TIJD voor update
zijn veel dingen gebeurt en zal kort en duidelijk uit leggen als ik kan met tijdlijn
1-
februari is ODBN ( Omgevingsdienst Brabant Noord ) langs geweest bij mijn en horeca.
2-
end februari heb ik eigenaressen bij mijn langs laten komen en ze dacht dat mijn afzuigkap aan stond ivm geluid zo had was 70 db en na dat ze hun afzuigkap stond. stond ze van kijken dat alles van haar af kwam en heb toen ook uit gelegd. dat ze meteen contact op moet nemen met.
VVE om dat muur van mijn is en VVE er op zit
VV winkels om dat die ook over buiten kant gaat van gebouw
gemeenten voor omgevingsvergunning om als je schoorsteen aan buiten kant gaat plaatsen.
3-
maart ze hebben brief van ODBN ( Omgevingsdienst Brabant Noord ) gekregen en conclusie was dat veel miss was en moest verander zo als schoorsteen die +2 meter boven dak uit moest komen.
4 - begin april ben ik langs geweest en ik moest meteen weg en was niet meer welkom in zaak. ze zag mijn en was meteen ik heb geen zin en tijd voor jouw en toen kreeg zij grond mond van mijn en heel zaak was stil en eigenaressen liep toen overstuur keuken in.
5- handhaving is langs geweest en kon niks doen ook al zagen dat veel fout was.
6- Brandweer is langs geweest en zag ook fout was aan stank maar kon niks doen.
7- buurvrouw die tegen hun keuken woont geeft ook aan dat ze stank lucht in haar huis ruikt ivm lucht door muur trekt.
8- kruidvat geeft ook aan dat lucht kunnen ruiken en last hebben van droken polen bij hun deur.
9- ze hebben schoor steen geplaats

27-7-2024
10- ik dacht ik ga even na vragen bij gemeente of op die plek omgevingsvergunning is aan gevraagd om dat moet en antwoord is nee.
11- heb VVE update geven als nu doe wat allenmaal is gebeurt over maanden en binnen 24 uur belde VVE terug en was totaal niet spreken wat aan hand is ivm eigenaresse totaal niet regels op volgt en VVE zij
ik kom bij jouw langs wand ik wil dit met mijn eigen ogen zien
ik maak dit agenda punt voor VVE vergadering zo we stappen kunnen ondernemen.
ik weet nu wie eigenaar is van pand en ga daar achter na en als hij niks doet worden misschien juridische stappen ondernomen.
12- dezen schoorsteen hangt nu en is illegaal geplaats ivm gemeten niks van af weet en VVE + VV winkels eigenaren ook geen toe stemming hebben geven,
voor mijn lijkt nu probleem op gelost maar om dat eigenaressen niet volgen regels doet zal ze nog heel moeilijk tijd krijgen
ik heb meerder keer haar met fatsoen behandeld maar anders om niks en toen ze in mijn huis was zij ze zonder schaamte IK heb vergunningen en restaurant en daar horen dingen bij. ik zij toen godverdomme NIET DIT.
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)