Als je gewoon het werk doet wat je moet doen en waar je voor betaald wordt: helemaal prima! Maar houd wel je gevoel in de gaten, je hebt er weinig aan om straks 14 maanden met tegenzin naar werk te gaanramrodwillem schreef op maandag 15 april 2024 @ 18:29:
[...]
Nee hoor, ik blijf waar ik zit, ben nu zeer ongemotiveerd,dat weten ze, als hun daar geen moeite mee hebben,ook goed ik maak m'n dagen wel vol op mijn manier.
Kan je iets vertellen over hoe moeilijk/makkelijk het is in het algemeen om vlak voor pensioen leeftijd nog ergens aangenomen te worden?President schreef op maandag 15 april 2024 @ 18:26:
[...]
Waarom ga je niet wat anders zoeken voor het komende jaar als je de werkzaamheden niet leuk vindt?
@ramrodwillem Waarom kun/ga je geen gebruik maken van een RVU regeling?
Lever je misschien iets in, maar mijn indruk is wel dat je nu niet moet rondkomen met een maandsalaris waarmee je nauwelijks in je levensonderhoud kunt voorzien.
Lever je misschien iets in, maar mijn indruk is wel dat je nu niet moet rondkomen met een maandsalaris waarmee je nauwelijks in je levensonderhoud kunt voorzien.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former