Bovenaan het forum [Delta XGS-PON Glas] Eigen ONT/modem/router installeren - 2 staat nu al weken een advertentie van een Fritz!box 5590 XGS-PON voor €229. Mooie aanbieding, maar klik je er op, dan blijkt dat modem niet voor die prijs te koop te zijn, wel voor €40 meer. De Fritz|boc 5590 AON-versie is wel voor die prijs te koop.
Ik heb je reactie even afgesplitst van Feedbacktopic voor advertenties (banners), want het betreft hier een Pricewatch-koppeling en geen advertentie (banner) 
Zo te zien is aan [Delta XGS-PON Glas] Eigen ONT/modem/router installeren - 2 de serie product: AVM FRITZ!Box 5590 Fiber XGS-PON gekoppeld, en wordt bij de koppeling automatisch de laagste prijs uit die serie getoond. Dat lijkt me as intended, maar dat kan een developer in dit forum bevestigen.
Zo te zien is aan [Delta XGS-PON Glas] Eigen ONT/modem/router installeren - 2 de serie product: AVM FRITZ!Box 5590 Fiber XGS-PON gekoppeld, en wordt bij de koppeling automatisch de laagste prijs uit die serie getoond. Dat lijkt me as intended, maar dat kan een developer in dit forum bevestigen.
Maar dat toont die advertentie toch niet? Een 5590 XGS-PON is wat anders dan een 5590 AON, die zijn ook niet door elkaar te gebruiken. Ik zou het snappen als er alleen Fritz!Box 5590 Fiber had gestaan. Maar de toevoeging XGS-PON is altijd al duurder geweest dan de AON.
In dat geval moet ofwel de naam van de serie aangepast worden, of beide producten moeten niet als serie gekoppeld zijn. Dat is iets wat ze in Pricewatch kunnen oplossen, dus ik verplaats je topic (nogmaals)
@peewee. Ik heb de toevoeging "XGS-PON" uit de titel van het product gehaald: product: AVM FRITZ!Box 5590 Fiber. Hopelijk is het nu een stuk duidelijker.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.