Dat was precies ook de tijd van 13~14% hypotheekrente. Alles heeft zijn prijs.
ADA/ETH pair:r6aw schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:15:
[...]
34% ada ☺️ Toch 20% meer als eth
[Afbeelding]
/f/image/MiNDDu9D9pEmAmZ21TsrY1qc.png?f=fotoalbum_large)
Cardano heeft nog wat te gaan.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ADA/ETH pair:r6aw schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:15:
[...]
[Afbeelding]
Als je de verschillen wilt zien tussen coins onderling zou ik de directe markt raadplegen. https://www.tradingview.com/symbols/ADAETH/r6aw schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:15:
[...]
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gemiste kans, volgende keer batterij opladen tot 69%.r6aw schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:15:
[...]
[Afbeelding]
Had je geen (of een kleine) hypotheek dan was je dus wel mooi spekkoperDomino schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:23:
[...]
Zo zou het ook moeten zijn.Gelukszoekr schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:26:
[...]
Had je geen (of een kleine) hypotheek dan was je dus wel mooi spekkoper
[ Voor 7% gewijzigd door NeoflexNL op 06-11-2023 11:30 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik zou het gewoon doen. Of je wint in geld, of je wint in de ervaring dat het over het algemeen onverstandig is om na zulke pumps nog te kopen.NeoflexNL schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:30:
[...]
On-topic; ik moet me echt inhouden om geen groene kaarsen te jagen bij INJ. Ik heb er een plukje van (aankoop rond € 7,-), maar voel wel de FOMO om bij te kopen..
Als het om FOMO gaat heb ik de neiging vrij hardleers te zijn..Gelukszoekr schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:32:
[...]
Ik zou het gewoon doen. Of je wint in geld, of je wint in de ervaring dat het over het algemeen onverstandig is om na zulke pumps nog te kopen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Kijk, INJ gaat snoeihard, en die zal echt nog wel hoger komen dan nu, dus je stack uitbreiden kan slim zijn maar groene candles najagen is over het algemeen erg onverstandig. Te vaak gedaan en te vaak de fomo laten overheersen om vervolgens eerst tegen een -20% aan te kijken.NeoflexNL schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:34:
[...]
Als het om FOMO gaat heb ik de neiging vrij hardleers te zijn..
Ach, ik ben ook maar een mens.
DCA werkt pas goed als je het over een lange termijn toepast. Dan had je hier dus eigenlijk al maanden geleden aan moeten beginnen.Don Guacamole schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:38:
[...]
Wil je meer INJ, doe dan dca. Geeft gemiddeld het beste resultaat en hoef je niet te gokken op up only. Want dat bestaat simpelweg niet in crypto.
[ Voor 11% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-11-2023 11:47 ]
Ja klopt, heb je ook gelijk in.Gelukszoekr schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:44:
[...]
DCA werkt pas goed als je het over een lange termijn toepast. Dan had je hier dus eigenlijk al maanden geleden aan moeten beginnen.
Tuurlijk, je kan altijd beginnen met DCA. Maar volgens mij doet bijna niemand hier DCA zoals dit bedoeld is, namelijk een vast bedrag investeren op een vast tijdstip met vaste interval. Dit is een hele goede manier van investeren als je het doet voor een lange termijn. Anders heeft het weinig zin en kan je net zo goed lump-summen. Op zo'n shitcoin als INJ is het nu fomo met instappen, maar stel dat het ding volgende maand weer instort dan stoppen de meeste ook direct weer met "investeren"
Daarentegen, ik ben pas "laat" ingestapt met *kuch** DOGE %$proest^%. Deze was destijds rond de 1 cent en toen al in korte tijd x3. Daar met wat trades de inleg er uit gehaald en een mooie profit. Vervolgens een zooi laten staan voor een hele dikke moonshot. Die kwam, geluk moet je hebben, en toen het meeste van de hand gedaan. En heb er nog steeds wat voor de HODL.Don Guacamole schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:38:
[...]
Kijk, INJ gaat snoeihard, en die zal echt nog wel hoger komen dan nu, dus je stack uitbreiden kan slim zijn maar groene candles najagen is over het algemeen erg onverstandig. Te vaak gedaan en te vaak de fomo laten overheersen om vervolgens eerst tegen een -20% aan te kijken.
Wil je meer INJ, doe dan dca. Geeft gemiddeld het beste resultaat en hoef je niet te gokken op up only. Want dat bestaat simpelweg niet in crypto.
Niet zo vreemd toch? ADA heeft een aanzienlijk kleinere market cap en is ook veal harder gedaald in t.o.v. van zijn ATH. Op het ADAETH paar is ADA altijd nog -81% ten op zichte van ETH.r6aw schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:15:
[...]
[Afbeelding]
das nu net een plaatje waar je dus eigenlijk geen drol mee kan. Het kan omhoog, het kan rechtdoor of het kan omlaag
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Op 25k ligt enorm veel liquidity op dit moment. Maar het momentum is up. Dus hoe waarschijnlijk zo'n scenario wordt geen idee. Dan lijkt die 31k een grotere kans van slagen te hebben.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Soms ook linksaf, maar dat had iets met wintertijd te makenanti elppa schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:11:
[...]
das nu net een plaatje waar je dus eigenlijk geen drol mee kan. Het kan omhoog, het kan rechtdoor of het kan omlaag
op 6 cent liggen ook enorm veel koop orders..........Oja en op 420 enorm veel verkoop orderszwembroek schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:13:
[...]
Op 25k ligt enorm veel liquidity op dit moment. Maar het momentum is up. Dus hoe waarschijnlijk zo'n scenario wordt geen idee. Dan lijkt die 31k een grotere kans van slagen te hebben.
Ik ben goed bestand tegen fomo. En dat heeft me tot nu toe alleen maar geld gekost door niet in te stappen.NeoflexNL schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:34:
[...]
Als het om FOMO gaat heb ik de neiging vrij hardleers te zijn..
Ach, ik ben ook maar een mens.
Vorige bull had ik ook INJ. De 100 dollar gingen we makkelijk halen. Kwestie van tijd. Mooody had het ook. Allemaal bullish as fuck. En wat gebeurde er? Die 100 dollar kwam bij lange na niet. Gelukkig met leuke winst verkocht. Wie een dikke bag heeft gekocht rond de 6/7 dollar zit prima. Maar nu instappen met duizenden dollars vind ik persoonlijk het risico niet waard. We zijn nog zo vroeg. De nieuwe parels die in 2024 lanceren kunnen zo het stokje weer overnemen.keanu_ schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:16:
INJ gaan we wel boven de 100 zien komende bull, boven 26 is het price discovery modus, en dan kan het, zoals bij SOL, hard gaan.
Ik had het ook niet of je nu moest instappen, dat is je eigen risicoafweging.zwembroek schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:23:
[...]
Vorige bull had ik ook INJ. De 100 dollar gingen we makkelijk halen. Kwestie van tijd. Mooody had het ook. Allemaal bullish as fuck. En wat gebeurde er? Die 100 dollar kwam bij lange na niet. Gelukkig met leuke winst verkocht. Wie een dikke bag heeft gekocht rond de 6/7 dollar zit prima. Maar nu instappen met duizenden dollars vind ik persoonlijk het risico niet waard. We zijn nog zo vroeg. De nieuwe parels die in 2024 lanceren kunnen zo het stokje weer overnemen.
Heb een gak van rond de 6$, dat is al bijna x3.zwembroek schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:23:
[...]
Vorige bull had ik ook INJ. De 100 dollar gingen we makkelijk halen. Kwestie van tijd. Mooody had het ook. Allemaal bullish as fuck. En wat gebeurde er? Die 100 dollar kwam bij lange na niet. Gelukkig met leuke winst verkocht. Wie een dikke bag heeft gekocht rond de 6/7 dollar zit prima. Maar nu instappen met duizenden dollars vind ik persoonlijk het risico niet waard. We zijn nog zo vroeg. De nieuwe parels die in 2024 lanceren kunnen zo het stokje weer overnemen.
Stack Sats
Al die shitcoins gaan wel hard. Het volgt gewoon een natuurlijk ritme van de maan..Stovirpi schreef op maandag 6 november 2023 @ 17:30:
Dit is toch het topic waarin we enkel mooon en rekt mogen roepen + gifjes hergebruiken? Ik zal proberen niet te inhoudelijk te worden:
ASTR MOOHOOOOOOOON
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 06-11-2023 17:57 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
ja dit duurt nu te lang allemaal. BTC d is door de 25 DMA gezakt. Extreem slecht teken. Dus of er komt nog een magische pump bij btc, of we gaan binnen 3 dagen volledig naar de finken tering met de shitcoins dik in de double digits met een - ervoor. Mocht je nu dik in shitcoins zitten en je hebt een mooie winst, dan is nu de tijd om de schietstoel te gebruikenColdcat schreef op maandag 6 november 2023 @ 17:56:
[...]
Al die shitcoins gaan wel hard. Het volgt gewoon een natuurlijk ritme van de maan..
[Afbeelding]
natuurlijk iets explosiever met menselijk handelen
[Afbeelding]
De recovery gaat wat minder soepel, de parachute is vaak vergeten toe te voegen aan het product.
Note to myself: Eruit zijn voor de apogee and ejection!
Hodlanti elppa schreef op maandag 6 november 2023 @ 18:04:
[...]
ja dit duurt nu te lang allemaal. BTC d is door de 25 DMA gezakt. Extreem slecht teken. Dus of er komt nog een magische pump bij btc, of we gaan binnen 3 dagen volledig naar de finken tering met de shitcoins dik in de double digits met een - ervoor. Mocht je nu dik in shitcoins zitten en je hebt een mooie winst, dan is nu de tijd om de schietstoel te gebruiken
37/38k incoming? 😜anti elppa schreef op maandag 6 november 2023 @ 18:04:
[...]
ja dit duurt nu te lang allemaal. BTC d is door de 25 DMA gezakt. Extreem slecht teken. Dus of er komt nog een magische pump bij btc, of we gaan binnen 3 dagen volledig naar de finken tering met de shitcoins dik in de double digits met een - ervoor. Mocht je nu dik in shitcoins zitten en je hebt een mooie winst, dan is nu de tijd om de schietstoel te gebruiken
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
anti elppa schreef op maandag 6 november 2023 @ 18:04:
[...]
dat kan. Maar we moeten niet nog een week op dit niveau hangen
Heerlijk, wat bestaan er toch zieke geesten die dit maken. Internet is fantastisch.
Je hebt gelijk. Gisteren voor 25 euro wat Dot ingeslagen en na aftrek van trading kosten toch mooi 19 cent op gepakt.anti elppa schreef op maandag 6 november 2023 @ 18:04:
[...]
Mocht je nu dik in shitcoins zitten en je hebt een mooie winst, dan is nu de tijd om de schietstoel te gebruiken
Maktub
Dus ik moet mijn DOGE trade sluiten?anti elppa schreef op maandag 6 november 2023 @ 18:04:
[...]
Mocht je nu dik in shitcoins zitten en je hebt een mooie winst, dan is nu de tijd om de schietstoel te gebruiken
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Misschien heeft AI dit gemaakt. Zieke geest.Don Guacamole schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:11:
[...]
Heerlijk, wat bestaan er toch zieke geesten die dit maken. Internet is fantastisch.
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 06-11-2023 19:33 ]
Krijg je toch nog een beetje vermaak voor de centen die met FTX ten onder zijn gegaan.Moiety schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:19:
[...]
Misschien heeft AI dit gemaakt. Zieke geest.
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 06-11-2023 19:42 ]
Ik ben niet ontevreden. Nog even x100 en ik ben zelfs blijMiki schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:27:
Geen idee wat die [mbr]Knip, taalgebruik[/] aan het doen zijn daar maar volgens zijn ze een raket aan het bouwen, Astar moon!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Stovirpi schreef op maandag 6 november 2023 @ 17:30:
Dit is toch het topic waarin we enkel mooon en rekt mogen roepen + gifjes hergebruiken? Ik zal proberen niet te inhoudelijk te worden:
ASTR MOOHOOOOOOOON
Japanners voor de intimi onder onsresusaapje schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:50:
[...]
Ik ben niet ontevreden. Nog even x100 en ik ben zelfs blij![]()
[Afbeelding]
Ik krijg zelf altijd notificaties via de Delta app, werkt op zich prima.. en dan alleen van de coins die ik zelf in de pf hebColdcat schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:54:
Wat voor handige apps gebruiken jullie om op de hoogte gehouden te worden van koers stijgingen / dalingen? Ik merk dat ik best vaak met een schuin ook naar Tradingview kijk. Alleen daardoor ben je snel best afgeleid en voor je het weet hang je lang rond.
Zijn er onmisbare tools waar je een waarschuwing kan krijgen als een coin met >10% op de daily omhoog schiet bijvoorbeeld? Er zijn wel een aantal te vinden via Google, echter zijn de parels altijd goed verborgen. Ik zoek niets via email, die notifications heb ik allemaal gemute. Gewoon een waarschuwing bij extreme wisselvalligheid.
[ Voor 3% gewijzigd door NeoflexNL op 06-11-2023 19:58 ]
Ik zou echt uitkijken wat je binnenhaalt. Vorige bullrun heb ik zelf maar iets geprogrammeerd.Coldcat schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:54:
Wat voor handige apps gebruiken jullie om op de hoogte gehouden te worden van koers stijgingen / dalingen? Ik merk dat ik best vaak met een schuin ook naar Tradingview kijk. Alleen daardoor ben je snel best afgeleid en voor je het weet hang je lang rond.
Zijn er onmisbare tools waar je een waarschuwing kan krijgen als een coin met >10% op de daily omhoog schiet bijvoorbeeld? Er zijn wel een aantal te vinden via Google, echter zijn de parels altijd goed verborgen. Ik zoek niets via email, die notifications heb ik allemaal gemute. Gewoon een waarschuwing bij extreme wisselvalligheid.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
anti elppa schreef op maandag 6 november 2023 @ 18:04:
[...]
Premium advies voor een prikkie
Agreed. Ascending Triangle is in de maak voor BTCUSDT en voor mij is dit in crypto een bearish teken. Iedereen moet op zijn gevoel afgaan natuurlijk. Maar ik ga akkoord hier.anti elppa schreef op maandag 6 november 2023 @ 18:04:
[...]
D_Jeff schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:05:
hee.. een versje draad
* D_Jeff zet de barkruk neer bij de nieuwe bar
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
nothing stops this train
Vis schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:39:
This time is different jongs.. van BTC mogen de alts ff los, ze staan nu op -95% verlies t.o.v. november 2021.. dus waar gaat het over?
Bull is aan, dat is zeker.
nothing stops this train
r6aw schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:04:
Ada gaat ETH flippen deze bullrun ik voel het 😊🚀
Gevoel in mijn linker bal zegt dat et vannacht gaat gebeurencooLopke schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:34:
[...]
Agreed. Ascending Triangle is in de maak voor BTCUSDT en voor mij is dit in crypto een bearish teken. Iedereen moet op zijn gevoel afgaan natuurlijk. Maar ik ga akkoord hier.
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 06-11-2023 21:12 ]
Misschien moet je daar eens mee naar de huisarts gaan.anti elppa schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:12:
[...]
Gevoel in mijn linker bal zegt dat et vannacht gaat gebeuren
Rechts blijft bullish met 39k target
[ Voor 53% gewijzigd door Taro op 06-11-2023 22:03 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
r6aw schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:04:
Ada gaat ETH flippen deze bullrun ik voel het 😊🚀
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 06-11-2023 23:12 ]
nothing stops this train
Kan niet wachten!! Zit al 2 jaar klaar met het vervolg van de bullmarket support band meme..Kol Nedra schreef op maandag 6 november 2023 @ 23:12:
voordeel is dat de altjes straks bloeden tegenover BTC, ook zal veel winsten genomen worden naar BTC. 40k soon!
Zero.
het zijn bijna altijd dezelfde, toch?!D_Jeff schreef op maandag 6 november 2023 @ 23:26:
Hoe harder de zooi instort, hoe beter de memes hier
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Klopt, maar dat hebben ze blijkbaar niet door. Koester het maar ipv je te verbazen, er lopen dus gelukkig nog voldoende greater fools rond om als exit liquidity te dienen wanneer het eindelijk zo ver is.
Je schrijft hier ter plaatse een gloedje nieuwe
Is gewoon een bullflag met haast.cooLopke schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:34:
[...]
Agreed. Ascending Triangle is in de maak voor BTCUSDT en voor mij is dit in crypto een bearish teken. Iedereen moet op zijn gevoel afgaan natuurlijk. Maar ik ga akkoord hier.
De echte exit liquidity is er natuurlijk pas al het hier weer volloopt met mensen die topics starten als "hoe koop ik ElonPepeCumrocket?" of "Help, ik heb 10k overgemaakt naar iemand die zei dat hij een exchange was, ben ik nu al mijn geld kwijt?"Taro schreef op maandag 6 november 2023 @ 23:33:
[...]
Klopt, maar dat hebben ze blijkbaar niet door. Koester het maar ipv je te verbazen, er lopen dus gelukkig nog voldoende greater fools rond om als exit liquidity te dienen wanneer het eindelijk zo ver is.
Verwijderd
Ik vind 'ADA gaat ETH flippen deze bullrun ik voel het 😊🚀' al een zeer voorspoedig begin.Glenn Hoddle schreef op maandag 6 november 2023 @ 23:42:
[...]
De echte exit liquidity is er natuurlijk pas al het hier weer volloopt met mensen die topics starten als "hoe koop ik ElonPepeCumrocket?" of "Help, ik heb 10k overgemaakt naar iemand die zei dat hij een exchange was, ben ik nu al mijn geld kwijt?"
De use case is HODLDarkShadow schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 00:17:
Iemand nog een af crypto gebruikt voor iets anders dan hold en moon vandaag? Vraag me dat altijd wel af, welke echte use cases er nou zijn.
Ja, ik ging er niet op in, ik vind dat je ook mensen die rijp zijn voor een inrichting in hun waarde moet laten.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 00:00:
[...]
Ik vind 'ADA gaat ETH flippen deze bullrun ik voel het 😊🚀' al een zeer voorspoedig begin.
20 euro boodschappen bij de Jumbo vandaag.DarkShadow schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 00:17:
Iemand nog een af crypto gebruikt voor iets anders dan hold en moon vandaag? Vraag me dat altijd wel af, welke echte use cases er nou zijn.
Trouwens, je gebruikt dat template wel erg vaak. Als der in De Tike een memedroechte is dan moatst it mar sizze, yn dat gefal stjoere wy moarn nijes.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 00:00:
[...]
Ik vind 'ADA gaat ETH flippen deze bullrun ik voel het 😊🚀' al een zeer voorspoedig begin.
[Afbeelding]
Verwijderd
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 01:15:
[...]
Trouwens, je gebruikt dat template wel erg vaak. Als der in De Tike een memedroechte is dan moatst it mar sizze, yn dat gefal stjoere wy moarn nijes.
[ Voor 82% gewijzigd door sh4d0wman op 07-11-2023 04:34 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik ben dan weer oprecht verbaasd door alle Hollanders die het Friese dialect niet kunnen lezen. Het is de epische zeikFries/voetbalcoach GertJan Verbeek die zegt: "In de Randstad zijn er geen echte Hodlers, ik heb nog Bitcoin gedolven in de krochten van Jubbega met de hamer van mijn voorouders, fuckers."sh4d0wman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 02:58:
@Glenn Hoddle gratis tia gehad? Hodl fuckers is alles wat ik heb begrepen en dat is
Neuh, beetje speculer'n en that's it.DarkShadow schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 00:17:
oh, Fries... niet te verstaan, wel, groeten uit Alkmaar.sh4d0wman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 02:58:
@Glenn Hoddle gratis tia gehad? Hodl fuckers is alles wat ik heb begrepen en dat is
edit: oh Fries, daar kwam ik vroeger bij pake en beppe. Toen verstond ik er ook al niks van. Frexit en snel.![]()
Ik ben een accentloze Zeeuw dus schaar me dan wel onder randstad.
Valt mee, dat begint pas boven de lijn Alkmaar-Hoorn. En dan nog is het geen echt Fries, al kan het wel lastig worden. Voordeel is wel dat je pas boven AMS fatsoenlijk voetbal krijgt.[b]sh4d0wman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 02:58
edit2: @Glenn Hoddle oh ik kom nooit noordelijker dan AMS. Dat zijn die nep Friezen toch? West Frieland pfff duw het eens dat meer over dan zitten jullie wel goed en kun je West weg laten
[ Voor 7% gewijzigd door Glenn Hoddle op 07-11-2023 04:44 ]
Ik moet altijd aan Skrunsies denken bij DOT. Als het 1 iemand ken die ik de gains toewens is het hem.
sh4d0wman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 02:58:
edit: oh Fries, daar kwam ik vroeger bij pake en beppe. Toen verstond ik er ook al niks van. Frexit en snel.![]()
Ik ben een accentloze Zeeuw dus schaar me dan wel onder randstad.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq