Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:09
Pff, hier ook een bijzondere (even los van de energie belasting fouten, die herstellen ze netjes):
- Contract vaste tarieven van 11-11-2023 t.m 10-11-204
- Zowel in normaal als dal meer verbruikt dan opgewekt
- Kunstmatige knip in contract per 1-3-2024
- Van 1-3-2024 t/m 10-11-2024 wordt nu 485 kWh normaal geleverd verrekend tegen dal tarief....

Klantenservice telefonisch benaderd: volgens hen is alles OK berekend. Dus nu een klacht via de Engie website ingediend, als dat niets oplevert is de volgende stap de Geschillencommissie. (het gaat om het principe)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• icedwarf
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:03
Hier idem dito. Gesaldeerd tegen daltarief waar dat normaal terief dient te zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eVrOqT4I6Q3DGpfScqG2fpCU1iA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FEpikvOLzvf24oj2CG8qkNOa.jpg?f=fotoalbum_large

E-mail met verzoek tot aanpassen is inmiddels weg. We gaan het zien wat de reactie is. Is slects € 47,17 maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunegaart
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 17-06 05:54
Nou bijna €50 daar kan je toch een keer mee naar de Mac met het hele gezin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
icedwarf schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:29:
Hier idem dito. Gesaldeerd tegen daltarief waar dat normaal terief dient te zijn.

[Afbeelding]

E-mail met verzoek tot aanpassen is inmiddels weg. We gaan het zien wat de reactie is. Is slects € 47,17 maar toch.
Uiteindelijk heeft Engie bij mij de correcte berekening gemaakt en het teveel betaalde geretourneerd, maar pas na het aanmaken van een klacht op de Engie website.

Het lijkt er op dat ze dit bij iedereen hebben geflikt die dezelfde situatie heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Sikkek op 28-01-2025 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icedwarf
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:03
Sikkek schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 15:03:
[...]

Uiteindelijk heeft Engie bij mij de correcte berekening gemaakt en het teveel betaalde geretourneerd, maar pas na het aanmaken van een klacht op de Engie website.

Het lijkt er op dat ze dit bij iedereen hebben geflikt die dezelfde situatie heeft.
Ook hier vandaag een correctie ontvangen. Is dus gewoon standaard procedure. Misselijk dat een bedrijf dit doet, ben daarom ook blij dat ik er weg ben. Nooit meer, al leveren ze gratis energie :( . Daar ben ik heel principieel in. Wordt natuurlijk wel lastig als ze allemaal dit soort praktijken gaan doen maar dan zien we wel weer hoe de vlag er op dat moment bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
Ik ben overgestapt naar Tibber...
Pagina: 1 2 Laatste