iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Nee, heb helaas geen antwoord op je vraag maar wel een alternatief waar de verificatie snel ging. Eerder in de orde van uren of dagen dan weken.ColeJ schreef op donderdag 28 december 2023 @ 15:21:
Ik wil iedere maand BTC kopen en op mijn Ledger zetten. Echter, de verificatie procedure bij BTCdirect duurt nu al weken. Iemand bekend met deze lange tijden?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
keurig. Ik geef je 8 punten.Taro schreef op donderdag 28 december 2023 @ 16:00:
[...]
Bitcoin is de grootste positie, daarna INJ, dan SOL, daarna ADA. Dus ja, ruim in het groen.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Bitvavo ging hier heel vlot, AscendEX nog vlotter (5 minuten) en Coinmerce, ook prima en vlot.ColeJ schreef op donderdag 28 december 2023 @ 15:21:
Ik wil iedere maand BTC kopen en op mijn Ledger zetten. Echter, de verificatie procedure bij BTCdirect duurt nu al weken. Iemand bekend met deze lange tijden?
Dus inderdaad wellicht even naar een andere Exchange kijken?
Grappig, bij BTCdirect kocht ik mijn eerste BTC, toen de enige CEX in NL dacht ik.
Wilde bijna gaan kopen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
De top weer gehitGelukszoekr schreef op maandag 25 december 2023 @ 18:25:
SOL verkocht. Gaat een beetje te snel allemaal
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja, deze was wel spot on jaGelukszoekr schreef op donderdag 28 december 2023 @ 16:56:
[...]
De top weer gehitVoorlopig tenminste...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
PlanR schreef op donderdag 28 december 2023 @ 17:12:
Als je nu BTC ziet dalen, en Sol relatief stabiel. Plaats ik straks wel een long Sol, als BTC klaar met spelen is.
Same here. Inmiddels ben ik 3x leverage longs in MATIC, ASTR en OP aan het inschalen.PlanR schreef op donderdag 28 december 2023 @ 17:12:
Als je nu BTC ziet dalen, en Sol relatief stabiel. Plaats ik straks wel een long Sol, als BTC klaar met spelen is.
Waar we wel rekening mee moeten houden is dat als de "small caps" dubbele digits per dag gaan laten zien én Bitcoin daalt, dat dat na een flinke bullrun vaak een teken is dat de bearmarket spoedig gaat starten. Dus hopelijk geen voorteken van een té vroege piek.
Dat is één van de redenen dat ik nu erg voorzichtig ben, ik heb de afgelopen maanden nauwelijks iets geshort, maar nu meerdere shorts lopen. De small caps kunnen nog prima doorstijgen, maar toch wel benieuwd of er even een pauze wordt ingelast voordat de Bitcoin run verder gaat.
/f/image/iHR5HlszeBabEq2yz7mSe0ix.png?f=fotoalbum_large)
Vooralsnog speelt dit iig prima uit, hopelijk nog meer onderweg
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Laat die gluhwein staan @PlanRPlanR schreef op donderdag 28 december 2023 @ 17:36:
Zou dit dan dè top kunnen zijn geweest? Om te dalen voor jaren. En daarna 100+… of nooit…
Ja, op 2 januari, nadat iedereen zijn screenshots voor de belasting heeft gemaakt, gaat de meme eindelijk vervuld worden en gaan naar 6 cent.PlanR schreef op donderdag 28 december 2023 @ 17:36:
Zou dit dan dè top kunnen zijn geweest? Om te dalen voor jaren. En daarna 100+… of nooit…
Als elk land 8 punten (van de 12) zou geven, teken ik er spontaan voor.
Zit je altijd in de top10
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Misschien bedoeld hij stijgen naar 100k
[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 28-12-2023 18:29 ]
Normaal is dat niet slim om zomaar te doen maar toen ik dat las deed ik mee, beginnersgelukGelukszoekr schreef op donderdag 28 december 2023 @ 16:56:
[...]
De top weer gehitVoorlopig tenminste...
The only easy day is yesterday.
Fijne kerstdagen gehad ? Allemaal weer een beetje uitgebuikt ?
Even een kleine update…
1e kerstdag leek in eerste instantie rustig te verlopen, echter in de nacht heeft mijn kleine meid weer moeten vechten voor haar leven, blijft echt een verschrikkelijk gezicht om haar dan zo te zien terwijl ze gereanimeerd wordt.
Ook dit heeft ze weer overleefd! Verdriet, wanhoop, boos op die hele situatie. Maar vooral ook erg veel bewondering voor iemand die zo vechten kan.
Vraag me dan wel eens af als het allemaal nog wel eerlijk is en het misschien niet beter is als ze rust krijgt. En dan doel ik op eeuwige rust..
Het is ook lastig dat je zelf al zo lang niet meer slaapt, rond loopt als een zombie en het misschien zelf ook niet meer even helder voor de bril hebt.
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik op dit moment geen levensingrijpende beslissingen hoef te maken, mede omdat ik mij zelf af vraag als ik op dit moment de juiste wel zou maken.
Ach, laat ik het positief afsluiten. Ze is er nog en hou hoop! Maar oh oh oh wat een k*t kerst was dit weer..
#hodllife
ps: ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar door alle groene palen door, leg jullie charts even aan de kant en geef jullie kroost even een extra knuffel.. Gewoon omdat het kan
UberLurker Departement #GG.
Niet zo butthurt doen met dat overdreven pijltje naar beneden als je kanaaltje niet gerespecteerd wordt.Taro schreef op donderdag 28 december 2023 @ 17:26:
[...]
Same here. Inmiddels ben ik 3x leverage longs in MATIC, ASTR en OP aan het inschalen.
Waar we wel rekening mee moeten houden is dat als de "small caps" dubbele digits per dag gaan laten zien én Bitcoin daalt, dat dat na een flinke bullrun vaak een teken is dat de bearmarket spoedig gaat starten. Dus hopelijk geen voorteken van een té vroege piek.
Dat is één van de redenen dat ik nu erg voorzichtig ben, ik heb de afgelopen maanden nauwelijks iets geshort, maar nu meerdere shorts lopen. De small caps kunnen nog prima doorstijgen, maar toch wel benieuwd of er even een pauze wordt ingelast voordat de Bitcoin run verder gaat.
[Afbeelding]
Vooralsnog speelt dit iig prima uit, hopelijk nog meer onderweg
[Afbeelding]
Darrell schreef op donderdag 28 december 2023 @ 18:56:
[...]
Niet zo butthurt doen met dat overdreven pijltje naar beneden als je kanaaltje niet gerespecteerd wordt.
Ik wil 1 ieder hier ontzettend bedanken voor de lieve comments, PM’s en zelfs een app! Echt dat is zo fijn om dat te lezen, dat zorgt er voor mij echt voor dat je niet te diep wegzakt.
Toppers zijn jullie!
Skrunsies schreef op donderdag 28 december 2023 @ 18:55:
Hey vriendjes!
Fijne kerstdagen gehad ? Allemaal weer een beetje uitgebuikt ?![]()
Even een kleine update…
1e kerstdag leek in eerste instantie rustig te verlopen, echter in de nacht heeft mijn kleine meid weer moeten vechten voor haar leven, blijft echt een verschrikkelijk gezicht om haar dan zo te zien terwijl ze gereanimeerd wordt.
Ook dit heeft ze weer overleefd! Verdriet, wanhoop, boos op die hele situatie. Maar vooral ook erg veel bewondering voor iemand die zo vechten kan.
Vraag me dan wel eens af als het allemaal nog wel eerlijk is en het misschien niet beter is als ze rust krijgt. En dan doel ik op eeuwige rust..
Het is ook lastig dat je zelf al zo lang niet meer slaapt, rond loopt als een zombie en het misschien zelf ook niet meer even helder voor de bril hebt.
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik op dit moment geen levensingrijpende beslissingen hoef te maken, mede omdat ik mij zelf af vraag als ik op dit moment de juiste wel zou maken.
Ach, laat ik het positief afsluiten. Ze is er nog en hou hoop! Maar oh oh oh wat een k*t kerst was dit weer..
#hodllife
ps: ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar door alle groene palen door, leg jullie charts even aan de kant en geef jullie kroost even een extra knuffel.. Gewoon omdat het kan
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nee joh zeg het maar, ik kan wel wat crypto tips gebruikenzwembroek schreef op donderdag 28 december 2023 @ 19:09:
[...]
Ik kan de juiste woorden hier niet eens op verzinnen. Ik lees het altijd met tranen in de ogen. Het leven kan zo oneerlijk zijn. Ik zou nog iets over je Dot kunnen zeggen maar dat is helemaal niet gepast. Sterkte maar weer jongen.
I meannnn het is toch een beetje crypto hè dit forum
[ Voor 6% gewijzigd door Skrunsies op 28-12-2023 19:12 ]
Als het met jouw Dotje maar goedkomt makker!!!!! Dan mag Polkadot naar 0.Skrunsies schreef op donderdag 28 december 2023 @ 19:11:
[...]
Nee joh zeg het maar, ik kan wel wat crypto tips gebruiken
Wederom veel sterkte man, ik wens je graag een beter 2024 toe, maar om eerlijk te zijn is tussen de regels door wel te lezen dat het er gaandeweg niet op vooruit gaatSkrunsies schreef op donderdag 28 december 2023 @ 18:55:
Hey vriendjes!
Even een kleine update…
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik op dit moment geen levensingrijpende beslissingen hoef tehttps://tweakers.net/g/s/ok.svg maken, mede omdat ik mij zelf af vraag als ik op dit moment de juiste wel zou maken.
#hodllife
Hou ons op de hoogte en voel je iig niet bezwaard om het hier te delen
En mede door je berichten koester ik de situatie bij ons thuis iedere dag.
Ik zou graag hodl zeggen want dat heeft nu goed uitgepakt. Maar ik zou na de goedkeuring van die ETF misschien wel op de sell knop drukken of een stoploss plaatsen op je Dot. Geen financieel advies trouwens haha.Skrunsies schreef op donderdag 28 december 2023 @ 19:11:
[...]
Nee joh zeg het maar, ik kan wel wat crypto tips gebruiken
[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 28-12-2023 19:17 ]
En blam, dit zet alles weer in een helder perspectief: met geld of crypto valt niet alles te kopen of te fiksen, het echte leven doet er toch net iets meer toe. Knuffel die kleine vrouwelijke badass inderdaad maar extra veelSkrunsies schreef op donderdag 28 december 2023 @ 18:55:
---
Met kerst nog even wat PLU verkocht via de rabby methode, had geen zin om nog een jaar op de dex te wachten en heb niet alle PLU nodig voor een extra grote monthly cap t.z.t, dus lekker funshoppen nu
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Het mag jullie niet meezitten. Wat je schrijft klinkt helemaal logisch, hoe kun je ook nog helder nadenken. Verwijt jezelf in elk geval nooit iets, alsjeblieft. Je dochters hebben echt de best mogelijke vader denkbaar.Skrunsies schreef op donderdag 28 december 2023 @ 18:55:
Hey vriendjes!
Even een kleine update…
#hodllife
Wens je/jullie het allerbeste voor 2024, welke kant het ook op moge gaan.
Ik ga d'r nu even eentje knuffelen hier.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Net die kleine geiten naar bed gebracht, log je weer even in op Tweakers, lees je dit..Skrunsies schreef op donderdag 28 december 2023 @ 18:55:
Hey vriendjes!
Even een kleine update…
#hodllife
Man man, wat een ellende.. ik hoop toch van harte dat 2024 voor jullie wat lichtpuntjes mag bieden.
Sterkte maat!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Al zou ik dit ook maar bij 10% van deze community kunnen bereiken, dan ben ik al een tevreden man.Taro schreef op donderdag 28 december 2023 @ 19:15:
[...]
En mede door je berichten koester ik de situatie bij ons thuis iedere dag.
Ik kan voor mijzelf alleen maar zeggen dat ik sinds het begin van al deze ellende, mijn keuzes gemaakt heb voor mijn kids.
Goedkoper wonen, andere baan, andere functie. Ik heb mijn functie als GM in de wilgen gehangen, puur om meer thuis te kunnen zijn.
En eerlijk is eerlijk dat zijn voor mij de beste beslissingen geweest die ik ooit heb kunnen maken. Ik lees het hier ook wel eens vaker, bij jou ( en je recente switch van werk ), bij @Pelox met zijn keuzes aangaande zijn baan, een @anti elppa die met opzet niet te duur woont. En al die anderen die ik nu vergeet.
Geloof me, je beseft soms niet eerder wat je hebt, totdat je het ( bijna ) kwijt bent.
Maar nogmaals bedankt Taro ( en overige mods ) dat ik dit forum soms tijden mag gebruiken als een soort van dagboek! ( geloof me, ik zal binnenkort weer de wereld aan knappe DOT memes droppen )
Volgens mij was het @Pelox die vorig jaar eens zei: 40k en daarna nooit meer omhoog. Toen z’n sig nog was: Zero.PlanR schreef op donderdag 28 december 2023 @ 17:36:
K geloof dat’ie toen moedwillig de markt naar beneden praatte om goedkoop te kunnen inslaan, maar OK.
Maktub
Ondanks dat ik al elke dag probeer stil te staan bij het geluk dat wij hebben, toch nog even een extra knuffel gegeven.
Sterkte man.
Heb logischerwijs mijn kop wel wat bij andere zaken, maar probeer me zo nu en dan ook nog wel wat in te lezen in zaken.zwembroek schreef op donderdag 28 december 2023 @ 19:15:
[...]
Ik zou graag hodl zeggen want dat heeft nu goed uitgepakt. Maar ik zou na de goedkeuring van die ETF misschien wel op de sell knop drukken of een stoploss plaatsen op je Dot. Geen financieel advies trouwens haha.
Kwam recent het volgende tegen..
https://www.dotisded.io/faqs
1 of t andere meme coin, wanneer je DOT hodlt, vervolgens zou je dan in aanmerking komen voor een AirDrop van DED token, ik ga niet zeggen dat ik dit toejuich. Maar zat te denken wat DOT jes te verplaatsen naar een Nova Wallet, om hier voor in aanmerking te komen.
Misschien ook iets voor @ybos en overige DOT hodlers ?
Het is, hoe gestoord dit ook kan klinken.., een vloek en een zegen om pure ellende van heel dichtbij mee te maken.Skrunsies schreef op donderdag 28 december 2023 @ 19:28:
[...]
Al zou ik dit ook maar bij 10% van deze community kunnen bereiken, dan ben ik al een tevreden man.
Ik kan voor mijzelf alleen maar zeggen dat ik sinds het begin van al deze ellende, mijn keuzes gemaakt heb voor mijn kids.
Goedkoper wonen, andere baan, andere functie. Ik heb mijn functie als GM in de wilgen gehangen, puur om meer thuis te kunnen zijn.
En eerlijk is eerlijk dat zijn voor mij de beste beslissingen geweest die ik ooit heb kunnen maken. Ik lees het hier ook wel eens vaker, bij jou ( en je recente switch van werk ), bij @Pelox met zijn keuzes aangaande zijn baan, een @anti elppa die met opzet niet te duur woont. En al die anderen die ik nu vergeet.
Geloof me, je beseft soms niet eerder wat je hebt, totdat je het ( bijna ) kwijt bent.
Maar nogmaals bedankt Taro ( en overige mods ) dat ik dit forum soms tijden mag gebruiken als een soort van dagboek! ( geloof me, ik zal binnenkort weer de wereld aan knappe DOT memes droppen )
Je hebt er niks aan @Skrunsies maar ik leef met je mee.. hou je taai pik. Nogmaals als we iets voor je kunnen betekenen, aarzel niet.
#polkadottothemoon
@MrMrq:
#btcnaar40daarnanaar6cent
#zero
Zero.
Veel sterke. Ik ken het verhaal niet geheel omdat ik pas recent wat meer actief ben op dit gedeelte van het forum, maar heb zelf kinderen en jouw verhaal raakt mij natuurlijk ook. Net zoals vele andere hier. Hoop dat je de dagen een beetje kunt doorkomen en fijn dat dit toch iets van een uitlaatklep kan zijn. Nogmaals veel sterkte kerel 👍🏻🙏Skrunsies schreef op donderdag 28 december 2023 @ 19:28:
[...]
Al zou ik dit ook maar bij 10% van deze community kunnen bereiken, dan ben ik al een tevreden man.
Ik hoop dat je nog even van de dame mag genieten maar kan me je gevoel dat t mogelijk tijd is voor eeuwige rust goed voorstellen.Die reanimaties word je ook niet beter van kan ik me zo voorstellen.
Sterkte kerel...
Ook maar even uit mijn winterslaap gekomen om je wederom een hart onder de riem te steken. Bewonderenswaardig hoe je hiermee omgaat maatje. Ik zou liever een beter bericht lezen want ik gun jullie de wereld… helaas werkt dat niet zo. Hou je taai en we staan hier klaar voor je.Skrunsies schreef op donderdag 28 december 2023 @ 18:55:
Hey vriendjes!
Even een kleine update…
#hodllife
virtuele munten versus het echte leven, het relativeert wel dit soort dingen.
Wat een ongekende hoeveelheid leed hebben jullie, jij en je beide dochters te verduren. Ik vind het echt knap dat je tussen alle ellende door de kracht vind om door te blijven knokken voor ze. Ik hoop dat jullie nu samen, ook weer een wat rustigere periode gaan krijgen. Heel veel sterkte gewenst!Skrunsies schreef op donderdag 28 december 2023 @ 18:55:
Hey vriendjes!
Even een kleine update…
#hodllife
Nou moet je mij hier de schuld niet van gaan geven, foei!
Btc ziet er slecht uit trouwens…
Pray-mode 🙏
[ Voor 21% gewijzigd door STIMPPYYY op 29-12-2023 08:12 ]
Nu ook de memekeepitfrosty schreef op woensdag 27 december 2023 @ 09:22:
[...]
Haha vital zijn moeder coin gaat ook weer omhoog idd
nothing stops this train
[ Voor 55% gewijzigd door _Gast_ op 29-12-2023 11:35 ]
Als je hem op de 6h zet, zie je dat er al een breakout is geweest en nu een fallback/retest in de apex van deze triangle. ALs het de 20 en 50 EMA houdt, kans op breakout omhoog..
[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 29-12-2023 11:57 ]
keanu_ schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 11:56:
[...]
Als je hem op de 6h zet, zie je dat er al een breakout is geweest en nu een fallback/retest in de apex van deze triangle. ALs het de 20 en 50 EMA houdt, kans op breakout omhoog..
In de trend van de cryptische kerstpuzzels:Blik1984 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:07:
Flufje Matic ingeruild voor Astar, op naar de 50 cent!
Als je de ene shitcoin voor een ander shitcoin inruilt, ben je dan een shithandelaar of poepschepper?
Wees niet bang, 50% van Matic is overgegaan naar btcColdcat schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 13:38:
[...]
In de trend van de cryptische kerstpuzzels:
Als je de ene shitcoin voor een ander shitcoin inruilt, ben je dan een shithandelaar of poepschepper?
Een shithandelaar.Coldcat schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 13:38:
[...]
In de trend van de cryptische kerstpuzzels:
Als je shitcoins koopt en ze HODL't, dan ben je een poepschepper.
We begonnen het jaar rond de 16k en nu wordt er gewacht op een dip, die we overigens de afgelopen dagen al hebben gezien.jeppekroezen schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 14:32:
nou laat die dip maar komen hoor,[Afbeelding]
Als je verwacht dat BTC komend jaar hoger staat dan nu, maakt het echt niets uit of dat je nu of op 39k instapt.
Kloptjvel92 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 14:56:
[...]
We begonnen het jaar rond de 16k en nu wordt er gewacht op een dip, die we overigens de afgelopen dagen al hebben gezien.
Als je verwacht dat BTC komend jaar hoger staat dan nu, maakt het echt niets uit of dat je nu of op 39k instapt.
maar heb wat winsten gepakt en het zou toch prachtig zijn als ik die weer wat goedkoper kan inkopen
Dan ben je aan het handelen en dat doe je hopelijk met een uitgedacht plan.jeppekroezen schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 14:57:
[...]
Klopt![]()
maar heb wat winsten gepakt en het zou toch prachtig zijn als ik die weer wat goedkoper kan inkopen
Kan lucratief zijn, maar je kan ook zomaar met minder sats eindigen. In een bull market altijd een realistisch scenario. Maar goed ik merk dat ze in serieuze topic wat meer bearish zijn dan hier.
https://bitcoinnews.com/t...ck-ordinals-inscriptions/
Je hebt ook mensen die in de vorige bull niks hebben verkocht. Daar wil ik ook niet bij zitten. In mijn ogen ligt de oplossing in het midden: Een hold potje en een trade potje. En als je het kan missen: een casino potje.jvel92 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 15:11:
[...]
Dan ben je aan het handelen en dat doe je hopelijk met een uitgedacht plan.
Kan lucratief zijn, maar je kan ook zomaar met minder sats eindigen. In een bull market altijd een realistisch scenario. Maar goed ik merk dat ze in serieuze topic wat meer bearish zijn dan hier.
Ik ben niet per se bearish, ik acht de kans op een daling wat hoger dan in de afgelopen periode.jvel92 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 15:11:
[...]
Dan ben je aan het handelen en dat doe je hopelijk met een uitgedacht plan.
Heb vanaf 42,741 USD een long lopen, wel met goede stop loss eronder voor als Bitcoin alsnog naar beneden uitbreekt, maar anders reken ik op 48k.
Ik heb het hele jaar op mijn handjes kunnen zitten. Een bescheiden plukje van mijn inleg eruit gehaald en er is een mooie (potentiele) winst onstaan.
Ook de ontwikkelingen (m.n. Spot ETF) gaan de goede kant op.
Ik heb dus goede hoop voor 2024:
- Halving
- Spot ETF goedkeuring
Bring it on
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wacht maar m’n vriend. Over 2 uur zie / 2 dagen zie jij het ook!
💥 NEW #Bitcoin Street Interview 👀
— Bitcoin News (@BitcoinNewsCom) 29 december 2023
Random guy blows our minds with epic Satoshi-inspired rap 🤯@BeaverBitcoin_ pic.twitter.com/4QRbui4G3g
nothing stops this train
Een 30% correctie in 2 dagen zou prettig zijn. Als we daarna maar weer stijgen!Coldcat schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 17:04:
[...]
Wacht maar m’n vriend. Over 2 uur zie / 2 dagen zie jij het ook!
Ik zeg niks._Gast_ schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 16:04:
[...]
Je hebt ook mensen die in de vorige bull niks hebben verkocht. Daar wil ik ook niet bij zitten. In mijn ogen ligt de oplossing in het midden: Een hold potje en een trade potje. En als je het kan missen: een casino potje.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Grip & Dip, beste Airfryer frites/patat in de supermarkt
D_Jeff schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 17:49:
ik voel een dipje aankomen. Wie z'n gure sh*tcoins niet verwisseld heeft voor stable coins: Sterkte
Ik zie m nog niet.. maar mijn fiat is wel geïnteresseerdsjorremans schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 18:28:
37/38k incoming?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mijn BMW niet. Come on BTCVis schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 18:32:
[...]
Ik zie m nog niet.. maar mijn fiat is wel geïnteresseerd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XHMhj8x4CW3xUDNsG9CjaXMG.jpg?f=user_large)
Gelukkig zijn de ambtenaren vrij anders hadden ze vast de koers wat gestut
Trek die pleister dan in 1 keer maar af tot de 33k!
Die krijgen bewust een paar dagen voor de kerst betaald, onder het mom van "doet de lokale economie maar steunen"Coldcat schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 18:49:
[...]
Gelukkig zijn de ambtenaren vrij anders hadden ze vast de koers wat gestut
Trek die pleister dan in 1 keer maar af tot de 33k!
Ondertussen in dit topic
helaas nog niet aan de orde voor mij, hopelijk na deze bullrun wel, ik ga op de top verkopen naar stablecoin, goed idee toch? 😌
nothing stops this train
Ik verkoop als het meezit ook dichtbij de top maar ik zet alles om in euros. Geen extra risico met stables.Kol Nedra schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 18:55:
[...]
helaas nog niet aan de orde voor mij, hopelijk na deze bullrun wel, ik ga op de top verkopen naar stablecoin, goed idee toch? 😌
alleen euro? geen usd bijv?zwembroek schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 19:02:
[...]
Ik verkoop als het meezit ook dichtbij de top maar ik zet alles om in euros. Geen extra risico met stables.
ik doe een mixje van alles: dollar/euro/goud/defensieve dividend aandelen
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 29-12-2023 19:04 ]
nothing stops this train
Nee euros.
all-in op een shitcoin
nothing stops this train
Zolang we nog in die shitcoin betalen vind ik het dikke prima. In de diepe donkere krochten van de beer gaan de euros weer langzaam richting de exchange.
maar stel je voor dat wanneer je die euro vasthoud en plots overnacht hyperinflatie is met de euro.....lijkt me zuur! kans is klein aangezien Europa wel groot is natuurlijk, maar stel Italië is failliet..... dan krijgen wij zeker te maken met double digit inflatie.... wij betalen immers flink belasting voor dit soort landen 😉zwembroek schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 19:07:
[...]
Zolang we nog in die shitcoin betalen vind ik het dikke prima. In de diepe donkere krochten van de beer gaan de euros weer langzaam richting de exchange.
nothing stops this train
Kom dan maar door en ruk die pleister er af.zwembroek schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 18:41:
Heeft te maken met die opties die vandaag expireren. Max pain ligt op 33k.
Weer op 41k bouncen en ik zie die 30 range niet meer gebeuren. Zie het ook niet als dump maar rangen tussen 40k en 44k als horizontale levels.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BJQ4wI6XUN2eDVVeZM2FEsxr.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/MDsNH8upyssJIjE8bvPvQSlz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MLTbstaGzkfFf6QUl2KGIDCj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/iSgahGzcCzzrob0uhMXe7yqW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Nmgl9VPL6SZOoJQW7c77kUxl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mcZ0XG2eQ67u0Gp4sQeO2PKy.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jx0Sr4LkHEGfRuqKhqN6o0C9.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/8TIdXkciRZ7KoDtvqiwJmB6U.webp?f=fotoalbum_large)