• Cxxxx71
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-08 17:53
WishmasterNL schreef op maandag 20 juli 2026 @ 11:33:
Iemand toevallig ervaring met mat zwarte logo covers voor een model 3, 2019? Ik heb een set besteld op Amazon maar aan de achterkant paste deze niet helemaal. Dus voordat ik ergens anders een set bestel, iemand goede ervaringen?
Gewoon het originele logo verwijderen met visdraad en stickerverwijderaar. Daarna een zwart logo erop plakken. Zo heb ik het ook gedaan.

• Hongy
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20-08 18:22
Danzare schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 17:08:
[...]

Alleen voor de juniper? Of zijn de dashboards gelijk aan oudere model Y's?
Deze is alleen voor de juniper/highland dashboards.

Als je oudere model y hebt zou ik deze doen

Legacy

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:00
Ik zie dat niemand in dit topic deze set heeft voor de Juniper MY. Ik vind 'flocking' mooier dat het strakke dus een beetje stof look wil ik graag.
Daarnaast is onderstaand bakje precies wat ik zoek. Heb deze in mijn huidige MY en vind het bakje heerlijk om snel mijn pasjes voor de laadpas en sportschool te pakken.

Iemand andere setjes die ze aan kunnen raden op bijv. zo'n Chinese website? Komen de huidige bakjes ook vandaan maar zie daar vooral veel wat niet flocked is of niet zo'n plekje voor pasjes heeft.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zoyM8A7.png

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• cwegh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:14
Danzare schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 17:08:
[...]

Alleen voor de juniper? Of zijn de dashboards gelijk aan oudere model Y's?
Als je een 3D printer hebt, of iemand kent die het heeft, zijn er verschillende modellen online te vinden zoals deze https://makerworld.com/nl/models/1881088-tesla-model-3-y-2022-vent-phone-holder?from=search#profileId-2161332 of deze https://makerworld.com/nl/models/1787807-tesla-model-3-y-phone-holder-vent-phone-holder?from=search#profileId-1905110

Veel vormen en maten te vinden (ook met Magsafe mocht je dat willen).

• Danzare
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-08 22:04
cwegh schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 08:55:
[...]

Als je een 3D printer hebt, of iemand kent die het heeft, zijn er verschillende modellen online te vinden zoals deze https://makerworld.com/nl/models/1881088-tesla-model-3-y-2022-vent-phone-holder?from=search#profileId-2161332 of deze https://makerworld.com/nl/models/1787807-tesla-model-3-y-phone-holder-vent-phone-holder?from=search#profileId-1905110

Veel vormen en maten te vinden (ook met Magsafe mocht je dat willen).
Ik zag op ali een versie die ook de ODB aansluiting gebruikt, dat kende ik niet. Zonder verdere netwerk verbindingen zitten daar geen risico's aan toch? Wordt er dan draadloos geladen? Die versie zal wat lastiger zijn met een 3d printer helaas.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:17
Danzare schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 00:22:
[...]

Ik zag op ali een versie die ook de ODB aansluiting gebruikt, dat kende ik niet. Zonder verdere netwerk verbindingen zitten daar geen risico's aan toch? Wordt er dan draadloos geladen? Die versie zal wat lastiger zijn met een 3d printer helaas.
Mijn AliExpress 'dashboard' wireless lader krijgt stroom vanaf de OBD-aansluiting. Werkt perfect.

• Danzare
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-08 22:04
Fire69 schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 12:21:
[...]

Mijn AliExpress 'dashboard' wireless lader krijgt stroom vanaf de OBD-aansluiting. Werkt perfect.
Heb je een linkje?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:17
Dit is de lader: https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0DRVNMSWB
Ik gebruik wel de voet van een andere lader maar gewoon omdat ik die mooier vind.
Dit is de OBD-adapter: https://nl.aliexpress.com/item/1005005057320554.html

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:43

Boost9898

Software developer

Puur ter inspiratie voor anderen. Ik ergerde me altijd een beetje aan dat een Tesla in het wit eigenlijk volledig zwart/wit is, enkel de logo's zijn chrome. Dit heb ik nu met overzetlogo's zwart gemaakt. Naar mijn mening is het echt een hele mooie, simpele en goedkope mod die ook weer terug te draaien is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xs2wuqgS56SrWNQo94PdrGCRxvo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uhFAHwBwCp8W2UU3dPD634LX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/79k8MzSNDtbD6xVpge2t4bB6C6g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/32Wv3RMSH1s7jQHT3lVj2yzN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K7IgvAyC1ToO4L5aduBmCw44qM0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/X75QewH8PJN8wslGooIwlfsa.png?f=fotoalbum_large

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:03
Oekol schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 22:11:
Ik zie dat niemand in dit topic deze set heeft voor de Juniper MY. Ik vind 'flocking' mooier dat het strakke dus een beetje stof look wil ik graag.
Daarnaast is onderstaand bakje precies wat ik zoek. Heb deze in mijn huidige MY en vind het bakje heerlijk om snel mijn pasjes voor de laadpas en sportschool te pakken.

Iemand andere setjes die ze aan kunnen raden op bijv. zo'n Chinese website? Komen de huidige bakjes ook vandaan maar zie daar vooral veel wat niet flocked is of niet zo'n plekje voor pasjes heeft.

[Afbeelding]
Ik heb hem in een S omdat alles uit dat vak denderde als ik in Chill modus als een opa optrok. Als ik niet chill sta en stevig optrekt ligt het op de achterbank. Designfout zou ik het noemen.

Erg tevreden mee al laat de pasvorm van mijn Ali variant natuurlijk wat te wensen over. Het sluit niet perfect naadloos aan maar past goed en doet zijn ding. De rubberen inlegstukken die erbij zitten passen bij mij perfect

Een vriend van me heeft altijd als werk ?gevlokt? En gaf aan dat het kon maar relatief duur zou worden.

Ik hou het maar zoals het is maar ik zal het heroverwegen en tag je als ik iets bedenkt.

Maar zeker proberen voor dat geld.
edit:
Een biertje aan het strand op 41 graden zorgt voor nogal wat spelfouten, dus even gefixed

[ Voor 5% gewijzigd door World Citizen op 13-08-2026 13:46 ]

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:03
@Oekol

Als je er een vind van plastic

Als je er voor in bent maak ik een statische kast en gaan we er een Tweakers project van maken. Ik had dat al overwogen maar voor enkel mijzelf vind ik het te veel werk.

Ik moet zeggen dat ik wel enthousiast word van de gedachten dit te Tweaken dus u roept en wij draaien.

[ Voor 5% gewijzigd door World Citizen op 13-08-2026 13:53 ]

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:51
Hogedrukreiniger en lak op een spiegel gaan niet samen. Plots zag ik zwarte schilfers vliegen en had inderdaad de lak voor een deel er af gespoten.

Een service ticket ingeschoten bij Tesla en ik verschoot mij een bult: € 197 om de spiegel te herstellen.

Amazon.com (US) $ 29,95 voor 2 spiegels (links/rechts), 3 dagen wachten en pakket werd geleverd en nu heb ik terug een spotless linker spiegel.

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:41
RigolleM schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 13:51:
Hogedrukreiniger en lak op een spiegel gaan niet samen. Plots zag ik zwarte schilfers vliegen en had inderdaad de lak voor een deel er af gespoten.

Een service ticket ingeschoten bij Tesla en ik verschoot mij een bult: € 197 om de spiegel te herstellen.

Amazon.com (US) $ 29,95 voor 2 spiegels (links/rechts), 3 dagen wachten en pakket werd geleverd en nu heb ik terug een spotless linker spiegel.
Vergelijk je appels met peren? Ik ga er vanuit dat Tesla 'm op kleur spuit voor je gemeten adhv de omringende lak.

• RigolleM
GekkeRipper schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 14:05:
[...]

Vergelijk je appels met peren? Ik ga er vanuit dat Tesla 'm op kleur spuit voor je gemeten adhv de omringende lak.
Zwart is zwart... ik heb de oude en de nieuwe naast mekaar gelegd en ik zie met het blote oog geen verschil, en al zeker niet op de wagen gemonteerd.

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
RigolleM schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 13:51:
Hogedrukreiniger en lak op een spiegel gaan niet samen.
Dan neem ik aan dat de verf al rot was want normaal gesproken kan een HD geen verf los blazen, tenzij je wellicht de vuilfrees erop hebt zitten 🥲

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:41
RigolleM schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 14:07:
[...]

Zwart is zwart... ik heb de oude en de nieuwe naast mekaar gelegd en ik zie met het blote oog geen verschil, en al zeker niet op de wagen gemonteerd.
Nou, niet elke zwart is gelijk. Ik geloof je meteen dat je geen verschil ziet. En toch blijft het appels met peren vergelijken als ze zouden spuiten plus het vervangen voor jou doen. Arbeid kost nou eenmaal geld.

Overigens wel slecht dat de lak eraf vloog. Of zat je er echt heel dicht op met de spuit?

• RigolleM
GekkeRipper schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 14:19:
[...]

Nou, niet elke zwart is gelijk. Ik geloof je meteen dat je geen verschil ziet. En toch blijft het appels met peren vergelijken als ze zouden spuiten plus het vervangen voor jou doen. Arbeid kost nou eenmaal geld.

Overigens wel slecht dat de lak eraf vloog. Of zat je er echt heel dicht op met de spuit?
Ja, zat er dicht op... een plekje wou er niet af.. plots was het weg, de lak ook 8)7

• RigolleM
Card Nox schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 14:19:
[...]

Dan neem ik aan dat de verf al rot was want normaal gesproken kan een HD geen verf los blazen, tenzij je wellicht de vuilfrees erop hebt zitten 🥲
Geen idee... mijn HD is een Karcher K7 en stond op boost modus, was net terug van 2 weken Zuid-Frankrijk en de auto zag er volgescheten uit.

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Cxxxx71 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 17:41:
[...]

Gewoon het originele logo verwijderen met visdraad en stickerverwijderaar. Daarna een zwart logo erop plakken. Zo heb ik het ook gedaan.
Of zonder logo door het leven. Ik heb echter de indruk dat dit in deze draad geen gemeengoed is.

• Some0ne
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 10:49
RigolleM schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 15:02:
[...]

Geen idee... mijn HD is een Karcher K7 en stond op boost modus, was net terug van 2 weken Zuid-Frankrijk en de auto zag er volgescheten uit.
Bij de K7 kun je aan de spuitlans draaien om een andere sproeistand te kiezen. Pak inderdaad niet de vuilvrees want dan kun je vaker bij Amazon gaan bestellen.

• Roenie
  • Niet online
Some0ne schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 15:49:
[...]

Bij de K7 kun je aan de spuitlans draaien om een andere sproeistand te kiezen. Pak inderdaad niet de vuilvrees want dan kun je vaker bij Amazon gaan bestellen.
Dat vrees ik ook 😉

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:36
Heeft iemand ervaring met aftermarket vloermatten voor de bestuurderskant, Tesla M3 Highland.

Mijn mat is nog geen jaar oud en helemaal slap en verlebberd. schuift weg onder de pedalen, moet het continue recht trekken, vastduwen. Heb em nu aan de kant gegooid want ik was het zat. Nog niet eerder meegemaakt in een auto dat zo'n vloermat zo snel slecht wordt. Maar goed.

Ik kan de linkjes aflopen natuurlijk maar daar staat niet bij of ze goed zijn, jarenlang goed blijven en jullie ervaring zegt dat wel. Vandaar de vraag.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-08 00:08
Boost9898 schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 12:55:
Puur ter inspiratie voor anderen. Ik ergerde me altijd een beetje aan dat een Tesla in het wit eigenlijk volledig zwart/wit is, enkel de logo's zijn chrome. Dit heb ik nu met overzetlogo's zwart gemaakt. Naar mijn mening is het echt een hele mooie, simpele en goedkope mod die ook weer terug te draaien is.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mag ik vragen waar je ze vandaan hebt? Ik heb een tijd terug een setje besteld bij Amazon, maar op de kofferbak paste deze dus niet helemaal lekker…

Betreft een model3, 2019

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:43

Boost9898

Software developer

WishmasterNL schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 23:44:
[...]

Mag ik vragen waar je ze vandaan hebt? Ik heb een tijd terug een setje besteld bij Amazon, maar op de kofferbak paste deze dus niet helemaal lekker…

Betreft een model3, 2019
Yes, deze zou geschikt moeten zijn voor een 2019.
https://mijn-tesla.com/co...odel-3-upgrade-jouw-stijl

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-08 14:51
InflatableMouse schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 19:39:
Heeft iemand ervaring met aftermarket vloermatten voor de bestuurderskant, Tesla M3 Highland.

Mijn mat is nog geen jaar oud en helemaal slap en verlebberd. schuift weg onder de pedalen, moet het continue recht trekken, vastduwen. Heb em nu aan de kant gegooid want ik was het zat. Nog niet eerder meegemaakt in een auto dat zo'n vloermat zo snel slecht wordt. Maar goed.

Ik kan de linkjes aflopen natuurlijk maar daar staat niet bij of ze goed zijn, jarenlang goed blijven en jullie ervaring zegt dat wel. Vandaar de vraag.
Zelf hele goede ervaringen met de premium matten van Just carpets. In 2019 in mijn toen nieuwe model 3 geplaatst die toen nog zonder vloermatten geleverd werd. Nu 175.000 km verder nog steeds dezelfde matten! Bij mijn 2025 Highland werden vorig jaar wel vanuit Tesla matten meegeleverd, maar die waren na 20.000 km al verder versleten dan die van Just Carpets in de andere Tesla. Dus daar ook nu Just Carpets matten in :)

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-08 13:09
Na twee jaar gebruik lijkt mijn Commander ermee opgehouden te zijn. Via Bluetooth kan ik geen verbinding meer maken en ook de automatiseringen werken niet meer. Zelfs nadat ik het apparaat vijftien seconden stroomloos heb gemaakt en opnieuw heb aangesloten, komt er geen leven meer in.

Ik heb contact gehad met Enhance. Helaas valt het apparaat niet meer onder de garantie. Ze raden aan om de Commander bij iemand anders te testen of een nieuwe aan te schaffen. Schijnbaar start er over ongeveer twee uur een kortingsactie, maar het blijft natuurlijk wel jammer.

Is er iemand in de buurt van Amsterdam die tijd heeft om te helpen testen of de Commander daadwerkelijk defect is? Laat het dan gerust weten.

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:35

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Afgelopen weekend voor het eerst m'n MY26 RWD gebruikt als "camper" tijdens een vriendenweekend.

Als eerst een verhoging gemaakt om de vloer meer gelijk te krijgen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5B35z-YPlh1nXhalLwVnW1fEVBM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qOlWRWI73aZWmj75tGevkJAJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EFD5HwhLCEBFGWW7ia1-vCPu2ho=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9zV99x60yFwgnauNNmms985k.jpg?f=fotoalbum_large

Daarboven heb ik de vloerdelen gelegd + 1extra. Ik heb het vloerdeel die vooraan ligt (boven de trunk) extra bij tesla besteld.

Matras (Snuuzu) erop en voila

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F4JDNxBy1xXqcalcAO9GqfpRmtg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jcNksB8YBh2BWJLgjRgk2Rnu.jpg?f=fotoalbum_large(De lat aan de kopse kant heb ik uiteindelijk op z'n zij aan de andere kant gelegd. Daar ruste de extra aangeschafte vloerplaat op)

Stoelen maximaal naar voren (kiepen + schuiven)

Ik ben zelf 1.93 lang en had voldoende ruimte om lekker te liggen (en slapen) :)

Me = Happy camper :*)

[ Voor 4% gewijzigd door markklok op 17-08-2026 19:17 ]

• LastSamurai
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-08 15:44
Stukje huisvlijt.

Beschermer geprint voor het achterscherm in een Juniper. Moest eens regenpijpen vervoeren en die kwamen telkens in de buurt van het scherm. Dit is handig. Er kan nog een TPU voering in voor extra demping.

De print is hier te vinden:

https://makerworld.com/nl/models/3137774-tesla-model-y-juniper-rear-screen-cover-protector

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4VmX5nIaDQ36rb4p8M5oq9nNk5k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nGPuSgU6zCdBA4qjevEiCHyT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hwSJrrsdmir_Ai7glhatnY_wWiY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y92yKqvlcvs3SbNE1SSjVoKh.jpg?f=fotoalbum_large

• geeneen643
  • Registratie: Augustus 2002
Ik wil een s3xy knob + commander aanschaffen, bij enhance zelf zijn ze in de aanbieding, weet iemand of je daar invoerrechten over moet betalen?

• stefxx
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
Nee komen gewoon uit de EU.

• geeneen643
Dank je, ik lees wel wat wisselende ervaringen met het gebruiksgemak en de service, toch nog even over nadenken

• stefxx
  • Nu online
Ik heb de commander en de strip, plus 2 buttons. Knob vind ik zelf overbodig. Het gebruiksgemak is persoonlijk, maar de service van die boys is gewoon goed. Toen mijn strip na 10 maanden gebruik problemen gaf kreeg ik direct en kosteloos een nieuwe. Zonder gezeur.

• geeneen643
stefxx schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 14:33:
Ik heb de commander en de strip, plus 2 buttons. Knob vind ik zelf overbodig. Het gebruiksgemak is persoonlijk, maar de service van die boys is gewoon goed. Toen mijn strip na 10 maanden gebruik problemen gaf kreeg ik direct en kosteloos een nieuwe. Zonder gezeur.
Oke? De knob leek mij juist superhandig, een knop met verschillende functies?

• stefxx
  • Nu online
geeneen643 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 16:47:
[...]

Dat bedoelde ik met "persoonlijk" 😉

De een vind het geweldig, de ander overbodig. Ik ben volledig gewend aan besturing via het scherm. En voor die paar uitzonderingen heb ik dus 2 buttons.

• Roenie
  • Niet online
geeneen643 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 16:47:
[...]

de SEXY buttons werken makkelijk. Je kunt drie functies per knop doen (enkele klik, dubbelklik of lange klik). Maar bovenal is het snel. Ik heb er vier en sommige hebben drie functies.

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:25
geeneen643 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 13:53:
Ik wil een s3xy knob + commander aanschaffen, bij enhance zelf zijn ze in de aanbieding, weet iemand of je daar invoerrechten over moet betalen?
Actiecode BJORN geeft nog 10% extra korting.

• ReSpawN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:54

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

geeneen643 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 13:53:
Ik heb net (ter voorbereiding op) de complete lijn besteld, behalve de stalk. Overbuurman heeft het ook, en is erg enthousiast. Actiecode SHIVATESLA of SR26.

[ Voor 4% gewijzigd door ReSpawN op 21-08-2026 23:11 ]

Age of the Geek, baby!

• gwg
  • Registratie: Juni 2026
  • Nu online

gwg

Heeft iemand aanbevelingen voor een telefoon houder? Ik rijd nu een tijdje op alleen Tesla software maar ik mis toch de Waze meldingen visueel. Nu heb ik natuurlijk wel BT connectie en hoor ik de meldingen audio, maar ik wil graag de telefoon ook visueel hebben.

Nu heb ik voor mijn laptop zo 1 van de action die je achter je scherm vastplakt en dan kan je hem uitschuiven en erop klikken. Welke gebruiken jullie?

• toxictooms
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 10:56
gwg schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 08:53:
Heeft iemand aanbevelingen voor een telefoon houder? Ik rijd nu een tijdje op alleen Tesla software maar ik mis toch de Waze meldingen visueel. Nu heb ik natuurlijk wel BT connectie en hoor ik de meldingen audio, maar ik wil graag de telefoon ook visueel hebben.

Nu heb ik voor mijn laptop zo 1 van de action die je achter je scherm vastplakt en dan kan je hem uitschuiven en erop klikken. Welke gebruiken jullie?
Ik vind deze wel mooi

https://www.vion.parts/products/model-3-y-door-handle-phone-mount

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

gwg schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 08:53:

Interessante vraag, ik zie het toch vaak langskomen. Vraag is meer waarom er niet meer gebruik wordt gemaakt van de charge bays? Of is het te ver uit het zicht? Ik ga het eerst even ervaren voordat ik wat bestel, maar in mijn Model 3 vond ik het een prima plek.

Age of the Geek, baby!

ReSpawN schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 10:36:
[...]

Interessante vraag, ik zie het toch vaak langskomen. Vraag is meer waarom er niet meer gebruik wordt gemaakt van de charge bays? Of is het te ver uit het zicht? Ik ga het eerst even ervaren voordat ik wat bestel, maar in mijn Model 3 vond ik het een prima plek.
Ik ben zo'n loser met een telefoon die niet draadloos kan laden. De USB kabel zit dan in de weg in portrait stand

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

pdidi schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 10:45:
[...]

Ik ben zo'n loser met een telefoon die niet draadloos kan laden. De USB kabel zit dan in de weg in portrait stand
Ok fair, daar heb ik echt totaal niet bij stil gestaan. I shall quietly retreat back into the shadows. _/-\o_

Age of the Geek, baby!

• gwg
  • Registratie: Juni 2026
  • Nu online

gwg

ReSpawN schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 10:36:
[...]

Ik heb draadloos laden uitgezet. Slecht voor de batterij van de telefoon 😂 Maar ligt ook niet echt in het zicht.
Dank voor de reactie, vind de positie echter niet heel sterk, heb hem liever in de buurt van het scherm omdat ik daar toch heen kijk voor de snelheid.
Pagina: 1 ... 52 53 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.