“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Niet dat ik klaag, kratje staat 25% in de plus.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CRjhFqCIauAR8qVTDWFIXrXs.gif?f=user_large)
This is the way. Wel referrals weghalen, daar doen we niet aan op got. Alleen gemotiveerd als een idioot shillen is toegestaan in dit topic.tomtom901 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 10:56:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Geen gekke leverage, wel grote posities en mooie gains

Hoe doe je dat?knakworst schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:10:
[...]
This is the way. Wel referrals weghalen, daar doen we niet aan op got. Alleen gemotiveerd als een idioot shillen is toegestaan in dit topic.

Transactions suspended!zwembroek schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:15:
Mijn Astar staat trouwens sinds een aantal dagen weer in staking. Zal wel snel door de $0,47 rammen nu en dan weer terug... Ik kon de deal van Destore niet weerstaan. Ik heb een paar dagen geleden met die CEO gechat van Destore. En natuurlijk had hij wel oren naar 200k plus Astar. Hij zei do you want some of that sweet equity? En toen zei ik why nut. Nu zit ik in de OG Whale Discord.
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/8RIUd1jWYb5x2IxXETk70F4t.png?f=user_large)
Binnenkort vuurwerk dus!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Yep.Darrell schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:10:
Beam op bybit is hetzelfde als beamx en heb ik nu dan de goede Biem! ?
[Afbeelding]
Coldcat schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:23:
[...]
Transactions suspended!
[Afbeelding]
Binnenkort vuurwerk dus!
Deloitte just announced that Deloitte and the Sports Agency of the Japanese Government will use Astar zkEVM to develop their baseball NFT game. A proper English announcement will follow soon.
— Sota | Astar + Startale (@WatanabeSota) 9 februari 2024
Big companies and even the government will use Astar zkEVM.

Equity. Dus vermogen na aftrek van schulden. Heb je daar inzicht in? En over een halfjaar?zwembroek schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:15:
Mijn Astar staat trouwens sinds een aantal dagen weer in staking. Zal wel snel door de $0,47 rammen nu en dan weer terug... Ik kon de deal van Destore niet weerstaan. Ik heb een paar dagen geleden met die CEO gechat van Destore. En natuurlijk had hij wel oren naar 200k plus Astar. Hij zei do you want some of that sweet equity? En toen zei ik why nut. Nu zit ik in de OG Whale Discord.
[Afbeelding]
En dan lees ik: "Stakers will be able to claim their equity as Free Private Shares of DeStore’s Parent Company, MetaRock Ltd, registered in the British Virgin Islands"
Een belastingparadijs.
Bitconneeeeeeeeeeect!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Da's om te voorkomen dat je nu alles in DeStore kwaktColdcat schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:23:
[...]
Transactions suspended!
[Afbeelding]
Binnenkort vuurwerk dus!
Gaat inderdaad lekker, 50% vandaag.
De accountants van Deloitte maken een sport spelletje?

En nu +30%Darrell schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:10:
Beam op bybit is hetzelfde als beamx en heb ik nu dan de goede Biem! ?
[Afbeelding]

Voor mij klinkt het ongeveer hetzelfde als dat je dikke ETH koopt. Die staked via Lido naar stEth. En vervolgens dit in een nieuw smart contract duwt met eigenLayer. Daardna nog een keer de pendl multiplyer eroverheen gooit. Dan steigpendETH overmaakt naar een DEX en het in een LQ pool gooit. Daarmee krijg je steigpendETH en MOONCOIN wat je vervolgens weer kan terugstorten om je uiteindelijke ETH aankoop te vergroten.resusaapje schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:31:
[...]
Da's om te voorkomen dat je nu alles in DeStor kwakt
Er zitten wel een paar parels tussen waar je en goede boterham mee kan opstrijken als je er dieper induikt. Uiteindelijk is het geknoei in de marge als de coin echt moon gaat. Dan moet je niet getrouwd zijn maar blind op die rode knop kunnen drukken, zonder te denken aan gemiste kansen omdat de coins voor een paar % APY vast staan ergens.
Da's indeed wel de les van de laatste stier. Of eigenlijk beer. Tijdens bull season kan het prima. Maar tijdens bear season wil je d'r idd snel uit kunnen.Coldcat schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:39:
[...]
Voor mij klinkt het ongeveer hetzelfde als dat je dikke ETH koopt. Die staked via Lido naar stEth. En vervolgens dit in een nieuw smart contract duwt met eigenLayer. Daardna nog een keer de pendl multiplyer eroverheen gooit. Dan steigpendETH overmaakt naar een DEX en het in een LQ pool gooit. Daarmee krijg je steigpendETH en MOONCOIN wat je vervolgens weer kan terugstorten om je uiteindelijke ETH aankoop te vergroten.
Er zitten wel een paar parels tussen waar je en goede boterham mee kan opstrijken als je er dieper induikt. Uiteindelijk is het geknoei in de marge als de coin echt moon gaat. Dan moet je niet getrouwd zijn maar blind op die rode knop kunnen drukken, zonder te denken aan gemiste kansen omdat de coins voor een paar % APY vast staan ergens.
Oh well, we worden allemaal rijk. De een alleen sneller dan de ander.
Enige correcte antwoord. Je kan de markt toch niet timen.
Bullish! Lekker man!resusaapje schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:30:
[...]
DeStore’s Parent Company, MetaRock Ltd, registered in the British Virgin Islands"
Een belastingparadijs.
Bitconneeeeeeeeeeect!
Additionally, as DeStore issues a future 𝕥𝕠𝕜𝕖𝕟, stakeholders will receive tokens equivalent to their company share. OG Whale Stakers also receive an additional 0.5% equity.
Ik ga er vanuit dat het allemaal bullshit is. Locked staking voelt voor mij gewoon goed omdat ik dan niet impulsieve dingen ga doen. Misschien is $0,47 ook wel veel te zuinig wie zal het zeggen. Daarnaast krijg ik met de huidige koers sowieso meer dan $300 aan Astar tokens iedere maand. Die DCA ik in in ETH of andere projecten. Zo heb ik iedere maand extra free money voor DCA. En dat bedrag wordt als het meezit alleen maar meer.
Daarvoor hoef je tweakers niet te verlaten. De frontpage hiero biedt dan ook al genoeg vermaakknakworst schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:52:
Het zou toch fijn zijn als btc even pumpt >50k en we weer kunnen smullen van de nu.nl comments over slecht voor het milieu, ponzi, piramide, en speculasie.
Bitcoin krijgt regelmatig kritiek te verwerken voor zijn enorme energieverbruik. Wat veel mensen echter niet weten is dat Bitcoin mining een positieve katalysator voor duurzame energie is. Dusdanig zelfs, dat het netwerk momenteel voor 54,5 procent op duurzame energie draait.knakworst schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:52:
Het zou toch fijn zijn als btc even pumpt >50k en we weer kunnen smullen van de nu.nl comments over slecht voor het milieu, ponzi, piramide, en speculasie.
Wat ervan waar is laat ik in de midden. Moeilijk te controleren
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Bouncen is up tochMicroWhale schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:26:
Voor degenen die zich al rijk rekenen: BTC gaat bouncen rond de 48,5k
Lijkt erop alsof deze move nog niet klaar is nee, komen nog steeds longs bij.knakworst schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:52:
Nou hup, koop dan.knakworst schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:52:
Ok dan, zojuist weer vers Fiat overgemaakt!
Charles Hoskinson emerges from his shitcoin lair. pic.twitter.com/a5MM2bCLlb
— Max Keiser (@maxkeiser) 7 februari 2024
man man man
ahahahah heerlijk dit. Max blijft ook altijd zo'n baas. De haat die hij heeft richting shitcoins is altijd epic. Ben ik maar een amateur bij
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Sorry @.oisyn - geen idee hoe ik het zonder die referral kon delentomtom901 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 10:56:
[mbr]* Knip, referrals zijn niet toegestaan *[/]
Ik vind het prima.BeyondThunder schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:52:
Wat denken jullie? Straks als de US open door de 50K heen knallen? Ik denk het wel.
max staat in de crypto OG voedsel keten sowieso 1233235245243543 rangen boven die vage baardaap
BeyondThunder schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:52:
Wat denken jullie? Straks als de US open door de 50K heen knallen? Ik denk het wel.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BwHDlrBKy9G49S2hnPMQ6oAF.gif?f=user_large)
Even met de knip feature van je galerij de screenshot bijsnijden (android)tomtom901 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:53:
[...]
Sorry @.oisyn - geen idee hoe ik het zonder die referral kon delen
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ah, ik dacht dat het een optie was om dat uit te zetten, maar doen we 't met het handje de volgende keerNeoflexNL schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:57:
[...]
Even met de knip feature van je galerij de screenshot bijsnijden (android)
That’s what she said.tomtom901 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:58:
[...]
Ah, ik dacht dat het een optie was om dat uit te zetten, maar doen we 't met het handje de volgende keer
MicroWhale schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:26:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1UPguGFzfHWU6ICCpHNJ06N7.gif?f=user_large)
Iets met paint. Op je mobieltje heb je ook eenvoudige editors vaak in je foto app.tomtom901 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:53:
[...]
Dat zou prima kunnen. We kunnen er straks ook met een dikke stoot doorheen gaan. De candles lijken groot en sterk. Maar als die 10k GOD CANDLE er eenmaal is, was dit ook ruis.MicroWhale schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:26:
Als je verkoopt weet je zeker dat je je sats kwijt bent.
Vanaf de 26.6k in half October gingen we in 1 streep door naar 34k. Daar zat 1 fake-out door het nieuwsbericht over de ETF. Verder geen sterke retracements tijdens de run omhoog.
Ik blijf lekker zitten in deze fase van de markt. Gaan we REKT dan is dat prima om FIAT kapot te slaan.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
tomtom901 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:53:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qOncVwrUySJ07c2HJzSL1p3f.jpg?f=user_large)
Hmm dan leg ik de chips maar weer in de kast

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Idem.Coldcat schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:08:
[...]
Ik blijf lekker zitten in deze fase van de markt. Gaan we REKT dan is dat prima om FIAT kapot te slaan.
Sowieso de retracements die er al waren tikten een keer 20-21% aan. En waren zo weer weg gepoetst. Dus dit is voor mij de 'ik doe niks' zone. Een beetje niemandsland. Geen echte buy zone 20-30k, geen echte sell zone 50k en beyond.
Fixed.Joosie200 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:13:
[...]
Idem.
Sowieso de retracements die er al waren tikten een keer 20-21% aan. En waren zo weer weg gepoetst. Dus dit is voor mij de 'ik doe niks' zone. Een beetje niemandsland. Geen echte buy zone 20-30k, geen echte sell zone 240k en beyond.
Vooral die 47k is een blijvertjeknakworst schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:06:
Ik loop wat achter dus bij deze.
Zoals mijn wijze vader ooit zei:
Een stuiterbal stuitert niet alleen op de grond, maar ook tegen het plafond.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Oh shit, in de hosanna-bui helemaal vergeten dat de amerikanen zo wakker worden. Verkopen verkopen!BeyondThunder schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:52:
Als ze verkopen.knakworst schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:19:
Ondertussen heeft Microstrategy in 36 uur tijd 570 miljoen dollar verdiend.
insert wolf of wallstreet quaaludes partyknakworst schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:19:
anti elppa schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:27:
[...]
insert wolf of wallstreet quaaludes party
:gifsicle():strip_exif()/f/image/qfMT2NzFZZt5vyAme1v7Xy2b.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tT9rwOjrPk2OmrVX0adTSW06.gif?f=user_large)
nu moet nog ff iemand die kop van michael saylor erin shoppen
En aanvullend is die 42 - 43 zone nu toch wel wat support aan het worden. Ze is al 2 maand aan een stuk een solide basis. En tijdens de run van '21 vormde ze ook al ettelijke keren een belangrijk level.Coldcat schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:08:
[...]
Dat zou prima kunnen. We kunnen er straks ook met een dikke stoot doorheen gaan. De candles lijken groot en sterk. Maar als die 10k GOD CANDLE er eenmaal is, was dit ook ruis.
Als je verkoopt weet je zeker dat je je sats kwijt bent.
Vanaf de 26.6k in half October gingen we in 1 streep door naar 34k. Daar zat 1 fake-out door het nieuwsbericht over de ETF. Verder geen sterke retracements tijdens de run omhoog.
Hopen op 25K a 30K staat voor mij gelijk aan 6cent. Deze zien we dit jaar niet meer terug.
Insert I HOPE
Dit ben jij dus wanneer een nieuw oudje zich in de luren laat leggen?Ngangatar schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 21:35:
[...]
Absoluut goos. Ben alleen een beetje druk.
Ik ben vorig jaar een VO&OCC Consultancy bedrijf gestart, waar ik mijn cliënten, voornamelijk leeftijdsgenoten, van advies voorzie over het aankopen en verkopen van Crypto. Op die manier maak ik het volstrekt belangeloos mogelijk voor hen om met enkele jaren bijvoorbeeld hun looprek om te ruilen voor een scootmobiel, ik noem maar wat.
Omdat veel van mijn klanten een vrienden en kennissen hebben met een kleine financiële reserve waar ze 50 jaar hard voor hebben gewerkt, stuur ik om ook deze medemensen een kans te geven iets bij te verdienen, standaard een aantal extra inschrijfformulieren mee. Des te meer zielen, des te meer vreugd, nietwaar? We zijn de beroerdste niet.
Omdat er echter nogal wat sceptische oudjes tussen zitten, heb ik in onze overeenkomst opgenomen dat ik als eerste mijn eigen stack zal verkopen, om zeker te weten dat alles werkt zoals we hun hebben beloofd toen ze het contract met mijn VO&OCC Consultancy bureau tekenden.
Iets meer on topic: WenMoon

*klopt af*Masstje schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:38:
[...]
En aanvullend is die 42 - 43 zone nu toch wel wat support aan het worden. Ze is al 2 maand aan een stuk een solide basis. En tijdens de run van '21 vormde ze ook al ettelijke keren een belangrijk level.
Hopen op 25K a 30K staat voor mij gelijk aan 6cent. Deze zien we dit jaar niet meer terug.
Insert I HOPE
Omhoog!
die 25k tot 30k was zelfs al kansloos toen we vorige week rond de 42k hingen. Nu helemaal. Er zijn zelfs figuren die blijven schreeuwen dat er nog een covid candle komt voor de halving?????Masstje schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:38:
[...]
En aanvullend is die 42 - 43 zone nu toch wel wat support aan het worden. Ze is al 2 maand aan een stuk een solide basis. En tijdens de run van '21 vormde ze ook al ettelijke keren een belangrijk level.
Insert I HOPE

Ik doe helemaal niets meer op dit moment. PF staat nu op exact dezelfde waarde als pf top van de vorige run. Alleen moet nu de bullrun hopelijk nog komen. Zo het pak aan en aan het bier voor 3 dagen. Fijn weekend mensenMasstje schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:38:
[...]
Insert I HOPE
Vrede op aarde.
Ik wens je verschrikkelijke katers toe!Alpina schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:42:
[...]
Ik doe helemaal niets meer op dit moment. PF staat nu op exact dezelfde waarde als pf top van de vorige run. Alleen moet nu de bullrun hopelijk nog komen. Zo het pak aan en aan het bier voor 3 dagen. Fijn weekend mensen![]()
Vrede op aarde.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Komt deze stijging niet wat gelijklopend met de uitspraken van Putin om Nato niet direct aan te vallen. Ergens een ‘zorg’ minder op black swan. Tenzij die P wat zand in de ogen strooit natuurlijk.anti elppa schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:40:
[...]
die 25k tot 30k was zelfs al kansloos toen we vorige week rond de 42k hingen. Nu helemaal. Er zijn zelfs figuren die blijven schreeuwen dat er nog een covid candle komt voor de halving?????![]()
Edit: Ik moet nog wel eens naar het moederland voor m'n bruid... laat ik die meneer in ere houden. Kut censuur daar.Masstje schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:45:
[...]
Komt deze stijging niet wat gelijklopend met de uitspraken van P held om N* niet direct aan te vallen. Ergens een ‘zorg’ minder op black swan. Tenzij die P wat zond in de ogen strooit natuurlijk.
[ Voor 24% gewijzigd door Coldcat op 09-02-2024 13:56 ]
Ik ben al lang geleden gestopt om voor elke daling of stijging een reden te vinden. Go with the flow....
* sh4d0wman kan naast China nu ook Rusland van de bucketlist schrappen.

[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 09-02-2024 13:57 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ik heb in 36 uur van mijn dca van de week $5.70 verdiend.knakworst schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:19:
it's all about perspective! (als ik verkoop)
nothing stops this train
Van de zoektocht naar bruidjes? 😬sh4d0wman schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:55:
@Masstje onze @Coldcat probeert te zeggen dat meneer P een bosm*ngo*l is die poep praat.![]()
Ik ben al lang geleden gestopt om voor elke daling of stijging een reden te vinden. Go with the flow....
* sh4d0wman kan naast China nu ook Rusland van de bucketlist schrappen.
Het is meneer Opa voor u, ik heb geen bruid meer nodig
Hmm, een maand geleden de 8e was er ook een aardig volume. Volgende maand nog eens kijken.
edit: @Coldcat doet u mij die blonde maar (2e van achter), die werkt tenminste. Zou er alleen niet gaan vliegen gezien de sancties....
[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 09-02-2024 14:06 ]
Rood is lelijk als candle, maar soms staat het best goed.
De tweede in de rij is net als ons. Tijdens werktijd de Russiche "Форум ботаников встретил криптовалюту" aan het bekijken voor dikke candles en memes.
:strip_exif()/f/image/j6eavJawODUzs3Vk05RmwXJP.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Coldcat op 09-02-2024 14:04 ]
Echte boomermentaliteit, kunnen niet out of the box denken. Met BTC is er geen box...MicroWhale schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:15:
[...]
Zoals mijn wijze vader ooit zei:
Een stuiterbal stuitert niet alleen op de grond, maar ook tegen het plafond.
Alleen box 3 dan straks..WhySoSerious schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:07:
[...]
Echte boomermentaliteit, kunnen niet out of the box denken. Met BTC is er geen box...
Nee joh, dat doet op btc niets. Sellers zijn gewoon opMasstje schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:45:
[...]
Komt deze stijging niet wat gelijklopend met de uitspraken van Putin om Nato niet direct aan te vallen. Ergens een ‘zorg’ minder op black swan. Tenzij die P wat zand in de ogen strooit natuurlijk.
Wachten op de weakhands die op $1.000.000 de sell-knop indrukken. Die ETFs lachen zich de ballen uit de broek om zoveel domheid.anti elppa schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:10:
[...]
Nee joh, dat doet op btc niets. Sellers zijn gewoon op
* sh4d0wman gaat ook bieren. Houd de koers hoog schatjes
Verwijzing naar die tulpen… waar haal je het tochDarrell schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:05:
Voor wat waardeloze fantasie internetmunten staat mn pf er toch best florisant bij
Voorlopig zijn er nog 2 plafonds:WhySoSerious schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:07:
[...]
Echte boomermentaliteit, kunnen niet out of the box denken. Met BTC is er geen box...
- ~48,5k (weerstand + topband)
- 69,1k (ATH)
Daarboven zijn we inderdaad out-of-the-box, maar dat zal in mijn optiek niet in H1 van 2024 gebeuren.
Zo'n plafond van 48,5 is dan ook weer een punt waar als er doorheen gebroken wordt de koers sky high gaat. Voor mij een twijfelgeval om net daaronder een stop loss te plaatsen, of erop te vertrouwen dat er toch wel doorheen gebroken wordt en ik die raket mee wil makenMicroWhale schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:28:
[...]
Voorlopig zijn er nog 2 plafonds:
- ~48,5k (weerstand + topband)
- 69,1k (ATH)
Daarboven zijn we inderdaad out-of-the-box, maar dat zal in mijn optiek niet in H1 van 2024 gebeuren.
Nice and slow, here we gow.Joosie200 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:51:
[...]
Amerika wakker
OK let's go met die sell knop.
Toch 1 van de betere scenes die ik ooit heb gezien.anti elppa schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:27:
[...]
insert wolf of wallstreet quaaludes party
FTFYBootjeVaren schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 15:00:
[...]
Toch 1 van de betere scenes films die ik ooit heb gezien.
Nope in deze ben ik niet gestapt. Maar ik zal de chart in de gaten houden.Pinsa schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:41:
BTC & ADA gaan lekker, vroege Bull begonnen?
@_Gast_ of iemand anders nog in Meme gestapt? Zojuist gelist op Bitvavo, en nee het zijn geen Memmen
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!