Ik heb zo een Ali case besteld met screenprotector. Op Amazon kon ik die alleen met ingebouwde stand vinden. En daar zit ik niet op te wachten. Helaas is de levering vertraagd, was ook wel te verwachten. Voorlopig dan maar voorzichtig doen met de bijgeleverde case.
Ik vind het primaire scherm wel erg krasgevoelig. Tot op heden zelden in mijn broekzak gehad en toch wat lichte krasjes. Als de ingebouwde case-screenprotector dat niet verhelpt zet ik er wel weer een vinyl screenprotector op. Dat ben ik toch gewend.
Verder past deze telefoon goed bij mij. Ik heb een Legion Y700 overwogen naast mijn Jelly Star en Tab S8 Ultra. In plaats daarvan toch maar deze telefoon gekozen naast de TS8U. Nog geen moment spijt van gehad.
Ik vind het primaire scherm wel erg krasgevoelig. Tot op heden zelden in mijn broekzak gehad en toch wat lichte krasjes. Als de ingebouwde case-screenprotector dat niet verhelpt zet ik er wel weer een vinyl screenprotector op. Dat ben ik toch gewend.
Verder past deze telefoon goed bij mij. Ik heb een Legion Y700 overwogen naast mijn Jelly Star en Tab S8 Ultra. In plaats daarvan toch maar deze telefoon gekozen naast de TS8U. Nog geen moment spijt van gehad.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aGlTsznmaUsnLLEb4qA2udbe.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jqvTw4JFN1beUeA2HiTCwLJK.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wAlFgCYLCmw4jZ9617Ua2dEB.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/JsZe3oKtMXBOhfyjfoUlxDZK.png?f=user_large)
/f/image/a7A2ojhGK1VhbqyAB9ADQ5lG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rg2jw9E9agRWPyPifn3rZN8U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t4s03sPjqJv3xgvMWkQ4SZvI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0myUQh1iLBnzT1QrAVP729rC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JaEUgPfCjzDwsioMdaL1gRaP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EfHgKI1kGs7vNUcx6Jzp2Pad.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/Cmtw8bmUix3DKTbXxtQbwYLu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eWCn1zeHkMaFc6FrVjICh9mi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oMQ4fNN9yZRMBoNyBm6ySRsL.jpg?f=fotoalbum_large)