review: Hoe goed is Googles Find My-netwerk? - AirTags vs. Google-tagsGoogle heeft het over detectie in 'high-traffic-area's' en in 'all area's'.
'high-traffic-area's' → 'high-traffic areas' (aangezien zowel
high-traffic als
area Engelstalige woorden zijn, is het nogal vreemd om het boeltje te behandelen alsof het Nederlands is, met een koppelteken en een apostrof voor meervoud, temeer daar er aanhalingstekens omheen staan, @
WoutF; het lijkt me daarom veel logischer om het gewoon als Engels te behandelen)
Google heeft het over detectie in 'high-traffic-area's' en in 'all area's'.
'all area's' → 'all areas' (idem dito)
En wanneer je apparaat wordt toegevoegd, krijg je een paar dagen van tevoren een melding hiervan met een opt-out-link erbij.
opt-out-link → opt-outlink (onnodig koppelteken)
Eenmaal bij je voordeur aangekomen kom je erachter en je opent je Find my-app om je sleutels te lokaliseren, je bent immers zo slim geweest om daar een tag aan te hangen.
lokaliseren, je → lokaliseren; je (of anders
lokaliseren, want je; een komma is hier incorrect, omdat wat erop volgt een opzichzelfstaande zin is, tenzij je er
want achter zet, want dan maak je er een bijzin van, alhoewel
want gecombineerd met
immers een beetje dubbelop is)
Waar de AirTag vrijwel elk uur zijn locatie ververste, werd de locatie van de Android-tag alleen geüpdated als ik daadwerkelijk zelf met mijn telefoon in de buurt was geweest.
geüpdated → geüpdatet (zie ook
https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=updaten)
Later die dag hadden beide trackers hun positie geüpdated vanaf het vliegveld van Alicante.
geüpdated → geüpdatet
Pas de dag daarna waren er blijkbaar genoeg Android-apparaten in de buurt geweest, want toen wist ook de Chipholo-tag ons te vertellen dat de envelop zich bij de Noorse post bevond.
Chipholo-tag → Chipolo-tag
Daarbij hebben we nu enkel met de Chipolo getest en is het in theorie mogelijk dat andere tag-fabrikanten krachtigere bluetoothhardware gebruiken, al betwijfelen we of dat enorm verschil zal maken.
tag-fabrikanten → tagfabrikanten (onnodig koppelteken)