Valorian schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:51:
[...]
Als ik het goed begrepen heb uit de combi van startpost en vervolgposts dan is de plek voor het huis van de buren formeel geen parkeerplek, en zodanig klein dat daar geen van de twee auto's van TS past zonder de oprit van de buren (deels) te blokkeren. Ik denk dat daarom de buren wel in hun recht staan als ze aangeven dat dat niet gewenst is. De manier waarop ze dat zeggen ("consequenties") is alleen wel wat tokkie-achtig in mijn optiek

(deel van) oprit blokkeren is natuurlijk wel een issue.
...idd. nog geen reden voor tokkiegedrag of al bij voorbaat te gaan dreigen.
...maar, het zal wellicht aan mij liggen: TS wil dus niet één auto kwijt kunnen voor het huis van de buren, maar 2 auto's... tja... dat wordt wel een beetje doorgedreven.
Dan snap ik ook niet goed waarom het voor TS niet mogelijk is, wanneer ie even z'n old-timer wil buiten halen, hij de andere wagen eens even op 4 aanwijzers ergens zet voor de tijd dat het duurt om z'n old-timer op straat te zetten, we spreken hier toch niet over uren?
Ik kan snappen dat het niet ideaal is:
Ritje willen doen in old-timer = andere wagen van oprit zetten op 4 richtingaanwijzers "damn, de buur staat weer voor ons huis", op straat zetten dan maar, old-timer buiten halen en op straat zetten, andere wagen terug op oprit.
Terugkomen van leuk ritje met Old-timer = stoppen op straat (want buur staat weer voor ons huis), uitstappen, sleutels andere wagen pakken, die van oprit op straat zetten, 4 richtingaanwijzers aan, old-timer garage in rijden, uitstappen, terug in andere wagen stappen, die terug op oprit zetten.
...maar eerlijk: waarover zijn we hier bezig? dit zijn de beslommeringen van het leven in een buurt met anderen.
Is idd. lastig dat die buur steeds z'n wagen voor TS z'n huis zet... maar zo lang dat stuk openbaar is, én die wagen geen in/uitrit blokkeert, kan TS daaraan niet veel veranderen vrees ik...
[
Voor 27% gewijzigd door
PinusRigida op 17-11-2023 14:04
]