Zijn die jobcoaches gratis of kost dat ook geld wat ik dus niet heb omdat ik geen baan heb ?_Dune_ schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 02:17:
Ergens snap ik wel dat het solliciteren niet zo wil lukken, tenminste als je dezelfde uitstraling hebt zoals je die hier in dit topic toont (en op Fok), geef ik je inderdaad weinig kansen. Je hebt geen drive, totaal geen 'uitstraling' en je geeft aan eerder al afgewezen te zijn omdat je niet sociaal overkomt.
De banen waar jij nu aan denkt sales en onderwijs kun je dan zeker vergeten, dat zal geheel niet bij jou passen, maar ook training geven valt daar onder. Daarnaast krijg ik het idee dat je eigenlijk helemaal niet wilt werken, er geen moeite voor wilt doen en zeker geen ambities hebt. Dit concludeer ik alleen uit de tekst van jou uit dit topic, als dit ook zo gaat bij sollicitaties, vrees ik dat je niets zal gaan vinden.
Begin ermee eerst eens mee goed voor jezelf te bepalen wat jij nu echt wilt, neem vervolgens contact op met met het UWV of een jobcoach en ga met die persoon verder een strategie uitdenken.
Ik wil graag een jobcoach maar ik wil niet dmv de Participatiewet worden gedwongen in de plantsoenendienst te gaan werken. Vandaar dat ik geen bijstandsuitkering heb aangevraagd.
Wat betreft ambitie : ik wil gewoon een baan om te overleven. Ik hoef geen ceo van Deloitte te worden hoor.