Meld hier spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 54 ... 82 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthigast
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 05-09 22:25
Artikel: https://tweakers.net/nieu...shed-steam-deck-oled.html

Steam Deck 256GB LCD refurbished prijs verschil staat op 120 euro, dit moet 80 zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Bedankt, is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bean
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-12-2024
Artikel: nieuws: EU-voorstel chatcontrole heeft onvoldoende steun van Europese landen

David van Weel is Minister van Justitie en Veiligheid, niet andersom (dit is sedert 2017)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
nieuws: Shoppingfunctie TikTok komt uit in Spanje als eerste EU-land

TikTok heeft zijn Shop-functie uitgebracht in Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-09 15:42
download: Mozilla Firefox 133.0.3
In deze uitgave is onder meer een nieuwe anti-tracking optie toegevoegd die beschikbaar is als de geavanceerde tracking bescherming op 'streng' staat ingesteld.
anti-tracking optie → antitrackingoptie (1. onnodig koppelteken, 2. tracking is een zelfstandig naamwoord, dus het betreft een reguliere samenstelling die we in het Nederlands aan elkaar schrijven, @Drobanir)
In deze uitgave is onder meer een nieuwe anti-tracking optie toegevoegd die beschikbaar is als de geavanceerde tracking bescherming op 'streng' staat ingesteld.
tracking bescherming → trackingbescherming (wederom een reguliere samenstelling)
Verder kunnen er tabbladen worden geopend die op andere apparaten open staan en maakt de Canvas2D nu gebruik van de grafische kaart voor hardwareversnelling onder Windows.
open staan → openstaan (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=openstaan en lemma openstaan in de Dikke Van Dale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Afschaffen salderingsregeling Nederland komt eraan, Eerste Kamer lijk...
De wet moest er snel komen volgens minister Hermans, om zo snel huishoudens snel duidelijkheid te geven.
Ik denk dat één van deze woorden wel weg kan … Suggestie: de tweede of derde. En dat met gezwinde spoed (pun intended)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: General Motors stopt met ontwikkeling van Cruise-robotaxi
GM zegt zijn autonome strategieën te 'opnieuw af te stemmen' en wil de ontwikkeling van assisterende systemen prioriteren.
te 'opnieuw af te stemmen' → 'opnieuw af te stemmen'
GM zegt zijn autonome strategieën te 'opnieuw af te stemmen' en wil de ontwikkeling van assisterende systemen prioriteren.
assisterende systemen → assistentiesystemen (tenminste, misschien ligt het aan mij, maar ik vind assisterende systemen een beetje aparte bewoording en assistentiesystemen een veel beter alternatief, @Hayte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Microsoft repareert 16 kritieke 'remote code executions' tijdens Patc...
Opvallend is dat alle zestien Kritieke bugs remote code executions zijn, waarmee het mogelijk is van afstand code op een systeem te zetten.
van afstand → op afstand (of anders van een afstand)
Opvallend is dat alle zestien Kritieke bugs remote code executions zijn, waarmee het mogelijk is van afstand code op een systeem te zetten.
te zetten → uit te voeren (dus niet zozeer een taalfout als wel een vertaalfout)

• richy3908
nieuws: Nederland wil vanaf 2027 meer tests met autonome auto's op weg mogeli...
Daarnaast mogen de praktijktests pas op de openbare weg plaatsvinden als 'alle ander vormen van testen' zijn doorlopen.
alle ander vormen → alle andere vormen
Op dit moment zijn dergelijke 'pre-homologatie'-tests van autonome auto's nog niet toegestaan.
pre-homologatie → prehomologatie (onnodig koppelteken, @Hayte; zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=pre*)
Madlener schrijft ook over 'zeer geavanceerde' assisterende systemen, waarbij de bestuurder dus verantwoordelijk blijft voor het rijden.
assisterende systemen → assistentiesystemen (al in een vorig artikel aangekaart dat wat mij betreft assistentiesystemen te prefereren is boven assisterende systemen)

• richy3908
nieuws: EU-voorstel chatcontrole heeft onvoldoende steun van Europese landen
]" Wel is duidelijk dat een grote groep lidstaten dit voorstel kan steunen en tot een algemene oriëntatie wil
komen.
" Wel → "Wel
Daarnaast bestaan er zorgen over de technologie achter het scansysteem, met name vanwege het risico op een hoog aantal valspositieve resultaten.
hoog aantal → groot aantal (naar mijn beste weten is het groot/klein aantal, niet hoog/laag aantal)

• Juvelito
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-02 19:42
nieuws: Shoppingfunctie TikTok komt uit in Spanje als eerste EU-land

"TikTok heeft zijn Shop-functie uitebracht in Spanje"

Kleine schrijffout: uitgebracht

update, al gemeld zie ik, sorry

[ Voor 7% gewijzigd door Juvelito op 12-12-2024 07:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
We beschouwen 'hoog aantal' niet als fout, zie bijvoorbeeld https://onzetaal.nl/taalloket/groot-hoog-risico. De rest is aangepast, bedankt!

• Sleip
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Ook gefikst.

• richy3908
Marger schreef op donderdag 12 december 2024 @ 08:23:
We beschouwen 'hoog aantal' niet als fout, zie bijvoorbeeld https://onzetaal.nl/taalloket/groot-hoog-risico. De rest is aangepast, bedankt!
Toen ik zag dat assisterende systemen niet was aangepast zoals gesuggereerd in richy3908 in "Meld hier spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes", ging ik ervan uit dat de eindredactie het niet met mij eens was en had dus verwacht dat deze suggestie in richy3908 in "Meld hier spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes" ook niet doorgevoerd was, maar dat bleek wel zo te zijn.

Betekent dit dat de eerste suggestie over het hoofd is gezien of dat je vindt dat beide moeten kunnen, maar dat je in het tweede artikel zelf een voorkeur hebt voor assistentiesystemen in deze context o.i.d.?

• richy3908
nieuws: Let's Encrypt biedt vanaf volgend jaar kortdurende certificaten aan
Wanneer de kortdurende certificaten precies beschikbaar worden en hoe gebruikers dan kunnen overstappen, is nog niet bekend gemaakt.
bekend gemaakt → bekendgemaakt (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=bekendmaken, @EvelineM)

• richy3908
nieuws: Videokaart-maker PowerColor brengt gamingheadset uit
Videokaart-maker PowerColor brengt gamingheadset uit
Videokaart-maker → Videokaartmaker (onnodig koppelteken, @EvelineM)
Videokaart-fabrikant PowerColor heeft voor het eerst een gamingheadset uitgebracht.
Videokaart-fabrikant → Videokaartfabrikant

• Bux666
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 17:16
nieuws: Leuvense onderzoekers vinden kwetsbaarheid in chips van AMD
Het team van computerwetenschappers en cryptografen richtten zich tijdens het onderzoek op de communicatie tussen de processor en het systeemgeheugen, dat via een chip genaamd spd verloopt, schrijft De Tijd.
Voor de aanval is wel fysieke toegang tot de spd-chip nodig.
spd → SPD

Ik weet de eeuwige discussie over hoofdletters en afkortingen, maar zie dat in het artikel
ESA deelt eerste beelden van Sentinel-1C: foto's van Flevoland en Brussel van dezelfde auteur de 3-letterige afkorting 'SAR' ook met hoofdletters wordt geschreven. In het kader van consistentie...

• Bux666
nieuws: Orange-budgetmerk Hey verlaagt prijzen in België na introductie DIGI ...
In de kop van de tabel:
Abonnement _ Was _ Is nu
Uit het artikel:
De nieuwe prijzen en productkenmerken gaan op 18 december in.
De tabel moet zijn:
Abonnement _ Is _ Wordt

• Bux666
download: Mozilla Thunderbird 128.5.2
De URL van de link staat tussen 'fixes' door i.p.v. als link erachter.

• Bux666
nieuws: AP is kritisch op wetsvoorstel over delen van hypotheekgegevens met DNB
Dat vindt de Nederlandse privacytoezichthouder Autoriteit Persoonsgegeevns.
Persoonsgegeevns → Persoonsgegevens

• richy3908
nieuws: WhatsApp experimenteert met quick-reply-knop naast stemberichten
WhatsApp experimenteert met quick-reply-knop naast stemberichten
quick-reply-knop → quickreplyknop (in mijn optiek zijn de koppeltekens onnodig, @EvelineM)
Gebruikers die op dit moment op een spraakbericht wil reageren, moet over het ontvangen bericht heen swipen of dit selecteren en op de reageeroptie klikken.
wil → willen
moet → moeten

Of je verandert Gebruikers naar Een gebruiker.
Quick reply-knop in WhatsApp.
Quick reply-knop → Quickreplyknop

• richy3908
download: Audacity 3.7.1
Het programma heeft een ongelimiteerde undo-functie en heeft daarnaast een grote verzameling effecten aan boord, zoals fade-in en fade-out, echo, tempowijziging en ruisonderdrukking.
undo-functie → undofunctie (onnodig koppelteken, @Drobanir)

• richy3908
.plan: De beste elektronicadeals van week 50 2024
Deelnemende Producten en het daarbij horende tegoed
Producten → producten (geen idee waarom een regulier zelfstandig naamwoord met een hoofdletter wordt geschreven alsof we Duits spreken op Tweakers)
Deze deal is niet geldig in België
België → België.

• Ché Mig
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 12:24

• richy3908
nieuws: Onderzoekers omzeilen multifactorauthenticatie Azure dankzij te hoog ...
In de eerste plaats heeft een aanvaller daar een werkende inlognaam met bijbehorend wachtwoord nodig.
daar een werkende inlognaam met bijbehorend wachtwoord nodig → daar een werkende inlognaam met bijbehorend wachtwoord voor nodig
Ze konden daarentegen ook misbruik maken van een bijkomende tweede kwetsbaarheid, namelijk in het systeem dat moet opmerken wanneer er teveel mislukte inlogpogingen hebben plaatsgevonden.
teveel → te veel (zie ook https://taaladvies.net/te...teveel-te-goed-of-tegoed/, @YannickSpinner)

• richy3908
nieuws: ASML gaat meer meebetalen aan 'betaalbare woningen' in Noord-Brabant
Het bedrijf benadrukt dat de woningen niet specifiek voor het eigen personeel is.
is → zijn (want de woningen is onderwerp en meervoud, @YannickSpinner)
De woningen moeten voor 2040 gebouwd zijn, wat gemiddelde 1500 nieuwe woningen per jaar zou betekenen.
gemiddelde → gemiddeld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 19-09 12:07

YannickSpinner

Redacteur
@richy3908 Bedankt voor alle feedback! Ik laat alleen de koppeltekens in quick-reply staan voor de leesbaarheid. Quickreplyknop zal menig lezer verwarren denk ik ;) De rest is aangepast!

De rest ook bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
YannickSpinner schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:13:
@richy3908 Bedankt voor alle feedback! Ik laat alleen de koppeltekens in quick-reply staan voor de leesbaarheid. Quickreplyknop zal menig lezer verwarren denk ik ;) De rest is aangepast!

De rest ook bedankt!
Graag gedaan, alhoewel ik nog steeds denk dat die koppeltekens niet nodig zijn, is het nu in ieder geval consequent in het artikel doorgevoerd.

Echter, ik had ook nog een opmerking gemaakt over de incongruentie tussen het onderwerp en twee werkwoorden in de zin en daar heb je denk ik overheen gekeken (er staat in ieder geval nog steeds incorrect Nederlands):

nieuws: WhatsApp experimenteert met quick-reply-knop naast stemberichten
Gebruikers die op dit moment op een spraakbericht wil reageren, moet over het ontvangen bericht heen swipen of dit selecteren en op de reageeroptie klikken.
wil → willen
moet → moeten

Of je verandert Gebruikers naar Een gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Google kondigt Android XR-besturingssysteem aan, Samsung een XR-headset
Project Moohan heeft een zogenoemde passtrough-functie, ofwel de mogelijkheid om de echte wereld door het scherm heen te kunnen zien.
passtrough-functie → passthrough-functie (een trough is o.a. een trog terwijl through o.a. door betekent, @YannickSpinner)
Volgens The Verge, dat een prototype van de eerder genoemde Google-bril kon testen, krijgt Project Moohan in tegenstelling tot de bril verschillende modi.
eerder genoemde → eerdergenoemde (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=eerdergenoemd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noddahead
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-07 15:46
nieuws: CD Projekt Red toont trailer van The Witcher 4 met Ciri in de hoofdrol
In tegenstelling tot de eerdere drie populaire Witcher-games is de protagonist in de nieuwe game niet Geralt of Rivia, maar Cirilla Fiona Ellen Rianon of Ciri, die ook in het vorige deel een hoofdrol speelde en om wiens zoektocht het verhaal draaide.
wiens -> wier (of anders modernere zinsconstructie gebruiken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Bedankt, het is bijgwerkt.

@richy3908 De eerste suggestie was inderdaad even over het hoofd gezien en is nu ook in het betere 'assistentiesystemen' veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bux666
Bux666 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:35:
download: Mozilla Thunderbird 128.5.2

[...]

De URL van de link staat tussen 'fixes' door i.p.v. als link erachter.
Dit is netjes aangepast, maar het zou netter zijn als de link van de URL op 'Security fixes' zelf staat en niet als losse URL erachter. Had ik niet handig verwoord. Zie bijv. zoals bij Thunderbird 128.5.0, het laatste punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bux666
download: Wine 10.0-rc1
De database met applicaties die onder Wine werken, al dan niet met behulp van kleine aanpassingen, bevat op het moment van schrijven 29.465 titels, wat er 36 meer zijn dan twee weken geleden.
29.465 titels → Op de pagina staat momenteel 29.473 titels (maar niet of dat voor de 10.0 RC1 versie is) dus òf 8 meer dan twee weken geleden òf 0 meer dan twee weken geleden omdat 9.22 ook 29.465 titels heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bux666
nieuws: WhatsApp voegt filters voor videogesprekken toe en verbetert resoluti...
Het wordt onder andere mogelijk om effecten en filters toe te voegen aan videogesprekken en de kwaliteit van gesprekken verbetert.
Het laatste deel van de zin, '... de kwaliteit van gesprekken verbetert.', klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvanunen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-08 08:03
nieuws: Australië wil techbedrijven dwingen te betalen voor nieuws via belast...

Die titel, kan dat niet beter zijn: Australië wil techbedrijven dwingen te betalen via belastingen voor nieuws.

Ik las die titel en dacht meteen 'wij doen ons nieuws nooit via belastingen'.

groetjes,
Floris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
review: Oppo Find X8 Pro - Sterke comeback op Europees toneel
De HyperTone engine die al aan het werk is wanneer je op de sluiterknop drukt, is daar slechts één onderdeel van.
HyperTone engine → HyperTone-engine
In de de 3DMark Wild Life Unlimited Stress Test zien we in hoeverre de chip last heeft van thermal throttling en de invloed daarvan op de prestaties van de gpu.
de de → de
De MediaTek-chipset verliest ongeveer 36 procent van zijn prestaties wanneer hij voor langere tijd zwaar wordt belast en de temperatuur omhoog schiet, waarmee hij in de middenmoot valt.
omhoog schiet → omhoogschiet (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=omhoogschieten, @Dennis de Vries)
Dat is een feature waarbij je live activiteiten altijd in beeld hebt door middel van een zwart pilvormig kader rondom de frontcamera.
rondom de frontcamera → rond om de frontcamera (zie ook https://taaladvies.net/vlakbij-of-vlak-bij-de-school/)
Ook is er AI Studio, een soort beeldgenerator op basis van foto's die je upload.
je upload → je uploadt (want tweede persoon enkelvoud ott)

Aan de ene kant zie ik pwm met kleine letters geschreven:
Het scherm beschikt over een pwm-frequentie van 2160Hz, waardoor gevoelige personen zich geen zorgen hoeven te maken over hoofdpijn of vermoeide ogen.
Aan de andere kant met hoofdletters:
Samen met de erg goed afgestelde PWM-dimming, waar niet alle fabrikanten rekening mee houden, zorgt dat voor een fijn display.
Dit lijkt me inconsistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 08:38
download: Apple iOS 18.2

Eerste zin:
Apple heeft versie 18.1 van iOS uitgebracht.
Klopt nie versie nie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Telegram zet pagina online met informatie over hoeveelheden verwijder...
Tweakers schreef in 2022 een achtergrond over de technische werking van zulke tools.
achtergrond → achtergrondartikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: 'Apple wil volgend jaar eerste apparaten met eigen wifichips uitbrengen'
Ook zou de productiecapaciteit mogelijk een rol spelen; Broadcom kan chips in een veel grotere oplage maken, die wel geschikt zou zijn voor de iPhone.
zou → zouden (want ik neem aan dat die verwijst naar chips en dus meervoud is, @TijsZonderH)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Ik lees dit als een verwijzing naar de oplage en heb de zin wat verduidelijkt. Alle andere punten zijn aangepast, bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 15:05
Verder merkt Google op dat de accu ook met de functie ingeschakeld af ten toe volledig oplaadt.
Dat moet "af en toe" zijn vermoed ik?

nieuws: Oplaadfunctie Google Pixel voorziet telefoon rechtstreeks van stroom ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Toezichthouder: EC gebruikte illegale microtargeting rond voorstel ch...
De EC deed dit door zich te richten op personen die geen interesse toonden in trefwoorden zoals Qatargate, brexit, Marine Le Pen of Christian-phobia.
De EC deed dit door → De EC deed dit door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Oplaadfunctie Google Pixel voorziet telefoon rechtstreeks van stroom ...
Een bijkomend voordeel is volgens Android Authority dat de accu geen hitte meer genereert eenmaal de capaciteit van 80 procent is bereikt, aangezien die vanaf dat punt niet meer wordt opgeladen.
eenmaal → zodra (Vlaams taalgebruik, @IdrizV; zie ook https://taaladvies.net/eenmaal-dat-of-eens-dat/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Auditsdienst Rijk: NCTV en politie beveiligen bijzondere informatie o...

In aanvulling op @Juup:

De naam is Auditdienst Rijk.
De bevindingen van de Auditsdienst Rijk onderschrijven volgens minister van Weel b verbeterde beveiliging van bijzondere informatie.
de nood aan → de behoefte aan (Vlaams taalgebruik, @IdrizV; zie ook https://taaladvies.net/no...n-of-behoefte-hebben-aan/)
De ADR heeft onderzoek gevoerd naar de omgang met bijzondere informatie bij de NCTV en de politie na de aanhouding van twee personen in oktober 2023.
heeft onderzoek gevoerd → heeft onderzoek gedaan (Vlaams taalgebruik; zie ook lemma onderzoek in de Dikke Van Dale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: FTM: honderden militairen zijn eenvoudig te traceren doordat ze Tinde...
Follow The Money heeft drie Tinder-accounts aangemaakt en de locatie b naar 'militair gevoelige locaties' in Nederland en daarbuiten, zoals kazernes, oefenterreinen en NAVO-bases.
gespoofd → gespooft (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=spoofen, @Kevinkrikhaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinkrikhaar
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 22:15

Kevinkrikhaar

Redacteur
Tot hier aangepast, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
.geek: Terug in de tijd #39 - Lenovo koopt IBM-tak, glasvezel stokt en Sony-hack
Als je eens door de berichten van twintig jaar geleden scrollt, komt je vaak berichten tegen waarvan je je dan pas beseft dat dat ooit 'nieuw' was.
scrollt → scrolt (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=scrollen en https://taaladvies.net/ve...-nederlands-algemeen/#2.2, @Hayte)
Als je eens door de berichten van twintig jaar geleden scrollt, komt je vaak berichten tegen waarvan je je dan pas beseft dat dat ooit 'nieuw' was.
komt je → kom je (want tweede persoon enkelvoud ott met het onderwerp achter de persoonsvorm)
je je dan pas beseft → je dan pas beseft (zie ook https://taaladvies.net/zich-beseffen-of-beseffen/)
Kort daarna maakte een Pirate Bay-beheerder bekend dat het nog onduidelijk was of de 'originele' Pirate Bay nog online zou verschijnen.
Niet zozeer een taalfout, maar ik zou er toch voor willen pleiten om een van de twee nog weg te halen.
De standaard is een alternatief voor wachtwoorden en laat ontwikkelaars eenvoudig online-authenticatie toevoegen aan bijvoorbeeld apps.
online-authenticatie → online authenticatie (want online is een bijvoeglijk naamwoord)
Onder meer Google, Samsung, Microsoft, Qualcomm, Yahoo, VISA en RSA werken aan en/of gebruiken FIDO.
VISA → Visa (zie ook https://www.visa.nl/)
Deze techniek heeft wachtwoorden nog niet helemaal weggedrukt, zoals PayPal had voorspeld, maar we komen ze wel steeds vaker tegen.
ze → passkeys (niet zozeer een taalfout, maar ik zou ervoor willen pleiten om ze te vervangen door passkeys, omdat anders misschien niet meteen duidelijk is waar het woord betrekking op heeft; ik werd eerst nl. op het verkeerde been gezet en dacht dat ze betrekking had op wachtwoorden, maar zou dat nogal vreemd zijn omdat we dan wachtwoorden steeds vaker tegenkomen, totdat ik besefte dat ze betrekking had op passkeys van de vorige zin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: WSJ: Meta wil dat OpenAI geen bedrijf met winstoogmerk kan worden
In de brief, die de Wall Street Journal kon inlezen, staat te lezen dat het plan van OpenAI om een bedrijf met winstoogmerk te worden volgens Meta een aanzienlijke impact kan hebben op het ondernemingsklimaat in Silicon Valley.
inlezen → inzien (zie ook lemma inlezen in de Dikke Van Dale en vergelijk met lemma inzien, @JayStout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Google voegt niet-destructieve resetfunctie toe aan ChromeOS
Het is nu ook mogelijk om het scherm van een ChromeOS-apparaat te laten flikkeren als er meldingen binnenlopen.
binnenlopen → binnenkomen (zie ook lemma binnenlopen in de Dikke Van Dale en vergelijk met lemma binnenkomen, @JayStout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Nederlandse overheid werkt aan classificatiesysteem voor sociale media
Het doel van dit beeldmerk is om met duidelijk icoontjes aan te geven wat de risico’s van bepaalde digitale diensten zijn.
met duidelijk icoontjes → met duidelijke icoontjes
De GameCheck wordt begin 2025 opgeleverd en zal als basis kunnen dienen voor het onafhankelijk classificatiesysteem voor andere digitale diensten, klinkt het.
het onafhankelijk classificatiesysteem → een onafhankelijk classificatiesysteem (of anders het onafhankelijke classificatiesysteem, @JayStout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayStout
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-06 20:53

JayStout

Redacteur
Tot hier aangepast! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:44

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Verbeterd, dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

https://tweakers.net/nieu...we-phison-controller.html

Kioxia heeft de Exceria Plus G4 geïntroduceerd. Het betreft een PCIe 5.0-x4-NVMe-ssd met M.2-2280-formfactor en de nieuwe Phison PS5031-E31T-controller. De sdd is beschikbaar in een 1TB- en 2TB-variant en haalt sequentiële leessnelheden van 10.000MB/s.

sdd moet zijn SSD (of ssd :))

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-09 08:33
nieuws: Huawei brengt vouwbare smartphone Mate X6 met Android uit in EU voor ...
De vouwbare telefoon is ten opzichte van zijn voorganger vooral dunner geworden. Waar de Mate X5 11,1mm dik is, is de Mate X6 opgevouwen 9,85mm dik. De soc is een Kirin 9020, net als de Mate 70-telefoons. Dat is een verouderde soc die de Chinesse chipbakker SMIC op 7nm maakt. Het bedrijf heeft geen toegang tot modernere technieken door het handelsverbod van de VS.
Moet Chinese zijn dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bean
  • Laatst online: 16-12-2024
nieuws: Wetsvoorstel geeft Nederlandse politie toegang tot besloten appgroepe...

Net als in het vorige artikel dat ik meldde: David van Weel is Minister van Justitie en Veiligheid, niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:43
nieuws: Snapchat verhoogt eisen om geld te mogen verdienen via platform

Inleiding, eerste zin:
Snapchat heeft de eisen verhoogd om geld te kunnen verdienen via de Spotlight0-functie op het platform.
Spotlight0 > Spotlight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoniqueVdB
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16-09 08:07

MoniqueVdB

Eindredacteur
Topicstarter
Is aangepast. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inaldt
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-07 20:52
.plan: Nieuwe prijselement en eenvoudiger feedback geven - Development-iterat...

In de kop : ( "nieuwe prijselement" -> "nieuw prijselement"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multiplexer
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 12:15
.plan: December Prijzenparade - dag 2 - AOC en Kingston
Voor jouw personalisatie is er een in hoogte verstelbare eSports-voet die klaarstaat voor langdurige gamingsessies en de het AOC G-Menu zal je ultieme tool zijn voor het domineren van de concurrentie.
de AOC G-Menu => het AOC G-Menu. Want: het menu.
Door gebruik te maken van de nieuwste Gen 4x4 NVMe-controller en 3D TLC NAND, biedt de Kingston FURY Renegade SSD razendsnelle snelheden tot 7.300/7.000MB/s1 lezen/schrijven en tot 1.000.000 IOPS1 voor geweldige consistentie en een uitzonderlijke game-ervaring.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die 1'tjes uit de oorspronkelijke tekst van de sponsor komen, waar ze als supertekst-linkjes verwezen naar een footnote waarin allerlei nuances over de meet-methode staan, die in dit prijzen-parade artikel wegvallen.

[ Voor 39% gewijzigd door multiplexer op 17-12-2024 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoniqueVdB

MoniqueVdB

Eindredacteur
Topicstarter
Tot hier aangepast. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPV
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 15:31

CPV

nieuws: Congo gaat Apple aanklagen wegens het gebruik van conflictmineralen

Het land beschuldigt de techfabrikant
Het land beschuldigd Apple...

Raad eens!

[ Voor 7% gewijzigd door CPV op 17-12-2024 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoniqueVdB

MoniqueVdB

Eindredacteur
Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:44

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

nieuws: Amazon start verkoop tweedehandsartikelen in België

Een product waarvan de staat Zeer Goed is beperkt gebruikt, maar kan 'een paar kleine cosmetische imperfecties hebben.

->

Een product met de staat Zeer Goed is beperkt gebruikt, maar kan 'een paar kleine cosmetische imperfecties hebben.

OF

Een product waarvan de staat Zeer Goed is, is beperkt gebruikt maar kan 'een paar kleine cosmetische imperfecties hebben.

-----

Als de staat Goed is, dan kan het product slijtage hebben door matig gebruik, maar functioneert volledig.
->
Als de staat Goed is, dan kan het product slijtage hebben door matig gebruik, maar functioneert het volledig.

-----

De Used-dienst was al beschikbaar op andere Amazon-sites.
->
De Amazon Used-dienst was al beschikbaar op andere Amazon-sites.

-----

De labelnamen zijn nu Als Nieuw, etc. (met hoofdletters). Krantenartikelen noemen het zonder hoofdletters. Ook amazon zelf lijkt het niet te gebruiken met alle hoofdletters:
https://www.amazon.com.be/-/nl/b?node=95013397031 en noemt het daar ook "Amazon Gebruikt" of "Amazon Tweede Kans" (https://www.amazon.com.be/-/nl/b?node=95013397031)

[ Voor 40% gewijzigd door gorgi_19 op 17-12-2024 16:24 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bux666
nieuws: Amnesty: Servië gebruikt eigen spyware om te spioneren op Android-tel...
Novispy kan onder meer chatactiviteit vastleggen en doorsturen naar servers van de dienst, zo omschrijft Amnesty International.
Novispy → NoviSpy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multiplexer
nieuws: Amazon start verkoop tweedehandsartikelen in België

In aanvulling op @gorgi_19 's suggesties nog deze.
Volgens Amazon kunnen verkopers zelf een label toevoegen die meer informatie geeft over de staat van een product: Als Nieuw, Zeer Goed, Goed en Acceptabel.
Label is onzijdig, dus een label "dat" meer informatie geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multiplexer
Ik wilde deze ook melden, maar denk dat degene op wie je reageert probeerde aan te geven (met wellicht iets te weinig context) dat zowel `beschuldigd` als `beschuldigt` gebruikt wordt in het artikel, en dat slechts een van de twee kan kloppen. Met iets meer context:

In de intro lezen we:
Het land beschuldigt de techfabrikant van het gebruik van conflictmineralen in zijn producten.
In de eerste paragraaf:
Het land beschuldigd Apple onder andere van het verdoezelen van oorlogsmisdaden, misleiding, en het ‘witwassen’ van conflictmineralen.
Gezien de link die je zelf ook postte zou ik zeggen dat "beschuldigt" hier correct is, dus dat de eerste paragraaf een edit nodig heeft.

---

Verder nog:
Advocaat Christophe Marchand benoemt daarnaast dat België een 'morele plicht om op te treden tegen plunderingen' en wijst op de koloniale overheersing van Congo door België onder koning Leopold II in de negentiende eeuw.
Ik denk dat hier een `heeft` na het citaat ontbreekt.

[ Voor 14% gewijzigd door multiplexer op 17-12-2024 16:49 . Reden: Haha, maak ik zelf een typo. Lachen. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• multiplexer
nieuws: Europa onderzoekt TikTok om inmenging Roemeense verkiezingen
Het onderzoek richt zich op twee gebieden, zegt de Europese Commissie. De eerste zijn de risico's rond het algoritme om video's aan te bevelen, [...]'.
Ik kan m'n vinger er niet helemaal op leggen, maar het voelt alsof er hier iets niet lekker loopt qua continuïteit.

Volgens mij komt het omdat "eerste" verwijst naar "gebieden", wat een onzijdig woord is. Dat zou dus 'het eerste' moeten zijn?
En vervolgens verwijst "eerste" dan naar één gebied, waardoor er een enkelvoud/meervoud inconsistentie ontstaat tussen gezegde en onderwerp (dus: het eerste gebied zijnis de risico's rond het algoritme [...]).

Of ben ik nou spijkers op laag water aan het zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:20
nieuws: Congo gaat Apple aanklagen wegens het gebruik van conflictmineralen
De bodem in Congo bevat onder andere tin, tantaal en wolfraam, allemaal mineralen die veel gebruikt worden in elektronica.
Dit zijn geen mineralen, maar metalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LFranxWind
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 07-09 11:20

LFranxWind

Redacteur
Tot hier aangepast, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFranxWind
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 07-09 11:20

LFranxWind

Redacteur
multiplexer schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 17:26:
nieuws: Europa onderzoekt TikTok om inmenging Roemeense verkiezingen

[...]

Ik kan m'n vinger er niet helemaal op leggen, maar het voelt alsof er hier iets niet lekker loopt qua continuïteit.

Volgens mij komt het omdat "eerste" verwijst naar "gebieden", wat een onzijdig woord is. Dat zou dus 'het eerste' moeten zijn?
En vervolgens verwijst "eerste" dan naar één gebied, waardoor er een enkelvoud/meervoud inconsistentie ontstaat tussen gezegde en onderwerp (dus: het eerste gebied zijnis de risico's rond het algoritme [...]).

Of ben ik nou spijkers op laag water aan het zoeken?
Ik ga deze voor de zekerheid neerleggen bij de auteur. Maar bedankt voor het doorgeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multiplexer
LFranxWind schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 19:29:
[...]

Ik ga deze voor de zekerheid neerleggen bij de auteur. Maar bedankt voor het doorgeven!
Helemaal prima. Wellicht dat het ook gewoon klopt, en dat ik te veel in een typo-zoeken mindset zat tijdens het lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
.geek: Youtuber gebruikt Toslink om met lasers draadloos speakersysteem te bo...
DIY Perks heeft een surroundsysteem gebouwd door meerdere van deze opstellingen te bouwen en met een digital signal processors de diverse kanalen te scheiden.
een digital signal processors → een digital signal processor/digital signal processors (een van de twee; welke is het, @arnoudwokke?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Amnesty: Servië gebruikt eigen spyware om te spioneren op Android-tel...
Mensenrechtorganisatie Amnesty International heeft aangetoond dat een Servische inlichtingendienst een zelf ontwikkeld spywareprogramma onder de naam NoviSpy gebruikt om telefoons van activisten te infecteren en zo te spioneren.
zelf ontwikkeld → zelfontwikkeld (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=zelfontwikkeld, @arnoudwokke)
Mensenrechtorganisatie Amnesty International heeft aangetoond dat een Servische inlichtingendienst een zelf ontwikkeld spywareprogramma onder de naam NoviSpy gebruikt om telefoons van activisten te infecteren en zo te spioneren.
spioneren → bespioneren (zie ook lemma spioneren in de Dikke Van Dale en vergelijk met lemma bespioneren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Ethisch hacker infiltreert online accounts vermiste neef - update
Ethisch hacker infiltreert online accounts vermiste neef - update
Ethisch hacker: correct
De ethische hacker hoopte via digitale sporen meer duidelijkheid te krijgen over diens verdwijning in Marokko.
De ethische hacker: incorrect

Dus: De ethische hacker → De ethisch hacker (zie ook lemma hacker in de Dikke Van Dale, @Andrei Stiru)
Update, 8:20: Artikel aangepast met nieuws dat het lichaam van de man werd gevonden.
8:20 → 8.20 uur (zie ook https://taaladvies.net/8h30-of-8u30-of-830-u-of-830-uur/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Crucial MX500-SATA-ssd bereikt end-of-life-status
Crucial MX500-SATA-ssd bereikt end-of-life-status
end-of-life-status → end-of-lifestatus (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?leidraad=6-6, @Andrei Stiru)
De eerste modellen hebben op Crucials eigen webwinkel al de end-of-life-status gekregen.
end-of-life-status → end-of-lifestatus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: KPN gaat 2G-netwerk twee jaar langer online houden
KPN verklaart dat het 'consumenten en bedrijven meer tijd wil geven om de overstap van 2G naar nieuwe 4G en 5G-technologieën te maken'.
4G en 5G-technologieën → 4G- en 5G-technologieën (ook al is het een citaat, het blijft incorrect Nederlands, @LFranxWind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
review: Een definitief einde aan salderen - Nederlandse regeling verdwijnt in...
Foto bovenaan: Westend61/Getty I
mages
Getty I
mages → Getty Images
Energiespecialist en -trendwatcher Jan Willem Zwang zei in maart tegen Tweakers dat het verschil in kosten tussen huishoudens zonder en met zonnepanelen een factor acht tot tien is
-
trendwatcher → -trendwatcher

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoniqueVdB

MoniqueVdB

Eindredacteur
Topicstarter
Ik heb de functietitel van 'trendwatcher' weggehaald, want het is onmogelijk om het streepje aan 'trendwatcher' vast te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multiplexer
.plan: December Prijzenparade - dag 3: Imou
Sla tot 3 mappen op, waardoor er meerdere verdiepingen kunnen worden beheerd.
Ik heb zo'n vermoeden dat dit geen mappen zijn, maar "maps" - oftewel plattegronden, aangezien het in de zin daarvoor ging over het in kaart brengen van je huis middels LiDAR.

---

Wellicht dat de capitalisation van LiDAR ook gecorrigeerd kan worden, aangezien het geen acroniem is ("Li" staat voor Light).

---

In de lijst met beknopte specs:

Stofreservoircapaciteit: 300 m

Ik weet niet veel van stofzuigers... maar het lijkt me dat je dit in liters meet. Als ik naar de uitgebreidere kenmerken van dit product kijk, dan lijkt '300 m' overeen te komen met '300 minuten' oplaadtijd. Niet met de stofreservoircapaciteit, die een inhoud van 3 liter heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door multiplexer op 18-12-2024 10:26 . Reden: Stofreservoircapaciteit toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Bedankt, ze zijn aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bux666
nieuws: Crucial MX500-SATA-ssd bereikt end-of-lifestatus
We maken ruimte in de line-up voor nieuwe producten en kijken ernaar uit om binnenkort met jullie te delen wat er gaat komen", zegt een Crucial-woordvoerder tegen Computerbase.
Computerbase → ComputerBase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Die staat ook weer goed, dankjewel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

nieuws: WeTransfer beperkt aantal gratis verzendingen tot 10 per maand en max...
Bij dit abonnement is dat maandelijkse uploadlimiet echter 300GB in plaats van 3GB.
dat → die (die limiet, niet dat limiet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:37

Hayte

Nieuwsredacteur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

nieuws: TikTok mag VS-verbod op 10 januari aanvechten bij Amerikaans Hooggere...
waarin de recht op vrijheid van meningsuiting is gevestigd
de recht → het recht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

nieuws: 'VS overweegt TP-Link-routers te verbieden vanwege veiligheidszorgen'
die gebruikt werden om cyberaanvallen mee uit te vallen
uit te vallen → uit te voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:48
nieuws: WeTransfer beperkt aantal gratis verzendingen tot 10 per maand en max...

Wie bijvoorbeeld op zowel 18 december en op 22 december vijf bestanden verstuurt, krijgt op 18 december vijf transfers en op 22 december de overige vijf.

Ik veronderstel dat de 2 eerste keren november moet zijn, anders krijg je op dezelfde dag al je bestanden terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
MoniqueVdB schreef op woensdag 18 december 2024 @ 08:03:
[...]

Ik heb de functietitel van 'trendwatcher' weggehaald, want het is onmogelijk om het streepje aan 'trendwatcher' vast te plakken.
Ik zie alleen nog de volgende half doorgevoerde suggestie:

nieuws: Ethisch hacker infiltreert online accounts vermiste neef - update
Update, 8:20 uur
8:20 uur → 8.20 uur (zie ook https://taaladvies.net/8h30-of-8u30-of-830-u-of-830-uur/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:37

Hayte

Nieuwsredacteur
Aangepast, dank weer voor het melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Amerikaanse CISA verplicht overheidsinstanties hun cloudomgevingen te...
Vóór 20 juni moeten de overheidsinstellingen hun configuraties gewijzigd hebben aan de hand van basisrichtlijnen die de CISA voor verschillende Microsoft-diensten gepubliceerd.
gepubliceerd → heeft gepubliceerd
Onder de regels wordt bijvoorbeeld 'phisingresistente multifactorauthenticatie' verplicht voor Entra ID en Azure Active Directory, zoals een fysieke FIDO2-beveiligingssleutel.
phisingresistente → phishingresistente (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=phishing, @AverageNL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: 'VS overweegt TP-Link-routers te verbieden vanwege veiligheidszorgen'
De regering bekijkt of de routers 'een risico voor de nationale veiligheid' vormen en overwegen een verkoopverbod.
overwegen → overweegt (want de regering is onderwerp en enkelvoud, @AverageNL)
"We verwelkomen iedere mogelijkheid om samen te werken met de Amerikaanse overheid om aan te tonen dat onze beveiligingspraktijken volledig in overeenstemming zijn met de industrie beveiligingsnormen en om onze voortdurende toewijding aan de Amerikaanse markt, consumenten en het aanpakken van nationale veiligheidsrisico's te tonen”, aldus de woordvoerder.
industrie beveiligingsnormen → industriële beveiligingsnormen (?)
Momenteel ligt ook een verbod op populaire videoapp TikTok in het verschiet, hoewel dat nog wordt aangevochten in de rechtbank.
op populaire videoapp TikTok → op de populaire videoapp TikTok

• MoniqueVdB

MoniqueVdB

Eindredacteur
Topicstarter
Is aangepast. Bedankt!

• Glenn85
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 13:53
nieuws: Micron haalt voor het eerst meer dan helft van de omzet uit datacente...

In het tabelletje met omzet en winst staat "in miljard USD" en dan vervolgens bij FQ4-24 staat "$887", het lijkt mij dat dit $0,887 moet zijn.

• richy3908
download: MobaXterm 24.4
Het kan overweg met onder meer ssh, telnet, rdp, vnc en ftp.
ssh → SSH (zie ook https://www.libssh.org/, @Drobanir)

In een post van @Delpozo over aanpassingen aan de Tweakers-schrijfwijzer staat immers het volgende:
We schreven namen van standaarden, normen en protocollen in kleine letters: usb, hdmi, sata. Voortaan schrijven we ze zoals de opsteller het wil; de naam maakt immers deel uit van de standaard: USB, HDMI, 5G, SATA, PCIe, microSD, ISO. Uitzonderingen zijn namen van standaarden e.d. die in het GB anders worden geschreven: bluetooth, oled, wifi. Ook hier geldt een maximum van vier opeenvolgende hoofdletters.
telnet → Telnet (zie ook http://www.faqs.org/rfcs/rfc854.html)
rdp → RDP (zie ook https://learn.microsoft.c...tocol?redirectedfrom=MSDN)
vnc → VNC (https://web.archive.org/w...ac.uk/vnc_docs/index.html)
ftp → FTP (zie ook https://datatracker.ietf.org/doc/html/rfc959; ja, ftp'en staat in het GB als werkwoord, maar niet als zelfstandig naamwoord, dus in mijn optiek schrijf je de afkorting van het protocol nog steeds met hoofdletters als je deze zelfstandig gebruikt)
MobaXterm is gratis voor thuisgebruik met slechts lichte beperkingen, een licentie voor in een commerciële omgeving kost 49 euro.
beperkingen, een → beperkingen; een

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:32

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

• richy3908
nieuws: Micron haalt voor het eerst meer dan helft van de omzet uit datacente...
Flashgeheugen- en dram-chips voor datacenters waren goed voor meer dan de helft van de record-kwartaalomzet van 8,7 miljard dollar.
record-kwartaalomzet → recordkwartaalomzet (onnodig koppelteken, @Tomas Hochstenbach; zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=record*)

• richy3908
nieuws: Plugwise brengt thermostaat uit die direct op P1-poort te plaatsen is
Daardoor krijgen gebruikers direct inzicht in hun verbruik, maar kunnen ze ook gebruik maken van functies om efficiënter met energie om te gaan.
gebruik maken → gebruikmaken (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=gebruikmaken, @EvelineM)
Op die manier is het mogelijk om het energieverbruik en de meterstanden uit te lezen.
energieverbruik → energiebruik (zie ook de Wet van behoud van energie en deze forumpost van Delpozo)
De Anna P1 is is nu beschikbaar als pre-order, voor een tijdelijk bedrag van 199 euro.
is is → is
De Anna P1 is is nu beschikbaar als pre-order, voor een tijdelijk bedrag van 199 euro.
pre-order → preorder (onnodig koppelteken; zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=preorderkit)
Pagina: 1 ... 54 ... 82 Laatste