Wel jammer dat Japio ons verlaten heeft om op nu.nl berichten te posten maar het is hem gegund met deze gainzzz
:fill(white):strip_exif()/f/image/whPwhycz6A0K6HUsstvfyOQN.png?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welnee. Die willen eerst de 100k bevestigd zien.Jumpman schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:21:
Zo nu overal de nieuwsberichten komen van BTC over de $60k, kunnen Henk en Ingrid gaan investeren. Dan komen de investeerders met hun Harvesters dat ophalen en dan begint het spel pas echt.
Niet meer?zwembroek schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:26:
[...]
Als die ETF's net zon succes worden dan is 10k haalbaar.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Over 2 minuten gaat vuurwerk aan.DutchCrownNL schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:28:
Zeg waarom gaan we nou weer terug naar 60K?
We waren bijna op 61K.. of laten we Amerika wat lager instappen?
A87Masstje schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:30:
Iemand weet van btc/eth leverage trade mogelijkheden?
KuCoin en Kraken komen bij mij op.Masstje schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:30:
Iemand weet van btc/eth leverage trade mogelijkheden?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bedoel BTC tov ETh, niet USDT.DutchCrownNL schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:31:
[...]
KuCoin en Kraken komen bij mij op.
ByBit kan nu nog wel maar dat is binnenkort over.
Could not agree more!Gelukszoekr schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:31:
Bedankt broeders voor de top tijd die ik hier al tijden ervaar. Dit is de leukste plek voor crypto zin en onzin!
[ Voor 20% gewijzigd door NeoflexNL op 28-02-2024 15:34 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Gefeliciteerd man!Gelukszoekr schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:31:
Ik zou bijna een traantje wegpinken.
Maanden lang hebben we ons weer door de bear heen gemanoeuvreerd. Bijna iedereen verklaarde Bitcoin dood. Van bekende economen tot bijna iedereen in mijn persoonlijke omgeving. Ik ben geen wappie, en luister graag naar mensen die ergens verstand van hebben. Maar in dit geval zaten ze er naast.
Daar was ik zo van overtuigd dat ik diep in de bear, op een moment dat we hier nog met een handjevol dappere strijders over waren gebleven all-in ben gegaan op Bitcoin. Er was voor mij eigenlijk geen andere uitkomst mogelijk. Ik heb tot vervelens toe mensen geprobeerd uit te leggen wat er zou gaan gebeuren. Ik heb stukjes geschreven voor de krant, en eindeloos gereageerd op online discussies.
Natuurlijk gaan we naar de fucking maan. Fuck yeah!
Bedankt broeders voor de top tijd die ik hier al tijden ervaar. Dit is de leukste plek voor crypto zin en onzin!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
True believer and holder respectGelukszoekr schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:31:
Maanden lang hebben we ons weer door de bear heen gemanoeuvreerd. Bijna iedereen verklaarde Bitcoin dood. Van bekende economen tot bijna iedereen in mijn persoonlijke omgeving. Ik ben geen wappie, en luister graag naar mensen die ergens verstand van hebben. Maar in dit geval zaten ze er naast.
Daar was ik zo van overtuigd dat ik diep in de bear, op een moment dat we hier nog met een handjevol dappere strijders over waren gebleven all-in ben gegaan op Bitcoin. Er was voor mij eigenlijk geen andere uitkomst mogelijk. Ik heb tot vervelens toe mensen geprobeerd uit te leggen wat er zou gaan gebeuren. Ik heb stukjes geschreven voor de krant, en eindeloos gereageerd op online discussies.
Volledig mee eens, al ben ik een poosje afwezig geweest in de Bear door omstandigheden.Gelukszoekr schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:31:
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Krijg al bijna zin in de volgende bearNeoflexNL schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:33:
[...]
Could not agree more!
Zonder die flauwe onzin en gezelligheid hier had ik het ook nooit de hele bear uitgehouden, daar ben ik echt van overtuigd.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Pas op voor @anti elppa
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Dat was de laatste kans om onder de 60k te kopen.
dip?FijneKerst schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:43:
Ennnnn Amrika is wakker. voorspelde dipje is werkelijkheid. Vanavond wordt alles weer opgekocht door ETF's en morgen worden we wakker met een koers van $62K
#glazenbol
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[ Voor 15% gewijzigd door Gipsy King op 28-02-2024 15:47 ]
Zou Floris aan het trollen zijn?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Gewoon mad dat hij niet gister heeft ingekocht.FijneKerst schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:46:
[...]
[Afbeelding]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Plus 100.Gelukszoekr schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:31:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Floris heeft meer verstand van hockey...FijneKerst schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:46:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 81% gewijzigd door iVibes op 28-02-2024 15:49 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Floris is niet verder gekomen dan het uittreksel van het ecb rapport op nu.nl.FijneKerst schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:46:
[...]
[Afbeelding]
Ik denk dat ie net even te veel hockeypucks tegen z'n harses gekregen heeft.
Ik kan me de ochtend nog herinneren dat je vol in btc stapte. Klamme handjes toen je satjes niet instant binnen waren op de ledgerGelukszoekr schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:31:
Ja, stom genoeg herinner ik me dat ook nog. Was de hond aan het uitlaten 's ochtends en zag die screenshot voorbij komen. Heerlijke lump sum. Zij je gegund man!Domino schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:51:
[...]
Ik kan me de ochtend nog herinneren dat je vol in btc stapte. Klamme handjes toen je satjes niet instant binnen waren op de ledger![]()
Anyways, het is jou en de rest hier van harte gegund. En het feest is nog niet voorbij.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat was voor mij écht wel ff billenknijpen! haha. Die klote Ledger had gewoon 2 uur lang een sync error.Domino schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:51:
[...]
Ik kan me de ochtend nog herinneren dat je vol in btc stapte. Klamme handjes toen je satjes niet instant binnen waren op de ledger![]()
Anyways, het is jou en de rest hier van harte gegund. En het feest is nog niet voorbij.
[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 28-02-2024 15:57 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Minder dan een uur later: $60.770 $59.990 herstel $60.980 $61.100 IK STOP HIERMEE!
[ Voor 4% gewijzigd door resusaapje op 28-02-2024 15:59 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
FijneKerst schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:46:
[...]
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dit is toch werk? We moeten elkaar telkens op de hoogte houden..
Dat heb Ik vanmorgen eigenlijk al direct gecancelled
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik kom op deze manier niet eens aan het schrijven van mijn ontslagbrief toe!Domino schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:00:
[...]
De rest hier heeft al ontslag genomen, wel op blijven letten he?
:{ ²
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
helaas niet op Poloniex waar mijn speelgeld nog staat
https://www.telegraaf.nl/...ekt-weer-tot-boven-60-000 Hier welanti elppa schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:48:
mmmm nog geen bericht op Nu.nl jongens. We zijn nog vroeg
Het is pas officieel als de NOS een bericht post.
sh4d0wman schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:03:
Ik mis jaapio zijn tieten![]()
![]()
Is er al ATH bier op voorraad?
Kan me ook nog die switch van ETH naar BTC herrineren, en wat mij vooral is bij gebleven dat krantenstukje van @Gelukszoekr over BTC mooi manDomino schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:51:
[...]
Laatste keer dat ik hem zag was ie flink aan het sporten geweest, die manboobs waren helemaal verdwenen.sh4d0wman schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:03:
Ik mis jaapio zijn tieten![]()
![]()
Is er al ATH bier op voorraad?
Kijk ook eens naar een jade.Blik1984 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:09:
wordt toch tijd om een keer een hardware wallet te kopen, Ledger of Trezor?
[ Voor 18% gewijzigd door Domino op 28-02-2024 16:12 ]
Trezor duurt wel ff voordat je hem krijgt. Al ging het bij mij sneller dan voorgespiegeld.Blik1984 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:09:
wordt toch tijd om een keer een hardware wallet te kopen, Ledger of Trezor?
Dit zijn wel echte en geen AI meuk he?
Jammer dat day en sea (C) niet rijmt
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik zeg altijd bee tee cee.
Wat is er mis met AI, al mijn BTC komt uit AI
dunne billen boeeee
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Beter kunnen is zelf uploaden. Dan mag iemand anders m overnemen.
Gek op dunne billen
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Trezor bevalt goed? Blij dat je nu in crypto zit inplaats van die trage aandelenWispe schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:10:
[...]
Trezor duurt wel ff voordat je hem krijgt. Al ging het bij mij sneller dan voorgespiegeld.
nothing stops this train
Ja hoor, kijk er niet vaak op.Pinsa schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:27:
[...]
Trezor bevalt goed? Blij dat je nu in crypto zit inplaats van die trage aandelen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq