Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-06 14:22
MAX3400 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 12:15:
Voor degene die vanavond achter me rijdt; laatste bocht verlies ik 2 tot 4 tiende consequent. Dus zoek maar een plek om erlangs te komen.

Geen idee; ik krijg die niet onder de knie.
Die bocht en de bocht na het lange rechte stuk. Does not compute.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
Mooie trend... ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nc9iFd-wuJ-hjlpYqmILrUF8GDw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dx3hz2ZEYgJBYD7XoMrzu4Ws.png?f=fotoalbum_large

Mijn achterstand op @Jordy8 heeft wel een positieve trend:
+1,5s / +0,8s / +0,5s / +0,2s
(+1,7% / +1,2% / +0,4% / +0,2%)

Jinxed it.

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 17-01-2024 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ging er nog iemand met harde banden rijden? Omdat die sneller leken vorige keer toen er even geoefend werd?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 14:49
MAX3400 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:09:
Ging er nog iemand met harde banden rijden? Omdat die sneller leken vorige keer toen er even geoefend werd?
Ik heb het getest, maar de harde band is niet sneller op het rechte stuk.

XBL: Plank268

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordy8 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:11:
[...]

Ik heb het getest, maar de harde band is niet sneller op het rechte stuk.
@Mr Nielsson wet race dan maar? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sneeuw ook een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HachiPudi
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 17:19
Met weinig downforce glijdt die auto mij al genoeg door de bochten hoor :|

XBox: HachiPudi | Steam: PudiPudi | Discord: hachipudi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Phusebox schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 14:23:
Mooie trend... ;)

[Afbeelding]

Mijn achterstand op @Jordy8 heeft wel een positieve trend:
+1,5s / +0,8s / +0,5s / +0,2s
(+1,7% / +1,2% / +0,4% / +0,2%)

Jinxed it.
Deze keer geen tijd opgeladen omdat ik wel heel erg ver van jullie tijden zat :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Stand na race 4

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSLGBEdzbdp_SIVGfejoTQRW5Cs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/k2d0UJgsN12zaEpcK5tYC5wx.png?f=user_large

Leuke baan, leuke baangevechten gezien en meegemaakt door de lange slipstream die erin zat.
Volgende race over 2 weken is Kyalami - Grand Prix Circuit.

[ Voor 29% gewijzigd door Mr Nielsson op 18-01-2024 08:51 . Reden: Puntentellingnoob ]

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Pittige race dit. Continue alsof ik op ijs reed. Zeker in de slipstream was er veel minder grip in de bochten. En toen opeens een tankslapper en de vangrail in.

Dure fout. En de laatste ronde had ik niet in de gaten dat de laatste ronde was, anders was ik er niet zo makkelijk achter blijven hangen.

Ach ja. P6 is wel een beetje waar ik thuis hoor. Maak teveel fouten en ben te voorzichtig in gevechten waardoor ik veel tijd verlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HachiPudi
Nou, dat voorzichtig in gevechten was bij en rond mij niet het geval, maar toch niet al te gekke momenten gehad. Tot ik ook zo'n 51G klapper had, in de bocht na het stukje heuvel afwaarts. De auto is daar ook wel gewoon constant beladen en als je dan ook nog op de kerbs zit...

Vind het heel jammer dat die replays het nog niet doen, deze had echt wel tof geweest om terug te kijken.

Ik heb zin in Kyalami, leuk circuit met deze auto!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b_mzolQSJsGuQHdkhnGm7WJymyE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JaWzX2I93WyQNVMpIEJ2KcPB.png?f=user_large

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HachiPudi schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:15:
Nou, dat voorzichtig in gevechten was bij en rond mij niet het geval, maar toch niet al te gekke momenten gehad. Tot ik ook zo'n 51G klapper had, in de bocht na het stukje heuvel afwaarts. De auto is daar ook wel gewoon constant beladen en als je dan ook nog op de kerbs zit...

Vind het heel jammer dat die replays het nog niet doen, deze had echt wel tof geweest om terug te kijken.

Ik heb zin in Kyalami, leuk circuit met deze auto!

[Afbeelding]

:o
Hmm ik heb 1 moment gehad dat de auto in onbalans raakte, heb ik jou toen geraakt?

Ik zit continue naar achter en opzij te kijken als er iemand in de buurt zit en probeer meer dan genoeg ruimte te laten.

Sorry als ik je geraakt heb, ik heb geen enkel moment een belachelijke uitrem actie gedaan of iets met hoog risico tijdens het inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HachiPudi
Phusebox schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:18:
[...]

Hmm ik heb 1 moment gehad dat de auto in onbalans raakte, heb ik jou toen geraakt?
Nee hoor, geen zorgen. De enige keer dat ik er vanaf ben gegaan was dat mijn eigen fout bedoelde ik te zeggen, niet een tik van iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:13

Clush

Do as I say...

Ik heb een puntje teveel gekregen, geloof ik. En de mensen die na mij gefinished zijn hebben een puntje te weinig, als ik het goed zie.

Wel leuk circuit, met kleine verschillen. Dat is altijd leuker.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Clush schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 22:15:
Ik heb een puntje teveel gekregen, geloof ik. En de mensen die na mij gefinished zijn hebben een puntje te weinig, als ik het goed zie.

Wel leuk circuit, met kleine verschillen. Dat is altijd leuker.
Als je geen penalties had krijg je een bonuspunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:13

Clush

Do as I say...

Phusebox schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 22:22:
[...]

Als je geen penalties had krijg je een bonuspunt.
Ik weet hoe het werkt, maar het klopt toch niet. Vanaf plek 7 en lager, deze race, kunnen de punten zoals ze er nu staan niet juist zijn ;)

... not as I do.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Clush schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 22:29:
[...]

Ik weet hoe het werkt, maar het klopt toch niet. Vanaf plek 7 en lager, deze race, kunnen de punten zoals ze er nu staan niet juist zijn ;)
Klopt! Zal morgen even een hertelling doen :9

Hertelling:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSLGBEdzbdp_SIVGfejoTQRW5Cs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/k2d0UJgsN12zaEpcK5tYC5wx.png?f=user_large

Lekker spannend @HachiPudi @ronaldhssc :P

[ Voor 28% gewijzigd door Mr Nielsson op 18-01-2024 09:12 ]

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dus, Kyalami... weet nog niet wat ik daar van moet denken. Met Forza nog niet gereden maar kan me voorstellen dat het met deze auto's een uitdaging wordt. Eens kijken of ik dit keer meer als 1 dag van te voren mijn eerste rondjes kan maken. Waarschijnlijk niet, zo lui als ik ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldhssc
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-05 19:25
Noice! :o leuk baantje! had wel de snelheid vandaag, maar 2 keer in de rondte getikt, sund!

Op naar Kyalami!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iMac93

iMac93

Heb me weer enorm geamuseerd gisteren, kon deze keer toch wat beter bijbenen dan de vorige 2 keer. Leuke track, de slipstream zorgde ervoor dat ik als mindere rijder toch wat vaker betrokken was in de race.

Het bochtige stuk na de lange rechte lijn ging redelijk vlot voor mij, waardoor ik daarna vaak toch kon inpikken in de slipstream bij mijn mindere sectoren. Was de eerste keer dat ik met de setup van Plank reed en dit was toch een serieus verschil. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Jordy8 begint aardig voorop te lopen met de punten; daar moeten we serieus eens wat aan gaan doen.

Kyalami vond ik een zeer fijne track in de public online races; hoop dat daar over 2 weken goed hard gereden kan worden ondanks de lastige slingers en hoogteverschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuitseHelm
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 09-10-2024

DuitseHelm

Born at a very young age.

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 12:34:
@Jordy8 begint aardig voorop te lopen met de punten; daar moeten we serieus eens wat aan gaan doen.
Diskwalificatie lijkt me wel op zn plaats :+

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Duitse Helm // a.k.a. Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
DuitseHelm schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 12:39:
[...]

Diskwalificatie lijkt me wel op zn plaats :+
Eens.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 12:34:

Kyalami vond ik een zeer fijne track in de public online races; hoop dat daar over 2 weken goed hard gereden kan worden ondanks de lastige slingers en hoogteverschillen.
Komt goed, @Jordy8 heeft nu nog wat tegoed na gisteren :Y)

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RERVd-ZG66dll6M7do3vpOSfA-w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HtSgWd21LEjFlOKbACkq2sNY.png?f=fotoalbum_large
Zo, shots fired...

10 laps, track evolution aan, geen slipstream d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZSDp9WoNwLXcjzkM8-CFgrAILe0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8zQI4RNnYOrgIUXKR2XQVTNi.png?f=fotoalbum_large
@Jordy8 dat doe je heeel goed...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik mag niet meer spelen @Jordy8

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pWCPGPadhxu2jnXg8QTbG9xJGHE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eAqQjuuvjXInyAaEqJzznQ6C.png?f=fotoalbum_large

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NICE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik zie het al, dat worst een zware dobber als jullie nu al in trainingskamp zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 08:23:
Ik zie het al, dat worst een zware dobber als jullie nu al in trainingskamp zitten.
Nee hoor, Diablo 4 seizoen 3 begint aanstaande dinsdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 09:22:
[...]

Nee hoor, Diablo 4 seizoen 3 begint aanstaande dinsdag :+
Idd wat Octa zegt @Phusebox . Vanaf dinsdag hebben we geen tijd meer om te oefenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Stoksbrood schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 17:44:
[...]

Idd wat Octa zegt @Phusebox . Vanaf dinsdag hebben we geen tijd meer om te oefenen :D
Wie speelt nu Diablo iv... wat een deceptie was dat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 18:05:
[...]

Wie speelt nu Diablo iv... wat een deceptie was dat.
Wat vind je wel leuk dan? Want het straalt er de laatste tijd niet heel erg af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 18:31:
[...]

Wat vind je wel leuk dan? Want het straalt er de laatste tijd niet heel erg af?
Forza 1x per 2 weken. Maar niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 18:40:
[...]

Forza 1x per 2 weken. Maar niet meer dan dat.
Snap ik niet helemaal; ja, je hebt sowieso al een keertje aangegeven dat je soms wat weinig tijd hebt om te gamen maar je rijdt zeker niet onverdienstelijk mee tijdens de races. En dat terwijl je toch elk circuit wel roept dat het niet gaat of niet ligt.

En andersom geldt dat dus ook voor D4 (voor bepaalde mensen); het is enorm opgeknapt de afgelopen maanden en de seizoenen worden leuker en interessanter; dus pak deze opportunity door misschien je (oudere) mening over D4 achterwege te laten en vol in te zetten op Kyalami. De 1.51's die we nu hebben kunnen zeker nog wel sneller maar heb er vanaf dinsdag geen tijd/zijn meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhssc
@Jordy8 toevallig al een tune beschikbaar voor Kyalami?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jordy8
ronaldhssc schreef op zondag 28 januari 2024 @ 09:43:
@Jordy8 toevallig al een tune beschikbaar voor Kyalami?
Heb er 2 gedeeld nu. Als de v1 te onstabiel is kan je de v2 pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb het vaak geroepen, maar nu kom ik echt totaal nergens op deze baan. Ik kom niet eens in de buurt van de minst snelle tijd. Zie ook geen verbetering vanaf rondje 5 t/m 20. Het lijkt wel alsof ik in een andere auto rij.

En ik keek nog wel uit naar deze race, maar in Forza vind ik het echt een draak om te rijden. Of het is de combinatie auto en track. Poeh. Overweeg deze zelfs te skippen.

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 29-01-2024 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Phusebox schreef op maandag 29 januari 2024 @ 20:06:
Ik heb het vaak geroepen, maar nu kom ik echt totaal nergens op deze baan. Ik kom niet eens in de buurt van de minst snelle tijd. Zie ook geen verbetering vanaf rondje 5 t/m 20. Het lijkt wel alsof ik in een andere auto rij.

En ik keek nog wel uit naar deze race, maar in Forza vind ik het echt een draak om te rijden. Of het is de combinatie auto en track. Poeh. Overweeg deze zelfs te skippen.
In bocht 1 (oke, officieel bocht 2) rem je vroeg, maar mis je ook de apex volledig.
Bocht 7 rem je ook te voeg, blijf je erg lang coasten en kan je nog wat meer de apex pakken.
Bocht 8-9 (chicane achtig) had je een momentje waardoor je lijn niet helemaal lekker was en de momentum was weg.
Als je echt vol wil gaan voor een ronde tijd dan moet je bocht 15 (met die klote kerb) echt volledig met de auto overheen en bidden dat je op de baan blijft. Maar veilig nemen kost je misschien maar een 1 tot 2 tiende.

Weet niet of je een tune gebruikte, of die van mij, maar misschien dat ie je ook niet helemaal ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jordy8 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 20:31:
[...]

In bocht 1 (oke, officieel bocht 2) rem je vroeg, maar mis je ook de apex volledig.
Bocht 7 rem je ook te voeg, blijf je erg lang coasten en kan je nog wat meer de apex pakken.
Bocht 8-9 (chicane achtig) had je een momentje waardoor je lijn niet helemaal lekker was en de momentum was weg.
Als je echt vol wil gaan voor een ronde tijd dan moet je bocht 15 (met die klote kerb) echt volledig met de auto overheen en bidden dat je op de baan blijft. Maar veilig nemen kost je misschien maar een 1 tot 2 tiende.

Weet niet of je een tune gebruikte, of die van mij, maar misschien dat ie je ook niet helemaal ligt.
Ja gebruik v2... ik heb helaas tot vlak voor de race ook geen tijd meer om te oefenen dus met deze 15 rondjes moet ik het doen vrees ik. Hopelijk kan ik je tips nog inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Phusebox schreef op maandag 29 januari 2024 @ 20:39:
[...]

Ja gebruik v2... ik heb helaas tot vlak voor de race ook geen tijd meer om te oefenen dus met deze 15 rondjes moet ik het doen vrees ik. Hopelijk kan ik je tips nog inzetten.
Eigenlijk is het meestal iets te vroeg remmen en waarschijnlijk te lang remmen waardoor je te weinig snelheid in de bocht meeneemt. Je rijd te netjes met de mazda, het is net een kart die je de bochten in moet leren smijten. Maar dat is ook maar iets wat je moet liggen.

Denk dat je gewoon redelijk mee kan komen als je het rondje wat opschoont, dan komt de tijd vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jordy8 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 20:48:
[...]

Eigenlijk is het meestal iets te vroeg remmen en waarschijnlijk te lang remmen waardoor je te weinig snelheid in de bocht meeneemt. Je rijd te netjes met de mazda, het is net een kart die je de bochten in moet leren smijten. Maar dat is ook maar iets wat je moet liggen.

Denk dat je gewoon redelijk mee kan komen als je het rondje wat opschoont, dan komt de tijd vanzelf.
Mja ik ben inderdaad niet zo van het gooi en smijtwerk. Daar mis ik de skills voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23-05 16:43

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Ik kan helaas weer niet meedoen vanwege werkverplichtingen :(. Ik hoop er over 2 weken weer bij te zijn.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DuitseHelm

DuitseHelm

Topicstarter
Morgenavond Kyalami op de planning. Lobby open 19:45, race start 20:00.

Leuk maar lastig baantje (alleen de dag na de race geoefend) :+
Te druk met Diablo 4 momenteel

11 aanmeldingen momenteel. Vergeet je niet in te schrijven via:
Inschrijven / Klassement / Oefentijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldhssc
Van het weekend ook maar een paar rondjes geoefend, maar idd lastig zat.
Ik kon @HachiPudi niet echt bijhouden in rivals, hopelijk in de race wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HachiPudi
ronaldhssc schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:32:
Van het weekend ook maar een paar rondjes geoefend, maar idd lastig zat.
Ik kon @HachiPudi niet echt bijhouden in rivals, hopelijk in de race wel ;)
Ben meer bezig geweest met LFM dan hiervoor oefenen, dus dat zal wel loslopen. Of misschien mag ik van de RNG toch een keertje wat meer vooraan starten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Reminder: er is weer een update...

Na de update kom ik niet meer in het spel (PC). Na opnieuw connecten lukt het wel maar ben alle settings kwijt...

Ik kan echt maar beter niet mee doen. Van de 20 rondjes rijdt ik er 2 zonder te crashen. Ik snap dit circuit blijkbaar totaal niet. Zie jullie rivals ook echt op punten opeens voorbij gaan dat ik denk, hoe dan.

Wat een van mijn favoriete circuits is in andere games is hier nu echt.... poeh. Nog net geen toetsenbord door mijn scherm geslagen.

[ Voor 126% gewijzigd door Phusebox op 30-01-2024 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HachiPudi
Wat voor een versnellingen is men hier op uitgekomen dan? Soms heb ik het idee dat ik er wat teveel aan zit te morren, heb tot nog toe mn rondjes gereden met de final drive rond 3.44.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HachiPudi schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:16:
Wat voor een versnellingen is men hier op uitgekomen dan? Soms heb ik het idee dat ik er wat teveel aan zit te morren, heb tot nog toe mn rondjes gereden met de final drive rond 3.44.
Nou jij bent mijn next rival en vliegt op stukken echt langs. En als ik een mazzelrondje heb kan ik bij of net voor blijven tot het tweede rechte stuk. Daarna gaat het volledig mis...

Dat plus 90% van de rondjes eindigt in een spin of in de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
HachiPudi schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:16:
Volgens mij zat ik rond de 3.5. Versnellingen verder individueel niet aangepast voor zover ik mij kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HachiPudi
Jordy8 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:35:
[...]

Volgens mij zat ik rond de 3.5. Versnellingen verder individueel niet aangepast voor zover ik mij kan herinneren.
Wel redelijk in de buurt dus.
Phusebox schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:18:
[...]

Nou jij bent mijn next rival en vliegt op stukken echt langs. En als ik een mazzelrondje heb kan ik bij of net voor blijven tot het tweede rechte stuk. Daarna gaat het volledig mis...

Dat plus 90% van de rondjes eindigt in een spin of in de muur.
Ik heb mijn tune met wat laatste wijzigingen gedeeld, misschien dat je er wat aan hebt. FFB scale staat op 100% in de gedeelde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hopelijk neem ik morgen niemand mee in mijn gestuntel. Elke bocht is een risico want even de kerbs raken en ik vlieg links of rechtsom de muur in.

Bij voorbaat excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 22:17:
Hopelijk neem ik morgen niemand mee in mijn gestuntel. Elke bocht is een risico want even de kerbs raken en ik vlieg links of rechtsom de muur in.

Bij voorbaat excuses.
Preventief half rondje later starten? 😜

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NLRev0lution schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:02:
[...]

Preventief half rondje later starten? 😜
Of een rondje eerder...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
Ik ga mijn best doen erbij te zijn, hangt een beetje van het verkeer af. :)

Edit, NET te laat thuis..

[ Voor 16% gewijzigd door darkkingll op 31-01-2024 20:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:12
Leuke race mannen. oOo
Bij mij helaas achteruit rij race, 1 lap snelheid was er om top 7-isch te finishen maar concentratie helaas niet. |:(
@NLRev0lution Sorry voor tik op rechte stuk, my bad.
Tot volgende race en dank aan de organisatie d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aan de mensen die ik niet heb geraakt: lucky you.

Aan de rest, mijn excuses. Ik reed compleet andere lijnen had ik het idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:35

Davidson

Porsche fan

Was een interessante race! Begon per ongeluk met een ram tegen @dr_dreey waardoor ik plaatsen teruggaf. Desalniettemin op een gegeven moment een aantal ingehaald en kwam ik paar ronden achter @NLRev0lution en @Phusebox. Helaas door wat foutjes van hun kant kwam ik als 5e over de finish :)

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Davidson schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 20:49:
Was een interessante race! Begon per ongeluk met een ram tegen @dr_dreey waardoor ik plaatsen teruggaf. Desalniettemin op een gegeven moment een aantal ingehaald en kwam ik paar ronden achter @NLRev0lution en @Phusebox. Helaas door wat foutjes van hun kant kwam ik als 5e over de finish :)
Ik had sowieso twee penalty's dus ik had je niet eens langs hoeven laten :+

Eerste penalty was toen ik achterop @MAX3400 knalde in de eerste ronde. Remde voor mijn gevoel erh vroeg.

Daarna nog een keer in de een na laatste bocht net beetje buiten de baan en 1.5 sec aan de broek.

Ach ja, P6 had ik van tevoren nooit verwacht. Ook niet verdiend eerlijk gezegd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DuitseHelm

DuitseHelm

Topicstarter
Stand na race 5:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SIHzhbsTIuuwvK2zwpsnjsUiaPY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LAwYFkH7cvwrMeTiamqPpwKH.png?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door DuitseHelm op 01-02-2024 10:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Davidson schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 20:49:
Na de lange doordraaier naar rechts besloot mn auto op het einde daarvan strak rechtsaf te slaan.. @Phusebox nog aangetikt daardoor maar die kon zn weg vervolgen dacht ik..
Daarna dit inderdaad, geen probleem verder O+

Wordt nog spannend voor de 4e plek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhssc
Mijn race werd al vrij snel verpest door lag, opeens schoot ik naar voren en stond ik andersom.
Daarna inhaalrace en @dr_dreey nog ingehaald, om in de laatste ronde alsnog te spinnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93

iMac93

ronaldhssc schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 00:05:
Mijn race werd al vrij snel verpest door lag, opeens schoot ik naar voren en stond ik andersom.
Daarna inhaalrace en @dr_dreey nog ingehaald, om in de laatste ronde alsnog te spinnen :+
Ik zag je eerste spin gebeuren, was zeer vreemd inderdaad!
Dit was niet mijn race, tot halverwege viel het nog wel mee. Maar eens ik de aansluiting kwijt was had ik zeer veel problemen om de juiste racelijn te vinden. Raakte totaal mijn concentratie kwijt, met de nodige crashes en rally-toestanden tot gevolg. Gelukkig reed ik toen al op de laatste plaats en nam ik niemand mee in mijn onkunde. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DuitseHelm

DuitseHelm

Topicstarter
ronaldhssc schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 00:05:
Ik zag je ineens linksaf gaan inderdaad :9~

Voor mij was de race in ronde 1 bij de enerlaatste bocht op de kerb al voorbij. :+
Classic "HOW" momentje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HachiPudi
DuitseHelm schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:14:
[...]

Voor mij was de race in ronde 1 bij de enerlaatste bocht op de kerb al voorbij. :+
Classic "HOW" momentje.
Ik moet zeggen dat ik die kerb in de race maar links heb laten liggen- uh, rechts dus.

Heb naar mijn idee geen tijd verloren op degenen die ik hem wel zag nemen voor me. Zoals ik het steeds zag gebeuren heeft het me wel een vieze onderbroek gescheeld.

Mugello is ook weer zo'n baan met veel bochten die vragen om gebruik van kerbs, ben benieuwd hoe het er daar aan toe zal gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HachiPudi schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:09:
[...]

Ik moet zeggen dat ik die kerb in de race maar links heb laten liggen- uh, rechts dus.

Heb naar mijn idee geen tijd verloren op degenen die ik hem wel zag nemen voor me. Zoals ik het steeds zag gebeuren heeft het me wel een vieze onderbroek gescheeld.

Mugello is ook weer zo'n baan met veel bochten die vragen om gebruik van kerbs, ben benieuwd hoe het er daar aan toe zal gaan :D
Idem. 1 keer die kerb geraakt en 1.5 sec straf meteen omdat ik daarna wijd ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
HachiPudi schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:09:
[...]

Viel erg mee inderdaad. Met de Forza GT scheelt het een stuk meer, komt denk ik omdat die wagens gigantisch zijn vergeleken met t mazdaatje :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DuitseHelm

DuitseHelm

Topicstarter
Morgen 15 rondjes op Mugello.
Lastig baantje met snelle bochten en wellicht wat weinig inhaalmogelijkheden (op het rechte stuk na natuurlijk)

7 aanmeldingen tot nu toe. Vergeet je niet aan te melden via; Inschrijven / Klassement / Oefentijden
Lobby open 19:45 - Start race 20:00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
DuitseHelm schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:46:
Lastig baantje met snelle bochten en wellicht wat weinig inhaalmogelijkheden (op het rechte stuk na natuurlijk)

7 aanmeldingen tot nu toe. Vergeet je niet aan te melden via; Inschrijven / Klassement / Oefentijden
Vergeet ook niet dat er morgen weer een update komt die waarschijnlijk vanalles stuk maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuitseHelm

DuitseHelm

Topicstarter
Phusebox schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:48:
[...]

Vergeet ook niet dat er morgen weer een update komt die waarschijnlijk vanalles stuk maakt...
Sta nergens meer van te kijken bij dit spel.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-06 00:27
Ik wou dat ik kon, had zin in de baan. Maar het is 14 feb en dus mag ik uit eten morgen avond...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
kleefei schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:53:
Ik wou dat ik kon, had zin in de baan. Maar het is 14 feb en dus mag ik uit eten morgen avond...
Vandaar je naam... iets met onder de plak.

:+

Grapje he, smakelijk eten alvast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kleefei schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:53:
Snackbar/chinees (tegenwoordig vaak hetzelfde..) hoeft niet lang te duren :p

[ Voor 5% gewijzigd door NLRev0lution op 13-02-2024 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuitseHelm

DuitseHelm

Topicstarter
NLRev0lution schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:56:
[...]

Snackbar/chinees (tegenwoordig vaak hetzelfde..) hoeft niet lang te duren :p
Gewoon door de McDrive, kun je t thuis op de bank opeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhssc
DuitseHelm schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:02:
[...]

Gewoon door de McDrive, kun je t thuis op de bank opeten
Ze mag ook gewoon meekijken vanaf de bank, super romantisch! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
"He zullen we anders spontaan naar Italië gaan voor een roadtrip vanavond?"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr_dreey
@DuitseHelm
Ik kan helaas niet vanavond. :|

Aan allen veel race plezier vanavond en tot de volgende keer. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-05 15:13
Ik ben erachter gekomen dat de woensdag mij toch iets lastiger ligt dan dat ik had gehoopt..
Verwacht helemaal niet te kunnen aansluiten met de races, maar wei weet....

Ik lees wel met plezier de verslagen / raceuitslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
DuitseHelm schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:46:

Ahum, niks te zien hieronder.

spoiler:
Je gaat neem ik aan stiekem 15 rondjes Mugello vervangen voor 15 rondjes Nordschleife toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuitseHelm

DuitseHelm

Topicstarter
Jordy8 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:12:
[...]

Ahum, niks te zien hieronder.

spoiler:
Je gaat neem ik aan stiekem 15 rondjes Mugello vervangen voor 15 rondjes Nordschleife toch?
4 rondjes Nordschleife ben ik wel voor in hoor :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuitseHelm

DuitseHelm

Topicstarter
De update is ook net live; iedereen updaten dus! :+

Voor degene die de update niet ziet; spel even starten, dan krijg je de pop-up om bij te werken

[ Voor 48% gewijzigd door DuitseHelm op 14-02-2024 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff lekker. In de eerste ronde achterstevoren getikt, was al slalommen om de incidenten heen.

Jammer dat er nog steeds te hard geraced wordt in de eerste ronde. Zeker met deze random grids, waar ik altijd ergens achteraan lijk te moeten starten, is dat erg onnodig en zuur.

Kon als laatste aansluiten met 15 sec achterstand. Daar gaat mijn klassement.
Volgens mij een van de snellere tijden op de baan gereden, maar moest te hard pushen om aansluiting te vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 14-02-2024 20:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:35

Davidson

Porsche fan

Van laatste op de grid naar derde plek, dat had ik niet zien aankomen :D
Was al snel tussen @MAX3400 en @DuitseHelm beland, om vervolgens soms van stuivertje te wisselen met @MAX3400. Leuk maar af en toe wel spannend, zeker om de consistentie erin te houden! Hoop niet dat ik iemand per ongeluk heb geblocked of afgesneden. Hield mijn spiegels wel goed in de gaten maar blijft toch altijd wel lastig als je ook goed moet concentreren op de bochten.

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DuitseHelm

DuitseHelm

Topicstarter
Stand na race 6
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IssplRqkjf_xdiojVe9MgPJZ7IQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rdfKdBPyjB11n1K7Bskggee8.png?f=fotoalbum_large

Volgende race op Nürburgring Sprint Circuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DuitseHelm schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 20:51:
Stand na race 6
[Afbeelding]

Volgende race op Nürburgring (Sprint Circuit) Nordschleife?
Dan meld ik me alvast af. Nordschleife is toch wel de baan die ik het meeste haat. Snap niet waarom iederen dat zo'n fantastisch track vindt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
DuitseHelm schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 20:51:

Volgende race op Nürburgring (Sprint Circuit) Nordschleife?
Nee want dan kan ik niet winnen :+

Mij maakt het niet uit, lijkt mij wel leuk als meerdere het ook goed vinden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ronaldhssc
Was weer een mooie race, na een klein oepsje in de 2e ronde, leuke battles gehad met inhalen.

Vooral battle met @theAlchemist, rondes lang close zonder contact (als ik het goed heb).

Tot de volgende :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HachiPudi
Davidson schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 20:50:
Van laatste op de grid naar derde plek, dat had ik niet zien aankomen :D
Zoiets, toch? ;)

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ri4PZmrWI2gXgQ5TjhRur-ct-l8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YaksBvSIqU2a1OvKQjmchqt1.png?f=fotoalbum_large

spoiler:
Ik zie nu net dat Stoksbrood niet 2e is gefnisht!

[ Voor 7% gewijzigd door HachiPudi op 14-02-2024 22:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
Was een mooie race! Helaas kon ik phusebox niet ontwijken in de 1e ronde waardoor ik hem achterstevoren zette. Helaas mocht ik sindsdien de hekkensluiter mogen spelen.

Maar blijft leuk! En volgende keer Nurburgring, die mij iets beter ligt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-05 19:10
Was een leuke race. Heel lang bij @Mr Nielsson in de buurt gereden totdat @ronaldhssc zijn turbo aan deed en ons vervolgens allebei inhaalde in krap 100 meter recht stuk. Vervolgens veelvuldig stuivertje gewisseld. In de laatste ronde nog even vol risico genomen terwijl er iemand (geen idee wie) vlak voor mij van de baan vloog om mijn snelste rondje te rijden en mijn positie niet te verliezen door de straftijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff, frustrerend baantje. Op zich zijn mijn tijden wel ok, maar een foutloze ronde zit er niet in.

In welke versnelling nemen jullie de laatste bocht? Ik verlies daar heel veel voor mijn gevoel.

Ook in de laatste bocht voor de back straight.

[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 26-02-2024 20:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DuitseHelm

DuitseHelm

Topicstarter
Morgen Nürburgring (Sprint Layout). 9 aanmeldingen tot nu toe.
Vergeet je niet aan te melden via; Inschrijven / Klassement / Oefentijden (anders geen invite)

Lobby open: 19:45
Start race: 20:00
Laps: 19
Fuel: @Jordy8 ?? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
DuitseHelm schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:05:
Morgen Nürburgring (Sprint Layout). 9 aanmeldingen tot nu toe.
Vergeet je niet aan te melden via; Inschrijven / Klassement / Oefentijden (anders geen invite)

Fuel: @Jordy8 ?? :+
5%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Phusebox schreef op maandag 26 februari 2024 @ 20:41:
Pff, frustrerend baantje. Op zich zijn mijn tijden wel ok, maar een foutloze ronde zit er niet in.

In welke versnelling nemen jullie de laatste bocht? Ik verlies daar heel veel voor mijn gevoel.

Ook in de laatste bocht voor de back straight.
Ik neem ze allebei in de 3de versnelling. Ligt een beetje aan de gearing ook wat bij de laatste bocht het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jordy8 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:22:
[...]

Ik neem ze allebei in de 3de versnelling. Ligt een beetje aan de gearing ook wat bij de laatste bocht het beste is.
Ik rij gewoon met de default setup.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
Phusebox schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:23:
[...]

Ik rij gewoon met de default setup.
Default maakt 2 en 3 volgens mij niet zoveel uit, maar gok dat 2 daar de wat betere keuze in is.
Ik heb vanmiddag 2 setups geshared. Misschien dat de setup met v2 in de naam jou wat meer ligt. Daarmee zijn de bochten die je noemde in de 3de versnelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jordy8 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 17:05:
[...]

Default maakt 2 en 3 volgens mij niet zoveel uit, maar gok dat 2 daar de wat betere keuze in is.
Ik heb vanmiddag 2 setups geshared. Misschien dat de setup met v2 in de naam jou wat meer ligt. Daarmee zijn de bochten die je noemde in de 3de versnelling.
Daar is morgen maar 1 manier voor om achter te komen...

Zolang ik niet weer achteraan start en van de baan geschoven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
@DuitseHelm
Ik ben helaas vanavond wederom verhinderd. :|
Veel race plezier en tot de volgende keer. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhssc
Jordy8 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 17:05:
[...]

Bedankt weer voor de tunes! _/-\o_ wat is het verschil tussen de v1 en v2, met de v2 kom ik de bochten amper door. De v1 rijd voor mij heerlijk!
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste