vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zonder de gebakken lucht kun je ook geen BTC aanschaffen, waarvan we vandaag nog een nieuwe ATH vierden gemeten in gebakken luchtKol Nedra schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 20:37:
[...]
gewoon aanwezig zijn op het werk. fiat is immers lucht en niet echt. Dus dat doe ik ook op het werk
Zou je harder werken als je werkgever maandelijks je salaris voor je omzet naar BTC en dan op je wallet stort?
valt mij ook op idd. Portfolio even stabiel ipv alleen maar bergafwaarts.virofi schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:00:
Behoorlijk wat buying pressure op de 60k
En dan HOP, WEER NAAR BOVEN MET DIE BENDE.
Zeau. Tijd voor koffie.
Professioneel Heftruck Syndroom
Ja, wel de leverage trade funds naar de Ledger gestuurd, daar stop ik mee nu ik op ByBit niets meer kan.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Idd heel dik. Order 53k cancelled, 61k long x5 open gezetvirofi schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:00:
Behoorlijk wat buying pressure op de 60k
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Denk dat ik daar gewoon leveraged spot ga traden eerlijk gezegd.zenith schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:05:
Waar gaan jullie heen als vervanger van bybit? 😀
Iets met stop losses hunten of zo.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2024 21:09 ]
nothing stops this train
Blijft dit wel bestaan?tomtom901 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:06:
[...]
Denk dat ik daar gewoon leveraged spot ga traden eerlijk gezegd.
Th1x4nG schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:06:
Ging daar van bepaalde alts even 30% af, wordt zo te zien alweer vrolijk opgekocht.
Iets met stop losses hunten of zo.
:strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large)
Vanaf de bodem in november 2022 waren alle correcties idd tussen de 20 en 22%.Kol Nedra schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:08:
15% eraf geweest van de top, 20-25% was vroeger de norm toch?
Nu 20% komt uit op ca. 55k. Zou ik niet van opkijken
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
ShibaLadonna schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:12:
Ik ben lekker bezig met chiba.
[ Voor 8% gewijzigd door Pinsa op 05-03-2024 21:17 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Het is niet mijn ding, maar ik doe ook keertje mee met prijsschietenanti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:06:
[...]
Idd heel dik. Order 53k cancelled, 61k long x5 open gezet

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Zomaar m'n gak verhoogt van 0,048€ naar 0,052€
@zwembroek mag ik hier de schuld van geven toch!?
Ik doe met je meeanti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:06:
[...]
Idd heel dik. Order 53k cancelled, 61k long x5 open gezet
:fill(white):strip_exif()/f/image/FNNu2jrvJ4pu3Rr9NFBmw0Jz.png?f=user_large)
In 2020 was het ook precies 15% toen btc de vorige ATH behaalde. Het is geprogrammeerdKol Nedra schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:08:
15% eraf geweest van de top, 20-25% was vroeger de norm toch?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Tot nu toe wel wat bijgeharkt.
Op de een of andere manier ben ik hier beter in als we down gaan
Overal?Coldcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:20:
$200 fees op ETH netwerk voor een transactie.
Ultra sound, snap niet waarom het nog draaitColdcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:20:
$200 fees op ETH netwerk voor een transactie.
nothing stops this train
Na alle berichten van vandaag snap ik dat het wat verwarrend is. Speciaal voor deze situatie en om @zwembroek niet onheus te bejegenen, heb ik vandaag al mijn uren op kantoor gespendeerd om een flowchart te ontwerpen. Thank me later.Mr. Unexist schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:15:
Flufje ASTR toch te hoog aangekocht vandaag![]()
Zomaar m'n gak verhoogt van 0,048€ naar 0,052€
@zwembroek mag ik hier de schuld van geven toch!?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HZ1wfTnUPKs028tzzLVIPDkw.gif?f=user_large)
Nee, in Rotterdam $180 en in Adam $220, je hebt pech.
Let op met die memes voor je het weet word je bagholder…Ladonna schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:21:
[...]
Tot nu toe wel wat bijgeharkt.
Op de een of andere manier ben ik hier beter in als we down gaan
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zyXANbDk225IJAOiUOgaoN7p.jpg?f=user_large)
Hier, ik zei het vorige week al. Gewoon teveel hopium.MrMrq schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:31:
Ik lees het al: Lambo’s, moon, rijk worden, schijt aan de bazen.
Ze denken allemaal weer het neuken te hebben uitgevonden.
Fomo, greed.
Dat we toen 10% LAGER stonden dan nu moet je even buiten beschouwing laten.
🚀 🚀 To the moon!!
Maktub
Volgende week heeft ze weer ongelijk en ben je blij dat je bleef zitten. Manmanman, anders verkoop je het op -30% !NeFoRcE schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 20:42:
Ik moet vaker naar m'n vrouw luisteren. Die zei gisteren; eigenlijk moeten we onze winst verzilveren.
Ik; ach, hij is nog steeds stijgende. Komt wel goed!
G*dsamme....
Ziet er best raar uit die termen in het nederlandsGelukszoekr schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:15:
[...]
Het is niet mijn ding, maar ik doe ook keertje mee met prijsschieten
[Afbeelding]
Heb hetzelfde instappunt met een 30x. We waren net een paar seconden later dan @anti elppa zag ikGelukszoekr schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:15:
[...]
Het is niet mijn ding, maar ik doe ook keertje mee met prijsschieten
[Afbeelding]
KuCoinzenith schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:32:
[...]
Ziet er best raar uit die termen in het nederlands, is dit op bybit?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
JUST IN: $1.1 billion liquidated from the cryptocurrency market in the past 24 hours.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 5 maart 2024
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
buy high sell neversuperchanbe schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:43:
buy high sell low
Ha, pf kelder hard!
Emotionele tijden enzo.
Kijken of het nog wat harder zakt, nog een klein fiatje erin gooien en we houden weer vast.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
zoals XRP heeft nooit ATH gehaald sinds 2017 ???

:fill(white):strip_exif()/f/image/0hJy3npouXnlpqXF634bz7eV.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Lekker Taro.. mensen huilen hier dikke tranen vanwege hun unrealized profits die zijn gekelderd en jij komt even je unrealized profits gains showen. Tss..
Edit: Verse fiat aangekomen bij Bitvavo, even mijn FET positie weer uitbreiden.
Edit 2: ik wacht nog wel even, we zijn nog niet klaar denk ik.
[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 05-03-2024 21:59 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ByteMe_ schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:45:
Ha, pf stijgt hard!
Ha, pf kelder hard!
Emotionele tijden enzo.
Kijken of het nog wat harder zakt, nog een klein fiatje erin gooien en we houden weer vast.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Deb0wapqcEt9S4oUXp3D1Gew.gif?f=user_large)
Een banzencoin!
Inderdaad, rondje lopen van 5km leverde 22$ op vanochtend 😀ByteMe_ schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:59:
GST gaat ook lekker. Doet een jaar niks en gaat 290%
:fill(white):strip_exif()/f/image/4akBc923Z7wZgpSI3MAS2Bck.png?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Yes. Nu nog ff voorbij dit punt waar we nu zitten aub
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vorige 2 cycles vrijwel nooit verschuivingen gedaan in een bull fase en vaak spijt gehad.
Vanmiddag de complete stack IMX verkocht op $3.12.
IMX bracht neerwaarts toch wel wat risico na de flinke stijging. BTC neigde naar ATH te gaan, dus verwachte volabiliteit en reden om deze alt te verkopen.
Zojuist positie MATIC en ETH vergroot na de dip.
Portfolio ziet er nu zo uit:
70% ETH
20% MATIC
10% NEXO
Zodra ETH een nieuwe ATH heeft neergezet, zou de focus iets meer kunnen verschuiven naar kleinere alts. Voor nu wil ik niet nog meer risico nemen.
[ Voor 86% gewijzigd door Mooody op 05-03-2024 22:36 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Top (69055) tot bottom (59120) van de laatste move geeft een 1.618 fib van 75kanti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 22:22:
[...]
Yes. Nu nog ff voorbij dit punt waar we nu zitten aub
BTC! (En een bag FIL)
Misschien te vroeg maar ik wil zwaar de bull ingaan zodat ik meer op lagere niveaus kan verkopen en langer kan hodlen.
Ook meer COIN gekocht. Al die ETF’s gaan via dat bedrijf. Retail moet nog komen. Vertrouwen dat die het komende tijd goed gaat doen.
Wat noem jij de dip?Coldcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 22:28:
Hier flink bijgekocht in de dip!
BTC! (En een bag FIL)
Misschien te vroeg maar ik wil zwaar de bull ingaan zodat ik meer op lagere niveaus kan verkopen en langer kan hodlen.
Ook meer COIN gekocht. Al die ETF’s gaan via dat bedrijf. Retail moet nog komen. Vertrouwen dat die het komende tijd goed gaat doen.
Las op X dat Coinbase wel weer problemen had tijdens die correctie, mensen konden niets kopen en sturen etc. Beetje Bitvavo praktijken...Coldcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 22:28:
BTC! (En een bag FIL)
Iets in mij zegt dat dit niet geheel toevallig is telkens.
Als retail de dip niet kan/mag kopen, dikke have fun staying poor naar Henk en Ingrid.
Echt petje af voor Kraken trouwens weer, bij een beetje volatiliteit blijft die app gewoon werken, ook vers fiat komt daar binnen 1 minuut aan.
[ Voor 9% gewijzigd door Vis op 05-03-2024 22:35 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Die mega rode candle. De orders stonden klaar tussen voor een -8% tot -20% drop van de ATH.
Spot er op 62k wat extra bijgedrukt.
Lol, -10k in een paar uur?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Klopt helemaal.Vis schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 22:34:
[...]
Las op X dat Coinbase wel weer problemen had tijdens die correctie, mensen konden niets kopen en sturen etc. Beetje Bitvavo praktijken...
Ik had mijn IMX op Coinbase. Na verkoop van vanmiddag was mijn balance 3 uur lang bevroren

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
NEE, net geen 10k
:fill(white):strip_exif()/f/image/UIjwQ8Pfls8H1kcaPjIyQ4n7.png?f=user_large)
nothing stops this train
De bull ingaan?Coldcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 22:28:
BTC! (En een bag FIL)
We zitten al in de bull. Nog niet zo diep als een vuist. Maar wel met vingertoppen.
Op bybit wel een godcandleKol Nedra schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 22:39:
mogen we dit godcandle op daily noemen?
NEE, net geen 10k
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/zpzDKBDxomCTwOksQmVnozjZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Bitvavo heeft veel winst aan tradefees verloren, want ze waren weer is ff moeilijk bereikbaarbaba420 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 22:36:
Henk en Ingrid moeten gewoon leren hoe limiet orders werken. In deze wedstrijd moet je vooraf je kleur bepalen. En de exchanges zijn altijd de lachende derde.
nothing stops this train
Geen verdekte shill, misschien wel, zwak voor serieuze Nederlandse bedrijfjes, weet dat er hier ook 1 of 2 holders zitten
[ Voor 40% gewijzigd door Wiley99 op 05-03-2024 22:59 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik heb er niets van gemerkt, de app werkte prima.Kol Nedra schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 22:50:
[...]
Bitvavo heeft veel winst aan tradefees verloren, want ze waren weer is ff moeilijk bereikbaar
Mijn plan hield rekening met dit niveau tegen het einde van het jaarMoiety schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 22:41:
[...]
De bull ingaan?
We zitten al in de bull. Nog niet zo diep als een vuist. Maar wel met vingertoppen.
Goed project inderdaad. Gehoddled in de vorige bull. Kreeg toen weinig tractie en gezien het feit dat we nu 2-3 jaar verder zijn, had ik er meer van verwacht. Niet perse qua prijs, wel qua adoptie. Heb er in mijn hoofd wel afscheid van genomen, er zijn teveel kansenWiley99 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 22:58:
GET gaat ook wel goed, 42% op een week. Rustig Nederlands smallcapje die z'n gangetje gaat.
Geen verdekte shill, misschien wel, zwak voor serieuze Nederlandse bedrijfjes, weet dat er hier ook 1 of 2 holders zitten
LTO, soortgelijk voorbeeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 05-03-2024 23:12 ]
Schijnt dat er een paar adressen van Faketoshi Craight Wright waren, hij moet zijn advocaten betalen.Moiety schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 22:25:
Wtf, heeft dit de nuke veroorzaakt vandaag?!
[Afbeelding]
Dat zou moeten lukken met 900 miljoen. Alhoewel….baba420 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 23:08:
[...]
Schijnt dat er een paar adressen van Faketoshi Craight Wright waren, hij moet zijn advocaten betalen.
In Murica weet je het nooit
[ Voor 5% gewijzigd door Moiety op 05-03-2024 23:21 ]
Ze gaan als het goed is eind deze maand rebranden (GET is ook wel een matige naam). Nieuwe naam en flinke marketing campagne. Hoop dat ze eindelijk eens de aandacht gaan krijgen die ze in mijn ogen verdienen. Tractie viel tot nu toe tegen, maar daar moet (naar hun eigen woorden) snel verandering in komen.JPS schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 23:08:
Ja GET is zeker mooi project EN met een hele praktische usecase voor tickethandel. Jammer dat het commercieel nog niet helemaal van de grond lijkt te komen.
Zie hun laatste monthly blog; https://medium.com/get-pr...vent-horizon-b248a41dd1bc
Ik zie hun visie wel voor me: een platform waar event financing en ticketing samenkomen, waar meerdere ticket bedrijven gebruik van kunnen maken (en wat nu al gebeurt).
Duurde even, maarrebaba420 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 23:08:
[...]
Schijnt dat er een paar adressen van Faketoshi Craight Wright waren, hij moet zijn advocaten betalen.
Tsssss. Mijn Ingrid adviseerde mij om even te gaan douchen, daarna sex met haar te hebben. 6 uur later was ik uitgeput en zag dat de koers niet echt merkbaar aan verandering onderhevig is geweest. Ik las dat er ook mensen 2 uur in de file tussen de koeien staan. Tja, misschien snap je dat ik daarom zo blij ben met mijn Ingrid,baba420 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 22:36:
Henk en Ingrid moeten gewoon leren hoe limiet orders werken. In deze wedstrijd moet je vooraf je kleur bepalen. En de exchanges zijn altijd de lachende derde.
Liefs, Henk (ps Ingrid zegt jullie allemaal je hoofd koel te houden, want de zomer moet nog komen)
Van mij mag het nog wel wat lager hoor, dood of de gladiolen!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Ach de meeste dromen zijn bedrog.
@ScuL hoe is de kleur en het sentiment aan die kant van de aardbol?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik zie een voorzichtige stijging terug naar de mid-60k range en heb ook maximaal ingezet met longs echter mijn PF heeft vannacht wel een flinke domper gehadsh4d0wman schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 00:51:
@ScuL hoe is de kleur en het sentiment aan die kant van de aardbol?
Eigenlijk was dit te verwachten, als het oude ATH wordt gebroken krijg je een hoop mensen die uit de gewoonte van het beestje op de sell-knop drukken.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!