Ik begin wat te vorderen. Toen ik het spel vorige week afsloot dacht ik nog: dit ging lekker. Minder remmen, meer schuiven. Snellere tijden. AI omhoog naar 90 %. Als ik geen al te domme dingen doe, blijf ik enkele seconden voor de nummer 2. Spannend genoeg en bijna tijd voor naar 95 % te gaan. Met de tragere wagens wel te verstaan. Toen ik in GROUP B terecht kwam, haalde ik met moeite de finish, heelhuids.
Waarom ik hier echter schrijf: ik log gisteren aan. Moet etappe 4 en 5 nog rijden. Elke etappe finishte ik eerst. Dat kon ik achteraf zelfs nog opvragen in het race-overzicht. Toch stond ik 15 minuten achter. Laatste plaats. Ik vond geen overgeslagen rit. Ik zie geen enkele reden waarom dit kon gebeuren. Ik miste hierdoor de uitdaging 'haal 55 punten in het kampioenschap'. Ik ben redelijk oud maar nog niet oud genoeg om te vergeten dat ik aan het winnen was

.
Heeft iemand dit nog al voor gehad ? Duwde ik een verkeerd knopje ? Stop je best niet halfweg een wedstrijd ?
PS: De AI bug heb ik ook last van. Ik maakte nog 5 minuten goed op een rit van 10 minuten...