Mijn vraag
Hier kom ik zelf niet uit en voor ik mobo/cpu terug stuur, misschien weten jullie wat er mis gaat.
Dus ik installeer Windows en alles gaat goed tot ik internet inplug dan, max 1 minuut en pc gaat in bootloop en komt er niet meer uit. De enigste weg eruit is een restore
Relevante software en hardware die ik gebruik
uitvoering: AMD Ryzen 7 5800X Boxed
uitvoering: MSI B550 Gaming Gen3 * heb de laatste bios er al op staan
2 latjes van deze set uitvoering: G.Skill Ripjaws V F4-3200C16Q-64GVK (32GB dus) **Had corshair geheugen erin gezet in de plaats van gskill
uitvoering: Corsair AX1500i (voor momenteel overkill maar de 7900XTX komt erin.
Graka uitvoering: HP FirePro W2100 2GB (gewoon om beeld te hebben
)
Scherm uitvoering: Iiyama T2252MSC-B1 Zwart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1 latje geheugen (dit 4x geprobeerd), nu dus terug op 2 latjes
Bios xmp en boost afzetten
alleen 24p en 8p cpu aansluiten
Edit: een uitvoering: ASUS XG-C100C geïsntalleerd driver geïnstalleerd en zelfde fenomeen.
Hier kom ik zelf niet uit en voor ik mobo/cpu terug stuur, misschien weten jullie wat er mis gaat.
Dus ik installeer Windows en alles gaat goed tot ik internet inplug dan, max 1 minuut en pc gaat in bootloop en komt er niet meer uit. De enigste weg eruit is een restore

Relevante software en hardware die ik gebruik
uitvoering: AMD Ryzen 7 5800X Boxed
uitvoering: MSI B550 Gaming Gen3 * heb de laatste bios er al op staan
2 latjes van deze set uitvoering: G.Skill Ripjaws V F4-3200C16Q-64GVK (32GB dus) **Had corshair geheugen erin gezet in de plaats van gskill

uitvoering: Corsair AX1500i (voor momenteel overkill maar de 7900XTX komt erin.
Graka uitvoering: HP FirePro W2100 2GB (gewoon om beeld te hebben
Scherm uitvoering: Iiyama T2252MSC-B1 Zwart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1 latje geheugen (dit 4x geprobeerd), nu dus terug op 2 latjes
Bios xmp en boost afzetten
alleen 24p en 8p cpu aansluiten
Edit: een uitvoering: ASUS XG-C100C geïsntalleerd driver geïnstalleerd en zelfde fenomeen.
[ Voor 14% gewijzigd door Damic op 18-11-2023 22:37 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag