Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:13
Ace schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 14:26:
[...]

Je kan je werk SIM ook doorschakelen naar de externe dienst, is dat niet handiger?
Hoe bedoel je "externe dienst" mijn werk nummer door schakelen naar de dienstdoende collega?
Nee dat is geen optie. Mensen mogen maar voor een zeer beperkt aantal diensten die we voorzien de 24u service bellen.
Vandaar dat ik gewoon op zoek ben naar een simpele widget om de sim's aan/uit te kunnen zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
lovly_1 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 16:07:
[...]

Hier toch 681 euro betaald voor de 16GB/512GB Emerald versie. incl. Buds Pro 2.
eea icm een nieuw abo bij vodafone en 50 ING korting.

Heb wel enkele issues: pc herkent hem niet, (wel recent moederbord), voelt vrij zwaar aan. (kom van OP8Pro)
We gaan er nog eens mee spelen.
Thanks for the MKBHD link.
Misschien kan je iets met dit? Van telegram af, eigen risico:

To install the OnePlus drivers, ensure that driver signature verification is disabled. Instructions:
https://www.howtogeek.com...install-unsigned-drivers/

OnePlus USB (all purpose/data transfer):
https://drive.google.com/...mPlWJP8x/view?usp=sharing

These two drivers DO NOT need driver signature verification disabled:

Google USB driver (for fastboot & ADB):
Extract all files to the same directory. Right click on android_winusb.inf and select install
https://developer.android.com/studio/run/win-usb

Qualcomm drivers (for MSM):
Choose top option (WWAN-DHCP)
https://drive.google.com/...bHl6Q3cP/view?usp=sharing

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Iemand hier die een zwarte heeft en toch nu na een aantal dagen de groene wilt? (of andersom).

Zwarte variant was voor mij het meest "veilig" i.c.m. hoesjes etc, maar nu zou ik toch wel de groene willen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlion
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24
zuukie schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:15:
Wil je echt vergelijkend goedkoop uit zijn dan bestel je de Vivo Iqoo 12 bij Trading Shenzen. Doet niet voor de 12 onder. Kijk de review bij GSM Arena maar. Bloatware is eenvoudig uit te schakelen en Nova launcher erop na het maken van een Vivo account en gaan met die banaan.
En hoe bevalt de vingerafdruk scanner?
Die zit vrij onderin het scherm (lijkt me onhandig) en ik ben nu al jaren gewend dat ie in de power button zit
Zit zelf te twijfelen tussen de iqoo 12 pro en de mi 13t pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Hey allemaal,
Ben benieuwd hoe jullie de batterij ervaren van OnePlus 12.
Komen jullie de dag door en hoeveel screen on time is haalbaar?
Ik ben geïnteresseerd in een nieuw toestel. Namelijk de OnePlus 12 of de Samsung S24 Ultra. Ben benieuwd naar personen die ook deze toestellen wilde kopen. En waarom jullie daarvoor een gekozen hebben. Was het de batterij, of de camera. Ben er benieuwd naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Providentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 11:54
wilke77 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 17:19:
Hey allemaal,
Ik ben geïnteresseerd in een nieuw toestel. Namelijk de OnePlus 12 of de Samsung S24 Ultra. Ben benieuwd naar personen die ook deze toestellen wilde kopen. En waarom jullie daarvoor een gekozen hebben. Was het de batterij, of de camera. Ben er benieuwd naar.
Ik zou zeggen, lees het topic even door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:11

ThaDude

Hang Loose

Ik dacht trouwens dat de batterij van mijn OP10pro slecht was gebruik de app "battery info" hiervoor. Deze geeft op de OP10 83% aan.

Dezelfde app geeft op de OP12 ook 89% aan nieuw uit de doos 8)7

Denk in dat of door dubbele batterij de apps van slag zijn. Bij de S24u gaf dezelfde app 100% aan :?

Meer mensen hetzelfde?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
ThaDude schreef op zondag 11 februari 2024 @ 09:22:
Ik dacht trouwens dat de batterij van mijn OP10pro slecht was gebruik de app "battery info" hiervoor. Deze geeft op de OP10 83% aan.

Denk in dat of door dubbele batterij de apps van slag zijn. Bij de S24u gaf dezelfde app 100% aan :?

Meer mensen hetzelfde?
Was bij mijn realme x2 pro ook. Die klopte ook niet, ook niet mbt capaciteit. Die heeft ook 2x 1950mah, maar kreeg altijd maar 1950 te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
ThaDude schreef op zondag 11 februari 2024 @ 09:22:

Meer mensen hetzelfde?
Je moet bij instellingen kijken (batterij gegevens).

Dat is denk ik het meest accuraat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8LzZbdnDf1pVONDQ64gB8r1qqRM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/roYq6A95phXnIfUQdOYu1KIq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Kan je de originele OnePlus 12 screen protector ergens kopen?

Vind dit wel prima, maar heb nu een paar krasjes op de protector.

Enige wat ik kan bedenken is een clearplex screen protector of een glazen UV protector, maar mocht de originele "plastic" protector ook te koop zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:13
wilke77 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 17:19:
Hey allemaal,
OP12 is dikke prima met batterij. van 100% naar 91% met 2u31m screen on time.
Reden voor mij om juist niet voor de samsung te gaan. het OS (veel te veel samsung meuk i.mo.) en het trage laden.

Door het snelle laden is de batterij capaciteit (ondanks dat deze erg goed is) voor mij niet zo spannend. Telefoon was tegen de 37% en heb hem bij het opstaan op de airvooc gegooid. Na het tandenpoetsen en ontbijten was hij weer 100%. Op de kabel zou dat zelfs in theorie 2x zo snel moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
sweetdude schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:09:
[...]

OP12 is dikke prima met batterij. van 100% naar 91% met 2u31m screen on time.
Reden voor mij om juist niet voor de samsung te gaan. het OS (veel te veel samsung meuk i.mo.) en het trage laden.

Door het snelle laden is de batterij capaciteit (ondanks dat deze erg goed is) voor mij niet zo spannend. Telefoon was tegen de 37% en heb hem bij het opstaan op de airvooc gegooid. Na het tandenpoetsen en ontbijten was hij weer 100%. Op de kabel zou dat zelfs in theorie 2x zo snel moeten zijn.
En als je dat snelle laden eenmaal gewend bent... Is alles wat trager gaat gewoon niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Wat me wel opvalt is dat er geen OP12 op V&A staat :)

Vaak bij nieuwe toestellen staan ze er toch best snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:43
Knamix schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:32:
Wat me wel opvalt is dat er geen OP12 op V&A staat :)

Vaak bij nieuwe toestellen staan ze er toch best snel op.
Wellicht dat dit na de oordopjes periode gaat veranderen. Zoiets van dan is er geen gezeur voor de verkoper ;)
Mijn aanvraag daarvan is in ieder geval goed gekeurd maar hopelijk komt het wel een stuk sneller dan de "binnen 60 dagen opgestuurd"

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lovly_1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 00:19
Knamix schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 18:06:
[...]

Staat het toestel niet op opladen ipv file transfer bij de usb instellingen?
Neen, daar let ik wel op. soms moet je dat 4x doen wil de pc de telefoon herkennen.
heb een usb-c aansluiting op moederbord en daar herkent hij hem even en na een paar minuten is hij weer weg. soms herkent hij hem helemaal niet. echt vreemd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lovly_1
superlion schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 17:16:
[...]

En hoe bevalt de vingerafdruk scanner?
Die zit vrij onderin het scherm (lijkt me onhandig) en ik ben nu al jaren gewend dat ie in de power button zit
Zit zelf te twijfelen tussen de iqoo 12 pro en de mi 13t pro
De vingerafdruk scanner is echt waanzinnig snel. Bij mijn vorige Oneplus 8 pro was het een stuk minder.
De OP12 is echt heul snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik heb een vreemd "probleem" waarbij 2 bepaalde apps op mijn oude telefoon ( Android 13) het beter doen dan op de op12. Beide telefoons in light thema
App 1 in weergave van grafiek op de oude telefoon is deze geel en blauw dus goed herkenbaar, op12 en grijs en licht blauw of zoiets. In ieder geval is het onderscheid ver te zoeken. Support van de ontwikkelaar zegt dat je toch in de Android 14 gezocht moet worden.
App 2 van robot stofzuiger, kan de gehele plattegrond niet geladen worden. ( Hier nog geen reactie van app ontwikkelaar)
Ervaren jullie ook dit soort vreemde verschillen (wellicht dat het aan oxygen ligt ipv Android 14 zelf ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
The-Source schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 22:47:
Ik heb een vreemd "probleem" waarbij 2 bepaalde apps op mijn oude telefoon ( Android 13) het beter doen dan op de op12. Beide telefoons in light thema
App 1 in weergave van grafiek op de oude telefoon is deze geel en blauw dus goed herkenbaar, op12 en grijs en licht blauw of zoiets. In ieder geval is het onderscheid ver te zoeken. Support van de ontwikkelaar zegt dat je toch in de Android 14 gezocht moet worden.
App 2 van robot stofzuiger, kan de gehele plattegrond niet geladen worden. ( Hier nog geen reactie van app ontwikkelaar)
Ervaren jullie ook dit soort vreemde verschillen (wellicht dat het aan oxygen ligt ipv Android 14 zelf ;) )
Geen last van, maar als je aangeeft welke apps kan ik kijken misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
App 1: Petkit app en dan met de Pura max kattenbak
App 2: Xiaomi home voor de robot stofzuiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Soort van review van de op12 van tweakers:

evergreen-slug: bbg - smartphones - beste-high-end-smartphone

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
Kloppen de aangegeven levertijden op de website van OnePlus een beetje? Of zijn die ruim bemeten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Elpenoor schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 07:16:
Kloppen de aangegeven levertijden op de website van OnePlus een beetje? Of zijn die ruim bemeten?
Mijn toestel kwam ruim een week eerder dan de aangegeven datum op de site.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpenoor
[...]

Mijn toestel kwam ruim een week eerder dan de aangegeven datum op de site.
Toch maar besteld gisteren, en nu al binnen (ok, priority shipping, maar was nog ruim een week voor de vermelde levertijd) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19-09 15:30
Kan iemand hier met een 12R aangeven of de developers optie "Sensors Off" bestaat? Op de Xiaomies hebben ze het vanaf Miui 11 eruitgesloopt. Rete irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik heb de OnePlus 12R vandaag in gebruik genomen, maar voor de screenpin moest ik 6 cijfers gebruiken. Ondanks dat het bij het invullen aangeeft dat ik er 4-12 mag gebruiken. Weet iemand hoe ik dit naar 4 cijfers zet?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:51
ye-roon schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:18:
Ik heb de OnePlus 12R vandaag in gebruik genomen, maar voor de screenpin moest ik 6 cijfers gebruiken. Ondanks dat het bij het invullen aangeeft dat ik er 4-12 mag gebruiken. Weet iemand hoe ik dit naar 4 cijfers zet?
bij de OnePlus 12 is het als je een nieuw numerieke code wil maken je in het blauw "een ander wachtwoord type gebruiken" dan krijg je de optie 4 , 6 , 4-16, alfanumeriek of patroon wil :)

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

x360junkie schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:31:
[...]

bij de OnePlus 12 is het als je een nieuw numerieke code wil maken je in het blauw "een ander wachtwoord type gebruiken" dan krijg je de optie 4 , 6 , 4-16, alfanumeriek of patroon wil :)

Succes
ahhhh daar, wat een kut plek voor een optie, 0 indicatie dat je daar op zou kunnen klikken om het aan te passen. of ik ben een boomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpenoor
Stomme vraag wellicht maar waarvoor dient het aangeduide symbooltje in de camera-app? Ingeschakeld geeft het een lichte vertraging bij het nemen van de foto, merk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2u8DjJhiycVsJ2HOGNdS-jjrCB8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W6dcgJ46XEYM02LLZMUo6NKC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Elpenoor schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 08:55:
Stomme vraag wellicht maar waarvoor dient het aangeduide symbooltje in de camera-app? Ingeschakeld geeft het een lichte vertraging bij het nemen van de foto, merk ik.

[Afbeelding]
Volgens mij is dat om nachtmodus in te schakelen (symbooltje gaat denk ik weg als je met de camera naar buiten kijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpenoor
Knamix schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 09:51:
[...]

Volgens mij is dat om nachtmodus in te schakelen (symbooltje gaat denk ik weg als je met de camera naar buiten kijkt)
Ah ja, inderdaad - ik kan me niet herinneren dat ik dat ook m'n OP10 had, maar goed: weer wat bijgeleerd! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:46
Heb hem net "live" gezien. Mooi toestel wel veel grotere afgeronde hoeken dan dat ik dacht. Maar even wat mee zitten spelen. Weg vloeiend en fijn merkte ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXMan
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 10:12
PSA voor de mensen die aan het overwegen zijn om de zwarte versie van de 12 te nemen. Neem direct een case want deze is spekglad. De mijne heeft al asfalt gekust bij het instappen in de auto, uit mijn linker broekzak gegleden. Buiten een schrammetje van 1mm aan een hoek en op de achterkant is er niet veel aan. Wel spijtig want ik heb had hem nog geen 24 uur. Mijn case is nog onderweg.

[ Voor 3% gewijzigd door MXMan op 17-02-2024 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe auto-lader die dus ook superVOOC ondersteund. Nu vind ik wel een model met 1x USB-C en 1x USB-A maar eigenlijk zoek ik 2x USB-A (ivm magnetische laadkabels).
Nu is de 100W die de OP12 ondersteund niet nodig maar om en nabij de helft zou al fijn zijn :)
Iemand een tip?

edit:
Kom nu deze tegen en lijkt aan mijn wensen te voldoen https://www.amazon.nl/aut...ter-opladen/dp/B0BZCMTFVV (behalve de voltage display, maar zonder is er ook te vinden alleen duurder :') )

[ Voor 28% gewijzigd door The-Source op 17-02-2024 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Laatst online: 19-09 06:53
The-Source schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:30:
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe auto-lader die dus ook superVOOC ondersteund. Nu vind ik wel een model met 1x USB-C en 1x USB-A maar eigenlijk zoek ik 2x USB-A (ivm magnetische laadkabels).
Nu is de 100W die de OP12 ondersteund niet nodig maar om en nabij de helft zou al fijn zijn :)
Iemand een tip?
Ik vermoed dat supervooc alleen werkt met die mooie rode kabeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
drakiesoft schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 13:10:
[...]

Niet eens. Heb dunnere kabel van samsung gebruikt en oplader 100 watt. Geeft wel aan ultrasupermegavooc charging. Weet niet of dat ook daadwerkelijk gebeurd. niet echt getest verder. De samsung s23 van mn vrouw was iig op 50% accu nog 3,5 uur aan het laden aan mijn 100 watt charger en kabel. Oftewel. die kunnen niet samen werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
drakiesoft schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 13:10:
[...]

De laad aders in de kabel blijven op dezelfde positie alleen in de handshake ( over de communicatie aders) bepaald de laadsnelheid en tussentijds wordt daar ook op gestuurd vanuit de telefoon naar lader toe. SuperVOOC is dus een protocol ;)
En ja de aderdikte maakt wel uit hoeveel stroom er doorheen kan maar het contactpunt is in beide gevallen in je usb-c stekker even groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
The-Source schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 13:56:
[...]

De laad aders in de kabel blijven op dezelfde positie alleen in de handshake ( over de communicatie aders) bepaald de laadsnelheid en tussentijds wordt daar ook op gestuurd vanuit de telefoon naar lader toe. SuperVOOC is dus een protocol ;)
En ja de aderdikte maakt wel uit hoeveel stroom er doorheen kan maar het contactpunt is in beide gevallen in je usb-c stekker even groot.
Even met Bing copilot opgezocht
Nee, Supervooc werkt niet met alle kabels. Supervooc is een snellaadtechnologie die een speciale kabel en adapter vereist om een hoge stroomsterkte te leveren¹. Als je een andere kabel gebruikt, zal het opladen veel langzamer gaan. Supervooc is compatibel met sommige andere merken onder het BBK Electronics-concern, zoals OnePlus, realme, vivo en Iqoo¹². Je kunt dus een Supervooc-oplader en -kabel gebruiken om een apparaat van een ander merk snel op te laden, zolang het apparaat ook Supervooc of een vergelijkbare standaard ondersteunt⁴.

Bron: Gesprek met Bing, 17-2-2024
(1) SuperVOOC fast charging technology: What you need to know. https://www.androidauthor...ooc-fast-charging-686000/.
(2) OPPO launches 125W flash charge, 65W AirVOOC wireless flash charge and .... https://www.oppo.com/en/n...w-mini-supervooc-charger/.
(3) OnePlus Supervooc 100W Dual Ports Power Adapter. https://www.oneplus.com/u...-dual-ports-power-adapter.
(4) What is SuperVOOC fast charging, and how fast is it?. https://www.trustedreview...nd-how-fast-is-it-4256661.
(5) Fast charging the OnePlus 10 Pro: SuperVOOC vs. USB-C PD. https://www.digitaltrends...s-usb-pd-charging-review/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Die magnetisch aliexpress kabels zullen dus zeer waarschijnlijk niet werken (snelladen via supervooc)

[ Voor 14% gewijzigd door drakiesoft op 17-02-2024 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkie001
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09 19:07
The-Source schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:30:
Iemand een tip?

edit:
Kom nu deze tegen en lijkt aan mijn wensen te voldoen https://www.amazon.nl/aut...ter-opladen/dp/B0BZCMTFVV (behalve de voltage display, maar zonder is er ook te vinden alleen duurder :') )
Ik heb er een van Oppo
en heb deze bij oom Ali vandaan en werkt met de 12

https://www.mobilesupplie...2ksTgJ2Iw3dwaAvl_EALw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Heb het volgende probleem dat de oneplus 12 niet via Wifi 6 verbind met router. Melding wachtwoord niet goed terwijl die wel goed is. Wie weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Hoe krijg je de "Hasselblad" kleuren als je een foto maak?

Dacht dat er wel een filter optie zou zijn, maar die kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:43
Ben overgestapt van een OP9 naar een OP12.

Alles lijkt vooralsnog prima te werken, op één app na. Ik krijg van de Pepper app geen notificaties meer.

Heb alle opties m.b.t. accuoptimalisatie en draaien in de achtergrond al aangepast, maar dat lijkt niet te helpen.

Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Knamix schreef op zondag 18 februari 2024 @ 09:33:
Hoe krijg je de "Hasselblad" kleuren als je een foto maak?

Dacht dat er wel een filter optie zou zijn, maar die kan ik niet vinden.
Links in de camera app, master kiezen. ( Vanaf 404 update beschikbaar)
drakiesoft schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 22:02:
Heb het volgende probleem dat de oneplus 12 niet via Wifi 6 verbind met router. Melding wachtwoord niet goed terwijl die wel goed is. Wie weet?
Weet je zeker dat je overal de wifi settings goed hebt. Hier nergens last van met wifi 6 , weet niet zeker of het voor wifi 6 verplicht is maar met wpa3 personal gaat het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
The-Source schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:14:

Weet je zeker dat je overal de wifi settings goed hebt. Hier nergens last van met wifi 6 , weet niet zeker of het voor wifi 6 verplicht is maar met wpa3 personal gaat het prima
wpa3 personal idd, als ik op internet zoek dan komt het wel vaker voor, niet oneplus gerelateerd. Dus ik vermoed een router issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:43
Mr Magic schreef op zondag 18 februari 2024 @ 12:23:
Ben overgestapt van een OP9 naar een OP12.

Alles lijkt vooralsnog prima te werken, op één app na. Ik krijg van de Pepper app geen notificaties meer.

Heb alle opties m.b.t. accuoptimalisatie en draaien in de achtergrond al aangepast, maar dat lijkt niet te helpen.

Iemand anders hier ook last van?
Volledig verwijderen en opnieuw installeren van de app lijkt geholpen te hebben. Misschien veroorzaakt door het klonen met de OnePlus Switch app?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

De OnePlus 12R sinds vrijdag in gebruik en na een dag data overzetten, er achter komen dat dit voor whatsapp niet goed ging en opnieuw moeten doen en al m'n 2factor over zetten kon het in gebruik genomen worden. Ik ben over van OP6 en ik dacht dat ik best wel goed scherm had, maar de 2 naast elkaar voor een dag en het lijkt of die 6 uit de middeleeuwen kwam.

Vrijdag nacht aan de oplader. ik werd wakker om 3u en heb het van de lader gehaald. We zijn nu maandag ochtend 7:39, ik heb de telefoon net zoveel, misschien zelfs meer gebruikt dat m'n vorige. Vandaag bewust zonder kabel en via bluetooth android auto gebruikt. En ik zit nu op 56% lading van de batterij. Ik heb nog niets getweaked aan de power settings of brightness van het scherm, al zag ik wel dat de telefoon settings heeft overgenomen bij het migreren. Zo had ik voor het migreren nog wel haptische feedback bij het typen(iets wat ik haat en dus uit had staan op de OP6), na het migreren stond dit uit. Ik weet dus niet of ook powersettings mee genomen zijn.

Verder is de telefoon snel, doet wat ik wil, is lichter dan de OP6, ondanks dat die iets groter is. Enige waar ik aan moet wennen is dat er geen flipcase voor was. Zeer goede start tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpenoor
Uit nieuwsgierigheid: ik heb het laden begrensd tot 80% via de instellingen, maar kennelijk werkt dit momenteel niet met een draadloze lader (ik heb de OP 50W wireless charger). Werkte dit onder Android 13 wel correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Elpenoor schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:55:
Uit nieuwsgierigheid: ik heb het laden begrensd tot 80% via de instellingen, maar kennelijk werkt dit momenteel niet met een draadloze lader (ik heb de OP 50W wireless charger). Werkte dit onder Android 13 wel correct?
Met kabel en originele lader en ook universele lader werkt dat bij mij prima tot 80%.
Wireless laden nog niet geprobeerd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpenoor
The-Source schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:31:
[...]

Met kabel en originele lader en ook universele lader werkt dat bij mij prima tot 80%.
Wireless laden nog niet geprobeerd eigenlijk.
Ja, bekabeld inderdaad geen probleem, enkel bij wireless lijkt het niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Zojuist de Thema app van ColorOS (Oppo) geïnstalleerd en deze wordt automatisch geïntegreerd in het OS van OnePlus.

Wel grappig dat ik nu een blokje thema's heb en bij achtergronden nu "meer achtergronden" zie staan.

Zelfde geldt voor lettertypes

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GlWD-6S65wjJiPRL0ZXkVR6kQho=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pFY73DUmdgClAkAo8FcauWmu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YG_GDsu3DdH3a70rKF3FxWctDjA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7l54bO0fcM7BvogvggakXo5w.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
Knamix schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:40:
Zojuist de Thema app van ColorOS (Oppo) geïnstalleerd en deze wordt automatisch geïntegreerd in het OS van OnePlus.

Wel grappig dat ik nu een blokje thema's heb en bij achtergronden nu "meer achtergronden" zie staan.

Zelfde geldt voor lettertypes

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Maar de themas werken niet helaas :|

Edit: 9.4.0 werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
x360junkie schreef op maandag 19 februari 2024 @ 17:19:
[...]

Maar de themas werken niet helaas :|

Edit: 9.4.0 werkt wel
Is gewoon via de playstore te halen toch:

https://play.google.com/s...?id=com.heytap.themestore

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x360junkie
Met die versie kon ik geen themes instaleren. Met de 9.4.0 wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Vanacht is m'n telefoon geupdate, ik denk oxygen os, want het is ook herstart. Sindsdien word het vingerafdruk logo zichtbaar zodra ik de telefoon maar aanraak, zelfs direct na het scherm uit klikken met de fysieke knop aan de zijkant. Weet iemand hoe ik deze feature uitzet die voor de update niet bestond(of toen ook uit stond)? Ik heb m'n telefoon stil en zwart naast me liggen en als ik het beet heb wil ik niet dat die vinger afdruk steeds verschijnt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• x360junkie
ye-roon schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 07:25:
Vanacht is m'n telefoon geupdate, ik denk oxygen os, want het is ook herstart. Sindsdien word het vingerafdruk logo zichtbaar zodra ik de telefoon maar aanraak, zelfs direct na het scherm uit klikken met de fysieke knop aan de zijkant. Weet iemand hoe ik deze feature uitzet die voor de update niet bestond(of toen ook uit stond)? Ik heb m'n telefoon stil en zwart naast me liggen en als ik het beet heb wil ik niet dat die vinger afdruk steeds verschijnt.
is er al eens opgezet :)

credits : Ewivis

[Afbeelding]

[ Voor 51% gewijzigd door x360junkie op 20-02-2024 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

x360junkie schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 08:02:
[...]

is er al eens opgezet :)

credits : Ewivis

[Afbeelding]
thanks :) mijn boomer hoofd navigeert nog door menus terwijl ik gewoon de search moet gebruiken in settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Op mijn vorige toestel (OP8 pro) kon ik op het vergrendelscherm een tekst zetten. Ik had daar een tekst met mijn emailadres staan, voor het geval ik mijn toestel kwijt raak en de vinder mij wil benaderen. Ik kan niet vinden waar dit nu zit. Weet iemand waar ik dit kan vinden en of het er überhaupt nog mogelijk is?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

OnePlus 12R: Weet iemand hoe de feature heet wat je een zooi nieuws en andere dingen laat zien als je vanaf links swiped? Ik irririteer me er aan en wil het uit zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:07

oscarwashere

"Very nice"

ye-roon schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 11:39:
OnePlus 12R: Weet iemand hoe de feature heet wat je een zooi nieuws en andere dingen laat zien als je vanaf links swiped? Ik irririteer me er aan en wil het uit zetten :)
(Google) Feed volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tism30
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:03
Is dat niet Shelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Je schijnt het via je google account uit te moeten zetten.. discover heb ik wel gevonden.. maar niet de shelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:33
ThaDude schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 22:37:
Heb mijn OP12 toestel binnen. Ding is echt rete snel.

Moet wel zeggen dat als ik mijn OP10pro ernaast leg of ze gewoon in handen heb ik me afvraag of ik wel een nieuwe telefoon heb. Hetzelfde had ik al met op8->op10 8)7

Dat is wel een soort van tegenvaller.
Hoe bevalt de OP12 tov de OP10Pro? Qua batterij fors beter of valt dat tegen?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

@vuurtjih eerlijk? Hij ligt op een kastje te wachten voor pickup.
Besloten om mijn S24U te houden ipv de OP12. Deze gaat dus terug. Eerste andere telefoon sinds 2014 OP1.

Heb de telefoon paar keer ff kort gebruikt maar vind scherm van de S24U mooier.
Daarnaast voelde de OP12 niet als nieuwe telefoon omdat die zo lijkt op de OP10.

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-Source
Vandaag even testje gedaan met de 80w auto lader met superVOOC en magnetische kabel ( die vrij dun is en niet een 100w variant die ik ook heb)
Batterij op 41,7 % bij start( S-vooc animatie), na 5 minuten 50.xx?? Na 10½ minuut op 60% dit laden was met scherm uit een voor mij zeer acceptabel zeker door het gemak van het aanklikken van de kabel en dat je geen schade/slijtage aan de usb poort doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Tof trouwens dat de 12 een infrarood sensor ingebouwd heeft. Kan dus dienen als afstandbediening voor je apparatuur. Maar ff een fatsoenlijke App vinden is wat lastiger, want wat een troep staat er in de store.
Tot nu bevalt zaza remote mij tot nu toe het beste. Wat is jullie ervaring met apps?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elpenoor
drakiesoft schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 20:03:
Tof trouwens dat de 12 een infrarood sensor ingebouwd heeft. Kan dus dienen als afstandbediening voor je apparatuur. Maar ff een fatsoenlijke App vinden is wat lastiger, want wat een troep staat er in de store.
Tot nu bevalt zaza remote mij tot nu toe het beste. Wat is jullie ervaring met apps?
De OP12 heeft toch een standaard-app aan boord (even in de app-lijst zoeken op "IR Remote")? Ik ben zo blij dat ik eindelijk weer een deftig toestel mét IR-zender heb, en die IR Remote-app van OP werkt prima voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
Elpenoor schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 21:48:
[...]

De OP12 heeft toch een standaard-app aan boord (even in de app-lijst zoeken op "IR Remote")? Ik ben zo blij dat ik eindelijk weer een deftig toestel mét IR-zender heb, en die IR Remote-app van OP werkt prima voor mij.
Dat wist ik niet. Dank voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elpenoor
drakiesoft schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 21:57:
[...]

Dat wist ik niet. Dank voor de tip!
Je kan zelfs bij de snelle instellingen een tegel toevoegen voor de IR Remote-app :)

• drakiesoft
Elpenoor schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 07:43:
[...]

Je kan zelfs bij de snelle instellingen een tegel toevoegen voor de IR Remote-app :)
Je kan de lay-out helaas niet aanpassen en/of knoppen toevoegen zo lijkt het. Verder lijkt het op een clone van zaza remote of iig het lijkt heel erg op elkaar. Zaza is echter een chinese App en ze hebben ir hardware waar het waarschijnlijk ook voor bedoeld is. Verder kan je een account aanmaken, maar dat lijkt me onzin voor een ab App. Zit ook irritante reclame in, maar kan de App niet kopen zo lijkt het

• Carpedieming
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-03 20:39
Beste medetweakers, ik heb op dit moment wel een irritatiepuntje over de ingebouwde klok app voor de OP12.

Ik ben wel een persoon die voorheen op mijn OP 7 pro regelmatig een timer wilde zetten (thuisoefeningen, koken etc). Vooral met mijn pasgeboren kind wil ik vaker wat dingen timen. En dan wel zo snel mogelijk, baby in de arm en snel timertje voordat ik haar neerleg voor iets, jeweetwel efficientie enzo...

Dit was voorheen heel simpel omdat ik simpelweg de tijd kon invoeren via het toetsenbord.

Ik heb nu gemerkt dat ik moet gaan scrollen om de minuten en seconden in te voeren, misschien ligt het aan mijn duimgymnastiek maar ik ben niet altijd zo accuraat waardoor het mij een halve seconde extra duurt en meteen richting de irritatiegrens gaat ....zelfs zo dat ik niet eens een timer meer wil instellen.

Dus heb ik nu geen chill meer en moet ik met mijn boomerduim "git gud" worden of zie ik iets over het hoofd?

• drakiesoft
Carpedieming schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:54:
Beste medetweakers, ik heb op dit moment wel een irritatiepuntje over de ingebouwde klok app voor de OP12.

Ik ben wel een persoon die voorheen op mijn OP 7 pro regelmatig een timer wilde zetten (thuisoefeningen, koken etc). Vooral met mijn pasgeboren kind wil ik vaker wat dingen timen. En dan wel zo snel mogelijk, baby in de arm en snel timertje voordat ik haar neerleg voor iets, jeweetwel efficientie enzo...
Babies en timers? 8)7

• Ewivis
Carpedieming schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:54:

Dit was voorheen heel simpel omdat ik simpelweg de tijd kon invoeren via het toetsenbord.

Ik heb nu gemerkt dat ik moet gaan scrollen om de minuten en seconden in te voeren, misschien ligt het aan mijn duimgymnastiek maar ik ben niet altijd zo accuraat waardoor het mij een halve seconde extra duurt en meteen richting de irritatiegrens gaat ....zelfs zo dat ik niet eens een timer meer wil instellen.

Dus heb ik nu geen chill meer en moet ik met mijn boomerduim "git gud" worden of zie ik iets over het hoofd?
Veelgebruikte timers instellen?
Kan je zo toevoegen.

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

@Knamix jij doet die van jou ook (al) van de hand? Why?

• Knamix
ThaDude schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:34:
@Knamix jij doet die van jou ook (al) van de hand? Why?
Klopt inderdaad... Ik heb nog een S23U in de kast liggen (lease van 12 maanden), maar na bellen bleek het 24 maanden te zijn.

Dus ik op de site gekeken en kon verlengen met een ander toestel (S24U bijv) en daar zie ik dat ik voor 12 maanden kan kiezen.

Ik bestellen... Staat er bij het afrekenen 24 maanden :'). Wss was dit ook gebeurd bij het leasen van de S23U en is de website bugged.

De OnePlus is dus overbodig (wel een geweldig toestel), maar om dat een telefoon van 1000 euro te hebben + nog 30 euro per maand te betalen voor een toestel die in de kast ligt is mij te gortig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carpedieming
Baby om mijn ene arm en mobiel in de andere hand. Situaties: Opwarmen van melk, uitkoken van babyflessen harde en zachte gedeeltes, eventueel timen wanneer gerust te stellen met niet slapen. Ik gebruikte voorheen mijn mobiel ervoor om ad hoc een timer te zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door Carpedieming op 22-02-2024 15:56 ]

• Carpedieming
Ewivis schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:08:
[...]

Veelgebruikte timers instellen?
Kan je zo toevoegen.
Begrijp ik, het ging me meer om ad hoc een timer te fixen. Soms wil je flexibel een timer zetten. Dat gaat nu niet zo vlot, maar misschien ben ik de enige :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
Carpedieming schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:54:
[...]

Begrijp ik, het ging me meer om ad hoc een timer te fixen. Soms wil je flexibel een timer zetten. Dat gaat nu niet zo vlot, maar misschien ben ik de enige :P
Ik snap je wel hoor, heb ze ook.. kinderen dan ;-)

Maar dan zou ik een aantal quick timers pakken. Voor flesje uitkoken etc etc.
Ook voor dat slapen heb je standaard toch, eerst 4 min, daarna 8, daarna 12 etc?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ewivis
Jerry heeft de op12 verder getest: YouTube: OnePlus 12 AQUA TOUCH Glass vs iPhone 15 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paul01
Is een timer zetten via Google Assistant geen optie voor je? Kun je het gewoon zeggen. Gebruik ik regelmatig bij het koken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carpedieming
Ewivis schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:04:
[...]

Ik snap je wel hoor, heb ze ook.. kinderen dan ;-)

Maar dan zou ik een aantal quick timers pakken. Voor flesje uitkoken etc etc.
Ook voor dat slapen heb je standaard toch, eerst 4 min, daarna 8, daarna 12 etc?
Bedankt, dat is zeker een optie en je hebt helemaal gelijk natuurlijk. Maar mijn inziens vindt ik gewoon de input irritant. Waarom alleen scrollen en waarom niet gewoon simpelweg beide invoeren of scrollen (added features). Waar het voorheen wel kon. Zal wel door de merger komen van oxygen met color OS. Ach ja ben aan het mierenneuken, dus nevermind :>
Paul01 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:37:
Is een timer zetten via Google Assistant geen optie voor je? Kun je het gewoon zeggen. Gebruik ik regelmatig bij het koken.
Had er nog niet over nagedacht, wat dat betreft ben ik een beetje een boomer met google assistent. Uit privacy redenen wil ik google toch zo min mogelijk data geven. Sinds ik soms het gevoel heb dat ze op de achtergrond meeluisteren voor 'targeted ads' ben ik niet zo happig op om via voice te werken. Heb nog nooit serieus met siri/hey google/alexia dingen gedaan, hoogstens iets voor de lol. Ach ja dit is een "me" issue. En de zogenaamde AI features op mobiele telefoons op dit moment, zijn nog net niet volwassen genoeg na mijn gevoel.
In ieder geval, heb een paar keer geprobeerd met "zet een timer van 2 minuten" maar komt toch niet echt op een gewenst resultaat. Bij mij gaat ie of de browser een website/youtube video van 2 min opzoeken of zeggen dat ie het niet begrijpt. wel om de timer te openen maar geen entry in te zetten via assistent. Zal het nog verder bekijken, wellicht gebruik ik de verkeerde woorden of taal.

Bedankt voor al jullie suggesties en meedenken. Bottomline, ik vind het jammer dat je niet meer cijfers kan invoeren in de huidige klok/timer app, na mijn persoonlijke ervaring is dit toch een mindere accurate/efficientere manier dan voorheen met mijn OP7 pro klok software. Vindt het wel jammer aangezien het wel van hetzelfde bedrijf komt (ik begrijp dat ze sinds ik de OP7 pro heb oxygenOS hebben gemerged met ColorOS) Dit is mijn persoonlijke dingetje why fix it if it ain't broke, ahfijn nu weer verder met andere belangrijke discussies :) Voor de rest ben tot dusverre tevreden met de OP12, tijd zal leren. Maar over het algemeen zou het na 4jaar in alle opzichten beter moeten zijn, nietwaar? ;)

Sidenote: AI features komen er wel aan lijkt me, nu nog alleen op ColorOS in China.
https://www.tomsguide.com...lus-11-but-theres-a-catch
https://www.androidauthor...features-roadmap-3414099/
https://www.theverge.com/...-phones-at-least-in-china

[ Voor 3% gewijzigd door Carpedieming op 23-02-2024 04:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-Source
Carpedieming schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 04:48:

In ieder geval, heb een paar keer geprobeerd met "zet een timer van 2 minuten" maar komt toch niet echt op een gewenst resultaat. Bij mij gaat ie of de browser een website/youtube video van 2 min opzoeken of zeggen dat ie het niet begrijpt. wel om de timer te openen maar geen entry in te zetten via assistent. Zal het nog verder bekijken, wellicht gebruik ik de verkeerde woorden of taal.
Als ik hier een "hey google, maak timer voor 10 minuten" of "hey google maak timer voor 600 seconden" dan is in beide gevallen netjes een 10minuten timer. aanvullen kan je nog zeggen achter de 1e 2 voorbeelden "genaamde eieren" Of "Hey google maakt timer eieren voor 10 minuten" Als je de timer een naam hebt gegeven kan je ook vragen, "Hey google, hoeveel "(resterende) tijd voor timer eieren" Maar zonder benoeming kan je gewoon zeggen "Hey google hoeveel tijd voor de timer"
En ik vermoed dat die ook voor de andere eco-systemen werkt. Heb zelf ook een alexa echo show maar daar is NL commando's nog niet mogelijk.
Niet dat dit voor mij een probleem is maar wel goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpedieming
The-Source schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:24:
[...]

Als ik hier een "hey google, maak timer voor 10 minuten" of "hey google maak timer voor 600 seconden" dan is in beide gevallen netjes een 10minuten timer. aanvullen kan je nog zeggen achter de 1e 2 voorbeelden "genaamde eieren" Of "Hey google maakt timer eieren voor 10 minuten" Als je de timer een naam hebt gegeven kan je ook vragen, "Hey google, hoeveel "(resterende) tijd voor timer eieren" Maar zonder benoeming kan je gewoon zeggen "Hey google hoeveel tijd voor de timer"
En ik vermoed dat die ook voor de andere eco-systemen werkt. Heb zelf ook een alexa echo show maar daar is NL commando's nog niet mogelijk.
Niet dat dit voor mij een probleem is maar wel goed om te weten.
Bedankt voor het uitleggen, ik heb vervolgens getest met jouw suggesties en ik kreeg het niet voor mekaar in het Nederlands, wel in het Engels. Mijn vrouw heeft dezelfde telefoon gekocht zij had geen issues met jouw voorbeelden in het Nederlands, daarentegen wel in het Engels.
Vervolgens de setting bekeken. Wat blijkt, de taal setting en volgorde voor google assistent is van belang. Ik had namelijk engels als hoofdtaal en nederlands als 2e optie en die van mijn vrouw stond alleen op Nederlands en daardoor kon ik niet de gewenste acties uitvoeren en ging de assistent het in de de browser zoeken. Ik heb het een paar keer getest en als je nederlands bovenaan zet en engels als 2e dan werkt het Nederlands wel. Zaak opgelost.... :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ieqm4SqYRAosV_lL6vFDQq-1jDk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iWduJKWryIOrVQwnxHlu1h6U.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Carpedieming op 25-02-2024 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Een beetje laat, maarrr...

OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.307 aangekondigd voor de 12R: https://community.oneplus.com/thread/1533646296039030786

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dikkiedik
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 21:51
mensen hun oneplus buds pro 2 al ontvangen? Vind die aangegeven 60 dagen wel een beetje een shit-show eerlijk gezegd. Beetje demotiveringsbeleid om zo min mogelijk van die dingen gratis te shippen verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
dikkiedik schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:59:
mensen hun oneplus buds pro 2 al ontvangen? Vind die aangegeven 60 dagen wel een beetje een shit-show eerlijk gezegd. Beetje demotiveringsbeleid om zo min mogelijk van die dingen gratis te shippen verwacht ik.
Nog geen mail gehad voor versturen... 60 dagen is ook wel bizar ja.. 2 maanden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lovly_1
dikkiedik schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:59:
Als je het loslaat, dan gebeurd het sneller. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Aangezien buds 3 er ook is, wellicht iets van, alle verzoeken verzamelen >> Moet er nog iets geproduceerd (te weinig voorraad) >> voorraad opmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
Ik neem aan dat jullie deze al gezien hebben:

review: OnePlus 12 en 12R - Veelbelovende toestellen

Wat vinden jullie ervan, klopt het beeld een beetje met je ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:46
Ik lees hier dat die snel gaat throttlen. Waar ik juist in andere reviews lees dat dat een sterk punt is.
Vraag.me dan af hoe dat kan? Das het enige dat heel erg afwijkt van de gemiddeldes in de reviews.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
De review komt mij nogal negatief over. Dit in tegenstelling tot andere reviews elders.
Blijkbaar wegen de pluspunten niet op tegen de minpunten ook al zijn die laatste er eigenlijk niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ewivis
gupfishy schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:50:
Ik lees hier dat die snel gaat throttlen. Waar ik juist in andere reviews lees dat dat een sterk punt is.
Vraag.me dan af hoe dat kan? Das het enige dat heel erg afwijkt van de gemiddeldes in de reviews.
gupfishy schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:50:
In dagelijks gebruik merk dat je dat ook niet. Alleen dus als je langer gamed of testen draait.

Scherm is inderdaad gewoon minder dan de Samsung, alsnog gewoon goed natuurlijk. Ze moeten die 4500 nits gewoon niet roepen, dat slaat nergens op.

Ik heb zelf ook wat testen gedaan en die kloppen wel mbt het throttlen. Verder wegen die pluspunten natuurlijk op tegen de minpunten wat mij betreft. Daarom heb ik er zelf 1 :-)
Mochten als pluspunt wel nog de prijs neerzetten denk ik dan.

Ter info:

Mijn OP12 was 71% en de snellader 25 watt van Samsung gebruikt. Mijn wattmeter zegt 26 watt uit de muur. De OP12 zegt: snelladen. Ik weet niet hoe snel hij dan laadt van 0 tot 100, maar dat zal redelijk hetzelfde zijn als de Samsung denk ik dan.

Net met Oneplus 12 lader getest met S23 die op 80% stond, die laadt daarmee op met 10 watt...

Dus de Oneplus laadt wel snel met de Samsung lader, maar de Samsung niet snel met de Oneplus lader.

[ Voor 16% gewijzigd door Ewivis op 28-02-2024 13:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De OnePlus 12R Genshin Impact Edition is nu officieel vooruit te bestellen in Nederland en België via de officiële website van OnePlus tegen een adviesprijs van € 749,00. (en tijdens pre-order € 50,00 korting)
OnePlus 12R - Genshin Impact-edition

OnePlus 12R - Genshin Impact-edition

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Dus ik haal net mijn op12 uit mn sporttas. Blijf ik met mn nagel achter mn screenprotector haken, ding stuk natuurlijk. Eraf gehaald, wilde ik toch al doen. Voelt een stuk gladder aan wel. Je bent toch een goed dat je anders op plastic zit, waar veel stof aan blijft plakken en nu op glas zet. Ik zeg... Dit is beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
Ik krijg net in Oxygen Updater dat er een nieuwe update is: 14.0.0.502:
System
* Improves system stability

Thats it... 24mb.

@Anonymoussaurus kom er maar in :)

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Ewivis schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:34:
System

Thats it... 24mb.

Haha, ja dat klopt echt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tw99D5bta6ps2AQZDyIfYylqY3o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h66osNkMKogRgb8v9nfxrYxe.png?f=user_large

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• The-Source
Ewivis schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:34:
System

Thats it... 24mb.

Download < 1s, extracting.... duurt wel een heel stukje langer, eerst lang op 39% daarna schiet hij naar 99.7% en dan weer even vertraging.
Verifying gaat wel in een continu tempo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:33
Hoe bevalt de accuduur in praktijk?

Ben de batterij van de OP10Pro wel een beetje zat inmiddels.
Iemand van de 10Pro naar de 12 gegaan?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:22
The-Source schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:14:
[...]

Download < 1s, extracting.... duurt wel een heel stukje langer, eerst lang op 39% daarna schiet hij naar 99.7% en dan weer even vertraging.
Verifying gaat wel in een continu tempo
Dit is best logisch. Android werkt al versies lang met A/B-partities voor het systeem. Hij gaat de update op een andere partitie installeren op de achtergrond. Met zo'n kleine patch maakt ie dus eerst een kopie van je huidige systeempartitie (van A->B), past de patch toe en vraagt daarna om een reboot. In de bootloader wordt aangegeven dat ie voortaan van partitie B moet starten en A dus de oude is/backup bij eventuele rollback. En bij de volgende update wisselt ie alles weer om.
Voordeel is dat de update niet langer duurt dan een reboot en de rest allemaal op de achtergrond kan gebeuren én er een rollback mogelijkheid is. Nadeel is dat het systeem dubbel zoveel ruimte inneemt, je moet immers altijd twee partities met systeem hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The-Source
@The__Virus de logica van A/B partitie is prima maar de term extracting geef indruk dat zipje (of ander type package) wordt uitgepakt. Niets over installatie naar andere partitie. Dus meer tekstueel geeft het de verkeerde indruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
vuurtjih schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:37:
Hoe bevalt de accuduur in praktijk?

Ben de batterij van de OP10Pro wel een beetje zat inmiddels.
Iemand van de 10Pro naar de 12 gegaan?
Zeer goed te noemen in alle aspecten wel.
Ben van realme x2 pro naar op12 gegaan.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste