Hallo allen,
Momenteel zijn wij aan het oriënteren naar zonnepanelen voor onze woning, echter blijkt dit aardig lastig te zijn met het gigantische aanbod. Wellicht dat iemand hierbij kan helpen of adviseren.
De situatie bij mij is als volgt:
Foto en situatie
:fill(white):strip_exif()/f/image/18RdnxoRCRhdbxpGwer324D1.png?f=user_large)
Zoals te zien op het bovenstaande bovenaanzicht, bestaat het huis uit een platdak en schuinduik. De zonnepanelen die ik wil laten plaatsen zijn bestemd voor het platte dak, waarbij 5 panelen voldoende zal zijn voor mijn verbruik van om en nabij 1800 kWh per jaar. Schaduw is niet aan de orde op het platte dak.
Offertes
Momenteel hebben wij offertes opgevraagd bij 3 aanbieders.
Zonneplan: DMEGC Solar panelen 410 en Saj omvormer = 3559 euro
Infinity Solar Solutions: TW solar TIER 1 full black 410WP en Growatt MIN 2500TL-XH = 2300 euro
Solar Concept: Zonnepaneel Monokristallijn Fullblack 430 WP Longi Solar
1722x1134x30mm en GoodWe 1-fase GW1500-XS SIM = 2713 euro
Regio
De zonnepanelen dienen gelegd te worden in de regio Arnhem.
Alvast bedankt voor jullie reacties; ik ben er benieuwd!
Momenteel zijn wij aan het oriënteren naar zonnepanelen voor onze woning, echter blijkt dit aardig lastig te zijn met het gigantische aanbod. Wellicht dat iemand hierbij kan helpen of adviseren.
De situatie bij mij is als volgt:
Foto en situatie
:fill(white):strip_exif()/f/image/18RdnxoRCRhdbxpGwer324D1.png?f=user_large)
Zoals te zien op het bovenstaande bovenaanzicht, bestaat het huis uit een platdak en schuinduik. De zonnepanelen die ik wil laten plaatsen zijn bestemd voor het platte dak, waarbij 5 panelen voldoende zal zijn voor mijn verbruik van om en nabij 1800 kWh per jaar. Schaduw is niet aan de orde op het platte dak.
Offertes
Momenteel hebben wij offertes opgevraagd bij 3 aanbieders.
Zonneplan: DMEGC Solar panelen 410 en Saj omvormer = 3559 euro
Infinity Solar Solutions: TW solar TIER 1 full black 410WP en Growatt MIN 2500TL-XH = 2300 euro
Solar Concept: Zonnepaneel Monokristallijn Fullblack 430 WP Longi Solar
1722x1134x30mm en GoodWe 1-fase GW1500-XS SIM = 2713 euro
Regio
De zonnepanelen dienen gelegd te worden in de regio Arnhem.
Alvast bedankt voor jullie reacties; ik ben er benieuwd!
[ Voor 73% gewijzigd door Peter2106 op 11-12-2023 19:26 ]