R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 12-11-2023 21:32 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Gisteren avond mijn zak SOL van de hand gedaan en in de nacht ook maar wat avax ingeslagen, ben zelfs op dit tijdsframe niet teleurgesteld 😊 Het zijn weer absurde tijden.Th1x4nG schreef op zondag 12 november 2023 @ 21:22:
Mijn klein zakje AVAX doet het goed. +101% op 30 dagen, doe maar.
Backed by Japan 🇯🇵 entering to Korea 🇰🇷. 1. XRP 2. BTC 3. ASTR among 32 pairs. pic.twitter.com/9jZm2pXnvS
— Sota | Astar + Startale (@WatanabeSota) 12 november 2023
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja die wil wel...zwembroek schreef op zondag 12 november 2023 @ 21:46:
Ik zie het nu pas Astar moon!
Dat is wel echt vreemde shitTaro schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:22:
https://coinmarketcap.com/currencies/corgiai/
->
[...]
Daar blijf ik mooi bij weg...
Ja want dit is exact hetzelfde?knakworst schreef op maandag 13 november 2023 @ 04:27:
[...]
Maar crypto.com zou dat noooooit toestaan.
https://www.theverge.com/...n-wrong-recipent-ethereum
Fijne dag allemaal future miljonairs
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik weet nog een tijd dat nu meteen de boormachines uit de kast kwamenzwembroek schreef op zondag 12 november 2023 @ 20:57:
[...]
Safemoon met 1 BNB ook 5k op gepakt. Achteraf veel te weinig. Ik.heb niet veel met het verliezen van virtuele winst tenzij het in de dubbele cijfers gaat. Toen ik mijn Trac niet kon verkopen voor 90k omdat het op mijn exchange 30k was ben ik wel ziek van geweest.
On a more serious note..
:strip_exif()/f/image/HYBhBe1BtlADA6vCq5jRouv6.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Wat een klap moet dit zijn voor alle lijnentrekkers, van de ene op de andere dag word je weg geautomatiseerdmicmulder schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:50:
Geen TA'ers meer nodig... GPT doet het voor je: https://btcgpt.info/
Predictions can be wrong, don't take it too seriously. Denk dat er genoeg blind op traden haha.micmulder schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:50:
Zou wel mooi zijn als ze een winrate toevoegen.
Signature
Moon soon zo te zienmicmulder schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:50:

idd, kom maar op met die zooi
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Die groene lijn loopt anders akelig dicht langs/op het daadwerkelijke koersniveau. Cool linkje welmouzetc schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:02:
[...]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Volg het al paar dagen nu.. maar het is niet heel correct soms hahamouzetc schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:02:
[...]
Predictions can be wrong, don't take it too seriously. Denk dat er genoeg blind op traden haha.
Leuke link. Nederlands initiatief uit Eindhoven blijkbaar..micmulder schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:50:
Zolang de richting maar klopt is het al genoeg om op te traden. Klopte die wel?micmulder schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:19:
[...]
Volg het al paar dagen nu.. maar het is niet heel correct soms haha
Het grappige is dat dit steeds meer en meer tractie zal krijgen, tot het een self fullfilling prophecy wordt.BTC100K2021 schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:58:
[...]
Wat een klap moet dit zijn voor alle lijnentrekkers, van de ene op de andere dag word je weg geautomatiseerd
Maktub
Je kan blijkbaar wel terugkijken. Zie ook groene lijntje die @NeoflexNL bedoelt. Zit in grote lijnen best oke, op een paar flinke uitschieters na.Stokstaart schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:23:
[...]
Zolang de richting maar klopt is het al genoeg om op te traden. Klopte die wel?
Site is geregistreerd in April en loopt sinds Juni.. maar geen idee of die historie klopt of dat ze die zelf er gewoon in hebben gezet. Ga het voor de grap eens volgen.
Edit: Komende uren naar 38K.. heb daar zelf al een short order

[ Voor 6% gewijzigd door mouzetc op 13-11-2023 10:32 ]
Signature
self fulfilling profit eh...Bullish! Klinkt fucking goed man!MrMrq schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:25:
[...]
Het grappige is dat dit steeds meer en meer tractie zal krijgen, tot het een self fullfilling prophecy wordt.
Ja, de vraag is idd wanneer die bolletjes en lijntjes erin zijn getekend, maar geinig is het zeker.mouzetc schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:26:
[...]
Je kan blijkbaar wel terugkijken. Zie ook groene lijntje die @NeoflexNL bedoelt. Zit in grote lijnen best oke, op een paar flinke uitschieters na.
Site is geregistreerd in April en loopt sinds Juni.. maar geen idee of die historie klopt of dat ze die zelf er gewoon in hebben gezet. Ga het voor de grap eens volgen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Gaat naar rechts, dat kloptStokstaart schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:23:
[...]
Zolang de richting maar klopt is het al genoeg om op te traden. Klopte die wel?
Waar is het knopje om de voorspelling van volgend jaar te zien?micmulder schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:50:
elektriekert schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:38:
[...]
Waar is het knopje om de voorspelling van volgend jaar te zien?
/f/image/9FJzVNlVwOTp8GFlS2vff9hk.png?f=fotoalbum_large)
Ah, ik moet met mijn dikke sausvingers wat beter op die ielige rondjes douwen op m’n nIpad
Een ingezette trend kan een ML-model wel enigszins forecasten, een trendbreuk voorspellen is andere koek. Het model neemt ook het sentiment mee, dus miss wel een nuttige indicator om erbij te houden. iig om te checken of t werkt en of het een trendbreuk snel signaleert.elektriekert schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:38:
[...]
Waar is het knopje om de voorspelling van volgend jaar te zien?
De tijd leert of het tij keert
Ja net als met PlanBMrMrq schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:25:
[...]
Het grappige is dat dit steeds meer en meer tractie zal krijgen, tot het een self fullfilling prophecy wordt.

Nu zat ik even in de register te zoeken en zie ik dat ook Nexo en Kraken niet in NL zijn geregistreerd.
Is het dus wachten op het vertrek van deze partijen? Of staan die onder een andere naam in NL geregistreerd?
https://www.dnb.nl/openba...ten/?p=3&l=10&rc=V1dGVEFDDon Guacamole schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:24:
Gate.io heeft dus de handdoek in de ring gegooid en is net als Binance weg uit NL.
Nu zat ik even in de register te zoeken en zie ik dat ook Nexo en Kraken niet in NL zijn geregistreerd.
Is het dus wachten op het vertrek van deze partijen? Of staan die onder een andere naam in NL geregistreerd?
Ik hoop het niet, vind Kraken ideaal daarvoor.
Maar in dat geval zal het via Bitvavo, BTCdirect etc. worden
Edit, laat maar was Okcoin. Weer iets anders
[ Voor 21% gewijzigd door Alpina op 13-11-2023 11:36 ]
EDIT: Kraken:
https://blockworks.co/new...utch-crypto-broker-europe
NEXO:
https://nexo.com/media-ce...new-registration-in-italy
[ Voor 30% gewijzigd door UniMatrix op 13-11-2023 13:01 ]
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
micmulder schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:50:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bedankt. Het verschuiven van funds zoals toen met Binance is mega irritant. Zeker als je wat exotische coins hebt die je niet op je cold w parkeert en op een exchange wilt hebben.UniMatrix schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:56:
Volgens mij heeft Kraken net e.e.a. geregeld in de EU (Ierland dacht ik) en NEXO al heel lang. Met MiCa is straks 1 licentie in "een" lidstaat genoeg om in alle te operen. Denk: Malta, Litouwen en dat soort betrouwbare landen.
EDIT: Kraken:
https://blockworks.co/new...utch-crypto-broker-europe
NEXO:
https://nexo.com/media-ce...new-registration-in-italy
De success ratio is inderdaad niet te achterhalen aangezien de past prediction alleen de laatst voorspelde waarde registreert. Dus de pomp die vanmorgen was voorspeld is nu niet meer te zien en het lijkt nu dus alsof de voorspelling aardig klopt.NeoflexNL schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:31:
[...]
Ja, de vraag is idd wanneer die bolletjes en lijntjes erin zijn getekend, maar geinig is het zeker.
Hij voorspelt niet eens coherent. Prima natuurlijk als we op 7 december op 57,7k zitten, zoals hij op de daily voorspelt. Maar op de weekly zitten dan nog maar op 40k.
ja 40 vind ik maar wat lafjes. 57,7k kan ik net accepteren. 420 zou nog mooier zijn. Dan kan ik iig voor 2024 begint ontslag nemenGlenn Hoddle schreef op maandag 13 november 2023 @ 14:33:
[...]
Hij voorspelt niet eens coherent. Prima natuurlijk als we op 7 december op 57,7k zitten, zoals hij op de daily voorspelt. Maar op de weekly zitten dan nog maar op 40k.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
wat anders? ByBit en Bitvavo only?
nothing stops this train
Crypto.comKol Nedra schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:10:
oh? Kraken niet geregistreerd? ik hoop dat ie actief blijft in Nederland, stelletje boefjes!
Die vroegen om een mail met een video waarin ik stel dat ik 2FA wil resetten, geen reactie. Een aantal dagen daarna een reminder gestuurd, krijg ik terug dat de genoemde datum in de video niet klopt, no shit Sherlock als die mail een paar dagen laat liggen

Hebben jullie nog tips hoe ik bij Crypto.com de aandacht kan krijgen?
Ff langsgaan.almightyarjen schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:18:
Ik ben een paar maanden geleden mijn telefoon verloren, hierdoor kon ik niet meer via 2FA bij de exchanges inloggen. Allemaal geen probleem, de meesten hebben daar een goede oplossing voor. Behalve Crypto.com.
Die vroegen om een mail met een video waarin ik stel dat ik 2FA wil resetten, geen reactie. Een aantal dagen daarna een reminder gestuurd, krijg ik terug dat de genoemde datum in de video niet klopt, no shit Sherlock als die mail een paar dagen laat liggenDus nieuwe mail met nieuwe video gestuurd en nu krijg ik geen antwoord. Online formulier ingevuld en verstuurd, weer geen antwoord. Ik krijg dan wel weer een mail of ik wil aangeven hoe gelukkig ik ben met hun service. Dus een
aangegeven met de reden. Geen reactie, het is alsof ik naar een zwart gat mail.
Voor betreffende reden heb ik nog een spare phone waar de 2FA ook gewoon opstaat/geïnstalleerd......almightyarjen schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:18:
Ik ben een paar maanden geleden mijn telefoon verloren, hierdoor kon ik niet meer via 2FA bij de exchanges inloggen. Allemaal geen probleem, de meesten hebben daar een goede oplossing voor. Behalve Crypto.com.
Die vroegen om een mail met een video waarin ik stel dat ik 2FA wil resetten, geen reactie. Een aantal dagen daarna een reminder gestuurd, krijg ik terug dat de genoemde datum in de video niet klopt, no shit Sherlock als die mail een paar dagen laat liggenDus nieuwe mail met nieuwe video gestuurd en nu krijg ik geen antwoord. Online formulier ingevuld en verstuurd, weer geen antwoord. Ik krijg dan wel weer een mail of ik wil aangeven hoe gelukkig ik ben met hun service. Dus een
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Nooit geweten dat het zo'n gezeik kan zijn om weer toegang te krijgen.BoulaMouzer schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:23:
[...]
Voor betreffende reden heb ik nog een spare phone waar de 2FA ook gewoon opstaat/geïnstalleerd......
Wel goed voor het hodlen!almightyarjen schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:18:
Maar nee, geen idee, enig optie is customer support. Sterkte.
Mosterd na de maaltijd, maar ik sla die seeds altijd op in een aparte password manager db (keepass oid). Kun je ze ook regenereren als je een nieuwe gsm koopt/krijgt of als je ze op een tweede device wil zetten.almightyarjen schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:33:
[...]
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Nooit geweten dat het zo'n gezeik kan zijn om weer toegang te krijgen.
Volgens mij zou Bitpanda ook nog kunnen, ik heb er geen ervaring mee. Ik wilde gisteren een account aanmaken totdat ik klachten zag op Reddit dat een fiat withdrawal erg lang duurt en/of dat je oneindig veel informatie moet sturen voordat het wordt goedgekeurd.Kol Nedra schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:10:
oh? Kraken niet geregistreerd? ik hoop dat ie actief blijft in Nederland, stelletje boefjes!
Mocht iemand er ervaring mee hebben, dan ben ik erg benieuwd! Het platform/cashback kaart en investeren in andere assets zag er eenvoudig en mooi uit.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Blackrock is aan het inkopen
Op het telegram kanaal https://t.me/Cryptocom_NLalmightyarjen schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:18:
Even vragen aan een ambassadeur om je te helpen. Die kunnen je probleem niet direct oplossen, maar wel een brug vormen tussen jou en customers support.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Winst is winst...UniMatrix schreef op maandag 13 november 2023 @ 16:35:
Het dipt nu toch wel echt... Lutsers die toch maar gauw een paar tientjes winst pakken en panic sellende weakhands
JUST IN: 🇺🇸 Largest US options exchange Cboe to launch margined #Bitcoin and Ethereum futures.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 13 november 2023
Ik sta op -0.9% vandaag, en op +8,5% over de week bekeken. Valt wel mee tochUniMatrix schreef op maandag 13 november 2023 @ 16:35:
Het dipt nu toch wel echt... Lutsers die toch maar gauw een paar tientjes winst pakken en panic sellende weakhands
-4,5% last 24 hours, paar weken niet meer gezien zo'n dip, week +9.5% komt denk ik door inmiddels bijna 30% ASTRBlik1984 schreef op maandag 13 november 2023 @ 16:51:
[...]
Ik sta op -0.9% vandaag, en op +8,5% over de week bekeken. Valt wel mee toch
MEME
Zat al in een rally up van 50%, maar ben niet bang hoor! Long 5x met 2 kratjes en sta al mooi op 50%
SL in de plus, want dat kan ook weer in 5sec verdampen. Eerste niet entry pump na listing op grotere exchanges. Startte namelijk met een 30.000% pump gevolgd door een 85% dump. Geen shill, gewoon een gok in t wild.
Signature
30.000 procent hahah prachtig.mouzetc schreef op maandag 13 november 2023 @ 17:51:
Heb me vandaag ook weer aan troep over gegeven:
MEME
Zat al in een rally up van 50%, maar ben niet bang hoor! Long 5x met 2 kratjes en sta al mooi op 50%![]()
SL in de plus, want dat kan ook weer in 5sec verdampen. Eerste niet entry pump na listing op grotere exchanges. Startte namelijk met een 30.000% pump gevolgd door een 85% dump. Geen shill, gewoon een gok in t wild.
Zelf ook al eens geouwehoer gehad met resetten voor 2FA bij CDCalmightyarjen schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:18:
Ik heb toen die customer service zitten stalken. Vervolgens met een papiertje voor mijn snufferd een foto gemaakt. En losten ze het voor mij op.
UberLurker Departement #GG.
Nou heb ze teruggekocht.zwembroek schreef op zondag 12 november 2023 @ 10:59:
[...]
Leer momentje. Is mij ook regelmatig overkomen. Nu niet proberen je verlies in Polkadotjes goed te maken. Als het niet teveel kost om je 1000 weer rond te maken dat gewoon doen en weer in locked staking zetten. Unstaken halverwege 2025. Ging bij mij deze beer ook fout met Astar. Uiteindelijk kwam de koers wel weer terug maar dat is lang niet altijd zo. Gewoon in staking en je hebt een 10 dagen afkoelperiode.
[...]
Ik dacht er zelf aan hahaha prachtig! Maar Paribus is een prima hype muntje. Komt al vaak bij de grote crypto kanalen langs. Redelijke max supply en nog super cheap. Paribus Cross-chain borrowing and lending protocol for NFTs, liquidity positions, and synthetic assets, powered by the Cardano blockchain. En ze zijn ook op Arbitrum. Een kratje van 100.000 stuks kostte mij 134 dollar. Sta nu zelfs op een dikke 4 dollar winst. Leuke gokjes voor weinig...
[...]
Goed advies wordt gewaardeerd. Ik word graag rijk over de rug van kinderen die shitcoins kopen. Later worden het BTC maxi's.
[...]
Gaat de goede kant op! Lekker indoctrineren die vakkenvullers.
[...]
[...]
WTF ik zie het nu net....![]()
@Taro Ik heb voor 230 dollar van die meuk gekocht. Als je dan binnen no time over de 1000% zit zegt je verstand hebben die kip en verkopen. Lekker die ethers halen. Maar kijk ik puur naar de statistieken zie ik dat er gisteren maar 3000 hodlers waren. De volgers op X gingen van 2k naar gister 8k. Niemand op X had het erover. Vandaag wordt ie opgepakt door de 1000x shillers. Discord was leeg. Nu over de 10k. Er zaten een paar whales die hebben al verkocht op 200%. Support van Crypto.com accelerator program. Gister nieuwe launch op Uniswap. Gister avond waren de tokens op bij Crypto.com app. De ontwikkelingen lijken op Shiba die net zo begon. Ik ga liever weer naar zero dan dat ik over een tijd dit lees. A $100 investment in SHIB on Feb. 6, 2021 would be worth $277,711 on Feb. 6, 2022. Het is gewoon als grapje gekocht en ik kijk voor nu nog naar de inleg van 230 dollar. Ik geloof er echt niet in hoor maar ik wil niet die buurman zijn die net de postcodeloterij heeft opgezegd en die vrachtwagen de straat binnen ziet rijden. Maar uiteraard komt er een moment dat je zegt oke later. Dan zijn er veiligere manieren om met die winst meer winst te halen.
Sterker nog. 3 DOT jes pure winst. Ik ben ook zo’n top trader

NeoflexNL schreef op maandag 13 november 2023 @ 18:14:
Ik vraag dit voor een mede tweaker
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uNM8kserEc5iENtjRXwayD71.gif?f=user_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Skrunsies op 13-11-2023 18:20 ]
Hier ook, via de chat was het zo gepiept. Binance was de ergste, daar moest ik een video opnemen en aangeven dat ik gehackt was.Skrunsies schreef op maandag 13 november 2023 @ 18:06:
[...]
Zelf ook al eens geouwehoer gehad met resetten voor 2FA bij CDC
Ik heb toen die customer service zitten stalken. Vervolgens met een papiertje voor mijn snufferd een foto gemaakt. En losten ze het voor mij op.
Wat zullen die lui lachen. Ze denken vast voor een paar duizend euro doen die Hollanders alles. Kan jij hier nog overheen met een ervaring @Verwijderd ?exelletor schreef op maandag 13 november 2023 @ 18:35:
[...]
Hier ook, via de chat was het zo gepiept. Binance was de ergste, daar moest ik een video opnemen en aangeven dat ik gehackt was.
[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 13-11-2023 18:41 ]
Ah, ja, zo’n filmpje heb ik ooit ook gemaakt.zwembroek schreef op maandag 13 november 2023 @ 18:40:
[...]
Wat zullen die lui lachen. Ze denken vast voor een paar duizend euro doen die Hollanders alles.
Twee dagen later kwam ‘ie gedeepfaked bij mijn moeder, met de stem van CZ eronder. “Dat ik mijn telefoon kwijt was en of ze even 100 DOT over wilde maken?”
“Nee,” zei ze nog, “aan die shitcoinerij begin ik niet.”
Maktub
When will #Bitcoin crash?
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 9 november 2023
Verwijderd
Persoonlijk vind ik dat Bitvavo de meest irritante KYC procedure heeft. Ik moest ze video's sturen waarin mijn broek moest laten zakken en allerlei ongure zaken moest verrichten met mezelf terwijl ik naar een foto van Sam Bankman Fried keek.zwembroek schreef op maandag 13 november 2023 @ 18:40:
[...]
Wat zullen die lui lachen. Ze denken vast voor een paar duizend euro doen die Hollanders alles. Kan jij hier nog overheen met een ervaring @Verwijderd ?
Daarna gingen ze dreigen dat ik ze 25 BTC moest sturen omdat ze anders de video's zouden versturen naar mijn werkgever en familie.
Een paar maanden later bleek dat ze die 25 BTC hadden geïnvesteerd op een Amerikaans platform, en dat ik het terug kon krijgen met gigantische winst. Maar daarvoor moest ik eerst belasting betalen, $100k. Toen ik dat betaald had nog eens $300k. Daarna nog eens $600k...
Alles netjes betaald maar daarna nooit weer iets van gehoord, zeer vreemd allemaal.
Kreeg 5 weken later nog wel een anonieme ansichtkaart met een foto van een hand die een luxe cocktail omhoog hield tegen een achtergrond van een Caribisch ogend strand.
Volgens mij ben je opgelicht..Verwijderd schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:25:
[...]
Persoonlijk vind ik dat Bitvavo de meest irritante KYC procedure heeft. Ik moest ze video's sturen waarin mijn broek moest laten zakken en allerlei ongure zaken moest verrichten met mezelf terwijl ik naar een foto van Sam Bankman Fried keek.
Daarna gingen ze dreigen dat ik ze 25 BTC moest sturen omdat ze anders de video's zouden versturen naar mijn werkgever en familie.
Een paar maanden later bleek dat ze die 25 BTC hadden geïnvesteerd op een Amerikaans platform, en dat ik het terug kon krijgen met gigantische winst. Maar daarvoor moest ik eerst belasting betalen, $100k. Toen ik dat betaald had nog eens $300k. Daarna nog eens $600k...
Alles netjes betaald maar daarna nooit weer iets van gehoord, zeer vreemd allemaal.
Kreeg 5 weken later nog wel een anonieme ansichtkaart met een foto van een hand die een luxe cocktail omhoog hield tegen een achtergrond van een Caribisch ogend strand.
Signature
Verwijderd
Dat denk ik niet hoor, dan zouden ze denk ik wel voor serieuze bedragen zijn gegaan en niet voor wat random kleingeld.
En ff je seed met zo’n ambassadeur delenDacuuu schreef op maandag 13 november 2023 @ 16:34:
[...]
Op het telegram kanaal https://t.me/Cryptocom_NL
Even vragen aan een ambassadeur om je te helpen. Die kunnen je probleem niet direct oplossen, maar wel een brug vormen tussen jou en customers support.
Verwijderd
Wellicht leuk om het over de mooiste bullrun ervaringen van afgelopen run te hebben? Ik trap wel af.
Ik weet nog dat Bitcoin voor het eerst door de 50k ging, zat op dat moment in de Royal van het Amstel, in een hottub met 4 escortjes, 2 dagen diep in een cocaïne binge.
Helemaal van de kaart natuurlijk, flessen champagne van 15k, je kent het wel.
Mijn vrouw belde toen omdat ze ongerust was, precies op dat moment stopte mijn hart er mee. Geen gein, dat was echt ff heftig.
Gereanimeerd en alles, uiteindelijk bijgekomen. Ambulance wilde me nog meenemen maar dat weigerde ik want zat in een x50 long van meer dan 8 nullen hahaha

Direct natuurlijk even wat tikjes ala pisolen paultje, recht van de pols. Maar die kutwijven begonnen te jammeren, betaal je dan 9k p.p. voor...
Daarna nog een coctail van diverse benzo's gedropt om down te komen van de sos.
Vrouw natuurlijk compleet over de zeik, problemen maken van de kleine ergenissen. 'Denk aan de kinderen blablabala' Uiteindelijk op een akkoordje gegooid en toch hulp gezocht

Mijn huisarts heeft me toen geadviseerd om een doel te gaan zoeken in het leven, sindsdien weer gewoon een beetje aan het werk gegaan voor de sociale interactie. Wel lachen als je zo'n fabriek binnenloopt met een Patek van 150k om je pols, dat plebs weet niet eens wat zoiets is

Maargoed, een Lambo kennen ze wel en ze vragen dan vaak hoe ik dat kan betalen. 'Moet je bij de baas zijn pik, niet mij bellen.
Je zou kunnen stellen dat het werken wel heeft geholpen mij weer ietwat in het gareel te krijgen, maar soms tik ik nog een grammetje in de vroege dienst gewoon voor de fun.
Sta je daar te stuiteren als een gek, keeltje verdoofd, zin om te knallen gewoon. Terwijl je collega's nog zuur met een bakje koffie rondlopen hahaha.
Was ook zo mooi toen dat gas 4 euro de kuub was, sommige collega's helemaal in paniek en in tranen met hun huurhuis en gezin

Kan ik echt van genieten van die simpele zielen die net genoeg hebben om van te leven terwijl het geld letterlijk voor het oprapen ligt.
Te dom om te schijten die nocoiners.
Aha jij was dat toen in die suite, aan het einde van de gang....Verwijderd schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:32:
[...]
Dat denk ik niet hoor, dan zouden ze denk ik wel voor serieuze bedragen zijn gegaan en niet voor wat random kleingeld.
Zelfde bla bla bla enkel het einde is anders... REKTVerwijderd schreef op maandag 13 november 2023 @ 20:45:
Het is wat rustig merk ik, mensen onder de indruk van de dip?
Wellicht leuk om het over de mooiste bullrun ervaringen van afgelopen run te hebben? Ik trap wel af.
Ik weet nog dat Bitcoin voor het eerst door de 50k ging, zat op dat moment in de Royal van het Amstel, in een hottub met 4 escortjes, 2 dagen diep in een cocaïne binge.
Helemaal van de kaart natuurlijk, flessen champagne van 15k, je kent het wel.
Mijn vrouw belde toen omdat ze ongerust was, precies op dat moment stopte mijn hart er mee. Geen gein, dat was echt ff heftig.
Gereanimeerd en alles, uiteindelijk bijgekomen. Ambulance wilde me nog meenemen maar dat weigerde ik want zat in een x50 long van meer dan 8 nullen hahaha![]()
Direct natuurlijk even wat tikjes ala pisolen paultje, recht van de pols. Maar die kutwijven begonnen te jammeren, betaal je dan 9k p.p. voor...
Daarna nog een coctail van diverse benzo's gedropt om down te komen van de sos.
Vrouw natuurlijk compleet over de zeik, problemen maken van de kleine ergenissen. 'Denk aan de kinderen blablabala' Uiteindelijk op een akkoordje gegooid en toch hulp gezocht![]()
Mijn huisarts heeft me toen geadviseerd om een doel te gaan zoeken in het leven, sindsdien weer gewoon een beetje aan het werk gegaan voor de sociale interactie. Wel lachen als je zo'n fabriek binnenloopt met een Patek van 150k om je pols, dat plebs weet niet eens wat zoiets is![]()
Maargoed, een Lambo kennen ze wel en ze vragen dan vaak hoe ik dat kan betalen. 'Moet je bij de baas zijn pik, niet mij bellen.'
Je zou kunnen stellen dat het werken wel heeft geholpen mij weer ietwat in het gareel te krijgen, maar soms tik ik nog een grammetje in de vroege dienst gewoon voor de fun.
Sta je daar te stuiteren als een gek, keeltje verdoofd, zin om te knallen gewoon. Terwijl je collega's nog zuur met een bakje koffie rondlopen hahaha.
Was ook zo mooi toen dat gas 4 euro de kuub was, sommige collega's helemaal in paniek en in tranen met hun huurhuis en gezin![]()
![]()
Kan ik echt van genieten van die simpele zielen die net genoeg hebben om van te leven terwijl het geld letterlijk voor het oprapen ligt.
Te dom om te schijten die nocoiners.
@Verwijderd na het lezen van bovenstaand verhaal weet ik het zeker. Dit ben jij:
YouTube: Beste jaarwisseling ooit!!!
Stack Sats
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:25:
[...]
Persoonlijk vind ik dat Bitvavo de meest irritante KYC procedure heeft. Ik moest ze video's sturen waarin mijn broek moest laten zakken en allerlei ongure zaken moest verrichten met mezelf terwijl ik naar een foto van Sam Bankman Fried keek.

Echt altijd.. XRP pump BTC dump.
maar wat een pump!
Signature
loewie1984 schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:24:
Dipje is consolidatie mag ik hopen, maar ben wel maar gestopt met staken anders kan ik niet uitstappen wanneer panic sellen. 5 dagen wachten kan een hoop gebeuren.
Komt door registratie van een XRP iShares Trust door BlackRock, mogelijk een XRP ETF dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Chaes op 13-11-2023 22:07 ]
Toevallig gisteren op een verjaardags feestje geweest en iemand die ook vol in XRP zit en verwacht dat die minimaal naar 100 euro gaat per coin.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GuzQykcJEaAZ4ODidIG0zDUs.gif?f=user_large)
Wat moet die marketcap dan wel niet zijn?
Onmogelijk.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja dat kakte vrij snel in. Ik dacht die pompt wel door.zwembroek schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:13:
Wat een mega über pump de tering!. 11%......
Gelukkig niet
Haha die paar procentjes,
Ik sta na 6jaar op 110% winst.
Had ik maar de hele handel op 3,80$ verkocht.
Anyway, op 2$ gaat de hele handel er meteen uit.
Meteen omruilen voor een BEV
Bef?elektriekert schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:20:
[...]
Haha die paar procentjes,
Ik sta na 6jaar op 110% winst.
Had ik maar de hele handel op 3,80$ verkocht.
Anyway, op 2$ gaat de hele handel er meteen uit.
Meteen omruilen voor een BEV
Hoe kan je daar überhaupt een ETF van maken die rommel?jvel92 schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:14:
lol een iShares XRP trust, XRP ETF op komst volgende bull?
De SEC gaat het niet winnen, zodra ze een settlement hebben en “ahem* “mijn” XRP-army lyrisch wordt dump ik mijn zak.zwembroek schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:23:
[...]
Hoe kan je daar überhaupt een ETF van maken die rommel?
Ik vind het nog steeds dikke tech maar het doet niet zoveel in mijn PF
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!