“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
zwembroek schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 20:46:
Straks komt die monster groene candle bij Ethereum in plaats van Bitcoin.
Die voelt wel vaker tintelingen maar da's geen endorfineWhySoSerious schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 20:49:
[...]
Dat zegt m'n vriendin ook vaker.
Klinkt alsof je een prima avond gehad hebt
En soms wordt 't een rode.Waah schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 20:52:
[...]
Die voelt wel vaker tintelingen maar da's geen endorfine![]()
spoiler:dankzij de "roze candle"
Goh tijd voor de ETF
dat zegt ze idd vaak jaWhySoSerious schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 20:49:
[...]
Dat zegt m'n vriendin ook vaker.
Klinkt alsof je een prima avond gehad hebt
nothing stops this train
Na je liquidatiejostefa schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 20:53:
Hoelaat komt dat nieuws nou een keer? Ik zit x100 maar wordt bijna geliquideerd...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
U heeft hele grote testicles. Ik had het niet gedurfd. Heel veel succes 🙏Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 20:58:
hahahah wat een afgunst, wist niet dat sommige zoveel azijn op hebben
Eigenlijk heb ik geen enkele reden om oprecht op een groene kaars te rekenen.Currry schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 20:58:
Ik ben benieuwd, God candle of buy the rumour sell the news.... Deze keer is het anders
Er is zoveel gefrontrund op dit nieuws.
Er is zoveel hopium.
De verwachtingen zijn te hoog.
Wie stapt in op het moment van de goedkeuring? Iedereen die dit volgt zit er al balls diep in.
Iedereen die wacht op de ETF gaat niet kopen bij het nieuwsbericht van de SEC, maar bij het openen van de markt.
Niet dat ik verkoop, want ik kan toch niet traden. Maar rekenen op een mega groene candle lijkt me ook niet logisch.
[ Voor 9% gewijzigd door MrMrq op 10-01-2024 21:02 ]
Maktub
Ik denk dat vandaag na 22:00 het wat rustiger zal zijn qua prijs. Tenzij de ETF toch onverhoopt afgekeurd gaat worden.
Verwijderd
nouja doordat ik goed inkocht hoor, daardoor mn sl op entry en boeit het dus niet meer , leuk als sl niet wordt gehit ja , maar moet je niet serieus nemendylan_ schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:01:
[...]
U heeft hele grote testicles. Ik had het niet gedurfd. Heel veel succes 🙏
Misschien worden er 12 van de 11 goedgekeurd. Exceed expectations.MrMrq schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:01:
[...]
Eigenlijk heb ik geen enkele reden om oprecht op een groene kaars te rekenen.
Er is zoveel gefrontrund op dit nieuws.
Er is zoveel hopium.
De verwachtingen zijn te hoog.
Wie stapt in op het moment van de goedkeuring? Iedereen die dit volgt zit er al balls diep in.
Iedereen die wacht op de ETF gaat niet kopen bij het nieuwsbericht van de SEC, maar bij het openen van de markt.
Niet dat ik verkoop, want ik kan toch niet traden. Maar rekenen op een mega groene candle lijkt me ook niet logisch.
Of het waar is of niet, trek het je niet aan. Sommigen kunnen inderdaad iets niet hebben van een ander. Best triestig maar het is wat het is. Laten we het vriendelijk houden verder hier joh!Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 20:58:
hahahah wat een afgunst, wist niet dat sommige zoveel azijn op hebben
Geniet van je dikke profit dalijk, alhoewel ik voor mezelf ervanuit ga dat het een sell the news wordt en mijn short goed gaat opleveren
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Er wordt gesproken over 6.. Geruchten.. Nog niks confirmed though ..knakworst schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:04:
[...]
Misschien worden er 12 van de 11 goedgekeurd. Exceed expectations.
https://ambcrypto.com/mul...row-pending-sec-approval/
[ Voor 16% gewijzigd door Tweakez op 10-01-2024 21:06 ]
Verwijderd
ja ieder zijn ding toch, ik zie geen reden om dan afgunst te hebben, vooral door de link die hij qoute zou je zeggen dat je het me nu wel kan gaan gunnen, maar het is toxicTweakez schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:04:
[...]
Of het waar is of niet, trek het je niet aan. Sommigen kunnen inderdaad iets niet hebben van een ander. Best triestig maar het is wat het is. Laten we het vriendelijk houden verder hier joh!
Geniet van je dikke profit dalijk, alhoewel ik voor mezelf ervanuit ga dat het een sell the news wordt en mijn short goed gaat opleveren
Blockchain reboot nodig?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Tijdmachine... ingesteld op 2009...D_Jeff schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:09:
Bijzonder... zo'n beetje elke sh*tcoin staat in het groen, behalve inj & sol.
Blockchain reboot nodig?
Eerlijk is eerlijk, de meeste andere shitcoins hebben een hogere daling achter de rug dan inj.D_Jeff schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:09:
Bijzonder... zo'n beetje elke sh*tcoin staat in het groen, behalve inj & sol.
Blockchain reboot nodig?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
There we go... 60% ROI
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Kijk nou maar uit
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
nothing stops this train
Prepare for the next ATH
Kijkt op het scherm naar aggr.trade, ah zooitje longs en shorts rekt. Whats new
Sorry man. Je hebt gelijk. Respect en gefeliciteerd met je long!Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:05:
[...]
ja ieder zijn ding toch, ik zie geen reden om dan afgunst te hebben, vooral door de link die hij qoute zou je zeggen dat je het me nu wel kan gaan gunnen, maar het is toxic
Broeder ik heb 90% ROI gecashed, da's een mooie extra fluf BTC in de spot-wallet!
Welke longAntifon schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:14:
[...]
Sorry man. Je hebt gelijk. Respect en gefeliciteerd met je long!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Met een blik Schultenbrau in de hand over de spotmarkt zwalken.
misschien toch wel nog een zenuwachtige avond...
Ik weet wel, die dikke dikke vette groene dildo mag wel komen hoor.. Jeetjemineetje!! Op naar $50k+Tweakez schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:15:
[...]
Broeder ik heb 90% ROI gecashed, da's een mooie extra fluf BTC in de spot-wallet!![]()
Precies hetzelfde level als gisteren.dikkiedik schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:17:
opzich 44800 is geen gekke plek voor een bounce wat we nu zien. Ben benieuwd welke richting we gaan kiezen vanaf dit punt.
misschien toch wel nog een zenuwachtige avond...
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik hoop overigens dat Gary z'n kop gaat rollen though.
https://www.theblock.co/p...t-about-spot-bitcoin-etfs
UP, and DOWN, and UP, and DOWN, and UP.. UP UP UP UP UPozan20 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:20:
maak jullie riemen alvast strak, want we gaan als een achtbaan naar beneden.
Poeh, na het incident van gister komt er geen goedkeuring man. SEC was altijd tegen vanwege marktmanipulatie en witwassen. Succes jongens op naar de volgende ronde.Tweakez schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:21:
Man man man, nou FBI onderzoek is aan de gang. Confirmed by SEC..
Ik hoop overigens dat Gary z'n kop gaat rollen though.
https://www.theblock.co/p...t-about-spot-bitcoin-etfs
Ik kan me het sentiment voorstellen.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:05:
[...]
ja ieder zijn ding toch, ik zie geen reden om dan afgunst te hebben, vooral door de link die hij qoute zou je zeggen dat je het me nu wel kan gaan gunnen, maar het is toxic
Je zet (weer) een do or die trade in de boeken. Dat is meer geluk dan wijsheid en dus een gok. Met een strakke stop loss, dat wel.
Je post daarbij een weinig bescheiden brag over je x100.
Dat terwijl je eerder over grote verliezen postte, (die ook passen bij zo’n strategie) die je hier zelf niet aanhaalde.
Een verwijzing daarnaar doe je meteen af als afgunst en toxic.
Je speelt gewoon high risk, high reward en dat is je goed recht.
Maar sta dan niet raar te kijken als mensen dit relateren aan de (grote) verliezen waar je eerder over postte. Met ‘afgunst’ en ‘toxic’ heeft dat niets te maken.
Sterker nog, met die classificatie oogstte je alleen maar meer (sarcastische) reacties. Het is reactie op je eigen actie.
Alle succes gewenst en meer zeg ik er hier niet over. Indien gewenst dan gaan we verder via ‘feedback op het crypto forum’ en tag me dan even.
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 10-01-2024 21:33 ]
Maktub
afkeuring of goedkeuring moeten ze wel objectief rechtvaardigen. Het hacken van een X account zal daar niet onder vallen door een individu.ozan20 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:23:
[...]
Poeh, na het incident van gister komt er geen goedkeuring man. SEC was altijd tegen vanwege marktmanipulatie en witwassen. Succes jongens op naar de volgende ronde.
Jazeker. Ik ben sowieso voorstander van Bitcoin etf vanwege het gemak en geen hoofdpijn met ledger enzo. Bidden man dat het toch goedkomtdikkiedik schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:27:
[...]
afkeuring of goedkeuring moeten ze wel objectief rechtvaardigen. Het hacken van een X account zal daar niet onder vallen door een individu.
Van het head of mockery verwacht ik minder inhoudelijke posts en wat meer sarcasme. Svp rekening mee houden de volgende keer. Bvd. Gr.MrMrq schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:26:
[...]
Ik kan me het sentiment voorstellen.
Je zet weer) een do or die trade in de boeken. Dat is meer geluk dan wijsheid en dus een gok.
Dat terwijl je eerder over grote verliezen postte, die ook passen bij zo’n strategie, die je hier zelf niet aanhaalde.
Maar sta dan niet raar te kijken als mensen dit relateren aan de (grote) verliezen waar je eerder over postte. Met ‘afgunst’ en ‘toxic’ heeft dat niets te maken.
Sterker nog, daarmee oogstte je alleen maar meer (sarcastische) reacties.
Alle succes gewenst en meer zeg ik er hier niet over. Indien gewenst dan gaan we verder via ‘feedback op het crypto forum’ en tag me dan even.
ozan20 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:23:
[...]
Poeh, na het incident van gister komt er geen goedkeuring man. SEC was altijd tegen vanwege marktmanipulatie en witwassen. Succes jongens op naar de volgende ronde.
JUST IN: Spot #Bitcoin ETF applicant ArkInvest CEO says SEC hack will not delay ETF decision.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 10 januari 2024
Is ook niet heel gek though, I mean.. Waarom zou dit uberhaupt impact hebben, met al zulk huidige verregaande ontwikkelingen zoals listings zelfs... Zelfs brieven staan al online
Idd. Beetje achtergrond muziek erbij.zwembroek schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:22:
Moet een fijn gevoel zijn om samen met je whale maatjes aan een glas goede whiskey te zitten en een dikke Cubaanse sigaar aan om al die longs eruit te blazen voor de fun.
over een half uurtjeChaes schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:30:
Goedkeuring na markets close, oftewel nu. Ben benieuwd.
SpelbRay_kerRay_ schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:29:
[...]
Van het head of mockery verwacht ik minder inhoudelijke posts en wat meer sarcasme. Svp rekening mee houden de volgende keer. Bvd. Gr.
Maktub
Daarvoor moet je in het memecointopic zijn.gebruikershaes schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 20:01:
Waarom niet naar links?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Met zijn sl was er toch nauwelijks verlies? Als die hem op 45k opnieuw geopend heeft is hij spekkoper.Antifon schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:14:
[...]
Sorry man. Je hebt gelijk. Respect en gefeliciteerd met je long!
Spijtig dat ik niet meer mag drinken en roken van mijn arts. En oh, nu ik eraan denk, ik ben ook geen whalezwembroek schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:22:
Moet een fijn gevoel zijn om samen met je whale maatjes aan een glas goede whiskey te zitten en een dikke Cubaanse sigaar aan om al die longs eruit te blazen voor de fun.
Will je m'n "noot noot modderfokker" animated gif lenen om de toon te zetten?Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:05:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Leuke momentjes dit :-)
Komtie.
MrMrq schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:26:
[...]
Ik kan me het sentiment voorstellen.
Je zet (weer) een do or die trade in de boeken. Dat is meer geluk dan wijsheid en dus een gok. Met een strakke stop loss, dat wel.
Dat terwijl je eerder over grote verliezen postte, (die ook passen bij zo’n strategie) die je hier zelf niet aanhaalde.
Sterker nog, met die classificatie oogstte je alleen maar meer (sarcastische) reacties. Het is reactie op je eigen actie.
exelletor schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:40:
[...]
Als die hem op 45k opnieuw geopend heeft is hij spekkoper.
Maktub
alle orders zijn redelijk geflushed onderaan, dus het beide kanten op heel erg hard gaan zometeen.
Ik ben een dikke idioot die alles al in crypto heeft gegooid. Dus ik kijk lekker naar dna onbekend en hoor het wel. Over tien jaar zijn we allemaal rijk. Meer of minder rijk is onbelangrijk.toilet_paper schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:43:
Is het spannend hier jong's, alle ogen strak op de 1min koers gericht, of ligt iedereen met een dikke bolknak en een glas whiskey met de peut omhoog af te wachten?
Leuke momentjes dit :-)
Komtie.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Was hier al geshared inderdaad, heb schater gelachen.. Viel nog net niet van m'n stoelTaro schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:46:
Helaas niet mogelijk om een X video te embedden, fake conversatie tussen Elon en Gary, maar wel leuk gedaan: https://twitter.com/Swan/status/1745157646041428237.
BREAKING: 🇺🇸 SEC approves first Spot #Bitcoin ETF.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 10 januari 2024
Nog geen bericht op X bij de SEC, of op sec.gov
Hier ook alweerDutchCrownNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:49:
[Twitter]
Nog geen bericht op X bij de SEC, of op sec.gov
[Twitter]
[ Voor 16% gewijzigd door Tweakez op 10-01-2024 21:51 ]
Ja, gaat hier hard met de berichten vandaag, normaal gesproken mis ik er geen éénTweakez schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:47:
[...]
Was hier al geshared inderdaad, heb schater gelachen.. Viel nog net niet van m'n stoel![]()
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
https://t.co/lQuIVt64EQ
Is zojuist van een error 404 naar "This page is temporarily unavailable." gegaan.
Zou die link even in de gaten houden
Animal schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:52:
Dit document wordt veel gepost nu
https://t.co/lQuIVt64EQ
:fill(white):strip_exif()/f/image/8ZTtLd7UeFSCszSomL63dPbT.png?f=user_large)
Helaas, document is al offline gehaald
Of dezeDutchCrownNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:52:
https://www.sec.gov/news/press-release/2024-5
Is zojuist van een error 404 naar "This page is temporarily unavailable." gegaan.
https://www.sec.gov/news/pressreleases
(pressreleases dus)
Ik krijg nog steeds error?DutchCrownNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:52:
https://www.sec.gov/news/press-release/2024-5
Dan hebben ze hem weer offline gehaald. Ze zijn dus bezig met klaarzetten wat iedereen al wist maar nog niet officieel was
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/sLebuNLBBb31QsnZApuwt2uv.jpg?f=fotoalbum_large)