ik hier aan doen?
Probleem is opgelost onder XP.. Maar lag niet aan XPOp zondag 28 april 2002 00:07 schreef Harwin het volgende:
Ik heb een SB Live 5.1 bulk. Als ik drivers van de cd-rom wil installeren krijg ik een ongeldige bewerking in pfmod.dll. Die .dll deleten helpt niet, andere dll erop zetten helpt niet (dwz, pfmod.ddl van de installatie van een sb128 van deze pc). Drivers gedownload van creative.com, helpt niet.
Playcenter geprobeerd te installeren, ik krijg zelfde foutmelding
Wordt er nu een beetje moedeloos van.
Specs:
Athlon 1800+
256mb ddr
Ati Radeon 8500
Elitegroup soc.a K7S6A SIS 745ddr mobo
SbLive 5.1 bulk dus
Windows 98 SE
Ik ga nu WinXP erop zetten, kijken of die sb dan gaat werken. Spellen zonder geluid zuigen pas
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Late reactie..Op woensdag 24 april 2002 00:55 schreef Poecillia het volgende:
[..]
Ja, gebruik de KX driver voor alle Creative kaarten. De link is er al eerder geweest: http://come.to/sblive
Ik had zelf ook problemen met de latency van softsynths. Dat is met deze driver opgelost. Verder is de geluidskwaliteit met deze driver veel beter door het omwisselen van front/rear. Ook de signaal ruis afstand is flink verbeterd.
Ik heb er wel wat nieuwe problemen voor terug gekregen:
- Soundfonts krijg ik met een midi-keyboard maar niet aan de praat
- Helaas werkt PCTV niet meer (known bug)
Overigens vind ik de hele installatie procedure nogal vaag. Ook van het Asio verhaal snap ik geen bal. Het heeft me al veel tijd gekost
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
krakend geluid van een Soundblaster kaart onstaat meestal in combinatie met de via-chipset en een GeForce kaart. Ik heb het probleem onder XP op kunnen lossen door de laatste drivers van Asus (niet van NVidia) te installeren. Daarmee wordt de latency blijkbaar automatisch aangepast (niet mogelijk in de bios van mijn Abit KG7). Een aanrader, want alle problemen zijn opgelost!!!!!!Op donderdag 20 september 2001 15:48 schreef CyberTijn het volgende:
hallo allemaal
Ik heb sinds een paar dagen Windows XP draaien (build 2600, final OEM), maar nou krijg ik dus een soort "krakend" geluid uit me boxen als ik Unreal Tournament zit te spelen.
De ene keer is het heel erg, de andere keer merk je er bijna niks van
Gewoon in Windows met afspelen van MP3's of tijdens het spelen van Quake3 heb ik nergens last van. Ik gebruik de SB Live! 1024 player
weet iemand een oplossing voor dit probleem ?
Problemen ????? N.S., die hebben pas problemen !!!!!
Probeer eens IRQ 5 aan de geluidskaart toe te wijzen. Het kan zijn dat je de kaart in een ander slot moet stekenOp vrijdag 03 mei 2002 09:17 schreef Tom_Pelzer het volgende:
Ik heb het volgende probleem.
Helaas kan ik er geen hardware specificaties bijzetten omdat ik nu op stage zit.
Ik ben reeds 1,5 jaar in het bezit van een Sblive 1024. Omdat ik me nu ga richten op het verzorgen van feesten (mbv BPM 4.2) heb ik een 2e geluidskaart nodig voor de zogenaamde monitor.
Ik heb gisteren dus een 2e Sblive 1024 aangeschaft en deze in mn systeem (Win Xp Pro US) geprikt. Na het opstarten van het systeem werd de t nieuwe PCI device herkent, deze melding gaf hij 2x <??> om daarna gewoon zonder waarschuwing mn systeem te resetten. De Scandisk was 5 minuten bezig met beschadigde bestanden te herstellen. Eenmaal in XP gaf hij aan dat Windows was hersteld van een Serieus probleem.
De kaart deed het niet en het spelletje begon gewoon van vooraf aan.
Heeft iemand suggesties......?? B V D
Problemen ????? N.S., die hebben pas problemen !!!!!
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
tampert, kriminalpolizei
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq