Het grote Renault Scenic e-Tech 2024 topic

Pagina: 1 ... 47 48 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaxiGilbert
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 29-06 23:11
Ook iets bizar...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JdxulPo1dLwFn5Qzk52uX4PwxoE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jBHupKzQwHcr8M6NKlvON8Ct.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:14

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Eindelijk update over mijn Sniek: dealer belde, zou aan de "rekenmodule" van het laden liggen. Hebben module uit andere auto geplaatst en getest bij fastned. Er is een module besteld en onderweg, zou morgen binnen moeten komen.

Hoop dat de auto dan begin volgende week klaar is. dan heb ik nog 1,5 week om te testen voordat ik op vakantie ga. Ik moest eerst weer wat vertrouwen opbouwen in het snelladen voordat ik 1100km naar Tsjechië rijd...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriklu
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 26-06 19:34
vinden jullie het ook zo storend dat het uitzetten van cruise control en de achterklep zo moeilijk werken? vaak moet ik 2x drukken. first world problems mgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:33
Eriklu schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:34:
vinden jullie het ook zo storend dat het uitzetten van cruise control en de achterklep zo moeilijk werken? vaak moet ik 2x drukken. first world problems mgoed.
Ja, soms stoor ik me wel aan het niet in 1x kunnen uitzetten van de ACC inderdaad, maar je went er ook wel aan. De achterklep openen is gewoon een kwestie van lang indrukken tot je de piep/waarschuwingstoon dat de klep open gaat hoort.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:46

Japie.G

Colour Classic

Eriklu schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:34:
Uitzetten cc moeilijk? Wat is daar moeilijk aan dan?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B R M
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 10:16
FaBioTh schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:05:
Ik heb zojuist bericht gekregen dat ik over twee weekjes de scenic krijg! Hartstikke mooi maar nu ben ik benieuwd of er mensen hier een telefoonhouder als aanrader hebben? Het liefst 1 met magsafe gezien ik een iPhone heb. Of ik moet mezelf laten wennen aan carplay dat kan ook.. maar daar heb ik nog weinig ervaring mee en merkte al dat de iPhone niet echt makkelijk laad op dat plateautje
Ik heb de afgelopen 20 jaar altijd met brodit gereden, maar voor de scenic had ik daar geen zin meer in en heb ik er zo’n ding ingezet

I just found this on AliExpress: €4,49 | Magnetic Holder Car Phone Holder Stand Foldable Mobile Phone Support Mount for Iphone 12 13 14 Pro Max Samsung for All Dashboard
https://a.aliexpress.com/_EyMzXbC

Bevalt me prima.

Heb even een random foto gezocht waar ie op staat. Kan morgen wel eentje maken met de telefoon erop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6LnVUnCrXGkDCIphwbHXOq0N0BM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TRX5OTOt7lpjDmgRA5Ucv7qH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:14

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik snap nooit zo goed waarom mensen hun telefoon in het zicht willen hebben? Je hebt hem toch niet nodig met Android auto?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
Japie.G schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 22:41:
[...]

Uitzetten cc moeilijk? Wat is daar moeilijk aan dan?
Ik merk dat ik de knop soms nog een keer moet indrukken omdat bij de eerste keer indrukken de ACC gewoon niet uit gaat. Je moet wel echt goed hard drukken voor m'n gevoel.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dendrowen
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10:35
MaSw85 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 08:52:
[...]

Ik merk dat ik de knop soms nog een keer moet indrukken omdat bij de eerste keer indrukken de ACC gewoon niet uit gaat. Je moet wel echt goed hard drukken voor m'n gevoel.
Dat is vreemd. Klinkt alsof de knop niet helemaal lekker is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
B R M schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 22:48:
[...]

Ik heb de afgelopen 20 jaar altijd met brodit gereden, maar voor de scenic had ik daar geen zin meer in en heb ik er zo’n ding ingezet

I just found this on AliExpress: €4,49 | Magnetic Holder Car Phone Holder Stand Foldable Mobile Phone Support Mount for Iphone 12 13 14 Pro Max Samsung for All Dashboard
https://a.aliexpress.com/_EyMzXbC

Bevalt me prima.

Heb even een random foto gezocht waar ie op staat. Kan morgen wel eentje maken met de telefoon erop.

[Afbeelding]
Kan je dat klittenband op je dashboard er ook weer makkelijk af halen met die tape? Voor een leaseauto na 4-5 jaar gebruik wel prettig denk ik.

Komoot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:12

Croga

The Unreasonable Man

Gisteren contract getekend voor de Scenic Esprit Alpine met mat glans. Hij staat al klaar bij de dealer, moet alleen nog wat administratieve *bleep* gebeuren. Hopelijk begin volgende week ophalen.

Ik heb er zin in :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
Dendrowen schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 08:53:
[...]

Dat is vreemd. Klinkt alsof de knop niet helemaal lekker is...
'Goed hard' is wellicht niet helemaal lekker omschreven. Heb het sowieso bij meerdere knoppen dat ik ze wel goed (voor het gevoel wat verder) moet indrukken dan ik eerder gewend was in voorgangers van de Scenic (bijv. Focus of Leon). Daar had je veel minder kracht voor nodig.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:09
Chaoss schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:37:
Hoop dat de auto dan begin volgende week klaar is. dan heb ik nog 1,5 week om te testen voordat ik op vakantie ga. Ik moest eerst weer wat vertrouwen opbouwen in het snelladen voordat ik 1100km naar Tsjechië rijd...
Denk dat als je 2 a 3 keer aan de snellader gehangen hebt, en het werkt, dat het dan met het vertrouwen wel snor zit. Uiteraard wel benieuwd naar je trip!
MaSw85 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 08:59:
'Goed hard' is wellicht niet helemaal lekker omschreven. Heb het sowieso bij meerdere knoppen dat ik ze wel goed (voor het gevoel wat verder) moet indrukken dan ik eerder gewend was in voorgangers van de Scenic (bijv. Focus of Leon). Daar had je veel minder kracht voor nodig.
Ja het is wat hè...... poeh poeh. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:46

Japie.G

Colour Classic

MaSw85 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 08:52:
[...]

Ga er maar vanuit dat dat echt niet goed is. Totaal geen last van hier, gebruik die knop hier tientallen keren per dag, nog nooit 1 weigering meegemaakt. Of ik nou hard of zacht druk, zodra ik het klikje voel is de reactie er.

Of je had touch knoppen in andere auto's die je niet fysiek indrukte, of er is iets mis met je huidige knopjes :P

[ Voor 17% gewijzigd door Japie.G op 27-06-2025 09:42 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEd79
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-06 17:38
MaSw85 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 08:59:
[...]

De knoppen reageren voor mijn gevoel niet betrouwbaar. Het volgens mij niet een kwestie van extra hard drukken. Je hebt vaak meerdere pogingen nodig. En dat is niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 00:48:
Ik snap nooit zo goed waarom mensen hun telefoon in het zicht willen hebben? Je hebt hem toch niet nodig met Android auto?
Sowieso zit ik op iOS ennn veel apps hebben niet een carplay variant die werkt geloof ik. Zoals de podcast app die ik gebruik en flitsmeister is ook een dingetje. Maar je hebt een punt hoor, ik ben alleen wel iemand die af en toe als ik stil sta even wil kijken of ik wat mail/berichtjes gemist heb en dan vind ik het fijn dat ik dat zo in zicht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00key
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:56
FaBioTh schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 11:44:
[...]

Sowieso zit ik op iOS ennn veel apps hebben niet een carplay variant die werkt geloof ik. Zoals de podcast app die ik gebruik en flitsmeister is ook een dingetje. Maar je hebt een punt hoor, ik ben alleen wel iemand die af en toe als ik stil sta even wil kijken of ik wat mail/berichtjes gemist heb en dan vind ik het fijn dat ik dat zo in zicht heb.
Of Car Scanner voor de geeks, om accu temperatuur, vermogenlimiet en laad/ontlaad kW's uit te lezen. Oh en GPS speed voor trajectcontroles, als ik 80/100 mag rij ik dat ook.

Naja laatste is na een tijdje overbodig, 86=80 weet ik ondertussen wel voor mijn auto + banden combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borkhuis
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:00
Chaoss schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 00:48:
Een van de apps die niet op Android Auto of Automotive werkt is Flitsmeister, die heb ik dan op mijn telefoon. Verder gebruik ik meestal de ingebouwde Maps en niet de Android Auto versie. Maar daar krijg je geen meldingen van bijvoorbeeld Whatsapp. Die zie ik wel op de telefoon en dan kan ik even naar het Android Auto scherm overschakelen om de berichten te laten voorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
Japie.G schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 09:39:
[...]

Ga er maar vanuit dat dat echt niet goed is. Totaal geen last van hier, gebruik die knop hier tientallen keren per dag, nog nooit 1 weigering meegemaakt. Of ik nou hard of zacht druk, zodra ik het klikje voel is de reactie er.

Of je had touch knoppen in andere auto's die je niet fysiek indrukte, of er is iets mis met je huidige knopjes :P
Zal het aangeven bij een volgende keer bij de dealer. Hopelijk is dat voor de OTA update voor OPD :)

Iets anders trouwens, ben benieuwd of jullie dat ook hebben. Kwam er vanmiddag achter toen ik de achterklep wilde openen via de knop onderop de klep en ik iets te ver naar rechts zag dat het lampje daarnaast los zat. Toen ik de andere ging testen, zat die ook los. Gaat dus om die twee lampjes die witte lampen geven (bij wat ik denk als de auto in de R stand staat). Hebben jullie dat ook? Hoe zet ik dat (beter) vast? Of gewoon maar langs de dealer, want toch een leasebak en niet mijn kosten.

Edit: Deze dus:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EwRrSiMRZN1KjC13HRN5ggG-OPA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U1MOR8370P4QPjbLcWZr5kjh.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door MaSw85 op 27-06-2025 16:13 ]

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dendrowen
MaSw85 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 16:09:
[...]

Zal het aangeven bij een volgende keer bij de dealer. Hopelijk is dat voor de OTA update voor OPD :)

Iets anders trouwens, ben benieuwd of jullie dat ook hebben. Kwam er vanmiddag achter toen ik de achterklep wilde openen via de knop onderop de klep en ik iets te ver naar rechts zag dat het lampje daarnaast los zat. Toen ik de andere ging testen, zat die ook los. Gaat dus om die twee lampjes die witte lampen geven (bij wat ik denk als de auto in de R stand staat). Hebben jullie dat ook? Hoe zet ik dat (beter) vast? Of gewoon maar langs de dealer, want toch een leasebak en niet mijn kosten.

Edit: Deze dus:

[Afbeelding]
Dat is volgens mij de kenteken verlichting. Wat bedoel je met los? Dat het lampje zelf los zit, of alleen het afdekplaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
Dendrowen schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 16:31:
[...]

Dat is volgens mij de kenteken verlichting. Wat bedoel je met los? Dat het lampje zelf los zit, of alleen het afdekplaatje?
Het lampje lijkt los te zitten, er zit niet echt een afdekplaatje op. Het lampje zit mogelijk wel in iets van een frame, maar dat beweegt dan ook mee. Er zit wat speling in wat je op de foto als lampje ziet, daar omheen zit iets van reliëf/een kleine verhoging. Dat is gewoon hoe dat stuk loopt en geen los onderdeel in ieder geval.

Komoot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B R M
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 10:16
MaSw85 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 08:57:
[...]

Kan je dat klittenband op je dashboard er ook weer makkelijk af halen met die tape? Voor een leaseauto na 4-5 jaar gebruik wel prettig denk ik.
Geen idee. Zie ik dan wel. Volgens mij solide spul. Heb ze nog nooit lang naar de binnenzijde zien kijken bij het inleveren van een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:11
Tackleberry schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:19:
[...]

Nog dank voor deze tip. Mijn contract stond klaar om getekend te worden toen ik dit las. Gelukkig kon het nog aangepast worden. Nu nog even wachten op de bevestiging van de dealer dat hij daadwerkelijk besteld is.

Scenic E-Tech Long Range Techno
Rouge Flamme
Pack advanced driving assist &  augmented vision
Pack Light & sound
V2L adapter voor gebruik van externe elektrische aparaten
Dubbele bodemplaat voor kabelopslag
Ook ik lijk geluk te gaan hebben...
Definitieve bestelling: 18-06
Eerste verwachte leverdatum: 04-07
Bijgewerkte verwachte leverdatum: 08-07

Alleen betekent dit wel dat er iets meer druk komt op het regelen van alle randzaken. Hopen dat het kenteken snel bekend is, dan kan ik alvast werk maken van dingen als de laadpas en Umweltplakette, aangezien we met de auto op vakantie gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petsce
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 27-06 23:11
Leuke Bright video over hoe een Scenic in elkaar wordt gezet.
Als eerste werd mijn keuze bepaald door de Scenic zelf maar daar bovenop komt
de doordachte productie wat duurzaamheid betreft.

YouTube: Het kan WEL: deze auto is ECHT Europees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-06 21:18

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nemean schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:49:
Heb vandaag mijn Renault Scenic mogen ontvangen en eerste KMs even lekker rond gereden en lekker geoefend want van benzine naar elektrisch is toch een wereld van verschil. De auto reageert lekker direct en stuurt ondanks zijn gewicht en ook wel omvang toch vrij sportief. Regeneren heb ik op de zwaarste stand gezet, dit voelt ook aardig goed om zo af te remmen bij het rijden en is makkelijk aan te passen.

Paar pluspunten (naar mijn mening):
- Blijft een prachtige auto om te zien. De vormgeving klopt van voor tot achter. En is echt goed gelukt, Renault maakt hier echt sprongen.
- Het interieur is strak maar ook modern, ben ik heel blij mee.
- Het is geen slome auto, de auto reageert snel als je even wat 'gas' bij wilt geven. Ook in de Eco-stand gaat dit goed.
- Het uitschakelen van de hulp functies zit niet onnodig verstopt en is makkelijk uit te voeren.
- Stoelen zitten erg lekker, het zijn niet de kuipstoeltjes bij de Proceed die je wat steviger vasthouden maar dat maakt niet heel erg uit.
- De ruimte is echt perfect. Mijn dochter zit niet langer met haar schoenen in mijn rug te duwen (ze is twee dus luisteren is soms nog moeilijk ;-)).
- Deuren die goed ruim open gaan is echt een plus punt voor de kinderstoeltjes achterin.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Paar persoonlijke min punt meningen:
- Ik heb de USB-poorten nog niet kunnen vinden aan de voorzijde, ik merk dat Apple CarPlay via Bluetooth al paar keer vast liep of de audio ging stotteren.
- Massage functie vind ik niet heel bijzonder, op de site stond dat een keer prominent aangegeven. Maar ach, ook maar hebbedingetje.
- Persoonlijk ben ik nog niet helemaal te spreken over de chrome onderdelen op de Techno uitvoering. Maar dat is een kwestie van smaak. De Alpine een paar keer tegen gekomen en die vind ik dan toch net nog iets mooier ogen.

Des al niet te min, weinig te klagen en zeer tevreden mee. En voor de liefhebber nog even een fotootje.

[Afbeelding]
Nog een kleine update van mij.

Ik had een paar dagen vrij en dat vroeg natuurlijk om een proefritje vanuit het mooie Zeeland naar Limburg (drielandenpunt) en daarna naar Valkenburg (blijf het een prachtige locatie/omgeving vinden). Met de vrouw, mijn dochter van bijna 3 en zoontje van 9 maanden. En daarna weer op retour met een paar lekkere Limburgse Vlaaien. ;)

Het was een behoorlijk ritje (ongeveer 220 km). Ik had de auto volledig opgeladen tot 100% en kwam aan met nog zo'n 300 km actieradius over (inclusief het gebruik van airco en dergelijke). Gemiddeld reed ik tussen de 100 en 120 km/u (stukje België mee gepakt) en op een paar momenten kon ik het niet laten om te genieten van de acceleratie die deze auto te bieden heeft (sorry, zal het proberen af te leren :+) Hoewel het misschien niet z’n primaire doel is, voelt deze auto verrassend snel aan, en tegelijkertijd erg comfortabel.

Paar dingen die ik misschien al eerder gemeld heb maar toch nog keer wil benoemen (wat jullie vast weten, aangezien het een Renault Scenic E-Tech topic is :D )
  • De auto is prachtig en heb al iemand uit de straat aan de deur gehad die de wagen even wou bekijken ook van binnen, omdat hij deze auto toch ook wel overweegt.
  • De deuren gaan écht ver open, wat ideaal is bij het in- en uitladen van kinderen in die enorme en onhandige kinderstoeltjes.
  • De auto is stil en comfortabel. Ik had een paar keer dat ik veel harder reed dan ik doorhad. Pas bij hogere snelheden wordt het windgeruis wat meer hoorbaar.
  • De kofferbak is groot — de kinderwagen past er met gemak in. Ik kan niet wachten tot die eruit kan, zodat er een koelbox in de plaats komt.
  • Het automatisch vertragen / regeneratief remmen is fantastisch en ik was er zo aan gewend.
  • Het camerabeeld achter is een geweldige optie en ik heb het al een paar keer gebruikt.
  • Mijn vrouw is blij dat de auto wat hoger is, dat maakt het instappen makkelijker, en binnenin is er merkbaar meer ruimte dan bij de Kia Proceed
  • Zoveel handige opbergruimte in het interieur. Voor flessen, telefoons, alles heeft z’n plek.
Maar ook nog paar minuscule nadeeltjes:
  • Ik ben twee laadpalen tegen gekomen die niet werkte. De Scenic bleef melden: "Controle bezig", zonder verdere actie.
  • Soms reageren de knoppen niet goed. Bijvoorbeeld bij het openen van de koffer via de afstandsbediening of de knop op het dashboard. Ik hoor soms het motortje in de kofferbak wel draaien maar gebeurt er niets
  • De auto remde op ACC (Adaptive Cruise Control) twee keer uit het niets. Geen idee waarom, maar het veroorzaakte wel verwarring bij een paar auto's achter mij.
  • Niet echt een ergernis, maar meer een "oh, daar zit het"-moment: de haken voor de kinderstoel in de achterbak zijn goed verstopt. (Voor iemand die hier ook naar zocht: kijk onder het icoontje dat op de achterkant van de rugleuning is gestikt. Als je met je vinger volgt, voel je een klein openingetje. Erg netjes weggewerkt. Complimenten aan Renault!)
  • Wat ik mis: een klein vakje voor zonnebrillen. In de Kia Proceed zat er zo eentje in het dak — ideaal. Mocht iemand daar nog een tip voor hebben, ik hou mij aanbeveloen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Nemean schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 00:52:

Maar ook nog paar minuscule nadeeltjes:
[list]
• Ik ben twee laadpalen tegen gekomen die niet werkte. De Scenic bleef melden: "Controle bezig", zonder verdere actie.
Beschouw ik niet als een (klein) minpunt van de Scenic, meer van de laadpaal-aanbieder.
Of een fout van de bestuurder.
2 weken geleden kreeg ik ook die melding, het bleef maar aan de gang, snapte er niets van want laden bij een Tesla SuC levert mij nauwelijks problemen op. Totdat vrouwlief zei; 'Heb je wel goed aangesloten?', hmm, zag inderdaad dat het niet helemaal aansloot, sessie beëindigt, opnieuw gestart, nu de stekker er wel goed in, et voila! Zo maar een voorbeeld hoe het dus mis kan gaan. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarsie
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 07:51
Probleem opgelost ivm halve actieradius na de terugroep actie:
Gelukkig geen nieuwe tractie batterij maar een compleet nieuwe software update vanuit Renault Frankrijk er op gezet en nu is het probleem opgelost.
Complimenten voor Renault Nederland en de dealer.
Kan met een gerust hart weer veel kilometers maken voor dat ik moet stekkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dendrowen
Aarsie schreef op maandag 30 juni 2025 @ 07:50:
Gelukkig geen nieuwe tractie batterij maar een compleet nieuwe software update vanuit Renault Frankrijk er op gezet en nu is het probleem opgelost.
Heel mooi! Ook fijn om te weten dat de accu's niet stuk zijn gegaan. Ik werd best wel een beetje nerveus van die berichten 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:53
Aarsie schreef op maandag 30 juni 2025 @ 07:50:
Mooi zo! Zouden ze per ongeluk firmware van de kleine batterij erop hebben gezet toen het probleem onstond? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoman360
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:47
Vanmiddag om 15u mag ik de Iconic ophalen. Hebben jullie nog tips waar ik zeker moet naar kijken? Ik verwacht een vlekkeloze auto, maar wie weet heb ik een maandagmorgen auto te pakken. Bovenstaande berichten over de range, ik zal eens goed kijken naar dat getal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
Nemean schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 00:52:
[...]
  • De deuren gaan écht ver open, wat ideaal is bij het in- en uitladen van kinderen in die enorme en onhandige kinderstoeltjes.
Ja, dat is erg fijn. Wat dan wel jammer is, is dat het portier van de bestuurder veel standen heeft waarop ie open blijft, maar dat de portier van de achterbank maar op 2-3 punten 'vast' te zetten is. Wanneer ik in de garage mijn dochter in de stoel wil zetten, merk ik dat het fijn zou zijn geweest als er meer punten waren waarop die deur open kan blijven staan i.p.v. halverwege of helemaal open.

Komoot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjanzjak
Dendrowen schreef op maandag 30 juni 2025 @ 07:53:
Ik werd best wel een beetje nerveus van die berichten 😅
Ja? Als nou dit hele topic volstaat met dit soort berichten, ok, dan kan ik het wel begrijpen maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer. ;)
MaSw85 schreef op maandag 30 juni 2025 @ 09:24:
Ja, dat is erg fijn. Wat dan wel jammer is, is dat het portier van de bestuurder veel standen heeft waarop ie open blijft, maar dat de portier van de achterbank maar op 2-3 punten 'vast' te zetten is. Wanneer ik in de garage mijn dochter in de stoel wil zetten, merk ik dat het fijn zou zijn geweest als er meer punten waren waarop die deur open kan blijven staan i.p.v. halverwege of helemaal open.
Ik heb wat stukken van de zijkanten van mijn garage 'bekleed' met piepschuimen platen van 1 meter hoog en 5 centimeter dik. Heel makkelijk, en vrij snel, klusje, waar ik nog altijd 'plezier' aan beleef want ik hoef daarom geen rekening te houden met de 'standen' van de deur.
Pagina: 1 ... 47 48 Laatste