[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.163 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

r6aw schreef op woensdag 8 november 2023 @ 06:09:
[...]

Jaa ik 9374743455 miljoen om btc te kopen
Hoop dat ze nog wat over hebben na jouw bestelling, ik heb ook wel interesse, goeie deal lijkt me zo!
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 18:15:
[...]

Zo is het maar net.

Ik leef "zuinig" en probeer ook waar ik kan mijn lasten te verlagen om daarnaast 2x per dag een tray, te dure, Schultenbräu leeg te tikken. Pure luxe en lekker genieten. Mijn advies, vooral doen als het kan! Laten vloeien die goudgele rakkers!
Schultenbrau Extra Zwaar kost 1,19 voor een halve liter 12% daar kan geen goedkope wijn of sterke drank tegen op. Meeste alcohol per euro, statistieken zijn tegenwoordig nou eenmaal belangrijk in het leven.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:31
Robinhood's Tenev Teases EU Expansion, Addresses Relisting Delisted Tokens Like Cardano, MATIC And Solana
https://www.benzinga.com/...-tokens-like-cardano-mati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
FTX and Alameda Research further moved altcoins to exchanges
https://platform.spotonch...ltcoins-to-exchanges-4711

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Als ik 10 regels code schrijf en ze 1 voor 1 commit, dan heb ik 10x zoveel activiteit. Zou je daarom mijn coin moeten kopen ipv die van de ander die misschien wel veel efficiënter programmeert en hetzelfde in 5 regels kan en dat in 1x ipv 10x commit?

KPI's moet je zorgvuldig kiezen en altijd in combinatie met meerdere factoren.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Taro schreef op woensdag 8 november 2023 @ 07:40:
[...]

Als ik 10 regels code schrijf en ze 1 voor 1 commit, dan heb ik 10x zoveel activiteit. Zou je daarom mijn coin moeten kopen ipv die van de ander die misschien wel veel efficiënter programmeert en hetzelfde in 5 regels kan en dat in 1x ipv 10x commit?

KPI's moet je zorgvuldig kiezen en altijd in combinatie met meerdere factoren.
App santiment zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:47
Darrell schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 19:46:
Gelukkig goed geluisterd naar alle glazen bollen hier vanmiddag en op tijd alles in de dip verkocht.

spoiler:
Hodl
Dit gaat vast over mijn sell. Ik zal dan nog even verduidelijken dat ik vanuit m'n scheiding alles aan het afronden ben, en daar hoort dan ook het opdelen van crypto bij.

Dit was uiteraard niet een tip of advies om te verkopen.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
https://www.nu.nl/economi...t-door-lagere-rentes.html

Wat een mooi systeem is er toch gemaakt he 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Numbers schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:42:
Het heeft even geduurd, maar na bijna 2 jaar sta ik weer break even. Begin '22 in het rood gegaan. De boel laten uitrazen en vervolgens met DCA en meerdere extra spot aankopen m'n GAK flink omlaag gekregen. Als ik nu terug kijk staan al die DCA momenten in het groen, sommige (BTC) zelfs 113% :*)

Portefeuille is ook heerlijk overzichtelijk met BTC / ETH net geen 50/50 en 1% wat klein grut. Was eigenlijk 40/60, maar BTC is wat sterker geweest laatste tijd.

Ondanks de grappen hier over de DCA politie werkt het wel en geeft het een verdomd goed gevoel om nu al, aan het begin van de bullrun, in de plus te staan :D
Goed verhaal man, netjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op woensdag 8 november 2023 @ 08:14:
[...]

Dit gaat vast over mijn sell. Ik zal dan nog even verduidelijken dat ik vanuit m'n scheiding alles aan het afronden ben, en daar hoort dan ook het opdelen van crypto bij.

Dit ging zeker niet over jouw sell. Ik ken je situatie en had al zo een vermoeden dat het daarmee te maken had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:19
Ator *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:51

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
Voorbij de koffie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Wat een monster. Die heb ik helaas niet maar lijkt me een easy hodl…

Zat even te kijken waar de stijging in de pf vandaan kwam maar TET gaat ook aardig.

@Gelukszoekr jij bent wel van de innovatieve ideetjes toch:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AMhfsAgLB1P8zfMZrwcEx-LB83E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WsAm9z14WfD5r2pl5fPtGqYa.jpg?f=fotoalbum_large

Verder heb ik geen idee, ik denk iets van een lightning achtig netwerk om BTC sneller te versturen? Met een QR code (softnote) in dit geval.

Agja number go up dus we zien het wel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Gelukszoekr schreef op woensdag 8 november 2023 @ 08:14:
[...]

Waarom zou je dit opdelen? Is dit officieel vastgelegd dat dit vermogen van jullie samen is?
Dingen die je samen koopt en gezamenlijk betaald zijn van jullie samen, maar een crypto pf die je zelf hebt aangelegd is toch van jou? Je gaat haar kleding toch ook niet splitten? Er van uitgaande dat ze meer kleding en schoenen ed heeft dan jou?

Snap dat de waarde van crypto tov kleding anders is in verhouding, maar kijk dan bijv naar sieraden ofzo.

(Hoef niet alle scheiding details want off topic, maar mbt eigendom crypto vind ik t wel on topic)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Alpina schreef op woensdag 8 november 2023 @ 09:02:
[...]

Wat een monster. Die heb ik helaas niet maar lijkt me een easy hodl…

Zat even te kijken waar de stijging in de pf vandaan kwam maar TET gaat ook aardig.

@Gelukszoekr jij bent wel van de innovatieve ideetjes toch:

[Afbeelding]

Verder heb ik geen idee, ik denk iets van een lightning achtig netwerk om BTC sneller te versturen? Met een QR code (softnote) in dit geval.

Agja number go up dus we zien het wel :')
Het gaat in principe al mis in het plaatje omdat er over een token wordt gesproken. Aangezien je geen link gaf, dan maar google raadplegen op "Tectum token". Het is blijkbaar een ERC20 token. Wat heeft een Ethereum token toe te voegen aan Bitcoin vraag ik me dan direct af.

Dan kom ik op hun website. Mooi blauw kleurtje. En groot in beeld de meest standaard tekst voor een crypto website "The Fastest Blockchain for All Industries
Tectum is the world’s fastest blockchain – a lightning-fast distributed ledger powering the superconductive digital financial environment of the future."
:O

Ik heb eigenlijk al geen zin meer om te gaan zoeken binnen hun talloze projecten wat het gouden ei zou moeten zijn voor het Bitcoin scaling probleem. Ik geloof er helemaal niks van dat dit iets kan zijn...

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Don Guacamole schreef op woensdag 8 november 2023 @ 09:05:
[...]

Waarom zou je dit opdelen? Is dit officieel vastgelegd dat dit vermogen van jullie samen is?
Dingen die je samen koopt en gezamenlijk betaald zijn van jullie samen, maar een crypto pf die je zelf hebt aangelegd is toch van jou? Je gaat haar kleding toch ook niet splitten? Er van uitgaande dat ze meer kleding en schoenen ed heeft dan jou?

Snap dat de waarde van crypto tov kleding anders is in verhouding, maar kijk dan bijv naar sieraden ofzo.

(Hoef niet alle scheiding details want off topic, maar mbt eigendom crypto vind ik t wel on topic)
Dat is zo. Volgens de wet had het waarschijnlijk niet gehoeven. Maar het gaat er om dat, ondanks dat het een stressvolle en pijnlijke situatie is je hoogste prioriteit moet zijn om op zo'n goed mogelijke manier uit elkaar te gaan om er voor te zorgen dat onze zoon hier zo min mogelijk last van heeft. Daar hoort dus bij dat je meedenkt met elkaar, en elkaar dingen gunt. Dan kost dat maar een paar knaken, ik ben er ook bij gebaat dat m'n ex verder kan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Gelukszoekr schreef op woensdag 8 november 2023 @ 09:20:
[...]

Dat is zo. Volgens de wet had het waarschijnlijk niet gehoeven. Maar het gaat er om dat, ondanks dat het een stressvolle en pijnlijke situatie is je hoogste prioriteit moet zijn om op zo'n goed mogelijke manier uit elkaar te gaan om er voor te zorgen dat onze zoon hier zo min mogelijk last van heeft. Daar hoort dus bij dat je meedenkt met elkaar, en elkaar dingen gunt. Dan kost dat maar een paar knaken, ik ben er ook bij gebaat dat m'n ex verder kan
Mooi en knap dat je er zo instaat. Succes 👊🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
All-in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Prozaq schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:03:
[...]

Ik zou echt uitkijken wat je binnenhaalt. Vorige bullrun heb ik zelf maar iets geprogrammeerd.

Ik krijg af en toe van Coinbase app notificaties als er weer een shitcoin pumpt of dumpt, geen idee wat ik heb moeten doen daarvoor aangezien ik het al lang niet niet meer gebruik. Maar die app kan wat je wil mocht je daar al een account hebben
Wat ben ik ook een stomme lul.

Deze optie zit natuurlijk gewoon in Tradingview. Je hebt een stuk of 10 verschillende alerts die je kan instellen (op basis van trendlijnen, percentage, gains, price levels). Zeer uitgebreid en precies waar ik naar op zoek was. Als een shitcoin moon gaat wordt je vanzelf gewaarschuwd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bwviP-Jta5gQmpQSyEv3xt-L9DM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tHr0qrtJKKBW7NllzMg4EOgB.png?f=user_large

Ook kwam ik erachter dat je dus bovenin makkelijk van USD naar BTC waarde kan gaan voor iedere munt. Scheelt weer moeite het BTC pair op te zoeken. En geeft meer overzicht in plaats van ieder pair 2 keer aan de favorieten toevoegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nrh1njMm6qNZa0G5igLAEaPR560=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2cVUWEXqduVEdbWOG9TNMakA.png?f=user_large

Na 2 jaar niet eens het gereedschap juist gebruikt. Blij dat ik daar nu mee bezig om uit te zoeken. Beter laat dan nooit.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:57
Benjamin Cowen begon hiermee en nu zie je heel veel andere you tubers / analisten hetzelfde doen. Het logische gevolg zou idd een flinke correctie moeten zijn als je naar de history kijkt. Maar juist als veel mensen iets verwachten gebeurt het niet. Het is te makkelijk ben ik bang. Persoonlijk hoop ik wel op dit scenario.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op woensdag 8 november 2023 @ 09:20:
[...]

Je bent dan misschien een schrale atser in het dagelijks leven, maar als het er écht op aankomt, dan ben je alles behalve dat.

Respect Roellie d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
zwembroek schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:12:
[...]

Benjamin Cowen begon hiermee en nu zie je heel veel andere you tubers / analisten hetzelfde doen. Het logische gevolg zou idd een flinke correctie moeten zijn als je naar de history kijkt. Maar juist als veel mensen iets verwachten gebeurt het niet. Het is te makkelijk ben ik bang. Persoonlijk hoop ik wel op dit scenario.
Ik had mijn 20.000 ADA nooit moeten verkopen voor zo'n 2000 usd. :D

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Pelox schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:43:
[...]

Ach ja ik had mijn 15.000 GLMR moeten verkopen voor 80.000 USD. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:33:
[...]

Je bent dan misschien een schrale atser in het dagelijks leven, maar als het er écht op aankomt, dan ben je alles behalve dat.

Respect Roellie d:)b
Bedankt man. Doet mij goed :)

Ik ben graag die schrale atser in het dagelijkse leven. Die levensstijl heeft er voor gezorgd dat we nu niet op een houtje hoeven te bijten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wauskoek
  • Laatst online: 21-09 08:36
Pelox schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:43:
[...]

Ach ja... Jaren geleden een online artikel gelezen over een nieuwe manier dat geld transacties gedecentraliseerd beheert werd met behulp van een programma te draaien op je pc.
Ik had toen het programma gedownload, geopend en er kwam wat tekst voorbij scrollen. Helemaal niet boeiend en het programma er weer eraf geknikkerd.

Dat was dus het moment dat Bitcoin nog in zijn kinderschoenen stond... :X

Tjah als ik toen had geweten wat ik nu weet. :9

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Gelukszoekr
"ik had"...

Dat is een gevaarlijk onderwerp in crypto, altijd pijnlijk. Ik had m'n 15k CAKE niet moeten verkopen op €0.35. Of m'n 10k ADA voor €0.08. Of 1400 BNB voor €35 per stuk. Letterlijk anderhalve maand voor het ding vertrok naar boven de €500.

En zo kan ik nog wel even doorgaan :P

Uiteindelijk gaat het erom wat er helemaal onderaan de streep overblijft. En de toekomst ziet er goed uit. Is er een beter moment om in de markt te zitten dan een half jaar voor de halving? We gaan straks helemaal crazy naar de maan en beyond

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:12:
[...]

Er zijn 2 scenarios:

1. De bull market is gestart en de 30k zien we nooit meer terug
2. We gaan nog een retracement zien voor de halving

Kijkend naar de historie dan is er 2 keer een retracement geweest waarbij er 1 veroorzaakt werd door COVID. Dat gebeurd niet iedere cycle (hopelijk). In beide scenarios gaan we daarna keihard moon en de nieuwe bull tegemoet. Als je maximaal wil profiteren (high risk) zou je nu alles verkopen en terugkopen in de dip.

Echter heb je kans dan ook de boot te missen en de koers steeds verder te zien opkruipen. Wanneer is het moment dat je dan wel instapt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
Gelukszoekr schreef op woensdag 8 november 2023 @ 11:07:
"ik had"...

Dat is een gevaarlijk onderwerp in crypto, altijd pijnlijk. Ik had m'n 15k CAKE niet moeten verkopen op €0.35. Of m'n 10k ADA voor €0.08. Of 1400 BNB voor €35 per stuk. Letterlijk anderhalve maand voor het ding vertrok naar boven de €500.

En zo kan ik nog wel even doorgaan :P

Uiteindelijk gaat het erom wat er helemaal onderaan de streep overblijft. En de toekomst ziet er goed uit. Is er een beter moment om in de markt te zitten dan een half jaar voor de halving? We gaan straks helemaal crazy naar de maan en beyond
Absoluut!

Ik zeg tegenwoordig altijd "OK, maar wat doe je nu?" tegen mijzelf als ik weer eens terugkijk hoeveel winst er verdampt is.
Terugkijken helpt wat dat betreft totaal niet, tenminste niet om te gaan zitten janken over wat je gemist heb. Leer er iets van. Het is nu, dus besluit nu wat je wel of niet gaat doen.

In mijn geval HODL met BTC en kijken of er van mijn shitcoin bags nog iets opkrabbelt. That's it voor nu.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
over retracement of niet, ik dca door want stel je voor dat ie niet komt.....wanneer schaal je dan in....op 40k?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Kol Nedra schreef op woensdag 8 november 2023 @ 11:41:
wanneer schaal je dan in....op 40k?
Jup en dán komt de correctie

Same old same old..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:06
Same here. Durf het nu zeker niet aan om uit mijn positie te gaan zo vlak voor de bull. Zou daar slapeloze nachten van krijgen.

Mocht er echt een dikke dip komen dan kan er altijd nog een spot aankoop gedaan worden. En verder DCA zolang we onder de 35k zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op woensdag 8 november 2023 @ 11:31:
[...]

Er zijn 2 scenarios:

Kijkend naar de historie dan is er 2 keer een retracement geweest waarbij er 1 veroorzaakt werd door COVID. Dat gebeurd niet iedere cycle (hopelijk). In beide scenarios gaan we daarna keihard moon en de nieuwe bull tegemoet. Als je maximaal wil profiteren (high risk) zou je nu alles verkopen en terugkopen in de dip.

Echter heb je kans dan ook de boot te missen en de koers steeds verder te zien opkruipen. Wanneer is het moment dat je dan wel instapt?
Precies geen idee. 25% crypto/ 75% fiat op dit moment. Er komt sowieso een correctie. Hoe diep die gaat zijn en wanneer geen idee. Als je nu bijvoorbeeld kijkt naar de leverage in de markt op alt coins (dus zonder BTC) dan is dat insane hoog. Komt er nu een kleine correctie van 10% bijvoorbeeld dan schaal ik 25% bij. Maar de rest laat ik staan. No way dat ik op dit greed moment er vol in ga. Ik zoek dan echt naar flinke correctie. Komt die niet dan gooi ik de rest na de halving in een nieuw hype project. Je hebt bij een confirmed bull na de halving ook nog genoeg kans. Vorige bull was ik veel te laat op het feestje. Na 2017 / 2018 was ik er namelijk klaar mee. Heel erg dom maar goed al doende leert men. Dus toen heb ik vrij agressief naar kansen gezocht en was ik niet bang om 15k ergens in te dumpen en na een ritje er weer uit te stappen. Dat ging onderaan de streep prima maar niet perfect. Grootste fout van deze beer is om geen 2 bitcoin te kopen op 16k. Ik was weer verslaafd aan de angstporno van Benjamin Coward en Soloway. Maar die shakeout gaat komen. Zo niet biggest beartrap ever. :o

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:05

NeoflexNL

Forever young

zwembroek schreef op woensdag 8 november 2023 @ 12:05:
[...]

Grootste fout van deze beer is om geen 2 bitcoin te kopen op 16k. Ik was weer verslaafd aan de angstporno van Benjamin Coward en Soloway. Maar die shakeout gaat komen. Zo niet biggest beartrap ever. :o
Als je dit een fout noemt ben je wel erg streng voor jezelf. Achteraf had iedereen op die 16k wel all-in willen gaan natuurlijk..

Ik vind het serieus knap dat je nog in die mate aan de zijlijn staat, terwijl je de fomo toch ook wel zal voelen. Ik zie een (flinke) correctie voor de halving ook nog wel gebeuren, maar zou het toch niet chill vinden om geen skin in the game te hebben nu..

Ik had sub 20k ook meer moeten inslaan, maar de DCA'tjes van het afgelopen jaar staan er comfortabel bij, en daar moet ik denk ik alleen maar blij mee zijn..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Coldcat schreef op woensdag 8 november 2023 @ 11:31:
[...]

Er zijn 2 scenarios:

Kijkend naar de historie dan is er 2 keer een retracement geweest waarbij er 1 veroorzaakt werd door COVID. Dat gebeurd niet iedere cycle (hopelijk).
Qua 2. Nu zal covid zich niet herhalen, maar wanneer de werkloosheid oploopt, de inflatie niet op 2% is gebracht zullen mensen eieren voor hun crypto kiezen, het geld in crypto is nodig voor voedsel/onderhoud/schulden afbetalen. En kun je dus in de halving jaar volgend jaar nog wel zien dat de koers een higher low, lower low of double bottom noteert. Etf approved of niet: kan de grootste sell the news actie worden. Iedereen denkt raket aan en gaan, wat nou als dat niet gebeurt? Als de beurs door het putje gaat en die minder volatiel is denk je dat koos werkloos zijn stash aan crypto blijft hodlen?

Dus ik geloof niet in een 1 scenario de only way is up. Al is een x2 pakken voor de bullrun aan is (gaat pas komen zodra QE/geldprinter weer aan is en de rente verlaagd wordt) in 1 jaar tijd niet verkeerd natuurlijk. Die zelfverzekerdheid 30k tot nooit meer ziens is nergens op gebaseerd. Is meer wensdenken en this time is different. Nee dat heeft zich ooit voorgedaan sinds 2009.

Ik zit nu voor 33% in crypto, 67% fiat. Ga voor 50/50 met de huidige koers. Zodat ik nog wat over houd als 36k toch teveel weerstand is en we zo weer op 25k staan. Dan kan ik nog 17% fiat inzetten en vind ik het prima. Heb 2015-2016 meegemaakt om te weten dat ik een 80% crypto en 20% cash ratio een te kleine liquiditeit vind. 1x een combi qua autoonderhoud, zorgkosten, belastingaanslag, witgoed stuk na elkaar en ik moest toch echt mijn crypto stash verzilveren. Is voor mij genoeg reden om niet all in te zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Joosie200 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 12:29:
[...]

Qua 2. Nu zal covid zich niet herhalen, maar wanneer de werkloosheid oploopt, de inflatie niet op 2% is gebracht zullen mensen eieren voor hun crypto kiezen, het geld in crypto is nodig voor voedsel/onderhoud/schulden afbetalen. En kun je dus in de halving jaar volgend jaar nog wel zien dat de koers een higher low, lower low of double bottom noteert. Etf approved of niet: kan de grootste sell the news actie worden. Iedereen denkt raket aan en gaan, wat nou als dat niet gebeurt? Als de beurs door het putje gaat en die minder volatiel is denk je dat koos werkloos zijn stash aan crypto blijft hodlen?

Dus ik geloof niet in een 1 scenario de only way is up. Al is een x2 pakken voor de bullrun aan is (gaat pas komen zodra QE/geldprinter weer aan is en de rente verlaagd wordt) in 1 jaar tijd niet verkeerd natuurlijk. Die zelfverzekerdheid 30k tot nooit meer ziens is nergens op gebaseerd. Is meer wensdenken en this time is different. Nee dat heeft zich ooit voorgedaan sinds 2009.

Ik zit nu voor 33% in crypto, 67% fiat. Ga voor 50/50 met de huidige koers. Zodat ik nog wat over houd als 36k toch teveel weerstand is en we zo weer op 25k staan. Dan kan ik nog 17% fiat inzetten en vind ik het prima. Heb 2015-2016 meegemaakt om te weten dat ik een 80% crypto en 20% cash ratio een te kleine liquiditeit vind. 1x een combi qua autoonderhoud, zorgkosten, belastingaanslag, witgoed stuk na elkaar en ik moest toch echt mijn crypto stash verzilveren. Is voor mij genoeg reden om niet all in te zitten.
Zo denk ik er ook over. En je kan een sell the news niet uitsluiten. Geeft ruimte aan de big boys die hebben gewacht op de goedkeuring van de ETF's. Zou wel een stunt zijn en dan na de halving de eerste 6 maanden down en vervolgens gas te geven. Dat verwacht niemand. Maar als ik nu 100% in positie zat onder de 20k dan zou ik lekker blijven zitten en ride the waves. :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q0GDN8Yq3uC1iYopjCGsFOo_f4U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fsHIhyHN8BVBk0slJGXVP03c.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 8 november 2023 @ 12:53:
[...]

Zo denk ik er ook over. En je kan een sell the news niet uitsluiten. Zou wel een stunt zijn en dan na de halving de eerste 6 maanden down en vervolgens gas te geven. Dat verwacht niemand. Maar als ik nu 100% in positie zat onder de 20k dan zou ik lekker blijven zitten en ride the waves. :)
De algemene opinie is ook dat tegen mei/juni er een eerste verlaging zal komen vanuit de fed/ecb. Laat dat nou net na april en de halving liggen. Pieken tot april en dan de koers onderuit zien gaan is een reële optie. Maar als je al volledig aan boord bent sub 20k zou ik zo'n scenario vooral uitzitten.

Ik vind zo'n scenario een leuke bijkomstigheid om het laatste restje fiat erin te duwen op een goedkoper niveau. En dat de algemene trend up is doet daar niks aan af. Iets met korte termijn (komende zes maanden) VS lange termijn (288k tegen 2025/2026 kom maar door :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 19:51
Bij welke partij doen jullie de maandelijkse DCA? Ik wil eigenlijk DCA's en op mijn ledger maar vind dit wel irritant om dat ding aan te sluiten etc.

[ Voor 11% gewijzigd door ColeJ op 08-11-2023 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:06
ColeJ schreef op woensdag 8 november 2023 @ 13:24:
Bij welke partij doen jullie de maandelijkse DCA? Ik wil eigenlijk DCA's en op mijn ledger maar vind dit wel irritant om dat ding aan te sluiten etc.
Als je het graag wil automatiseren dan moet je eens naar BITS kijken https://bitonic.nl/nl/bits

Heb het zelf een tijdje gebruikt en werkt prima. Maar ben daarna weer overgestapt op handmatig omdat ik dat toch prettiger vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

CHRlS schreef op woensdag 8 november 2023 @ 13:26:
[...]

Als je het graag wil automatiseren dan moet je eens naar BITS kijken https://bitonic.nl/nl/bits

Heb het zelf een tijdje gebruikt en werkt prima. Maar ben daarna weer overgestapt op handmatig omdat ik dat toch prettiger vind.
Binance heeft zo'n service (toen het nog in NL werkte), Kraken ook.

Echter let hier wel op de kleine lettertjes. Vaak gaat dat tegen de swap rates en niet de market rates. Als schrale atser heb ik natuurlijk wel graag het maximale aantal sats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:05

NeoflexNL

Forever young

Je hoeft toch niet je ledger aan te sluiten om je funds over te boeken? Ik doe zelf handmatig via Bitvavo en eens in de zoveel tijd boek ik het over naar de ledger.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:38
ook weer mooi dit

https://www.nu.nl/economi...an-en-naar-nederland.html

Again, maar owee als je eens 10k naar de rabobank overmaakt als particulier vanuit crypto

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:11
anti elppa schreef op woensdag 8 november 2023 @ 13:32:
ook weer mooi dit

https://www.nu.nl/economi...an-en-naar-nederland.html

Again, maar owee als je eens 10k naar de rabobank overmaakt als particulier vanuit crypto
Tradfi is sowiso geitenbende. Vanochtend bericht gehad dat mijn BUX account is geblokkeerd. Moet ik er zelf achteraan waarom. Weten ze niet precies, tot die tijd kan ik niet bij MIJN boomer stonks :+

Maakt HODL wel makkelijker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:46
Relai of BITS van bitonic.

Relai is wat goedkoper qua fees mits je aan een aantal voorwaarden voldoet (minimaal EUR100 per transactie en een referral code). Bitonic daarintegen is een btc exhange met bewezen track record en nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 19:51
Domino schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:02:
[...]

Relai of BITS van bitonic.

Relai is wat goedkoper qua fees mits je aan een aantal voorwaarden voldoet (minimaal EUR100 per transactie en een referral code). Bitonic daarintegen is een btc exhange met bewezen track record en nederlands.
Bitonic:

Verkopen in EUR: 32764,14
Kopen in EUR: 34.089,05

Die spread is toch waanzinnig hoog? :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
Astar moon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:46
ColeJ schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:09:
[...]

Bitonic:

Ergens moet er iets aan verdiend zitten natuurlijk, bitonic is ook gewoon een bedrijf. EUR700 verschil met de werkelijke BTC prijs geeft een fee van +/- 2%. Relai is wat goedkoper met 1%. Daar kun je eenmaal per maand zelfs zonder fee kopen, maar gemaximaliseerd op EUR100. Geen idee op dat binnen je investeringsprofiel past.

Vergeet niet dat elke exchange dit soort spreads hanteert, en daarbij nog een maker/taker fee.

[ Voor 8% gewijzigd door Domino op 08-11-2023 15:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:02
Het scheelt wel dat ik op mijn werk ook niet veel uitvreet.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 09:08:
[...]

Interessant, heb daar ook wat van staan, op 0,06 gekocht.
Ik heb de albt token nog even gehad in de vorige run. Daarna kwam de hack en chart spreekt voor zich… in ieder geval is nxra nieuw dus de weg ligt weer open. NL muntje trouwens en de narrative (RWA) is oke.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Ha ik had een kratje van een uber scammy shitcoin gekocht. Zie ik dat ie gister avond is gelist op de crypto.com app. Zijn het ineens twee kratjes!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gipsy King
zwembroek schreef op woensdag 8 november 2023 @ 16:19:
Ha ik had een kratje van een uber scammy shitcoin gekocht. Zie ik dat ie gister avond is gelist op de crypto.com app. Zijn het ineens twee kratjes!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Qw8dm9UCz_-DvAgJES4QC1bib8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4japWboRXYDifQKlFPxjajYT.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Overal is een markt voor blijkbaar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ot-TCD53l6DIGE2ScyPSiABmq-M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DPmfwHrF2SUon8ykPyNtlxfh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
Dear Valued User,

We regret to announce that Gate.io, amongst others for regulatory reasons, has made the difficult decision to leave the Dutch market. As a consequence the Gate.io platform will no longer open to Dutch users on 2 January 2024 and as of this date, all accounts of Dutch users will be closed. We encourage you to read this information carefully and take the appropriate measures to withdraw as soon as possible all assets from your Gate.io account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bitonic:

Ik zou daar ook niet gaan handelen, maar voor DCA aankopen voor de hodl is het wel prima.

Let er wel op dat je met kleinere bedragen een stuk duurder uit bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
[...]

Bitonic:

Check de uitleg even op hun website. Als het om DCA gaat (kopen) met Bits dan hebben ze verschillende rekenvoorbeelden waarin de spread wordt uitgelegd. O.a. voorschot op transactiekosten, Sepa kosten, fee enz.

Als het om DCA gaat in deze fase van de markt kun je je afvragen of die een of twee procent fee zo'n enorm verschil gaan maken t.o.v. het gemak en de discipline.
Je kan automatische DCA natuurlijk ook niet vergelijken met "op precies hetzelfde moment een handmatige fee-loze aankoop op een niet-geregistreerd platform" die je later alsnog met een withdrawal fee en transactiekosten op je hww moet krijgen.

Als je wel aan de bal wil blijven moet je het geen DCA noemen 😏

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Bedankt voor het delen, zijn er overigens nog meer die er vertrekken dan?
Los van degene die al weg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Pump Expected in 20 Altcoins Including SOL, ADA and LINK! Here's Why!
https://en.bitcoinsistemi...&_unique_id=654bb4d84bd40
Altcoins on Lookonchain's promotion list are listed as follows:

“Solana (SOL), Arbitrum (ARB) Cardano (ADA) 1inch Network (1INCH) Chainlink (LINK), NEO Chiliz (CHZ), GAS MultiverseX (EGLD), IoTeX (IOTX) Astar (ASTR,) Stacks (STX) EOS , Axie Infinity (AXS) Cronos (CRO) Blur (BLUR) Ankr (ANKR), The Sandbox (SAND) The Graph (GRT) Mina (MINA)”

“As we know, most of the recent rise in altcoins is related to the Korean stock exchange Upbit.

And the UDC (Upbit D Conference) is scheduled to be held on November 13.

Which tokens are likely to rise?

At this point, we analyzed the Upbit D Conference participants and compiled 20 altcoins related to UDC. These 20 altcoins will most likely rise before or during UDC.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Als BTC het toelaat misschien nog een tasje rond die tijd oppikken voor een spot trade,
In particular,

$ASTR has no trading pair of #KRW;
$NEO has no trading pair of #BTC;
$GAS has no trading pair of #BTC;
$IOTX has no trading pair of #KRW;

Gok ik toch op Astr. Blijf ik daar mee zitten boeit het me ook niet. Druk ik ze bij de rest.

[ Voor 26% gewijzigd door zwembroek op 08-11-2023 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Hier nog wat FOMO voor de xrp mannen & dames :

[ Voor 3% gewijzigd door Gipsy King op 08-11-2023 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
zwembroek schreef op woensdag 8 november 2023 @ 17:32:
[...]

Als BTC het toelaat misschien nog een tasje rond die tijd oppikken voor een spot trade,
In particular,

$ASTR has no trading pair of #KRW;
$NEO has no trading pair of #BTC;
$GAS has no trading pair of #BTC;
$IOTX has no trading pair of #KRW;

Gok ik toch op Astr. Blijf ik daar mee zitten boeit het me ook niet. Druk ik ze bij de rest.
Same , sol en ada zaten al in de zak van sinterklaas.

Icx en sxp waren ook koreaans toch ? Zijn ook nog cheap , ook wel vies om weer eens op te gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
https://www.telegraaf.nl/...n-bijna-half-miljoen-euro

Hoppa, stort maar door de bullrun in !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Gipsy King schreef op woensdag 8 november 2023 @ 17:35:
Hier nog wat FOMO voor de xrp mannen & dames :

[Twitter]
Als hij het zegt dan zou ik het niet doen.
Gipsy King schreef op woensdag 8 november 2023 @ 17:37:
[...]

Same , sol en ada zaten al in de zak van sinterklaas.

Icx en sxp waren ook koreaans toch ? Zijn ook nog cheap , ook wel vies om weer eens op te gokken.
ICX sowieso. Was ik bagholder van in 2018....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

https://blockworks.co/new...nal-bitcoin-blackrock-otm

Institutional custody of bitcoin could kill it, cautions Hayes

Hayes says bitcoin is the antithesis of statist money “that is here for us, the people”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8PU6tDIQ7m5M7s-s-I-zwyH-9jQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I5xwOXPjspHlglZzyZwM0zcT.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

LINK door de 14 dollah heen. *O*

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Don Guacamole
Gelukkig vd week op $11 verkocht, mij krijgen ze niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Gipsy King schreef op donderdag 2 november 2023 @ 06:49:
Zou dit nog wat worden in de next bullrun ?

Aardige vorige ATH...

[Afbeelding]
Gevalletje had ik maar...

Waarschijnlijke pump door :
https://store.epicgames.com/en-US/p/illuvium-60064c
Launchdate 28-11

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_xcHKrO3LPDBfFZzVO3vTlvKFwc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lJLkcPyso6G0HAmTx1hhOeOD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 08-11-2023 20:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Het moederschip lijkt ook te vertrekken. Lets go!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:26
Link, lekker hoor! Ik twijfel om wat stukjes te verkopen rond de 15 dollar.. alleen gaan dit soort acties mij eigenlijk zelden goed af :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJYKytvXYCG6ckubBQJwOfnyW58=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s0oMlOmoZ8EeEWAkmwlWG08q.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Darrell schreef op woensdag 8 november 2023 @ 18:18:
https://blockworks.co/new...nal-bitcoin-blackrock-otm

Institutional custody of bitcoin could kill it, cautions Hayes

Hayes says bitcoin is the antithesis of statist money “that is here for us, the people”
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k53YZ_odl04oDHHdrg9ahdR8BBk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QbUlJeNNqhaGcLXZ72GvfQ5I.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

resusaapje

h less

Don Guacamole schreef op woensdag 8 november 2023 @ 19:40:
[...]

Gelukkig vd week op $11 verkocht, mij krijgen ze niet!
Waarom verkoop je überhaupt iets? Sinds corona in de crypto en spijt van elke verkoopactie. Ik hodl tot in de kist!

(overigens ook spijt van alles wat ik niet verkocht heb, maar das een ander verhaal)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
resusaapje schreef op woensdag 8 november 2023 @ 21:15:
[...]

Waarom verkoop je überhaupt iets? Sinds corona in de crypto en spijt van elke verkoopactie. Ik hodl tot in de kist!

(overigens ook spijt van alles wat ik niet verkocht heb, maar das een ander verhaal)
Verkoop is niet het juiste woord, omgezet naar core pf, in dit geval van link naar INJ, dus op zich ook geen slechte zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Uit dat lijstje: STX heb ik in mei en juni twee zakjes van gekocht. Lijkt zich nu ook aan het voorverwarmen te zijn voor launch. ASTR was al lekker bezig!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

Don Guacamole schreef op woensdag 8 november 2023 @ 21:19:
[...]

Verkoop is niet het juiste woord, omgezet naar core pf, in dit geval van link naar INJ, dus op zich ook geen slechte zet.
Ik leg nog even uit wat core portfolio betekent:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxHYzDW6ppK4xwykhi1kkHZzAJc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MUo6DPBJvnEASkFHJOX0Xxni.jpg?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

JPS schreef op woensdag 8 november 2023 @ 21:22:
[...]

Uit dat lijstje: STX heb ik in mei en juni twee zakjes van gekocht. Lijkt zich nu ook aan het voorverwarmen te zijn voor launch. ASTR was al lekker bezig!
ASTR gaat zeker lekker. Maar gek genoeg gaan twee anderen in mijn bag veel beter: LINK (+269%) en DIONE (+600%).
Ben benieuwd hoelang dat goed gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

resusaapje schreef op woensdag 8 november 2023 @ 21:47:
[...]

ASTR gaat zeker lekker. Maar gek genoeg gaan twee anderen in mijn bag veel beter: LINK (+269%) en DIONE (+600%).
Ben benieuwd hoelang dat goed gaat
Link idd wel verrassend sterk maar heeft ook flinke aanhang.
Dione is toch een echte shitcoin? Die kan dus nog veel harder! (omhoog/omlaag) :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
JPS schreef op woensdag 8 november 2023 @ 21:55:
[...]
Dione is toch een echte shitcoin?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aj4z-kluZpumWDP_YKY1OJchF9w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1xMWBLpeFLL5aJ6E3Fb2UrM3.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

JPS schreef op woensdag 8 november 2023 @ 21:55:
[...]

Link idd wel verrassend sterk maar heeft ook flinke aanhang.
Dione is toch een echte shitcoin? Die kan dus nog veel harder! (omhoog/omlaag) :+
De dood of de gladiolen!

En voor de Friezen: Leaver dea as slaef!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Zijn er hier mensen met een Polkadot.js wallet in combinatie met een Ledger? Ik vroeg mij het volgende namelijk af. Als je de Ledger toevoegt aan je Polkadot.js wallet dan maak je een nieuw adres aan. Alle transacties van dit adres sign je met de Ledger. Als je dit adres ooit moet restoren dan gebruik je toch de seed van je Ledger en niet de seed van het Polkadot.js account? Ik kan het even niet zo snel bedenken. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
Moondag morgen inplaats van dipdag ?

We gaan het zien morgen, fingers crossed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pSPyjR5QYlsJXjuD2mU5gE-Yse0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cQQ7VqpwNVaytR7AcPvVDe5l.jpg?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

36k... *O* nu door naar 40k. Dikke bitcoinen.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQp-yTgqvrMXhQ6aKLMfRy3l56wCesVp5N61w&usqp=CAU

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:38

knakworst

Get more sats!

My body is ready voor de 40k regionen.

Edit: En het lijkt erop dat NL wakker wordt met een dikke groene kaars *O*

[ Voor 50% gewijzigd door knakworst op 09-11-2023 03:29 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:21
36100 was een belangrijke resistance zone. Als we hierboven blijven dan gaat het los :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19-11-2024
KAS ook moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:38

knakworst

Get more sats!

Signs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/syxmkfUdz5jYeB_IFJPj5y_R7I0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rwpUqgZoM68p2rWMbrRB2Gpl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter79
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19-11-2024
37K moon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kpqbpb3ehxb8QezzIQ9AIkRYUv4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DoDDj3Q477v08RlFF1dlDdRI.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KsO2Z46-lO4gUs4lsl5G_jvihMw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TFSXskr6YYY3p0TMdv8nbP2F.webp?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bSdhVRQ1mIa2N3Nt_vwvaxOHovw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o7XL3b8oZwlHG15XyTo2JAbg.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qRa5pWvf3waKv5Zf6ukF8WcH0NM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Gq54mZVgLdWzExblRsruKymf.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X-ZR98j3ExIHy7yCc-wmNbUsSFY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D3XrEHSXQYcBdvAykCPX3qRX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door Gipsy King op 09-11-2023 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:29
Waar zijn de moonboyss?! *O*
Dikke 4% in de.plua weer!

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
En dat op donderdag-dipdag :o

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Khaelos schreef op donderdag 9 november 2023 @ 07:15:
Waar zijn de moonboyss?! *O*
Dikke 4% in de.plua weer!
Ok moooon !
12 Spot Bitcoin ETF Filings Might Be Approved This Week
https://watcher.guru/news...ght-be-approved-this-week

[ Voor 9% gewijzigd door Gipsy King op 09-11-2023 07:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Deze quote opgehangen op kantoor , de mensen die niks met crypto doen gaven aan dat donderdag altijd zwaar voelt als een dip. Het is dus meer een mindset. Mooon Fuckers ! Alleen roep ik dat maar niet , hoef geen volle manen te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:29
Ik hoef ook geen etf net als dat ik geen goud/zilver op papier koop maar alleen fysiek

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:54
sh4d0wman schreef op donderdag 9 november 2023 @ 02:58:
36k... *O* nu door naar 40k. Dikke bitcoinen.

[Afbeelding]
Daar moet je geen kussengevecht mee houden!
Pagina: 1 ... 9 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!