Ik doorloop dezelfde stappen. Alleen krijg ik geen piep na enkele seconden.
Ook ingebouwde wifi in de unit.
Ook ingebouwde wifi in de unit.
En je bent ook met je telefoon verbonden met het 2.4 Ghz netwerk wat je wil koppelen aan je airco units?kjiratsiekoedel schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:30:
[...]
Ja, ik zie rode & oranje led knipperen.
Ik zie ook wifi netwerk vanuit de unit op mijn telefoon en kan verbinding maken. En vervolgens probeer ik mijn wifi gegevens in te voeren in de app. Dat opslaan lijkt niet te lukken.
Wps werkt niet. Misschien omdat ik mijn router eigenlijk alleen gebruik om mijn accespoints in te doen. Dus ik gebruik niet t wifi netwerk van de router.
Ja, ook datmaupie1967 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 14:56:
[...]
En je bent ook met je telefoon verbonden met het 2.4 Ghz netwerk wat je wil koppelen aan je airco units?
Kan zijn dat jouw wifi module of airco dit niet ondersteunt. Er zitten wat verschillen afhankelijk van de leeftijd en of je bijvoorbeeld achteraf wifi hebt toegevoegd.brtkpr schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:11:
Weet iemand waarom ik in de app geen weektimer kan aanklikken? (Grey-out)
Misschien de unit resetten of is er iets anders dat speelt?
[ Voor 14% gewijzigd door LED-Maniak op 27-09-2025 13:27 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Nou het gekke is dat het vorig jaar nog goed werkte, weliswaar toen met iPhone.LED-Maniak schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:26:
[...]
Kan zijn dat jouw wifi module of airco dit niet ondersteunt. Er zitten wat verschillen afhankelijk van de leeftijd en of je bijvoorbeeld achteraf wifi hebt toegevoegd.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq