Zero.
nieuwe ATH very soon 🙂
nothing stops this train
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
En dan price discovery. Er komt een hele grote marketing campagne aan in Japan en Korea met betrekking tot zkEVM launch. Grootste tot nu toe met een heel hoog budget. Met een beetje mazzel valt alles samen en schiet de prijs na het breken van de 0,33 meteen ver door boven de 0,50. Als we er langzaam naar toe kruipen dan zal ik toch een sell order moeten zetten. Het liefst word ik wakker boven de 0,50.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat doe jij met de selfie van m'n vriendin? Dit is stiekem de 70k babe die al wordt klaar gezet.
Oh dat was nog van de laatste keer bootje varen.BootjeVaren schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 14:41:
[...]
Wat doe jij met de selfie van m'n vriendin? Dit is stiekem de 70k babe die al wordt klaar gezet.
nothing stops this train
Ik denk dat mijn voorraad te groot is om met een wick te verkopen. Ik vraag mij ook af of Kraken wel de juiste exchange is om als de tijd daar is mijn Astr te verkopen. Ik ben eerder met grote aantallen van tokens blijven zitten op Kraken omdat er niet voldoende buy volume was.Kol Nedra schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 14:53:
mijn ASTR staat op Kraken, ik verander zo nu en dan de sell order.... je weet hoe gek Kraken soms kan doen met hele rare wicks, dus wie weet verkoop ik een deel voor een ideale prijs
Ohja daar heb ik ook nog ff gestaked; die gaven vroeg een bonus % dacht ik?zwembroek schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 14:46:
Ik stake mijn ASTAR bij Neurolanche. Die komen zoals nu blijkt met hun eigen token Nerox. Het is een veelbelovend AI project op de ASTAR chain. Als je staked bij Neurolanche dan krijg je afhankelijk van je aantal Astr een airdrop van hun nieuwe token. Ik heb daar een jaar lang alles gestaked maar omdat ik laatst alles uit staking heb gehaald krijg ik waarschijnlijk niets.
Als ze een eerdere snapshot gebruiken heb je misschien nog kans
Vergeet niet dat deze partijen niet spot kopen bij Coinbase of kraken ofzo. Dit is allemaal OTC dus heeft niet direct invloed op de koers. Wel op de beschikbare supply dus op basis van supply en verwachtingen zal de spot markt wel reageren.keanu_ schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 12:59:
[...]
Gaan we vandaag gewoon aantikken hoor
1 miljard inflow is 10% stijging. Gedachten is 4 miljard dus, ATH!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Snapshots zijn nog niet gemaakt denk ik maar ik heb wel het team benaderd en mijn wallet adres gegeven. Zodat ze kunnen nagaan dat ik lang bij hun heb gestaked. Ik heb al een bericht terug en ze gaan overleggen. Dus heb niet meteen een nee. Ze vonden gezien het hoge aantal astar waarmee ik hun gesupport heb wel iets om over te discussiëren. Dat is al iets.Slonzo schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:00:
[...]
Ohja daar heb ik ook nog ff gestaked; die gaven vroeg een bonus % dacht ik?
Als ze een eerdere snapshot gebruiken heb je misschien nog kans
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
whale alert xDzwembroek schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 14:59:
[...]
Ik denk dat mijn voorraad te groot is om met een wick te verkopen. Ik vraag mij ook af of Kraken wel de juiste exchange is om als de tijd daar is mijn Astr te verkopen. Ik ben eerder met grote aantallen van tokens blijven zitten op Kraken omdat er niet voldoende buy volume was.
als ik die ASTR winst verkoop kan ik wel een leuke ps5 halen
nothing stops this train
Donderdag Dipdag?Pinsa schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:09:
[...]
Sorry veel post gemist, wat is er om 15:30uur?
Ik lul ook zomaar wat
Dan wordt Amerika wakker he, iedere dag weerPinsa schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:09:
[...]
Sorry veel post gemist, wat is er om 15:30uur?
Maar vandaag is speciaal, want er kan gehandeld worden in ETF's en men denkt hier dat dat een megaklapper gaat geven. Ik denk dat het wel meevalt, maar ik kijk wel mee uiteraard.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het gaat in ieder geval niet slechter op wordenSt@m schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:11:
[...]
Dan wordt Amerika wakker he, iedere dag weer![]()
Maar vandaag is speciaal, want er kan gehandeld worden in ETF's en men denkt hier dat dat een megaklapper gaat geven. Ik denk dat het wel meevalt, maar ik kijk wel mee uiteraard.
Had ze ff gevraagd maar waren de keys aan het opzoeken. Even wachten nog.roflexx schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:12:
Zijn henk en ingrid al in gefomo-ed?
Dacht altijd dat het om 15uur was maar dan gaan de beurzen dus een half uur later open schijnbaar.St@m schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:11:
[...]
Dan wordt Amerika wakker he, iedere dag weer![]()
Soon moon
Die komen nu samen met de ETF buyers..roflexx schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:12:
Alle mainstream media outlets hebben inmiddels hun berichten gepost (telegraaf, nos, ad, nu.nl etc)
nog niks van mijn schoonmoeder gehoordroflexx schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:12:
nog niks van mijn vrouw gehoord
nog niks van mijn collega gehoord (die Pii farmt)
nothing stops this train
"Jij deed toch ook iets met bitcoinen?" Vroeg mijn vader op 2e kerstdag...Kol Nedra schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:14:
[...]
nog niks van mijn schoonmoeder gehoord
nog niks van mijn vrouw gehoord
nog niks van mijn collega gehoord (die Pii farmt)
Zero.
Daar hoef je geen whale voor te zijn. Mijn order werd op Kraken ook in stukjes geknipt en het duurde wel even voordat ik van de hele voorraad af was. En dat waren volgens mij niet meer dan 10000 muntjes.Kol Nedra schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:09:
[...]
whale alert xD
Dit is doorgaands geen goed teken.
Op de 1min kun je dat prima negeren, dat soort dingen heeft pas impact in de richting van de weekly chart.Don Guacamole schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:18:
er vormt zich momenteel een double top op de 1m chart.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
This time is different.Don Guacamole schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:18:
Doorgaans niet... echter is vandaag geen doorsnee dagDon Guacamole schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:18:
Plus die tweede top, is dan van de huidige periode. Belangrijkste is dus dat 'ie straks lekker doorblaft naar de moon!
Die wachten nog ff tot de koers x4 gegaan is.roflexx schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:12:
Weekly? Man zulke hoge timeframes zijn niks voor mij.Nopheros schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:19:
[...]
Op de 1min kun je dat prima negeren, dat soort dingen heeft pas impact in de richting van de weekly chart.
Ik pak alleen de 1s en de 1m chart.
En zie hier dus hoe dat uitpakt!!
Shit, mcdonalds vanavond dus?Don Guacamole schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:22:
[...]
Weekly? Man zulke hoge timeframes zijn niks voor mij.
[Afbeelding]
Ergo, alleen interessant als je in een 100x trade zit. De rest van de dag zaten we namelijk gewoon nog ónder 'deze low'.Don Guacamole schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:22:
[...]
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

En dan gebeurt er vast geen kut.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Vacatures genoeg!
Doe esKol Nedra schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:09:
[...]
whale alert xD
Wat gebeurt er dan? Stort de koerst te pletter?pletter schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:27:
Denk die amies gaan het om 15:30 wel weer verzieken zo als altijd.[Afbeelding]
En wat betekent een trippletop?Don Guacamole schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:22:
[...]
[Afbeelding]
Ik denk dat het vandaag en komende dagen iets onvoorspelbaarder zal zijn dan anders.pletter schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:30:
@BootjeVaren jij hebt wel leuke humor. meestal gaat die naar beneden als beurs opent,🤔
Overigens is donderdag-dipdag al weerlegd. Dit is pure larie
Wat schrijf jij heavy werkmaardig..
Dit heeft verder echt niemand gezien
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
quattro top in de maak
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
god zie het nu ja! Ik had eigenlijk mijn focus ergens anders op...
Dat is gewoon om die super resistance op 48k te flippen. Komt goed.
Ohw stond er bovenaan ook nog tekst..Don Guacamole schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:34:
[...]
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik zag het ook alleen maar vóórdat ik verder naar beneden scrollde!Don Guacamole schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:34:
[...]
welke resistance?BootjeVaren schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:35:
[...]
Dat is gewoon om die super resistance op 48k te flippen. Komt goed.
Nou vooruit voor jou een nieuwe!
Tssss, die muurbekledingDon Guacamole schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:39:
[...]
[Afbeelding]
Ik zie geen 10% stijging
[ Voor 42% gewijzigd door Tweakez op 11-01-2024 15:43 ]
Als ie door die 48k breekt heb je nog wel best een kans. Niet omdat je een klein stukje van de rollecoaster mist dat je daarom het hele ritje moet uitzitten; Maar je moet jezelf daar natuurlijk prettig bij voelen.AlterBridge schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:40:
Zelfs nu het bijna een zekerheid was dat we na half 4 zouden stijgen heb ik nog geen extra fiat erin gegooid. Voelt echt veel te hoog om nog te kopen. Ach dat is vast nog de pijn van de beer….
Jij koopt liever op 69k weer in? Ben je... addicted to pain? *badum tss*AlterBridge schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:40:
Zelfs nu het bijna een zekerheid was dat we na half 4 zouden stijgen heb ik nog geen extra fiat erin gegooid. Voelt echt veel te hoog om nog te kopen. Ach dat is vast nog de pijn van de beer….
EuroGrudgie schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:45:
Bitvavo loopt achter ? Hier 44k.
bye bye SATS.... tot snel!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
@Baassouflé kom nou teruhug!
Bitvaveau rekent in eureau. De normale crypto trader in $$$$Grudgie schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:45:
Bitvavo loopt achter ? Hier 44k.
[ Voor 3% gewijzigd door Tweakez op 11-01-2024 15:48 ]
Hoor ik iets over spelfauten?Don Guacamole schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:39:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 87% gewijzigd door SpelFaut op 11-01-2024 15:49 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/MZWtiL92cy6TkwuCFpvkl1xB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sq9MCns6OHYqoIFOHsCFzKhV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NYAmoOYdVzfdwAmdB14etWd5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EbNuzrwtbJ4IQOFSux7uDtWf.jpg?f=fotoalbum_large)