Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:16

Dido

heforshe

Algemeen: wat anderen ook al aangaven, je komt nogal passief en negatief over.
Ik heb geen bijzondere skills, ik wil eigenlijk helemaal niet werken, ik heb wel eens een standaard afwijzingsmail gehad.

Je hebt buitenlandse werkervaring, je bent (als je zo goed presentaties kunt geven) irl commmunicatief sterk (hoewel ik dat alleen maar kan hopen, want in je posts komt het er niet echt lekker uit), je bent goed in de Nederlandse taal (als d/t-fouten je opvallen zit je al twaalf niveaus boven Jan met de pet.), je hebt ervaring met call-centerwerk.
Je woont in de randstad, je bent niet bang voor uitdagingen (anders was je nooit naar Ierland vertrokken voor een baan) en je hebt een WO-papiertje.

En let op: ik verzin hier helemaal niets aan, ik formuleer alleen jouw eigen woorden op een flink positievere manier dan je zelf doet.

Praktisch: ik krijg niet het gevoel dat onderwijs jouw ding is. Je komt niet gepassioneerd over (in niets) en domeinen als onderwijs (of zorg)) vereisen dat. Je moet eigenlijk gek (op het vak) zijn om het ook meer te willen overwegen.

Wat dan wel? Je zit op acceptabele reisafstand van Den Haag. Daar zitten heel veel overheidsinstellingen. En overheidsinstellingen zijn keihard op zoek naar mensen, maar hebben niet altijd het budget om die mensen intern aan te nemen. Wat ze vaak wel hebben is budget om externen in te huren (dat klinkt idioot, maar zo werkt budgettering met oormerken :X )
Overheidsinstellingen hebben mensen nodig op verschillende gebieden. IT (software, hardware, analyse, you name it), communicatie (intern en extern), HR, business analyse, business intelligence, beleidsmedewerkers, call-center medewerkers(!) (en niet alleen eerstelijns, maar ook de mensen die burgers kunnen helpen met betalingsachterstanden en schrijnende situaties), financiele services, enzovoorts. enzovoorts.

Naast open sollicitaties naar overheidsinstellingen (geen slecht idee, maar dan moet je wel leren om jezelf te verkopen!!!) zou je kunnen zoeken naar tussenpartijen (uitzend of detachering) die zich (onder meer of vooral) richten op de overheid.

Een andere optie is supranationale "overheids"organisities. In Den Haag zitten onder meer het European Patent Office en het Nato Communications and Information Agency. Voor die laatste heb je wel een security clearance nodig, maar dat zou meestal geen probleem mogen zijn.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:47
sirdanilot schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:16:
[...]Ik heb binnenkort wel een gesprek over Nederlands als tweede taal lesgeven, dat is vrijwilligerswerk en dus onbetaald.
Wanneer ik de door jou geplaatste posts op andere fora bekijk dan zou ik het lesgeven in de Nederlandse taal ontraden. Dubbel ontraden zelfs. En het de mensen die de Nederlandse taal slecht beheersen ook niet aan willen doen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:47
Heb je wel eens overwogen om bij defensie te solliciteren? Ze hebben ook heel erg veel vacatures voor burgers.

Misschien past de werksfeer daar beter bij je dan die in het bedrijfsleven.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:28
Hahaha, zitten we hier nog steeds deze kerel te stimuleren??? Hij gebruikt dit forum gewoon om aan te geven bij de UWV dat ie bezig is met adviezen op te vragen. Maar defensie zou een goeie zijn voor deze volwassen man zonder kwaliteiten behalve zijn kinderachtige gedrag en zijn dromen van alles wat hem toebehoord met zijn WO studie. Alhoewel toch niet, dan moet ie buiten werken en dat wil ie niet hahahaha. en die van schiphol vond ik ook een sterke :) Ik heb hem een baan aangeboden in de zorgsector (niet zorggerelateerd) om te zien welke smoezen hij deze keer had, maar was niet goed genoeg voor hem.

Iedere HR-manager krijgt de kriebels van hem. Ik zou het wel grappig vinden als ie straks, als zijn spaargeld op is, een uitkering moet aanvragen en hij net zolang baantjes afhoud dat ie bij de plantsoenendienst MOET werken :) Deze man komt geen enkele proeftijd door.

Maar ik blijf met plezier lezen in dit topic :)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:10

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Ik woon in Zeeland en mijn buurvrouw werkt als klantadviseur voor het UWV. Kantoor zit in Almere of Utrecht, maar daar is ze nog nooit geweest.

100% vanuit haar eigen werkkamer.

Zou daar eens kijken.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
wowly schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:55:
Hij gebruikt dit forum gewoon om aan te geven bij de UWV dat ie bezig is met adviezen op te vragen.
Als dat zo zou zijn dan zou hij zichzelf tijd (en dus geld) kunnen besparen. Voor zover ik weet mag het UWV tegenwoordig niet op internet kijken naar zaken zoals LinkedIn en zoekopdrachten uitvoeren met gegevens van klanten.

Bron: een kennis die er werkt.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zou de TS ooit dit liedje hebben gehoord: Klein Orkest - Koos Werkeloos? Het is uit de jaren 80, maar het eerste couplet komt hard aan:
M'n naam is Koos en ik ben werkeloos,
De mensen zeggen: ga toch werken Koos!
Nou ik wil er best wel tegenaan,
Maar dan wel een leuke baan!
Want anders hoeft het niet van Koos.
Verder een heel lekker deuntje, en scherpe tekst, dat kun je wel aan Harrie Jekkers overlaten.

De boodschap is duidelijk: ga eerst werken en dan rondkijken. Niet alles afwijzen zonder iets te proberen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:47
Ik vraag me ook een beetje af wat er van dat arme Thaise knaapje is geworden wat TS vanuit zijn vakantie aldaar mee naar Nederland wilde nemen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21-03-2024
Yaksa schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:50:
[...]

Wanneer ik de door jou geplaatste posts op andere fora bekijk dan zou ik het lesgeven in de Nederlandse taal ontraden. Dubbel ontraden zelfs. En het de mensen die de Nederlandse taal slecht beheersen ook niet aan willen doen.
Ik maak geen spelfouten, of bijna niet, behalve als ik dronken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
m-vw schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:59:
Ik woon in Zeeland en mijn buurvrouw werkt als klantadviseur voor het UWV. Kantoor zit in Almere of Utrecht, maar daar is ze nog nooit geweest.

Zou daar eens kijken.
Hoe meer er thuisgewerkt kan worden, hoe beter. Het liefste kom ik helemaal nooit naar kantoor. Helaas is men in Nederland wat thuiswerken betreft nogal ouderwets. Toen ik nog vanuit Ierland met NL klanten werkte tijdense de corona hoorde ik ook vaak hoe graag ze wel niet naar kantoor wilden gaan. Zeker mannen van middelbare leeftijd zitten erg graag op kantoor en verwachten dat ook van hun werknemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
CrystalViriS schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:10:
Heb je wel eens overwogen om bij defensie te solliciteren? Ze hebben ook heel erg veel vacatures voor burgers.

Misschien past de werksfeer daar beter bij je dan die in het bedrijfsleven.
Alle overheidsinstanties zijn voor mij prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

sirdanilot schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:37:
[...]

Ik maak geen spelfouten, of bijna niet, behalve als ik dronken ben.
Dan moet je wel iets kritischer naar je eigen teksten kijken, ik kan er toch best een aantal vinden in je reacties hier. Geen probleem hoor, ik maak ook wel eens een foutje.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
Dido schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:48:
Algemeen: wat anderen ook al aangaven, je komt nogal passief en negatief over.
Ik heb geen bijzondere skills, ik wil eigenlijk helemaal niet werken, ik heb wel eens een standaard afwijzingsmail gehad.

Je hebt buitenlandse werkervaring, je bent (als je zo goed presentaties kunt geven) irl commmunicatief sterk (hoewel ik dat alleen maar kan hopen, want in je posts komt het er niet echt lekker uit), je bent goed in de Nederlandse taal (als d/t-fouten je opvallen zit je al twaalf niveaus boven Jan met de pet.), je hebt ervaring met call-centerwerk.
Je woont in de randstad, je bent niet bang voor uitdagingen (anders was je nooit naar Ierland vertrokken voor een baan) en je hebt een WO-papiertje.

En let op: ik verzin hier helemaal niets aan, ik formuleer alleen jouw eigen woorden op een flink positievere manier dan je zelf doet.

Praktisch: ik krijg niet het gevoel dat onderwijs jouw ding is. Je komt niet gepassioneerd over (in niets) en domeinen als onderwijs (of zorg)) vereisen dat. Je moet eigenlijk gek (op het vak) zijn om het ook meer te willen overwegen.

Wat dan wel? Je zit op acceptabele reisafstand van Den Haag. Daar zitten heel veel overheidsinstellingen. En overheidsinstellingen zijn keihard op zoek naar mensen, maar hebben niet altijd het budget om die mensen intern aan te nemen. Wat ze vaak wel hebben is budget om externen in te huren (dat klinkt idioot, maar zo werkt budgettering met oormerken :X )
Overheidsinstellingen hebben mensen nodig op verschillende gebieden. IT (software, hardware, analyse, you name it), communicatie (intern en extern), HR, business analyse, business intelligence, beleidsmedewerkers, call-center medewerkers(!) (en niet alleen eerstelijns, maar ook de mensen die burgers kunnen helpen met betalingsachterstanden en schrijnende situaties), financiele services, enzovoorts. enzovoorts.

Naast open sollicitaties naar overheidsinstellingen (geen slecht idee, maar dan moet je wel leren om jezelf te verkopen!!!) zou je kunnen zoeken naar tussenpartijen (uitzend of detachering) die zich (onder meer of vooral) richten op de overheid.

Een andere optie is supranationale "overheids"organisities. In Den Haag zitten onder meer het European Patent Office en het Nato Communications and Information Agency. Voor die laatste heb je wel een security clearance nodig, maar dat zou meestal geen probleem mogen zijn.
Heb je tips van utizend- en detacheringsbureaus die zich richten op ICT functies bij de overheid en semi-overheid? Mag ook via pb hoor.

In het verleden zocht ik enkel naar vast dienstverband, tegenwoordig zoek ik ook naar tijdelijke dienstverbanden want ik heb nu een sociale huurwoning. Daardoor is het voor mij niet meer nodig om een vast dienstverband te hebben (bijvoorbeeld voor een hypotheek, dat hoeft nu dus niet meer).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://nl.indeed.com/m/v...I6_I3JHi1Ntx84R0JbzkdCdPP

Beetje richting je salaris wensen

Richting de 10000 per maand dat is echt wel dik betaald, red zelf net iets meer als 1/4... zoals de rest van NL

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2023 14:58 . Reden: type foutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
FirePuma142 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:48:
[...]

Dan moet je wel iets kritischer naar je eigen teksten kijken, ik kan er toch best een aantal vinden in je reacties hier. Geen probleem hoor, ik maak ook wel eens een foutje.
Je mag de fouten aangeven maar dat is wel nogal off-topic, dus dan mag je deze via PB sturen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:46
m-vw schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:59:

Zou daar eens kijken.
Raad je nou serieus klantadviseur bij het UWV worden aan voor iemand die , als je het zo leest, daar voor zichzelf al de grootste moeite mee heeft?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Waarom probeert iedereen deze persoon naar de overheid te dirigeren? Alsof die zitten te wachten op dit gedrag. Ik wil graag competente mensen bij de overheid aub…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
Ik ben nou aan het zoeken op ICT-vacatures bij de overheid.

Ik vind echt honderden vacatures maar om daar tussenuit te filteren wat geschikt is voor mij is nog geen sinecure.

Vaak is er kennis van specifieke zaken vereist die ik niet heb.

Iets anders waar ik tegenaan loop is Agile & Scrum. Dat is in Ierland niet gebruikelijk en heb ik dus geen ervaring mee. Dat is echt een typisch Nederlands dingetje. Als ik nou zo'n traineeship kon doen zou ik dat leren maar ik krijg steeds standaardafwijzingen voor die traineeships, dat vind ik nou zo jammer. Ik vind een traineeship voor minimumloon prima hoor, zolang ik er maar wat aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:52:
https://nl.indeed.com/m/v...I6_I3JHi1Ntx84R0JbzkdCdPP

Beetje richting je salaris wensen

Richting de 10000 per maand dat is echt wel dik betaald, red zelf net iets meer als 1/4... zoals de rest van NL
Deur-aan-deurverkoop doe ik liever niet. Leuren noem ik dat. Het is een allerlaatste optie net zoals bagage sjouwen en de plantsoenendienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kastr0
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:26
sirdanilot schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:51:
[...]

Heb je tips van utizend- en detacheringsbureaus die zich richten op ICT functies bij de overheid en semi-overheid? Mag ook via pb hoor.
Maakt geen fouten? :+

Misschien een idee om wat certificaten te halen voor de dingen waarin je al wat ervaring hebt? Alleen 3 jaar werkervaring is behoorlijk karig om dan zo'n loon te eisen.

Vanaf maart tot aan nu had je al een aardig pakket aan certificaten kunnen behalen imo. Dat geeft je zoveel meer kansen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Niet online
sirdanilot schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:31:

Ik vind echt honderden vacatures maar om daar tussenuit te filteren wat geschikt is voor mij is nog geen sinecure.

Iets anders waar ik tegenaan loop is Agile & Scrum. Dat is in Ierland niet gebruikelijk en heb ik dus geen ervaring mee. Dat is echt een typisch Nederlands dingetje. Als ik nou zo'n traineeship kon doen zou ik dat leren maar ik krijg steeds standaardafwijzingen voor die traineeships, dat vind ik nou zo jammer. Ik vind een traineeship voor minimumloon prima hoor, zolang ik er maar wat aan heb.
De scrum guide is nog geen 20 kantjes en had je kunnen lezen in de tijd dat je hier een topic maakte. Het is nou niet bepaald rocket science.

En bij de vacatures staat vaak een 06 nummer. Bel dat gewoon (niet vandaag) om eens te informeren?

Heb je je cv wel goed op orde overigens? Want ook dat kan een reden zijn om steeds te worden afgewezen. Je zou hem kunnen anonimiseren om hem hier eens te laten checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kastr0

Ik zou het toch gewoon proberen ookal sluit het niet altijd aan bij je kennis en ervaring. Niet geschoten is altijd mis.

Voor mijn huidige functie vraagt men ook een afgeronde HBO studie. Die heb ik niet, niet eens MBO, maar werd toch aangenomen en niet voor een minder salaris dan mijn collegas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sirdanilot schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:33:
[...]

Deur-aan-deurverkoop doe ik liever niet. Leuren noem ik dat. Het is een allerlaatste optie net zoals bagage sjouwen en de plantsoenendienst.
Heb ook een tijdje plantsoenendienst gedaan , eigenlijk helemaal niets mis mee.
Ik denk wel dat je je salaris wensen toch wel moet halveren bijna. Een artsen loon word het niet en mensen die tegenwoordig met hun handen kunnen werken kunnen goud geld verdienen.

Allemaal niet negatief bedoeld, maar vind je wel een beetje respectloos overkomen over dat type werk/mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:49:
[...]

Heb ook een tijdje plantsoenendienst gedaan , eigenlijk helemaal niets mis mee.
Ik denk wel dat je je salaris wensen toch wel moet halveren bijna. Een artsen loon word het niet en mensen die tegenwoordig met hun handen kunnen werken kunnen goud geld verdienen.

Allemaal niet negatief bedoeld, maar vind je wel een beetje respectloos overkomen over dat type werk/mensen.
Ik heb helemaal niets geplaatst over artsen of vakmensen. Ik heb echter geen opleiding gedaan tot arts, en ik heb ook geen MBO opleiding gedaan zoals loodgieter, electricien etc. Anders was ik spekkoper geweest en had ik dit topic niet hoeven plaatsen. De notie dat ik geen respect zou hebben voor dit soort mensen komt dan ook voor mij uit het niets.

Een functie als arts gaat niet zonder opleiding Geneeskunde, en iets als loodgieter of electricien heb je ook al gauw een rijbewijs voor nodig. Verder leidt dezelfde aandoening die ervoor zorgt dat ik niet mag rijden ertoe dat ik niet zo goed zou zijn in dat soort taken. Ik heb al heel erg veel moeite met een IKEA badkamerkastje in elkaar te zetten, laat staan dat ingewikkelde ingrepen goed gaan lukken. Zelfs een laminaatvloer leggen is voor mij al een drama en ik heb nu een vloer vol kieren omdat dit me niet goed is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
kastr0 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:36:
[...]

Maakt geen fouten? :+

Misschien een idee om wat certificaten te halen voor de dingen waarin je al wat ervaring hebt? Alleen 3 jaar werkervaring is behoorlijk karig om dan zo'n loon te eisen.

Vanaf maart tot aan nu had je al een aardig pakket aan certificaten kunnen behalen imo. Dat geeft je zoveel meer kansen.
Ik heb geprobeerd om Azurecertificaten te halen, maar het is me helaas niet goed gelukt. Dit doordat ik geen goede toegang had tot infrastructuur om dingen uit te proberen etc. De enige die ik heb gehaald is Fundamentals, die is zo makkelijk dat kan een kind van 5 nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:10

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Jaer schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:22:
[...]

Raad je nou serieus klantadviseur bij het UWV worden aan voor iemand die , als je het zo leest, daar voor zichzelf al de grootste moeite mee heeft?
Alsof je hier nog iets serieus moet plaatsen.

Vraag mij wel af of TS als hij ipv in Ierland in Thailand had gewerkt en verdiend volgens de daar gelden normen hij dan daar nu ook ok mee zou zijn.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:49

3DDude

I void warranty's

Ik kan mij 100% vinden in deze reactie van het FOK topic (waar TS gebanned is trouwens.. goh):

Ik vind jouw topic(s) een hele dikke middelvinger naar mensen die (nog) minder kansen hebben, blij zijn met wat ze wel kunnen krijgen/verdienen, er alles aan doen om er het beste van te maken en die niet vol zelfmedelijden allerlei goedbedoelde adviezen naast zich neerleggen. In jouw geval nog niet eens ongevraagde adviezen.

Ontopic: Stop met zeiken, stop met jezelf zielig vinden, pak werk dat je aanpakken kan, neem genoegen met minder en wees vervolgens trots dat je je eigen kop boven water weet te houden. Alle groei/betere banen daarna is mooi meegenomen.

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Iets anders waar ik tegenaan loop is Agile & Scrum. Dat is in Ierland niet gebruikelijk en heb ik dus geen ervaring mee. Dat is echt een typisch Nederlands dingetje.
Agile een Nederlands dingetje? Iedereen en zijn moeder doet dat wereldwijd.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ionicawa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-09 22:58
Agile & Scrum is proces voor projectmanagement. De absolute basis leer je in een middag en in een junior functie krijg je daar ook gewoon begeleiding in. Daar moet je je niet door laten afschrikken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
3DDude schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:20:
Ik kan mij 100% vinden in deze reactie van het FOK topic:

Ik vind jouw topic(s) een hele dikke middelvinger naar mensen die (nog) minder kansen hebben, blij zijn met wat ze wel kunnen krijgen/verdienen, er alles aan doen om er het beste van te maken en die niet vol zelfmedelijden allerlei goedbedoelde adviezen naast zich neerleggen. In jouw geval nog niet eens ongevraagde adviezen.

Ontopic: Stop met zeiken, stop met jezelf zielig vinden, pak werk dat je aanpakken kan, neem genoegen met minder en wees vervolgens trots dat je je eigen kop boven water weet te houden. Alle groei/betere banen daarna is mooi meegenomen.
yup, en het andere treffende advies is ook al gepost vier maanden geleden. In die tijd lijkt er niets veranderd te zijn. Dit hele topic is een herhaling van dat FOK topic.
Volgens mij kunnen we beter stoppen. TS luistert niet en wil alleen horen wat hij wil horen. Goede raad wordt genegeerd, aanbiedingen afgewezen want 'het salaris is te laag'. Geen moeite meer in steken.
Totdat TS eens komt met wat hij allemaal gaat doen om zijn situatie te veranderen... tja.. zie ik het weinig anders aflopen dan het FOK topic.

[ Voor 8% gewijzigd door SmurfLink op 08-10-2023 16:59 ]

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proef
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19:26
...

[ Voor 99% gewijzigd door proef op 08-10-2023 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 22:36

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

sirdanilot schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:57:
[...]

Ik heb geprobeerd om Azurecertificaten te halen, maar het is me helaas niet goed gelukt. Dit doordat ik geen goede toegang had tot infrastructuur om dingen uit te proberen etc. De enige die ik heb gehaald is Fundamentals, die is zo makkelijk dat kan een kind van 5 nog.
Je kunt gewoon een 12 maanden trial account nemen voor Azure en er zijn werkelijk enorm veel labs op MS learning te vinden. Ook toegang tot Pluralsight en online training op YouTube is ruimschoots te vinden. Er is echt heel veel mogelijk en gratis toegankelijk maar het vraagt serieus tijd en effort om de kennis tot je te nemen. Om het vervolgens in de praktijk te gaan brengen is iets dat prima kan ik in een junior functie.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
FirePuma142 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:37:
[...]

Agile een Nederlands dingetje? Iedereen en zijn moeder doet dat wereldwijd.
Ik ben het in 5 jaar werken in ierland niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
Ruud2001 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:14:
[...]

Je kunt gewoon een 12 maanden trial account nemen voor Azure en er zijn werkelijk enorm veel labs op MS learning te vinden. Ook toegang tot Pluralsight en online training op YouTube is ruimschoots te vinden. Er is echt heel veel mogelijk en gratis toegankelijk maar het vraagt serieus tijd en effort om de kennis tot je te nemen. Om het vervolgens in de praktijk te gaan brengen is iets dat prima kan ik in een junior functie.
Ja zo is fundamentals wel gelukt. Azure virtual desktops en azure administrator examens waren toch wat te moeilijk ook met deze hulpmiddelen. Ik heb de certificaten helaas niet gehaald en toch veel geoefend en een paar keer examens gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
Verder jongens kunnen we even ophouden met het gezeur over FOK! a.u.b. dank u wel.

Als je iets over FOK! wil weten mag je de admins aldaar even mailen zodat ik daar weer kan posten.

Dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kastr0
sirdanilot schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:18:
[...]

Ja zo is fundamentals wel gelukt. Azure virtual desktops en azure administrator examens waren toch wat te moeilijk ook met deze hulpmiddelen. Ik heb de certificaten helaas niet gehaald en toch veel geoefend en een paar keer examens gedaan.
Eerst geen infrastructuur ervoor en nu toch wel maar het is gewoon te moeilijk voor je. Sorry hoor maar je hebt schijnbaar echt heel erg veel geluk gehad in Ierland en zo'n kans krijg je niet snel weer.

Ik denk toch dat je moet accepteren dat je achteruit zal gaan in salaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
kastr0 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:50:
[...]

Eerst geen infrastructuur ervoor en nu toch wel maar het is gewoon te moeilijk voor je. Sorry hoor maar je hebt schijnbaar echt heel erg veel geluk gehad in Ierland en zo'n kans krijg je niet snel weer.

Ik denk toch dat je moet accepteren dat je achteruit zal gaan in salaris.
Ik heb gewoon gesolliciteerd en ben ervoor aangenomen hoor. En de proeftijd is in Ierland over het algemeen 6 maanden, dus als ik het echt niet had gekund hadden ze me er binnen 6 maanden wel uitgebonjourd. Dat geluk valt dus denk ik wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Niet online
sirdanilot schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:07:
[...]

Ik heb gewoon gesolliciteerd en ben ervoor aangenomen hoor. En de proeftijd is in Ierland over het algemeen 6 maanden, dus als ik het echt niet had gekund hadden ze me er binnen 6 maanden wel uitgebonjourd. Dat geluk valt dus denk ik wel mee.
Dan kun je toch alsnog geluk gehad hebben met de hoogte van het salaris of de eisen die men stelde?

Als het geen geluk zou zijn, dan zou je hier toch ook binnen no time aangenomen worden? Waarom denk je dat dat uitblijft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Wat je denk ik ook vergeet, en ik heb het nog niet terug gelezen. Vaak staan in sollicitaties erg veel kennis/vaardigheden beschreven. Je hoeft (vaak) niet alles te kunnen wat in de vacature staat maar je moet er wel affiniteit en raakvlakken hebben. Verder is het tijdens de sollicitatie jezelf goed en naar waarheid te verkopen. Na contract te hebben ondertekend kan je jezelf dan ook alvast goed inlezen op basis van wat de organisatie gebruikt qua tools e.d..

Bij een baan hoort ook gewoon inwerktijd en intensief leren.

Op zich kan het ook gewoon kwaad om alvast de richting die je op wilt te bepalen en daar een cursus in te volgen en daarin te certificeren. Brengt je ook weer even terug in de realiteit van werken/ leren. Komt ook goed over tijdens het solliciteren als je kenbaar maakt al met certificering X bezig te zijn en kan je uiteindelijk de certificering misschien halen op de kosten van de nieuwe baas.

Uiteindelijk heb je nu een gat in je CV, geen certificeringen, lastige onbekende medische situatie en zoals je tekst leest jezelf te weinig echt verkocht hebt. Dit moet je allemaal een beetje oppeppen, dit is uiteindelijk waar een werkgever naar kijkt en wat een werkgever belangrijk vindt.

Voordat je je sollicitatiegesprek hebt zoek ook wat op over de organisatie, hiermee bedoel ik niet gewoon dat je de website even geopend hebt, je moet iets zoeken waarop je kan inhaken tijdens het gesprek en laten blijken dat jij daar iets kan toevoegen in dat stuk. Dit komt vaak sterk over als je het goed uitvoert en laat sowieso blijken dat je graag met de organisatie meedenkt.

Altijd laten blijken dat jij de perfecte man bent voor de baan maar dat je alleen niet vaardigheid of kennis hebt van X maar je dit zo spoedig mogelijk laat bij spijkeren d.m.v. een cursus bijvoorbeeld en zo is het plaatje voor de werkgever compleet om je aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
Galinsky schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 20:10:
Wat je denk ik ook vergeet, en ik heb het nog niet terug gelezen. Vaak staan in sollicitaties erg veel kennis/vaardigheden beschreven. Je hoeft (vaak) niet alles te kunnen wat in de vacature staat maar je moet er wel affiniteit en raakvlakken hebben. Verder is het tijdens de sollicitatie jezelf goed en naar waarheid te verkopen. Na contract te hebben ondertekend kan je jezelf dan ook alvast goed inlezen op basis van wat de organisatie gebruikt qua tools e.d..

Bij een baan hoort ook gewoon inwerktijd en intensief leren.

Op zich kan het ook gewoon kwaad om alvast de richting die je op wilt te bepalen en daar een cursus in te volgen en daarin te certificeren. Brengt je ook weer even terug in de realiteit van werken/ leren. Komt ook goed over tijdens het solliciteren als je kenbaar maakt al met certificering X bezig te zijn en kan je uiteindelijk de certificering misschien halen op de kosten van de nieuwe baas.

Uiteindelijk heb je nu een gat in je CV, geen certificeringen, lastige onbekende medische situatie en zoals je tekst leest jezelf te weinig echt verkocht hebt. Dit moet je allemaal een beetje oppeppen, dit is uiteindelijk waar een werkgever naar kijkt en wat een werkgever belangrijk vindt.

Voordat je je sollicitatiegesprek hebt zoek ook wat op over de organisatie, hiermee bedoel ik niet gewoon dat je de website even geopend hebt, je moet iets zoeken waarop je kan inhaken tijdens het gesprek en laten blijken dat jij daar iets kan toevoegen in dat stuk. Dit komt vaak sterk over als je het goed uitvoert en laat sowieso blijken dat je graag met de organisatie meedenkt.

Altijd laten blijken dat jij de perfecte man bent voor de baan maar dat je alleen niet vaardigheid of kennis hebt van X maar je dit zo spoedig mogelijk laat bij spijkeren d.m.v. een cursus bijvoorbeeld en zo is het plaatje voor de werkgever compleet om je aan te nemen.
Ik heb nu al gesolliciteerd voor een traineeship en voor een functie bij de overheid en ik zag er nog 2 staan waar ik op zou kunnen solliciteren

Verder had ik nog wat andere lopen

Goede tips

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:22
Zelf ben ik na ruim 35 jaar in de grafische sector gewerkt te hebben 6 jaar geleden mijn baan kwijt geraakt. Door mijn dienstjaren had ik even tijd van het UWV.
Die tijd heb ik gebruikt door rond te kijken naar de mogelijkheden. Ik heb cursussen gevolgd in andere vakgebieden deels ook gefinancieerd door het UWV. Die hebben daar potjes voor.
Via het UWV kwam ik in aanraking met Talent4service. Dit bedrijf helpt o.a zij-instromers zoals ik, aan werk met opleiding. Ik ben opgeleid tot CV Service-monteur. Ik moest één dag in de week naar school hiervoor. Een volwaardige MBO-3 opleiding. Ik ben daar vorige maand voor geslaagd en werk ondertussen fulltime voor het bedrijf waar ik gedetacheerd was. Het werk is geweldig, de dagen vliegen om. Ik word btw in februari 60 jaar.
Wat ik ermee wil zeggen is dat waar een wil is, is een weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:54
Heb ook niet de illusie dat we in een utopie leven waar iedereen altijd de perfecte baan uitoefent die 100% bij hun idealen past. De overgrote meerderheid zal een baan hebben waar ze zonder al teveel spijt prima het aantal uren aan kunnen besteden wat ze nodig hebben om rond te komen.

Daarnaast kun je misschien eens kijken naar een baan in het middenoosten. Die oliestaten bulken van het geld en van wat ik heb gehoord, kun je daar een flink salaris krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:49

3DDude

I void warranty's

Knip

[ Voor 127% gewijzigd door Notna op 08-10-2023 23:43 . Reden: Dit voegt weinig toe op dit moment ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
Artwido schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 21:32:
Zelf ben ik na ruim 35 jaar in de grafische sector gewerkt te hebben 6 jaar geleden mijn baan kwijt geraakt. Door mijn dienstjaren had ik even tijd van het UWV.
Die tijd heb ik gebruikt door rond te kijken naar de mogelijkheden. Ik heb cursussen gevolgd in andere vakgebieden deels ook gefinancieerd door het UWV. Die hebben daar potjes voor.
Via het UWV kwam ik in aanraking met Talent4service. Dit bedrijf helpt o.a zij-instromers zoals ik, aan werk met opleiding. Ik ben opgeleid tot CV Service-monteur. Ik moest één dag in de week naar school hiervoor. Een volwaardige MBO-3 opleiding. Ik ben daar vorige maand voor geslaagd en werk ondertussen fulltime voor het bedrijf waar ik gedetacheerd was. Het werk is geweldig, de dagen vliegen om. Ik word btw in februari 60 jaar.
Wat ik ermee wil zeggen is dat waar een wil is, is een weg.
Ja dit klopt maar omdat ik in het buitenland woonde heb ik nergens recht op, behalve een bijstandsuitkering. Voor die bijstandsuitkering heb ik te veel spaargeld. Dus mooi dat het UWV allerlei potjes heeft voor mensen die in de WW zitten, maar ik heb helaas geen recht op WW. Ik moet het nou echt even zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
Kurkentrekker schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:33:
[...]

Dan kun je toch alsnog geluk gehad hebben met de hoogte van het salaris of de eisen die men stelde?

Als het geen geluk zou zijn, dan zou je hier toch ook binnen no time aangenomen worden? Waarom denk je dat dat uitblijft?
Ten eerste heb ik meer aan tips voor nu dan aan de discussie of ik geluk heb gehad of niet. Ten tweede zal geen enkel winstgevend bedrijf een salaris betalen dat hoger is dan marktconform voor een functie, dus als je een goed salaris hebt onderhandeld heb je dat gewoon goed gedaan en geen 'geluk'.

Dat ik nu niet precies zoveel kan verdienen is duidelijk maar mijn eis van ofwel een traineeship (met dus loon dat tegen minimum aan zit) ofwel modaal + lijkt me met mijn werkervaring niet onredelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip

[ Voor 94% gewijzigd door Notna op 08-10-2023 23:44 . Reden: Reageer niet of maak een TR aan. Dit helpt iig niet. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-09 00:11
sirdanilot schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 08:52:
[...]
Nou is game development wel een heel competitief veld want iedere nerd wil dat doen. Ik maak daar echt geen schijn van kans helaas.
Genoeg gaten in de markt op dat vlak, leer Houdini maar eens goed, mooi portfolio, netwerkje van game/film wereldje opzoeken, dan heb je zo 200k+ per jaar aan inkomsten. Je werkt dan wel voor bedrijven vooral uit het buitenland.
Kurkentrekker schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 10:30:
[...]

Totdat jij een bedrijf kunt overtuigen waarom je 40k+ waard bent
Hm bij het bedrijf waar ik werk (detacheerder) zit het hbo afstudeerder (embedded software engineer) salaris op 45.5k, ben je heel het jaar ingezet dan is het de bedoeling dat je persoonlijke bonus je 1e jaarsalaris omhoog bumpt tot minimaal 57.5k.

Je zou er wss ook kunnen komen met een goed portfolio aan embedded projecten, wat goede UML design projectjes/documentatie, twee interviews doorheen knallen en welkom.. dusja. Mijn referentiekader is "3.8-4.8k" is "starter" hier.

AI/data science, mobile development en web design verdient waarschijnlijk nog meer (iig het gras lijkt daar altijd groener als ik zo kijk). Een beetje java dev starter/medior kan in grote steden ook al gauw 75-85k+ krijgen (als je beetje goed zoekt).

Maar idd je moet er wel _iets_ voor kunnen (al is het niet altijd erg veel hoor...).

Werk iemand in de software voor minder, dan is mijn mening; misschien tijd om met de WG het salarispakket te bespreken :+

Misschien een avondstudie + kassabaan een idee? ICT Embedded Systems wordt iig wel als avondstudie gegeven.

Zonder HBO blijven vaak veel deuren (onterecht?) dicht, dus een (relevante) HBO(+) diploma opent wel deuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
grasmanek94 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 23:53:
[...]

Genoeg gaten in de markt op dat vlak, leer Houdini maar eens goed, mooi portfolio, netwerkje van game/film wereldje opzoeken, dan heb je zo 200k+ per jaar aan inkomsten. Je werkt dan wel voor bedrijven vooral uit het buitenland.

[...]

Hm bij het bedrijf waar ik werk (detacheerder) zit het hbo afstudeerder (embedded software engineer) salaris op 45.5k, ben je heel het jaar ingezet dan is het de bedoeling dat je persoonlijke bonus je 1e jaarsalaris omhoog bumpt tot minimaal 57.5k.

Je zou er wss ook kunnen komen met een goed portfolio aan embedded projecten, wat goede UML design projectjes/documentatie, twee interviews doorheen knallen en welkom.. dusja. Mijn referentiekader is "3.8-4.8k" is "starter" hier.

AI/data science, mobile development en web design verdient waarschijnlijk nog meer (iig het gras lijkt daar altijd groener als ik zo kijk). Een beetje java dev starter/medior kan in grote steden ook al gauw 75-85k+ krijgen (als je beetje goed zoekt).

Maar idd je moet er wel _iets_ voor kunnen (al is het niet altijd erg veel hoor...).

Werk iemand in de software voor minder, dan is mijn mening; misschien tijd om met de WG het salarispakket te bespreken :+

Misschien een avondstudie + kassabaan een idee? ICT Embedded Systems wordt iig wel als avondstudie gegeven.

Zonder HBO blijven vaak veel deuren (onterecht?) dicht, dus een (relevante) HBO(+) diploma opent wel deuren.
Dit lijkt me ook erg leuk, in eerste instantie zoek ik iets wat op mijn vakgebied aansluit maar anders misschien gaan kijken naar gamedevelopment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:35

Kheos

FP ProMod
sirdanilot schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:17:
[...]

Ik ben het in 5 jaar werken in ierland niet tegengekomen.
En voor hoeveel bedrijven heb je daar gewerkt?
Want wat je volgens mij zou moeten zeggen is 'hm, in dat ene bedrijf waar ik gewerkt heb deden ze niet aan Scrum (in hoeverre je daar mee in aanraking komt als pre-sales natuurlijk. Misschien deden ze dat daar wel degelijk, gewoon niet in jouw afdeling).
Maar jouw gedachten gang is: ik heb het in dat ene bedrijf niet gezien dus ze doen dat niet in Ierland dus da's enkel iets voor in Nederland en die gedachtengang is zo bizar. En die heb je wel op meer vlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
Kheos schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 00:18:
[...]

En voor hoeveel bedrijven heb je daar gewerkt?
Want wat je volgens mij zou moeten zeggen is 'hm, in dat ene bedrijf waar ik gewerkt heb deden ze niet aan Scrum (in hoeverre je daar mee in aanraking komt als pre-sales natuurlijk. Misschien deden ze dat daar wel degelijk, gewoon niet in jouw afdeling).
Maar jouw gedachten gang is: ik heb het in dat ene bedrijf niet gezien dus ze doen dat niet in Ierland dus da's enkel iets voor in Nederland en die gedachtengang is zo bizar. En die heb je wel op meer vlakken.
Meer dan één bedrijf en ben het nergens tegengekomen nee. Ook van anderen niet gehoord. Zal vast ergens in Ierland voorkomen hoor maar niet dat ik weet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
sirdanilot schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 08:52:
[...]

Oh een spelletje maken ? Dat heb ik wel eens gedaan game maker heette dat. Vooral nocode maar sommige dingen moet je dan wel een stukje programmeren awel dan Google ik hoe je dat doet en dan vogel ik het wel uit hoor.

Nou is game development wel een heel competitief veld want iedere nerd wil dat doen. Ik maak daar echt geen schijn van kans helaas.
Wat dit betreft heb je een punt imo, dat lijkt mij nou niet het veld waar je het makkelijkste even instroomt zonder enige achtergrond. Maar ook paar posts hierboven, valt mij wel vaak op dat op Tweakers de IT'ers stellen dat eigenlijk iedereen wel IT'er kan worden met een cursusje hier en daar. Als niet IT'er hoop ik toch dat het vakgebied meer voorstelt (al zou het wel mijn onderbuik gevoelens over kwaliteit van een hoop software verklaren).
sirdanilot schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 23:17:
[...]

Ten eerste heb ik meer aan tips voor nu dan aan de discussie of ik geluk heb gehad of niet. Ten tweede zal geen enkel winstgevend bedrijf een salaris betalen dat hoger is dan marktconform voor een functie, dus als je een goed salaris hebt onderhandeld heb je dat gewoon goed gedaan en geen 'geluk'.
Prima, maar dat kunnen we ook andersom gooien natuurlijk. Waarom willen die winstgevende bedrijven iemand met jou achtergrond niet €40k of meer betalen? Als je dat andere niet op geluk wil gooien, kan je dit ook niet op pech gooien.

En los van startsalarissen, als je in deze tijd met werkervaring en een WO opleiding, nul aan banen weet te vinden, dan moet je het toch ermee eens zijn dat je blijkbaar niet goed overkomt bij potentiele werkgevers? Zeker als eentje na een Teams gesprek zegt dat je niet "sociaal" genoeg bent, dan willen ze of een kut-excuus (en dat is mogelijk natuurlijk), of je komt wel echt niet positief over. En gezien dit topic + het FOK topic, zou optie 2 mij ook niet echt verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdanilot
Sissors schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 03:45:
[...]

Wat dit betreft heb je een punt imo, dat lijkt mij nou niet het veld waar je het makkelijkste even instroomt zonder enige achtergrond. Maar ook paar posts hierboven, valt mij wel vaak op dat op Tweakers de IT'ers stellen dat eigenlijk iedereen wel IT'er kan worden met een cursusje hier en daar. Als niet IT'er hoop ik toch dat het vakgebied meer voorstelt (al zou het wel mijn onderbuik gevoelens over kwaliteit van een hoop software verklaren).

[...]

Prima, maar dat kunnen we ook andersom gooien natuurlijk. Waarom willen die winstgevende bedrijven iemand met jou achtergrond niet €40k of meer betalen? Als je dat andere niet op geluk wil gooien, kan je dit ook niet op pech gooien.

En los van startsalarissen, als je in deze tijd met werkervaring en een WO opleiding, nul aan banen weet te vinden, dan moet je het toch ermee eens zijn dat je blijkbaar niet goed overkomt bij potentiele werkgevers? Zeker als eentje na een Teams gesprek zegt dat je niet "sociaal" genoeg bent, dan willen ze of een kut-excuus (en dat is mogelijk natuurlijk), of je komt wel echt niet positief over. En gezien dit topic + het FOK topic, zou optie 2 mij ook niet echt verbazen.
Klopt bij mij is het glas meestal helemaal leeg niet eens halfleeg eigenlijk. Maar ze zeggen ook dat je jezelf moet zijn op zo'n gesprek toch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:59

de Peer

under peer review

sirdanilot schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:45:
[...]

Klopt bij mij is het glas meestal helemaal leeg niet eens halfleeg eigenlijk. Maar ze zeggen ook dat je jezelf moet zijn op zo'n gesprek toch
Tsja niemand zit te wachten op iemand bij wie het glas altijd (half)leeg is. Dan word je niet aangenomen.
Ja je moet jezelf zijn, maar je instelling daar kun je aan werken. Als je thuis altijd boeren laat zou ik adviseren dat op een sollicitatiegesprek niet te doen, dan maar even niet jezelf zijn.

Wellicht niet accepteren dat het glas altijd leeg is bij jou, en daar wat mee doen.

[ Voor 7% gewijzigd door de Peer op 09-10-2023 10:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

sirdanilot schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 00:00:
[...]

Dit lijkt me ook erg leuk, in eerste instantie zoek ik iets wat op mijn vakgebied aansluit maar anders misschien gaan kijken naar gamedevelopment.
Even de harde realiteit onder ogen zien dat je geen vakgebied hebt. Je hebt een sales engineer functie gehad waar je met name aangenomen bent omdat je Nederlands spreekt. Met de inhoud heb je te weinig ervaring om er wat mee te kunnen, het klantcontact heb je grotendeels gemist en verkopen lijk je ook niet te kunnen. Dus nee, even lullig gezegd heb je gewoon geen vakgebied. Je zult vanaf nul moeten beginnen.

De uitdaging is dus kijken wat je leuk lijkt om de komende 30 jaar nog te gaan doen en dan uit te gaan zoeken hoe je daar terecht kan komen. Er zijn meer dan genoeg bedrijven in Nederland die aan traineeships doen, kijk welke tot interessante banen kunnen leiden en stuur ze allemaal een sollicitatie?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Laatst online: 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Dit topic gaat op slot omdat TS érg weinig (concrete) inzet laat zien en het topic aan de lopende band dreigt te ontsporen.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.