Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Laat maar even afkoelen nu, dit was natuurlijk ook alles behalve gezond.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6ANp1uAvYUP1BXBe3ncnJAui.gif?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
mijn op een haar na nog open. Maar gaat zo vast wel kapotTaro schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:25:
BTC SL's geraakt. Het waren 2 mooie dagen
ETH loopt nog.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja toch wel tamelijk geniaal dat de dikke pump net na de salaris betaling was. Had daarbij ook nog een extra bedragje gepompt dus ik ben tip top tevredenWhySoSerious schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:22:
[...]
Ik doe helemaal niets, gelukkig komende 4 DCA's begin van de maand gedaan en nu enjoying the ride.
Moet toch weer eens over exit-plan gaan nadenken...
Yeah, you know a sharp 20 or 30% $BTC decline is likely to happen at some point soon.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 28 februari 2024
But,
DONT LOSE YOUR POSITION in a bull market. #4yearcycle
The liquidity flow from Wall Street into the #Bitcoin ETF and soon #Ethereum ETF will inevitably flow into #Alts from the #Crypto folks who are up massively on their spot positions
— Matthew Hyland (@MatthewHyland_) 28 februari 2024
It has happened every cycle
The big difference this time however is that the next alt-run will…
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ben jij helderziend ofzo?Taro schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:10:
Heb de SL's nog verder opgeschoven, na zo'n candle kan er wel in 1 minuut 2.000 USD af en die ga ik niet meepakken. Prima als ze nu aangetikt worden.
je krijgt toch kriebels om een deel te verkopen en jezelf te verwennen met een gratis ps5 met final fantasy rebirth

[ Voor 39% gewijzigd door Kol Nedra op 28-02-2024 18:29 ]
nothing stops this train

Tijd om uit te stappen is niet ver weg
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Just saying...Jumpman schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 13:57:
Ervaring leert dat zo'n snelle stijging gevolgd wordt door een (kleine) dip.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
pats dat was em. Mooi ritje geweest welanti elppa schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:26:
[...]
mijn op een haar na nog open. Maar gaat zo vast wel kapot
Shorten doen we nu maar even niet.
Even bijkomen...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Zucht.. @Taro vroeg nog of je je vrouw het kon laten doenPelox schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:28:
My bad.. ik dacht ik gooi de kinderen lekker vroeg op bed.

idd, was prachtig, ik wacht ook ff afTaro schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:31:
ETH SL ook geraakt, geen open posities meer.
Shorten doen we nu maar even niet.
Even bijkomen...

Bitcoin - A weapon of mass disruption
had de ecb toch gelijkducolwd schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:32:
Help, coinbase zegt dat mijn saldo €0,00 is....
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
BTC: "hold my beer..."Ray_ schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:29:
Een naald van in totaal 4k. Ongekend...
Voorspel. Wat zou er gebeuren als de OTC leeg is?Ray_ schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:29:
Een naald van in totaal 4k. Ongekend...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
De glazenbol werkt, crypto is niks waard. Staat niks tegenover. Je leeft in de toekomst.ducolwd schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:32:
Nee, zonder dollen. Hier ook. Denk dat SQL server 2008 overuren draait en de pentium 4 het niet meer kan bijbenen.
Bij mij ook, kleine hartverzakking.ducolwd schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:32:
JEEZ: Only halfway through trading day and New Nine bitcoin ETFs have already broken their all time daily volume record w/ $2.6b. We got 4 btc ETFs in Top 20. $IBIT is #4 overall, it's gonna trade more today than in its first two wks combined. This is officially a craze. pic.twitter.com/Wqez1rKrCg
— Eric Balchunas (@EricBalchunas) 28 februari 2024
ducolwd schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:32:
:strip_exif()/f/image/XAXqDtwTjbKix5f2teRyojmf.jpg?f=fotoalbum_large)
Die is naar de kapper... zal zo wel terugkomen met een heel verhaal over dat de crypto's het goed doen aldus de kapper.DutchCrownNL schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:31:
[...]
Zucht.. @Taro vroeg nog of je je vrouw het kon laten doen
Zero.
64k zelfs.Don Guacamole schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:38:
Zo, eten op, nog iets gemist?
[Afbeelding]

Hoop dat het gesmaakt heeft.
nothing stops this train
Ze zijn net de boel aan het overzetten op een E8600mr.DJ95 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:36:
[...]
De glazenbol werkt, crypto is niks waard. Staat niks tegenover. Je leeft in de toekomst.
Nee, zonder dollen. Hier ook. Denk dat SQL server 2008 overuren draait en de pentium 4 het niet meer kan bijbenen.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
En nog steeds niet willen mensen hier aan een left translated cycle? Wenn 69k weekly close jonguh!
Ik heb em kunnen oppikken met 10euro hahahaGelukszoekr schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:33:
Dat was een beste wick! Had je gewoon de kans op bij de kopen tegen het level van vanmiddag 1 uur. Respect als je deze hebt opgepikt
[ Voor 5% gewijzigd door S.McDuck op 28-02-2024 18:43 ]
In mijn mail staat niet dat bybit stop in nl?Angelus1753 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:40:
Kreeg een mail dat bybit stopt in nl. Waar traden jullie? Ben niet echt een fan van Kucoin. Is er nog iets anders waar wij wel welkom zijn?
Was wel te verwachten zo'n drop met van die dikke candles. Bij een dip zou ik kopen dus net een DCA gedaan na deze mooie drop. Nieuwe FIAT in MATIC / ETH. De mining stonkns verkocht op 64k en omgezet in COIN.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nog steeds, kan niets.ducolwd schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:32:
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Kucoin ging als de brandweer!
Na de ATH binnen 8 - 10 maanden verkopen? Wat ga jij doen?Joosie200 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:42:
Nou ik heb een bedrijfsborrel op werk. Knalt bitcoin even de 64k tegemoet. Niks in before 64k weekly close. Daily close it is!
En nog steeds niet willen mensen hier aan een left translated cycle? Wenn 69k weekly close jonguh!
Site Degraded Performance
Investigating - We are aware that some users may see a zero balance across their Coinbase accounts and may experience errors in buying or selling. Our team is investigating this issue and will provide an update shortly. Your assets are safe.
Feb 28, 2024 - 09:40 PST
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
JUST IN: Coinbase crashes following #Bitcoin pump.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 28 februari 2024
Oepsie
Ja vond het bij 62K wel even mooi om terug naar USDC te gaan
Waarom matic?!Coldcat schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:44:
Wat een ongeloofelijke kutmuntenWe gingen zo mooi omhoog en nu dit. Op nu.nl had men gelijk. Wat een klote zooi!
![]()
Was wel te verwachten zo'n drop met van die dikke candles. Bij een dip zou ik kopen dus net een DCA gedaan na deze mooie drop. Nieuwe FIAT in MATIC / ETH. De mining stonkns verkocht op 64k en omgezet in COIN.
Halt op de te, close op 26eNopheros schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:43:
[...]
In mijn mail staat niet dat bybit stop in nl?
Maar iemand andere cex ideen?
Is ook enige waar ik een handje vol van heb naast BTC, weet niet waarom
Die gaat met ETH wel omhoog. Heb voldoende shit. Gewoon kijke bij welke de grootste rode paal was en daar FIAT tegenaan gooien. Herbalanceren kan later.
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 28-02-2024 18:48 ]
OTC bij de Lidl...baba420 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:47:
Waar koopt BlackRock zijn btc? Bij Coinbase?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
lijkt op een shooter. wel zeker mooie graphics.zwembroek schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:43:
@Kol Nedra Ik denk echt dat jij je vergist met off the grid. Deze game met crypto wordt echt wel een succes. Daar heb je geen GTA voor nodig. Net weer een video van gezien. Super strakke unreal 5 graphics en fantastische gameplay. En naast PC op de Xbox en Playstation. Ik zou die PS5 gewoon halen!
thja een ps5 halen voor 1 game is beetje duur.
rebirth komt ook wel op pc maar wanneer is niet bekend
nothing stops this train
Coinbase is de partner die al die coins bewaart voor al die ETFs . Vraag me af of dat niet ondertussen genoeg is voor een 50% attack.baba420 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:47:
Waar koopt BlackRock zijn btc? Bij Coinbase?
Professioneel Heftruck Syndroom
Eerste TP al geraakt
Niet zomaar een shooter. Maar als Final Fantasy meer je ding is dan snap ik je reactieKol Nedra schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:48:
[...]
lijkt op een shooter. wel zeker mooie graphics.
thja een ps5 halen voor 1 game is beetje duur.
rebirth komt ook wel op pc maar wanneer is niet bekend
Welke shakeout?gebruikershaes schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:51:
Wat is dit voor een ETH shake down.
gebruikershaes schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:51:
Wat is dit voor een ETH shake down.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XjinXLHXJCs0naRQZrpww1nc.gif?f=user_large)
Eindelijk winst gepakt?Ladonna schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:53:
Geduld is beloond 😀
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
ik zal er naar kijken vanavond, maar eerste indruk is het een shooterzwembroek schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:51:
[...]
Niet zomaar een shooter. Maar als Final Fantasy meer je ding is dan snap ik je reactie.
nothing stops this train
Ballsy move. Ik heb net een behoorlijk grote fluf verkocht en heb er nu alweer spijt van.Daacuso schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:55:
Uurtje geleden volledig uitgestapt. Is vooralsnog geen moment te vroeg.
Oke nog een laatste keer:Ray_ schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:57:
[...]
Ballsy move. Ik heb net een behoorlijk grote fluf verkocht en heb er nu alweer spijt van.
Yeah, you know a sharp 20 or 30% $BTC decline is likely to happen at some point soon.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 28 februari 2024
But,
DONT LOSE YOUR POSITION in a bull market. #4yearcycle
Als je mooie winst hebt niet terugkijken. De keren dat ik op de top verkocht en de bodem terug kocht zijn op 1 hand te tellen.Ray_ schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:57:
[...]
Ballsy move. Ik heb net een behoorlijk grote fluf verkocht en heb er nu alweer spijt van.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qp3ddmPlkDNg6P5a7hthoyG5.jpg?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!