Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Zojuist ontvangen. Ik ben aangenaam verrast.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d30cHaUqoPaHL3E_ABgf74BThik=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aGlTsznmaUsnLLEb4qA2udbe.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PQ8m3FPRZUVyDYOLTRtIZFNub1g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jqvTw4JFN1beUeA2HiTCwLJK.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e4rM747za5n7liuluW4GL0tq8IE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wAlFgCYLCmw4jZ9617Ua2dEB.jpg?f=user_large

https://a.aliexpress.com/_ExsZuBB

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
ik ga de mijne terug sturen, mooi toestel maar ik gebruik het binnen scherm eigenlijk helemaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:09
Helaas zijn er tijdens de 10e verjaardag geen leuke kortingen te scoren op de Oneplus Open. Ik had dat eigenlijk wel verwacht. Er is alleen de 'standaard' 200 euro korting, dat is een slechtere deal dan rond Black Friday. Wel jammer, de huidige prijs van meer dan 1400 euro vind ik echt te duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Die Bruine
Een Samsung 12GB/512GB kost 1359,-. De Google Flip kost je gemiddeld 1650,-. Te veel geld? Ja, daar kan ik in meegaan. Maar te duur, niet in vergelijking met de concurrentie. Er zijn nog twee goedkopere concurrenten Honor Magic en Find N2. En je zou op de N3 variant kunnen wachten met 12GB/256GB.
Ik ben persoonlijk wel nieuwsgierig naar de prijsontwikkeling de komende maanden. Zelf heb ik lang op de Google Flip gewacht. Vanwege de reviews en hoge prijs toch maar niet aangeschaft. Uiteindelijk niet de Samsung gekocht maar dit toestel. Ik kan mij goed voorstellen dat het niet voor iedereen de moeite waard is. Voor mij als mutlitasker die ook nog graag browsed is een foldable ideaal. En de verwachte vier jaar aan updates is de rede dat ik toch overstag ben gegaan over de aanschaf(sprijs). Ik hoop ook echt minimaal vier jaar met dit toestel te kunnen en wilen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Ben benieuwd of zo'n foldable scherm het wel 4 jaar volhoud, ik vind het ook een super toestel alleen idd dat binnen scherm is voor mij een beetje overkill, als ik hem 2 keer open op een dag is het veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
Waar vinden jullie de Open voor 1400? Ik zie die echt nergens voor dat bedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
ZFLaSH schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 10:44:
Waar vinden jullie de Open voor 1400? Ik zie die echt nergens voor dat bedrag.
200 euro korting op de OnePlus site + studentenkorting kom je uit op 1416. Evt CashbackXL oid krijg je nog 40 extra terug.

Alternatief zou zijn 1550 bij Mobiel.nl (50+ abo 7x12 +1466 toestel, evt nog 25 euro ING korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skindred
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-08 10:10
Ik kreeg hier net een leuke melding van de Tweakers Pricewatch:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8CnKMMS6b4Y1C8mCv6YWZKi4hHw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JsZe3oKtMXBOhfyjfoUlxDZK.png?f=user_large

Bij Coolblue te verkrijgen voor EUR 1599.
En bij OnePlus zelf ook (via mail):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZsnDxDttCbsJgeGnUU97Qi1qUOw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/a7A2ojhGK1VhbqyAB9ADQ5lG.png?f=fotoalbum_large

Bij Telenet hebben ze de prijs maar matig naar beneden gedaan, daar stond hij dacht ik eerder aan EUR 1399.
En nu aan EUR 1349.

[ Voor 8% gewijzigd door Skindred op 04-01-2024 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Helaas kun je de kortingen niet stapelen bij Oneplus. Dus in feite is dit dezelfde korting van 200 euro die vorige maand al gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Heeft iemand Google News Feed kunnen uitzetten op de Oneplus Open? (Helemaal.naar links swipen). Ik kan dit nergens vinden..

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik gebruik Nova Launcher op mijn apparaten. Ik scroll door zodra ik links of rechts swipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Die Bruine schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 05:00:
Ik gebruik Nova Launcher op mijn apparaten. Ik scroll door zodra ik links of rechts swipe.
Ik denk dat de vraag de standaard launcher betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baqsteen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:09
ken schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 00:38:
Heeft iemand Google News Feed kunnen uitzetten op de Oneplus Open? (Helemaal.naar links swipen). Ik kan dit nergens vinden..
Die optie is met de laatste software update uit het os gehaald. Enige mogelijkheid nu is om de Google app te verwijderen. Echt rete irritant dat ze de mogelijkheid hebben verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Die Bruine schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:33:
Een Samsung 12GB/512GB kost 1359,-. De Google Flip kost je gemiddeld 1650,-. Te veel geld? Ja, daar kan ik in meegaan. Maar te duur, niet in vergelijking met de concurrentie. Er zijn nog twee goedkopere concurrenten Honor Magic en Find N2. En je zou op de N3 variant kunnen wachten met 12GB/256GB.
Ik ben persoonlijk wel nieuwsgierig naar de prijsontwikkeling de komende maanden. Zelf heb ik lang op de Google Flip gewacht. Vanwege de reviews en hoge prijs toch maar niet aangeschaft. Uiteindelijk niet de Samsung gekocht maar dit toestel. Ik kan mij goed voorstellen dat het niet voor iedereen de moeite waard is. Voor mij als mutlitasker die ook nog graag browsed is een foldable ideaal. En de verwachte vier jaar aan updates is de rede dat ik toch overstag ben gegaan over de aanschaf(sprijs). Ik hoop ook echt minimaal vier jaar met dit toestel te kunnen en wilen werken.
Dat is toch de Chinese variant op de OnePlus Open maar dan met minder geheugen en opslagruimte? Mis je ook zaken als eSIM, Android Auto, Google Timeline, launcher kunnen aanpassen.

nieuws: OnePlus-oprichter bevestigt: OnePlus Open en OPPO Find N3 zijn hetzel...

[ Voor 12% gewijzigd door ocn op 13-01-2024 11:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vandeven66
  • Nu online
Moet zeggen, ben erg tevreden met de OnePlus Open tot nu toe. Heb hem sinds 29 dec en gelijk mee op vakantie meegenomen. Het enige wat ik kan opmerken was de standby accuduur op 4G/5G, was soms gewoon -6%/uur. Nu weer thuis en het is gewoon normaal, -1-1,5% op WiFi en -2,5% op 4G.

Wat foto's die ik genomen heb in Krakau en Warschau, zowel binnen als buiten met alle lenzen:
https://photos.app.goo.gl/8E6sJL3BxDMJZLwR6
Wat mijn bevindingen zijn: prettig kleurenprofiel (redelijk neutraal, maar niet saai), goede HDR, soms is de shutter lag te groot waardoor gezichten wazig zijn (actiemodus lost dit op, maar fotos zien er dan een heel stuk minder goed uit).
Vind de foto's in iedergeval niet slechter dan de Pixel 8 Pro die ik hiervoor heb gehad, net zoals de Honor Magic 5 Pro en Samsung Galaxy S23 Ultra. Video vind ik wel minder.

Vouw is wel wat erger geworden, maar is vrij logisch. De telefoon vouwt overigens nog volledig recht open, maar ben benieuwd hoe lang dat blijft. Bij de Samsung Folds (heb de 2 & 3 gehad) was dat na ongeveer 2 maanden niet meer.

Software is meer dan prima, geen lags oid, soms wat bugs. Wel sommige apps alleen in 60Hz, maar ik zie dat maar als batterijbesparing. Taakbalk onderin is erg handig. Apps zijn een stuk meer geoptimaliseerd tov de tijd van mijn Folds 2 & 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymous_T85
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-01 18:15
Op October 26 heb ik via Mobiel.nl mijn One plus open ontvangen. Helaas was mijn vreugde van korte duur. heb al jaren al one plus toestellen in bezit, En nooit geen enkel probleem ondervonden, Helaas was dit niet het geval met One Plus open. Naar ongeveer een maand vouwschade probleem, Netje gemeld en terug gestuurd voor reperatie, En ik kreeg een mail teruggestuurd van Phonelab met een foto die 100x is ingezoomd waarbij een hele lichte schade was te zien aan de zijkant van de mobiel ( niet het scherm voor de duidelijkheid}. En moeilijk te waarnemen met blote ogen,
En daardoor zou mijn de reperatie niet onder garantie vallen. Dus de telefoon hebben ze terug gestuurd zonder te maken. Maar na onderzoek is het duidelijk dat de schade totaal niks met de krasje aan de zijkant te maken heeft, want de probleem is de vouwschade, Ik heb de telefoon naar twee onafhankelijke gsm reperatie centrum gebracht en beiden hebben gemeld dat het een fabrieks fout is. In de vouw gedeelte. En ook op youtube heb ik videos gezien van mensen die hetzelfde probleem hebben

in het kort mijn verhaal, zal ook de foto's plaatsen.

wat raden jullie mij aan te doen, kan iemand mij hiermee helpen
En wat zouden jullie doen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l2lWjnHON1t04t6psFFqZt8lo7E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rg2jw9E9agRWPyPifn3rZN8U.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KwwVEvrv-C1TCPHRHwAmjA2QtKo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t4s03sPjqJv3xgvMWkQ4SZvI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-yicRvopq0yG1-jSv_fDR3kBNww=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0myUQh1iLBnzT1QrAVP729rC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Rechtstreeks contact opnemen met OnePlus, en hun reactie afwachten.
Of, als je 100% zeker bent van jouw zaak kun je het door een OnePlus-erkende reparateur laten onderzoeken en eventueel laten afhandelen. De kosten zul je helaas via een rechtzaak bij Mobiel.nl moeten verhalen.
Aan de andere kant, wanneer een OnePlus-erkende reparateur bevestigt dat het een fabrieksfout is, zou je Mobiel.nl in de gelegenheid moeten stellen om de schade te (laten) herstellen. Betaal je wellicht alsnog zelf voor de onderzoekskosten.

Je vroeg een mening, dit is wat ik zou doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft OxygenOS 14 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1520440557082509315

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:17
Als ik mijn Oneplus Open via een usb-kabel verbindt met de auto dan opent hij Android auto niet. Als ik daarna mijn oude Oneplus 8T verbindt dan opent de auto direct Android Auto.

Iemand anders daar ook last van?

Oneplus open -> Renault Talisman -> Andoid Auto X.

Emos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Je kunt hem geforceerd starten via app settings, app management en dan additional settings. Probeer het eens op die manier. En, controleer of de USB-verbinding niet op Charge only staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.501 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1542153345764950017

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

[IN ONLY] :/

Nog steeds geen Oxygen OS 14 buiten India...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

ocn schreef op maandag 4 maart 2024 @ 11:27:
[...]

[IN ONLY] :/

Nog steeds geen Oxygen OS 14 buiten India...
Andere regio's volgen altijd later, dan wordt de post bewerkt. En je kan Oxygen Updater proberen om 'm binnen te hengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:03
Die Bruine schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 05:00:
Ik ben heel benieuwd naar hoe Nova werkt op zo'n foldable, verlies je geen functionaliteit?
Op mijn Oppo (ook ColorOS) heb ik ook dat het scherm continu redrawt als je terug naar home gaat. Geen last van bij de OnePlus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
vandeven66 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 17:03:
...

Vouw is wel wat erger geworden, maar is vrij logisch. De telefoon vouwt overigens nog volledig recht open, maar ben benieuwd hoe lang dat blijft. Bij de Samsung Folds (heb de 2 & 3 gehad) was dat na ongeveer 2 maanden niet meer.

...
Wait, die vouw verandert in de loop der tijd? Dus wordt dan meer aanwezig???? :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

LaTiNo156 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:22:
[...]

Ik ben heel benieuwd naar hoe Nova werkt op zo'n foldable, verlies je geen functionaliteit?
Op mijn Oppo (ook ColorOS) heb ik ook dat het scherm continu redrawt als je terug naar home gaat. Geen last van bij de OnePlus?
Ik gebruikte op mijn vorige telefoons altijd Nova (Premium), maar op de Open heb ik die niet geïnstalleerd, en ik mis het ook niet.
Wat ik lees aan ervaringen is dat Nova niet helemaal ideaal werkt op de Open.
Op de Fold werkte hij overigens prima, dus voor foldables is het gewoon goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
ocn schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:22:
[...]

Ik gebruikte op mijn vorige telefoons altijd Nova (Premium), maar op de Open heb ik die niet geïnstalleerd, en ik mis het ook niet.
Wat ik lees aan ervaringen is dat Nova niet helemaal ideaal werkt op de Open.
Op de Fold werkte hij overigens prima, dus voor foldables is het gewoon goed te doen.
Wat ik voornamelijk waardeer aan Nova is dat je binnen de App drawer verschillende tabbladen kunt aanmaken en dat je apps die je al op je homescreen hebt staan daar onzichtbaar kan maken.
En groeperen met folders binnen die App drawer.
Ben bang dat je anders weer zo'n zooitje krijgt met 300 apps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Die Bruine
Volgens mij is de enige functionaliteit die ik mis met Nova, de app balk onderin. Vervelend als je wil mutitasken want dat kan niet meer vanaf de task bar. Als workaround gebruik ik de floating app drawer die je oproept met een swipe vanaf de zijkant. Ik ga eerst naar splitscreen en selecteer dan de apps die ik wil. Beetje omslachtig. Maar, liever deze workaround zodat ik Nova kan blijven gebruiken dan dat ik een task bar heb zodat ik sneller kan multitasken.

Over de rest kan ik weinig zeggen. Ik ben hardcore Nova Pro gebruiker. Eerste dat ik installeer op mijn devices. Ik weet niet wat ik mis of wat er andes werkt. Op die task bar na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skindred
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s31Ba16YWcD_DuN6oYEOIGSUChU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JaEUgPfCjzDwsioMdaL1gRaP.jpg?f=fotoalbum_large

Daar is ie dan, de officiële OTA upgrade naar Android 14!

[ Voor 21% gewijzigd door Skindred op 18-03-2024 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:29
Skindred schreef op maandag 18 maart 2024 @ 17:27:
[Afbeelding]

Daar is ie dan, de officiële OTA upgrade naar Android 14!
Hier nig niets binnen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Hier wel binnen. Paar subtiele toevoegingen, maar nog niks wereldschokkends gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
ocn schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:33:
Hier wel binnen. Paar subtiele toevoegingen, maar nog niks wereldschokkends gemerkt.
merk je een bepaalde snelheidstoename?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Rabbitto schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 11:33:
[...]

Hij was al snel. Nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandeven66
  • Nu online
Rabbitto schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 11:33:
[...]

Ik draai de Android 14 501 al een tijdje via India. De animaties zijn iets soepeler, maar er is weinig verschil.

Eigenlijk zie ik het wel als een compliment; ik heb nog nooit zo'n soepele android upgrade gehad. Vaak is er dan iets gebroken, zoals de accuduur. Maar die is ook helemaal identiek.

Offtopic; maar heeft iemand ook het probleem dat de snelheid op 5G erg laag is?
Ik heb het probleem dat ik op speedtests met 5G vaak maar de helft haal van 4G (thuis 5G 180Mbps, 4G+ 350Mbps). Op andere toestellen met dezelfde SIM is de snelheid juist hoger. Accuduur op 5G is ook veel slechter, veel minder last van gehad op andere 8Gen2 telefoons die ik gehad heb.

Verder vind ik de OPO eigenlijk perfect, goede accuduur, goede schermen, geen lag, goede camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik las op reddit wel dat sommige mensen een betere ervaring met Chrome hadden bij Android 14 met de OPO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.600 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1565347067927199748

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
Inmiddels binnen via ota.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Rabbitto schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 19:13:
[...]

Inmiddels binnen via ota.
Same. Fijn dat er nu toch twee updates in korte tijd zijn uitgekomen. Nu nog iets met AI.

[ Voor 4% gewijzigd door ocn op 09-04-2024 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dit topic is toch wat rustiger als ik zou verwachten, echter was ik benieuwd of mensen een advies voor mij hebben.

Ik heb al heel veel reviews bekeken en gelezen, maar ik blijf twijfelen tussen de Oneplus 12 of de Open. Zijn er mensen die zijn overgestapt vanaf de 10 of 11 naar de open?

Goede redenen om wel voor de open te gaan?

Open:
Groter scherm
Beter multitasken

12:
Sneller
Grotere batterij
Draadloos opladen
Helderder scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Voor de prijs van een Open heb je bijna(op zo'n 50 euro na) twee 12's. :-) Ik zou dan eerder twijfelen tussen een S24 Ultra en de Open of tussen de Z Fold 5 en de Open. Die zijn qua productiviteit toch wat beter vergelijkbaar. Als je de Open ziet als (gedeeltelijke) tablet of laptop vervanger en ook het kwetsbare scherm geen probleem vindt(omdat je de telefoon weer verkoopt binnen de garantie termijn) dan is een foldable een prima optie. Maar voor normaal gebruik zou ik gewoon de OnePlus 12 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:44
RepareerDroid schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 16:50:
Voor de prijs van een Open heb je bijna(op zo'n 50 euro na) twee 12's. :-) Ik zou dan eerder twijfelen tussen een S24 Ultra en de Open of tussen de Z Fold 5 en de Open. Die zijn qua productiviteit toch wat beter vergelijkbaar. Als je de Open ziet als (gedeeltelijke) tablet of laptop vervanger en ook het kwetsbare scherm geen probleem vindt(omdat je de telefoon weer verkoopt binnen de garantie termijn) dan is een foldable een prima optie. Maar voor normaal gebruik zou ik gewoon de OnePlus 12 kopen.
Helemaal mee eens. Als je geen specifieke usecase hebt voor de Open, dan zou ik voor de 12 gaan. Om Netflix oid te kijken scheelt het qua scherm niet veel (op de Open zijn er gewoon grote zwarte balken). Ik merk dat de telefoon sneller heet wordt, zeker met het grote scherm. Multitasken is inderdaad wel makkelijk, maar daarvoor zou ik niet 2x zoveel betalen.

Ik kom vanaf een OnePlus 9 PRO, qua snelheid en schermgrootte (voor Netflix) weinig verschil .... .zeker als je bedenkt dat het voorscherm op de Open een lagere resolutie heeft. Voor mijn werk heeft de Open wel voordelen en vandaar dat ik het toestel niet retour heb gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft een tijd geleden OxygenOS 14.0.0.702 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1582261434681655303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skindred
Die draait hier nu toch al een paar weken.
Vooral blij met de vorige update.

De gesture om je flashlight aan te zetten wanneer je scherm uitstaat, door volume down ingedrukt te houden, die vind ik alvast top!

In het algemeen eigenlijk nog steeds erg tevreden met mijn OP Open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 19:53
Heeft iemand ervaring met een goede case die hij/zij zou aanraden voor de OnePlus Open?
Ik vind in dit topic (trefwoord 'case') niet zo meteen iets.

Het voorste scherm is bij mij ook wat bekrast aan de randen door de huidige case. Gelukkig volgens mij alleen op de oorspronkelijke plastic cover; is ook aan vervanging toe.

Ongerelateerd: gebruikt iemand magnetische USB-C kabels? Zo ja, werkt dit met WARP charge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
CedricV schreef op zondag 21 juli 2024 @ 08:45:
Heeft iemand ervaring met een goede case die hij/zij zou aanraden voor de OnePlus Open?
Ik vind in dit topic (trefwoord 'case') niet zo meteen iets.

Het voorste scherm is bij mij ook wat bekrast aan de randen door de huidige case. Gelukkig volgens mij alleen op de oorspronkelijke plastic cover; is ook aan vervanging toe.

Ongerelateerd: gebruikt iemand magnetische USB-C kabels? Zo ja, werkt dit met WARP charge?
Ik gebruik de originele case die met de telefoon is meegeleverd, maar dan alleen de back cover. Ik heb heel wat cases gebruikt (voor mijn Samsung Folds), maar de plastic randjes voor de voorkant vind ik enorm irritant bij het swipen, en ze laten ook snel los.
Ik vind de meegeleverde case erg goed voor een gratis case, vergelijkbaar met cases waar je op Aliexpress 20 euro of zo voor betaalt. Die van de Samsung zijn beter, maar ja, daar moet je los zo 80 euro voor bijbetalen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricV
Ja, het gaat inderdaad over de front case waar ik me bij afvraag of er wat beter op de markt is.
Zonder case rondlopen vooraan vind ik wel dapper ;-)

De back-case is bij mij aan de onderkant op een gegeven moment kapot gegaan bij het openklappen.
Niet vallen ofzo, gewoon openklappen en het zat wss net niet goed op dat moment. Hoekje heeft daar losgelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik heb mijn telefoon een paar keer laten vallen helaas. De case heeft mijn telefoon goed beschermd. De case is inmiddels vervangen door hetexemplaar met standaard. Verkrijgbaar via dezelfde link. Ik heb tevens een koord bevestigd middels een textiel strip die je onderde case plaatst. Sindsdien heb ik de telefoon ook niet meer laten vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CedricV
Die Bruine schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:28:
Ik heb mijn telefoon een paar keer laten vallen helaas. De case heeft mijn telefoon goed beschermd. De case is inmiddels vervangen door hetexemplaar met standaard. Verkrijgbaar via dezelfde link. Ik heb tevens een koord bevestigd middels een textiel strip die je onderde case plaatst. Sindsdien heb ik de telefoon ook niet meer laten vallen.
Linkje is niet echt zichtbaar bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Zelf wel blij met deze https://a.aliexpress.com/_Ev57mDv

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Die Bruine
CedricV schreef op zondag 21 juli 2024 @ 19:49:
[...]

Linkje is niet echt zichtbaar bij mij...

Ik heb zowel met als zonder stand. Ik adviseer met stand. Ben er heel tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricV
Thx!
Ziet er inderdaad goed uit... vanavond eens bekijken om te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymous_T85
Helaas is mijn telefoon voor de tweede keer kapot gegaan. Ik wilde mijn telefoon openvouwen. Lukte niet, hoorde gewoon de scharnier kapot gaan. Wat een slechte toestel ongelooflijk! Slechate foldable phone. Of ik heb er 1 gekregen met een gekke fabrieks fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymous_T85
Ik ken mensen met Samsung fold nooit enige probleem al jaren. En hoor nu dat er open 2 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricV
Die Bruine schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 07:52:
[...]

Ik heb zowel met als zonder stand. Ik adviseer met stand. Ben er heel tevreden over.
Bedankt voor de tip!
Ik heb deze met stand gekocht maar achteraf pas beseft dat de stand in de "foute richting" werkt.
Ik vergrendel meestal het roteren. Moest er een shortcut (toestcombinatie) zijn om manueel het scherm een keer te roteren zou ik het misschien iets meer roteren.

Voegt wel wat grip achteraan toe maar ik zou persoonlijk zonder stand nemen.
Aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een case en een schermbeschermer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Die Bruine
De reden dat ik die met stand adviseer had ik er wel bij kunnen zetten. Die zonder stand heeft niet de inkepingen op het front. Dat is echt rete-irritant wanneer je swiped.

En @Anonymous_T85 , ik ken maar vier mensen met een OO. En die zijn nog allemaal tevreden. Wij zijn inmiddels ook al bijna een jaar verder, dus dat de 2 er komt is natuurlijk niet zo gek. Ik ben echt nog heel tevreden met mijn toestel. Enige minpunt(en) zijn de "zwakke" screenprotectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricV
Aah dat wist ik niet.
Ben nog steeds blij met de tip hoor.

De case is wat gewichtiger, klein beetje af en toe in de weg in vergelijking met de oorspronkelijke.
Met gewicht komt ook wel bescherming. De screen protector die geintegreerd is, is wel zalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:53
Dag allemaal,
Ik ben in het bezit van een OnePlus 8 pro. Naar volle tevredenheid.
Ondertussen heb ik een dual sim setup.

Wanneer ik vanuit de auto bel, gebruikt de auto mijn prive nummer en kan ik geen selectie doen met welk nummer er gebeld moet worden. Dit is een vervelende situatie want mijn werk contacten krijgen nu ook ongewenst mijn prive nummer.

Hoe kan ik instellen in de OnePlus dat bepaalde contacten automatisch via een vooraf gespecificeerde sim gaat bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Boomster schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 20:34:
Dag allemaal,
Ik ben in het bezit van een OnePlus 8 pro. Naar volle tevredenheid.
Ondertussen heb ik een dual sim setup.

Wanneer ik vanuit de auto bel, gebruikt de auto mijn prive nummer en kan ik geen selectie doen met welk nummer er gebeld moet worden. Dit is een vervelende situatie want mijn werk contacten krijgen nu ook ongewenst mijn prive nummer.

Hoe kan ik instellen in de OnePlus dat bepaalde contacten automatisch via een vooraf gespecificeerde sim gaat bellen?
Onder contacten kun je dit per contact instellen. Mijn telefoon staat op engels ingesteld. Als ik een contact selecteer kan ik rechtsboven, middels de drie puntjes, "set calling sim" selecteren. Als je dat niet hebt, gebruik je een andee contacts app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:53
Die Bruine schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 04:18:
[...]

Onder contacten kun je dit per contact instellen. Mijn telefoon staat op engels ingesteld. Als ik een contact selecteer kan ik rechtsboven, middels de drie puntjes, "set calling sim" selecteren. Als je dat niet hebt, gebruik je een andee contacts app.
Bedankt voor je reactie.

Helaas heb ik deze keuze niet. Ik zal dan voor een contacts app moeten gaan zoeken.
Heb je toevallig een idee welke (gratis) app dit kan?

Jammer.

[ Voor 15% gewijzigd door Boomster op 05-08-2024 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Boomster schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 16:45:
[...]

Bedankt voor je reactie.

Helaas heb ik deze keuze niet. Ik zal dan voor een contacts app moeten gaan zoeken.
Heb je toevallig een idee welke (gratis) app dit kan?

Jammer.
https://play.google.com/s...m.google.android.contacts

[ Voor 11% gewijzigd door Die Bruine op 05-08-2024 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Eindelijk weer een mooi OnePlus Open-alternatief imo:
Google Pixel 9 Pro Fold vs OnePlus Open

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ja, eindelijk te koop in Nederland, een andere fabrikant die begrijpt hoe fijn een buitenscherm is met een normale beeldverhouding.
Wel jammer dat je 264 euro per jaar moet gaan betalen om na het eerste jaar alle functies van je veel duurdere Pixel-telefoon te kunnen blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Leuk ding, maar volgens mij wel iets breder dan nodig.
Met de introductieaanbiedingen (incl abo) een stuk goedkoper dan de Open (geweest).

Fijn dat de concurrentie steeds groter word rond de foldables. Ik denk dat ik mijn Open nog wel een jaartje of 2 behoud, en dan zijn de volgende Foldables en AI-integratie toch weer een paar stapjes verder. Misschien een waterproof Open :-)

Ik kijk ook met jaloezie naar de Vivo X Fold 3 Pro https://www.vivo.com/en/products/x-fold3-pro
Perfecte form-factor, beste camera op een foldable, lichtste foldable, dunste foldable, waterdicht.
Alleen niet in Europa uitgebracht. Maar Vivo en OnePlus horen tot dezelfde groep, dus wellicht komen hun innovaties ook naar volgende Opens.

[ Voor 17% gewijzigd door ocn op 30-08-2024 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.830 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1671874773182840837

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Alleen voor India, blijkens de post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Of-Aaargh schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 08:34:
[...]

Alleen voor India, blijkens de post.
OnePlus begint vaak eerst bij India, daarna volgen andere regio's zoals EU, NA en global. De post wordt dan ook bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landenwater
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-02 15:56
One Plus Open. Ik weet het niet.

Ik heb een One Plus Open. Na enkele maanden bleek medio half juni dat het toestel niet volledig open klapte. Ik kon tot 160 graden open klappen maar ik had twee schermen zonder beeld. Aan de boven- en onderkant stak opeens wat plastic uit. De voorkant werkte nog wel. Maar ik ging weken op vakantie, wat te doen. Wie garandeerde mij dat de voorkant wel bleef werken?

Omdat ik dit rond 23:00 uur ontdekte en ik de dag erop voor een week op 10 voor zaken naar het buitenland ging, was ik gedwongen om een ander toestel te gaan gebruiken.

Na terugkomst onlangs heb ik het toestel naar de fabrikant in Nederland toegestuurd. Enkele dagen later heb ik het gerepareerd retour ontvangen. Het werkt dus weer.

Maar...... wat te doen? Opnieuw toestel overzetten naar de Open? Dat is meestal toch best veel werk, ondanks allerlei tooltjes die er zijn. Voor alle Apps weer werken ben je toch wel een tijdje verder.

Maar wie garandeert mij dat het toestel wat gerepareerd is niet na enkele maanden weer kapot gaat? Eerlijk gezegd heb ik mijn vertrouwen verloren in dit product. Van One Plus heb ik geen verklaring ontvangen wat er mis is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocn schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:54:
[...]
Ik kijk ook met jaloezie naar de Vivo X Fold 3 Pro https://www.vivo.com/en/products/x-fold3-pro
Perfecte form-factor, beste camera op een foldable, lichtste foldable, dunste foldable, waterdicht.
Alleen niet in Europa uitgebracht. Maar Vivo en OnePlus horen tot dezelfde groep, dus wellicht komen hun innovaties ook naar volgende Opens.
Vivo X Fold 3 Pro heeft buiten de "Chinese ROM" versie ook een "GLOBAL" versie.
Wat denk je van Honor Magic V3? (global versie is nu ook uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Verwijderd schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 08:33:
[...]

Vivo X Fold 3 Pro heeft buiten de "Chinese ROM" versie ook een "GLOBAL" versie.
Wat denk je van Honor Magic V3? (global versie is nu ook uit)
Ook de Honor Magic V3 komt helaas niet in Nederland uit. Dus dan moet je weer via een omweg proberen te importeren uit Duitsland, Frankrijk, Italie of Spanje. Honor levert niet vanuit die landen naar Nederland. Misschien dat bv. Belsimpel ze grijs gaat importeren, maar dan kost ie vast een stuk meer dan de 1699,- die je bij Honor zelf in Duitsland betaalt, en waar je ook nog gratis een Honor Watch krijgt.
[edit] Blijkbaar importeert Phonemarket ze ook, voor 1599,-. Zie pricewatch. Netjes. Uiteraard wel zonder cadeau, en ik weet niet welke versie dat is (EU of Global).

[ Voor 15% gewijzigd door Of-Aaargh op 07-09-2024 09:08 ]

• bobaphatt
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 18:36

bobaphatt

omelet DU fromage!

Ongetwijfeld goed bedoeld, maar hier is het forum niet de plek voor.

[ Voor 94% gewijzigd door rens-br op 19-09-2024 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.840 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1691450608604676100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Die Bruine
Helaas heb ik wat schade aan het binnenste scherm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QXNsZUzI_CGdxdai7u-iCIEFJ8g=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EfHgKI1kGs7vNUcx6Jzp2Pad.jpg?f=fotoalbum_medium

Ik zat in de auto op de passagiersstoel te typen. Telefoon dichtgeklapt en op schoot gehouden. Een uur later weer opengeklapt en toen had ik deze schade. Het lijkt wel alsof er in de telefoon, achter het scherm, iets zit dat uitsteekt.
Ik ben echt benieuwd hoe OnePlus hiermee omgaat. Ik heb een melding aangemaakt via de app. Even geduld nog dus. Er zit echt wel iets onder dat de schade heeft veroorzaakt. Op de kruising van de verticale en horizontale lijn.
Ik houd jullie op de hoogte👍🏾. Ik ben overigens nog steeds heel erg tevreden met dit toestel. Shit happens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

De OnePlus Open is nu ongeveer een jaar beschikbaar en ik had eigenlijk wel gehoopt wat meer te lezen over de duurzaamheid van deze telefoon. Het bericht van mijn voorganger doet niet veel goeds vermoeden helaas en op youtube en via google is niet heel veel te vinden helaas.

Nu zwarte vrijdag eraan komt zijn er misschien interessante aanbiedingen te verwachten voor de OPO .

Wat zijn de ervaringen van de tweakers met deze telefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skindred
spacer schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:51:
De OnePlus Open is nu ongeveer een jaar beschikbaar en ik had eigenlijk wel gehoopt wat meer te lezen over de duurzaamheid van deze telefoon. Het bericht van mijn voorganger doet niet veel goeds vermoeden helaas en op youtube en via google is niet heel veel te vinden helaas.

Nu zwarte vrijdag eraan komt zijn er misschien interessante aanbiedingen te verwachten voor de OPO .

Wat zijn de ervaringen van de tweakers met deze telefoon?
Werkt voor mij nog perfect zoals day 1.
Stock cover ook.
Stats van de Unfolded app:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GHiiEky7pZao5WWLrg8aYL49yBg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cmtw8bmUix3DKTbXxtQbwYLu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:44
Ik heb ook 0 problemen..... Alleen de stock schermfolie (voorzijde) is los gegaan. Binnenin nog perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 13:30
Hoi Hoi, sinds vandaag ook eigenaar van de oneplus open. Nu heb ik wel het gevoeld dat mijn meldingen niet direct doorkomen? Zijn er nog mensen met dit probleem of is er een manier om dit op te lossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
dauwie schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:35:
Hoi Hoi, sinds vandaag ook eigenaar van de oneplus open. Nu heb ik wel het gevoeld dat mijn meldingen niet direct doorkomen? Zijn er nog mensen met dit probleem of is er een manier om dit op te lossen?
Oneplus is vrij agressief in het laten slapen van apps om batterij te sparen. Wat je zou kunnen doen is de optimalisatie uit te zetten bij apps waarvan je in elk geval zo weinig mogelijk vertraging wil bij het ontvangen.
Intellingen - Batterij - Meer instellingen - Accuverbruik optimaliseren - en dan in de lijst bij de gewenste app kiezen voor 'Niet optimaliseren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.850 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1729127462966657029

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricV
Ik heb die versie al een week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jer0ne
  • Laatst online: 12-09 07:55
Ik had diverse hoesjes uitgeprobeerd voor de OnePlus Open.
Deze bevalt mij het beste:

https://nl.aliexpress.com...ljeH&gatewayAdapt=glo2nld

Vooral vanwege het ontbreken van de rand links op het voorscherm. Daarnaast voelt het materiaal goed aan.
Ook de aparte volume hard / zacht knoppen werken prima. De vingerafdruk ontgrendeling gaat bij dit hoesje gemakkelijker vanwege de uitsparing rondom de knop. Bij de originele OnePlus case en andere hoesjes verdwaalde mijn vinger vaak richting de volumeknop. Zie foto's, deze kant is niet goed zichtbaar op de Ali website :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qrMoN82Ccb0wGwvAe3No2oMWMNI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eWCn1zeHkMaFc6FrVjICh9mi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGzZHfXaFGyOblSw2-ZaX4kaQvA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oMQ4fNN9yZRMBoNyBm6ySRsL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:22
De OnePlus Open is weer verkrijgbaar bij Belsimpel in zowel groen als zwart. Ik had gewacht op een Open2 maar die kwam niet dit jaar. En waarschijnlijk komt deze er ook nooit meer als ik de berichten zo lees.

Ik heb nog de 7T Pro McLaren en wil een upgrade. Maar is het nog wel zinvol om de Open aan te schaffen omdat deze al in 2023 uitkwam?

Ik wil graag bij Oneplus blijven, net de Smartwatch3 aangeschaft en vind het concept van de Open erg aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
De Oneplus Open was een geweldig toestel toen ie uitkwam. En kan nog steeds mee met de beste vouwtelefoons. Het feit dat Samsung pas nu met de Fold 7 een serieuze concurrent in huis heeft, zegt wel iets.
De Oneplus Open is overigens al sinds release gewoon te koop op https://www.oneplus.com/nl.
De 1TB uitvoering kost daar nu 1299 euro, zonder inruil of kortingcodes die je ook nog kunt krijgen. Dat is ruim 1000 euro minder dan de Samsung Fold 7, en overigens ook 50 euro minder dan de 512GB uitvoering van de Oneplus Open bij Belsimpel.

[ Voor 9% gewijzigd door Of-Aaargh op 16-07-2025 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Ik vind de Fold 7 ook aardig aan de prijs. Helaas is bij de originele site van Oneplus de Crimson Shadow te krijgen die ik niet echt mooi vind. de groene (en zwarte) uitvoering kost bij Belsimpel €1349.
Vraag me alleen af hoe lang de Open nog de updates krijgt omdat deze al bijna 2 jaar op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
sonsan schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:32:
Ik vind de Fold 7 ook aardig aan de prijs. Helaas is bij de originele site van Oneplus de Crimson Shadow te krijgen die ik niet echt mooi vind. de groene (en zwarte) uitvoering kost bij Belsimpel €1349.
Vraag me alleen af hoe lang de Open nog de updates krijgt omdat deze al bijna 2 jaar op de markt is.
Van de website van Oneplus:
"Emerald Dusk & Voyager Black: Gegarandeerd 4 grote Android-updates en 5 jaar beveiligingsupdates" . Die is uit 2023, dus krijgt nog Android 18, plus tot 2028 beveiligingsupdates.
"Crimson Shadow: Gegarandeerd 3 grote Android-updates en 4 jaar beveiligingsupdates" . Die is uit 2024, ook nog twee jaar Android-updates en nog drie jaar beveiligingsupdates.

Wel wat korter dan Samsung telefoons.

Overigens : de verschillende kleuren betreffen alleen het kunstleer aan de achterkant. Als je een zwart hoesje er over doet zie je geen enkel verschil.

[ Voor 8% gewijzigd door Of-Aaargh op 16-07-2025 17:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sonsan
Tot 2028 vind ik wel prima. Wellicht is er dan tegen die tijd toch nog een Open2 te krijgen....
Ik verwacht met de Open wel een behoorlijke vooruitgang t.o.v. de 7T Pro.
Al met al nog wel een goede aankoop dus...(ondanks dat deze alweer bijna 2 jaar op de markt is)

Edit: besteld!

[ Voor 3% gewijzigd door sonsan op 16-07-2025 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Inmiddels de Open al in gebruik. Echt een verbetering t.o.v. de 7 T Pro! Ben er dan ook echt blij mee. Twijfelde even om voor de Samsung Fold 7 te gaan maar gezien de prijs en het feit dat de ‘vouw’ bij de 7 meer zichtbaar schijnt te zijn dan de Open toch maar bij Oneplus gebleven.
Waar ik wel problemen mee heb is het registreren van de vingerafdruk. Het duurt een hele tijd voordat dit afgerond kan worden. Soms ben je bijna klaar en dan kan je weer opnieuw beginnen…..Echt vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ Cruiser
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-09 09:53

FJ Cruiser

Sand Ladder

Mijn OPO is nu 1,5 jaar oud en nog steeds veel plezier mee. Nul problemen met schanier en schermen.

Al zit ik we af en toe te kijken naar nieuwere dunne telefoons:-). Maar de Fold7 vindt ik veel te duur en een te kleine accu. De Honor Magic V5 is nu te bestellen met global ROM, maar ik houd niet van hun software.

Ik geef mijzelf tot de kerst om te zien of OnePlus toch nog met een nieuwe klaptelefoon komt. Dan is het toestel 2 jaar oud. De batterij begint ook langzaam wat minder te worden (einde dag nog 15 tot 20%).

"Some people eat to live, others live to eat"

Pagina: 1 2 Laatste