Moet zeggen, ben erg tevreden met de OnePlus Open tot nu toe. Heb hem sinds 29 dec en gelijk mee op vakantie meegenomen. Het enige wat ik kan opmerken was de standby accuduur op 4G/5G, was soms gewoon -6%/uur. Nu weer thuis en het is gewoon normaal, -1-1,5% op WiFi en -2,5% op 4G.
Wat foto's die ik genomen heb in Krakau en Warschau, zowel binnen als buiten met alle lenzen:
https://photos.app.goo.gl/8E6sJL3BxDMJZLwR6
Wat mijn bevindingen zijn: prettig kleurenprofiel (redelijk neutraal, maar niet saai), goede HDR, soms is de shutter lag te groot waardoor gezichten wazig zijn (actiemodus lost dit op, maar fotos zien er dan een heel stuk minder goed uit).
Vind de foto's in iedergeval niet slechter dan de Pixel 8 Pro die ik hiervoor heb gehad, net zoals de Honor Magic 5 Pro en Samsung Galaxy S23 Ultra. Video vind ik wel minder.
Vouw is wel wat erger geworden, maar is vrij logisch. De telefoon vouwt overigens nog volledig recht open, maar ben benieuwd hoe lang dat blijft. Bij de Samsung Folds (heb de 2 & 3 gehad) was dat na ongeveer 2 maanden niet meer.
Software is meer dan prima, geen lags oid, soms wat bugs. Wel sommige apps alleen in 60Hz, maar ik zie dat maar als batterijbesparing. Taakbalk onderin is erg handig. Apps zijn een stuk meer geoptimaliseerd tov de tijd van mijn Folds 2 & 3.