Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:22
Recentelijk het 2e deel ook uitgespeeld. Verhaal technisch had voor mij het 1e deel mee impact, maar ik heb me door alle gekheid misschien nog wel meer vermaakt met het 2e deel.

De minigames heb ik uiteindelijk veel meer tijd ingestoken dan ik normaal zou doen, maar de perks en het geld waren een welkome beloning.

Tot nu toe mijn game van het jaar. Maar goed, het is pas maart :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:31
Voor de liefhebbers die hem nog niet hebben, de game is nu in de aanbieding bij bol.com voor €29,99.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 07-05 21:14
Ik ben gestrand bij het gedeelte waar je alleen maar Kiryu bestuurd. Dat wil ik niet en vind het doodsaai om allemaal herinneringen op te halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-05 23:50
Dat was imo het leukste gedeelte!

Je hoeft er maar een paar verplicht op te halen toch? Merendeel is optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik heb de game inmiddels ook binnen, zodra ik met Cyberpunk 2077 klaar ben ga ik direct aan deze beginnen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

Ik heb enkele weken geleden het verhaal uitgespeeld. Deel 7 had naar mijn mening een sterker verhaal. Het hielp ook niet dat dit deel vol met hints zit waardoor het verrassingselement vaak ontbrak. En de paar gebeurtenissen die wel als verrassend over kunnen komen, hadden meestal geen groot effect. Het einde van het verhaal komt wel abrupt en afgekapt over. Hopelijk een voorteken dat deze geweldige Hawaii setting een terugkeer zal gaan maken in een volgende game. Personages zoals Yamai zijn ook een geweldige toevoeging.

Qua gameplay absoluut een verbetering op deel 7 die al prima in elkaar zat, veel Quality-of-Life verbeteringen die wat toevoegen zoals Smackdown, interactie met muren en voorwerpen, en de nieuwe manier hoe aanvallen van jobs geërfd worden.

De kritiek dat de game te makkelijk zou zijn, is me inmiddels duidelijker geworden. Ik kan me slechts één gevecht herinneren waar ik moeite bij had, omdat ik relatief underleveled was en Ichiban continu getarget werd. In het eindgevecht heb ik amper schade opgelopen doordat ik deze tegenstander in de eerste beurt heb weten te verlammen. Tegenstanders zoals Captain Cruncher en Invested Vagabond zijn ook niet meer zo ongelooflijk stug zoals in deel 7.

Dit is ongetwijfeld mijn favoriete Like A Dragon/Yakuza game tot nu toe. Ik moet nog beginnen aan de post-game dungeon, maar ik kijk er ondertussen al naar uit om de game opnieuw te beleven met NG+.

TekkenZone - Dutch Tekken Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Het heeft even geduurd, maar vandaag ook eindelijk begonnen aan deze game, speel hem in de Japanse taal en heb nu 2,5 uur erin zitten. Filmpjes zijn best lang, en het vechten gaat me goed af tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ben nu aangekomen in Chapter 3, tot nu toe vind ik het nog een mindere game, iets te veel geklets tot nu toe en te weinig actie, hopelijk word dat nog wat beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

Linksquest schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 20:37:
Ben nu aangekomen in Chapter 3, tot nu toe vind ik het nog een mindere game, iets te veel geklets tot nu toe en te weinig actie, hopelijk word dat nog wat beter.
Na chapter 3 wordt het een stuk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
Demonitzu schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 14:06:
[...]

Na chapter 3 wordt het een stuk leuker :)
Mwoaaaaah, dat geklets blijft er wel in hoor, de rest van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:04
Ik zit zelf na 11 uur spelen in chapter 4, ben zoveel mogelijk substories aan het doen voordat ik verder ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ja dat van die dating app duurde wel heel erg lang zeg, ik ben ook nog zo iemand die niks skipt en echt alles probeert te volgen 🙈

Moet nu naar een auto bij een hotel gaan, waarschijnlijk weekend dat ik weer verder speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Gisteren weer eens na 5 dagen een uurtje gespeeld en ben nu aangekomen in Chapter 4, net die wapen upgrade geleerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik heb de laatste dagen wel gespeeld, maar niet echt opgeschoten met het verhaal, blijf te lang steken op de side questen :P Inmiddels 30 uur in de game zitten en zit nog altijd in Chapter 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

Na 180+ uur spelen eindelijk de Platinum trophy behaald door de lv70 trophy te behalen. Zonder de Big Swell DLC zou ik nog rond lv55 zitten, denk ik. De DLC zelf is relatief eenvoudig met de juiste strategie. Het was ook een leuk detail dat de DLC een (flinterdunne) verhaallijn had :)

[ Voor 4% gewijzigd door Demonitzu op 18-07-2024 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Demonitzu schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:58:
Na 180+ uur spelen eindelijk de Platinum trophy behaald door de lv70 trophy te behalen. Zonder de Big Swell DLC zou ik nog rond lv55 zitten, denk ik. De DLC zelf is relatief eenvoudig met de juiste strategie. Het was ook een leuk detail dat de DLC een (flinterdunne) verhaallijn had :)
Netjes, en zeker gezien de aantal uren die je erin hebt zitten. Kun je na het uitspelen van het verhaal nog gewoon blijven verkennen en tropfies jagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

Linksquest schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 21:02:
[...]

Netjes, en zeker gezien de aantal uren die je erin hebt zitten. Kun je na het uitspelen van het verhaal nog gewoon blijven verkennen en tropfies jagen?
Na het uitspelen van het verhaal kan je je vrij verplaatsen tussen Hawaii, Ijincho en Kamurocho, en alles spelen wat je nog niet gedaan hebt inclusief trophies jagen. Het uitspelen van het verhaal geeft nog een aantal andere fijne extraatjes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Ben nu in Chapter 6 aangekomen, hebben dus nu ook een soort Animal Crossing in de game, eerst een soort spin-off van Pokémon en nu Animal Crossing erbij, de game blijft me verrassen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickokun
Ik heb 171 uur op de teller zag ik.

Heb hem wel 4 weken geleden uitgespeeld. Wel tof spel. Af en toe ietwat overdreven met de "power of friendship beats everything".

Het Dodoko stukkie vond ik leuk. Alleen had ik die in 1 ruk gedaan en nooit meer naar terug gekomen.

Heb zelf nog niet naar de achievements gekeken, moet ook nog die moeilijkste dungeon halen, maar dat ga ik niet meer doen. Het was leuk, op naar de volgende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik ren nu weer rond in Japan, de bucketlist aan het afwerken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Heb de game eindelijk uit, maar dam ik heb lang vast gezeten op het laatste gevecht, had al in het begin met de toren moeite, 2 uur gaan trainen, weer geprobeerd en toen 3 uur vast gezeten op het laatste gevecht, maar heb hem uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easygoingfox
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15:36
Linksquest schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:48:
Heb de game eindelijk uit, maar dam ik heb lang vast gezeten op het laatste gevecht, had al in het begin met de toren moeite, 2 uur gaan trainen, weer geprobeerd en toen 3 uur vast gezeten op het laatste gevecht, maar heb hem uit.
Wat vond je van het verhaal t.o.v. deel 7 (Like a Dragon)? Ik lees er gemengde reacties over. Deel 7 was mijn eerste Yakuza game en een van de beste games die ik de afgelopen jaren heb gespeeld. Deel 8 wel gekocht maar nog niet echt aan begonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Ik vond het verhaal niet verkeerd, maar de game trekt zich voor mijn gevoel erg lang, de gesprekken duren op een gegeven moment te lang en komen op bepaalde punten ook te vaak. Plus voor mijn gevoel had ik soms ook het idee dat ik Pokémon of Animal Crossing het spelen was, niet dat het verkeerd is, maar ik ben zelf toch meer van de traditionele Yakuza / Like a Dragon Games. Vind persoonlijk Yakuza 3 nog altijd de beste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

Like a Dragon Pirate Yakuza in Hawaii met Majima in de hoofrol

Release op 28 februari voor PS4, PS5, Xbox Series X/S, Xbox One, Windows, Steam

[ Voor 17% gewijzigd door Demonitzu op 20-09-2024 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik weet nog niet wat ik hiervan moet denken, hoewel deel 8 leuk was, was dit ook een beetje z'n punt dat ik even klaar ben met de serie, dus laat deze voor nu even aan mij voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
Linksquest schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:32:
Ik weet nog niet wat ik hiervan moet denken, hoewel deel 8 leuk was, was dit ook een beetje z'n punt dat ik even klaar ben met de serie, dus laat deze voor nu even aan mij voorbij gaan.
Snap ik wel. Nu ben ikzelf niet klaar met de serie. Ik hoef echter geen spin offs te spelen.

Ikzelf deel je mening dat het op een gegeven moment wel veel praten wordt. Is altijd zo, dit kan je verwachten met deze games. Maar soms (vooral bij sidequests) lees ik er héél snel doorheen en denk ik weer van: "ja ja, het zal wel, vertel me maar waar ik heen moet!"

Nogmaals, dit is zoals het gaat in deze serie. Je krijgt ook een stuk ergens in de game waar je héél veel flashbacks krijgt naar de vorige games. Wel goed voor als je de vorige games hebt gemist. Ik heb alleen Yakuza 7: Like A Dragon gespeeld. Maar ik heb hetgeen wat daar voor komt allemaal geskipped.

Voor de échte fan is dat misschien wel leuk om dat nog eens te door te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik heb ze bijna allemaal gespeeld, de Spin-Off games heb ik niet gespeeld. Bedoelde meer met even klaar van Vorig jaar heb ik er 3 gespeeld, waarvan er 2 ook toen uitgekomen waren, en deze dit jaar dan. Games zijn zeker goed, maar ik moet voor me zelf gewoon even een pauze van deze serie nemen :P

Pagina: 1 2 3 Laatste