[Je naam]
[Je adres]
[Je telefoonnummer]
[Je e-mailadres]
[Datum]
[Aan de naam van je directe leidinggevende]
[Naam van het bedrijf]
[Adres van het bedrijf]
Geachte [Naam van je leidinggevende],
Hierbij wil ik mijn ontslag indienen bij [Naam van het bedrijf] met ingang van [datum]. Het is geen lichte beslissing geweest, maar na zorgvuldige overweging heb ik besloten dat het in mijn persoonlijke en professionele belang is om mijn carrière elders voort te zetten.
Ik heb veel geleerd en waardevolle ervaring opgedaan tijdens mijn tijd hier, en ik ben dankbaar voor de kansen die ik heb gekregen. Ik waardeer de samenwerking met mijn collega's en de ondersteuning van het management gedurende mijn dienstverband.
Om een soepele overgang mogelijk te maken, ben ik bereid om mijn taken over te dragen en samen te werken aan een overdrachtsplan. Ik ben dankbaar voor de mogelijkheid om deel uit te maken van [Naam van het bedrijf] en ben ervan overtuigd dat mijn tijd hier een waardevolle bijdrage is geweest aan mijn professionele ontwikkeling.
Ik wil mijn oprechte dank uitspreken voor de kansen en ervaringen die ik heb gehad. Ik hoop dat we in de toekomst in contact kunnen blijven en wens het bedrijf voorspoed en succes toe.
Met vriendelijke groet,
[Je volledige naam]