Haha vital zijn moeder coin gaat ook weer omhoog iddAlpina schreef op woensdag 27 december 2023 @ 09:00:
[...]
Weer even L2 seizoen, zie Metis en TET (BTC L2)
Next: AI
Alle coins gaan eventjes weer omhoog. Nog net op tijd om wat meer belasting te mogen betalen in maart 2025.keepitfrosty schreef op woensdag 27 december 2023 @ 09:22:
[...]
Haha vital zijn moeder coin gaat ook weer omhoog idd
Alles behalve PLUknakworst schreef op woensdag 27 december 2023 @ 09:58:
[...]
Alle coins gaan eventjes weer omhoog. Nog net op tijd om wat meer belasting te mogen betalen in maart 2025.
Ik laat die coin door anderen bijkopen, mij niet meer gezien.
Haha nee inderdaad. Farm en dump tokenknakworst schreef op woensdag 27 december 2023 @ 10:05:
[...]
Ik laat die coin door anderen bijkopen, mij niet meer gezien.
Inmiddels is er toch weer iemand ingetrapt, 30 cent erbijkeepitfrosty schreef op woensdag 27 december 2023 @ 10:11:
[...]
Haha nee inderdaad. Farm en dump token
YouTube: Bitcoin ETF BOMBSHELL! Altcoin Rollercoaster Ahead!
Pamp it
Pamp it
[ Voor 48% gewijzigd door Pinsa op 27-12-2023 10:22 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ator en Tao hebben ook weer wat exit liquidity gevonden.
Om specifiek te zijn, in juni/juli 2025, tenzij je uitstel aanvraagt (maar dat kost weer rente, dacht ik)knakworst schreef op woensdag 27 december 2023 @ 09:58:
[...]
Alle coins gaan eventjes weer omhoog. Nog net op tijd om wat meer belasting te mogen betalen in maart 2025.
Astar hype begint te komen. $0,50 soon...
Sell target dankzij de staking rewards ligt op $0,47.
Solana has a crazy good performance recently, but I believe that Astar will has a much crazier good performance in the future 🤩 @AstarNetwork
— James Wo 💎💎💎 (@realjameswo) 26 december 2023
I don’t need to wait for even a day 🤣 while I believe Astar ecosystem shall be much bigger than anyone can expect 🤩 https://t.co/PiBSG3zO6i pic.twitter.com/6dKwJdUQvY
— James Wo 💎💎💎 (@realjameswo) 27 december 2023
$Astr - starting to fill in the gap like Axelar did. Big catalysts are only weeks away for Astar. https://t.co/oiSwH5eIQX pic.twitter.com/L28fWfdtdJ
— Dylan (@nCrediBullD) 27 december 2023
Jeeej, mijn Matic inzet weer bijna in de plus door de pump van de laatste dagen.
Whoohoo.. Lambo soon?
Whoohoo.. Lambo soon?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
zwembroek schreef op woensdag 27 december 2023 @ 10:54:
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Astar's zkEVM testnet has been blazing hot 🔥 since the launch
— Gelato 🟠 (@gelatonetwork) 26 december 2023
We all love numbers; here's our 1st summary of @AstarNetwork's performance YTD, as their official @0xPolygonLabs CDK Rollup-as-a-Service implementation partner ↓
Surge in transaction number growth
There have been… pic.twitter.com/Imbnr98Q2K
Astar's zkEVM testnet has been blazing hot 🔥 since the launch
We all love numbers; here's our 1st summary of
@AstarNetwork
's performance YTD, as their official
@0xPolygonLabs
CDK Rollup-as-a-Service implementation partner ↓
Surge in transaction number growth
There have been over +15k wallets created on Astar's zkEVM with an average +4k daily transactions and ~300k successful transaction executions since the testnet launch
Doubling gas usage signals healthy engagement
The network's cumulative gas usage has surged from 100 billion to 250 billion gwei, indicating surge in dApp deployments, smart contract activity, and growing developer engagement.
Verified contract # deployment doubled
The smart contract deployment growth has been steady since Astar's launch, indicating a healthy developer ecosystem with +3k smart contracts deployed on Astar zkEVM testnet with +50% uptake in the number of verified contracts in December
Growing infra ecosystem
Astar's essential infra landscape has been evolving, in addition to the 13 infra and tooling providers deployed on Genesis Block, from block explorers, oracles, bridges, and Account Abstraction we've added Gelato VRF for devs to access verified-source of randomness and Gelato's bundler & paymaster via
@zerodev_app
SDK to unlock full ERC4337 Account Abstraction for web2 UX. Increasing the number of essential infra integrations to 17.
Hot take: Did you know if Astar's TVL was moved to its new rollup, Astar would be the 7th largest Rollup lining up next to Arbitrum, Optimism, Base, zkSync, Mantle & Linea? 👀
As Astar's new rollup is getting ready for its mainnet launch, we're expecting BIG things, time to review your bingo cards.
2024 shines bright for Astar
Built ON Gelato
[ Voor 92% gewijzigd door zwembroek op 27-12-2023 11:00 ]
Wordt goed gehyped idd. Misschien moet ik ook maar e.e.a. gaan unstaken om te kunnen verkopen, al dan niet gedeeltelijk.zwembroek schreef op woensdag 27 december 2023 @ 10:54:
Dat heb ik vorige week ook gedaan. Van de opbrengst DOT gekocht, en met kerst was ik te druk met mijzelf volproppen, dus ik vis weer lekker achter het net met beide.Bananeman schreef op woensdag 27 december 2023 @ 11:02:
[...]
Wordt goed gehyped idd. Misschien moet ik ook maar e.e.a. gaan unstaken om te kunnen verkopen, al dan niet gedeeltelijk.
Hoe lang duurde het unstaken bij jou? Heb het ook in gang gezet na de pump naar 0,15 maar het wordt aangegeven in era, moet er nog 1 era op wachten. Mijn vermoeden is dat elke era een paar dagen duurt?Ray_ schreef op woensdag 27 december 2023 @ 11:05:
[...]
Dat heb ik vorige week ook gedaan. Van de opbrengst DOT gekocht, en met kerst was ik te druk met mijzelf volproppen, dus ik vis weer lekker achter het net met beide.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Sandyman538 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 11:16:
Heb het ook in gang gezet na de pump naar 0,15 maar het wordt aangegeven in era, moet er nog 1 era op wachten. Mijn vermoeden is dat elke era een paar dagen duurt?
https://docs.astar.networ...kenomics/#inflation-model1 era =~ 1 day, assuming a new block is produced every 12 seconds.
Hmm. Vorige week op 0,09 wat verkocht, te vroeg dus..
BTC heeft er weer zin in
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Btc long closed. Nu afwachten.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Is hetzelfde als oma hier. Nu ook al Gilfhunter geworden?
Ik hunt alles.Alpina schreef op woensdag 27 december 2023 @ 11:36:
[...]
Is hetzelfde als oma hier. Nu ook al Gilfhunter geworden?
Zero.
Ugh, ik zie net dat de CAKE flex/locked pool afgeschaft is.
Is er nu helemaal geen flex staking meer, of kijk ik scheel?
Ik had niks gestaked.Sandyman538 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 11:16:
[...]
Hoe lang duurde het unstaken bij jou? Heb het ook in gang gezet na de pump naar 0,15 maar het wordt aangegeven in era, moet er nog 1 era op wachten. Mijn vermoeden is dat elke era een paar dagen duurt?
Wil ik in Astar wat gaan stoppen, hebben ze die niet bij Bitvavo..
Het hele staking bij Cake is aangepast, het gaat nu via 'Cake Staking' waarbij je VeCake krijgt, wat je weer kan gebruiken om rewards te claimen zoals Cake tokens, maar ook andere zaken zoals meedoen aan ICO's en voting op bepaalde governance zaken.Slonzo schreef op woensdag 27 december 2023 @ 11:52:
Ugh, ik zie net dat de CAKE flex/locked pool afgeschaft is.
Het lijkt helaas voornamelijk een stuk complexer/vager te zijn geworden en de rewards zijn er ook niet beter op geworden..
Mocht iemand anders een betere uitleg hebben dan hoor ik het graag, ik snap er ook nog maar weinig van wat ze bij Cake hebben gedaan
Kucoin heeft hem, ook in de futures. Longetje x2Grudgie schreef op woensdag 27 december 2023 @ 11:59:
Rien ne va plus, het geld is niet meer van u.PlanR schreef op woensdag 27 december 2023 @ 12:10:
[...]
Kucoin heeft hem, ook in de futures. Longetje x2(geen fin. advies) Heb er $250 x3 ingedrukt. Weg is pech.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.PlanR schreef op woensdag 27 december 2023 @ 12:10:
[...]
Kucoin heeft hem, ook in de futures. Longetje x2(geen fin. advies) Heb er $250 x3 ingedrukt. Weg is pech.
Stack Sats
Staat al keurig in de +paul-s83 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 12:12:
[...]
Rien ne va plus, het geld is niet meer van u.
Trade stoploss staat op profit. Dus geen hodl meer.Stovirpi schreef op woensdag 27 december 2023 @ 12:26:
[...]
Bitvavo is ook de enige waar Astar niet is gelist volgens mij.Grudgie schreef op woensdag 27 december 2023 @ 11:59:
op naar lvl $0.5
dan zal die ook zeker mijn nr1 positie worden op Kraken
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 27-12-2023 12:44 ]
nothing stops this train
Mijn Ethereum buy van gister avond staat er ook alweer mooi bij. Happy Days. Ik wil het niet jinxen maar weer een nieuwe portfolio ATH voor deze bull. Als dit het opwarmertje is voor 2024/2025 Ohh boys...
Dikke Metis!
Gelukkig heb ik ze op $23 gedumpt, stel je voor dat je nu moet beslissen wat je met die profit moet doen!
Gelukkig heb ik ze op $23 gedumpt, stel je voor dat je nu moet beslissen wat je met die profit moet doen!
zwembroek schreef op woensdag 27 december 2023 @ 13:19:
Mijn Ethereum buy van gister avond staat er ook alweer mooi bij. Happy Days. Ik wil het niet jinxen maar weer een nieuwe portfolio ATH voor deze bull. Als dit het opwarmertje is voor 2024/2025 Ohh boys...
de echte bull is echt nog niet aan, rustiggggg met winst nemen!
nog niemand in mijn omgeving heeft het erover, ook op de radio nog geen Bitcoin nieuws
nog niemand in mijn omgeving heeft het erover, ook op de radio nog geen Bitcoin nieuws
nothing stops this train
Te laat, mijn moeder begon er een maand geleden al over.Kol Nedra schreef op woensdag 27 december 2023 @ 13:30:
de echte bull is echt nog niet aan, rustiggggg met winst nemen!
Dat zit wel Schnorr.
Mooi man.. hoe bullish dit topic is, maak je een uitstapje naar het wat serieuzer genomen topic over de koersen en daar gaan we de 30k regionen weer opzoeken soon.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FaXB9WcX8lhUrfuQGp3mbB85.gif?f=user_large)
I must HODL my precioussss
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FaXB9WcX8lhUrfuQGp3mbB85.gif?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Weet je precies in welk topic je moet zijn dusVis schreef op woensdag 27 december 2023 @ 13:35:
Mooi man.. hoe bullish dit topic is, maak je een uitstapje naar het wat serieuzer genomen topic over de koersen en daar gaan we de 30k regionen weer opzoeken soon.
[Afbeelding]
De eindejaarsbonus is hier uitgekeerd. Het afgelopen jaar heb ik BTC alleen maar aangekocht en niks verkocht. Alle groene pijltjes van BTC van het afgelopen jaar zijn net 1 rood pijltje geworden. En die stond gelukkig een heel eind hoger.
Nu jeukt het om de boel uit te keren naar de bankrekening, maar ik heb mij voorgenomen de gehele bonus stuk te slaan aan de eerstvolgende dip.
Nu jeukt het om de boel uit te keren naar de bankrekening, maar ik heb mij voorgenomen de gehele bonus stuk te slaan aan de eerstvolgende dip.
Terugkerend thema lijkt een beetje te zijn dat er in de bear mooie aankopen gedaan zijn, maar dat er veel te snel winst wordt genomen. Heb een beetje overtuiging in je aankopen die je in de bear hebt gedaan.
En als je winst wilt nemen, doe het in stappen.
Ja die ziet jou elke keer in Lambo's rijden en 10x per jaar op vakantie gaan! die wilt wel weten hoe je aan die gains komtStukfruit schreef op woensdag 27 december 2023 @ 13:33:
[...]
Te laat, mijn moeder begon er een maand geleden al over.
nothing stops this train
De (schoon)moeder indicatie voor als je op de sell knop moet rammen. Hier tijdens kerst kwam het niet eens ter sprake. Wel het vaste 'en al een oudejaarslot gekocht?' zei nee, dat bedrag heb ik in crypto gestopt. Gegarandeerd dat je er iets meer mee wint dan de loterij waar je met wat mazzel 5/10 euro wint en dus nog verlies draait.Stukfruit schreef op woensdag 27 december 2023 @ 13:33:
[...]
Te laat, mijn moeder begon er een maand geleden al over.
Mijn stapje is dat ik alleen de aankopen van 2023 heb verkochtjvel92 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 13:45:
Terugkerend thema lijkt een beetje te zijn dat er in de bear mooie aankopen gedaan zijn, maar dat er veel te snel winst wordt genomen. Heb een beetje overtuiging in je aankopen die je in de bear hebt gedaan.
RSI op ASTR 1 uurs ziet er BULLISH uit!! when $0.50!
nothing stops this train
ByBit geen optie? Staat ie ook gewoon.Grudgie schreef op woensdag 27 december 2023 @ 11:59:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dan ga ik lekker uiteten!!! Zo niet, dan ookKol Nedra schreef op woensdag 27 december 2023 @ 14:00:
RSI op ASTR 1 uurs ziet er BULLISH uit!! when $0.50!
Wat is het toch moeilijk om winst te nemen... Ik sta nu redelijk in de plus maar ik heb een stuk grond met stenen en een dak erop gekocht en zal het geld goed kunnen gebruiken.Toch wil je nog even wachten met winst pakken omdat het misschien tegen de tijd dat je het nodig hebt wel een stuk hoger kan staan met alle verwachtingen...
Goed kunnen gebruiken of nodig hebben? Belangrijk onderscheidJeaust schreef op woensdag 27 december 2023 @ 14:38:
Wat is het toch moeilijk om winst te nemen... Ik sta nu redelijk in de plus maar ik heb een stuk grond met stenen en een dak erop gekocht en zal het geld goed kunnen gebruiken.Toch wil je nog even wachten met winst pakken omdat het misschien tegen de tijd dat je het nodig hebt wel een stuk hoger kan staan met alle verwachtingen...
Klinkt voor mij als “het zit erin, het staat in profit, maar heb het eigenlijk nu nodig”Jeaust schreef op woensdag 27 december 2023 @ 14:38:
Sorry als het niet zo is
Wat als alles nu -40% doet. Dan eruit en dan wel in de stenen?
Edit. Daarom alles stoploss op entry of profit. Ik denk dat er veel mensen hier zijn die hodlen & hopen.
Laat je niet verassen….
[ Voor 14% gewijzigd door PlanR op 27-12-2023 14:52 ]
In principe kan ik een -40% wel aan, maar dan moeten we wachten met wat grotere verbouwingen. Ik ben nu al wel ~15% uitgestapt, maar dat deel zal dan wel pijn doen als het tegen die tijd nog omhoog gaat. Het is moeilijk genoegen nemen met minder, ook al is het niet gegarandeerd natuurlijk.PlanR schreef op woensdag 27 december 2023 @ 14:45:
[...]
Klinkt voor mij als “het zit erin, het staat in profit, maar heb het eigenlijk nu nodig”
Sorry als het niet zo is
Wat als alles nu -40% doet. Dan eruit en dan wel in de stenen?
Doe het gelukkig pas 3 jaar. Succes allen, make money
Mt.Gox is aan het uitbetalen en Michael koopt ondertussen bij, Bitcoin gaat gewoon verder sideways...
MicroStrategy has acquired an additional 14,620 BTC for ~$615.7 million at an average price of $42,110 per #bitcoin. As of 12/26/23, @MicroStrategy now hodls 189,150 $BTC acquired for ~$5.9 billion at an average price of $31,168 per bitcoin. $MSTR https://t.co/PKfYY59sTW
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 27 december 2023
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Wat een baas.Taro schreef op woensdag 27 december 2023 @ 15:05:
Mt.Gox is aan het uitbetalen en Michael koopt ondertussen bij, Bitcoin gaat gewoon verder sideways...
[Twitter]
BAM! 1% van de supplyTaro schreef op woensdag 27 december 2023 @ 15:05:
[Twitter]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
0,1%. Of er moet wel heel veel zoek zijnColdcat schreef op woensdag 27 december 2023 @ 15:46:
[...]
BAM! 1% van de supply(uitgezonderd zoekgeraakte munten)
Oh wat hij NU hodl't. Ja dat is 1%.
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 27-12-2023 15:51 ]
Op https://www.bybit.com/trade/usdt/ASTRUSDT zie ik zowel aan Buy als Sell kant enorm veel orders langskomen met 1529 stuks erin, is een botje aan het bijsturen en microwinsten aan het nemen?
Bij mij is traden geld verliezenStovirpi schreef op woensdag 27 december 2023 @ 12:26:
[...]
Ja, wat mij betreft wel.
Optimism gaat hard, bijna nieuwe ath op 4,175usd. Inmiddels 262% in de plus
Welke kleur vind je mooizwembroek schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 20:56:
Kraken geprobeerd en was snel. Eth staat alweer op de Ledger. Toch nog een dwangmatige buy kunnen doen met kerst. Wen moon?
@BeyondThunder is dat de paperwallet van Satoshi? Bullish...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Bij 95% is dat het geval. Zijn er maar weinig die winnen. Alleen met mijn post refereerde ik enkel naar zijn eigen onderschrift
Stack Sats
Zou zomaar kunnen ouwe reus.Taro schreef op woensdag 27 december 2023 @ 15:54:
Op https://www.bybit.com/trade/usdt/ASTRUSDT zie ik zowel aan Buy als Sell kant enorm veel orders langskomen met 1529 stuks erin, is een botje aan het bijsturen en microwinsten aan het nemen?
Hebben jullie botjes draaiende?
Vanmiddag laatste stukje Matic verkocht naar BTC. Gemiddeld +/- 25% gepakt. Trade bijna nooit maar had wat BTC op Kraken en je moet wat in de kerstvakantie.
@Verwijderd waarschijnlijk wel.PlanR schreef op woensdag 27 december 2023 @ 16:52:
[...]
Zou zomaar kunnen ouwe reus.
Hebben jullie botjes draaiende?
Jaartje info inwinnen beetje van de domme houden en volgend jaar lachen
Hij wilde niet meer getagdtdt wordenAlpina schreef op woensdag 27 december 2023 @ 16:57:
[...]
@Verwijderd waarschijnlijk wel.
Jaartje info inwinnen beetje van de domme houden en volgend jaar lachen
ETH
BNB
Matic
Lido
ASTR
Wat een dag voor mijn PF
Astr had ik ingeslagen tijdens de dip rond de 0.094
BNB
Matic
Lido
ASTR
Wat een dag voor mijn PF
[ Voor 30% gewijzigd door _Gast_ op 27-12-2023 17:17 ]
oh, BNB heeft SOL weer ingehaald.....
nothing stops this train
Haha sneller dan ik dacht. Ik poste gisteren nog met een clownface:Kol Nedra schreef op woensdag 27 december 2023 @ 17:18:
oh, BNB heeft SOL weer ingehaald.....
_Gast_ schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 12:48:
Can BNB hit $300?
De achtervolging op Solana is ingezet
eth is los, soon 2500 dollar?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Kan deze al de prullenbak in?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ftfysjorremans schreef op woensdag 27 december 2023 @ 17:27:
eth is los, soon 25000 dollar?
Zero.
Ja al een jaar of 6.Gelukszoekr schreef op woensdag 27 december 2023 @ 17:32:
Kan deze al de prullenbak in?
[Afbeelding]
Zero.
Dikke ETH.
Mooie techniek en zulks...
Mooie techniek en zulks...
Etheremaan
En hij zei het nog tegen me. Voortaan volg ik jouw moves 
zwembroek schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:18:
[...]
BTC.D neemt ook af. Massive alt coin season eind december.
[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 27-12-2023 17:54 ]
Ga weg man, 11 graden buiten.
Stond net bij KDV (opvang, geen shitcoin) en daar waren gewoon frambozen aan de struiken aan het groeien....
Klote.
Knip, onnodig
[ Voor 82% gewijzigd door Taro op 27-12-2023 18:38 ]
Knip, onnodig.
[ Voor 68% gewijzigd door Taro op 27-12-2023 18:39 ]
Knip, graag een volgende keer rapporteren ipv reageren
[ Voor 85% gewijzigd door Taro op 27-12-2023 18:39 ]
Allemaal niet relevant hier als je geen CumRocket of SafeMoon hebt.
[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 27-12-2023 18:40 ]
Maktub
Kerst is gelukkig voorbij, we kunnen weer lekker losgaan op elkaar!
@WhySoSerious was alleen mijn mening voor de rest ,even goede forum leden.👍
Die mening mag je ook voor de rest gewoon voor je houden hoorpletter schreef op woensdag 27 december 2023 @ 18:43:
@WhySoSerious was alleen mijn mening voor de rest ,even goede forum leden.👍
https://coinmarketcap.com/currencies/crypto-fight-club/Taro schreef op woensdag 27 december 2023 @ 18:43:
Kerst is gelukkig voorbij, we kunnen weer lekker losgaan op elkaar!
Ik zeg, all-in!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/6JhEQuBop9w6krQ611iT5MMU.gif?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WLoNGsY1Yq21Br3AECHefj0w.gif?f=user_large)