[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.157 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:08
Dat was precies ook de tijd van 13~14% hypotheekrente. Alles heeft zijn prijs.
r6aw schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:15:
[...]

34% ada ☺️ Toch 20% meer als eth

[Afbeelding]
ADA/ETH pair:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f58UxbUNWmBPBo9lO22Xskg1rD8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MiNDDu9D9pEmAmZ21TsrY1qc.png?f=fotoalbum_large

Cardano heeft nog wat te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:47
[...]

[Afbeelding]
Als je de verschillen wilt zien tussen coins onderling zou ik de directe markt raadplegen. https://www.tradingview.com/symbols/ADAETH/

Lijkt mij een betere bron.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 16:25
[...]

[Afbeelding]
Gemiste kans, volgende keer batterij opladen tot 69%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Domino schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:23:
[...]
Dat was precies ook de tijd van 13~14% hypotheekrente. Alles heeft zijn prijs.
Had je geen (of een kleine) hypotheek dan was je dus wel mooi spekkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-09 20:58

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:26:
[...]

Had je geen (of een kleine) hypotheek dan was je dus wel mooi spekkoper
Zo zou het ook moeten zijn.

Dat was de laatste jaren wel anders.. Interessant om schulden aan te gaan, beleggen met de overwaarde etc. Eigenlijk was je een dief van je eigen portemonnee als je je hypotheek aan het aflossen was. Dat is ook de wereld op z'n kop natuurlijk..

On-topic; ik moet me echt inhouden om geen groene kaarsen te jagen bij INJ. Ik heb er een plukje van (aankoop rond € 7,-), maar voel wel de FOMO om bij te kopen..

[ Voor 7% gewijzigd door NeoflexNL op 06-11-2023 11:30 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gelukszoekr
NeoflexNL schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:30:
[...]
On-topic; ik moet me echt inhouden om geen groene kaarsen te jagen bij INJ. Ik heb er een plukje van (aankoop rond € 7,-), maar voel wel de FOMO om bij te kopen..
Ik zou het gewoon doen. Of je wint in geld, of je wint in de ervaring dat het over het algemeen onverstandig is om na zulke pumps nog te kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UmaRh_eQQAfN-oZSXgP9oHXvJZ4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8c2xZg321FFKw4pXxMZveXl4.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:32:
[...]

Ik zou het gewoon doen. Of je wint in geld, of je wint in de ervaring dat het over het algemeen onverstandig is om na zulke pumps nog te kopen.
Als het om FOMO gaat heb ik de neiging vrij hardleers te zijn..

Ach, ik ben ook maar een mens.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:35
NeoflexNL schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:34:
[...]

Kijk, INJ gaat snoeihard, en die zal echt nog wel hoger komen dan nu, dus je stack uitbreiden kan slim zijn maar groene candles najagen is over het algemeen erg onverstandig. Te vaak gedaan en te vaak de fomo laten overheersen om vervolgens eerst tegen een -20% aan te kijken.

Wil je meer INJ, doe dan dca. Geeft gemiddeld het beste resultaat en hoef je niet te gokken op up only. Want dat bestaat simpelweg niet in crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Don Guacamole schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:38:
[...]
Wil je meer INJ, doe dan dca. Geeft gemiddeld het beste resultaat en hoef je niet te gokken op up only. Want dat bestaat simpelweg niet in crypto.
DCA werkt pas goed als je het over een lange termijn toepast. Dan had je hier dus eigenlijk al maanden geleden aan moeten beginnen.

Tuurlijk, je kan altijd beginnen met DCA. Maar volgens mij doet bijna niemand hier DCA zoals dit bedoeld is, namelijk een vast bedrag investeren op een vast tijdstip met vaste interval. Dit is een hele goede manier van investeren als je het doet voor een lange termijn. Anders heeft het weinig zin en kan je net zo goed lump-summen. Op zo'n shitcoin als INJ is het nu fomo met instappen, maar stel dat het ding volgende maand weer instort dan stoppen de meeste ook direct weer met "investeren" en blijft er niks meer over van die goede DCA bedoeling

[ Voor 11% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-11-2023 11:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Gelukszoekr schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:44:
[...]

DCA werkt pas goed als je het over een lange termijn toepast. Dan had je hier dus eigenlijk al maanden geleden aan moeten beginnen.

Tuurlijk, je kan altijd beginnen met DCA. Maar volgens mij doet bijna niemand hier DCA zoals dit bedoeld is, namelijk een vast bedrag investeren op een vast tijdstip met vaste interval. Dit is een hele goede manier van investeren als je het doet voor een lange termijn. Anders heeft het weinig zin en kan je net zo goed lump-summen. Op zo'n shitcoin als INJ is het nu fomo met instappen, maar stel dat het ding volgende maand weer instort dan stoppen de meeste ook direct weer met "investeren"
Ja klopt, heb je ook gelijk in.
Elke 15 minuten iets kopen is ook niet echt dca.

Wat bazel ik ook, ik zou gewoon alles nu omzetten in INJ. Als je nu niet koopt doet iemand anders het!
Laatste halte voor de $100!

🤡

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Don Guacamole
Overigens, XRP gaat ook wel weer lekker.
Goeie koers wel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zs4uZSsUU5__ceqaXMNSeQB-E7g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gKKi0YpiSD8W9x2jDpehHniI.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:11

oNo

Don Guacamole schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:38:
[...]

Kijk, INJ gaat snoeihard, en die zal echt nog wel hoger komen dan nu, dus je stack uitbreiden kan slim zijn maar groene candles najagen is over het algemeen erg onverstandig. Te vaak gedaan en te vaak de fomo laten overheersen om vervolgens eerst tegen een -20% aan te kijken.

Daarentegen, ik ben pas "laat" ingestapt met *kuch** DOGE %$proest^%. Deze was destijds rond de 1 cent en toen al in korte tijd x3. Daar met wat trades de inleg er uit gehaald en een mooie profit. Vervolgens een zooi laten staan voor een hele dikke moonshot. Die kwam, geluk moet je hebben, en toen het meeste van de hand gedaan. En heb er nog steeds wat voor de HODL.

De winst gaat naar een potje prive (fiat) en een shitcoin investerings portfolio voor volgende mogelijkheden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jB4YgBI-ueiDSTK43d7jqP77xrU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dZsyiSXfVigYhXDcdjUkZ9YH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:54
[...]

[Afbeelding]
Niet zo vreemd toch? ADA heeft een aanzienlijk kleinere market cap en is ook veal harder gedaald in t.o.v. van zijn ATH. Op het ADAETH paar is ADA altijd nog -81% ten op zichte van ETH.

Als je op de bodem ETH hebt omgezet naar ADA, dan heb je een mooie trade gemaakt. Anders is het 34% (ADA) vs 15% (ETH) cherry picking van data en blijkbaar is rekenenen ook lastig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cdMONZ8N-PAXX1MxGfVaj6TMmbs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8f7exOGiE6Zt83DVlnFhLZ4j.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:48
das nu net een plaatje waar je dus eigenlijk geen drol mee kan. Het kan omhoog, het kan rechtdoor of het kan omlaag

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:59
Op 25k ligt enorm veel liquidity op dit moment. Maar het momentum is up. Dus hoe waarschijnlijk zo'n scenario wordt geen idee. Dan lijkt die 31k een grotere kans van slagen te hebben.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:26
anti elppa schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:11:
[...]

das nu net een plaatje waar je dus eigenlijk geen drol mee kan. Het kan omhoog, het kan rechtdoor of het kan omlaag
Soms ook linksaf, maar dat had iets met wintertijd te maken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:13:
[...]

Op 25k ligt enorm veel liquidity op dit moment. Maar het momentum is up. Dus hoe waarschijnlijk zo'n scenario wordt geen idee. Dan lijkt die 31k een grotere kans van slagen te hebben.
op 6 cent liggen ook enorm veel koop orders..........Oja en op 420 enorm veel verkoop orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
INJ gaan we wel boven de 100 zien komende bull, boven 26 is het price discovery modus, en dan kan het, zoals bij SOL, hard gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
NeoflexNL schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:34:
[...]

Ik ben goed bestand tegen fomo. En dat heeft me tot nu toe alleen maar geld gekost door niet in te stappen.
Dus ja je kan het ook omdraaien. ;) Maar de markt lijkt wel klaar voor een correctie zou je zeggen. Ik heb een aantal targets gezet en daar wacht ik geduldig op. Zo niet prima ik lig er niet wakker om. De trade / instapmoment moet naar je toe komen en je moet het niet opzoeken dat is mijn mening.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
keanu_ schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:16:
INJ gaan we wel boven de 100 zien komende bull, boven 26 is het price discovery modus, en dan kan het, zoals bij SOL, hard gaan.
Vorige bull had ik ook INJ. De 100 dollar gingen we makkelijk halen. Kwestie van tijd. Mooody had het ook. Allemaal bullish as fuck. En wat gebeurde er? Die 100 dollar kwam bij lange na niet. Gelukkig met leuke winst verkocht. Wie een dikke bag heeft gekocht rond de 6/7 dollar zit prima. Maar nu instappen met duizenden dollars vind ik persoonlijk het risico niet waard. We zijn nog zo vroeg. De nieuwe parels die in 2024 lanceren kunnen zo het stokje weer overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
zwembroek schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:23:
[...]

Vorige bull had ik ook INJ. De 100 dollar gingen we makkelijk halen. Kwestie van tijd. Mooody had het ook. Allemaal bullish as fuck. En wat gebeurde er? Die 100 dollar kwam bij lange na niet. Gelukkig met leuke winst verkocht. Wie een dikke bag heeft gekocht rond de 6/7 dollar zit prima. Maar nu instappen met duizenden dollars vind ik persoonlijk het risico niet waard. We zijn nog zo vroeg. De nieuwe parels die in 2024 lanceren kunnen zo het stokje weer overnemen.
Ik had het ook niet of je nu moest instappen, dat is je eigen risicoafweging.
Ik zie inj nu gewoon erg sterk tegen BTC, net als FET overigens. Gezien hype, kan het hard gaan
Ja vorige bull ging BTC ook niet naar 100k etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
zwembroek schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:23:
[...]

Heb een gak van rond de 6$, dat is al bijna x3.
Eerlijk gezegd verwacht ik zelf nog wel een goede correctie, maar anticipeer er niet op.
Traden pakt bij mij over het algemeen niet goed uit vanwege een chronisch tijd tekort. (Prioriteit tekort).
Mijn strategie is hodl nu, en room af als het x10 gaat. Verkoop zomer 2025. Tot die tijd gaan er gigantische correcties komen, ga daar van uit, maar kan ze niet timen.
Net zoals de bear, ik had koop momenten in gepland bij bijv btc op 30-25-20 en 15 k, die gedaan en daar zit ik prima mee.
Was btc verder gedaald was er meer gekocht.

Zo gaan de verkoop momenten ook gepland worden, al moet daar nog een exact plan voor gemaakt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Dikke PAAL!
$0,10 soon.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/NjGhCQx/398122383-890413272646373-1355790521825413242-n.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MVtyuAOl1VJPFYfV3JxaZn-GncI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/09g07hgbQPwInnT3luX0Bvi9.png?f=user_large

Letterlijk en figuurlijk. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09 22:24
Dit is toch het topic waarin we enkel mooon en rekt mogen roepen + gifjes hergebruiken? Ik zal proberen niet te inhoudelijk te worden:

ASTR MOOHOOOOOOOON

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:45

Coldcat

HODL

Stovirpi schreef op maandag 6 november 2023 @ 17:30:
Dit is toch het topic waarin we enkel mooon en rekt mogen roepen + gifjes hergebruiken? Ik zal proberen niet te inhoudelijk te worden:

ASTR MOOHOOOOOOOON
Al die shitcoins gaan wel hard. Het volgt gewoon een natuurlijk ritme van de maan..

Afbeeldingslocatie: https://nypost.com/wp-content/uploads/sites/2/2023/03/Shutterstock_693152458.jpg?quality=75&strip=all

natuurlijk iets explosiever met menselijk handelen

Afbeeldingslocatie: https://www.apogeerockets.com/images/education_pages/flight-events.jpg

De recovery gaat wat minder soepel, de parachute is vaak vergeten toe te voegen aan het product.

Note to myself: Eruit zijn voor de apogee and ejection!

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 06-11-2023 17:57 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Coldcat schreef op maandag 6 november 2023 @ 17:56:
[...]

Al die shitcoins gaan wel hard. Het volgt gewoon een natuurlijk ritme van de maan..

[Afbeelding]

natuurlijk iets explosiever met menselijk handelen

[Afbeelding]

De recovery gaat wat minder soepel, de parachute is vaak vergeten toe te voegen aan het product.

Note to myself: Eruit zijn voor de apogee and ejection!
ja dit duurt nu te lang allemaal. BTC d is door de 25 DMA gezakt. Extreem slecht teken. Dus of er komt nog een magische pump bij btc, of we gaan binnen 3 dagen volledig naar de finken tering met de shitcoins dik in de double digits met een - ervoor. Mocht je nu dik in shitcoins zitten en je hebt een mooie winst, dan is nu de tijd om de schietstoel te gebruiken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
anti elppa schreef op maandag 6 november 2023 @ 18:04:
[...]

ja dit duurt nu te lang allemaal. BTC d is door de 25 DMA gezakt. Extreem slecht teken. Dus of er komt nog een magische pump bij btc, of we gaan binnen 3 dagen volledig naar de finken tering met de shitcoins dik in de double digits met een - ervoor. Mocht je nu dik in shitcoins zitten en je hebt een mooie winst, dan is nu de tijd om de schietstoel te gebruiken
Hodl
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PYHbb1wqsr-2scnQsOt8LIqOIIY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zSTgkcvtub25DVHCwJMxDiYS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:36
[...]

37/38k incoming? 😜

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/92Dn9Nd72DE33EEL1I06OeM6zzk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CDFwC2ipEp7f6CZvNamivbY6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
dat kan. Maar we moeten niet nog een week op dit niveau hangen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
bitcoin hodl ik altijd ja. ook gewoon dwars door een bear heen :')

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sga3KyK5kPIWM9u80cmBbK7_sJo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OtBWcEL3EqAxwsJtKd27NflE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
Heerlijk, wat bestaan er toch zieke geesten die dit maken. Internet is fantastisch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:18
[...]

Mocht je nu dik in shitcoins zitten en je hebt een mooie winst, dan is nu de tijd om de schietstoel te gebruiken
Je hebt gelijk. Gisteren voor 25 euro wat Dot ingeslagen en na aftrek van trading kosten toch mooi 19 cent op gepakt.
Meteen omgezet, nu. Ik ga het er van nemen!

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[...]
Mocht je nu dik in shitcoins zitten en je hebt een mooie winst, dan is nu de tijd om de schietstoel te gebruiken
Dus ik moet mijn DOGE trade sluiten? :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yrk0IZkaNflY3dqF_86RDqPoYmc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/C5OBx8inpwsTZXXD3p2mnRNE.png?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Don Guacamole schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:11:
[...]

Heerlijk, wat bestaan er toch zieke geesten die dit maken. Internet is fantastisch.
Misschien heeft AI dit gemaakt. Zieke geest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:33
Geen idee wat die Knip, taalgebruik aan het doen zijn daar maar volgens zijn ze een raket aan het bouwen, Astar moon!

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 06-11-2023 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Moiety schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:19:
[...]

Misschien heeft AI dit gemaakt. Zieke geest.
Krijg je toch nog een beetje vermaak voor de centen die met FTX ten onder zijn gegaan. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 06-11-2023 19:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:45

resusaapje

h less

Miki schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:27:
Geen idee wat die [mbr]Knip, taalgebruik[/] aan het doen zijn daar maar volgens zijn ze een raket aan het bouwen, Astar moon!
Ik ben niet ontevreden. Nog even x100 en ik ben zelfs blij :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cByJjkkLoj1A0tZZoxn3nBJ8iGI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/26I2mZQdh2DzLdlaVlbUhknM.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Stovirpi schreef op maandag 6 november 2023 @ 17:30:

ASTR MOOHOOOOOOOON
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/_g1W6jVhbPsAAAAM/foreseen-everything-talking.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wat voor handige apps gebruiken jullie om op de hoogte gehouden te worden van koers stijgingen / dalingen? Ik merk dat ik best vaak met een schuin ook naar Tradingview kijk. Alleen daardoor ben je snel best afgeleid en voor je het weet hang je lang rond.

Zijn er onmisbare tools waar je een waarschuwing kan krijgen als een coin met >10% op de daily omhoog schiet bijvoorbeeld? Er zijn wel een aantal te vinden via Google, echter zijn de parels altijd goed verborgen. Ik zoek niets via email, die notifications heb ik allemaal gemute. Gewoon een waarschuwing bij extreme wisselvalligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:33
resusaapje schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:50:
[...]

Ik ben niet ontevreden. Nog even x100 en ik ben zelfs blij :)

[Afbeelding]
Japanners voor de intimi onder ons ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Coldcat schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:54:
Wat voor handige apps gebruiken jullie om op de hoogte gehouden te worden van koers stijgingen / dalingen? Ik merk dat ik best vaak met een schuin ook naar Tradingview kijk. Alleen daardoor ben je snel best afgeleid en voor je het weet hang je lang rond.

Zijn er onmisbare tools waar je een waarschuwing kan krijgen als een coin met >10% op de daily omhoog schiet bijvoorbeeld? Er zijn wel een aantal te vinden via Google, echter zijn de parels altijd goed verborgen. Ik zoek niets via email, die notifications heb ik allemaal gemute. Gewoon een waarschuwing bij extreme wisselvalligheid.
Ik krijg zelf altijd notificaties via de Delta app, werkt op zich prima.. en dan alleen van de coins die ik zelf in de pf heb

[ Voor 3% gewijzigd door NeoflexNL op 06-11-2023 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
-Astar is outperforming Bitcoin in the last 1 month by 11.15% while the ASTR price in USD increased by 39.21%.

-Astar has been trading for 7 months (1 years) now. According to our records, it started trading on Sunday, January 16th 2022, for a first price of $0.3509.

-The price of Astar during the token sale was $ 0.89 per ASTR. The Astar token sale started on Nov 11, 2021, and lasted until Dec 16, 2021.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Coldcat schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:54:

Ik zou echt uitkijken wat je binnenhaalt. Vorige bullrun heb ik zelf maar iets geprogrammeerd.

Ik krijg af en toe van Coinbase app notificaties als er weer een shitcoin pumpt of dumpt, geen idee wat ik heb moeten doen daarvoor aangezien ik het al lang niet niet meer gebruik. Maar die app kan wat je wil mocht je daar al een account hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 19:17
hee.. een versje draad

* D_Jeff zet de barkruk neer bij de nieuwe bar

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HklUDSyr2gaW5ZJayFKzY6a7H30=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9f53gsV0THtYFVqEHDlpz4wD.gif?f=user_large

#HODL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
Premium advies voor een prikkie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Niks retrace, gewoon door (oh wacht, ik kijk naar shitoins :>)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
[...]

Agreed. Ascending Triangle is in de maak voor BTCUSDT en voor mij is dit in crypto een bearish teken. Iedereen moet op zijn gevoel afgaan natuurlijk. Maar ik ga akkoord hier.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
Paar Babes voor de Ada Boys. Gaat lekker vandaag.

https://twitter.com/Busty_ADA_Babe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UpsWTvRSipSZnQ-dYm5IhLaXIhs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NdU1WSnEpf9z93UG31OOQ2ZZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGPgoK9VxnIZJE7MSu4_qUJYSYc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5TwF3FLVMCp9J1s5xoAbw7iT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

D_Jeff schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:05:
hee.. een versje draad

* D_Jeff zet de barkruk neer bij de nieuwe bar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z7iMT-AvWxaSBk67t5WUtxierH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jslTrUInwrxadN2Q8AzFbXLB.jpg?f=fotoalbum_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

This time is different jongs.. van BTC mogen de alts ff los, ze staan nu op -95% verlies t.o.v. november 2021.. dus waar gaat het over?

Bull is aan, dat is zeker.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WMrX3knd8jFbMy6i5Yx3pvM0itQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ScbzsAizqu630eQyetdNCnlz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jfPWavzF2F0NKrokDTwgjT_w6kw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/spJdiNqW1wQXO1dIuM9VqiMP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09 22:24
Moonboys unite enzo. BItcoin is veel te duur en beweegt nauwelijks. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SE3KVLl5YmqLLvGLW_kgkZ_86B4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nkV7Oj384fKoZH3Dg3GDa5j1.png?f=fotoalbum_large

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:19
zelfs CRO gaat lekker!

vloeit allemaal straks gewoon in BTC

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11
Ada gaat ETH flippen deze bullrun ik voel het 😊🚀

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Vis schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:39:
This time is different jongs.. van BTC mogen de alts ff los, ze staan nu op -95% verlies t.o.v. november 2021.. dus waar gaat het over?

Bull is aan, dat is zeker.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3LbnPN0rj91r-8S3qVb0ED1j0GQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gP2AH08ZyQd6tBlZzGw7x6SJ.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
r6aw schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:04:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fxJAP40JteBy20XvnBpnlG5BY2A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O9hu3HaoVg9x1wgShADX6Eiz.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
cooLopke schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:34:
[...]

Agreed. Ascending Triangle is in de maak voor BTCUSDT en voor mij is dit in crypto een bearish teken. Iedereen moet op zijn gevoel afgaan natuurlijk. Maar ik ga akkoord hier.
Gevoel in mijn linker bal zegt dat et vannacht gaat gebeuren :P
Rechts blijft bullish met 39k target

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 06-11-2023 21:12 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 16:58
anti elppa schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:12:
[...]

Gevoel in mijn linker bal zegt dat et vannacht gaat gebeuren :P
Rechts blijft bullish met 39k target
Misschien moet je daar eens mee naar de huisarts gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
First time dat Ada gaat flippen ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
ADA <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
Hahah en zie die ETH dan helemaal niks doen geweldig dit

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De shitcoin collectie met ADA, BNB, DOGE, INJ, etc. doet het meer dan prima. De vraag is inderdaad alleen wat er gebeurt als Bitcoin de stop uit het putje trekt....

Misschien is dit vergelijkbaar met de 14k top na de 20k ATH en moet alles eerst nog even wat verder afkoelen.

ADA: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IT10ldCA7sJXjnPnGlQh_Ph5jX4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7bHCs5SMORvwVCfUGBVePTb7.png?f=user_large *O*

Edit: Dit dus:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Ms2fxCE5vzX-4SxhqGG_K_LnPc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qPJNf9tHxe5eNw2rRXdSpUYk.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door Taro op 06-11-2023 22:03 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
r6aw schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:04:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PpSX_Vr5hpIIJAnVqcSUGZiFyu8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OFRTD73ULfYyo0eLpCjFIUSZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ql6bU4C-UL_iCXXYmQeZZDqElzE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PEj4qPPbDFwl8uWpZ5rBHvNm.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FFPZFTyFFpsvZRIdKlJrm0SlTNw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MNDTkSq5WYYUzrHN4YnVTmxp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door Pelox op 06-11-2023 22:37 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
voordeel is dat de altjes straks bloeden tegenover BTC, ook zal veel winsten genomen worden naar BTC. 40k soon!

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 06-11-2023 23:12 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Kol Nedra schreef op maandag 6 november 2023 @ 23:12:
voordeel is dat de altjes straks bloeden tegenover BTC, ook zal veel winsten genomen worden naar BTC. 40k soon!
Kan niet wachten!! Zit al 2 jaar klaar met het vervolg van de bullmarket support band meme..

Zero.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
Damn, 2 en half jaar in deze gekke wereld. Van -80% naar eindelijk profit zone, en de bull moet nog beginnen.

My body is rdy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
Hoe harder de zooi instort, hoe beter de memes hier 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:36
D_Jeff schreef op maandag 6 november 2023 @ 23:26:
Hoe harder de zooi instort, hoe beter de memes hier 8-)
het zijn bijna altijd dezelfde, toch?!

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wiley99 schreef op maandag 6 november 2023 @ 23:29:
[...]

Klopt, maar dat hebben ze blijkbaar niet door. Koester het maar ipv je te verbazen, er lopen dus gelukkig nog voldoende greater fools rond om als exit liquidity te dienen wanneer het eindelijk zo ver is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
Wiley99 schreef op maandag 6 november 2023 @ 23:29:
[...]

Je schrijft hier ter plaatse een gloedje nieuwe :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:24

Darrell

Fiat moonboy

cooLopke schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:34:
[...]

Is gewoon een bullflag met haast.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Taro schreef op maandag 6 november 2023 @ 23:33:
[...]

Klopt, maar dat hebben ze blijkbaar niet door. Koester het maar ipv je te verbazen, er lopen dus gelukkig nog voldoende greater fools rond om als exit liquidity te dienen wanneer het eindelijk zo ver is.
De echte exit liquidity is er natuurlijk pas al het hier weer volloopt met mensen die topics starten als "hoe koop ik ElonPepeCumrocket?" of "Help, ik heb 10k overgemaakt naar iemand die zei dat hij een exchange was, ben ik nu al mijn geld kwijt?"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op maandag 6 november 2023 @ 23:42:
[...]

De echte exit liquidity is er natuurlijk pas al het hier weer volloopt met mensen die topics starten als "hoe koop ik ElonPepeCumrocket?" of "Help, ik heb 10k overgemaakt naar iemand die zei dat hij een exchange was, ben ik nu al mijn geld kwijt?"
Ik vind 'ADA gaat ETH flippen deze bullrun ik voel het 😊🚀' al een zeer voorspoedig begin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jMuAH-abJ98WXrRHVH6omCLRy_c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gCq3FyeJ5SIr7vMWef4u5Iwl.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:34
Iemand nog een af crypto gebruikt voor iets anders dan hold en moon vandaag? Vraag me dat altijd wel af, welke echte use cases er nou zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
DarkShadow schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 00:17:
Iemand nog een af crypto gebruikt voor iets anders dan hold en moon vandaag? Vraag me dat altijd wel af, welke echte use cases er nou zijn.
De use case is HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 00:00:
[...]

Ik vind 'ADA gaat ETH flippen deze bullrun ik voel het 😊🚀' al een zeer voorspoedig begin.
Ja, ik ging er niet op in, ik vind dat je ook mensen die rijp zijn voor een inrichting in hun waarde moet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

20 euro boodschappen bij de Jumbo vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 00:00:
[...]

[Afbeelding]
Trouwens, je gebruikt dat template wel erg vaak. Als der in De Tike een memedroechte is dan moatst it mar sizze, yn dat gefal stjoere wy moarn nijes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 01:15:
[...]

Trouwens, je gebruikt dat template wel erg vaak. Als der in De Tike een memedroechte is dan moatst it mar sizze, yn dat gefal stjoere wy moarn nijes.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DYIAGCIC2uhwmztHyKoS1FW7uiE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RYTRxXgwSSbcU94jW8sOgz0R.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Glenn Hoddle gratis tia gehad? Hodl fuckers is alles wat ik heb begrepen en dat is d:)b

edit: oh Fries, daar kwam ik vroeger bij pake en beppe. Toen verstond ik er ook al niks van. Frexit en snel. :>

Ik ben een accentloze Zeeuw dus schaar me dan wel onder randstad. :P

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQO-5EEgh07DfIOnU14uf4zVhA854_f233xOA&usqp=CAU

edit2: @Glenn Hoddle oh ik kom nooit noordelijker dan AMS. Dat zijn die nep Friezen toch? West Frieland pfff duw het eens dat meer over dan zitten jullie wel goed en kun je West weg laten :>

[ Voor 82% gewijzigd door sh4d0wman op 07-11-2023 04:34 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

sh4d0wman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 02:58:
@Glenn Hoddle gratis tia gehad? Hodl fuckers is alles wat ik heb begrepen en dat is d:)b
Ik ben dan weer oprecht verbaasd door alle Hollanders die het Friese dialect niet kunnen lezen. Het is de epische zeikFries/voetbalcoach GertJan Verbeek die zegt: "In de Randstad zijn er geen echte Hodlers, ik heb nog Bitcoin gedolven in de krochten van Jubbega met de hamer van mijn voorouders, fuckers."

daarbij is 'Rânestêd' weliswaar een letterlijke vertaling van Randstad, maar er is geen Fries die dat ooit zou zeggen, behalve een lul als GertJan Verbeek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Neuh, beetje speculer'n en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

edit: oh Fries, daar kwam ik vroeger bij pake en beppe. Toen verstond ik er ook al niks van. Frexit en snel. :>

oh, Fries... niet te verstaan, wel, groeten uit Alkmaar.
Niks tegen accentige Zeeuwen overigens: YouTube: broeder Dieleman - O.L.V. van de polder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[b]sh4d0wman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 02:58

edit2: @Glenn Hoddle oh ik kom nooit noordelijker dan AMS. Dat zijn die nep Friezen toch? West Frieland pfff duw het eens dat meer over dan zitten jullie wel goed en kun je West weg laten :>
Valt mee, dat begint pas boven de lijn Alkmaar-Hoorn. En dan nog is het geen echt Fries, al kan het wel lastig worden. Voordeel is wel dat je pas boven AMS fatsoenlijk voetbal krijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door Glenn Hoddle op 07-11-2023 04:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:24

knakworst

Get more sats!

Link blijft lekker moonen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Dot boven de 5 usd!!

*O*

Zero.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik moet altijd aan Skrunsies denken bij DOT. Als het 1 iemand ken die ik de gains toewens is het hem.

Het leven is oneerlijk vanaf het begin. Hopelijk gaat naar omstandige goed met hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
zwembroek schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:40:
[...]

Radiant hou ik ook in de gaten.
Uiteindelijk toch nxra geworden voor de shitcoin trade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q66VDs0zqj_mZjWZ6hwqa-3LVuc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r6uwFb8tyjNqEz8UMtfTFJCp.jpg?f=user_large

Pagina: 1 ... 7 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!