• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 15:07

The Wizard

Moderator Mobile
swhnld schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 12:37:
[...]

Ja, alleen bij KPN is het probleem er niet (of minder), want die hebben blijkbaar nog een alternatieve mast in de buurt die het op kan vangen, volgens hetzelfde artikel.

Feit is, Vodafone had 4 jaar de tijd, en zijn er desondanks niet in geslaagd iets te regelen.
In zo'n tijdelijke mast gaan providers vaak gezamenlijk zitten, in dit geval was KPN leidend (en verantwoordelijk voor de aanvraag/plaatsing). VF wacht dat af.

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-07 17:57
zwaargeschapen schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 20:03:
Wat is überhaupt precies het probleem. Er wordt gezegd dat het bereik "slecht" is, niet dat het afwezig is. Ik gok dat band 20 indoor wat harder gebruikt wordt maar dat is toch overkomelijk als er zicht is op verbetering? Lijkt me sowieso een gezonde gewoonte om thuis (voor internet) gewoon wifi te gebruiken in plaats van mobiele data.

Of mis ik iets? De verste huizen in dat dorp staan op 2km afstand van de antennes, dat valt wel mee toch :)
In mijn dorp heb je na één km bijna geen bereik meer. Dan mag je blij zijn dat je überhaupt een bericht kunt sturen.
Ik weet niet of SMS werkt via VoWifi, maar als je indoor goede wifi hebt, dan kun je beter wifi icm VoWifi gebruiken.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste