Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 09:27
OnePlus Open
OnePlus staat bekend om zijn toewijding aan het leveren van krachtige smartphones met een sterke focus op technologische innovatie. Met de OnePlus Open brengen ze een nieuw toestel op de markt dat gericht is op de open-source gemeenschap en gebruikers die graag meer controle over hun apparaten willen hebben.

Betrouwbare Prestaties

Met een krachtige Snapdragon-processor en voldoende RAM levert de OnePlus Open betrouwbare prestaties voor dagelijkse taken, zoals surfen op het web, sociale media, en het draaien van apps.
Community Betrokkenheid

Een van de hoogtepunten van de OnePlus Open is de betrokkenheid van de gemeenschap bij de ontwikkeling ervan. OnePlus heeft samengewerkt met open-source ontwikkelaars en gebruikers om feedback te verzamelen en functies te implementeren die door de community worden gewaardeerd.
Hardware Specificaties
- **Processor:** Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2
- **RAM:** 8 GB / 12 GB (afhankelijk van de variant)
- **Opslag:** 128 GB / 256 GB UFS 3.1-opslag
- **Scherm:** 6.3 en 7.82 -inch AMOLED-scherm met een hoge resolutie en een verversingssnelheid van 120 Hz
- **Batterij:** 4.800 mAh met ondersteuning voor snel opladen van 65 watt
- **Besturingssysteem:** Android 14

Camera Specificaties:

- **Hoofdcamera:** Triple-camera-opstelling met een 48 MP primaire sensor, 64 MP ultragroothoeklens en een 48 MP telelens met optische beeldstabilisatie (OIS)
- **Functies:** Nachtmodus, 4K video-opname, en AI-beeldverbeteringstechnologieën

Connectiviteit en Beveiliging:

- **5G-connectiviteit:** Ondersteuning voor 5G-netwerken voor ultrasnelle datatransmissie

Andere Kenmerken:

- **Audio:** Stereo luidsprekers met Dolby Atmos-ondersteuning
- **Connectiviteit:** USB-C-poort, NFC, en Bluetooth 5.2
- **Bouw:** Hoogwaardige materialen zoals aluminium en glas met water- en stofbestendigheid (IP68)
- **Afmetingen:** Afmetingen en gewicht kunnen variëren afhankelijk van het model

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SZo6Nu_b-FF7nGjPvexRtcc9oaY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h1DDIgpA7t593ePLIvuahKfJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door DeJurist op 03-10-2023 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
Ik ga hem sowieso halen. Deze foldable is alles wat ik in een smartphone zoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Je kunt nu 99 € betalen voor 250 € korting op de nog onbekende prijs... Bijzonder zullen we maar zeggen 😅

https://www.oneplus.com/nl/oneplus-open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
Ik heb al aanbetaling gedaan. Die €250,- korting plus de earbuds maken het een goede deal. Zolang het onder de €1700,- blijft. Anders annuleer ik het gewoon weer.

De crease is beter dan op de Samsung Fold 5. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MxPzIDJUW_GigQfj9KJOFWXJwO8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ryJbxxPCCAOHsjPc2V1KMPPN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door DeJurist op 12-10-2023 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-07 21:54
Nieuwe video van Michael Fischer over de Open. Btw, early bird is gesloten.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vVojXHr7K8KxF-2vYD49ix0ymHQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/njNNY4CcocZaixObLXEKMqnj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X7IHo1c8ES4jt5kt-iAMuLi3Hlc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BIvUNSwzX7VSTktpIpbO42Gi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F8pR54maYAAIKtn?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
Oppo Find N2 vs Find 3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ojTRPpvtq2neqObV3j8PyooWOQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Xj8i9CXHSCOvFMbs5j0cXIY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HQD0j52kbga-alMX6w7d0J1Ocm8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EwqYSJpUv68Yh7gbIBsgHYJa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En al online bij KPN. Lijkt erop dat we hier alleen 512GB-versie gaan zien...

EDIT: Alleen de 16/512GB versie in het groen komt hier uit voor 1799 euro.

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 19-10-2023 17:05 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Wat een prijzen 🫨

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben gecharmeerd. Ik zie bij zowel KPN als bij Mobiel.nl dat ze alleen de groene hebben. Komt de zwarte niet hier uit?

Edit:
Op de OnePlus website is ook alleen maar de groene te zien. Jammer, weer verder wachten op de volgende foldable.

[ Voor 34% gewijzigd door dreester op 19-10-2023 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 08:13

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Review van Marques Brownlee.

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
dreester schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 17:54:
Ik zie bij zowel KPN als bij Mobiel.nl dat ze alleen de groene hebben. Komt de zwarte niet hier uit?
Twee posts boven je... Nee :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
Goedkoper dan de iPhone 15 Pro Max met dezelfde opslag, maar met een veel groter scherm (wanneer je gebruik maakt van de pre-order korting).

[ Voor 7% gewijzigd door DeJurist op 19-10-2023 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
DeJurist schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 23:02:
[...]

Goedkoper dan de iPhone 15 Pro Max met dezelfde opslag, maar met een veel groter scherm (wanneer je gebruik maakt van de pre-order korting).
Goedkoper? €1799 vs iPhone 15 Pro Max 512gb €1729..
De early aanbiedingen zijn toch 'uitverkocht'?

[ Voor 6% gewijzigd door 038Robijno op 20-10-2023 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skindred
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-06 15:05
Weet iemand of je nu bij de OnePlus Open eindelijk een VAT factuur kan krijgen via de OnePlus Shop?
Ik koop namelijk zakelijk en wil natuurlijk graag de VAT recupereren.

Anders koop ik em wel bij Coolblue, zij bieden de OnePlus Open ook aan.

Edit: Hoe zit dat verder met garantie? Aangezien je dacht ik nog steeds rechtstreeks uit China koopt?
MKBHD had bob al Dead Pixels na 3 weken gebruik...

[ Voor 28% gewijzigd door Skindred op 20-10-2023 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
038Robijno schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 00:00:
[...]

Goedkoper? €1799 vs iPhone 15 Pro Max 512gb €1729..
De early aanbiedingen zijn toch 'uitverkocht'?
Nee, tot vandaag kan je er nog gebruik van maken waardoor de telefoon €1549 kost. Wat gewoon de laagste prijs is voor een foldable in Europa. Plus ook nog de goede oortjes van OnePlus, ter waarde van €179,- wat je met gemak voor €125 kunt doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2003
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-12-2024
Skindred schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:03:
Weet iemand of je nu bij de OnePlus Open eindelijk een VAT factuur kan krijgen via de OnePlus Shop?
Ik koop namelijk zakelijk en wil natuurlijk graag de VAT recupereren.

Anders koop ik em wel bij Coolblue, zij bieden de OnePlus Open ook aan.

Edit: Hoe zit dat verder met garantie? Aangezien je dacht ik nog steeds rechtstreeks uit China koopt?
MKBHD had bob al Dead Pixels na 3 weken gebruik...
Gewoon factuur met NL btw nummer welke je kan downloaden van je order pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skindred
tweaker2003 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:22:
[...]

Gewoon factuur met NL btw nummer welke je kan downloaden van je order pagina.
Dan moet daar wel 21% BTW op staan.
En da's nu net hetgeen ik betwijfel.

Zal het wel van mijn inkomsten kunnen aftrekken, maar eigenlijk wil je ook die 380 terugvorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
DeJurist schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:37:
[...]

Nee, tot vandaag kan je er nog gebruik van maken waardoor de telefoon €1549 kost. Wat gewoon de laagste prijs is voor een foldable in Europa. Plus ook nog de goede oortjes van OnePlus, ter waarde van €179,- wat je met gemak voor €125 kunt doorverkopen.
Ik heb zojuist een nieuwe zwarte Fold5 512gb besteld.. toch een beter gevoel bij.
En dat voor €1369 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Skindred schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:27:
[...]

Dan moet daar wel 21% BTW op staan.
En da's nu net hetgeen ik betwijfel.

Zal het wel van mijn inkomsten kunnen aftrekken, maar eigenlijk wil je ook die 380 terugvorderen.
ik heb vervangende oordopjes gekregen van oneplus.

op de factuur is in elk geval wel ruimte voor een 21btw regel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D-DRFLGIyh-2kXJE2qWbJ2qnzSg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/afQvSzdRhYoBeCOAMEWrjZkz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door jack zomer op 20-10-2023 23:59 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skindred
jack zomer schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 23:58:
[...]

ik heb vervangende oordopjes gekregen van oneplus.

op de factuur is in elk geval wel ruimte voor een 21btw regel

[Afbeelding]
Thanks!

Interessant dat op de invoice "Refelection Investment B.V." staat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O-XrYOukUexwrP-Vgh1f3jt_dT0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UdnNrjAJRamjwEoBxAqjSvRo.jpg?f=fotoalbum_large

Na het plaatsen van mijn bestelling stond er helaas wel expliciet bij Belasting 0.
Dus heb het order maar terug geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:13
Dit is toch wel de beste Fold van het moment met bruikbaar voorscherm en opvouwbaar scherm met minimale kreukel. Daar kan Samsung nog wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
NeWSJuNK schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 17:41:
Dit is toch wel de beste Fold van het moment met bruikbaar voorscherm en opvouwbaar scherm met minimale kreukel. Daar kan Samsung nog wat van leren.
Maar geen enkele accessoires voor te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:54
038Robijno schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 19:07:
[...]

Maar geen enkele accessoires voor te verkrijgen.
Dat hoeft ook niet meteen. Je krijgt gratis bij de prijs inbegrepen accessoires in de doos erbij: oplader, hoesje, screenprotector. Wat tegenwoordig maar weinig andere telefoonfabrikant meer doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Of-Aaargh op 23-10-2023 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Mij is niet helemaal duidelijk hoe je kunt meedoen aan de tweede campagne van de Early Bird kortingsactie die tot eind vandaag loopt:

"Campagneduur: 20 oktober, 16:46 uur PM CEST - 23 oktober, 16:46 uur PM CEST, 2023.

1. De prijs van de OnePlus Open wordt tijdens deze fase bekendgemaakt.

2. Betaal het resterende saldo binnen de aangegeven termijn. Als u het resterende bedrag niet voor de vervaldatum betaalt, wordt uw gereserveerde bestelling, inclusief de korting van €250 en het gratis cadeau, geannuleerd en wordt de aanbetaling binnen 1-3 werkdagen terugbetaald aan de rekening waarmee de betaling is uitgevoerd."

Ik heb gisteren een Oneplus Open besteld (met achteraf betalen). Als ik wil betalen, wordt de korting niet verrekend. Ik moet dan het volledige bedrag betalen. Hoe krijg ik dan die 250 euro korting? Wordt die terugbetaald? Ik heb er ook maar alvast een bericht aan de support desk aan gewaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:01

Christiano007

Ich bin der champion

Ze hebben het online over 250 korting + inruil telefoon. Maar die laatste optie zie ik helemaal niet, is dit weer iets voor de US alleen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Of-Aaargh schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 07:05:
[...]

Dat hoeft ook niet meteen. Je krijgt gratis bij de prijs inbegrepen accessoires in de doos erbij: oplader, hoesje, screenprotector. Wat tegenwoordig maar weinig andere telefoonfabrikant meer doen.
Mag toch wel hopen dat er snel accessoires beschikbaar komt?
Anders is er weinig kans voor een goede doorverkoop straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Hoe zit het eigenlijk met het vervangen van de screenprotector aan de binnenkant? Bij Samsung kan je zo ergens naar binnen lopen om het te laten vervangen óf zelf een nieuwe screenprotector kopen en plakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miguel84
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik heb mijn early bird korting (€250,-) laten vervallen vandaag. Toch nog teveel geld, en bovendien bij verschillende providers kun je hem ook aanschaffen met ongeveer dezelfde korting . Had van te voren gehoopt, dat ik mijn huidige OnePlus 9pro kon inruilen voor extra korting, maar dat programma staat kennelijk tijdelijk dicht.

Blijft wel een mooie telefoon, dus even in de gaten houden hoe de prijs zich ontwikkelt. Wellicht met Black Friday nog een leukere deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ik heb mijn bestelling ook geannuleerd. Ik kan het niet over mijn hart te krijgen om fiks meer te moeten betalen dan voor een Samsung Fold 5. Inderdaad maar even kijken of er een leuke Black Friday aanbieding komt. Want de Oneplus lost wel mijn grote irritatie bij de Samsung Folds op: het veel te smalle buitenscherm dat het voor mij bijna onbruikbaar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik heb het toestel wél besteld zonet bij coolblue..
Heb een nieuw toestel voor weinig gekocht bij Belsimpel.nl, zodat ik de extra €200 inruil korting krijg + de waarde van het toestel.

Dus krijg minimaal €150 euro korting op de prijs van €1799,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Via Telenet is hij 1399 euro. (400 euro korting)

https://www2.telenet.be/r...us%20Open%20512GB%20Green

[ Voor 55% gewijzigd door CK3v1N op 24-10-2023 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03:34
Ik moet eerlijk zeggen dat het toch wel begint te kriebelen. Momenteel de S23 Ultra maar ik ben toch heel nieuwsgierig naar de Foldable. En dan denk ik dat de open voor mijzelf de beste optie zou zijn. Ik hou even jullie ervaringen in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
En allebei uitverkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
Mijn OnePlus Open wordt hoogstwaarschijnlijk morgen bezorgd. Heb inmiddels een track and trace en het toestel heeft het magazijn al verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Ik kan die nog altijd bestellen hoor. Wanneer je hem gaat krijgen is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
CK3v1N schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 07:19:
[...]

Ik kan die nog altijd bestellen hoor. Wanneer je hem gaat krijgen is een ander verhaal.
Ik krijg toch echt de melding "Dit toestel is niet meer beschikbaar in onze webshop". Misschien omdat ik niet in België woon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
DeJurist schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:01:
Mijn OnePlus Open wordt hoogstwaarschijnlijk morgen bezorgd. Heb inmiddels een track and trace en het toestel heeft het magazijn al verlaten.
Inmiddels al binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Of-Aaargh schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 07:23:
[...]

Ik krijg toch echt de melding "Dit toestel is niet meer beschikbaar in onze webshop". Misschien omdat ik niet in België woon?
Goed mogelijk. Ik ben zelf Telenet klant en kan hem bestellen. Ik wacht wel nog even af tot de gewone consument hem FF in handen heeft. Al die Tech YouTubers zijn toch met een korrel zout te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PedroBee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-07-2024
Binnen.. Alles overgezet van OP11 en mooi werkend. Blij mee :)

Bijgeleverde cover past goed, maar voelt nog wat fragiel. Hoop op snel iets beters te vinden wat meer bescherming biedt. Sta open voor suggesties :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentbosch
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07 17:13
PedroBee schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:17:
Binnen.. Alles overgezet van OP11 en mooi werkend. Blij mee :)

Bijgeleverde cover past goed, maar voelt nog wat fragiel. Hoop op snel iets beters te vinden wat meer bescherming biedt. Sta open voor suggesties :|
Hier is het toestel gisterenmiddag ook binnengekomen via mobiel.nl. Eerste indruk is goed, zeker voor iemand die eigenlijk alleen maar iPhone is gewend. Een foldable trok me al wat langer; Apple laat vooralsnog op zich wachten en de Fold is m.i. echt te smal qua coverscreen. De Open voelt wat dat betreft goed aan qua formaat. Deze Open mag zich nu als werktelefoon ernaast bewijzen, ook om te kijken of Android een beetje bevalt :P

Wat betreft het meegeleverde hoesje, ben ik het met je eens dat die wat losjes en fragiel aanvoelt. Toch in ieder geval de voorkant, die lijkt er ook niet helemaal omheen te klikken in één hoekje en ik ga op dit scherm niet doordrukken.

Voor het coverscreen kon ik nog geen screen protector vinden. Een paar op Amazon die half tot eind november leverbaar zijn, maar verder nog niks. Iemand tips? Indien mogelijk een scherm met privacy filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
vincentbosch schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:46:
[...]

Voor het coverscreen kon ik nog geen screen protector vinden. Een paar op Amazon die half tot eind november leverbaar zijn, maar verder nog niks. Iemand tips? Indien mogelijk een scherm met privacy filter.
Voorlopig kun je toch vooruit met de af-fabriek aangebrachte screenprotector? Of is die zo slecht dat je 'm eigenlijk direct wil verwijderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeJurist
038Robijno schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:10:
[...]

Inmiddels al binnen gekregen?
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/509G8X88/RDT-20231027-1748056647661443657015060.png

[ Voor 14% gewijzigd door DeJurist op 27-10-2023 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De Open lijkt stylus ondersteuning te hebben, specifiek met de Oppo Pen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vincentbosch
Of-Aaargh schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:49:
[...]

Voorlopig kun je toch vooruit met de af-fabriek aangebrachte screenprotector? Of is die zo slecht dat je 'm eigenlijk direct wil verwijderen?
Uit de reviews dacht ik op te maken dat enkel het scherm aan de binnenkant een af-fabriek protector heeft (die je bovendien de eerste twee jaar kosteloos kunt laten vervangen bij beschadigingen). Net zag ik een YouTube-filmpje van iemand die ook een protector aan de voorkant verwijderde. Heb het hoesje aan de voorkant even verwijderd en het lijkt er inderdaad op dat er standaard aan de voorkant ook een screen protector op zit. Geen idee of die dan ook onder de 'vervang-garantie' valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-06 12:34

Garrett

Watercooler

Sopiguard skin voor de OnePlus Open:
https://sopiguard.com/pro...os=1&_sid=bb009f495&_ss=r

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
vincentbosch schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:34:
[...]

Uit de reviews dacht ik op te maken dat enkel het scherm aan de binnenkant een af-fabriek protector heeft (die je bovendien de eerste twee jaar kosteloos kunt laten vervangen bij beschadigingen). Net zag ik een YouTube-filmpje van iemand die ook een protector aan de voorkant verwijderde. Heb het hoesje aan de voorkant even verwijderd en het lijkt er inderdaad op dat er standaard aan de voorkant ook een screen protector op zit. Geen idee of die dan ook onder de 'vervang-garantie' valt
Gaat de folie op het voorste scherm niet los aan de zijkanten, als je de orginele hoesje gebruikt? Zag op een filmpje namelijk dat iemand een soort van luchtbel aan de zijkant had met orginele case..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PedroBee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-07-2024
038Robijno schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:42:
[...]

Gaat de folie op het voorste scherm niet los aan de zijkanten, als je de orginele hoesje gebruikt? Zag op een filmpje namelijk dat iemand een soort van luchtbel aan de zijkant had met orginele case..
Ja, bij mij laat de protector van frontscreen wel wat lossig aan de rand.. Af en toe wat anduwen met nagel.. Zien wat het doet.

Ook sluit de case op het voorscherm niet mooi, lijkt een hoekje open te blijven.. Jammer, maar wachten is op betere.

Overigens nog steeds erg tevreden.. Mooi ding _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door PedroBee op 29-10-2023 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik dit toestel houd..
Twijfel over de bouwkwaliteit van het binnenste scherm, of de folie net zo sterk is
Als de Fold 5, of dat het minder is dan de Fold 5.

Anders wordt het toch weer een iPhone 15 pro max helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:51
Ben ook van plan om deze te halen.

Wilde eerst een Pixel8Pro halen. Maar haak steeds meer en meer af van die.

En wil eigenlijk iets wat niet vele hebben nog en dat is dus een foldable.

Tot nu toe hoe is deze voor de mensen die al ervaring mee hebben

[ Voor 15% gewijzigd door theduke1989 op 29-10-2023 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
theduke1989 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 19:42:
Ben ook van plan om deze te halen.

Wilde eerst een Pixel8Pro halen. Maar haak steeds meer en meer af van die.

En wil eigenlijk iets wat niet vele hebben nog en dat is dus een foldable.

Tot nu toe hoe is deze voor de mensen die al ervaring mee hebben
Zeer mooi en gave toestel.. ook de software is erg fijn en de batterij is ook goed te noemen.
De camera is voor een Foldable erg goed.

Maar, ik heb het toestel omgeruild voor een nieuwe IPhone 15 pro max 512gb.. de reden is dat ik erg twijfel of de binnenkant screenprotector het wel lang gaat volhouden, bedoel dus of het loslaat.
Er zijn ook zeer weinig accessoires te koop.

Verder een leuk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
Dit is de beste foldable die ik tot nu toe heb gehad (Galaxy Fold 2 en 3, Oppo Find N2). Het scherm is geweldig en het multitasken geniaal. Echt tevreden met dit toestel. Alleen de aluminium bezels zijn zeer krasgevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
DeJurist schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 20:25:
Dit is de beste foldable die ik tot nu toe heb gehad (Galaxy Fold 2 en 3, Oppo Find N2). Het scherm is geweldig en het multitasken geniaal. Echt tevreden met dit toestel. Alleen de aluminium bezels zijn zeer krasgevoelig.
Dus opvallend meer krasgevoelig dan de Galaxy Fold 3? Ik heb die gehad, en die was niet krasgevoeliger dan bijvoorbeeld een S22 of (Alu) Iphone. Dus wellicht dat het komt doordat de Open een titaniumlegering gebruikt voor de randen, net als de Iphone 15 Pro? Ik hoor daarover ook verhalen over krasgevoeligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentbosch
038Robijno schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:42:
[...]

Ik heb nog niet gezien dat de folie loslaat, omdat het meegeleverde hoesje er precies overheen valt. Ik hoop dat die de folie dan ook op z'n plek houdt.

Wat betreft de opmerking dat het meegeleverde hoesje voor de frontscreen niet helemaal lijkt te passen in één hoekje, deel ik die volledig. Ook kun je het binnenste deel bij openklappen bewegen, omdat dit maar een dunne plastic strip is. Dat voelt wel erg fragiel aan (het hoesje om de voorkant, niet het toestel zelf).

Tot op heden geen rare dingen gemerkt met het binnenste scherm. Mocht die screenprotector loslaten, kun je die gratis bij Oneplus laten vervangen, dus dat zie ik t.z.t. wel weer. Vooralsnog is het een toestel dat degelijk aanvoelt en erg vlot is in gebruik. Ik ben positief verrast. Nu alleen nog een mogelijkheid om iCloud Keychain op Android te hebben :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hier ook eens mee aan de slag:
OnePlus Open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
De eerste Black Friday-actie van Oneplus is al begonnen, mailing hierover gekregen. Met de coupon
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
krijg je 250 euro korting bij het afrekenen. Het leuke is dat deze korting ook werkt in het kortingsprogramma voor studenten en medewerkers in het onderwijs. Dus korting op korting.
Ik heb dus maar een bestelling geplaatst. Ik had mezelf voorgenomen dat de prijs van de Open minimaal 400 euro zou moeten zakken voordat ik het toestel zou overwegen. De prijs van eur 1369,10 die ik nu betaal (inclusief gratis Buds Pro 2R) vind ik wel redelijk voor dit toestel. Iets goedkoper dan de Samsung Galaxy Fold 5 (de 512GB versie is op dit moment rond de 1400 euro), zoals het hoort voor een 'flagship killer'.

[ Voor 3% gewijzigd door Of-Aaargh op 03-11-2023 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skindred
Hmm, hier is iets vreemd gaande.

Bij Telenet is de listing volledig verdwenen.

Proximus biedt hem sowieso niet aan.

Coolblue biedt hem niet meer aan, niet in BE en niet in NL (komt ook niet meer voor in hun zoekresultaten).
Je kan wel nog naar de pagina's gaan, maar daar staat hij als online uitverkocht.

https://www.coolblue.nl/p...-open-512gb-groen-5g.html
https://www.coolblue.be/n...-open-512gb-groen-5g.html

Is hij in Nederland elders wel nog vlot te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentbosch
Skindred schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 11:16:

Coolblue biedt hem niet meer aan, niet in BE en niet in NL (komt ook niet meer voor in hun zoekresultaten).
Je kan wel nog naar de pagina's gaan, maar daar staat hij als online uitverkocht.

Bij mobiel.nl is hij op moment van schrijven in ieder geval bestelbaar en status "Op voorraad"
https://www.mobiel.nl/sma...en&opslagcapaciteit=512gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Bij Oneplus zelf is ie ook gewoon te koop, wel pas levering over een week of drie. Bij KPN ook op voorraad (eur 1542,41 bij 1-maand abonnement), levering in twee dagen.
Bij Telenet was de voorraad vorige week al uitverkocht, dus niets vreemds daar.

[ Voor 22% gewijzigd door Of-Aaargh op 03-11-2023 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Skindred schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 11:16:

Valt wel nog te bestellen bij Telenet. Maar wanneer je hem krijgt dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2003
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-12-2024
vincentbosch schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 22:38:
[...]

Ik heb nog niet gezien dat de folie loslaat, omdat het meegeleverde hoesje er precies overheen valt. Ik hoop dat die de folie dan ook op z'n plek houdt.

Wat betreft de opmerking dat het meegeleverde hoesje voor de frontscreen niet helemaal lijkt te passen in één hoekje, deel ik die volledig. Ook kun je het binnenste deel bij openklappen bewegen, omdat dit maar een dunne plastic strip is. Dat voelt wel erg fragiel aan (het hoesje om de voorkant, niet het toestel zelf).

Tot op heden geen rare dingen gemerkt met het binnenste scherm. Mocht die screenprotector loslaten, kun je die gratis bij Oneplus laten vervangen, dus dat zie ik t.z.t. wel weer. Vooralsnog is het een toestel dat degelijk aanvoelt en erg vlot is in gebruik. Ik ben positief verrast. Nu alleen nog een mogelijkheid om iCloud Keychain op Android te hebben :P
Aan de binnenkant van het hoesje zit meerdere stukjes tape. Plastic moet je eraf trekken, dan blijft het plakken.

Zelf gebruik ik open al paar weken, alleen mis ik qi charging. Hiervoor heb ik een 10pro, dus thuis ook 2 qi fast charger van OnePlus, welke behoorlijk duur was. Dat vind ik dan wel jammer.
Verder zeer tevreden met Open.

[ Voor 9% gewijzigd door tweaker2003 op 08-11-2023 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:24
Dit is mijn eerste foldable. zeer content alles werkt goed maar een vraag of jullie dit ook hebben:

Als de telefoon een tijdje dicht geklapt is en je dan voor het eerst opent hoor je een zacht geluid gelijk plastiek die wat plakt die je wat los trekt.
onmiddelijk dicht doen en terug open doen hoor je niks meer.

Uiteen lopende ervaringen online van mensen die zeggen dat elke foldable zo geluid maakt tot iemand die het toestel terug gestuurd heeft ... dusja.

ahja in de doos zit documentatie waar men ook zegt dat bij openen of sluiten een zacht geluid kan voorkomen en dit normaal is dusja.

Wat is jullie ervaring hiermee?

[ Voor 12% gewijzigd door Vortexmerc op 13-11-2023 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skindred
Vortexmerc schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:48:
Dit is mijn eerste foldable. zeer content alles werkt goed maar een vraag of jullie dit ook hebben:

Als de telefoon een tijdje dicht geklapt is en je dan voor het eerst opent hoor je een zacht geluid gelijk plastiek die wat plakt die je wat los trekt.
onmiddelijk dicht doen en terug open doen hoor je niks meer.

Uiteen lopende ervaringen online van mensen die zeggen dat elke foldable zo geluid maakt tot iemand die het toestel terug gestuurd heeft ... dusja.

ahja in de doos zit documentatie waar men ook zegt dat bij openen of sluiten een zacht geluid kan voorkomen en dit normaal is dusja.

Wat is jullie ervaring hiermee?
Verdorie, net getest, is hier ook zo.
Maar eerlijk, nog nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skindred
https://www.oneplus.com/be_nl/oneplus-open?sku=5011106160
Voyager Black nu ook verkrijgbaar en fikse korting, 1549 EUR.

Zijn er retailers of providers die volgen?
In België nog geen kortingen gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
In België via Telenet voor 1399, nog nergens goedkoper gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ik heb toch maar besloten de Open die ik gisteren heb ontvangen terug te sturen. Het voelt me te kwetsbaar, het plasticy geluid bij het openen vertrouw ik niet helemaal. De software is ook net iets minder dan Samsung OneUI. De groene kleur is het ook niet helemaal, maar zwart was helaas nog niet leverbaar bij de Oneplus store tijdens de pre-Black Friday sale. En nu de zwarte wél leverbaar is, is de prijs daarvan met 1344 euro (via het onderwijs-kortingsprogramma) net wat duurder dan de groene die ik heb gekocht, omdat er nu geen gratis Buds pro2 meer worden meegeleverd. Alles bij elkaar vind ik de prijs voor mij toch net iets te hoog, zeker nu de inruilprijs die ik voor mijn Samsung S23 Ultra zag bij Rebuy, sinds het bestellen van de Open met 200 euro is gezakt.

Wat me wel opviel: zelfs met het standaard meegeleverde hoesje is de Oneplus Open lichter dan de Samsung S23 Ultra met leather cover. Dat had ik niet verwacht.
En ook opvallend: Voor standaard 16:9 films (Youtube, Netflix etc.) is de weergave op het binnenscherm van de Open exact even breed en hoog als de weergave op de S23 Ultra. Dus voor videoweergave hoef je de Open niet te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MCoppens88
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 19-06 11:36
Ter info: een update naar OxygenOS 14 staat gepland voor 'H1 2024'. Ik vermoed dat dit wil zeggen in de eerste helft van 2024. Niet echt een precieze datum, maar toch leuk om te weten... :9

Link naar het bericht op het OnePlus forum:
https://community.oneplus.com/thread/1462748069190696964

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn ringtone een mp3 te laten zijn. Ik heb het bestand gedownload, gekozen in instellingen van de telefoon en hij staat ook als gekozen, maar hij speelt nog steeds de standaard ringtone af als ik word gebeld. Iemand enig idee?

Update: ineens lijkt het te werken, zonder dat ik iets veranderd heb en zonder software updates.

[ Voor 16% gewijzigd door B00st3r op 30-11-2023 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeJurist
Dit is echt mijn beste foldable tot nu toe. Het multitasken gaat zo soepel, en het scherm is echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Laatst online: 02-01 23:36
Ik heb de oneplus open nu een week. Ik ben echt verbaasd hoe goed alles werkt. Het product vind ik echt al volwassen. Ik gebruik de open echt ook vaak open.

Wat vinden jullie tot nu toe de sterke punten en de minder goede punten?

Positieve punten vind ik.

Accu en vooral opladen
Scherm
Hoe stevig alles aan voelt.

Nadelen
De aanschaf maar je krijgt er hoop voor terug
Toch het scherm als hij dicht geklapt is vind de afrondingen links totaal niks. Open werkt dan zo fijn!

Wat zien jullie nog graag veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Hoe bevalt media consumptie? ( YouTube Netflix etc) vooral in vergelijking met een gewone telefoon?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Of-Aaargh
CK3v1N schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:46:
Hoe bevalt media consumptie? ( YouTube Netflix etc) vooral in vergelijking met een gewone telefoon?
Ik weet niet of je een Samsung S23 Ultra ook onder 'gewone telefoon' schaart, maar de ervaring van de Oneplus Open is precies hetzelfde als de S23 Ultra. Doordat het binnenscherm vrijwel vierkant is heb je onder en boven dikke zwarte banden bij video, en heb je vrijwel op de millimeter na een precies even groot beeld als op de Samsung, allebei met even prachtige kleuren en helderheid, dat wel.
Dat beperkte nut bij mediaconsumptie, de soms gebrekkige schaling bij bv. spellen bij gebruik van het hele binnenscherm, en natuurlijk de hoge prijs (ik betaalde ruim 1300 euro voor de Open) deed mij toch besluiten de Open terug te sturen naar Oneplus, en bij mijn S23 Ultra te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCoppens88
Ik sluit me volledig aan bij de voordelen die @zedzed1 opsomde. Wat mij betreft zijn de vormfactor en de camera ook mooie voordelen.

Nadelen heb ik na een kleine week nog niet ondergronden. Toch niet gerelateerd aan het toestel. Na 5jaar iOS is het vooral wennen aan Android.

Ik kom van een standaard iPhone en dan is het binnenste scherm van de OnePlus Open wel een verademing. Het klopt dat er zwarte balken zijn wanneer je kijkt naar filmpjes, maar dat stoort me persoonlijk niet. Voor alle andere acties op de Open (websites en apps bekijken/lezen) is het binnenste scherm geweldig.

Ik betaalde ook 1300 euro via de black-friday deal in combinatie met de studentenkorting en ik vind het zijn geld absoluut waard, goedkoper trouwens dan een iPhone pro max die niet zo'n groot binnenste scherm heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07 20:17
Gemengde gevoelens..... Kom van een OnePlus 9 pro en de verschillende scherm resoluties maken toch dat bepaalde apps niet fijn werken op het "kleine" scherm. Bij de app van Tesla staat m'n auto maar half in beeld bijvoorbeeld.

Ook het instellen was een drama, normaal is het inloggen met m'n Gmail account en alles wordt automatisch geïnstalleerd..... Dat leek ook niet goed te gaan. Ik heb de helft van m'n wachtwoorden moeten overtypen.....

De bitvavo app kan ik niet bij inloggen omdat de schermresolutie niet goed is (je kunt het vakje niet aanklikken om in te vullen???)....

Het fantastisch groot scherm aan de binnenkant is leuk maar ik twijfel toch enorm om terug te gaan naar een normale telefoon en een losse tablet met een fatsoenlijke resolutie.....

Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
ruud2all schreef op zondag 3 december 2023 @ 09:23:
Gemengde gevoelens..... Kom van een OnePlus 9 pro en de verschillende scherm resoluties maken toch dat bepaalde apps niet fijn werken op het "kleine" scherm. Bij de app van Tesla staat m'n auto maar half in beeld bijvoorbeeld.

Ook het instellen was een drama, normaal is het inloggen met m'n Gmail account en alles wordt automatisch geïnstalleerd..... Dat leek ook niet goed te gaan. Ik heb de helft van m'n wachtwoorden moeten overtypen.....

De bitvavo app kan ik niet bij inloggen omdat de schermresolutie niet goed is (je kunt het vakje niet aanklikken om in te vullen???)....

Het fantastisch groot scherm aan de binnenkant is leuk maar ik twijfel toch enorm om terug te gaan naar een normale telefoon en een losse tablet met een fatsoenlijke resolutie.....

Herkent iemand dit?
Ik had precies hetzelfde. De hardware is prima, en veel fijner dan die van bv. de Fold5. Het buitenscherm is echt bruikbaar, en de telefoon is zelfs lichter dan mijn S23 Ultra. Maar de software is het net niet, en loopt toch wel wat achter qua functionaliteit en verfijning op wat Samsung met OneUI doet op hun Folds. Heel irritant bijvoorbeeld dat de taskbar over het typeveld staat in Telegram, je moet dan telkens de taskbar weghalen (wat ook hit & miss is) voordat je iets kunt typen.
Ik hou het toch voorlopig op mijn S23, en wacht af wat de Fold6 gaat brengen (of Oneplus moet met een heel mooie aanbieding komen om me toch weer terug te lokken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft OxygenOS 13.2.0.201/202 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1478367323898249223

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Lijkt een kleine update. Bugfixes en de Android beveiligingsupdate van november. Enige nieuwe: "You can now set a specific exposure value in Photo mode".
Rolt Oneplus deze updates maandelijks uit, net zoals bv. Samsung en Google?

• CedricV
  • Laatst online: 14-07 15:44
Vandaag besteld bij Telenet... heeft iemand in tussentijd een uitlevering gehad na bij hen te hebben besteld.
Ik vroeg of ik de telefoon nog kon verwachten voor nieuwjaar maar dat konden ze niet bevestigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07 20:17
Levering vanuit OnePlus is snel.... de verwachte 1 maand levertijd hebben ze bij lange na niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricV
Gisteren om 11u00 besteld met de melding dat ze bij Telenet zelf geen zicht hebben op wanneer hij beschikbaar zal zijn. Vannacht bericht gekregen van Postnl dat ze een pakje hebben van Telenet voor mij... Kan dus blijkbaar toch snel gaan. Aankoop bij Telenet verloopt wel wat chaotisch. Zo heb ik nog altijd geen bestelbevestiging en werd ik gisteren 2 keer gevraagd om het geld over te maken via mail (om mijn bestelling af te ronden). Klantendienst heeft me wel goed geholpen maar tot op dit moment nog steeds geen bevestiging en ook geen factuur. 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-07 20:24
ruud2all schreef op donderdag 14 december 2023 @ 17:07:
Levering vanuit OnePlus is snel.... de verwachte 1 maand levertijd hebben ze bij lange na niet nodig.
Hoe heb je hier ervaring in? Ik zie nu namelijk Verzending over 26 dagen staan bij OnePlus, maar dat vind ik te lang.
Wat stond er bij jou en hoelang heeft het uiteindelijk geduurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
vandeven66 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 11:47:
[...]

Hoe heb je hier ervaring in? Ik zie nu namelijk Verzending over 26 dagen staan bij OnePlus, maar dat vind ik te lang.
Mijn bestelling bij Oneplus was op 5 november, aflevering op 15 november (planning bij bestelling was rond 27 november). Dus ja, het kan veel sneller gaan dan de datum die aangegeven staat als je bestelt. Maar, YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCoppens88
vandeven66 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 11:47:
[...]

Ik heb mijn Oneplus Open besteld op 17/11 en toen stond er ook dat de levering pas 25dagen later zou zijn.. Uiteindelijk heb ik 8dagen later op 25/11 een track and trace ontvangen en op 27/11 ontving ik het toestel al.
En nog altijd super tevreden van mijn aankoop :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricV
Gisteren besteld en nu op aan het typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrmbaloch
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 15-12-2023
* knip*. Geen idee wat dit is, maar gewoon een link dumpen is niet de bedoeling.

[ Voor 90% gewijzigd door rens-br op 16-12-2023 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ Cruiser
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 05:13

FJ Cruiser

Sand Ladder

Hier ook een snellere levering dan aangegeven. Zou op 15 december worden verzonden, uiteindelijk al op 1 December bezorgd (helaas ben ik pas in NL op 22 december)

Heeft iemand ervaring met de beschikbare hoesjes voor de Open. Er staan op Youtube een aantal reviews van Aliexpress hoesjes, vroeg me af of deze idd zo goed zijn als aangeprezen :-).

Heb zelf de originele Oneplus Open hoesset besteld in de US store. Hopenlijk ontvang ik deze nog voor 31 December. Ik zal mijn ervaring hier posten

"Some people eat to live, others live to eat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

FJ Cruiser schreef op zondag 17 december 2023 @ 04:55:
Hier ook een snellere levering dan aangegeven. Zou op 15 december worden verzonden, uiteindelijk al op 1 December bezorgd (helaas ben ik pas in NL op 22 december)

Heeft iemand ervaring met de beschikbare hoesjes voor de Open. Er staan op Youtube een aantal reviews van Aliexpress hoesjes, vroeg me af of deze idd zo goed zijn als aangeprezen :-).

Heb zelf de originele Oneplus Open hoesset besteld in de US store. Hopenlijk ontvang ik deze nog voor 31 December. Ik zal mijn ervaring hier posten
Kan je een adres buiten US selecteren?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-07 09:33
Ik heb zo een Ali case besteld met screenprotector. Op Amazon kon ik die alleen met ingebouwde stand vinden. En daar zit ik niet op te wachten. Helaas is de levering vertraagd, was ook wel te verwachten. Voorlopig dan maar voorzichtig doen met de bijgeleverde case.
Ik vind het primaire scherm wel erg krasgevoelig. Tot op heden zelden in mijn broekzak gehad en toch wat lichte krasjes. Als de ingebouwde case-screenprotector dat niet verhelpt zet ik er wel weer een vinyl screenprotector op. Dat ben ik toch gewend.

Verder past deze telefoon goed bij mij. Ik heb een Legion Y700 overwogen naast mijn Jelly Star en Tab S8 Ultra. In plaats daarvan toch maar deze telefoon gekozen naast de TS8U. Nog geen moment spijt van gehad.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ Cruiser
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 05:13

FJ Cruiser

Sand Ladder

ken schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 12:39:
[...]

Kan je een adres buiten US selecteren?
Nee, maar ik gebruik een forwarding bedrijf waarbij je een fysiek US adres krijgt. Dit bedrijf stuurt het door naar mijn woon land. Kosten voor dit pakketje EUR15,-, dus valt wel mee.

(Nu woon ik in het Midden Oosten, dus weet niet of dit ook voor Nederland beschikbaar is)

"Some people eat to live, others live to eat"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft OxygenOS 13.2.0.203 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1493615800429314050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft ook de eerste Open Bèta aangekondigd op basis van OxygenOS 14: https://community.oneplus.com/thread/1493840557938573313. Helaas wel India-only.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 10:23
Dit is de eerste foldable waar ik echt van onder de indruk ben, maar de verwachte prijsdaling heeft zich nog niet ingezet. 1800 euro vond ik op dit moment echt te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
Voor degene die de OnePlus Open bij de OnePlus Store hebben besteld:

Hoelang duurde de bezorging na verzending (zonder Priority)? Die van mij is vandaag verzonden met UPS Standard vanuit het BEMO Warehouse, maar ga 2 januari op vakantie dus hoop dat ie nog deze week komt.

Kan ook verder niks vinden over dat BEMO warehouse, neem aan dat dat in België is aangezien er ook bij UPS staat Label aangemaakt Belgium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:09
vandeven66 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 14:24:
Voor degene die de OnePlus Open bij de OnePlus Store hebben besteld:

Hoelang duurde de bezorging na verzending (zonder Priority)? Die van mij is vandaag verzonden met UPS Standard vanuit het BEMO Warehouse, maar ga 2 januari op vakantie dus hoop dat ie nog deze week komt.

Kan ook verder niks vinden over dat BEMO warehouse, neem aan dat dat in België is aangezien er ook bij UPS staat Label aangemaakt Belgium.
Bij mij vorige week dinsdag besteld in de avond, woensdag middag verzendmail en een trackingnummer van UPS en donderdag ochtend geleverd. (was een zwarte Oneplus Open met buds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
x360junkie schreef op woensdag 27 december 2023 @ 14:28:
[...]

Bij mij vorige week dinsdag besteld in de avond, woensdag middag verzendmail en een trackingnummer van UPS en donderdag ochtend geleverd. (was een zwarte Oneplus Open met buds)
Bedankt voor je antwoord! Priority of Standard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:09
vandeven66 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 14:32:
[...]

Bedankt voor je antwoord! Priority of Standard?
was standard delivery
Pagina: 1 2 Laatste