[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 216 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.582 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:27
Wispe schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 21:41:
[...]

Die schijnt te haperen bij ATH's.
Werkte vandaag gewoon (voor mij in elk geval). Coinbase daarentegen >:)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:32

Coldcat

HODL

Wiley99 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:50:
[...]

Werkte vandaag gewoon (voor mij in elk geval). Coinbase daarentegen >:)
Zal BlackRock ook een $0 saldo gezien hebben? :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 08:45
Mijn strategie is BTC en ETH hodl’en totdat ik het geld daadwerkelijk nodig ga hebben. Met al die ETF power is volgens mij de enige weg omhoog en daarna stabiliteit, op welk niveau dan ook.

De alts gaan in BTC en ETH zodra ze noemenswaardige winst maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Waarom zou je BTC op 100k willen verkopen? Als BTC de 100k gaat halen, dan gaat ie ook naar de miljoen, want schaarste. Of dat de volgende cyclus of twee, drie verderop is.. Geen idee..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:11
Ik zou zeggen, als je wilt leren traden, ga dan kijken naar mensen die echt goed bewezen zijn in TA. En waarschijnlijk kom je dan uit op een oude knar die al 20+ jaar naar een forex chart zit te turen. Zolang er voldoende liquiditeit is maakt het niet uit wat de ticker is. Het spelletje blijft hetzelfde.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:10

Vis

GioStyle schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:52:
Waarom zou je BTC op 100k willen verkopen? Als BTC de 100k gaat halen, dan gaat ie ook naar de miljoen, want schaarste. Of dat de volgende cycle of twee, drie verderop is.. Geen idee..
Het gaat sowieso naar 100 miljoen, of naar 0.

Fiat gaat sowieso naar 0, dus kies maar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1KAxMx2PfpMm2DPwsEpOKimIMgk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wRwPJiK7wapeZieS1x8EDCEl.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GioStyle
  • Nu online
Vis schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:59:
[...]

[Afbeelding]
Ik kies ervoor om mijn BTC niet te verkopen, althans niet in deze bullrun. De rest, voornamelijk ETH/LTC gaan wel tegen de juiste prijs de deur uit. Met die winst ga ik leuk spul/projecten bekostigen. :D

Vandaag of morgen gaat BTC Meta en Silver flippen.

https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
GioStyle schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:52:
Waarom zou je BTC op 100k willen verkopen? Als BTC de 100k gaat halen, dan gaat ie ook naar de miljoen, want schaarste. Of dat de volgende cyclus of twee, drie verderop is.. Geen idee..
Preeeciesss, nooit verkopen :O
Zo blijven mijn sats meer waard. Van jou hebben we er meer nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:25
GioStyle schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 23:03:
[...]

Ik kies ervoor om mijn BTC niet te verkopen, althans niet in deze bullrun. De rest, voornamelijk ETH/LTC gaan wel tegen de juiste prijs de deur uit. Met die winst ga ik leuk spul/projecten bekostigen. :D

Je verwacht dat BTC niet meer gaat dippen naar 15/20k range in de volgende beer? Is ook lastig te zeggen lijkt me met al dat ETF geld dat erin zit in deze tijd, als er geen ETF’s bij betrokken waren was dat een stuk makkelijker geweest als je naar de vorige cycles kijkt.

En van de andere kant waarom verkopen idd als BTC over 10 jaar 6 nullen waard is….

Vraag me nu zelf af waarom ik nog geen maxi ben :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

GioStyle schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 23:03:
[...]

Mooi hè, moet je zien zodra BTC Google, Apple en Microsoft gaat naderen dat ze snel BTC op de balans gaan zetten om de boot niet te missen. Dan is goud zo ingehaald.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pinsa schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 23:08:
[...]

Je verwacht dat BTC niet meer gaat dippen naar 15/20k range in de volgende beer? Is ook lastig te zeggen lijkt me met al dat ETF geld dat erin zit in deze tijd, als er geen ETF’s bij betrokken waren was dat een stuk makkelijker geweest als je naar de vorige cycles kijkt.

En van de andere kant waarom verkopen idd als BTC over 10 jaar 6 nullen waard is….

Vraag me nu zelf af waarom ik nog geen maxi ben :>
Ik hou er rekening mee dat BTC tijdens de volgende bear een stukje onder de vorige ATH zal dippen, net als in het verleden. Voor de volgende bearmarket verwacht ik daarom 48-58k als bodem. Stel dat dat zo uitpakt, dan is het goed timen van de top uiteraard fijn voor extra rendament, maar krijg je wederom nieuwe kansen rondom de huidige prijs. Daar moet je dan wel een paar jaartjes op wachten.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11:28
Heb nu spijt dat ik niet meer geïnvesteerd heb. Ga niet meer BTC kopen boven de 60K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
elektriekert schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:37:
[...]

In het kader van een oude auto:

Een Volvo 240 Polar!
De civiele tank, mijn ouders hadden er vroegah eentje als daily driver. Al is mijn pa dan weer gecharmeerd van de Volvo amazon. Die kosten in beetje goede staat ook al 0,33 / 0,5 bitcoin met de huidige koers. Duur spul die oude meuk. Voor hetzelfde geld haal je een tiendehandse Lambo. Wel je schep meenemen en uitgraven uit de woestijn ergens in Dubai Maar hey heb je wel een fancy Lamborghini!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Laatst online: 12:19
Vis schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:59:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wzCeiafsNd_jTtPposIsbN1-7iw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/DUXMweqBpFB5l2zIYceXXzRf.gif?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Moiety
  • Laatst online: 12:19
Haha, wat een koning
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TcFtUUGG3DhYq3J_OX-WRvWBeqg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BhucNjYAWCsFwpGlre8mOkGN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Vanmiddag was er meer enthousiasme voor de 62k

koersen wennen snel... :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 00:13:

Iedereen ligt al op één oor te dromen over Lambo's, zonnepanelen, en afgeloste hypotheken.

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
BTC bijna 69k. Ik kwam hier eigenlijk kijken welke babes er waren gepost tijdens deze stijgingen. Is dat geen traditie meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 00:17:
[...]

Iedereen ligt al op één oor te dromen over Lambo's, zonnepanelen, en afgeloste hypotheken.
Geil, zonnepanelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

xileS schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 00:17:
BTC bijna 69k. Ik kwam hier eigenlijk kijken welke babes er waren gepost tijdens deze stijgingen. Is dat geen traditie meer?
Van harte *O*

Ik hoorde dat bij 69k de reïncarnatie van @Jaapio voltooid is. Daarna gaan we iedere 1.000 dollar weer los.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:23
virofi schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:51:
Mijn strategie is BTC en ETH hodl’en totdat ik het geld daadwerkelijk nodig ga hebben.
This is the way.

Om het nog maar eens te herhalen. Zonder deze strategie hadden wij 2.5 jaar geleden geen huis gekocht.

Maak een plan en houd je er aan op dagen zoals deze :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:23
knakworst schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 00:17:
[...]

Niemand die een eigen Bruno-franchise gaat openen?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-10 22:01
Peak altseason begint wanneer btc een nieuwe ath maakt en alts letterlijk leegbloeden. Zie het als een tsunami.. het water trekt terug (alts) en voeden daarmee de mega golf (bitcoin)

Ik heb dat in 2017 gezien.. je zag ze gewoon in het rood lopen terwijl bitcoin naar de 20k steeg. Dat zie ik op dit moment nog niet..

En wanneer we dan echt even een flinke blowofftop hebben gaat het direct in alts. Bearmarket fear is niet meer zo gauw aan de orde denk ik. Zeker nu met die etfs.

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
Basxt schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 00:48:
Peak altseason begint wanneer btc een nieuwe ath maakt en alts letterlijk leegbloeden. Zie het als een tsunami.. het water trekt terug (alts) en voeden daarmee de mega golf (bitcoin)

Ik heb dat in 2017 gezien.. je zag ze gewoon in het rood lopen terwijl bitcoin naar de 20k steeg. Dat zie ik op dit moment nog niet..

En wanneer we dan echt even een flinke blowofftop hebben gaat het direct in alts. Bearmarket fear is niet meer zo gauw aan de orde denk ik. Zeker nu met die etfs.
Dus wat te doen nu? De centen naar BTC en later terug naar de stoute ALTS? :?

:{ ²

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:57

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik ben benieuwd wat China doet/gaat doen. Die zien ook de stofzuiger uit de USA en spelen een long game. EU is nooit wakker en RU heeft geen geld meer. Nationstate fomo == 100 miljoen miljard ath :*)

Leuk wikje afgelopen nacht. Mooi excuus om dat even in plaatjes weer te geven voor al onze vrindjes met dyscalculie O+

64k
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQKUZqbVlDpeDZVJ-nFYbyZyYgaYE1tljegPw&usqp=CAU

58k
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTOeHj_3r8e-0GVDLJCicCOJhD-PRB4hhGm3g&usqp=CAU

[ Voor 4% gewijzigd door sh4d0wman op 29-02-2024 01:44 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Let's go eth

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ce12VHUQKO5gE-d65Z_ef7nCNd4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L6nR43T6krdPEauF3L7xEYlZ.jpg?f=fotoalbum_large

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:12

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

baba420 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:03:
Ene Jaapio zei ooit dat hij weer ging DCA' en als de prijs zakte onder 20k. Dat had ik tijdens deze bear gedaan met Bits van Bitonic.

De grote vraag is wat is de volgende bodem. Niemand weet het. Soms zegt een stemmetje in mijn hoofd hodl gewoon wat je hebt en weer bijkopen als het dipt onder de 30k. En pas uitcashen als je je hypotheek kan afbetalen in 1 klap of iets anders tastbaars / vaste lasten verlagend middel.
Is het uberhaupt wel verstandig om meer dan 10% (per jaar) van je hypotheek af te lossen? Aangezien je dan boete betaalt.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:36

St@m

@ Your Service

Ja hoor, hij mag weer..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dOok98gppXHIuyrZtA-2iJ2V7D4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fQmpV1L9NhyGfoeMhCptPlyU.jpg?f=user_large

Ok.. ik word gewoon oud en ik moet een oudemannenplasje in de nacht :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
sh4d0wman schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 01:42:
Ik ben benieuwd wat China doet/gaat doen. Die zien ook de stofzuiger uit de USA en spelen een long game. EU is nooit wakker en RU heeft geen geld meer. Nationstate fomo == 100 miljoen miljard ath :*)

Leuk wikje afgelopen nacht. Mooi excuus om dat even in plaatjes weer te geven voor al onze vrindjes met dyscalculie O+

64k
[Afbeelding]

58k
[Afbeelding]
Nou wordt wakker en zie dit. Ik ga verder slapen en wachten op de 69k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Taro schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 23:14:
[...]

Ik hou er rekening mee dat BTC tijdens de volgende bear een stukje onder de vorige ATH zal dippen, net als in het verleden. Voor de volgende bearmarket verwacht ik daarom 48-58k als bodem. Stel dat dat zo uitpakt, dan is het goed timen van de top uiteraard fijn voor extra rendament, maar krijg je wederom nieuwe kansen rondom de huidige prijs. Daar moet je dan wel een paar jaartjes op wachten.
Geen BTC meer onder de 48k damn… Heb je deze prijs gebasseerd mede op al het vermogen dat ook in de ETF’s zit? Vraag mij dan af stel we gaan niet onder de genoemde prijs, dan zullen alts toch ook veel minder rekt gaan als in de afgelopen bear? Het is allemaal toekomst gissen en kijk misschien teveel vooruit, maar denk er wel over na. In ieder geval kan ik genieten van deze tijden en dat Bitcoin zo sterk is voor the halving en dat onze beleggers eindelijk de waarde er van in zien.

Op een mooie dag, soon 69k :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:57
Ada strong recovery in the morning

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VY6lgLFZB9okwehzlxmJbqPThHY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/grQxlQ2LwBfY1SnZJHTlFFK9.jpg?f=user_large

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Coldcat schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 00:13:

Als Coinbase er niet uit lag was ik er gewoon uitgestapt bij 62K (nu 60.6), dan voelde dit wat beter :+

Gelukkig had ik een deel in het gecrashte MATIC gezet (1,06 > 98ct in korte tijd) en die is deels weer hersteld.

[ Voor 17% gewijzigd door JDx op 29-02-2024 06:29 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:28
vandaag gaat MNT de $1 aantikken, let's go! 🔥

LTC, prijsactie *O* mooi want die bag van me mocht ook eens bewegen

[ Voor 43% gewijzigd door Kol Nedra op 29-02-2024 06:32 ]

nothing stops this train

• Gipsy King
Damn die Doge van musky pumpt ook hard. Avax geflipt en ada int vizier.

[ Voor 29% gewijzigd door Gipsy King op 29-02-2024 06:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Gister all me left over fiat er weer in gejankt tijdens de dipper , result :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-T6lngzLtGey8u614T525bV2aC4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/74qEB3ZXOghNnaN35Wb2OiXV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11:59
Misschien zijn het symptomen die passen bij de cryptokoorts, maar ergens voel ik toch wat onzekerheid over hoe gemakkelijk er nu geld kan worden verdiend t.o.v. reguliere aandelen en gewoon werken zeg maar

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:53
fyi, ben toch weer ingestapt met een 6x long. :9B

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Gipsy King

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
anti elppa schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 06:48:
fyi, ben toch weer ingestapt met een 6x long. :9B
Nice , zware verkoudheid started here = geen long meer :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

kbuntu schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 06:46:
Misschien zijn het symptomen die passen bij de cryptokoorts, maar ergens voel ik toch wat onzekerheid over hoe gemakkelijk er nu geld kan worden verdiend t.o.v. reguliere aandelen en gewoon werken zeg maar
Gewoon werken? Het is nog geen 7.00 en de eerste stamgasten zijn alweer terug op hun positie. Normaal werken hoef je pas om 09.00 aan te komen zetten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Coldcat schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 06:51:
[...]

Gewoon werken? Het is nog geen 7.00 en de eerste stamgasten zijn alweer terug op hun positie. Normaal werken hoef je pas om 09.00 aan te komen zetten :+
09.00 ? Ambtenaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11:59
Coldcat schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 06:51:
[...]

06:00 door 2 kleine early risers hier, geen uitzondering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:29
Wen cerrection sir?
Gister een stukje verkocht, maar nu uiteraard dikke fomo. Ik vond het ontspannener toen de koers ergens op de bodem aan het kabbelen was :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sASDpkvjbvXDnM4eGv37bSw83v0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BDpURMXx8jxV37FzbKVY6B5G.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Nou, dit had ik echt niet verwacht, de helft nog in USDC staan voor de dip, waar is de dip, hallo? :')

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:33
Goodmooning !

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ray_ schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 06:56:
Wen cerrection sir?
Gister een stukje verkocht, maar nu uiteraard dikke fomo. Ik vond het ontspannener toen de koers ergens op de bodem aan het kabbelen was :/
De dip was gisteren.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:12

WhySoSerious

Be the change.

Daar is de 63K weer. Kijken of we nu iets organischer kunnen groeien dan gisteren:)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
We kunnen dit topic beter Fastchat noemen in plaats van Slowchat. Dit is niet bij te houden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Ray_ schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 06:56:
Wen cerrection sir?
Lekker aant pompen ray !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kZPLxFqNRKPDrSbD06oTF-UXpG8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TabBiNr4Eofsz868ve8UmLYt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

JDx schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 07:09:
Nou, dit had ik echt niet verwacht, de helft nog in USDC staan voor de dip, waar is de dip, hallo? :')
Hopen op een dik is sats verliezen. Heb je ze gekocht dan komt er wel een dip niet zo lang daarna.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mensen met bybit, in het mailtje staat dat je het globale platform niet meer kan gebruiken en bybit.nl hiervoor moet pakken, nu is dat domein gekaapt dus let op met wat je er hebt staan, misschien kom je er niet meer bij straks 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:17

troje

was here!

63k. Iedereen wakker?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• CornermanNL
Ik zou denken dat 100k straks zo snel aan gort gaat dat de glazenbollenkijkers 240k al snel als nieuwe doel kiezen om YouTube vol te lullen.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Coldcat schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 07:10:
[...]

Hopen op een dik is sats verliezen. Heb je ze gekocht dan komt er wel een dip niet zo lang daarna.
Goeie, zo even terugkopen, dan komt de dip vanzelf, my loss is your profit :+

• Coldcat

Coldcat

HODL

CornermanNL schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 07:16:
Ik zou denken dat 100k straks zo snel aan gort gaat dat de glazenbollenkijkers 240k al snel als nieuwe doel kiezen om YouTube vol te lullen.
Die zitten zich allemaal af te juinen achter hun microfoon!

EXACTLY AS PREDICTED! Nou deze zag niemand echt aankomen begin October :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Hoppa dikke ADA maat!

Tijd dat deze meneer ook gaat instappen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uvtWbgZmmgkO7hyo46-AwwTuTH8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iPhpj4dREMZy6ebovMM084NE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
Coldcat schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 07:18:
[...]

Die zitten zich allemaal af te juinen achter hun microfoon!

EXACTLY AS PREDICTED! Nou deze zag niemand echt aankomen begin October :)
Achteraf de lijntjes editten en stiekem het videotje opnieuw uploaden.

• UniMatrix
  • Laatst online: 08:24
Ik blijf toch met interesse Minswap (MIN) volgen in de hoop dat deze gok van zo'n twee jaar terug nog iets op gaat leveren. Dit token van de grootste DEX op Cardano gaat lekker met ADA mee en zit nu op zo'n 6% van ATH.

Het is maar op een handjevol plekken verkrijgbaar waarvan 1 CEX en de MC van de 1 miljard (van max 3) tokens is een schamele $ 45 miljoen.

Moet toch een keer knallen denk ik dan, als het een vergelijkbaar % van de ADA MC als de "swaps" op Ethereum indertijd krijgt.

Disclaimer: ik ben met 10k tokens bagholder hiervan.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Btc mooon. Ada mooon. Eth mooon.
Het lijkt onze collectieve verjaardag wel

• Kol Nedra
Doge 🙀

nothing stops this train

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
Gelukszoekr schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 21:35:
[...]

Die zag ik ook. Maar die had dat in november 2023 gedaan. Een super strakke buy low dus.
dat wel, alleen het idee al om zoiets te doen laat me bibberen.
Het is niet eens alles of niks.. het is alles of veel schulden.

• Kol Nedra
met deze Doge pumperino.....waarom werk ik vandaag? 🤣

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:29
Bedankt, dat doet mij goed. Ik hoor dat niet zo vaak namelijk.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
We zijn bijna op het punt aangekomen dat iedereen die ooit op de btc market buy knop gedrukt heeft, winst heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
zwembroek schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 21:00:
[...]

Vandaag alweer teveel bijgestort. Maar volgende week belastingteruggave.
Dan doe ik mee! Dan wordt het mijn zevende shitcoin naast ETH. :P Alleen maar nieuwe dikke tech haha.
Ze zijn wel lichtjaren onderweg hoor. Vooral de kleine testtransacties smh, qubic. Maar goed het staat erop en geen gekke eth fees :Y)

• Slux
  • Niet online
Wat een feest weer, zelfs een LTC doet iets.
Maar toch maar wat winst pakken vandaag, gaat mij iets te snel de laatste week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Slux schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 07:54:
Wat een feest weer, zelfs een LTC doet iets.
Maar toch maar wat winst pakken vandaag, gaat mij iets te snel de laatste week.
ik heb winst genomen op Doge en PHALA van de week ook gedaan bij THETA en ONE
winst nemen op BTC durf ik nog niet

nothing stops this train

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

zenith schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 07:12:
Mensen met bybit, in het mailtje staat dat je het globale platform niet meer kan gebruiken en bybit.nl hiervoor moet pakken, nu is dat domein gekaapt dus let op met wat je er hebt staan, misschien kom je er niet meer bij straks 😆
Domeinnaam: bybit.nl
Status; actief
Houder: Bybit Fintech Limited

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Slux
  • Niet online
Over Doge gesproken, helaas is de eigenaresse een beetje doorgeslagen, het is al maanden tijd voor het beestje om heen te gaan.
ik snap het, je hoopt op het eeuwige leven van een hond, maar ze denkt nu meer aan haar zelf dan aan de hond.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
iVibes schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:04:
[...]

Domeinnaam: bybit.nl
Status; actief
Houder: Bybit Fintech Limited
Vreemd qua waar je uitkomt dan, ik heb alles er even afgehaald en dan we later weer 🙃

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

zenith schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:07:
[...]

Vreemd qua waar je uitkomt dan, ik heb alles er even afgehaald en dan we later weer 🙃
Dat is gewoon een landingspagina van de registar of de hosting. Vrij normaal als een website nog niet in de lucht is....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Slux schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:07:
[...]

Over Doge gesproken, helaas is de eigenaresse een beetje doorgeslagen, het is al maanden tijd voor het beestje om heen te gaan.
ik snap het, je hoopt op het eeuwige leven van een hond, maar ze denkt nu meer aan haar zelf dan aan de hond.
Ik dacht dat die hond, waarop die memes zijn gebaseerd, inmiddels al overleden was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
jvel92 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:09:
[...]

Ik dacht dat die hond, waarop die memes zijn gebaseerd, inmiddels al overleden was?
Het waren er 2 wat ik begreep de laatste die de ''echte'' zou zijn ''leeft'' nog half.

Gaat om deze
https://www.instagram.com/kabosumama

[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 29-02-2024 08:16 ]

• Mayra93
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 18-06-2024
Wat is jullie gedachte over (de toekomst van) ADA?

Ooit vrij duur ingekocht op 0,0006 dus ik sta momenteel nog dik op verlies.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ondertussen bij @zwembroek in de achtertuin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BSwCWxyhzDtKYIn7cDUcT8NnygA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fU9Iu0SAJEMpsT3LmEloFTGN.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Ik hierdoor kijken naar ASTR, nog steeds mijn slechts performende coin van de afgelopen week, zelfs in de min in fiat ondanks de BTC-stijgingen...

Tegenvaller

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013

YES

Moderator General Chat
Goedemorgen, mooie zonsopkomst weer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yZF33v06TV-qD7G2zNJlrSCV5pA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Z5J50iFbf8FDP4NmWH8qwitM.gif?f=user_large

Dus start die raketmotoren maar weer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bmZJKrAGVL35iSn5Tx_g_Wr5lyk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/REgEL6GGZ7cPYErV25WsJAYA.gif?f=user_large

Want dit gaat BTC doen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GYb9d5OUA-DyeSkzcJQA1Q0pkcs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VjXuVX273agaEpaKp9BMWHbF.gif?f=user_large

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:49
Even een vraag tussen alle raketmotoren en babes.

Ik wil een token migreren naar een andere chain. Deze token staat in mijn Trustwallet (ERC20), nu heb ik voor de migratie Metamask nodig. Hence, ik laad de wallet in Metamask en dan zou dit moeten lukken.
Nu heb ik in de trustwallet ook BSC tokens, wat gebeurt hiermee? Kan ik de twee wallets onafhankelijk van elkaar blijven gebruiken?

(verzenden naar een nieuwe wallet (adres) in Metamask kan niet, omdat er een snapshot was gemaakt van het Trustwallet ERC20 adres.)

[ Voor 14% gewijzigd door keanu_ op 29-02-2024 08:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:12

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Mayra93 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:14:

In Charles we trust.

Zal nog wel omhoog gaan met aankomende stable coin (USDM) en privacy netwerk (Dust).
Ontwikkeling gaat iets langzamer dan andere populaire chains, maar netwerk hoef je niet steeds opnieuw aan te zwengelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:51
Mayra93 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:14:

Wil je echt weten wat wij er van vinden, of wilde je alleen even vertellen hoe laag je hem hebt gekocht?

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:22

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

UniMatrix schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 07:33:
Ik blijf toch met interesse Minswap (MIN) volgen in de hoop dat deze gok van zo'n twee jaar terug nog iets op gaat leveren. Dit token van de grootste DEX op Cardano gaat lekker met ADA mee en zit nu op zo'n 6% van ATH.

Het is maar op een handjevol plekken verkrijgbaar waarvan 1 CEX en de MC van de 1 miljard (van max 3) tokens is een schamele $ 45 miljoen.

Moet toch een keer knallen denk ik dan, als het een vergelijkbaar % van de ADA MC als de "swaps" op Ethereum indertijd krijgt.

Disclaimer: ik ben met 10k tokens bagholder hiervan.
Ik zou er niet te veel op hopen want het ziet er uit als een dode zak. Dump die troep en investeer in normale coins

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Df1rP801/Screenshot-2024-02-29-at-08-41-25.png

• Mayra93
BTC100K2021 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:40:
[...]

Wil je echt weten wat wij er van vinden, of wilde je alleen even vertellen hoe laag je hem hebt gekocht?
Nee, het was een oprechte vraag. Het bedrag wat ik noemde klopte alleen niet; ik keek verkeerd (ben nogal een crypto nitwit). Ooit wat coins ingekocht in maart 2021, waaronder ADA. Dacht dat deze zich wel lekker ontwikkelde maar het resultaat valt nog wat tegen.

Zoals ik al zei sta ik ruim op verlies, dus helaas niets om trots op te zijn ;-)

[ Voor 7% gewijzigd door Mayra93 op 29-02-2024 08:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:22
BTC100K2021 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:40:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uakQVOBwoHhfJ3besy7AUHl9kRg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/y3sxDz2zwmxqPRbgYP2Ey2Ny.webp?f=user_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Stokstaart
Mayra93 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:44:
[...]

Nee, het was een oprechte vraag. Het bedrag wat ik noemde klopte alleen niet; ik keek verkeerd (ben nogal een crypto nitwit). Ooit wat coins ingekocht in maart 2021, waaronder ADA. Dacht dat deze zich wel lekker ontwikkelde maar het resultaat valt nog wat tegen.
Sorry voor het grapje hierboven, we houden hier van memes..

Ik vermoed toch dat je ADA niet voor de door jou genoemde prijs in 2021 hebt gekocht..

edit: bedenk net dat je het misschien over ADABTC pair hebt, maar dan zou ik je opeens heel zielig vinden :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Stokstaart op 29-02-2024 08:49 ]

• Mayra93
Stokstaart schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:47:
[...]

Sorry voor het grapje hierboven, we houden hier van memes..

Ik vermoed toch dat je ADA niet voor de door jou genoemde prijs in 2021 hebt gekocht..
Zeker niet. Ik keek dus verkeerd, mijn fout (nogmaals: ik weet er weinig van, ooit iets geinvesteerd om het een beetje te proberen).

Inkoopprijs was 0,8362 en 0,8565 (februari 2021 zie ik nu).

• GioStyle
  • Nu online
Mayra93 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:50:
[...]

Zeker niet. Ik keek dus verkeerd, mijn fout (nogmaals: ik weet er weinig van, ooit iets geinvesteerd om het een beetje te proberen).

Bagholder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

Geen FA, maar ik zou ze wel durven aanhouden. ADA is wel een munt waar nog voldoende community omheen zit, een van de weinige alts die al jaren lijkt te overleven.

Of je het optimale rendement ermee behaalt denk ik niet (nieuwe munten pompen over het algemeen harder), maar jouw break even gaat ie zeker halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
[...]

Ohh, dat valt echt nog wel mee. Komt wel goed :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

TVL ADA ziet er wel prima uit, wel veel lagere hoeveelheden dan menig andere populairdere chains...

ik verwacht dat het goed komt met ADA in bullrun, iig zeker wel in USD terms, maar of dat in BTC terms is dat is een gok die je neemt.

https://defillama.com/chain/Cardano

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 29-02-2024 08:59 ]

nothing stops this train

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:04
$SHIDO -82,88%, gehacked.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 29-02-2024 09:07 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:49
ADA gaat gewoon nog 10x hoor. heb wat kansen verspreid in het CNT casino

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
@JPS De grotere bags gaan veel vlotter overigens. Bedankt voor de wallet tip nog trouwens, anders had ik ze waarschijnlijk nooit terug aangekocht ivm die gure exchanges. Nu een kwestie van wachten welke van de 2 eerst naar Mexc mag :Y)

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-10 18:06

NeoflexNL

Forever young

Solana krijgt ook weer gaank op de ketting!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:52
NeoflexNL schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:10:
Solana krijgt ook weer gaank op de ketting!
SOL is echt m'n pareltje. Heb eind 2020 puur willekeurig op 2 dollar voor een paar honderd dollar dat gekocht. Later nog wat bijgekocht. Beste aankoop van m'n leven.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:40
@Ray_ en de rest..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-D8MzrzOJbM4VTDe3QZ5FGL2a0M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vv7uUGcvL5xUKsA9ostW00aq.jpg?f=user_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Eth gaat de 3500 pakken

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• GioStyle
  • Nu online
BTC is Meta voorbij, staat nu op plek 9. Silver moet er ook aan geloven. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
EXCalibur_EeK schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 03:15:
[...]

Is het uberhaupt wel verstandig om meer dan 10% (per jaar) van je hypotheek af te lossen? Aangezien je dan boete betaalt.
Dat ligt aan de stand van de rente.

Wanneer de huidige rente tarieven hoger liggen dan de vaste rente die jij nu betaald kan de bank meer geld verdienen door jou meer te laten aflossen, zodat zij dat geld opnieuw kunnen uitlenen voor een hogere rente. In dat geval mag je kostenloos meer aflossen, dat staat ook in de voorwaarden.
Pagina: 1 ... 216 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!