Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.042.640 views

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-11 19:25

BeyondThunder

Lost Lightning

ADA hikt tegen de halve euro aan, wie geeft hem een schopje?

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 13:40

juggle

Papa, ondernemer, gamer

BeyondThunder schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:17:
Heb mijn zakken al vol zitten, goedkoop afgetroggeld van alle ADA haters in de bear market :+

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-11 16:43

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Alle ADA bagholders hebben weken knarsetandend aan moeten zien hoe alles omhoog ging behalve ADA, gun hun dit momentje even.

Wijs ze bijvoorbeeld niet heel flauw op het feit dat ADA ook alleen maar lower highs maakt op het BTC paar:
https://www.binance.com/e...TC?layout=basic&type=spot

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-11 21:31
BeyondThunder schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:17:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ajLHXkYbKTy3586y5YRUGlJVmM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lc1QMx8UdK79z4Vi2Y4Yju50.png?f=fotoalbum_large

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

BTC100K2021 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:19:
Alle ADA bagholders hebben weken knarsetandend aan moeten zien hoe alles omhoog ging behalve ADA, gun hun dit momentje even.

Wijs ze bijvoorbeeld niet heel flauw op het feit dat ADA ook alleen maar lower highs maakt op het BTC paar:
https://www.binance.com/e...TC?layout=basic&type=spot
Doen de meeste alts toch? BTC dominance is redelijk up...

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:03
jvel92 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:16:
[...]

Heb twee wallets. Maar de koers ging op een gegeven moment redelijk door het dak vlak na de launch :P
Ja zag het. Ik moet echt aan de slag hiermee. Hoeveel geld was je kwijt in de 2 wallets?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RTOWaCE8vOcrW1yymJXjWnLd5ho=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5GfyWb4TcMWOfG8zrm6VxkiC.jpg?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:53
juggle schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:17:
[...]

Waarom heb je niet kunnen verkopen dan? Te veel sell orders?
Kreeg errors, was te langzaam en zat in meetings. Moet blijkbaar ook nog normaal werken tussendoor :+.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

jvel92 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:26:
[...]

Kreeg errors, was te langzaam en zat in meetings. Moet blijkbaar ook nog normaal werken tussendoor :+.
haha onhandig zeg dat werken..

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-11 14:36
[...]

Voor 90k was ik wel even gaan poepen tijdens die meetings

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

[...]

Haha lol, zodra werken geld begint te kosten weet je dat je goed bezig bent

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Ben wel benieuwd wanneer ADA SOL gaat flippen, dat gaat wel wat tongen losmaken :)

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:33

resusaapje

h less

NeoflexNL schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:27:
[...]

Haha lol, zodra werken geld begint te kosten weet je dat je goed bezig bent
Gut, daar zeg je wat!

Deze WEEK bv meer verdiend door in crypto stil te zitten, dan door op mijn werk aanwezig te zijn.

Het is dat ik fiat nodig heb om zo nu en dan te DCA-en, maar anders... 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-11 19:45

knakworst

Get more sats!

juggle schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:29:
Ben wel benieuwd wanneer ADA SOL gaat flippen, dat gaat wel wat tongen losmaken :)
Totdat er een shitcoin btc gaat flippen gaat hier niemand wakker van liggen hoor.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41
juggle schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:29:
https://www.tradingview.c...DA-Golden-Cross-Movement/
Technical Analysis
After trading sideways for the entire month of November 2023, ADA has reignited its upward trend, reaching a yearly high of $0.49. This increase in ADA’s value could be partially credited to the stabilization in the BTC price, which has enabled various altcoins to start regaining strength.

The immediate target for ADA investors is the psychological level of $0.5. Reaching this mark could lead to a temporary pullback. However, if ADA successfully surpasses this level promptly, it could potentially accelerate the uptrend.

A downward correction for ADA seems unlikely for now. In the event of a decrease, the asset might test support levels at $0.440-$0.460, $0.430, and $0.407-$0.420. ADA's overall positive trajectory is likely to continue as long as the BTC price remains stable above $39,000.

Candle sticks indicating bullish Movement
Three white Soldiers is depicted on this candle stick with a long doji being the retest here the market will keep on surging till the bulls get tired.

The 50-day Moving Average interpolates and crosses the 200-day moving average showing signs of a "Golden Cross" indicating further bullish trend.

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-11 19:50
knakworst schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:32:
[...]

Totdat er een shitcoin btc gaat flippen gaat hier niemand wakker van liggen hoor.
Soon ada is king

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:17
Toen ADA rond de $3 stond zat ik de fanboys een beetje te pesten op Fok! Ik gaf aan dat de kans groot was dat het wel weer zou terugvallen naar een kwartje. "Neen mongool! ADA gaat naar $10" was het sentiment destijds :')

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Gelukszoekr
Maar ik hoop voor jullie dat ADA teruggaat naar $3. Dat zou toch een dikke winst zijn!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:37
Aan de berichten hier te zien dacht ik dat ADA inmiddels ook al wel op $10 staat. :D
Hij gaat lekker, maar eigenlijk zijn dit rookie numbers.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Gipsy King
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:41:
Toen ADA rond de $3 stond zat ik de fanboys een beetje te pesten op Fok! Ik gaf aan dat de kans groot was dat het wel weer zou terugvallen naar een kwartje. "Neen mongool! ADA gaat naar $10" was het sentiment destijds :')
Jou zien we dus niet op ADA Island. Jammer weer.

Welk eiland zit jij tegen die tijd ? ;)

@zwembroek jij blijft toch ook niet op Texel hangen zeker ?

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

BTC trekt ook nog ff een sprintje..

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-11 18:52
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:41:
Ach zo gaat het in principe bij elke coin. Sol ging ook naar 1000+ toen hij op 218 ofzo stond en is uiteindelijk ook teruggevallen naar minder dan €10,-
Maar ach wie weet behalen we deze run wel een keer een Ada van een tientje ;)

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Wen TAO flippening BTC?

• Gelukszoekr
Gipsy King schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:45:
[...]

Jou zien we dus niet op ADA Island. Jammer weer.

Welk eiland zit jij tegen die tijd ? ;)

Ik vrees van niet nee. Ik ga sowiezo de meerderheid van al die crazy pumps missen. Maar wie weet laat ik me ook nog gek maken :)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Oepsje schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:46:
[...]

Ach zo gaat het in principe bij elke coin. Sol ging ook naar 1000+ toen hij op 218 ofzo stond en is uiteindelijk ook teruggevallen naar minder dan €10,-
Maar ach wie weet behalen we deze run wel een keer een Ada van een tientje ;)
Als ADA de 5 dollar haalt ben ik al super blij, alles daarboven is helemaal mooi. ETH naar de 5-7k BTC naar de 80 - 100k, SOL naar de 400 dollar... ik heb er zin in!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:10
Mede strijder!

:9B

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 14:08
Enne letten we ff op, SOL hoeft nog maar 4 miljard market cap en we zijn Ripple voorbij. Zou mooi zijn als dat gebeurt! Op naar de ATH en daar voorbij

discogs

• Gipsy King
loewie1984 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:48:
Enne letten we ff op, SOL hoeft nog maar 4 miljard market cap en we zijn Ripple voorbij. Zou mooi zijn als dat gebeurt! Op naar de ATH en daar voorbij
Wat is er toch met dat XRP aan de hand ? die had onderhand al 3 EUR moeten zijn na die rechtzaak ?

Dit schreven ze net nog : https://newsbit.nl/xrp-ko...ross-op-4-daagse-grafiek/

Ik had ze overigens in Maart al gedumpt.

[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 08-12-2023 15:51 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-11 19:45

knakworst

Get more sats!

En moon. 45k s00n :?

edit: 44k says no.

[ Voor 35% gewijzigd door knakworst op 08-12-2023 15:54 ]

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-11 16:43

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

juggle schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:48:
[...]

Als ADA de 5 dollar haalt ben ik al super blij, alles daarboven is helemaal mooi. ETH naar de 5-7k BTC naar de 80 - 100k, SOL naar de 400 dollar... ik heb er zin in!
Mooi dat je bescheiden blijft, met slechts een x10 vanaf de huidige koers ben jij al tevreden voor ADA. :P

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 28-11 14:55
Wanneer gaan we nu eens rekt? Ik heb nog wat fiat dat zich identificeert als een altcoin, en daar moet ik nu toch echt eens wat aan gaan doen.

• zwembroek
Gipsy King schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:45:
[...]

Als ik daar wel vanuit ga kan het alleen maar meevallen. ;)
Prachtig al die virtuele profits maar eerst maar eens kijken wat de bull ons brengt en de winsten verzilverd zijn.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-11 13:08
juggle schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 11:56:
[...]

Ik begrijp je conclusie niet? ADA heeft de snelst groeiende TVL van alle netwerken. Daarnaast moet je kijken naar de NATIVE token TVL, die is bij ADA groeiend wat dus juist impliceert dat ADA steeds meer gebruikt wordt.

Je gebruikt mijns inziens de juiste redenering maar trekt vervolgens (met alle respect) de verkeerde conclusie :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/90GM2cuOVyw4udieq-bw1sbapDs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RhOwlnLYJSnqiwAZFH5jqxdQ.png?f=fotoalbum_large

Kleine tip: de groene lijn is die van ADA. Ik hoef je niet uit te leggen dat er veel minder geld in ADA moet stromen om de 'snellere' stijger te zijn?

ADA fanboys being ADA fanboys. :p

Afbeeldingslocatie: https://content.cryptonews.com.au/wp-content/uploads/2021/05/EvhzfFxUcAIJE-Z.jpg

• zwembroek
juggle schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:48:
[...]

Pfff ETH naar de 5k tot 7k?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cx6y1s49a6Mc_FITVd_dcEZNBOA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oqsZ2P0K2vL19rzywBQ0Nb9e.png?f=user_large

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

BTC100K2021 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:53:
[...]

Mooi dat je bescheiden blijft, met slechts een x10 vanaf de huidige koers ben jij al tevreden voor ADA. :P
Wie het kleine niet eert... :P

• Oepsje
BootjeVaren schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:56:
[...]

[Afbeelding]

Kleine tip: de groene lijn is die van ADA. Ik hoef je niet uit te leggen dat er veel minder geld in ADA moet stromen om de 'snellere' stijger te zijn?

[Afbeelding]
Lol een procentuele toename is onafhankelijk van het bedrag he!
van 10 naar 11 is evenveel als van 10.000 naar 11.000 dus de procentuele stijging zegt wel zeker iets.

• Gipsy King
zwembroek schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:55:
[...]

Als ik daar wel vanuit ga kan het alleen maar meevallen. ;)
Prachtig al die virtuele profits maar eerst maar eens kijken wat de bull ons brengt en de winsten verzilverd zijn.
Hij zal wel gesmaakt hebben neem ik aan :) ! Ik zal straks ook weer eens een dik blik opentrekken, foto en weekend wensen volgen nog.

Eerst naar Zwemles met de Mini's , moet ook gebeuren he , kunnen ze vast wennen aan het idee om in geld / crypto te zwemmen. #Wishfullthinking.

• zwembroek
BTC100K2021 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:53:
[...]

En ETH maar een x3 _O-
Wacht maar tot ome Gary een spot Ethereum ETF approved naast een BTC ETF en de oorlog aan de rest verklaard.

• BootjeVaren
Oepsje schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:59:
[...]

Lol een procentuele toename is onafhankelijk van het bedrag he!
van 10 naar 11 is evenveel als van 10.000 naar 11.000 dus de procentuele stijging zegt wel zeker iets.
Al aan de vrijmibo? Je bevestigt gewoon mijn punt dat er gewoon minder geld naar ADA moet vloeien ter vergelijking met ETH om dezelfde stijgingspercentages te krijgen.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

BootjeVaren schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:56:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja en? ADA had ook kunnen dalen... en als je het lijntje afzet tegen iets wat groter is kan je moeilijk zien hoe dat lijntje zich heeft gedragen. Zie hieronder SOL tegen ETH. Voor jouw informatie, het groene lijntje is SOL :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ItzQiFsI_quPEesLLWMiXi_AiAY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aFKZFhzW6dId6o6pUYiD6r3K.png?f=fotoalbum_large

Ik weet niet wat je precies bedoelt met fanboys? Of ik fan ben van ADA? Zeker! Maar ook van SOL en ETH O+

[ Voor 6% gewijzigd door juggle op 08-12-2023 16:07 ]

• zwembroek
Durpstick schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:55:
Wanneer gaan we nu eens rekt? Ik heb nog wat fiat dat zich identificeert als een altcoin, en daar moet ik nu toch echt eens wat aan gaan doen.
Niet! Gewoon NU kopen jonge je bent nog steeds eerder dan de massa. Vooral niet wachten totdat de spot Bitcoin ETF wordt goedgekeurd!

• zwembroek
Gipsy King schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:59:
[...]

Hij zal wel gesmaakt hebben neem ik aan :) ! Ik zal straks ook weer eens een dik blik opentrekken, foto en weekend wensen volgen nog.

Eerst naar Zwemles met de Mini's , moet ook gebeuren he , kunnen ze vast wennen aan het idee om in geld / crypto te zwemmen. #Wishfullthinking.
Leuk man zittend op een veel te klein bankje in zo'n warm naar chloor stinkend zwembad. Gelukkig hebben mijn dochters al lang hun zwemdiploma's. :9B

• BootjeVaren
juggle schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 16:03:
[...]

Ja en? ADA had ook kunnen dalen... en als je het lijntje afzet tegen iets wat groter is kan je moeilijk zien hoe dat lijntje zich heeft gedragen. Zie hieronder SOL tegen ETH

[Afbeelding]

Ik weet niet wat je precies bedoel met fanboys? Of ik fan ben van ADA? Zeker! Maar ook van SOL en ETH O+
En m'n moeder kon mijn vader zijn, moest ze een snor hebben. :+

Misschien bedoelde ik meer ADA moonboy. Kan je mooie gains hebben met ADA als je ze in de bear oppikt en verkoopt in de bull? Zeker wel maar de marge naar boven is mi betrekkelijk kleiner dan nieuwe projecten en bestaande projecten die al hun usecase én adoptie hebben bewezen in het verleden.

En nu ga ik op de lappen, weekend wat inzetten.
Moge alle coins groene palen krijgen dit weekend maar toch wel liefst koning BTC.

PS Edit: met het grafiekje wou ik vooral aantonen dat de TVL nougatbollen is in vergelijking met deze van ETH. En dan heb ik het nog niet over het aantal dapps, contracten..

[ Voor 7% gewijzigd door BootjeVaren op 08-12-2023 16:11 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:46

nice!

nothing stops this train

• Gipsy King

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b1jEuQz8b_Gnuv17g_LgyaX4UnA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cuDRmrdj8CiloIqoxcVTElDV.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-11 19:33
Doe eens even 44k babe foto aanleveren met die dame.. Dat heb je toch wel voor ons over?

Christmas comes early this year. Jij ook zie ik?

[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 08-12-2023 16:15 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

BootjeVaren schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 16:08:
[...]
PS Edit: met het grafiekje wou ik vooral aantonen dat de TVL nougatbollen is in vergelijking met deze van ETH. En dan heb ik het nog niet over het aantal dapps, contracten..
Alles valt in het niet bij ETH, dat is dus geen punt. Waarom ik ADA liet zien is dat ADA groeit in TVL ONDANKS de bear market afgelopen jaar en zich nu meer kan meten met crypto projecten zoals Solana wat in de vorige bull niet mogelijk was. Er is inmiddels zoveel meer op ADA dan een paar jaar geleden waardoor ik enthousiast ben over ADA ondanks de weerstand die ik ook nog veel zie inderdaad.

• jvel92
juggle schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 16:19:
[...]

Alles valt in het niet bij ETH, dat is dus geen punt. Waarom ik ADA liet zien is dat ADA groeit in TVL ONDANKS de bear market afgelopen jaar en zich nu meer kan meten met crypto projecten zoals Solana wat in de vorige bull niet mogelijk was. Er is inmiddels zoveel meer op ADA dan een paar jaar geleden waardoor ik enthousiast ben over ADA ondanks de weerstand die ik ook nog veel zie inderdaad.
Letterlijk elk netwerk groeit in TVL, daar is ADA geen uitzondering in. De reden is simpel: we komen uit een berenmarkt en de tokens zijn meer waard.

Ik begrijp dat je bullish bent over ADA, maar je interpreteert de data van TVL onjuist.

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11 19:49
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 14:11:
[...]

Ik vind dat echt geen goede interpretatie van het gesprek. Er zijn mensen die Cardano top vinden, en mensen die twijfelen aan Cardano. Dat is juist wat je wilt toch? Een inhoudelijk gesprek waar iedereen z'n eigen conclusie uit kan halen. Met als doel dat iedereen geïnformeerd en een weloverwogen keuze kan maken waarin te investeren.
Je kan het op verschillende manieren opvatten, ik las gewoon veel negatieve feedback vandaar het woordje haat

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 21:23
Op de voorpagina gaat het weer los, zijn die mensen nou echt zo onbenullig of niet?

nieuws: Oprichter cryptobeurs Bitzlato bekent schuld aan witwassen van miljoe...

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 20:29
BootjeVaren schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 16:08:
[...]

En m'n moeder kon mijn vader zijn, moest ze een snor hebben. :+

Misschien bedoelde ik meer ADA moonboy. Kan je mooie gains hebben met ADA als je ze in de bear oppikt en verkoopt in de bull? Zeker wel maar de marge naar boven is mi betrekkelijk kleiner dan nieuwe projecten en bestaande projecten die al hun usecase én adoptie hebben bewezen in het verleden.

En nu ga ik op de lappen, weekend wat inzetten.
Moge alle coins groene palen krijgen dit weekend maar toch wel liefst koning BTC.

In de praktijk blijkt dat tokens die nog geen bullmarket hebben ervaren, juist harder gaan.
De Defi space is nieuw in cardano, zie taptools.io en dan hoor ik graag je mening waar je denkt dat dit naartoe gaat in het komend jaar :) met de gains die er nú al zijn.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:36

Darrell

Fiat moonboy

juggle schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:58:
[...]

Wie het kleine niet eert... :P
Dat zeg ik ook altijd tegen mn vrouw.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

jvel92 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 16:24:
[...]

Letterlijk elk netwerk groeit in TVL, daar is ADA geen uitzondering in. De reden is simpel: we komen uit een berenmarkt en de tokens zijn meer waard.

Ik begrijp dat je bullish bent over ADA, maar je interpreteert de data van TVL onjuist.
Wat interpreteer ik dan onjuist? Volgens mij zeg ik niks anders dan dat ADA een indrukwekkende groei heeft gezien aangezien het qua tvl op het zelfde niveau staat als in maart 2022. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Solana die daar nog ver onder staat. Dit, icm met andere factoren maakt mij bullish op ADA. Valt weinig aan af te dingen lijkt mij. Zegt niks over andere projecten, alleen over ADA dat er veel potentie ligt.

[ Voor 10% gewijzigd door juggle op 08-12-2023 16:59 ]

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

-

[ Voor 112% gewijzigd door juggle op 08-12-2023 16:58 ]

• UniMatrix
  • Laatst online: 28-11 19:35
Ik mis @Uncle_Charles wel op dit moment :)

Minswap is in elk geval +27% op de deelie en + 48% op de wieklie, doet lekker mee met ADA.

Hosky +110% deze week _O-

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Oepsje
UniMatrix schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 16:46:
Ik mis @Uncle_Charles wel op dit moment :)

Minswap is in elk geval +27% op de deelie en + 48% op de wieklie, doet lekker mee met ADA.

Hosky +110% deze week _O-
Taptools is geweldig om je ADA portfolio te checken.
Alle CNT's en NTF's zijn daar ook te tracken.

Hunt heeft ook 60% in ADA valua op de weekly (laat staat in USD), LENFI 30%, LIFI 58%, etc.
Erg mooie protocollen allemaal.
Zelf ben ik fan van Book, alhoewel die deze week even stil staat.

• Alpina
Veel nieuwe namen!

Bullrun begonnen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EOZe5MOJ0NXhbo4k3psgptbOcz4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bEJkizWrav64YaI4Jq7GEMAX.jpg?f=fotoalbum_large

:+ :9B

• zwembroek
Prachtig mooi dat ADA. Mijn PBX shitcoin in het ADA ecosysteem doet ook even een plus 37% sinds aanschaf.

• zwembroek
Prachtig he! En meteen shitcoins verdedigen. I like it!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H38GvsMz3fIc6fmg4C5GQghMVsU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uFVT4Imtl307rXj1wS1yKCXM.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door zwembroek op 08-12-2023 16:58 ]

• UniMatrix
Ik weet wel waarom ik in de vorige bull in ADA ben gestapt als newbie: het stond hoog in de CMC ranking, was betaalbaar (1000 BTC of ETH of BNB kopen was niet mogelijk) en veel positief nieuws en mooie toekomst met de smart contracts. ETH flippen!

Volgens mij werkt deze psychologie nu weer voor mensen die in willen stappen.

Ik zie de laatste tijd weer opvallend veel positieve ADA berichten langskomen via allerlei kanalen en onzinnige koersvoorspellingen. Wakkert dus lekker aan, alleen zit ik er deze keer al in en wacht ik lekker af.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• resusaapje

resusaapje

h less

Ze zijn allemaal Jaapio die tegen zichzelf praat...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11 19:49
zwembroek schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 16:57:
Prachtig mooi dat ADA. Mijn PBX shitcoin in het ADA ecosysteem doet ook even een plus 37% sinds aanschaf.
Mooi toch! Wen 1 dollah :9~

• zwembroek
Pinsa schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 17:04:
[...]

Mooi toch! Wen 1 dollah :9~
Haha daar wacht ik niet op. Bij een x10 ben ik weg. Lekker hoppen van de ene shitcoin naar de andere. (Met de fun pf wel te verstaan.)

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 08-12-2023 17:09 ]

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 28-11 14:55
Ik geloof dat ik hieronder val. Well, ben in 2017 (in de bull, ja ja) ingestapt. Toen rekt gegaan natuurlijk. Bull daarna verlies omgezet in een (modest) winst. Nu voor de volgende bull geleerd door schade en schande, en klaar voor wat komen gaat. Ik ben ex-Henk. Nice to meet you.

• UniMatrix
Durpstick schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 17:10:
[...]

Ik geloof dat ik hieronder val. Well, ben in 2017 (in de bull, ja ja) ingestapt. Toen rekt gegaan natuurlijk. Bull daarna verlies omgezet in een (modest) winst. Nu voor de volgende bull geleerd door schade en schande, en klaar voor wat komen gaat. Ik ben ex-Henk. Nice to meet you.
Same, bull 2021 ingestapt, rekt, hodl, nu iets minder rekt, hopelijk winst in de komende bull. Ik loop dus 1 bull achter op jou :)

• Kol Nedra
hier ook bull 2021 gestart, maar sta wel in de plus nu, de power of dca 👍
ik heb ook op de bodem gekocht dus, maar ook nog in de $58k regionen _O-

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 08-12-2023 17:17 ]

nothing stops this train

• Alpina
Durpstick schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 17:10:
[...]

Hier hetzelfde _O-

Class of 2017

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:18
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 17:15:
hier ook bull 2021 gestart, maar sta wel in de plus nu, de power of dca 👍
ik heb ook op de bodem gekocht dus, maar ook nog in de $58k regionen _O-
Winst? Jij post toch altijd berichten over de onzin van FIAT? Dan maakt de koers van BTC toch niks uit voor een eventuele winst?

*;

Stack Sats

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-11 19:25

BeyondThunder

Lost Lightning

Altijd btc laten staan, vanaf 19 februari 2021 in de alts gestapt en vanuit allerlei betaalde signal groepen van alles gekocht. Met name signals van Dman/BCW = rekt.

[ Voor 26% gewijzigd door BeyondThunder op 08-12-2023 20:27 ]

• jvel92
juggle schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 16:41:
Wat interpreteer ik dan onjuist? Volgens mij zeg ik niks anders dan dat ADA een indrukwekkende groei heeft gezien aangezien het qua tvl op het zelfde niveau staat als in maart 2022.
Dat het TVL op hetzelfde niveau staat als maart 2022 (ATH) klopt. Maar vervolgens concludeer je dat het een indrukwekkende groei heeft doorgemaakt? Als je op het TVL op hetzelfde niveau staat, heb je volgens mij geen groei doorgemaakt maar sta je gelijk. Dit jaar is TVL op Solana ook harder gegroeid dan op Cardano (had ik je ook al eerder op gewezen).
Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Solana die daar nog ver onder staat. Dit, icm met andere factoren maakt mij bullish op ADA. Valt weinig aan af te dingen lijkt mij. Zegt niks over andere projecten, alleen over ADA dat er veel potentie ligt.
Zoals je zelf vandaag ook al meerdere keren hebt aangegeven had ADA in tegenstelling tot andere netwerken nog geen ecosysteem tijdens de vorige bullmarkt. Menig DeFi token op bijvoorbeeld Ethereum en Solana hebben een -99% gedaan. Met die -99% is ook een hoop TVL verloren gegaan. Daarnaast heeft op Solana een volledige kaalslag plaatsgevonden door FTX.

Je zit hier nu een netwerk (ETH of Solana) met een volledige ecosysteem tijdens bullmarkt ATH te vergelijken met een ADA, dat ten tijde van de vorige bull nog geen ecosysteem had en nu wel. De lat voor ADA om zijn oude TVL niveau te bereiken ligt daarom ook wel iets lager, dan voor de meeste ecosystemen.

Persoonlijk vind ik het jammer dat er door de ADA community zo gefocust wordt op ADA vs ETH of SOL. Als er wordt geschreven over ADA zit er vaak een negatieve verwijzing in richting een ander netwerk. Heb eerder vandaag (en ook meerdere keren dit jaar) gevraagd waar de kansen liggen op ADA wat betreft DeFi, maar daar komt nooit een concreet antwoord op. Vind dat echt een gemiste kans.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

jvel92 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 17:24:
[...]

Dat het TVL op hetzelfde niveau staat als maart 2022 (ATH) klopt. Maar vervolgens concludeer je dat het een indrukwekkende groei heeft doorgemaakt? Als je op het TVL op hetzelfde niveau staat, heb je volgens mij geen groei doorgemaakt maar sta je gelijk. Dit jaar is TVL op Solana ook harder gegroeid dan op Cardano (had ik je ook al eerder op gewezen).

[...]

Zoals je zelf vandaag ook al meerdere keren hebt aangegeven had ADA in tegenstelling tot andere netwerken nog geen ecosysteem tijdens de vorige bullmarkt. Menig DeFi token op bijvoorbeeld Ethereum en Solana hebben een -99% gedaan. Met die -99% is ook een hoop TVL verloren gegaan. Daarnaast heeft op Solana een volledige kaalslag plaatsgevonden door FTX.

Je zit hier nu een netwerk (ETH of Solana) met een volledige ecosysteem tijdens bullmarkt ATH te vergelijken met een ADA, dat ten tijde van de vorige bull nog geen ecosysteem had en nu wel. De lat voor ADA om zijn oude TVL niveau te bereiken ligt daarom ook wel iets lager, dan voor de meeste ecosystemen.

Persoonlijk vind ik het jammer dat er door de ADA community zo gefocust wordt op ADA vs ETH of SOL. Als er wordt geschreven over ADA zit er vaak een negatieve verwijzing in richting een ander netwerk. Heb eerder vandaag (en ook meerdere keren dit jaar) gevraagd waar de kansen liggen op ADA wat betreft DeFi, maar daar komt nooit een concreet antwoord op. Vind dat echt een gemiste kans.
Wat ik vooral jammer vind is het tegengeluid tegen ADA dat vaak inhoudelijk geen enkel argument bevat waarom het niet zou kunnen groeien. Ook jouw argumenten zijn meer observaties van andere projecten wat niets inhoudelijk zegt over de groeipotentie van ADA zelf.Ik probeer daar iets over te zeggen.

Maar om je op weg te helpen, hier waarom ADA deze bull run flink kan groeien:

1. Flinke groei in TVL ondanks BEAR market
2. Staat constant in de top van meeste developer activiteit
3. Heeft nog niet eerder een Defi ecosysteem gehad tot nu
5. ADA kent zeer lage token inflation: https://u.today/cardano-a...s-by-30-in-last-two-years
6. ADA heeft nog nooit een netwerk uitval gehad (SOL?)
7. ADA heeft geen hard forks (ETH?)
8. ADA heeft flink geinvesteerd in netwerk snelheid en scalability

Al met al biedt ADA een zeer solide basis voor je project. Dit valt inmiddels op onder investeerders maar zeker onder developers. Daarom denk ik dat we deze bull run een flinke groei kunnen zien voor het ADA eco systeem.

Uiteindelijk willen mensen een solide basis voor hun project. Ada kan hierin voorzien. Maakt dit ADA beter dan SOL of ETH? Nee! Dat impliceer ik ook niet, het biedt een goed alternatief daarvoor en daarom denk ik dat steeds meer developers ADA zullen gebruiken voor hun projecten.

[ Voor 4% gewijzigd door juggle op 08-12-2023 17:47 ]

• jvel92
juggle schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 17:44:
[...]

6. ADA heeft nog nooit een netwerk uitval gehad (SOL?)
7. ADA heeft geen hard forks (ETH?)
Dit is nou precies wat ik omschrijf: altijd een verwijzing in negatieve zin richting een ander netwerk.

Constant wordt er geschreven over een booming ecosysteem, maar als je concreet vraagt naar ervaringen met DeFi komt er een lijst met algemeenheden van de marketing afdeling van Ome Charles.

Fijn weekend! :9B

• Kol Nedra
dubbelpost

[ Voor 90% gewijzigd door Kol Nedra op 08-12-2023 18:02 ]

nothing stops this train

• Kol Nedra
Rogier is iig een echte ADA-bull!

nothing stops this train

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

jvel92 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 17:55:
[...]

Dit is nou precies wat ik omschrijf: altijd een verwijzing in negatieve zin richting een ander netwerk.

Constant wordt er geschreven over een booming ecosysteem, maar als je concreet vraagt naar ervaringen met DeFi komt er een lijst met algemeenheden van de marketing afdeling van Ome Charles.

Fijn weekend! :9B
Als dat het enige is wat je leest... ben je ook wel wat gevoelig voor bepaalde argumenten. Maar lets agree to disagree, ik wens ieders investering een gouden toekomst!

• Kol Nedra

lol deze

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ben wel weer toe aan een reethike.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tg22B5CJvkFXm7EtUesKOWqtcBs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4ejqaT2rYPQdgCTtWnPFpb2W.gif?f=user_large

• UniMatrix
d:)b
Make this topic reet again!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:56
komt straks gewoon weer een lekkere weekend pump. 48k soon :9~

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Gipsy King
Proost op een goed weekend aan allen , terwijl ada flink afkoeld van de overhitte dag, trek ik een lekkere heetmaker open , santé !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e3lbKgM6bHNF7HFyKfNyiHoADnw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QQVQ1KXB2qLs2fxmnIzyXA8V.jpg?f=fotoalbum_large

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gaat toch eerder richting een reet cut :+

Maar dat gaat zelfs Tweakers nswf te buiten.

Wenn 48k on weekly basis / EOY?

• Kol Nedra
die Argentijnse peso, daaaaaamn!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9obHTKsOnhU_cwGt4vFUOALmvss=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P99YYzy7GXFV5pGNOLd20zAJ.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Bizar idd.. je zal er maar wonen, vreselijk

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f9sqUGXud2RfCUqf8VUwaQY-cAA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oGVPRpZwtjw7gGBfJ3trETdR.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Toch maar weer eens een poging gewaagd op de frontpage, benieuwd of een gezonde discussie mogelijk is of dat ik maar weer mijn hok in ga :) Taro in 'Oprichter cryptobeurs Bitzlato bekent schuld aan witwassen van miljoenen dollars'.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Ray_
  • Laatst online: 28-11 14:36
Taro schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 19:38:
Toch maar weer eens een poging gewaagd op de frontpage, benieuwd of een gezonde discussie mogelijk is of dat ik maar weer mijn hok in ga :) Taro in 'Oprichter cryptobeurs Bitzlato bekent schuld aan witwassen van miljoenen dollars'.
Ik zat de reacties vanmiddag al door te scrollen. Als ik jou was zou ik gewoon terug je hok in gaan.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Vooral dat eeuwige fraude argument daar word ik ook zo moe van. Zoek eens op bank en fraude en je krijgt de ene na de andere boete in het financiële systeem, geen enkele grote NL bank uitgesloten. Allemaal veroordeeld voor fraude danwel het niet optreden tegen fraude. Daar waar geldstromen plaatsvinden heb je fraude en criminaliteit. Dat is al zo oud als de weg naar Rome.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

+3

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik meng me niet langer in die discussies. Je krijgt mensen niet overtuigt van een eigen gelijk. Terwijl een scammende en geen kyc toepassende exchange niks over coins zegt. Genoeg banken deden niks aan KYC, het libor rente schandaal en kregen miljoenen boetes of schikten. Maakt niet meteen de euro, usd of yen slecht.

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-11 19:50
zwembroek schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 16:57:
Paribus PBX is echt een goede voor de bullrun!! 🥳

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ray_ schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 19:45:
[...]

Ik zat de reacties vanmiddag al door te scrollen. Als ik jou was zou ik gewoon terug je hok in gaan.
Iets met een homer gifje ? :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ray_ schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 19:45:
[...]

De eerste -1 is al binnen, ik denk van iemand die bij een bank werkt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:56:
[...]

De eerste -1 is al binnen, ik denk van iemand die bij een bank werkt.
Een +2 erbij :)

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:34
Goed om tegengeluiden te laten horen, als iedereen in zijn bubbel blijft sterft de discussie en daarmee de nieuwsgierigheid en leert nooit iemand meer wat.

• Gelukszoekr
Uitbraakje onderweg?

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Yeah, when xrekt...
@ fossiles

• resusaapje

resusaapje

h less

Haha, wat ik nou toch lees!

Op Binance werd een nieuwe stablecoin geïntroduceerd: AEUR. Om een of andere reden kwam de koers boven €1 uit. Sommige types hadden niet door dat het een stablecoin betrof, investeerden massief en konden vervolgens alleen tegen verlies verkopen.

De bull is gearriveerd mensen. Fiat wordt ergens blind in gepropt want het is Crypto en iedereen wordt rijk. Hosanna!

• Alpina
ATH in PF

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AuDMRqYBj7R-mrOI5ikL2Gcbgw4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/igh4JEjiCdYdYkTiRlX2Kg96.jpg?f=fotoalbum_large

Goed weekend crypto broeders

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:18
Terug de range in en een nieuwe high zetten straks. Prima tijdverdrijf op de vrijdagavond!

Stack Sats

Pagina: 1 ... 50 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!