nothing stops this train
1 x per dag op koop drukken kan ik wel. Daarna een beetje lachen om de no-coiners en paper hands.

Lijkt me geweldig.
Als ik er serieus over nadenkt lijkt het ook best interessant. Tot hoe ver moet je de koers laten oplopen om x % BTC te bemachtigen?
Op 69k heb je een eerste batch binnen. Net onder de 100k heb je de wooden hands. Daarna rond de 200k heb je een overgroot deel binnen. Dan blijft er nog een klein deel over tot de $500k.
Enkel die 50% van @anti elppa blijft over. Hij heeft ook een prijs, $750k... $800k? Wanneer zal die breken.
Alle retail die ondertussen instapt is er met 1 short weer uit te krijgen.
Dan keert de rust weer terug.
[ Voor 53% gewijzigd door Coldcat op 29-02-2024 16:06 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[Twitter: https://twitter.com/HODL15Capital/status/1763195845313187979]
Sjezus, is dit 1 persoon? Meer dan de hele supply en de ETFs blijven ook maar slurpen.Spollie schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:03:
Bizar ook die Mr 100, die voert het tempo de laatste dagen alleen maar op.
[Twitter]
Een Koreaan met DCA discipline!Sluw schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:06:
[...]
Sjezus, is dit 1 persoon? Meer dan de hele supply en de ETFs blijven ook maar slurpen.
https://bitinfocharts.com...1UbyCCZRVULMV7iQpHSAbguJP

Ik verdenk die persoon linksonder.
[ Voor 37% gewijzigd door Coldcat op 29-02-2024 16:10 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Helaas heb ik een lifetime ban. Dat krijg je hier al na 1 "verkeerde" opmerking.
De grote man achter dit drama, bekend onder de naam AmericanScream heeft zelfs een podcast en YT kanaal met als doel de wereld te waarschuwen voor Bitcoin
https://www.youtube.com/channel/UCuC_2QqzT4kR_1ea3DgF7RA
Bitcoin - A weapon of mass disruption
De BTC halving?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
soms klein rimpeltje. Maar denk echt dat we wellicht de 69k nog halen en dan weer terug knallen naar 50 tot 53k zone. Dan pruttelen tot halving en dan maandje na de halving vol gas door de ATHMicroWhale schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:28:
Ik zit er al een tijdje over te peinzen, maar kom er niet uit: Wat wordt nu het "sell the news"-event?
De BTC halving?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
:strip_exif()/f/image/14i2Sy8Y4UpTWFY4SJhVuxgX.jpg?f=fotoalbum_large)
Rare melding. Geen idee hoe het is gemeten. Procentueel heb ik namelijk geen extreme stijging, wel een mooie zak BTC. Maar dat maakt me geen trader, en is ook niet slim (NYKNYC).
Ik vermoed dat ze veel slapende accounts hebben. Of mensen die BitVavo alleen als off en on ramp gebruiken. Of me gewoon enthousiast willen maken.
Jongens en meisjes van BitVavo, als jullie meelezen; ik wil nog steeds lagere fees en minder aanbod.
[ Voor 17% gewijzigd door MrMrq op 29-02-2024 16:43 ]
Maktub
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
(sleepy meelezer hier)MrMrq schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:34:
Not so humble brag hier: “Hebben jullie deze ook gehad?”
[Afbeelding]
Rare melding. Geen idee hoe het is gemeten. Procentueel heb ik namelijk geen extreme stijging, wel een mooie zak BTC.
Ik vermoed dat ze veel slapende accounts hebben. Of mensen die BitVavo alleen als off en on ramp gebruiken.
Jongens en meisjes van BitVavo, als jullie meelezen; ik wil nog steeds lagere fees en minder aanbod
Maar ik kreeg deze melding ook. Ik gok een mooi vautje van je favoriete Bitvavo
Op Donderdag Doen Diverse Dikzakken Diepe Dutjes.virofi schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:27:
Donderdag dipdag is donderdag dutjesdag geworden?
Droevig Door Diverse Donderdag Dipdagen, Druipt De Dikke Drek Door De Denim.
Haha ik wilde deze ook posten.MrMrq schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:34:
[Afbeelding]
Rare melding. Geen idee hoe het is gemeten. Procentueel heb ik namelijk geen extreme stijging, wel een mooie zak BTC. Maar dat maakt me geen trader, en is ook niet slim (NYKNYC).
Ik vermoed dat ze veel slapende accounts hebben. Of mensen die BitVavo alleen als off en on ramp gebruiken. Of me gewoon enthousiast willen maken.
Jongens en meisjes van BitVavo, als jullie meelezen; ik wil nog steeds lagere fees en minder aanbod.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik hoorde bij de top 1%. Volkomen genuine, deze meldingMrMrq schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:34:
[Afbeelding]
It’s time #AltcoinSeason pic.twitter.com/UHLTpqSewU
— The Dev (@HeyItsMeTheDev) 12 april 2023
nothing stops this train
Ik heb hem ook gehad en heb in de afgelopen dagen mijn SOL verkocht en er BTC voor weer gekocht. SOL doet het nu net iets beter dus als ik met die 1ne trade in de afgelopen 7 dagen het beter doe dan 90% op Bitvavo weet ik niet hoe hard de rest loopt te prutsenMrMrq schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:34:
[Afbeelding]
Zo gauw het een halve dag zijwaarts gaat verlies ik mijn interesse alweersjorremans schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:49:
Zo blijven hangen rond de 63K begint een beetje saai aan te voelen
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
En o ja, nu alles in HBARMoiety schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:49:
[...]
Ik hoorde bij de top 1%. Volkomen genuine, deze melding

Ik bij de beste 5%, noob! Maar dan moet jij heel slecht zijn, want ik heb de afgelopen twee dagen alleen 4 sell orders gedaan van €1500 totaal, die nu allemaal 15-20% hoger staan.MrMrq schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:34:
[Afbeelding]
ik had ook die melding gekregen, ik heb wat winsten omgezet direct in ASTRMrMrq schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:34:
[Afbeelding]
nothing stops this train
Astr fanboys zullen niet met je eens zijn. Of nja, als ze het aanbod verminderen, denk ik niet dat alleen Astr en BTC overblijven.MrMrq schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:34:
[Afbeelding]
Maar dat wil je ook, want jij hebt verkocht en sell orders op 54k gezet toch?anti elppa schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:30:
[...]
soms klein rimpeltje. Maar denk echt dat we wellicht de 69k nog halen en dan weer terug knallen naar 50 tot 53k zone. Dan pruttelen tot halving en dan maandje na de halving vol gas door de ATH
Ik niet, laat maar gaan zonder enkele dip
nee heb alweer een long x6 lopen 61.8. Ik kijk het verder ff aan. Hij staat nu mooi in de plus, maar vertrouw het allemaal nog niet zo. Geen idee of ik em open laat deze nachtJoebarRC schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:00:
[...]
Maar dat wil je ook, want jij hebt verkocht en sell orders op 54k gezet toch?
Ik niet, laat maar gaan zonder enkele dip

Ik denk eigenlijk dat we niet echt veel lager meer gaan... maar ja, dat klopt natuurlijk voor geen meteranti elppa schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:30:
[...]
soms klein rimpeltje. Maar denk echt dat we wellicht de 69k nog halen en dan weer terug knallen naar 50 tot 53k zone. Dan pruttelen tot halving en dan maandje na de halving vol gas door de ATH
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
LOL, deze?Gelukszoekr schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:08:
Smaakt goed die gebakken lucht!
[Afbeelding]
/f/image/kawKkuJsuwYLFyrYCBqVJ4rf.png?f=fotoalbum_large)
HBAR is ook een fresh muntje waar ik veel vertrouwen in heb.
:{ ²
Die ja!
Na die enorme prijsstijgingen dacht ik, laat ik ook mezelf eens verwennen. €0.89 moet een keertje kunnen. En uiteraard betaald met de Plutus kaart, dus nog 4% cashback ook.
ach jezus komt ie weer, de grootste scam shit poep munt die je kan vinden.....hoop ook echt dat je niet serieus bent. Tis echt wachten tot die zooi gerugpulled word. Gok ergens net na de top over 1,5 jaarBansheeBoy schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:14:
[...]
Netjes! Daar was je vroeg bij inderdaadDon Guacamole schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:11:
$Paal onderweg naar de $0,50.
Dat is mijn eerste x20 deze bull. Lekker hoor.
More to come, you are not bullish enough! Aim higher!
(dit roept iedereen dus denk doe dit ook maar eens)
𝘊𝘰𝘯𝘨𝘳𝘢𝘵𝘶𝘭𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘵𝘰 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘮𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢𝘤𝘤𝘶𝘮𝘶𝘭𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘴𝘰𝘭𝘪𝘥 𝘭𝘰𝘸/𝘮𝘪𝘥 𝘤𝘢𝘱 𝘈𝘭𝘵𝘊𝘰𝘪𝘯𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘥 𝘰𝘧 2022 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩𝘰𝘶𝘵 2023 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘨𝘪𝘷𝘦𝘯… pic.twitter.com/UbyeDM84cR
— PaoloG.mtrg ⚡️🇮🇹 (@Paul250889) 28 februari 2024
Daalt nog een klein stukje en dan gaat het “los”BansheeBoy schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:14:
[...]
Long tot oude ATH
[ Voor 3% gewijzigd door Moiety op 29-02-2024 17:21 ]
Nee ziet er erg twijfelend uit idd, de 63 is harde nootanti elppa schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:05:
[...]
nee heb alweer een long x6 lopen 61.8. Ik kijk het verder ff aan. Hij staat nu mooi in de plus, maar vertrouw het allemaal nog niet zo. Geen idee of ik em open laat deze nacht
wat zit je nu elke dag te panieken? Al zakken we nu 2k weg, dat is het nog steeds idioot die stijging. Kijk eens op de monthly?? Gigantische joekel
© @anti elppa op dinsdag 27 februari 2024 om 15:46 uur
Wispe schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:32:
[...]
wat zit je nu elke dag te panieken? Al zakken we nu 2k weg, dat is het nog steeds idioot die stijging. Kijk eens op de monthly?? Gigantische joekel
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZSLw58bmGY4dDemQRFABV47j.jpg?f=user_large)
ik denk dat menig dame het heus niet erg vind met zo'n joekel!Wispe schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:32:
[...]
nothing stops this train
Less is moreKol Nedra schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:34:
[...]
ik denk dat menig dame het heus niet erg vind met zo'n joekel!
Inmiddels al meer dan 2k, de uitslagen vertegenwoordigen flinke bedragen bij deze waardeWispe schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:32:
[...]
Daarom binnenkort alleen per 10k een babe.JoebarRC schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:44:
[...]
Inmiddels al meer dan 2k, de uitslagen vertegenwoordigen flinke bedragen bij deze waarde
heb ook geen Coinbase account
nothing stops this train
Gekkigheid. Allemaal.knakworst schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:47:
In de bull 2000 Nexo gekocht a 2,50 per stuk om lekker interest op te strijken op btc. Daarna nexo gecrasht, Celsius fud alle btc weggehaald. Inmiddels weer een fluf usdt staan, altijd in Nexo gespaard wat is aangegroeid tot 4000. Eindelijk weer in de plus. Hodl.
Mijn best presterende muntje is LINK met 300% winst. LINK. Winst! Hoedan?!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Toevallig heb ik deze week ook een account aangemaakt. Een kaart waarmee je daadwerkelijk met crypto kan betalen kan best een keer handig uitkomen. Hoeft niet alles eerst naar de bank die straks je rekening blokkeert omdat je je btc winsten uit laat betalenKol Nedra schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:48:
ik ben een van de weinige hier zonder een Nexo account, ook nog nooit Nexo gekocht.

Hier idem!Kol Nedra schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:48:
ik ben een van de weinige hier zonder een Nexo account, ook nog nooit Nexo gekocht.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
ByBit kaart hier.Nopheros schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:51:
[...]
Toevallig heb ik deze week ook een account aangemaakt. Een kaart waarmee je daadwerkelijk met crypto betalen kan wel een keer handig uitkomen, hoeft niet alles eerst naar de bank die straks je rekening blokkeren omdat je je btc winsten uit laat betalen
mocht ByBit ermee stoppen is volgende keuze de Kucoin kaart voor offrampen
nothing stops this train
Op zich idd wel mooi om af en toe eens wat winst af te romen buiten de banken om.Kol Nedra schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:54:
[...]
ByBit kaart hier.
mocht ByBit ermee stoppen is volgende keuze de Kucoin kaart voor offrampen
Waarmee betaal je dan? Zet je daar gewoon ook euro's op?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
ik gebruik ByBit kaart nog niet, deze ga ik inzetten wanneer ik dca-out ga doen. je kan met die kaart ook direct met btc/usdt etc betalen, euro's kan ook...NeoflexNL schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:04:
[...]
Op zich idd wel mooi om af en toe eens wat winst af te romen buiten de banken om.
Waarmee betaal je dan? Zet je daar gewoon ook euro's op?
voor daily driver gebruik ik Naga kaart en de Plutus kaart (beide voor cashback, betaal hier alleen met euros)
nothing stops this train
Wat een verzameling...Moiety schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:11:
Mijn setup voor deze bullrun:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je mist een deel btw, waar is je Bitcoin?
Oei, ik zou mijn kansen iets meer spreiden, dit lijken mij niet genoeg coins voor een echte bullrun.Moiety schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:11:
Mijn setup voor deze bullrun:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
ja tamelijke pest bende idd. 99% zeker dat ie in sats erop achteruit gaat na 1,5 jaarNopheros schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:14:
[...]
Wat een verzameling...
jup, als je rap naar de vinkentering wil klopt dat welWispe schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:17:
Je bent een dwaas als je niet in JUP zit.
De helft ingeruild voor shitcoins. Valt nu net van deze lijst, maar staat er nog wel opNopheros schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:14:
[...]
Wat een verzameling...
anti elppa schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:19:
[...]
jup, als je rap naar de vinkentering wil klopt dat wel

Nog ca. 1,7 euro, dan doe ik hem weg.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ok ok, de rest van de lijst. Bitcoin staat op ledger trouwensDon Guacamole schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:14:
[...]
Oei, ik zou mijn kansen iets meer spreiden, dit lijken mij niet genoeg coins voor een echte bullrun.
:strip_exif()/f/image/VWCDYJlL7leBsokRLofg5Ow5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CnmbhONydOP9offZzFVLlK31.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E5ErcjRs0y1CycYSOoA1d6Z7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IaFecYVdb5OsGuXMQ9xjKQ6W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Km8afpdXKoLF3DrYzV2xb6De.jpg?f=fotoalbum_large)
Alsof het Pokémons zijn, de tandjes.Moiety schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:23:
[...]
Ok ok, de rest van de lijst. Bitcoin staat op ledger trouwens
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Pardon?anti elppa schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:16:
[...]
ach jezus komt ie weer, de grootste scam shit poep munt die je kan vinden.....hoop ook echt dat je niet serieus bent. Tis echt wachten tot die zooi gerugpulled word. Gok ergens net na de top over 1,5 jaar
:{ ²
Leg uit!anti elppa schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:16:
[...]
ach jezus komt ie weer, de grootste scam shit poep munt die je kan vinden.....hoop ook echt dat je niet serieus bent. Tis echt wachten tot die zooi gerugpulled word. Gok ergens net na de top over 1,5 jaar
anti elppa schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:19:
[...]
jup, als je rap naar de vinkentering wil klopt dat wel

Hier mijn Shitcoin-Yolo-Porto.
25 kwaliteitsproducten. Allemaal met een goed doordacht plan!

Nice, mijn eerste 20 hebben ook een goed doordacht planGelukszoekr schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:32:
Je hebt gewoon alles gekocht?
[Afbeelding]
Ook al geen Bitcoin op de pic staan..Gelukszoekr schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:32:
[Afbeelding]
Ik dacht dat we dat stukje basiskennis inmiddels wel doorhadden
Wat is de gedachte hierachter, je kan wat winnen en wat verliezen? Is toch niet te volgen?Moiety schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:23:
[...]
Ok ok, de rest van de lijst. Bitcoin staat op ledger trouwens
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Is dit op volgorde van saldo op positie per asset?Gelukszoekr schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:32:
[Afbeelding]

alfabetisch, dat zie je tochMoiety schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:36:
[...]
Is dit op volgorde van saldo op positie per asset?
JUP staat straks ineens op 2 euro. Meestal een dag nadat je ze verkocht hebtWispe schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:17:
Je bent een dwaas als je niet in JUP zit.
Positie per asset. Daar zou je uit kunnen opmaken dat ik pas een paar dagen geleden hier een fluifje in gestopt hebMoiety schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:36:
[...]
Is dit op volgorde van saldo op positie per asset?
Mijn eerste 20 zijn op basis van shills van gasten op Twitter. Deze volg ik al 2 jaar en zijn regelmatig spot on. Ik weet dat zij ook belang hebben bij zo’n shill, maar je moet iets met meer dan 10000 shitcoinsJDx schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:35:
[...]
Wat is de gedachte hierachter, je kan wat winnen en wat verliezen? Is toch niet te volgen?
Ledger!Nopheros schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:35:
[...]
Ook al geen Bitcoin op de pic staan..
Ik dacht dat we dat stukje basiskennis inmiddels wel doorhadden
Wat moet je bijhouden dan? Ik heb puur op gevoel wat uitgezocht. Als er echt een altseason komt gaan ze allemaal wel in meer of minder mate naar de maanGioStyle schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:36:
Zoveel shitcoins... Dan heb je daar toch een dagtaak aan om dat bij te houden?
Is het ookGioStyle schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:36:
Helemaal als je beseft dat ik de aantal coins op een even getal wil houden. Het liefst 10, 100, 1000 of 10000 coins. OCB baby
[ Voor 22% gewijzigd door Moiety op 29-02-2024 18:44 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bij 59 stap ik weer in, USDC is niks an.
Bijhouden waar alles staat. Ik weet dat ik ooit een keer een tientje in Floki hebt gestopt op Poloniex. Geen idee wat het nu waard is.Gelukszoekr schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:41:
[...]
Wat moet je bijhouden dan? Ik heb puur op gevoel wat uitgezocht. Als er echt een altseason komt gaan ze allemaal wel in meer of minder mate naar de maan
Sommigen willen hun eigen CoinMarketCap makenGioStyle schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:36:
Waarom doet mn pf nu weer naar beneden gaan? STAHP! Terug naar de maan!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat kan lastig zijn inderdaad. Dit staat allemaal op Bitvavo. We gaan voor de échte Henk en Ingrid experienceGioStyle schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:45:
[...]
Bijhouden waar alles staat. Ik weet dat ik ooit een keer een tientje in Floki hebt gestopt op Poloniex. Geen idee wat het nu waard is.
Dit zijn toch allemaal gewoon bitvavo screenshots?GioStyle schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:45:
[...]
Bijhouden waar alles staat. Ik weet dat ik ooit een keer een tientje in Floki hebt gestopt op Poloniex. Geen idee wat het nu waard is.
ja google maar ff, is genoeg over die scam club te vinden. Verbaasd me eigenlijk dat ze niet na de vorige bull direct iedereen naar de klote geholpen hebben met een dikke rugpull. Merk nu vooral dat mensen in deze run nog minder onderzoek doen en echt met hagel op de meest gure shitcoins schieten. Die screenshots hier de laatste 3 pagina's laten dat ook erg mooi zien.
Dit heeft nog een lager slagings % dan straal bezopen een casino in rollen en je muntjes terwijl je valt op de roelette tafel pleuren
Je zou het haast vergeten na winning wednesdayVis schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:50:
Oja het is nog donderdag
Een whooping €2,13.GioStyle schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:45:
[...]

Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!